بررسی حواشی شکست ژوزه آلدو در یو اف سی 237 به همراه عکس

همواره بوکس جزوی از ورزش موی تای بوده است، با این حال ضربات موی تای همیشه بلای جان حریفان بوده است. اگر شما مخاطبین عزیز نیز به مسابقات رزمی و به ‌خصوص UFC (ufc چیست) علاقمند باشید بدون شک کانر ژوزه آلدو  یکی از بهترین مبارزهای یو اف سی را نیز می ‌شناسید. ستاری ای که با زخمی بر روی صورت خود در ذهن ها نقش بسته است. این ستاره دنیای یو ‌اف ‌سی به اندازه ‌ای محبوبیت پیدا کرده که این روز‌ها حتی افرادی که اهل مسابقات رزمی نیستند نیز ژوزه آلدو را به خوبی می‌ شناسند. ژوزه آلدو یکی از مبارزان موی تای کار حاضر در یو اف سی است، که در حال حاضر قهرمان دسته سبک وزن این مسابقات است. برای آشنایی بیشتر با این مبارز برتر یو اف سی و مشاهده عکس از خوزه آلدو با ما در این مقاله همراه باشید.

ژوزه آلدو کیست؟

ژوزه آلدو کیست؟

در بیوگرافی بیوگرافی ژوزه آلدو دا سیلوا اُلیویرا جونیور چنین آمده است که وی متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۶ میلادی در شهر مانائوس برزیل می باشد. به عنوان یک کودک، آلدو را روی کبابی انداختند که باعث شد در سمت چپ صورتش جای زخمی دائمی باقی بماند. در طول سال های کودکی، وی علاقه و اشتیاق زیادی به فوتبال 288 داشت و می خواست در این رشته حرفه ای شود. آرزوهای او توسط پدرش پشتیبانی می شد. اما آلدو از ضرب و شتم در خیابان درگیری خسته شد، بنابراین شروع به آموزش capoeira کرد تا روش های دفاع بهتر از خود را در نزاع و جدال فرا گیرد. آلدو بعد از کلاس ها در خیابان ها کاپوئرا را آموزش می داد و یک بار مورد توجه مربی برزیل jiu-jitsu قرار گرفت. او از آلدو دعوت کرد که یک جلسه جوجیتسو را امتحان کند و پس از آن جلسه، آلدو تصمیم گرفت کاپوئرا را ترک کند و شروع به تمرین جوجیتسو کند. در سن 17 سالگی، آلدو از مانائوس به ریودوژانیرو منتقل شد و تنها لباس های خود را به همراه داشت و عزم خود را برای آموزش ورزش های رزمی مختلط تا رسیدن به موفقیت در این رشته ورزشی داشت.

اینستاگرام ژوزه آلدو

ژوزه آلدو و تمامی بوکسورهای معروف همانند سایر سلبریتی ها دارای وب پیج ها و فن پیج های مخصوص خود می باشند و در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و…فعالیت دارند. ژوزه آلدو اینستا جزو یکی از محبوب ترین اکانت های اینستاگرام می باشد و همچنین 2 فن پیج نیز از وی موجود می باشد. وی از راه تبلیغات در پیج اینستای خود و معرفی برخی برندها نیز به درآمد مطلوبی دست یافته است.

برای دنبال کردن اینستاگرام ژوزه آلدو می توایند از این لینک استفاده کنید.

مشاهده عکس های این ورزشکار حرفه ای در فضای مجازی

مشاهده عکس های این ورزشکار حرفه ای در فضای مجازی

شما مخاطبین و هواداران عزیز می توانید در فضای مجازی و اینستگرام عکس های ژوزه آلدو را در دسته مبارزان پر طرفدار یو اف سی پیدا کنید. آدرس صفحه شخصی ژوزه آلدو در اینستاگرام josealdojunioroficial می باشد که هخم اکنون در حدود ۲ میلیون و نیم فالوور فعال دارد و برخی از بهترین عکس های ژوزه آلدو نیز در جای جای این پیج به چشم می خورد. همچنین برخی از تمرین ها و توضیحات و همچنین تصاویر مبارزات تاریخی وی نیز در دسترس می باشد.

سبک مبارزه ژوزه آلدو چیست؟

در پاسخ به این سوال بایستی گفت او در دسته سبک وزن و کم وزن یواف‌سی فعالیت داشته و افتخارات زیادی را نیز به دست اورده است. آلدو در مبارزه های سبک موی تای، جوجیستو برزیلی و مشت زنی مهارت تخصصی دارد.شایان ذکر می باشد که او چهارمین و آخرین قهرمان WEC در وزن سبک بود و پس از ادغام UFC / WEC به اولین قهرمان UFC در وزن سبک تبدیل شد که شناسنامه کاری وی را پررنگ تر کرد. وی در مجموع سه بار قهرمان سبک وزن پرهای UFC است، دو بار قهرمان بلامنازع و یک بار قهرمان موقت شده است. از 22 سپتامبر سال 2020، او شماره 7 در رده بندی UFC را به خود تعلق داده است.

افتخارات این ورزشکار

افتخارات این ورزشکار

افتخارات این ورزشکار در نوع خود بی مثال بوده است. به گفته وی دوران کودکی و دوران سختی که سپری کرده انگیزه و استعدادهای وی را بسیار تقویت نموده است. وی پس از اولین شکست خود در MMA در نوامبر 2005 میلادی ، در حدود یک دهه بدون شکست باقی ماند و در 18 مبارزه مستقیم تا UFC 194 پیروز شد. در دسامبر 2015 او به عنوان مبارز سال 2009 Sherdog انتخاب شد و در رتبه بندی پوند برای پوند شرودو در آوریل 2017 ، آلدو “بزرگترین وزن پر در تاریخ هنرهای رزمی مختلط” خوانده شد.

تمرینات ژوزه آلدو

شایان ذکر است که وی تصاویر و ویدئوهای تمرینات و دوره های خود را با مخاطبین خود مستقیما به اشتراک قرار می دهد. تمرینات انجام شده وی بیشتر در رشته هایی موی تای، جوجیستو برزیلی garcia می باشد، او قهرمان سه وزن مختلف بوکس و همچنین قهرمان حال حاضر سبک وزن WBC و عنوان شماره 9 P4P دنیا متعلق به وی می باشد. ژوزه الدو پس از شکست از مکس هالووی برای بهتر کردن بوکس خود به باشگاه رابرت گارسیا برادر مایکی رفته و چند ماه انجام تمرین نمود. همانطور که می دانید رابرت گارسیا یکی از بهترین مربی های بوکس است که تکنیک های خوبی به الدو نشان داده است. پس از تمرین مایکی می گوید قدرت ضربات الدو خوب بود محکم و تاکتیکی ضربه می زند. الدو 4 مبارزه دیگه با ufc قرارداد داره و گفته بعدش می خواد بوکسور شود.

ژوزه آلدو و کانر مگ گرگور

شاید بد نباشد که بدانید ریاست یو اف سی درباره این دو گفت که يوزه از کانر مگ گرگور واقعا بدش می آید. این دو طی مبارزاتی که با هم داشته اند، مشخص شد که رابطه خوبی با هم ندارند و همه انرژی خود را سعی دارند در رینگ تخلیه کنند.

ایا این مبارز در لیست قهرمانان UFC قرار دارد؟

همانطور که در طی مقاله نیز اشاره شد وی در دسته سبک وزن و کم وزن یو اف ‌سی فعالیت حرفه ای و طولانی داشته و صاحب نام و جایگاه می باشد. همچنین وی توسط شرداگ در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مبارز تاریخ دسته سبک وزن نام برده شده است. وی یکی از بهترین مبارزان ترکیبی یو اف‌ سی است، هشت دفاع موفقیت‌ آمیز از کمربند خود را در کارنامه اش به ثبت رسانده و دو بار کمربند قهرمانی یو اف‌ سی را از دست داده که بار اول کمربند را به کانر مک ‌گرگور و بار دوم به مکس هالوی واگذار نموده است. 

درآمد ژوزه آلدو چقدر است؟

یکی از سوال های جذاب برای دنبال کنندگان این ورزشکاران میزان درآمد آن ها می باشد، که در این قسمت از مقاله به ان می پردازیم. جدا از اینکه دستمزد هر مسابقه بستگی به تعداد فروش پی پر ویو، قرارداد و شهرت مبارزان دارد، این مبارزان به واسطه شهرت افرینی خود از فضای مجازی و اسپانسرینگ درامدهای خوبی به دست می اورند. با این حال حقوق های خالص و مستقیم این ورزش بر اساس تعداد مبارزات هر فایتر محاسبه می شود، آلدو با درآمد 660.000 پوند در رده ششم لیست پر درآمد ترین مبارزها و استیپ میوچیچ نفر 10 است.

خانواده ژوزه آلدو

خانواده ژوزه آلدو

در رابطه با اطلاعات شخصی این قهرمان اطلاعات خیلی زیادی در فضای مجازی ثبت نشده است. خانواده ژوزه آلدو تشکیل می شود از ژوزه آلدو و همسرش ویون آلدو و فرزندی به نام جوانا آلدو که در سال ۲۰۱۲ متولد شده و ۱۲ سال دارد. آلدو و همسرش ویون در سال ۲۰۰۵ ازدواج کرده اند و در حال حاضر در برزیل زندگی می کنند. عکس ژوزه آلدو در کنار همسرش نشان از صمیمت آنها می باشد.

مصاحبه ژوزه آلدو

ژوزه اخیرا در یکی‌ از مصاحبات خود که در مطبوعات برزیل انجام داده است در رابطه با تصمیمات جدی خود در سال ۲۰۱۹ سخن گفت. الدو گفت که قصد بازنشستگی دارد، پس از مدتی استراحت و شرکت نکردن در مسابقه در مصاحبه ای دیگر اعلام کرد که می ‌خواهم کریر و حرفه خود را به خوبی‌ به اتمام برسونم و همچنین سلامت خود را حفظ کرده ام. او همچنین گفت در مسابقه قبلی‌ گفتم که قصد بازنشستگی دارم و به سلامتیم فکر می‌کنم. در حال حاضر من سلامت خودم را به خطر می اندازم برای اینکه پول بدست بیاورم و دیگر این کار رو انجام نخواهم داد. می‌ خواهم وقتم رو در کنار دختر و همسرم سپری کنم و بتوانم سفر کنم بدون اینکه مسابقه‌ای بدهم.

مراسم معارفه ژوزه آلدو چگونه بود؟

در رابطه با مراسم معارفه این رشته ورزشی چنین امده است که، طبق آیین مسابقات، برای بازیکن قبل از آغاز کار مراسمی مجلل برگزار می گردد و در طی این مراسم از آغاز به کار شخصی که پیش از این بر مقامی منصوب شده بوده اعلاماتی صورت می‌ گیرد. در این مراسم آلدو هم طبق روال معارفه بازیکن های دیگر سوگند یاد کرد که همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت ‌هایی که بر عهده گرفته است، به کار گیرد و در پایان سوگند نامه را امضا کرد.

بهترین سابمیشن ژوزه آلدو با که بود؟

ژوزه در رابطه با سابمیشن نیز دارای عناوین کم نظیر می باشد. بهترین سابمیشن ژوزه آلدو در عرض ۱۳ ثانیه بود که توسط کانر مک گرگور ناک اوت شد. او توانست توسط این سابمیشن در فهرست بهترین مبارزان یک دهه اخیر قرار بگیرد.

سوالات متداول

ژوزه آلدو، در چه سبک مبارزه هایی مهارت دارد؟

ژوزه در مبارزه های سبک موی تای، جوجیستو برزیلی و مشت زنی مهارت دارد.

سابمیشن معروف ژوزه آلدو چه بود و در چند ثانیه ثبت شد؟

بهترین سابمیشن ژوزه آلدو در عرض ۱۳ ثانیه بود.

ژوزه آلدو به چه میزان درآمد دارد؟

وی که یکی از محبوب ترین و پردرآمد ترین های رشته ورزشی خود می باشد دارای درآمدی بالغ بر 660.000 می باشد.

ژوزه آلدو متولد چه سالی است؟

وی متولد سپتامبر 1986 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید