فرم پیش بینی بازی فرانسه در مقابل آلیانز ریو در نبرد دوستانه

فرم پیش بینی بازی فرانسه در مقابل آلیانز ریو در نبرد دوستانه

فرم پیش بینی بازی فرانسه در مقابل آلیانز ریو در نبرد دوستانه

فرانسه و ولز روز چهارشنبه هنگامی کـه در نبردی دوستانه در آلیانز ریویرای نیس بـه مصاف هم میروند ؛ مقدمات یورو 2020 را آغاز می‌کنند.فرم پیش بینی بازی فرانسه در مقابل آلیانز ریو  را می‌توانید از طریق بهترین سایت پیشبینی کنید.

 

Les Bleus در رده مقدماتی گروه H برای رزرو بلیط خود در مسابقات تابستان امسال بـه اتمام رسید ؛ در حالی کـه ولز در گروه E جایگاه دوم را کسب کرد تا برای دومین بار متوالی راهی مسابقات شود.

 

پیش نمایش بازی

Didier Deschamps ‘s فرانسه کـه هنوز در افتخار پیروزی خود در جام جهانی 2018 اسـت ؛ اکنون تمرکز خودرا بـه مرحله قاره تغییر میدهد ؛ زیرا انها تلاش میکنند سلطه خودرا در روسیه با یک موفقیت طولانی مدت در مسابقات قهرمانی اروپا دنبال کنند.

 

شکست غافلگیرکننده 2-0 مقابل ترکیه و بـه تساوی یک بر یک با کرسنت – استارز تنها چشم انداز دوره انتخابی انها در یورو بود ؛ زیرا فرانسه در هشت بازی دیگر خود پیروز شد تا مقام هشتم را کسب کند و یورو را بـه دست آورد. دریک ردیف ؛ جایی کـه انها در گروه بدنام مرگ شرکت خواهند کرد.

 

در واقع ؛ یكی از فرانسه ؛ کشور آلمان و پرتغال ؛ قهرمان فعلی ؛ در گروه دو تیم برتر حضور نخواهد داشت و امیدوار اسـت كه با رسیدن بـه رده بندی نیرومند در رده سوم ؛ راهی مرحله حذفی شود ؛ اما انتظار نمی‌رود فرانسه دراین مسیر در حالی کـه انها تلاش کردند انتقام شکست خودرا در فینال 2016 بگیرند.

 

شاگردان دشان در آخرین بازی تدارکاتی برای یورو پس از دیدار ولز ؛ از بلغارستان بـه مقر خود استقبال می‌کنند ؛ و بهره برداری هاي‌ انها درسال 2020 چشمگیر بود ؛ زیرا Les Bleus قبل از گرفتن هفت امتیاز از سه امتیاز اول خود ؛ در فینال لیگ ملت ها جای خودرا حفظ کرد. بازی هاي‌ مقدماتی جام جهانی.

فرم پیش بینی بازی فرانسه در مقابل آلیانز ریو در نبرد دوستانه

فرم پیش بینی بازی فرانسه

آخرین دیدار دوستانه فرانسه یکی از موارد فراموش نشدنی بود زیرا انها اجازه دادند فنلاند جوان شده در نوامبر گذشته پیروزی 2-0 را در ورزشگاه دوفرانس بدست آورد ؛ اما آن ها یک ماه قبل از ان هفت مسابقه نمایشگاهی اوکراین را پشت سر گذاشتند و خودرا برای دیدار با یک تیم ولز آماده کردند. بـه دلیل مسائل خارج از زمین از نظر بدی بـه سر میبرد.

 

در حالی کـه ریان گیگز ؛ مدیر ولز پس از اتهامات حمله ؛ برای محاکمه آماده می‌شود ؛ تیم تحت هدایت رابرت پیج بـه نوعی سعی در تقلید از پیروان برجسته سال 2016 دارد کـه اژدها را برای نخستین حضور خود بـه نیمه نهایی یورو هدایت کردند. در مسابقات

 

برندگان نهایی پرتغال بودند کـه پس از بلژیک قربانی برتری اژدها شدند ؛ قلب ولزی را شکستند ؛ و با توجه بـه افرادی مانند کریس گونتر ؛ گرت بیل و آرون رمزی هنوز پنج سال پیش در ان تابستان خاطره انگیز نقش هاي‌ خودرا دوباره زنده می‌کنند ؛ صحنه آماده میشود برای نمایش دیگری از جادوگری ولزی.

 

ولز در گروه مقدماتی یورو آهسته شروع کرد – در سه بازی ابتدایی خود دو شکست را تجربه کرد – اما انها پنج پیروزی خودرا بدون شکست برای صعود بـه جایگاه دوم این گروه پیمودند و بـه انها بازی هاي‌ چالشی برابر ایتالیا ؛ سوئیس و ترکیه اهدا شده اسـت. 

فرم پیش بینی بازی فرانسه

اژدها مانند حریفان خود در اواسط هفته فرانسه ؛ از رقابت هاي‌ لیگ ملت هاي‌ عالی نیز لذت بردند و صعود خودرا بـه لیگ A صعود کردند ؛ اما انها در دو بازی ابتدایی خود در مقدماتی جام جهانی ؛ ثروت هاي‌ مختلفی را متحمل شدند ؛ قبل از پیروزی 1-0 مقابل بلژیک 3-1 شکست خوردند. بیش از جمهوری چک.

 

تنها پیروزی ولز در پنج دیدار با فرانسه دریک بازی دوستانه درسال 1982 اتفاق افتاد ودر آخرین نبرد Les Bleus بـه لطف گلهای اولیویه ژیرو و آنتوان گریزمان ؛ برندگان 2-0 را درسال 2017 از دست داد .

 

ترکیب چیدمان تیم 

خبر مهم از اردوگاه فرانسه شامل شدن کریم بنزما پس از پنج سال غیبت در تیم ملی اسـت و این پیشکسوت این هفته شانس زیادی برای حضور دراین هفته دارد کـه احتمالاً کیلیان امباپه و گریزمان در ذخیره نگه دارند.

 

هیچ فضا در تیم ملی برای تاتنهام در Tanguy Ndombele ؛ هر چند، در حالی کـه لیل عنوان برنده مایک Maignan بـه سابق فولام بازیکن قرضی ترجیح آلفونس آرئول .

 

با توجه بـه این کـه دشام قبل از شروع مسابقات بزرگ ترین نامهای خودرا بـه خطر نمی اندازد ؛ میتوان زمینه را برای مایگنان ؛ ویسام بن یدر و شاید حتی ژول کونده بدون پوشش فراهم کرد تا تحت تأثیر قرار گیرد.

 

در همین حال ؛ مدیر صفحه ولز میـــخواهد یک XI را انتخاب کند کـه قادر بـه پنجه پا با قهرمانان جهان اسـت ؛ زیرا بیل ؛ هری ویلسون و کیفر مور دریک سوم پایانی نقاط لک چشم دارند.

 

روبین کولویل ؛ نوجوان کم سن و سال کاردیف سیتی برای یورو فراخوانده شد ؛ اما تام لارنس و قهرمان هال رابسون-کانو درسال 2016 دراین مسابقات حضور نخواهند داشت.در همین حال ؛ تام لاکر پس از کناره گیری جیمز لارنس ؛ یک بازیکن دیرهنگام بـه تیم اضافه شده اسـت.

 

پیج ممکن اسـت با توجه بـه مشکلات مصدومیت آن ها در پایان فصل لیگ برتر ؛ در مقابل بـه خطر انداختن بن دیویس یا ایتان آمپادو را انتخاب کند و یک رمزی مناسب ممکن اسـت جای دومی را در وسط بگیرد.

فرم پیش بینی بازی فرانسه در مقابل آلیانز ریو در نبرد دوستانه

ترکیب احتمالی فرانسه:

مایگنان؛ دوبوا ؛ كونده ؛ لنگلت ؛ دیگن ؛ رابیوت ؛ سیسوکو ؛ دمبله ؛ گریزمان ؛ لمار ؛ بنزما

 

ترکیب احتمالی ولز:

Ward؛ رودون ؛ لاکر ؛ مپام ؛ گانتر ؛ رمزی ؛ مورل ؛ ویلیامز ؛ بیل ؛ مور ؛ جیمز

 

پیش بینی : فرانسه 3-1 ولز

یک شوک بزرگ در برابر قهرمانان جهان مطمئناً زبانهای خودرا در ولز قبل از شروع یورو تکان خواهد داد ؛ اما چنین نتیجه اي حتی در مقابل لباس ضعیف شده Bleus ممکن اسـت کمی خوش بینانه باشد.

 

دشان ممکن اسـت انتخاب کند تا بسته ها را بهم بزند و بـه بازیکنان حاشیه اي این فرصت را بدهد تا تحت تأثیر قرار بگیرند ؛ اما ثروت مضحک انها در حمله ؛ باید انها را برای پیروزی قانع کننده در این جا آماده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید