5 مورد از رپر هایی که کشته شدند به همراه بررسی دلیل کشته شدن آن ها

اگر می خواهید در مورد معروف ترین رپرهای امریکایی اطلاعاتی مبتنی بر رپر هایی که کشته شدند بدست آورید، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را از دست ندهید.

5 تا از معروف ترین رپر هایی که کشته شدن

5 تا از معروف ترین رپر هایی که کشته شدن

سالیان طولانی است که سبک رپ به یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در موسیقی تبدیل شده است. می توان این گونه بیان کرد که رپ نوعی هیپ هاپ با ریتم تند است که برخی از خوانندگان این سبک نیز به شهرت و معروفیت زیادی رسیده اند، چرا که در خواندن رپ مهارت و استعداد زیادی داشته اند. متاسفانه برخی از آن ها به دلایلی کشته شده‌ اند که خبر مرگ ناگهانی آن ها باعث شکه شدن خیلی از مردم به ویژه طرفداران آن ها شده است. در این قسمت به معرفی این رپران خواهیم پرداخت، همراه ما باشید. هم چنین برای مشاهده عکس های رپر هایی که کشته شدند می توانید به اینترنت مراجعه کنید.

نیک بلیکسکی

نیک بلیکسکی که یکی از رپران مشهور و هم چنین پر حاشیه آمریکایی بوده است، مدتی قبل با ضربه گلوله به قتل رسید. متاسفانه آزادی اسلحه در آمریکا با وجود انتقادات فراوان هم چنان قربانی می‌ گیرد. این رپر جوان که تنها 21 سال سن داشته است و به عنوان یکی از پر حاشیه ترین خوانندگان یاد می‌ شده است زمانی که مورد اصابت گلوله قرار می گیرد توسط اهالی منطقه لفرت گاردن به بیمارستان منتقل می‌ شود، اما به دلیل جراحات شدید جان خود را از دست می دهد. پلیس نیویورک هنوز موفق به شناسایی قاتلین این رپر معروف نشده اند.

توپاک شکور

توپاک شکور یکی از معروف ترین و محبوب ترین رپران سراسر دنیا بوده است که به او عنوان پدر رپ را نیز داده اند. توپاک شکورعلاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشته است. متاسفانه او نیز یکی از رپر هایی که کشته شده است. او در سال 1996 مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و بعد از یک حمله با اصابت گلوله و شش روز بعد از آن درگیری در سن 25 سالگی فوت می کند، مرگ او هنوز مانند یک راز باقی مانده است.

BIG بزرگ

کریستوفر جورج لاتور والاس که به خود لقب BIG بزرگ را داده بود، یکی از رپران مشهور و موفق بوده است. این رپر معروف نیز با اصابت 4 گلوله در گذشت، گفته شده است که گلوله چهارم به چندین اندام حیاتی او اصابت کرده است که منجر به مرگ این رپر معروف شده است. پلیس هنوز نتوانسته است معمای قتل او را حل کند.

جی دیلا

جی دیلا تهیه‌ کننده و یکی از رپران معروف آمریکایی بوده است که به دلیل بیماری جان خود را از دست داده است. او درگیر بیماری لوپوس بوده است که حتی به دلیل این بیماری مدتی قبل از مرگ هیپ‌ هاپ را نیز ترک کرده بود. جی دیلا در سال 2006 زمانی که تنها 32 سال داشت، سه روز بعد از انتشار آلبوم نهایی اش درگذشت، علت مرگ جی دیلا ایست قلبی بیان شده است. البته تعدادی از طرفداران او بیان کرده اند که او به قتل رسیده است و به دروغ گفته اند که با ایست قلبی فوت شده است.

Lamont Coleman

Lamont Coleman که با نام (بزرگ ل) شناخته می شده است، یکی از رپران معروفی بوده است که گفته شده است تاثیر زیادی در هیپ هاپ داشته است. هنوز هم از Lamont Coleman به عنوان یکی از بزرگ ترین رپران یاد می‌ شود و در زمان فعالیتش نیز موفقیت‌ های زیادی را به دست آورده بود. در نهایت باید افزود که علت مرگ Lamont Coleman اصابت گلوله بوده است و در سن 24 سالگی به قتل رسیده است.

برترین آهنگ های رپر هایی که کشته شدند چه بوده است؟

برترین آهنگ های رپر هایی که کشته شدند چه بوده است؟

رپرانی که به دلایل مختلفی کشته شده اند، اکثر آن ها رپران محبوب و مشهوری بوده اند که به دلیل انتشار آهنگ های جذابشان طرفداران زیادی پیدا کرده بودند. در این قسمت به معرفی برترین‌ اهنگ‌ های آن ها خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

California Love

California Love یکی از آهنگ های محبوب و معروف توپاک شکور است که این خواننده همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم در سن 25 سالگی کشته شد. هنوز هم خیلی از آهنگ های او مانند California Love از آهنگ های محبوب به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد. می توانید این آهنگ را به راحتی در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

Drive The Boat 

یکی از رپر هایی که کشته شده است نیک بلیکسکی نام دارد، از آهنگ های اخیر او که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد، می‌ توان به Drive The Boat به معنی رانندگی قایق اشاره کرد که این آهنگ در یوتیوب بیشتر از دو میلیون بازدید داشته است. می توانید Drive The Boat را به راحتی در اینترنت جستجو کنید.

عاشقانه

عاشقانه

یکی از آهنگ های جنجالی و پرطرفدار که زمانی که منتشر شد حواشی زیادی را به وجود آورد عاشقانه نام دارد که توسط BIG بزرگ خوانده و منتشر شده است. BIG بزرگ یکی از رپر های معروف بوده است.

برنامه پوتک در مورد رپر هایی که با گلوله کشته شدند

رپ یکی از سبک های جذاب موسیقی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. علاقه مندان به این سبک تمام حواشی که برای خوانندگان این سبک به وجود می‌ آید را دنبال می‌ کنند که یکی از این حواشی کشته شدن رمزآلود برخی از آن ها توسط تعدادی از افراد بوده است. پوتک یکی از خوانندگان رپ فارسی است که گاهی اوقات برنامه های ویدیویی جذاب و هیجان انگیزی را می سازد و آن ها را منتشر می‌ کند که این ویدیوها با مخاطبان بسیار زیادی روبه رو می شود. مدتی قبل او برنامه‌ ای را ساخته بود که در آن به توضیح و معرفی در مورد رپر هایی که کشته شدند و هم چنین علت کشته شدن و درگیری های آن ها صحبت کرده بود. اگر تمایل دارید در مورد کشته شدن رپران معروف جهان و هم چنین علت کشته شدن آن ها اطلاعات بیشتری را به دست آوردید پیشنهاد می کنیم که این برنامه را مشاهده کنید. ویدیو این برنامه در اینترنت، آپارات و یوتیوب منتشر شده است که می‌ توانید به راحتی این ویدیو را مشاهده و حتی دانلود کنید.

بچه های رپر هایی که کشته شدند

برخی از رپر هایی که کشته شدند صاحب فرزند نیز بوده اند که بعد از کشته شدن آن ها خیلی از خبرنگاران در مورد خانواده این رپران و هم چنین فرزندانشان مطالبی را جمع آوری کرده بودند و در اینترنت و شبکه‌ های مجازی منتشر کرده اند. می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد رپر هایی که کشته شدند که فرزند نیز داشته اند، به اینترنت مراجعه کنید. هم چنین باید افزود که برخی از علاقه‌ مندان به رپ، کلیپ هایی در مورد رپرانی که کشته شده اند و در مورد خانواده و فرزندانشان اطلاعاتی را جمع آوری کرده اند و به صورت کلیپ در اینترنت و آپارات منتشر کرده اند که می توانید این کلیپ ها را نیز مشاهده کنید.

درآمد رپر هایی که کشته شدند به چه صورت بوده است؟

درآمد رپر هایی که کشته شدند به چه صورت بوده است؟

بیشترین درآمد رپرها در سرتاسر دنیا از طریق برگزاری کنسرت های مختلف خانگی و یا عمومی می‌ باشد، چرا که آن ها از این طریق و با فروش چندین هزار بلیط پول هنگفتی به جیب می‌ زنند. از راه‌ های دیگر درآمد آن ها می‌ توان به ترانه سرایی و انتشار و فروش آلبوم هایشان اشاره کرد و خیلی از موارد دیگر نیز می باشد که این موضوع شامل رپر هایی که کشته شدند نیز بوده است.

رپر هایی که به دست پلیس کشته شدند

برخی اوقات شایعاتی به وجود می‌ آید که حواشی بسیار زیادی را نیز در پی دارد، یکی از این شایعات کشته شدن برخی رپران به دست پلیس بوده است. برای اثبات این شایعات منبع معتبر و دقیقی وجود ندارد و این اخبار فقط از افرادی به افراد دیگر منتقل شده است.

لیست رپر هایی که کشته شدند

متاسفانه تا به امروز رپران زیادی بوده اند که به دلایل مختلفی توسط برخی از افراد کشته شده اند که در قسمت قبل برخی از معروف ترین رپر هایی که کشته شدند را معرفی کرده ایم. هم چنین می توانید برای مشاهده لیست رپر هایی که کشته شدند به همراه جزئیات دقیق آن ها به اینترنت مراجعه کنید، چرا که برخی از سایت‌ ها به صورت pdf و یا کلیپ در مورد رپر هایی که کشته شدند و علت کشته شدن آن ها اطلاعات کاملی را در صفحه خود قرار داده اند. اما خب توجه داشتن به یوتیوب می تواند کمک فوق العاده ای به شما در این مورد داشته باشد.

سوالات متداول

معروف ترین رپر هایی که کشته شدند چه کسانی بوده اند؟

از معروف ترین رپر هایی که کشته شده اند می توان به افرادی مانند: نیک بلیکسکی، توپاک شکور و BIG بزرگ اشاره کرد.

توپاک شکور کیست؟

توپاک شکور یکی از رپران مشهور و معروفی بوده است که به او عنوان پدر رپ را نیز داده بودند، او در سن 25 سالگی با اصابت گلوله به قتل رسیده است.

نیک بلیکسکی کیست؟

نیک بلیکسکی یکی از رپران مشهور آمریکایی بوده است که مدتی قبل با ضرب گلوله به قتل رسیده است.

بخش عمده درآمد معروف ترین رپر هایی که کشته شدند چگونه تامین می شده است؟

به طور معمول بخش عمده‌ ای از درآمد رپر هایی که کشته شدند از طریق برگزاری کنسرت های خانگی و یا عمومی و هم چنین انتشار و فروش آلبوم هایشان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید