فرم پیش بینی بازی نوت کانتی در مقابل چسترفیلد

فرم پیش بینی بازی نوت کانتی در مقابل چسترفیلد

فرم پیش بینی بازی نوت کانتی در مقابل چسترفیلد

نوت کانتی و چسترفیلد تلاش میکنند تا در مرحله یک چهارم نهایی دیدار پلی آف لیگ ملی شنبه یکگام بـه فوتبال لیگ دو نزدیک شوند.این دو باشگاه در تلاشند تا شانس دیدار با توركوی یونایتد در نیمه نهایی را بدست آورند.فرم پیش بینی بازی نوت کانتی در مقابل چسترفیلد را از مطالعه مطالب زیر انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

بـه دنبال بازگشت سریع بـه لیگ فوتبال انگلیس پس از چند سال حضور در رده پنجم ؛ فرم فوق العاده نوت کانتی در ماه مه آن ها را بـه سمت رقابت برای حضور در مرحله پلی آف و شکست 1-0 برابر بروملی سوق داد. در روز آخر در طرح بزرگ چیزها خیلی مهم نبود.

 

بن ویلیامسون تنها گل بازی را برای بروملی بـه ثمر رساند ؛ او با پیروزی در تاریخ 29 مه در دقیقه آخر در مرحله پلی آف بـه ثمر رسید و دیدار دیگر دو تیم در فینال پلی آف از حد امکان خارج اسـت.

 

با این حال ؛ طرفداران ایان بورچنال باید حداقل 180 دقیقه فوتبال دیگر پیمایش کنند تا این کـه بتوانند در مورد یک مکان در نمایش فکر کنند و به رغم گرفتن هفت امتیاز از 9 امتیاز قبلی در خانه ؛ رکورد کلی آن ها در Meadow Lane این فصل بـه سختی کامل اسـت.

فرم پیش بینی بازی نوت کانتی در مقابل چسترفیلد

فرم پیش بینی بازی نوت کانتی

در واقع ؛ نوت کانتی از اوایل سال گذشته در چهار بازی لیگ در زمین خانگی شکست خورده اسـت ؛ اما انها موفق بـه کسب پنج پیروزی و دو تساوی از هفت مسابقه گذشته خود در همه ی سالن ها قبل از برافروختن در بروملی شدند و اکنون آن ها آماده میشوند تا دیدار کنند یک لباس چسترفیلد کـه در جدول رده بندی فصل عادی فقط یک امتیاز زیر انها بـه اتمام رسید.

 

در مقابل ؛ بازی پایانی چسترفیلد در فصل منظم بسیار موفقیت آمیزتر بود ؛ زیرا انها با شکست 2-1 پیروزی شنبه گذشته ؛ جای خودرا در بین هفت تیم برتر تأیید کردند.

فرم پیش بینی بازی

لیام مندویل و ناتان تایسون بـه هردو طرفگل تساوی دارن استیفنسون دست یافتند تا خاطرجمعی حاصل کنند کـه یک چسترفیلد در فرم در رده ششم جدول قرار میگیرد و یک مکان را در پلی آف مسدود می‌کند ؛ زیرا جیمز رو بـه دنبال هدایت اسپیریایی ها بـه لیگ فوتبال پس از سه سال غیبت

 

با کسب 13 امتیاز از 15 امتیاز احتمالی در پنج بازی آخر خود ؛ چسترفیلد اواخر زمان را ترک کرد تا بعد از یک طلسم نامطلوب در طول دوره عید پاک بـه موفقیت برسد ؛ و فقط یک امتیاز تیم رو را از Wrexham در رده هشتم جدا کرد پرده مبارزات 42 بازیه بسته شد.

 

با این حال ؛ شکل چسترفیلد در جاده مطمئناً یک دلیل خوش بینی اسـت ؛ زیرا اسپیریتی ها در هفت بازی از 9 دیدار اخیر خارج از خانه خود بـه پیروزی رسیده اند – یک تساوی و یک شکست دیگر در ان ترتیب – اما فرم از پنجره بیرون میرود وقتی نوبت بـه مرحله پلی آف می‌رسد.

 

چسترفیلد در حالی‌که اخیراً شاخهای خودرا در میدو لین قفل کرده بودند ؛ پیروز 1-0 برابر نوت کانتی شد ؛ اما افراد بورچنال در اوایل رقابت هاي‌ 2020-201 بـه پیروزی 3-2 در زمین چسترفیلد دست یافتند و طرفداران بازگشت مطمئنا دوست دارند روز شنبه با یک جشن گل پذیرایی شوید.

 

چیدمان تیم

ناتس کانتی هافبک تاثیر گذار جیک ریوز را در نیمه وقت مقابل بروملی بـه دلیل مصدومیت پاشنه از دست داد ؛ اما بورچنال خوشبین اسـت کـه موضوع مسئله جدی نیست و او باید برای یک چهارم نهایی خوب باشد.

 

در صورتي كه مصدوميت ريوز مشکلي بيشتر از انچه تصور مي شد ؛ ثابت کند ؛ ريگان گريفيتز کـه قرض الکساندرا اسـت ؛ مي تواند جبران کند ؛ در حالي کـه الکس ليسي «باسن» باقي مانده فصل را از دست خواهد داد.

 

وینگر هفت گل انزیو بولدویین گزینه اي کاملاً متفاوت برای تغییر اسـت ؛ اما بورچنال ؛ به رغم شکست روز آخر خود ؛ تغییرات قابل توجهی ایجاد نخواهد کرد.

 

چسترفیلد نیز در روز آخر وادار بـه تغییر زودهنگام شد زیرا دنی روو بـه دلیل بیماری وادار بـه ترک زمین شد ؛ در حالی کـه تام ویلان نیز 90 دقیقه را روی نیمکت بـه سر برد و از نقص معده خودش بازیابی کرد.

 

هردو بازیکن باید دراین مسابقه باهم اختلاف داشته باشند ؛ اگر چه یک تغییر در سمت چپ باعث می‌شود الکس ویتل جوئل تیلور را جابه‌جا کند ؛ چون روو بـه عنوان تعویض نیمه دوم مقابل هالیفاکس ستایش می‌کرد.

فرم پیش بینی بازی نوت کانتی در مقابل چسترفیلد

ترکیب احتمالی Notts County:

Slocombe؛ چیکسن ؛ راولینسون ؛ الیس ؛ بولدویژن ؛ دویل ؛ اوبراین ؛ ریوز ؛ بریندلی. ووتون ؛ رودریگز

 

ترکیب احتمالی چستر فیلد:

مونتگومری؛ مگوایر ؛ ایوانز ؛ گانینگ کارلین ؛ کلارک ؛ وستون ؛ اویلیک ؛ ویتل ؛ روو ؛ ماندویل

 

پیش بینی بازی : Notts County 1-2 Chesterfield

بـه خصوص Notts County مصمم اسـت کـه این فرصت را پس از سقوط در نخستین مانع درسال گذشته ارزیابی کند ؛ اما ثابت شده اسـت کـه مسابقات چسترفیلد در فصول گذشته کار بسیار فشرده اي اسـت و بـه سختی میتوان دو تیم را در فصل آخر از هم جدا کرد جدول رده بندی.

 

نبرد روز شنبه نیز نوید یک موضوع کاملاً نزدیک را می‌دهد کـه بـه سختی میتوان گفت ؛ اما ما فکر میکنیم کـه مهارت چسترفیلد در جاده ها باید بـه آن ها کمک کند تا از خط عبور کنند و یک مسابقه نیمه نهایی با تورکوی ترتیب دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید