10 راز زندگی شخصی ریحانا به همراه معرفی پرطرفدارترین اهنگ ریحانا

یکی از افرادی که می توان به عنوان بهترین رپر زن جهان از او یاد کرد ریحانا می باشد. خواننده ای که پرداختن به وقایع و رویدادها و دست آوردهای زندگی و موزیک ویدیو های ریحانا در چند مقاله نیز نمی گنجد و در هر سطر از زندگی وی نکات زیادی نهفته است.

ریحانا روبین ریانا فنتی نام کامل وی بوده و وی متولد ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ در شهر سنت مایکل کشور باربادوس می باشد. ریحانا شناسنامه هنری گسترده ای داشته و خواننده، بازیگر و طراح لباس بوده و همچنین دارای برند ارایشی معروف fenty beauty بوده و شایان ذکر است که وی دیپلمات کشور باربادوس نیز می باشد. در ادامه این مقاله جذاب برای پی بردن به رویدادهای زندگی این هنرمند شگفت انگیز با ما همراه باشید.

بیوگرافی ریحانا

بیوگرافی ریحانا

برای برخی از افراد ممکن است سوال ایجاد شود که ریحانا خواننده کیست؟ زندگی ریحانا سرشار از دست آورد است. همانطور که در مقدمه نیز گفته شد این خواننده جذاب متولد ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس است. مادر وی که مونیکا نام دارد، حسابدار مالی بازنشسته بوده و پدر وی نیز رونالد نام دارد در گذشته سرپرست یک انبار ساده بود، دو برادر وی به ترتیب با اسامی روری و راژاد بوده و دو خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دیگر نیز از طرف پدرش دارد. 

در سرگذشت وی چنین امده است که سابقا وی در یک خانه ۳ اتاقه به همراه خانواده‌ بزرگ خود در شهری موسوم به بریج‌ تاون سکونت داشته و در طی روزها به همراه پدرخود در یکی از خیابان‌های شهر مشغول به لباس فروشی بوده است. اشتیاق این خواننده به هنر و موزیک از دوران کودکی وی اغاز شد و از همان دوران به موسیقی «رگی» علاقه مند می شود و در کودکی و از سن هفت سالگی به تمرین خوانندگی می پردازد. گفته شده است که این هنرمند برای فرار از مشکلات خانه به خوانندگی پرداخته است. او به همراه 2 نفراز دوستان نزدیک خود یک گروه دخترانه را تشکیل داد و زمانی که ۱۵ سال داشتند در مقابل تولید کننده موسیقی، ایوان راجرز که به همراه همسر باربادوسی اش به آن جزیره آمده بود، تست دادند. راجرز از استعداد ریحانا شگفت‌ زده شد. در حدود یک سال بعد وی باربادوس را ترک کرد و به همراه راجرز و همسرش به کنتیکت نقل‌ مکان کرد تا بر روی آلبوم نمایشی‌ اش کار کند.

اولین آلبوم این هنرمند دوست داشتنی در اوایل سال 2005 میلادی به بازار آمد و مدتی پس از آن او آلبوم دوم خود را در سال 2006 میلادی تحت عنوان “دختری مثل من” عرضه نمود. سال 2007 نیز با آلبوم “دختر خوب بد شد” منتقدان خود را متحیر ساخت و در همین زمان بود که پا به شهرت و دنیای سلبریتی ها گذاشت.

اینستاگرام ریحانا

این روزها که به لطف کرونا همه مردم خانه نشین شدند و از قضا عده زیادی از هنرمندان و به خصوص خوانندگان از کار بی کار شدند، شرایطی فراهم شد تا تمام هنرمندان در فضای مجازی اکتیو شوند و هنر خود را به این فضا بیاورند. در این مسئله ریحانا نیز از قاعده مستثنی نبوده و فعالیت های زیادی در پیج اینستاگرام خود نشان داده است. وی در این شبکه و همچنین سایر شبکه های مجازی تعداد زیادی فن پیج داشته و حتی میزان فالوورهای این شبکه ها نیز آنقدر زیاد است که تشخیص فن پیج را از پیج اصلی و آفیشال وی دشوار می سازد. شما هواداران عزیز می توانید لینک های دانلود آهنگ بنگ بنگ ریحانا را در فن پیج های وی مشاهده کنید.

کلاب هاوس ریحانا

کلاب هاوس ریحانا

در سال گذشته به علت حمایت و پشتیبانی سلبریتی های مطرح و با نفوذ جهان، مانند شخص ریحانا، شبکه کلاب هاوس بسیار پرطرفدار شد و دیری نگذشت که کم کم هنرمندان درجه 2 و درجه 3 و همینطور شاخ های مجازی نیز در این عرصه فعال شده تا از قافله عقب نمانند. ریحانا نیز در این شبکه با هواداران خود در ارتباط است و در تایم های آزاد خود به این شبکه سر می زند.

آهنگ های ریحانا

این ستاره جذاب و دوست داشتنی هالیوودی نخستین آلبوم خود را در اوایل سال ۲۰۰۵ منتشرنموده و به خاطر تک آهنگ‌ها و سینگل های موفقی همانند Umbrella، SOS، Take a Diamonds, The Only Girl In the World و… به شهرت چشم گیری دست یافت. پس از مدت کمتر از 4 سال وی آلبوم چهارم خود را در اواسط سال 2009 با نام درجه R به انتشار رساند که Russian rollet یا همان رولت روسی یکی از بهترین آهنگ های این آلبوم بود. در بهار 2010 نسخه این آلبوم روانه بازار شد. در تابستان 2010 ریحانا با همکاری‌ امینم آهنگ عاشق دروغ گفتن‌هاتم را ضبط و منتشر کرد.

ریحانا umbrella

این ستاره جذاب در اواسط سال ۲۰۰۷ میلادی با انتشار آلبوم سوم خود با نام Good Girl Gone Bad و به واسطه موفقیت آهنگ Umbrella یا همان چتر، با پشتیبانی رپر ثروتمند معروف یا همان جی زی از یک ستاره نوجوان پاپ به یکی از جذاب ترین خوانندگان آن سال ها تبدیل شد. جی زی در رابطه با این موسیقی چنین می‌گوید “این آهنگ برای ریحانا به عنوان یک هنرمند جوان موفقیت بزرگی به حساب می آید و اگر به ترانه این موسیقی با دقت گوش فرا دهید متوجه می‌شوید عمق استعداد او تا چه اندازه است. شما هواداران گرامی جهت دانلود اهنگ umbrella از ریحانا می توانید در فضای مجازی و گوگل به جست و جو بپردازید.

اهنگ  Diamonds ریحانا

یکی از جذاب ترین اهنگ های این خواننده زن اهنگ دیاموندز می باشد. ریحانا در آلبوم سال ۲۰۱۲ به نام Unapologetic که برنده جایزه گرمی بود آهنگ‌های موفقی چون Diamonds و Stay با همکاری میکی اکو، را معرفی کرد. (این آلبوم اولین آلبوم ریحانا بود که در جایگاه اول چارت آلبوم‌های برتر قرار گرفت.)

Princess of China

این اهنگ جنجالی ریحانا نیز یکی دیگر از اهنگ های موفق البوم سال 2012 این خواننده می باشد. در این موزیک، ریحانا با Coldplay همکاری داشته و یکی از جذاب ترین اهنگ های کلدپلی نیز با همین ترک رقم خورد. شایان ذکر می باشد که ری میکس ریحانا از این اهنگ در فضای مجازی در دسترس می باشد.

The Monster

مگر می شود طرفدار ریحانا بود و این اهنگ جذاب را نشناخت. در سال 2013 ریحانا با این آهنگ و با همکاری امینم بازهم به جایگاه اول دست یافت. یکی دیگر از دلایلی که همزمان با این اهنگ ریحانا به رتبه بالا دست یافت، فیلم علمی تخیلی سفینه فضایی بود که در اواخر 2012 در آن شرکت کرده بود و همچنین شرکت در انیمیشن “خانه” که در آن صدا پیشگی نمود.

FourFiveSeconds

پس از صداپیشگی در انیمیشن جذاب خانه، ریحانا طی یک حرکت هوشمندانه این اهنگ را منتشر نمود که دراین آهنگ با خواننده معروف بیتل ها یعنی پاول مک کارتنی همکاری کرد و حسابی جنجالی شد.

ریحانا work

این خواننده جذاب پس از چند ترک بحث برانگیز در همان سال ها و در اواخر ژانویه ۲۰۱۶ آلبوم بعدی خود Anti را ارائه کرد که اکثر آهنگ‌های مربوط به آن به مدت یک هفته در انحصار سایت جی زی حفظ شد. نتیجه این عمل نیز آن شد که در مدت زمان کمتر از یک روز یک‌ میلیون نفر اشتراک این سایت را دریافت کردند تا بتوانند آهنگ‌های او را دانلود کنند. آهنگ اصلی این آلبوم Work نام داشت که به همراه رپر معروف “دریک” خوانده شد.

آهنگ بوم بوم ریحانا

یکی دیگر از اثار زیبای این خواننده اهنگ بوم بوم می باشد که تا مدت ها هیت شد و حتی توسط برخی از هنرمندان دیگر نیز کاور شد. شما هواداران عزیز جهت دانلود آهنگ خارجی بوم بوم ریحانا در گوگل به جست و جو بپردازید.

آهنگ وان تو تری ریحانا

یکی دیگر از اثار جذاب و ریتمیک این خواننده جذاب اهنگ وان تو تری می باشد که دارای ریتمی زیبا و میکسی حرفه ای می باشد. شما هواداران گرامی جهت دست یابی به این اهنگ و همچنین دانلود آهنگ بنگ بنگ ریحانا می توانید در سایت های معتبر به جست و جو بپردازید.

درآمد rihana چقدر است؟

درآمد rihana چقدر است؟

دنیای هنر دنیایی است که رسیدن به درامد در آن بسیار دشوار می باشد و تنها پس از تلاش های بی وقفه میسر می شود. هنگامی که در این دنیا شهرت لازمه توسط هنرمند کسب شود، کم کم راه های جدید کسب درآمد و به اصطلاح فصل برداشت فرا می رسد. ریحانا هم از دسته هنرمندانی است که دوران سختی را پشت سر گذاشته و ثروت خود را مدیون پشت کار و شایستگی خود می باشد. وی هم اکنون به غیر از درآمدهای مستقیم از دنیای موسیقی و هنرپیشگی، از راه مدلینگ و تبلیغات نیز درآمد چشم گیری به دست می آورد. وی در شهریور ماه 1396 از لوازم آرایشی خود به نام فنتی بیوتی رونمایی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. او همچنین برند عطری با نام خود را تاسیس کرد. وی هم اکنون یکی از ثروتمندترین خواننده های امریکا می باشد که شهرت خود را تا حد زیادی به جی زی مدیون می باشد.

فیت های ریحانا

همانطور که در طی مقاله نیز اشاره شد این خواننده با هنرمندان زیادی همکاری داشته و با بسیاری از برترین خواننده های هم دوران خود فیت داده است. یکی از جذاب ترین فیت های وی آهنگ شکیرا و ریحانا می باشد که کلیپ آن نیز پخش شده است. اهنگ فیت فیوچر ریحانا نیز با نام لاو سانگ یکی دیگر از فیت های جذاب این خواننده مشهور می باشد. وی با هنرمندان دیگری از جمله امینم و سایر رپرهای مطرح جهان فیت های زیبایی ارائه داده است که هم اکنون در فضای مجازی و همچنین یوتیوب در دسترس می باشند.

آلبوم های ریحانا

آلبوم های ریحانا

این خواننده از سال 2005 فعالیت رسمی خود را اغاز نموده است. در این قسمت لیست آلبوم های رسمی این خواننده را به ترتیب ارائه می دهیم.

آلبوم موسیقی خورشید وی که متعلق به سال 2005 می باشد. آلبوم دختری مثل من در 2006، آلبوم دختر خوب بد شد در سال 2006، آلبوم درجه R در سال 2009، آلبوم بلند در 2010، آلبوم تاک دت تاک در 2011، آلبوم غیر قابل بخشش در سال 2012 و آلبوم ضد “Anti” در 2016.

شایان ذکر است که هم اکنون نیز وی در حال جمع اوری و ارائه البوم جدید خود می باشد. این خواننده معروف و جذاب امریکایی، همانطور که می دانید علاوه بر موسیقی به هنرپیشگی نیز مشغول بوده و اثار مشهوری از وی در این عرصه منتشر شده است. از جمله بهترین فیلم هایی که وی بازی کرده است می توان به این موارد اشاره نمود: فیلم Bring It On: All or Nothing  در سال 2006، فیلم نبردناو در سال 2012، فیلم Coldplay Live در سال 2012، فیلم این پایان کار است در سال 2013، فیلم آنی در سال 2014، فیلم خانه در سال 2015، فیلم والرین و شهر هزار سیاره در سال 2017، فیلم هشت یار اوشن در سال 2018.

جوایز کسب شده توسط ریحانا

از جمله جوایزی که این هنرمند دریافت نموده می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  7 جایزه گرمی در سال های متفاوت
  • 8 جایزه موسیقی آمریکا از جمله امریکن اواردز و امریکن گلوبال
  • 22 جایزه در رابطه با موسیقی در بیلبورد 
  • 2 جایزه بریت

همچنین شایان ذکر است که از این هنرمند در مجله فوربز و در سال 2012 میلادی به عنوان چهارمین هنرمند قدرتمند جهان یاد شده است. در رابطه با استایل منحصربفرد و نوع پوشش او و دیزاین لباس‌های وی باعث شد که لباس او در مورخه ژوئن ۲۰۱۴ در مراسم انتخاب برترین طراح مورد تحسین واقع شود. وی حتی جایزه الگوی مد CFDA را دریافت کرده است.

این خواننده در چه جایگاه در بین رپر ها قرار دارد؟

ریحانا از جمله خوانندگانی است که با عنوان سبک رپ و هیپ هاپ وارد عرصه موسیقی شده ولی پس از اخذ لیبل و اسپانسر در جهت افزایش طرفداران و با مقاصد تجاری پایبندی به سبک اصلی خود را فراموش ساخته و کاملا منعطف در ارائه انواع سبک ها عمل کرده است. به همین سبب خیلی از رپرهای اصیل وی را یک رپر حرفه ای نمی دانند و وی را مورد انتقاد قرار می دهند. با این حال شکی نیست که این خواننده اهنگ های بسیار زیبایی را منتشر کرده و نمی توان وی را مقصر دانست. خود ریحانا نیز در مصاحبه های خود اعلام کرده است که شیفته تجربه های جدید در موسیقی است و مایل است توانایی های خود را افزایش دهد.

حاشیه های ریحانا

این خواننده در طول مدت فعالیت های خود همانند خیلی دیگر از سلبریتی ها و هنرمندان هالیوودی دارای حواشی خاص خود می باشد که در این قسمت از مقاله به چند مورد از آن ها می پردازیم.

این خواننده پیش از اجرا مشروب می‌نوشد

همانطور که می دانید خمر مشروب اصلاً خوب نیست و به خصوص برای صدای خواننده ها و صداپیشگان و تارهای صوتی آن ها مشکل ایجاد می کند؛ اما ریحانا اعتراف کرده که پیش از هر اجرا باید کمی ودکا یا تکیلا بنوشد تا اعصاب اش آرام بگیرد.

روز موسوم به ریحانا در باربادوس

جالب است که بدانید در محل تولد و زادگاه این خواننده روز تولد او در فوریه به‌عنوان روز ملی ریحانا جشن گرفته می‌شود.

شاهد بودن جن گیری

این خواننده جنجالی اذهان نموده است که در کودکی یک بار شاهد جن‌ گیری بوده و به همین دلیل از رفتن به جاهایی که به مکان‌های رؤیت ارواح شهرت دارند فوبیا داشته و از حضور در این اماکن خودداری می‌کند.

او با ظاهر و پوشش مبدل به اماکن شلوغ می‌رود

جالب است که بدانید او با پوشیدن لباس‌های گشاد و عینک های درشت به مکان‌های شلوغ رفته و به طرفداران خود به صورت پنهانی نزدیک می‌شود.

تتوی این خواننده

جالب است که بدانید این خواننده در مجموع ۲۳ تتو بر روی بدن خود دارد و گفته می شود که وی دوست دارد تعداد آن‌ها را افزایش دهد. همچنین یک تتوی برعکس دارد که نوشته “هر شکست یک درس است” و احتمالاً با دیدن آن الهام می‌گیرد.

رپری که ریحانا را کشف کرد

همانطور که می دانید جی زی، رپر و تولید کننده معروف امریکایی، برای ۶ آلبوم با ریحانا قرارداد بست. پس به اعتقاد خیلی از منتقدان این خواننده به خاطر آهنگ‌های زیبای ریحانا باید از جی زی تشکر کنیم.

پاهای او ۱ میلیون دلار ارزش دارد

در رابطه با دانستنی های این خواننده امده است که وی جایزه بهترین پاهای یک الهه از شرکت ژیلت را اخذ کرده است. بعد از این اتفاق باعث شد که وی پاهای خود را به مبلغ ۱ میلیون دلار بیمه کند.

درگیری فیزیکی با کریس براون

در سرگذشت این خواننده امده است که در سال ۲۰۰۹ که وی نتوانست در پنجاه و یکمین مراسم جایزه گرمی حضور پیدا کند دلیلش این بود که توسط دوست‌ پسر خود یعنی کریس به شدت کتک خورده بود. شایان ذکر است که کریس براون به علت این عمل محکوم شد و مجرم شناخته شد.

دختر بچه ای که با ریحانا دیده می شود

یکی دیگر از تازه ترین حواشی این خواننده دختر بچه ای است که در برخی از ویدئوها و عکس ریحانا در پیج وی دیده می شود؛ این مسئله سبب شده برخی از این مسئله حاشیه های ناموثق با عناوینی مثل بچه های ریحانا بسازند. همانطور که گفته شد ولی تا کنون ازدواج رسمی نداشته است و هرگز وجود فرزندی را تایید نکرده است و متاسفانه در رابطه با هویت این دختربچه هیچ خبر موثقی موجود نمی باشد.

ریحانا و امینم

ریحانا و امینم

همانطور که در طی مقاله نیز اشاره شد این خواننده به علت سبک خود و همچنین همکاری با جی زی با رپرهای زیادی همکاری داشته و از حمایت های زیادی برخوردار بوده است. یکی از رپرهایی که با وی همکاری داشته است امینم بوده که در طی آن اهنگ معروف The Monster منتشر شد و مدت کمی بعد از آن کلیپ آن نیز پخش شد و به تعداد زیادی بازدید دست یافت.

همسر ریحانا کیست؟

جالب است که بدانید این خواننده جذاب 31 ساله همچنان ازدواج رسمی نداشته است. وی از سال 1386 روابط عاشقانه ای داشته که اگر بخواهیم آن ها را به ترتیب نام ببریم به این شرح می باشد : شایا لابوف در سال 86 ، جاستین تیمبرلیک معروف در سال 87، بسکتبالیست معروف امریکایی در سال 88 ، لئوناردو دی‌ کاپری در سال 94  و همچنین در سال 96 با حسن جمیل میلیاردر معروف سعودی رابطه داشت. در رابطه با رابطه های شخصی و عاشقانه این خواننده حاشیه ها و جنجال های زیادی ایجاد شده است و باعث شده است عده زیادی وی را مورد انتقاد قرار داده و وی را فاقد تعهد و ثبات عاطفی تلقی کنند.

البته اکثر هنرمندان و سلبریتی هایی که پا به دنیای هالیوود گذاشته اند از دیرباز به ایجاد حاشیه معروف بوده اند و نقدی که در رابطه با اکثر این افراد وارد است این مسئله می باشد که این هنرمندان عامدانه و به جهت ایجاد کنجکاوی و خبرسازی دست به هرگونه رفتاری می زنند و اکثر اخباری که به آن ها نسبت داده می شود توسط خود آن ها با اهداف از پیش تنظیم می شوند. ازدواج و اعلام نامزدی با سایر هنرمندان و سلبریتی های مشهور نیز یکی از این قبیل استراتژی ها می باشد که حتی بعضی از آن ها وجود خارجی نداشته و شروع و اغازشان برنامه ریزی شده می باشد. در واقع حاشیه سازی در خصوص ازدواج و ریلیشن شیپ ها، این روزها نه تنها توسط هنرمندان هالیوودی صورت می گیرد، بلکه این روزها اکثر هنرمندان دنیا و حتی شاخ های درجه پایین مجازی نیز در این قاعده شرکت می کنند و اخیرا نیز بیش از حد در این مسئله افراط به خرج می دهند. متاسفانه این وضعیت میان هنرمندان تازه کار تا حدی بالا گرفته است که گاهی تشخیص حقیقت از دروغ بسیار دشوار می شود.

عکس های ریحانا

عکس های ریحانا

همانطور که گفته شد این خواننده و هنرمند هالیوودی فعالیت گسترده ای داشته است و در کنار فعالیت های خود به عرصه مدلینگ نیز پا گذاشته و حتی ادکلن انحصاری خود را دارد. وی به خاطر نحوه پوشش های فوق العاده و به روز خود تحت قرارداد شرکت ها و کمپانی های مشهور می باشد و توانسته بخش قابل توجهی از ثروت خود را در همین عرصه به دست بیاورد.

دانلود اهنگ ریحانا

ریحانا موزیک های مشهور زیادی در شناسنامه هنری خود دارد. این روزها اهنگ های ریحانا پلی لیست خیلی از افراد را به خود اختصاص داده است. توصیه می کنیم اگر از هواداران این خواننده هستید دانلود اهنگ ریحانا بنام وان تو تری را از دست ندهید. شما هواداران عزیز می توانید به اسانی مجموعه اهنگ ها و البوم های این خواننده شگفت انگیز را در فضای مجازی پیدا کرده و به دانلود آن ها بپردازید.

ریحانا اهل کجاست؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد ریحانا در شهر سنت مایکل کشور باربادوس متولد شده و تا نوجوانی در ان مکان سکونت داشته است و در دوران نوجوانی به امریکا مهاجرت نموده است. وی هم اکنون شهروند امریکایی محسوب می شود و به علت سبک زندگی وی و همچنین تورهایی که اجرا می سازد دائما در حال جا به جایی در کشورهای مختلف می باشد.

سوالات متداول

  1. ریحانا متولد چه سالی است؟

    وی متولد 1987 میلادی یا 1366 هجری می باشد و هم اکنون در حدود 34 سال سن دارد.

  2. ریحانا در کدام کشور به دنیا آمده است؟

    در بیوگرافی این خواننده امده است که در شهر سنت مایکل کشور باربادوس چشم به جهان گشوده است.

  3. ریحانا از چه سالی خوانندگی را اغاز نموده است؟

    وی در اوایل سال 2005 میلادی نخستین البوم موسیقی خود را منتشر ساخته است.

  4. ریحانا به چه فعالیت هایی مشغول می باشد؟

    وی علاوه بر خوانندگی، به هنرپیشگی و مدلینگ مشغول می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید