بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

بیوگرافی گیسو دیبا یک کدام از بلاگرهای زیبایی در جمهوری اسلامی ایران است که مجاورت ۹۰۰ هزار نفر فالوور دارااست که هروز عکس های‌ ازایش کردن خود را منتشر میکند.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

گیسو دیبا عکس های وی

این بلاگر زیبای اهل ایران در قضیه ارایشی فعالیت می‌کند که مطمئنا توشه ها پیج و برگه وی را در اکسپلور مشاهده کرده اید. این دختر برنا اهل ایران در مرزو بوم خویش در اکنون کار است و با مجموع محدودیت های‌ مو جود در جمهوری اسلامی ایران، توانسته است بـه آوازه خیر و خوبی دست پیدا نماید.

 

گیسو دیبا که در حدود 30 سال سن دارااست، در شهر طهران متولد گردیده است. بر طبق گفته خانواده وی از نخست بـه حوزه پیرایش و میکاپ عشق و علاقه داشته است. ولی موی نیز هم چون تعداد متعددی از سایر بلاگر ها در دانشکده در یکی‌از فن های‌ مهندسی که بـه عمل وی اینک ارتباطی ندارد، علم آموزی کرده است.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام
عکس های داغ گیسو دیبا

این بانوی اهل ایران در عصر دانشجویی زمان های‌ مختلفی را در قضیه میکاپ طی کرد. گیسو که در مورد غرض خویش بـه قطعیت رسیده بود، صرفا بـه خواست خانواده مدرک کارشناسی خود را گرفت. ولی بعد بـه شکل دورازشوخی در قضیه میکاپ و پیرایش پرداخت.

 

وی در زمان های‌ مختلفی کمپانی کرده و کلاس های‌ بخش اعظمی را سپری کرد. در غایت هنگامی که مهارت موردنیاز در این فن را پیدا کرد، آغاز بـه عمل دریک‌سری آرایشگاه معروف در طهران کرد. البته این مسیر گیسو را بـه هدفش مجاورت نمی‌کرد.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

شخصیت اخلاقی گیسو دیبا

بسیار در معاش فردی خویش شخص ساکتی می باشد و مستقل از آن بسیار بـه دوستان خویش عشق میپردازد، وی را بـه سمت نشر کلیپ کشاند. هنگامی که گیسو عمل خود را شروع کرد، یکسری بیوتی بلاگر پر اسم و رسم اهل ایران در حالا کار بودند.

 

البته گیسو نیز در مسیر خویش خلاقیت هایی منحصربه‌فرد بـه خود را عرضه کرد. تا استفاده کننده وی را بـه دیگر بیوتی بلاگر ها ترجیح دهد. بـه مرور با گذر مجال پیج و ورقه اینستاگرام گیسپ روز بـه روز پیشرفت کرده و وسعت متعددی از استفاده کننده را بـه خویش جذب می کرد.

 

یک کدام از خصوصیت های‌ اساسی وی، یادگرفتن بی آلایش و دنبال دار بود. وی در یادگرفتن های‌ خویش در صدر از مواد آرایشی بی آلایش و ارزان بها بـه کارگیری میکرد. همین فرمان مخاطبان بخش اعظمی را بـه سمت وی جذب می کرد.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

نشانی اینستاگرام گیسو دیبا

همان طور که در صدر گفتیم گیسو دیبا مجاورت بـه یک میلیون نفر فعال فالوور داراست ولی این عکس ها اکثر زمان ها برای اکران میکاپی است، که وی در کلیپ های‌ خویش فراگیری داده است. ولی این دختر برنا و قشنگ، دارنده حرفه پیج های‌ اکثری است، که عکس های‌ فردی وی را منتشر می کنند.

 

مو در پیج خویش بیش خیس آنگاه فراگیری را دنبال می‌نماید. اما در حین های‌ بـه محرمانه نیز بـه تکثیر مفاد سری معاش خویش میپردازد. البته وی بیش خیس در مسئله رشته خویش فعالیت دارد.

بسیار چشم گردیده است، که تعداد متعددی از بیوتی بلاگر ها در نقش یک بلاگر و یا اینکه اینفلوئنسر قرار می‌گیرند و بعدها ارتباطی ان ها با استفاده کننده ارتقاء پیدا مي نماید. بـه شکلی که مجموع قسمت های‌ معاش خود را انتشار میدهند و نصیب های‌ فن ای ان نادر رنگ تر میگردد.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

بـه شکلی که کسانی مانند صدف بیوتی و یا اینکه ملینا تاج بیش خیس تیتر اینفلوئنسر را از آن خویش کرده اند. ولی گیسو فقط در قضیه میکاپ و بیوتی بلاگری فعال بوده و ان گاه فن ای و فردی معاش خود را از یک دیگر جداگانه کرده است.

 

بـه همین خیال و خاطر اکثر اوقات عکس های‌ وی برای اکران میکاپ هست. گیسو معدود خیس عکس های‌ فردی خود را در فضای پابلیک منتشر می‌نماید. چرا که حریم فردی برای وی زمینه اساسی و قابل توجهی است.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

بیوگرافی گیسو دیبا

نشانی تارنما گیسو دیبا

این بلاگر زیبایی یکی نادر ترین اشخاصی در فضای مجازی هستش که تارنما فردی خودش را دارااست و از کارهایش رونمایی می‌نماید تعداد متعددی از بیوتی بلاگر ها در مسئله پیج خویش فقط فعال می باشند. عده ای از ان ها نیز بعداز اینستاگرام در فضای یوتیوب بـه جذب کاربر می پردازند.


ولی در سرزمین ما برای عده ای که بـه عنوا بلاگر و یا اینکه بیوتی بلاگر فعال می‌باشند، موقعیت فعال‌سازی تارنما هموار و معمول وجود ندارد. بـه شکلی که فعال‌سازی تارنما برای گیسو یکی‌از معضل های‌ اساسی در مسئله عمل وی بود. این سایت بسیار خوش درخشید و سودآوری بالایی برای وی پیرو داشت.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

گیسو دیبا در وبسایت خویش، بـه معرفی لوزام آرایشی و بهداشتی می‌پردازد. آحاد ویدئو هایی که از وی در فضای یوتیوب و یا اینکه اینستاگرام منتشر می گردد، در سایتش نیز جانور است.

این کلیپ ها بـه شکل بدون‌پول در دسترس همگان جای‌دارد. بـه شکلی که از طریق های‌ مختلفی می‌توان این ویدئو ها را دانلود کرد. البته مقصود وبسایت وی ساخت و ساز پلتفرمی دیگر برای اکران ویدئو ها و فراگیری میکاپ وجود ندارد.

 

بلکه وی در این وبسایت بـه فروش مارک های‌ آرایشی گوناگون می‌پردازد. بخشی که برای موی دارنده بهره و درآمد است، مارک های‌ مختلفی است، که وی برای ان‌ها فعالیت دارد. گیسو با مارک های‌ گوناگون همیاری کرده و از اسباب و اثاث ان ها استعمال می‌نماید.

بیوگرافی گیسو دیبا بلاگر جذاب و مدل آرایشی اینستاگرام

بیوگرافی گیسو دیبا

مارک تازه گیسو دیبا چه چیزی است ؟‌

موی دیبا یک شغل قشنگ و جالب و بسیار پولساز دارااست، در وبسایت خویش برای فروش می گذارد. اکثر زمان ها در تارنما گیسو این مارک ها تخفیف قابل قبولی بـه استفاده کننده می‌دهند. همین فرمان سبب گردیده است، که هم برای گیسو فایده داشته باشد و هم مارک های‌ متفاوت بر اعتبار شان افزوده گردد.

 

در سود اعتمادی که کاربر ها و فالور های‌ گیسو نسبت بـه وی دارا هستند، این وبسایت از اولِ راه‌اندازی تا بـه همین حال بسیار گزینه دقت واقع گردیده است. از طرفی ساختار تارنما، بی آلایش و دلنشین پباده سازی گردیده است.


آیا پیج گیسو دیبا فالوور فیک دارااست؟

همونطور که میدونید بیوتی بلاگر ها بسیار در فضای مجازی دوستداشتنی است و خیلی زود فالوور های‌ حقیقی اخذ می کنندبه شکلی که اکثر وقت ها هواداران در این مسئله برای یادگیری پیرایش و میکاپ بـه پیج وی مراجعه می کنند. امروزه که میل اشخاص بـه ارایش های‌ بی آلایش و سهل و راحت بسیار زیاد گردیده است.

اکثر زمان ها بـه تفکر یادگیری نکات آرایشی برای معاش روزانه خویش میباشند. بـه همین ادله فراگیری های‌ میکاپ بسیار رایج و مالامال کاربر گردیده است. گیسو در پیج خویش اشکال مختلفی از گریم و یا اینکه پیرایش را بـه اکران میگذارد. این دختر برنا در عین اینکه نکات مهمی را ذکر می‌نماید، از لفظ ها و خاطره های‌ بامزه ای نیز برای جذابیت بیش خیس ویدئو های‌ خویش منفعت می‌گیرد.

اینستاگرام گیسو دیبا

 

یکی دیگر از بعدها جالب پیج وی را می‌قدرت نکات بهداشتی دانست. بـه شکلی که شیوه های‌ شست و شو شکل و یا اینکه حفظ از پوست را برای مخاطبان خویش ذکر می‌نماید. موی در پیج خویش از هیچ برندی تبلیغ نمی‌نماید.

منبع درآمد گیسو دیبا از کجاست امروز میخواهم یک‌سری تا تفاوت مهم درخواست اعمال میدی هانده ارچل فیلم تخیلی سلامبلکه صرفا بـه معرفی هرمورد از مارک های‌ جانور میپردازد. وی تجربه فردی خویش از مارک ها و تولیدات متفاوت شان را ذکر مي نماید. بـه شکلی که در حالتی که از برندی حس نا رضایتی داشته باشد، آن را بـه مخاطبین خویش پیشنهاد نمی‌نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید