مارشملو کیست؟ بررسی حواشی و چهره واقعی مارشملو دیجی معروف

مارشملو نامی آشنا در بین خوانندگان هالیوودی می باشد. اگر از علاقه مندان این دسته از موسیقی ها هستید، قطعا با این چهره مشهور آشنا خواهید بود. در واقع مارشملو نام هنری یکی از فعالان موسیقی در زمینه دی جی می باشد. او در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت گسترده ای دارد. در ادامه در مورد بیوگرافی مارشملو خواننده بیشتر به صحبت می پردازیم.

مارشملو کیست؟

مارشملو کیست؟

مارشملو دی جی معروف آمریکایی است که هویت او تا سال های طولانی ناشناخته بود. وی یکی از خوانندگان محبوب و پرطرفدار آمریکایی نیز می باشد و تا کنون با چهره های شاخص موسیقی، به همکاری پرداخته است. کریستوفر کامستاک نام اصلی این چهره می باشد. وی در سال ۱۹۹۲ میلادی دیده به جهان گشود. وی یکی از شهروندان فیلادلفیایی است و با نام هنری دات کام نیز شناخته می شود. وی یکی از ناشناس ترین چهره های موسیقی آمریکایی بود و در سال های اخیر هویت خود را فاش کرده است.

وی همچنین یکی از شخصیت های اینترنتی است که در زمینه تهیه کنندگی و تنظیم کنندگی آهنگ نیز فعالیت گسترده ای دارد. نکته ای که موجب شد تا طرفداران، نسبت به زندگی نامه این چهره و هویت او کنجکاو شوند، ماسکی است که در بیشتر مواقع بر سر دارد. ماسک او یک ماسک ایموجی با شکل سفید است و مارشملو اجازه نمی دهد که چهره واقعی اش فاش گردد.

اینستاگرام مارشملو

اینستاگرام مارشملو

همان طور که گفته شد، این چهره محبوبیت خاصی در کل جهان دارد و می توان گفت که اکثریت افراد برای یکبار هم که شده، آهنگ های این خواننده پر قدرت را شنیده اند. او در اینستاگرام نیز حضور فعالی دارد و اخبار مربوط به انتشار ترک های جدیدش را، با طرفدارانش به اشتراک می گذارد. مارشملو اینستا را نیز به یک فضا دیسکو مانند تبدیل کرده و عکس های خود در دیسکو ها را در پیج شخصی اش منتشر می کند.

باید بدانید که او حتی به پر و پا قرص ترین طرفدارانش نیز، چهره واقعی خود را نشان نمی دهد و همیشه در عکس ها با ماسک معروفش دیده می شود. او در اینستاگرام با آیدی marshmellomusic فعالیت می کند و تا کنون حدود ۳۰ میلیون فالوور را برای خود به ارمغان آورده است. تعداد بالا فالورر های او، نشان از محبوبیتش در میان مخاطبان دارد و موجب شده تا اینستاگرام، تیک آبی مخصوص خود را به او هدیه دهد.

یوتیوب مارشملو

در اپلیکیشن یوتیوب نیز می توانید حضور این چهره مهم موسیقی را مشاهده کنید. وی یوتیوب را نیز برای فعالیت های خود انتخاب کرده است.او در این اپلیکیشن اغلب موزیک ویدئو های ترک های جدیدش را در دسترس طرفدارانش قرار می دهد. با سرچ نام این چهره می توانید به راحتی به چنل یوتیوبش دسترسی پیدا کنید.

کلاب هاوس مارشملو

مارشملو از افرادی است که علاقه ای به نشان داده چهره واقعی خود ندارد. از این رو تا کنون تصاویر چهره او منتشر نشده است. اپلیکیشن کلاب هاوس نیز، پلتفرمی مبتنی بر صدا است و یکی از اپلیکیشن های محبوب این چهره برای فعالیت می باشد. وی تا کنون در روم های خوانندگان معروف مانند جنیفر لوپز، سلنا گومز و … دیده شده است.

همکاری های مارشملو

همکاری های مارشملو

مارشملو در ابتدا با انتشار چند ترک به محبوبیت دست پیدا کرد. البته بیشتر محبوبیت او را، ترک های الکترونیکی او می دانند. وی برای این که در جامعه هنری موسیقی بیش از پیش دیده شود، با چهره های شاخص موسیقی به همکاری پرداخت. وی تا کنون همکاری های گسترده ای را به نمایش گذاشته که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

مارشملو و آرش

آرش یکی از چهره های محبوب ایرانی در زمینه موسیقی می باشد. سبک آهنگ های خاص و جذاب آرش، موجب شده تا طرفداران بسیار زیادی برای او پدیدار شوند. جالب است بدانید که مارشملو، خواننده آمریکایی، در یکی از اهنگ های آرش حضور داشته است. البته این دو چهره با همکاری یکدیگر ترک لوندیا را منتشر کردند و یک موزیک ویدیو خارق العاده نیز برای آن، تهیه کرده اند. این ترک در ابتدا سال ۲۰۲۱ منتشر شد. برای دانلود اهنگ ارش و مارشملو می توانید به اپلیکیشن ها و سایت های معتبر موسیقی مراجعه نمایید.

مارشملو و خالد

خالد یکی از چهره های محبوب موسیقی است که اصلیتی الجزایری دارد. این خواننده محبوب در سبک های پاپ، جاز، بلوز و … فعالیت می کند و تا کنون تر های مشهوری را به جا گذاشته است. همکاری این دو چهره به سال ۲۰۱۷ باز می گردد. آن ها با این همکاری، توانستند یکی از محبوب ترین و دلنشین ترین ترک های عربی و آمریکایی را منتشر کنند. نام ترک مشترک آنها، Silence می باشد. این آهنگ توانست در چند کشور به پلاتین تبدیل گردد و به عنوان یکی از برترین آهنگ های آن سال، شناخته شود.

مارشملو و سلنا گومز

سلنا گومز از دیگر خواننده هایی است که تاثیر بسزایی در موسیقی جهانی گذاشته است. محبوبیت این چهره به اندازه ای زیاد است که همگان با او آشنایی دارند. سلنا گومز با کریستوفر کامستاک یکی از بزرگ ترین همکاری های تاریخ را رقم زد. این دو چهره مشهور در سال ۲۰۱۷ توانستند سینگل ترک گرگ ها را منتشر کنند. بی شک همکاری این دو غول موسیقی، ماندگار ترین ترک جهانی را به ارمغان آورده است.

مارشملو و آن ماری

آن ماری یکی از محبوب ترین چهره های فعال بریتانیایی در زمینه موسیقی می باشد. این دو چهره در سال ۲۰۱۸ یکی از بزرگ ترین همکاری های تاریخ را رقم زدند. آلبوم “دوستان” آلبومی است که به خوانندگی ان ماری و کریستوفر کامستاک در دسترس طرفداران قرار گرفت. ترک های این آلبوم مشهور همچنان نیز از محبوب ترین آهنگ های کل جهان می باشد. لازم به ذکر است که این ترک در نمودار بیلبورد هات ۱۰۰ آمریکا، در بالاترین جایگاه قرار گرفته است.

مارشملو و گروه باستیل

گروه باستیل یک گروه انگلیسی است که در سبک پاپ و راک فعالیت گسترده ای دارد. این گروه در سال ۲۰۱۰ تشکیل شد و چهار خواننده دارد. گروه باستیل به دلیل این که در سبکی مشابه با کریستوفر کامستاک فعالیت داشت، تصمیم گرفت تا با این چهره ترک مشترکی را منتشر کند. ترک “شادتر” همکاری مشترک این خوانندگان مشهور است که در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گرفت. مارشملو دی جی آهنگ “شادتر” و با آهنگسازی قدرتمندش موجب شد تا این آهنگ در میان آهنگ های برتر بیلبورد هات ۱۰۰ قرار بگیرد.

آهنگ های مارشملو

آهنگ های مارشملو

کریستوفر کامستاک فعالیت های خود را از ۲۰۱۵ اغاز کرد و تنها در طی ۶ سال توانست یک مسیر طولانی برای موفقیت را بپیماید. این چهره تا کنون آهنگ های بی شماری را منتشر کرده و علاوه بر آن ها،ریمیکس های بسیاری را در دسترس قرار داده است. او یکی از برترین دی جی های آمریکایی است و ترک های او او در سبک های الکترونیک، هاوس پیشرو، ترپ و باس اینده منتشر می شود. در ادامه مشهور ترین اهنگ های این دی جی و خواننده محبوب را شرح می دهیم.

آهنگ Wavez

کریستوفر کامستاک این ترک را در ماه های ابتدایی فعالیتش در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. این ترک در صفحه مخصوص ساوند کلود این چهره منتشر شد و موجب شد تا این خواننده، تا حدودی به جامعه هنری موسیقی معرفی شود.

آهنگ Alone

این ترک توسط کریستوفر کامستاک در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. سبک این ترک مشهور، dance است و به آلبومی با همین نام تعلق دارد.

آهنگ One thing right

یکی دیگر از اهنگ هایی که در شهرت و دیده شدن مارشملو نقش بسزایی دارد، ترک One thing right می باشد. این ترک در سبک پاپ خوانده شده و در سال ۲۰۱۹ در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. این ترک، ترک اصلی آلبوم به همین نام می باشد.

آهنگ Stars

آلبوم Joytime II یکی از آلبوم های محبوب کریستوفر کامستاک است که در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت. یکی از ترک های مشهور این آلبوم، ترک ستاره ها یا همان Stars می باشد. سبک این ترک موجب شده تا در بسیاری از دیسکو ها، آن را پخش کنند. این ترک در سبک dance و الکترونیک در دسترس قرار گرفته است.

آهنگ Blocks

آلبوم Joytime یکی از موفق ترین آلبوم های این چهره است که به دلیل محبوبیت زیادش در نسخه دوم نیز منتشر شد. آهنگ Blocks به این آلبوم تعلق دارد و از برترین ترک های این آلبوم می باشد. سال انتشار این ترک به سال ۲۰۱۶ باز می گردد. دانلود آهنگ مارشملو از طریق اپلیکیشن های معتبر امکان پذیر خواهد بود.

اهنگ مارشملو set fire to the rain

اهنگ set fire to the rain یکی از ترک های مشهور ادل می باشد. ادل یکی از خوانندگان محبوب جهانی است که ترک های ماندگاری را منتشر کرده است. مارشملو ریمیکس این ترک را در ساوند کلود در دسترس قرار داد. این ریمیکس یکی از برترین ریمیکس های این ترک می باشد.

ماسک مارشملو

ماسک مارشملو

کریستوفر کامستاک فعالیت های خود را به صورت کاملا ناشناس آغاز کرد. همان طور که گفته شد این خواننده محبوب تا سال ها پس از فعالیت خود، حتی نام خود را نیز منتشر نکرده بود. او از همان ابتدا با یک ماسک مارشملو در جوامع عمومی دیده شد و تا کنون نیز با همین ماسک شناخته شده و مشهور است. ماسک این چهره در حالت کلی شبیه به یک تکه مارشملو است که بر روی آن چشم و دهانی قرار دارد که به ایموجی ها شباهت دارد. ماسکی که این خواننده و دی جی مشهور استفاده می کند، به اندازه ای محبوب شده است که امروزه مدل های چراغی آن نیز در بازار رایج شده است و می توان آن ها را خریداری نمود.

مارشملو چند سالشه؟

مارشملو در سال های اخیر خبر های مبنی به هویتش را تایید نمود. لازم است بدانید که دات کام، یکی دیگر از دی جی های مشهور آمریکایی بود. در سال های اخیر شایعه هایی مبنی بر یکسان بودن هویت این دو چهره منتشر شد. دلایلی که موجب ایجاد این خبر ها شد، این بود که مدیر برنامه این دو چهره یک نفر بود و حتی برخی از تتو های این دو خواننده، به صورت یکسان دیده شد. از این رو احتمال می رفت که این دو چهره، یک نفر باشند. این شایعات تا مدت ها به عنوان خبر های داغ فضا مجازی به حساب می آمد.

در نهایت مارشملو این خبر ها را تایید کرد و خودش را کریستوفر کامستاک معرفی نمود. وی به طور دقیق در نوزدهمین روز ماه مه ۱۹۹۲ متولد شده است. محل زادگاه این این چهره نیز فیلادلفیا ایالات متحده عنوان شده است. با یک محاسبه ساده می توان دریافت که او هم اکنون در آستانه ۲۹ سالگی قرار دارد. تا قبل از آشکاری هویت این چهره، احتمال می رفت که او سن بالاتری داشته باشد. زیرا که مسیر موفقیت های به سرعت طی شد و هم اکنون یکی از با تجربه ترین خوانندگان آمریکایی به حساب می آید.

زندگی مارشملو در کجا می گذرد؟

زندگی مارشملو در کجا می گذرد؟

کریستوفر کامستاک تا کنون اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی خودش منتشر نکرده است. به طور کلی او علاقه بسیار زیادی به ناشناس بودن دارد. اما مطابق با اطلاعاتی که در دسترس است می توان گفت که او متولد ایالت پنسیلوانیا می باشد. پنسیلوانیا یکی از ایالت های آمریکایی است که فیلادلفیا بزرگ ترین شهر این ایالت شناخته می شود. مارشملو در این ایالت دیده به جهان گشود و احتمال می رود که هم اکنون نیز در همین ایالت مشغول به زندگی باشد. البته لازم به ذکر است که وی به دلیل موقعیت های شغلی اش، مدام در حال سفر است و تاکنون در کشور های مختلفی دیده شده است.

کنسرت مارشملو

این دی جی محبوب تا کنون در کشور ها و شهر های مختلفی به برگزاری کنسرت پرداخته است. یکی از بزرگ ترین کنسرت های او، کنسرت تور ترکیه او بود. کنسرت های این چهره، همیشه بزرگ ترین و مجلل ترین کنسرت ها به شمار می آید. وی همچنین در دیسکو های مختلفی فعالیت کرده و بهترین ترک های خود را برای تماشاگرانش، به اجرا درآورده است. زندگی مارشملو با فراز و نشیب های بسیاری همراه بوده است اما تا کنون به طور دقیق در مورد ان ها به صحبت نپرداخته است. یکی از دلایلی که موجب شده تا مارشملو به این اندازه طرفدار پیدا کند و همیشه کنسرت هایش پر از تماشاگر باشد، ناشناخته بودن و مرموز بودن او می باشد.

آلبوم های مارشملو

آلبوم های مارشملو

این چهره پر طرفدار تا کنون پنج آلبوم رسمی را منتشر کرده است. هر کدام از آلبوم های او در شناخته شدنش تاثیر بسزایی داشته اند. وی برای نخستین بار با انتشار ریمیکس های آنلاین به جامعه هنری شناسانده شد. سرانجام او با استقبال شدید از ترک هایش مواجه شد و آلبوم Joytime را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد.  این آلبوم تنها شامل یک سینگل ترک به نام “Keep it Mello” می باشد. لازم به ذکر است که این البوم دارای پلاتین در سال ۲۰۱۶ بوده است. پس از ان، شهرت این چهره روز به روز افزایش یافت و موجب شد تا کریستوفر کامستاک، آلبوم های بعدی خود را در دسترس قرار دهد.

سرانجام این چهره در بیست و دومین روز ژوئن ۲۰۱۸، دومین آلبوم خود به نام Joytime II منتشر شد. این آلبوم شامل ۹ ترک می باشد که نخستین ترک آن، آهنگ “به من بگو” بود. الیته این آلبوم با انتقاد های بی شماری نیز رو به رو شد. رولینگ استون یک مجله و رسانه آمریکایی است که این آلبوم را یکنواخت توصیف کرد و به آن، تنها یک و نیم ستاره اختصاص داد. Joytime III سومین آلبوم رسمی این چهره می باشد که در سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت. کریستوفر کامستاک در این آلبوم با چهره های گسترده ای به همکاری پرداخته است. این امر موجب شد تا این آلبوم در بیلبورد البوم های رقص و الکترونیک، رتبه نخست را برای خود به ارمغان آورد.

این آلبوم شامل ۱۳ ترک می باشد و مدت زمان آن حدود ۴۰ دقیقه است. چهارمین آلبوم او را می توان fortnite دانست. این آلبوم نخستین آلبوم میکس این چهره می باشد که در سال ۲۰۱۹ انتشار یافت. مارشملو در فورتنایت اوج خلاقیت و هنر خود را به کار گرفت و سرانجام توانست به عنوان برنده بیلبورد بهترین آهنگ الکترونیکی در سال ۲۰۲۰ شناخته شود. این آلبوم یک میکس آلبوم است و ۲۷ ترک دارد. Roll the dice به عنوان پنجمین البوم منتشر شده از این چهره، شناخته می شود. تاریخ انتشار این آلبوم نیز به سال ۲۰۱۹ باز می گردد.

زن مارشملو کیست؟

زن مارشملو کیست؟

خبر هایی که به تازگی در فضا مجازی به چشم می خورد، خبر های مربوط به ازدواج کریستوفر کامستاک می باشد. اما با توجه به این این که، این دی جی مشهور اطلاعات زندگی خود را منتشر نمی کند، تصاویری از همسرش نیز در دسترس قرار نگرفته است. البته تا امروز نیز، مارشملو خبر ازدواج خود را تایید نکرده است. قیافه مارشملو همچنان ناشناخته است و مسلما اگر زندگی مشترکی هم تشکیل داده باشد، تثاویر همسر خود را منتشر نمی کند.

عکس واقعی مارشملو

اگر در اینترنت به دنبال عکس مارشملو خواننده اینستاگرام، بگردید با تصاویری رو به رو خواهید شد که عنوان می شود، تصویر واقعی کریستوفر کامستاک می باشد. اما باید بدانید که این تصاویر واقعی نیست و مارشملو تاکنون هیچ عکس از چهره اصلی اش در دسترس قرار نداده. تصاویری که به این چهره نسبت داده می شوند نیز یک سری عکس های زاده تخیل است و هیچ کدام از آنها حقیقی نمی باشد. این چهره خواننده نیز هیچ کدام از این تصاویر را تایید نکرده و تصمیم دارد تا پایان فعالیتش به صورت ناشناس و تنها با یک سرپوش مارشملو در مجامع عمومی دیده شود.

حاشیه های مارشملو

حاشیه های مارشملو

این دی حی معروف آمریکایی را می توان از بی حاشیه ترین سلبریتی های جهانی دانست. وی به دلیل ناشناس بودنش، خود را درگیر حواشی ها اطرافش نمی کند. تا کنون شایعات بسیاری برای او ایجاد شده اما او مانند همیشه به هیچ کدام از آن ها توجهی ندارد و اهمیتی نمی دهد. وی تمام تمرکز خود را بر روی تقویت آلبوم ها و ترک هایش گذاشته است.

درآمد marshmello چقدر است؟

مارشملو یکی از پردرآمد ترین سلبریتی های امریکایی است. وی طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و تنها نگاه ۳۰ میلیون مخاطب به اینستاگرام این چهره معطوف شده است. او از طریق انتشار ترک ها و آلبوم هایش کسب درآمد می کند. البته در جشنواره های موسیقی نیز با برنده شدن ترک هایش، به کسب درآمد می پردازد. او در دیسکو های بسیاری نیز فعالیت می کند. دیسکو ها نیز از دیگر راه های درآمد زایی این چهره می باشد.

بهترین آهنگ marshmello چیست؟

بهترین آهنگ marshmello چیست؟

در مطالب پیشین، ترک های مشهور و محبوب این خواننده را معرفی کردیم.اما باید بدانید که طبق نظر سنجی های مربوطه، طرفداران ترک Happier را بهترین آهنگ این چهره می دانند. او این آهنگ را با همکاری گروه باستیل منتشر کرد. تاریخ انتشار این ترک به سال ۲۰۱۸ باز می گردد و به آلبومی به نام dance تعلق دارد. این ترک تاکنون جوایز معتبری را دریافت کرده است.

آهنگ جدید marshmello

وی در سال ۲۰۲۱ سعی کرده است تا فعالیت های خود را به صورت گسترده تری ادامه دهد. او در طی چند ماه سه ترک جدید منتشر کرد. ترک “you” یکی از جدید ترین اهنگ های این چهره می باشد. “ok not to be ok” از دیگر ترک های جدید منتشر شده توسط این چهره است که می توان به راحتی آن را دانلود کرد. “Do you believe” نیز در سال ۲۰۲۱ و توسط کریستوفر کامستاک در دسترس قرار گرفت.

مارشملو friends

مارشملو friends

یکی از محبوب ترین ترک های این خواننده امریکایی را می توان ترک “دوستان” دانست. این ترک حاصل همکاری مارشملو و آن ماری می باشد که در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت.

کنسرت مارشملو در فورتنایت

همان طور که گفته شد، این خواننده تا کنون کنسرت های پر تماشاگری را برگزار کرده است. یکی از علاقه مندی های طرفداران این چهره، ریمیکس های آهنگ های او می باشد. آلبوم فورتنایت ریمیکس تمام ترک های منتشر شده توسط کریستوفر می باشد و او نیز در کنسرت هایش، این آلبوم را اجرا می کند.

سوالات متداول

  1. مارشملو کجاست؟

    وی در فیلادلفیا متولد شده اما اطلاعات دقیقی از محل زندگی کنونی اش در دسترس نیست.

  2. نام اصلی مارشملو چیست؟

    او کریستوفر کامستاک است و با نام هنری دات کام نیز شناخته می شود.

  3. کریستوفر کامستاک به چه چیزی شهرت دارد؟

    او یکی از ناشناخته ترین سلبریتی ها است و شهرتش به دلیل سرپوش مارشملو می باشد.

  4. کریستوفر کامستاک چگونه به شهرت رسید؟

    او ریمکیس های آنلاین را در دسترس قرار می داد و از این طریق توانست به شهرت برسد.

دیدگاهتان را بنویسید