بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش به همراه عکس

سهراب ام جی mj خواننده یکی از رپر های معروف عصر حاضر است که در سبک هیپ هاپ فعالیت داشته و موزیک های بسیاری را خوانده است. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با این خواننده توانا و با استعداد کشورمان مطالب خوبی را بیان کنیم در ادامه با ما همراه باشید. در ضمن این نکته قابل به ذکر می باشد که سایت سهراب ام جی یا همان گنگ بت یکی از سایت های معتبر بوده که به صورت تخصصی آن را برایتان مورد بررسی قرار داده ایم.

بیوگرافی سهراب ام جی

بیوگرافی سهراب ام جی خواننده

در ارتباط با بیوگرافی سهراب ام جی خواننده می توان این گونه گفت که این خواننده یکی از رپر های برجسته ایران است. این آرتیست پر طرفدار از دوران کودکی در خارج از کشور مشغول به زندگی به تحصیل بوده و بعد از دوران نوجوانی و مدرسه توانست در سال های دوران دبیرستان با دوستان نوجوان خود که در واقع هم مدرسه ای های او بودند به دنبال عشق و علاقه خود در رشته هنری موسیقی بپردازد.

از دوستان نزدیک او که در این رشته پر طرفدار  به همراه او شروع به فعالیت کردند می توان به مهراد هیدن و سامان ویلسون اشاره کرد. این سه رپر حرفه ای جزو اولین رپر های کشور مان هستند و یکی از اولین گروه های رپ فارسی به نام زد بازی را تشکیل دادند. در ارتباط با سهراب ام جی می شود گفت که از همان ابتدا در یک خانواده غنی چشم به جهان گشود.

محل تولد او تهران و در تاریخ نوزدهم ماه آبان سال شصت و چهار متولد شد. یکی از مهم ترین شاخصه های این رپر بزرگ که افراد زیادی را  طرفدار او کرده لوتی بودن و منش خاکیشه که توانسته است تاثیر بسیار زیادی روی موزیک و فلو موزیک های او بگذارد. سبک رپ های ام جی معمولا گنگ و دیس های خفنه که بیشتر تو کل کل با رپ کن های بزرگ رپ فارسی به چشم می خورد.

بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش

همکاری ام جی و زد بازی

سهراب ام جی  از پایه های اصلی گروه زد بازی بود که تقریبا تو همه موزیک های خفن این گروه که شامل 99 درصد آهنگاشون میشه، حضور داشت و تونسته بود بسیاری از علاقه مندان به این سبک رو مجاب کنه که به موزیکا گوش کنن و طرفدارشون بشن. همان طور که میدانید جذب طرفداران برای یک خوانند ه چه در حیطه پاپ و چه در حیطه رپ و هیپ هاپ از اهمیت بسیاری برخوردار است و در واقع مهم ترین چیز برای خواننده ها طرافداراشون هستند چون اگه نباشن درآمد و هیچ حس خوبی برای خواننده ایجاد نمیشه.

این مورد تو حیطه رپ بسیار بیشتر قابل لمس هست و به راحتی قابل مشاهده می باشد. پس باید یه رپر خیلی کار درست و حرفه ای باشه که طرفداران میلیونی داشته باشه و سهراب ام جی و گروه خوبش زد بازی خیلی کار درست تر از این حرف ها بودن. توجه داشته باشید گروه زد بازی باری دیگر در تابستان 1399 روی کار می آید و می توانید شاهد هنرنمایی دوباره ام جی در این چهار چوب باشید.

بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش

برای بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش باید به این نکته اشاره کنیم که آن ها در یک مهمانی با هم آشنا شدن و به واسطه آرتیست بودن ام جی با هم ازدواج کردن. همسر او نیز از فن های قدیمی و طرفداران پر و پا قرص او بود که همیشه سهراب ام جی رو حمایت می کرد. آن ها با هم ازدواج کردن و به تازگی فرزندشون متولد شده که خبرش رو خود سهراب از توی پیج اصلیش اعلام کرد.

بيوگرافي سهراب ام جی پره از فراز و نشیب های خفن که اغلبشون باعث پیشرفت و قشنگ تر شدن رپ فارس شدن. همیشه با ساختن کار های خفن و نوشتن ورسای فوق‌ العاده حرفه ای و گنگش جذابیت خاصی به رپ کشور مان داد. ام جی توی چند تا از پر مخاطب ترین موزیک های رپ فارسی حضور داشته است. همچنین برای ایجاد تنوع و هم این خودش رو محک بزنه با رپر های بزرگ دیگه ای فیت داد که این موزیکای پلی بسیاری در سایت های رسمی موزیک مثل رادیو جوان و رپ فارسی خورده اند.

حاشیه های سهراب ام جی

راه اندازی کافه عمو سهراب

از کار های دیگری که سهراب در کنار رپ انجام داده و شاید جالب باشه برای شما که در زندگینامه سهراب ام جی چه اتفاقات دیگه ای رقم خورده است این بوده که او در تهران یه کافه قدیمی به سبک چایخانه های قدیمی تاسیس کرده و همه جا هم از علاقش به این کار گفته است.

در زندگی نامه سهراب ام جی یه اتفاق خیلی خاص وجود داره و اون کار کردن تو یه حیطه است که قبل از او میشه گفت تقریبا افرادی که توی اون زمینه کار می کردن به اندازه انگشت های یک دست بودند. این کار بزرگ ینی رپ کردن به زبان فارسی برای اولین بار برای بسیاری از مردم ساخته و پلی می شد که ممکن بود هر نظری راجع به اون داده بشه و خیلی ها هم اصلا دوستش نداشتند و ایراد های بزرگی بهش گرفتن.

یکی از ایراد هایی که به موزیک هتی رپ فارسی گرفته می شده و هنوز هم در بسیاری از جا های مختلف وجود داره وجود فحاشی و فحش های رکیک تو رپ هست که با فرهنگ بسیاری از ایرانی ها سازگاری نداشته است اما این مورد یکی از مواردی است که بسیار باعث جذاب تر کردن سبک گنگ در رپ می شود و در بیشتر کشور های دنیا وجود داره و شنونده ها از اون استقبال زیادی کرده اند.

البته در کشور ما هم بسیار بیشتر از قبل جا افتاده است. سهراب ام جی به عنوان اولین رپر ها از شجاعت بسیاری بالایی برخوردار بوده که تونسته اینقد خوب این انقلاب فرهنگی رو انجام بده و سبک جدیدی از موزیک رو به گوش مردم ایران برسانند. البته توی این کار همکار ها و هم گروهی های ام جی هم بسیار فعالیت داشتن که تلاش آن ها هم بسیار موثر و ستودنی است.

آهنگ های سهراب ام جی

آهنگ های سهراب ام جی

آهنگ جدید سهراب ام جی موزیک گرگ 2 هست که مدتی پیش از سایت رادیو جوان پخش شد. این موزیک فیت امیر تتلو و سهراب ام جی هست که یکی از فیت های بزرگ رپ فارسی محسوب می شود و برای اولین بار این فیت خوانده شد و بسیاری از طرفدار ها از پخش بی مقدمه این موزیک بسیار شکه شدند. البته همان طور که گفته شد ام جی توی فیت های بزرگ دیگری نیز حضور داشته است مانند:

  • موزیک چرا بدی فیت با سروش هیچکس
  • موزیک از تولید به مصرف فیت با تیک تاک
  • موزیک دوازده به بعد  فیت با حصین
  • موزیک تهران و زولا فیت با بهزاد لیتو
  • موزیک شده عادی فیت با آرتا و بهزاد لیتو

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده جدید ترین آهنگ های می توانید به اینستاگرام سهراب ام جی مراجعه کنید.

حاشیه های سهراب ام جی

از حواشی سهراب ام جی می شود به موارد بسیاری اشاره کرد که مهم ترین حاشیه ای که ساخت حضور در مناطق عملیاتی جبهه و هشت سال دفاع مقدس تحت عنوان سفر های راهیان نور می باشد. حضور او در این مناطق جنگی بسیار خبر ساز و جنجالی بود به گونه ای که بسیاری از هواداران او نیز از این حرکت سهراب mj به عنوان یک حرکت چیپ و مسخره یاد کردن و به او تهمت کاسه لیسی برای نظام رو زدند.

حتی در اثر این اتفاق دیس هايي نیز برای سهراب ام جی خوانده شد که از معروف ترین آن ها دیس فری استایل سروش هیچکس به ام جی بود که چون هیچکس رپر بزرگی محسوب میشه ام جی خواست تا جوابش رو بده و طی یک دیس بک که اون هم به صورت فری استایل بود جوابش رو داد و کلی هم مورد توجه هوادانش قرار گرفت.

از دیگر رپر هایی که کل کل بسیار با سهراب داشت و دیس و دیس بازی با هم داشتن امیر خلوت بود که توی آلبوم ام جی نیز یه دیس ترک به امیر خلوت وجود داشت که جزو موزیک های خفن رپ فارسی به حساب می آید.

اما از قدیمی ترین زاخار هایی که با ام جی و گروهش زد بازی کل کل و دیس های فوق‌العاده ای با هم داشتن و همیشه گنگ آن ها سر زبان طرف دارانشان بوده م و مانند دو تیم استقلال و پرسپولیس با هم کل داشتند، رضا پیشرو بود که گنگ بین آن ها جذاب ترین اتفاق رپ فارسی محسوب میشه و با تکست های خفن و بیت های حرفه ای دیس ترک های فوق العاده ای ساختند که نبوغ رپر های ایرانی رو توی سبک گنگ به خوبی به نمایش گذاشته است.

حاشیه بعدی او راه اندازی سایت شرط بندی می باشد. ما در مقاله ای مجزا شرایط موجود در سایت سهراب ام جی را بررسی کرده ایم که می توانید برای اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.

اینستاگرام سهراب ام جی

سهراب ام جی همانند دیگر خواننده ها و شخصیت های مشهور و یا حتی افراد عادی که در اینستاگرام فعالیت دارند در این اپلیکیشن پرطرفدار فعالیت می کند. اینستاگرام برنامه مورد علاقه مردم سراسر دنیا می باشد که اکثر سلبریتی های معروف در اینستاگرام فعال می باشند. سهراب ام جی هم توانسته با طرفداران و علاقمندان زیادی که دارد حدود یک میلیون و چهارصد نفر دنبال کننده داشته باشد. سهراب ام جی با انتشار آهنگ ها و همچنین با قرار دادن اطلاعات آلبوم و تاریخ انتشار از فعالیت های هنری خود توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب نماید.

با وجود فالوور های زیادی که دارد پست های نسبتا کمی در پیج خود دارد. وی در پیج خود عکس های شخصی و همچنین چند عکس از کنسرت هایی که اجرا کرده است دارد. بیشتر مخاطبین او در اینستاگرام نوجوانان و جوانان هستند. اگر علاقمند به این خواننده که یکی از رپر های معروف ایرانی می باشد هستید، با سرچ نام او sohmj در اینستاگرام به راحتی می توانید او را پیدا کنید و از دنبال کننده های او در این اپلیکیشن معروف باشید.

کلاب هاوس سهراب mj

در این سال های اخیر ساخت اپلیکیشن های اجتماعی گسترده شده است چون با پیشرفت جهان به سمت تکنولوژی و اینترنتی شدن همه کارها ساخت این نوع پلتفرم ها ضروری شده است. این اپلیکیشن ها طوری ساخته شده اند که مورد استفاده همه در سنین مختلف باشد. برنامه هایی مانند یوتیوب، توییتر و اینستاگرام بسیار که از برنامه های پرطرفدار در سراسر دنیا می‌باشند. سازندگان نرم افزار های پر کاربرد مدتی است برنامه جدیدی به نام کلاب هاوس ساخته اند که در مدت کوتاه توانسته طرفداران و مخاطبین زیادی را به خود جذب نماید. این برنامه با ورود به بازار اول مورد استفاده افراد مشهور و معروف قرار گرفت.

با ورود این برنامه که اول فقط برای گوشی های ios قابل نصب بود توانست در مدت خیلی کوتاه پرطرفدار شود. این برنامه که صدا محور می باشد توانست بعد از مدت کوتاه قابل نصب برای اندروید هم شود. یکی از این شخصیت های محبوب و پر طرفدار سهراب خواننده رپ فارسی ایرانی است که برای برنامه کلاب هاوس تبلیغات بسیاری می کند همچنین بار ها و بار ها از فالووران و طرفداران خود در برنامه های مختلف در خواست کرده است، جزو کسانی باشند که این برنامه را نصب و استفاده می‌کنند و همچنین با استفاده از کلاب هاوس از دنبال کننده های وی باشند تا بتوانند از خبر ها و رویداد های جدیدش با خبر شوند.

سهراب ام جی واکسن ایرانی زده است؟

سهراب ام جی رپر مشهور ایرانی که در گروه رپ زدبازی فعالیت می کند تصویری از خود در هنگام زدن واکسن ایرانی برکت برای مقابله با کرونا در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد و با منتشر کردن عکس خود نوشت امروز با افتخار و به صورت داوطلبانه واکسن ایرانی برکت ساخت دانشمندان عزیزمان را زدم، به امید ریشه کن شدن این ویروس. او با انتشار این تصویر خیلی از هواداران خود را شوکه کرد. اکثر هواداران و طرفداران او عکس العمل منفی به زدن واکسن نشان دادند و از اینکه او واکسن زده نگران هستند.

سهراب ام جی در راهیان نور

سهراب مصطفوی، معروف به سهراب ام‌جی، شامگاه دوشنبه بیستم اسفندماه 1397، با حضور در یادمان شهدای شلمچه، در ویژه برنامه شب‌های بله‌ برون شرکت کرد. وی در حاشیه حضور خود، در پاسخ به سؤال خبرنگار که از او پرسیده بود چرا اینجا….اونم شما….؟ با لبخند، گفت: نمی دونم. آدم یه وقتایی یه جایی میاد که دست خودش نیست. دوست‌ داشتم همیشه بیام و مناطق عملیاتی رو ببینم. حتی اون موقعی که خارج از ایران بودم، ارادت خاصی به شهدا داشتم. به اونایی که واسه امنیت ما رفتن جنگیدند و جونشون رو دادند، خیلی علاقه خاصی داشتم و خواهم داشت، همین.

سهراب ام جی سپاه

مراسم رونمایی از کتاب مربع‌ های قرمز شامل خاطرات شفاهی حاج حسین یکتا نوشته زینب عرفانیان عصر جمعه ۲۲ تیر۹۷ با حضور محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، سردار نائینی رئیس مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه، جمعی از مسئولان و فرماندهان، رزمندگان دفاع مقدس، خانواده شهدا و عموم مردم در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد. از نکات جالب و عجیب این مراسم حضور سهراب مصطفوی ملقب به سهراب ام جی خواننده معروف زیرزمینی و گرفتن عکس یادگاری با حاج حسین یکتا بود. خود سهراب درباره این مراسم می گوید به خاطر علاقه به شهدا و شخصیت این رزمنده عزیز در این مراسم شرکت کردم و هیچ ارتباطی با سپاه ندارم.

دیس های سهراب ام جی

سهراب ام جی بعد از شرکت در مراسم راهیان نور و همچنین مراسم رونمایی از کتاب که زندگینامه یکی از رزمندگان بود دیس های فراوانی دریافت کرد. از جمله معروف ترین دیس ها، دیس هیچکس به سهراب بود همچنین دیس شایع به سهراب بعد از ملاقات او با میلاد حاتمی بود. او بعد این اتفاقات دیس های زیادی از خوانندگان رپ دریافت کرد البته که این دیس ها توسط سهراب با دیس بک های خوبی بی جواب نماندند.

یوتیوب سهراب mj

در حال حاضر اکثر افراد مشهور در یوتیوب فعالیت زیادی دارند و ویدیو های زیادی را در این شبکه اجتماعی می توانید پیدا کنید. سهراب نیز جزو افرادی است که از طرفداران زیادی بر خوردار است و با توجه به حمایت و بازدید های بالا از ویدیوهای او در یوتیوب از برترین های موسیقی رپ به شمار می رود و به راحتی می توانید به موسیقی ها و موزیک ویدیو های او دسترسی پیدا کنید.

او جزو خوانندگانی نیست که محتوای پوچ و بیهوده تولید کند او حتی برای کاور های موسیقی نیز زحمت زیادی می کشد و به راحتی از کنار مسائل نمی گذرد. به گفته چندی از هواداران او کاور های موسیقی سهراب را باید موشکافانه بررسی کرد. البته سبک موسیقی سهراب به نوعی است که هرکسی قادر به درک و شناخت درست از اون نخواهد و لازمه فهمیدن آن است که بارها موزیک را گوش دهید شما می توانید در یوتیوب به راحتی به تمامی موزیک های سهراب دسترسی پیدا کنید و از شنیدن آنها لذت ببرید.

سهراب ام جی و امیر تتلو

سهراب ام جی و امیر تتلو

در حدود چند ماه پیش آهنگی با همخوانی سهراب ام جی و امیر تتلو منتشر شد که نردبان نام داشت و در این آهنگ زیبا و شنیدنی هنر این خواننده بسیار به چشم می آید و توانسته تا توجه طرفداران خود را به خود جلب نماید. شما نیز می توانید با جستجوی نام آهنگ در اینترنت آن را دانلود کنید و از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید. این خواننده در این آهنگ به چند نفر از جمله به رضا پیشرو دیس بک دادند.

سهراب ام جی و پیشرو

سهراب ام جی و تتلو با انتشار آهنگ نردبان که یک فیت زیبا بود توانستند مخاطبین زیادی را جذب این آهنگ کنند، این آهنگ که چند ماهی می شود منتشر شده توانسته در این مدت پلی زیادی بخورد در این آهنگ به چند دیس بک به خوانندگان از جمله رضا پیشرو داده شده که این دیس بک با یک دیس بک 33 ثانیه ایی از سمت رضا پیشرو پاسخ داده شد.

کنسرت سهراب ام جی

سهراب اولین کنسرت خود را در ترکیه در فرودین 99 اجرا کرد. این کنسرت که اولین کنسرت ام جی با گروه زد بازی بود که با استقبال زیادی از طرفداران و علاقمندان روبرو شد.

زن سهراب ام جی

زن سهراب ام جی کیست؟

شهریور 1392 سهراب ام جی با همسرش خانم پارا ازدواج کرد و حالا این زوج صاحب یک فرزند هم می باشند. آنها قبل از ازدواج برای مدت هشت سال دوست بودند. آنها از دوران دانشجویی با ام جی دوست شده بودند. یکی از نکات جالب توجهی که در ارتباط با سهراب و خصوصیات اخلاقی اش در ارتباط با زندگی زناشویی او، وجود دارد این است که ام جی یک غیرت و تعصب خاصی روی همسر خود پارا دارد و آن غیرت تا این حد است که حتی او را در پست های دو نفره ای که در پیج خود می گذارد تگ نمی کند تا کسی آیدی همسرش را پیدا نکند.

درآمد سهراب ام جی چقدر است؟

منبع اصلی درآمد این خواننده معروف و هم چنین کل خانواده‌ اش فروش محصولات و تجهیزات کالا های پزشکی می باشد هم چنین او به عنوان یکی از بانکداران این شغل به حساب می آید، چرا که تمام خانواده سهراب در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند. البته خیلی از افراد بر این باورند که منبع درآمد اصلی این رپر که توانسته است از طریق آن ثروت زیادی را به دست آورد، سایت شرط بندی او می باشد.

سهراب mj و آرش سرطان

سهراب ام جی و آرش سرطان یک فیت بسیار زیبا به نام پر منتشر کردند که از استقبال زیادی بین طرفداران و علاقمندان برخودار شد. برای دانلود این فیت زیبا می توانید در سایت های مختلف سرچ کنید و از شنیدن این آهنگ لذت ببرید.

سوالات متداول

سهراب ام جی در بین رپر ها با چه عنوانی شناخته می شود؟

بسیاری او را رپر حکومتی قلمداد می کنند.

سهراب ام جی در چه گروهی فعالیت داشت؟

او در یک گروه موسیقی به نام زد بازی فعالیت می کرد.

سهراب ام جی با چه کسی ازدواج کرد؟

او با پارا که چندین سال دوست بودند ازدواج کرده است.

سهراب به چی لقبی معروف است؟

او به لقب عمو سهراب معروف است.

دیدگاهتان را بنویسید