فرم پیش بینی بازی فوتبال بلژیک در مقابل پرتغال با بونوس 200 درصد

فرم پیش بینی بازی فوتبال بلژیک در مقابل پرتغال با بونوس 200 درصد

فرم پیش بینی بازی فوتبال بلژیک در مقابل پرتغال

یكی از رقابت های قدرتمندانه در مرحله یك شانزدهم نهایی یورو 2020 عصر یكشنبه در سویا برگزار می‌شود و بلژیك كه 100٪ ركورد در رقابت های تابستانی دارد ؛ مقابل دارندگان پرتغال قرار دارد .فرم پیش بینی بازی فوتبال بلژیک در مقابل پرتغال را دریک سایت معتبر و بروز انجم دهید.

 

بلژیک با برنده شدن در هر سه مسابقه گروه خود برای صعود دراین مرحله ؛ بـه مرحله حذفی راه یافت ؛ در حالی کـه پرتغال در مرحله نهایی پس از فرانسه و کشور آلمان از گروه F سوم شد.

 

پیش نمایش بازی

بلژیک ممکن اسـت با سه پیروزی از سه مسابقه در رده نخست خود قرار داشته باشد ؛ اما در مرحله یک هشتم نهایی بـه بازیکنان روبرتو مارتینز یک تساوی راحت داده نشده اسـت ؛ در حالی کـه پرتغال حریفانش در سویل اسـت.

 

شیاطین سرخ قبل از ثبت پیروزی 2-1 برابر دانمارک در دومین بازی خود در 17 ژوئن ؛ چالش گروه B خودرا با پیروزی 3 بر 0 مقابل روسیه آغاز کردند .

 

رویارویی احتمالی روی حیله و تزویر با فنلاند در 21 ژوئن رخ داد ؛ اما گل بـه خودی لوکاس هرادکی باعث شد بلژیک در روسیه پیش بیفتد تا قبل از این کـه روملو لوکاکو در فرم از امتیازات خاطرجمعی یابد.

 

شاگردان مارتینز اکنون در 12 مسابقه اخیر خود شکست نخورده اند و مطمئناً شانس چالش برای کسب این جام را دارند ؛ اگر چه برنده این مسابقه احتمالاً در مرحله یک چهارم نهایی با یک تیم خطرناک ایتالیا روبه‌رو خواهد شد.

 

بلژیک در جام جهانی 2018 سوم شد اما از زمان رسیدن بـه عنوان نایب قهرمانی درسال 1980 هنوز از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا عبور نکرده اسـت ؛ بـه این معنی کـه تجربه انها در مراحل آخر محدود اسـت ؛ باوجود این کـه بـه عنوان یکی از بهترین طرف ها شناخته میشود در فوتبال بین المللی.

فرم پیش بینی بازی فوتبال بلژیک در مقابل پرتغال

فرم پیش بینی بازی فوتبال بلژیک

پرتغال ؛ همانگونه کـه گفته شد ؛ در نهایت از گروه F در جایگاه سوم قرار گرفت ؛ چهارشنبه شب مقابل فرانسه تساوی 2-2 را بـه دست آورد. اینبخش در هفته آخر بازی انواع پیچ و تاب ها را ارائه داد ؛ اما مجارستان با روحیه بالاخره چهارم شد تا از رقابت خارج شود.

 

شاگردان فرناندو سانتوس در دیدار افتتاحیه گروه خود مقابل مجارستان بسیار چشمگیر بودند ودر15 ژوئن پیروزی 3 بر صفر را بـه ثبت رساندند ؛ اما انها باخت 4-2 مقابل آلمانمتحمل شدند، کـه دارنده ها را قبل از بازی با فرانسه دریک نقطه سخت قرار داد. .

 

دو پنالتی کریستیانو رونالدو باعث شد پرتغال مدعی یک امتیاز در برابر قهرمانان جهان باشد و این باعث شد تا آن ها بـه عنوان یکی از بهترین تیم هاي‌ رده سوم صعود کنند. دراین میان ؛ رونالدو اکنون با 109 درکنار علی دایی بهترین گلزن بین المللی اسـت کـه کاملا خیره کننده اسـت.

 

یک سلکائو البته دارنده مسابقات قهرمانی اروپا اسـت کـه در یورو 2016 بـه پیروزی رسیده اسـت. انها همچنین درسال 2000 و 2012 علاوه بر ادعای مقام نایب قهرمانی یورو 2004 ؛ بـه نیمه نهایی رسیدند کـه این نشان از اعتبار آن ها دراین رقابت مشهور اسـت.

 

پرتغال وادار اسـت اینکار را بـه سختی انجام دهد اگر یک فینال دیگر برگزار کند ؛ مانند ایتالیا ؛ فرانسه و اسپانیا همه ی حریفان احتمالی در مراحل آخر هستند و دیدن عملکرد انها یکشنبه شب بـه عنوان بلژیک جذاب خواهد بود. مطمئنا اعتقاد دارند کـه آن ها میتوانند بـه طرف ایبری آسیب برسانند.

 

اخبار تیم

انتخاب تیم مارتینز برای این مسابقه جذاب خواهد بود ؛ اما انتظار می‌رود کوین دی بروین و ادن هازارد درکنار لوکاکو دریک سوم پایانی زمین باشند و دریس مرتنز را نیمکت نشین کنند.

 

Dedryck Boyata باید با سر اشاره بیش از جیسون Denayer برای شروع در سه، در حالی کـه Thorgan خطر اسـت بـه احتمال زیاد برای پیشگیری از یانیک کاراسکو بـه ویژگی بـه عنوان سمت چپ بال تماس برای شیاطین سرخ.

 

یوری تیلمانس در مقابل فنلاند یک بازیکن تعویضی بدون استفاده بود اما دراین مسابقه بـه میدان خواهد رفت و ویتسل نیز میتواند در وسط پارک حضور داشته باشد کـه بـه دی بروین اجازه میدهد بخشی از سه تیم مقابل را تشکیل دهد.

 

در مورد پرتغال ؛ انتظار می رفت کـه نلسون سمدو با مشکلی کـه در مراحل آخر مسابقه روز چهارشنبه مقابل فرانسه بـه وجود آورد ؛ از دست بدهد ؛ اما این مدافع قبل از بازی خود تمرین کرده و باید یک‌بار دیگر با دیوگو دالوت سر بزند . آماده بـه کار

 

دانیلو پریرا نیز با ضربه اي کـه بـه قهرمان جهان خورده اسـت شک دارد ؛ اما این هافبک برای غلبه بر این مسئله بـه عنوان بخشی از خط هافبک سه خط میخورد.

 

در نتیجه ؛ برونو فرناندس میتواند بار دیگر روی نیمکت قرار گیرد و سانتوس با ترکیب 4-3-3 کـه روز چهارشنبه خوب کار کرد ؛ ثابت بماند.

 

ویلیام کاروالیو و روبن نئوز گزینه هایي برای جانشینی دانیلو هستند – کـه روز جمعه تمرین کرد – اما تغییر شکل 4-2-3-1 نیز می‌تواند در ذهن مدیر باشد ؛ کـه بـه فرناندس اجازه می‌دهد بـه تیم اصلی برگردد اما بـه طور بالفعل دارندگان را در برابر یک لباس خطرناک بلژیکی بازتر میکند.

 

ترکیب احتمالی بلژیک:

کورتوا؛ Alderweireld ؛ Boyata ؛ Vertonghen ؛ Meunier ؛ Tielemans ؛ Witsel ؛ T Hazard ؛ اي هازارد ؛ لوکاکو ؛ دی بروین

 

ترکیب احتمالی پرتغال:

پاتریشیو؛ سمدو ؛ دیاس ؛ په په ؛ جنگجو ؛ موتینیو ؛ دانیلو ؛ سانچس ؛ برناردو ؛ رونالدو ؛ جوتا

فرم پیش بینی بازی فوتبال بلژیک در مقابل پرتغال

پیش بینی : بلژیک 1-1 پرتغال «پیروزی پرتغال در ضربات پنالتی»

این یک بازی فوق العاده دشوار برای فراخوانی اسـت ؛ زیرا واقعاً یک تلنگر اسـت. هردو تیم احساس میکنند کـه می‌توانند دریک سوم پایانی زمین بـه دیگری آسیب برسانند و قرار اسـت یک مسابقه جذاب در سویل برگزار شود.

 

بـه سختی میتوانیم جدا کنیم کـه دو تیم در طول 90 دقیقه ودر وقت هاي‌ اضافی از هم جدا شویم و بنابر این بـه پرتغال برای صعود بـه مرحله یک چهارم نهایی با یک موفقیت در ضربات پنالتی توافق کرده ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید