روزبه حصاری و ریحانه پارسا در رابطه اند؟ بررسی دلیل ممنوع التصویری او

روزبه حصاری یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است، که تا به حال در سریال ها و فیلم های سینمایی بسیاری ایفای نقش کرده است. این بازیگر جوان در سریال جالب و راز آلود یادآوری بود، که در میان مردم شناخته شد. یکی از بازی های درخشان این مرد جوان و خوش اندام ایرانی، سریال بچه مهندس بود. روزبه در سریال بچه مهندس به خوبی دیده شد و توانست بازی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. البته عدم حضور او در فصل آخر سریال بچه مهندس، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. چرا که این بازیگر در این فیلم بسیار محبوب شده بود. اما به یک باره از این سریال کنار گذاشته شده و بازیگر مرد دیگری جایگزین او شد.

در این مقاله هدف بررسی زندگی شخصی این مرد جوان و ابعاد حرفه ای زندگی اوست. اگر حواشی مربوط به این بازیگر جوان ایرانی برای شما جالب و جذاب است، توصیه می شود، که این مقاله را از دست ندهید. چرا که حقایق موجود درباره این هنر پیشه جوان مطرح شده است.

روزبه حصاری کیست؟

روزبه حصاری کیست؟

روزبه حصاری بازیگر جوان ایرانی می باشد. این مرد جوان در سال های اخیر با بازی در فیلم های مطرح خود را به خوبی نشان داده است و توانسته است، که محبوبیت خوبی در میان مردم پیدا کند. این پسر جوان در روز 12 بهمن ماه سال 1366 هجری شمسی متولد شد. روزبه در شهر تهران زاده شد و اصالت او نیز به این شهر بر می گردد. این مرد جوان تا به الان عنوان های مختلف بسیاری داشته است. به صورتی که در کنار حرفه بازیگری در زمینه های دیگری نیز فعالیت داشته است. زمینه های فعالیت روزبه حصاری :

  • هنر پیشه سینما
  • بازیگر تئاتر
  • بازیگر تلویزیون
  • نوازنده ساز
  • خواننده

روزبه بر اساس ادعای خانواده اش از ابتدا به موسیقی و هنر علاقه مند بوده است. به شکلی که از دوران کودکی نوازندگی می کرده است. والدین او نیز که علاقه فرزند خود را درک کرده بودند، از او حمایت کردند. البته این حمایت در موارد درسی و تحصیل این پسر جوان دیده نمی شد. چرا که بر خلاف آن که خانواده او به علاقه او پی برده بودند، توقع داشتند، که روزبه در دانشگاه و تحصیلات عالیه خود خواسته های ان ها را بر طرف کند. به شکلی که زمانی که روزبه به دوران انتخاب رشته رسید، والدین مانع از انتخاب رشته هنر شدند. در نتیجه این پسر جوان و خوش اندام ایرانی، مجبور به تحصیل در رشته ریاضی شد.

روزبه بار ها در مصاحبه های خود اعلام کرده است، که به خواست خانواده خود رشته ریاضی را انتخاب کرده است. او در دوران دبیرستان با این هدف که از رشته ریاضی ورود به رشته های هنری راحت تر است، خود را تسلی می داده است. البته این مرد جوان در ریاضی نیز تا حدی خوب بوده است و هوش ریاضی خوبی داشته است. به شکلی که گذراندن دوران دبیرستان برای او غیر قابل تحمل نبوده است.

تحصیلات روزبه حصاری چیست؟

تحصیلات روزبه حصاری چیست؟

یکی از سوال هایی که بسیار از این بازیگر جوان پرسیده می شود، تحصیلات او می باشد. روزبه همان طور که در بالا اشاره شد، به خواست خانواده خود در دبیرستان رشته ریاضی را انتخاب کرد. علاقه او در این رشته باعث شد، تا برای کارشناسی نیز در این رشته باقی به ماند. این مرد جوان در دانشگاه در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است. از آن جایی که او علاقه ای به ماندن در شهر تولد خود، تهران، داشت در این شهر نیز به دانشگاه رفت. روزبه در آن دوران در رشته خود دچار سرخوردگی شد. چرا که برای اولین بار در زندگی خود احساس کرد از علایق و خواسته هایش به شدت دور شده است.

همین امر باعث شد، تا در زمینه های مختلفی فعالیت داشته باشد. البته درست است، که این مرد جوان به مهدسی صنایع علاقه ای نداشت. اما از ان جایی که خانواده او به مدرک دانشگاهی بسیار اهمیت می دادند، روزبه به اجبار 4 سال این رشته را خواند. این بازیگر جوان در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد، که تا به الان این مدرک هیچ گونه فایده ای برای او نداشته است. چرا که او قادر به کار در زمینه مدرک دانشگاهی خود نبوده است.

روزبه از دوران تحصیل خود همیشه به خوبی یاد کرده است. او بار ها گفته است، که دوره دانشجویی برای او یادآور اتفاق ها و شرایط خوبی است. به صورتی که او می تواند با حال خوب از آن دوران حرف بزند. درست است، که موارد درسی برای او مشکل و طاقت فرسا بوده است. اما خاطرات دانشگاه آزاده تهران و به خصوص ساختمان دروس مهندسی برای او جذابیت ویژه خود را دارا می باشد. روزبه دوران تحصیل خود را زمانی تلف شده می داند، که اگر به فعالیت مورد علاقه خود می پرداخت، مطمئنا نتیجه بسیاری بهتری حاصل می شد. البته او فعالیت در حرفه بازیگری را بسیار دیر آغاز کرد، چرا که از این علاقه خود نیز مطمئن نبود.

تجربه تدریس برای این بازیگر جوان

تجربه تدریس برای این بازیگر جوان

یکی از بهترین قسمت های زندگی این مرد جوان، دوره ای بوده است، که به شغل معلمی و تدریس مشغول بوده است. روزبه بعد ار دوره کنکور از آن جایی که رتبه خوبی کسب کرده بود و در بعضی دروس تسلط بالایی داشت، به تدریس برای کنکور پرداخت. البته او تنها مدت زمان کوتاهی به این شغل مشغول بود و تنها منبع درامدی برای او در دوره دانشجویی بود. اما روزبه در دوره دانشجویی خود به عنوان مدرس و مشاور در زمینه کنکور قعالیت داشت. این مرد جوان در رشته های عربی و شیمی بسیار مسلط بود و به تدریس می پرداخت. البته بعد از مدتی روزبه حصاری این حرفه را مناسب روحیات خود ندید و تصمیم به پرداختن در زمینه هنر گرفت.

روزبه حصاری چه ساز هایی می نوازد؟

روزبه حصاری چه ساز هایی می نوازد؟

روزبه حصاری از همان دوره کودکی به موسیقی و ساز بسیار علاقه مند بود. البته این مورد در خانواده او بسیار رایج بود. به شکلی که پدر او نیز به نواختن ساز های مختلف می پرداخت. همین امر شرایطی را حاصل کرد بود، که این مرد جوان از همان ابتدای کودکی با موسیقی مانوس شود. علاقه او به موسیقی هیچ گاه قطع نشد و در تمام مراحل زندگی اش به دنبال این حرفه بوده است. او بار ها در مصاحبه های خود اعالم کرده است، که شاید در زمینه موسیقی به درجه بالایی دست پیدا نکند، اما حال روح و روان او بسیار خوب است. چرا که تنها ساز می تواند برای او پناه و آغوش امنی بعد از تجربه لحظات تلخ باشد. البته این مرد جوان اهل تهران، تا به حال در زمینه نوازندگی و خوانندگی کار هایی را ارائه کرده است. اما با استقبال چندانی مواجه نشده اند.

این مرد جوان و خوش ذوق در زمینه ساز های کوبه ای بسیار توان مند است و از کودکی تا سن 20 سالگی تنها به این ساز ها می پرداخت. او که در دوران دانشجویی به دنبال راهی برای کسب درامد بود، از این حرفه و استعداد خود بهره گرفت. به شکلی که روزبه به گروه های مختلف موسیقی در کشور پیوست و به فعالیت پرداخت. البته این گروه ها به صورت غیر مجاز فعالیت می کردند. به شکلی که دسته ای از آن ها به صورت زیرزمینی و دسته ای دیگر نیز نوازنده های خیابانی بودند. درست است، که روزبه در ان دوران در زمینه حرفه خود اشتباه حرکت می کرده است. اما خودش آن روز ها را در زندگی اش بسیار حیاتی می داند. چرا که مسیر زندگی او به صورت کامل و درست مشخص شد.

به شکلی که روزبه تصمیم گرفت تا موسیقی و ساز را هدف اصلی زندگی خود قرار ندهد. او به این نتیجه رسید، که به عنوان یک نوازنده و یا خواننده متولد نشده است و لازم است تا علاقه خود به هنر را در رشته دیگری دنبال کند.

شروع حرفه بازیگری برای روزبه حصاری

شروع حرفه بازیگری برای روزبه حصاری

در دوره دانشجویی بود، که روزبه علاقه بیش از حد خود در زمینه هنر های نمایشی را درک کرد. او که در آن زمان دانشجو رشته مهندسی صنایع بود، تصمیم گرفت تا کلاس های بازیگری شرکت کند. این مرد جوان کلاس های بازیگری خود را با آموزشگاه مشهور کارنامه آغاز کرد. این موسسه پایه بازیگری را به روزبه یاد داده و به او کمک کرد، تا بتواند به علاقه خود سمت و جهت دهد. روزبه در سال 1389 هجری شمسی به صورت جدی در زمینه بازیگری و تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرد جوان در آن روز ها بیست و سه سال داشت و به تازگی از دانشگاه فارق التحصیل شده بود. این مرد جوان اولین بار در نمایش تئاتر ” بالاخره این زندگی ماله کیه ” بازی کرد. روزبه بعد از دوسال تمرین و شرکت در دوره های مختلف توانست، تا در زمینه هنر مورد نظر خود فعالیتش را آغاز کند. این نمایش نامه جذاب و زیبا اثر برایان کلارک بود و توسط اشکان خلیل نژاد کارگردانی شد. روزبه حصاری در کارنامه خود نمایشنامه ها و تئاتر های درخشانی را دارد، که با بازیگر های مشهور سینمای ایران فعالیت داشته است. برای مثال او تا به حال در با افرادی نظیر سیما تیر انداز، دایانا فتحی، مازیار شهزاد و داوود بنی اردلان همکاری داشته است.

روزبه در سال 1391 هجری شمسی توانست در زمینه تئاتر جوایزی را نیز دریافت کند. به شکلی که این مرد جوان ایرانی برای بازی در تئاتر ” پیتزا جهان ” جایزه جشنواره شهر را دریافت کرد. روزبه در همان سال تئاتری را کارگردانی و بازی کرد، که توانست جایزه جشنواره امید را از آن خود کند. این تئاتر که بر اساس نمایشنامه ای از وودی آلن می باشد، با نام ” مرگ در می زند ” بسیار مشهور و پر طرفدار است. به شکلی که در سر تا سر جهان تا به حال بازیگر ها و کارگردان های بسیاری آن را اجرا کرده اند.

روزبه حصاری در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

روزبه حصاری در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

اغلب فیلم ها و یا سریال هایی که روزبه حصاری در ان ها فعالیت داشته است، جز بهترین فیلم های تاریخ سینما و تلویزیون ایران بوده اند. برخی از ان ها جوایزی را در جهان و یا ایران دریافت کرده اند و برخی دیگر نیز با استقبال مردم رو به رو شده اند. در سال 1392 هجری شمسی بود، که روزبه در فیلم امروز بازی کرد. درست است، که این مرد جوان در این فیلم نقش کوتاهی داشت، اما در کارنامه کاری او اتفاق مهمی به شمار می آمد. چرا که در این فیلم سینمایی بازیگر های بزرگی بازی می کردند، که مهم ترین ان ها پرویز پرستویی بود. این فیلم سینمایی که به کارگردانی رضا میر کریمی ساخته شده بود، یکی از کاندیداهای جایزه اسکار نیز بود.

در همان سال حصاری در سریال یادآوری بازی کرد. این سریال نیز از سمت مردم با استقبال بسیاری همراه بود. در عین حال روزبه در آن نقش بسیار مهم و کلیدی داشت. درست است، که بیش تر بازیگر های ان جوان بودند، اما بازیگران بزرگی نیز در این سریال ایفای نقش می کردند. این سریال در ماه رمضان و از شبکه آی فیلم منتشر شد و بعد ها در شبکه پنج نیز دوباره پخش شد. بعد از این سریال، روزبه در سریال تلویزیونی تاریکی شب، روشنایی روز ایفای نقش کرد. این سریال جذاب در سال 1395 هجری شمسی منتشر شد و نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. البته این سریال دارای مضمون و محتوای سیاسی بود، به هین خاطر در حدود دو سال بعد از ساختش به روی آنتن رفت. البته کارگردان این اثر از سانسور های بی اندازه در فیلمش شکایت بسیاری کرد.

روزبه حصاری بعد از در سریال های بسیاری نیز ایفای نقش کرد. یکی از به یاد ماندنی ترین سریال های این مرد جوان، بچه مهندس می باشد. در این میان روزبه هیچ گاه نسبت به تئاتر بی توجه نبوده است و هر زمان فرصت آن بوده است، در تئاتر های مختلف ایفای نقش کرده است.

چرا روزبه حصاری ممنوع التصویر شد

چرا روزبه حصاری ممنوع التصویر شد

سریال یادآوری با این که روزبه حصاری را به مردم شناساند و او را به شهرن رساند. اما یکی از پر چالش ترین سریال های این مرد جوان بوده است. چرا که روزبه به مدت زمان 4 سال بعد از این سریال ممنوع التوصویر شده بود و قادر به ایفای نقش در سریال و یا فیلم سینمایی نبود. در سریال جذاب و متفاوت یادآوری که دنیایی دیگر را به مخاطب نشان می داد، روزبه حصاری به دلیل بازی در تقش یک مرده درگیر حواشی بسیاری شد. این مرد جوان در روز ها اولیه کسب شهرت و موفقیت خود، از انجام هر گونه کار تصویری منع شد. این اتفاق در ابتدا برای روزبه یک شکست بزرگ به حساب آمد.

اما بعد از مدتی شرایط برای او تغییر کرد. به شکلی که این مرد جوان از آن 4 سال به عنوان پله ای برای جهش شرکت کرد. بعد از آن که ممنوع التصویر بودن او بر طرف شد، با قدرت وا به عرصه هنر و بازیگری گذاشت. شاید برای شما علت ممنوع التصویر شدن این مرد جوان هم چنان مشخص نشده باشد. اما این اتفاق تنها به دلیل حاشیه های موجود در بازی او در نقش یک مرده بود. او که در این سریال به عنوان قاتل پای میز محاکمه می رود و در نهایت اعدام می شود، با دیگر افراد در ارتباز است. به شکلی که روح او با مردمان دیگر در ارتباط بوده و کسانی که مانند خودش هستند، را پیدا می کند. در این میان یک پرستار کودک و پسر بچه نیز با او همراه می شوند.

روزبه درباره این نقش خود گفته است، که برای بازی در این سریال و ایفای نقش یک فرد مرده، یک شبانه روز را در سرد خانه به سر برده است. شاید همین سختی های بسیار بوده است، که حالا برای او چیزی جز موفقیت رخ نمی دهد.

روزبه حصاری و ریحانه پارسا

روزبه حصاری و ریحانه پارسا رابه نزدیکی داشته اند و این را می تواند از پیام هایی که بین این دو رد و بدل می شده است نتیجه گرفت. بسیاری بر این باور هستند که با توجه به حاشیه سازی های ریجانه پارسا شاید یکی از دلایل ممنوع التصور شدن روزبه حصاری همین رابطه نزدیک با ریحانه یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی این روز های اینستاگرام باشد. در این مورد باید منتر مدرک های موثق تری باشید.

روزبه حصاری در بچه مهندس

روزبه حصاری در بچه مهندس

یکی از موفق ترین تجربه های روزبه حصاری، بازی در سریال بچه مهندس آن هم در کنار مهشید جوادی می باشد. این مرد جوان و خوش فکر ایرانی با بازی در فصل 2 و 3 سریال بچه مهندس به شهرت و محبوبیت بسیاری رسید. او در این سریال در نقش جواد جوادی بازی می کرد، که بچه ای بی سر پرست ولی نابغه بود. روزبه در این سریال یکی از دانشجو های نابغه کشوری بود، که با توانایی های خود تمام استادانش را حیرت زده کرده بود. این پسر جوان در این سریال مورد توجه بسیاری از تروریست ها نیز واقع شده بود. سریال بچه مهندس در سال 1399 هجری شمسی منتشر شد. این سریال به کارگردانی علی غفاری ساخته شد . در شبکه دو سیما به نمایش گذاشته شد.

در نظر سنجی هایی که در ماه رمضان سال 1399 هجری شمسی برگزار شد، روزبه را به عنوان بهترین بازیگر مرد جوان ایرانی معرفی کردند. چرا که بازی او در این سریال بسیار مورد توجه مخاطبان واقع شد. البته یکی از عجیب ترین اتفاق های موجود در این سریال، عدم حضور روزبه در فصل 4 سریال بچه مهندس بود. در سال 1400 هجری شمسی فصل 4 این سریال جذاب در تلویزیون پخش شد، اما مانند فصل گذشته مورد توجه قرار نگرفت. چرا که یکی از بزرگ ترین تغییرات در آن سریال رخ داده بود. بازیگر نقش اول آن یا همان جواد جوادی، بازیگر دیگری شده بود.

زمانی که علت این اتفاق از تهیه کننده خواسته شد، او درخواست غیر متعارف روزبه حصاری را بیان کرد. این طور که معلوم است، این پسر جوان برای بازی در فصل 4 این سریال درخواست یک مبلغ بسیاری زیاد به عنوان کارمزد داشته است. اما این مبلغ به حدی زیاد بوده است، که از سمت کارگردان و تهیه کننده به سرعت رد شده است. این اتفاق دلیلی بر آن بود، که این مرد جوان از فصل 4 کنار گذاشته شده و سریال مشهور بچه مهندس نیز با افت وحشتناکی رو به رو شد.

گفته می شود او با بازی در این سریال تبدیل به پولدارترین بازیگر ایران شده است که خب به نظر می رسد این واقعیت نداشته باشد. برای بررسی دقیق تر می توانید از لینکی که در دسترس قرار گرفت کمک بگیرید.

روزبه حصاری در خندوانه

حضور روزبه در خندوانه

بعد از ان که روزبه حصاری در تلویزیون ایران به شهرت رسید، از این مرد جوان دعوت شد تا در برنامه مهیج و پر طرفدار خندوانه شرکت کند. روزبه حصاری در این برنامه شرکت کرده و مصاحبه دلنشینی را با رامبد جوان داشت. این برنامه جز برنامه های جالب خنداونه بود، که افراد بسیاری ان را تماشا کردند. حضور روزبه در این برنامه تلویزیونی مشهور، باعث شد، تا روزبه بیش از پیش در دل مردم ایران جا باز کند. روزبه در این برنامه از اهداف خود برای آینده و مسیری که در پی رسیدن به اهدافش طی کرده بود، سخن گفت.

قد این بازیگر جوان چقدر است؟

روزبه حصاری جز بازیگر های جوان خوش تیپ و قد بلند می باشد. این مرد جوان دارای اندامی چهار شانه می باشد و استخوان بند بزرگی دارد. روزبه در اغلب برنامه های خود بسیار بلند دیده شده است. البته از اندازه حقیقی قد این مرد جوان و خوش اندام اطلاعی در دستری نمی باشد. بسیاری بر این باورند، که روزبه قدی در حدود 187 سانتی متر دارد. در این شرایط می توان او را یک مرد بلند و خوش اندام دانست.

روزبه حصاری و همسرش

بر اساس اطلاعات به دست آمده روزبه حصاری تا به همین لحظه ازدواج نکرده است. این مرد جوان در گذشته گفته بود، که به ازدواج فکر می کند. اما لازم است، تا به یک ثبات از لحاظ مالی و فکری دست پیدا بکند. او باور دارد، که ازدواج در سن پایین بسیار کار نادرست و غلطی است. این مرد جوان تا به حال با دختران مختلف دیده شده است. اما هیچ کدام از آن ها همسر او نبوده اند و او در حال حاضر هیچ گونه رابطه رسمی و عاشقانه ای ندارد.

سوالات متداول

  1. روزبه حصاری متولد چه سالی است؟

    روزبه حصاری متولد سال 1366 هجری شمسی است.

  2. اولین سریالی که روزبه حصاری در آن ایفای نقش کرد چه بود؟

    اولین سریالی که روزبه حصاری در آن ایفای نقش کرد، یادآوری نام داشت.

  3. روزبه حصاری به مدت چند سال ممنوع التصویر شد؟

    روزبه حصاری به مدت 4 سال ممنوع التصویر شد.

  4. رشته دانشگاهی روزبه حصاری چیست؟

    رشته دانشگاهی روزبه حصاری، مهندسی صنایع است.

دیدگاهتان را بنویسید