ساقی حاجی پور در سریال هم گناه چه نقشی داشت؟ بررسی زندگی شخصی او

یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی که در طی سال اخیر به شهرت قابل ملاحظه ای دست پیدا کرده است Saghi Hajipour می باشد. این سلبریتی و بازیگر ایرانی که مدت زیادی از شهرت وی در رسانه های ایرانی نمی گذرد، به دلیل بازیگری در سریال های اخیر توجه رسانه های زیادی را به خود جلب نموده است. این هنرپیشه ایرانی که متولد مهرماه سال ۱۳۷۴ در تهران می باشد، فعالیت خود را در عرصه تئاتر از سال ۱۳۹۶ آغاز نموده و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی رسول کاهانی ایفای نقش نمود. این بازیگر جذاب ایرانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و هم اکنون فعال در عرصه سینما و تلویزیون است. از تئاتر آغاز کرد تا اینکه اولین بار با سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی جلوی دوربین رفت و در نقش هدیه بسیار درخشان ظاهر شد. در این مقاله به تحلیل و بررسی بیوگرافی و مسائلی همچون سن ساقی حاجی پور و قد ساقی حاجی پور و اطلاعات هنری و خانوادگی خواهیم پرداخت.

این هنرمند در طول مدت فعالیت خود در عرصه بازیگری بسیار خوب درخشیده و به نقد صاحب نظران مختلف، به زودی شاهد رشد و پیشرفت چشم گیر این هنرمند در عرصه سینما خواهیم بود و همچنین اخیرا اخباری مبتنی بر فعالیت های آتی وی در تلوزیون منتشر شده است. این ستاره که به محض رسیدن به شهرت حواشی زیادی بر علیه وی ساخته شد، دیری نپایید که به یکی از متداول ترین و پرجستجو ترین موضوعات فضای مجازی تبدیل شد. در ادامه با ما همراه باشید.

ساقی حاجی پور کیست؟

ساقی حاجی پور کیست؟

سوال های زیادی پیرامون این ستاره نوظهور از جمله سن، تحصیلات، خانواده و همسر وی در فضای مجازی وجود دارد و در حالی که این هنرمند علاقه چندانی به منتشر کردن اطلاعات شخصی خود نداشته عده زیادی از هواداران خود را در ابهام قرار داده است. وی که از دوران کودکی خود به هنر و هنرپیشگی علاقمند بوده، به حمایت فکری و پشتیبانی خانواده و دوستان خود سال ها پیش فعالیت خود را در عرصه کلاس های بازیگری اغاز نموده و سپس در عرصه تئاتر فعالیت خود را اغاز نمود. این ستاره تا کنون بیشتر فعالیت خود را در عرصه تئاتر تجربه کرده است، حضور جذابی در عرصه سینما ایفا نموده است و توجه عده زیادی را به خود جلب نموده است. وی که متولد 26 مهر ماه 1374 در تهران است، با عناوینی همچون ساقی حاجی پور در سریال سایه بان شناخته شده است. وی که در مجموعه هم گناه نیز بسیار خوب درخشید، در نقش هدیه، که یکی از شخصیت های جذاب سریال هم گناه بود، به خوبی از عهده ایفای نقش خود برآمده است و به نظر می رسد این نقش و شرکت در مجموعه هم گناه و سایه بان نقطه عطفی در کارنامه هنری او خواهد بود. وی که مدت زیادی از فعالیتش نمی گذرد اولین تجربه خود را در تئاتر بدست آورد تا این که سال 1396 برای سریال سایه بان به کارگردانی جمشید محمودی تست داد و قبول شد.

نقش افرینی های موفق اخیر وی در کنار دیگر بازیگران سرشناس به عنوان یکی از بهترین وقایع زندگی خود یاد نموده است. ساقی حاجی پور در سریال هم گناه در کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، شاهرخ فروتنیان و… به ایفای نقش پرداخته است. نمایش شربت سینه به کارگردانی رسول کاهانی از دیگر نمایش های حرفه ای وی در سال 98 بوده است.

ویژگی های این هنرمند

این ستاره که یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی هم شناخته می شود به لحاظ زیبایی و تناسب اندام خود مستعد پیشرف چشم گیر در عرصه هنرپیشگی و مدلینگ بوده و عده ای معتقدند به زودی شاهد فعالیت های گسترده ای از وی در سینما و همچنین در حیطه بلاگ خواهیم بود. وی که فعالیت خود را در زمینه انتشار عکس های کلاسیک اغاز نموده استعداد و علاقه خود را نسبت به این موضوع نشان داده و اخیرا مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. او که دارای روحیه اکتیوی می باشد به عرصه های مختلفی از هنر علاقمند بوده و به موسیقی هنرمندان درون ایران علاقه ویژه ای دارد. از دیگر علایق این هنرمند جذاب ایرانی می توان به حیوانات خانگی اشاره نمود که به وضوح در بسیاری از عکس های وی قابل مشاهده می باشد.

ساقی حاجی پور اینستاگرام

ساقی حاجی پور اینستاگرام

یکی از عمده سوال ها در رابطه با پیج اصلی ساقی حاجی پور می باشد. ساقی حاجی پور instagram را به عنوان محل اصلی فعالیت های مجازی خود انتخاب نموده و در پیج اینستاگرامی خود با انتشار حدود 123 پست، به بیش از 110 کا فالوور دست یافته است. ساقی حاجی پور در اینستا به انتشار عکس های هنری خود و تصاویر مناظر به طور ویژه ای توجه داشته و گفته می شود وی به زودی در عرصه مد و لباس نیز به فعالیت خواهد پرداخت. نکته شایان ذکر در رابطه با پیج اینستاگرام این سلبریتی محبوب ایرانی میزان بازدید برخی از پست ها و لایوهای وی می باشد که تا 3 برابر میزان فالوورهای وی رسیده اند. ساقی حاجی پور که هم اکنون مجرد است، در رابطه با اطلاعات شخصی و خانوادگی خود به اطلاعات چندانی اشاره ننموده است، با این حال شما هواداران گرامی جهت دسترسی به مشخصات فردی و تازه ترین اخبار ای بازیگر جذاب ایرانی می توانید به ادرس پیج اینستاگرام ساقی حاجی پور مراجعه کنید.

ساقی حاجی پور در سریال سایه بان چه نقشی داشت؟

وی در این مجموعه نقش دختری را ایفا می نمود که در شرایطی دشوار زندگی کرده و توسط عمو و زن عموی خود ناچار شده بود با مردی که دو برابر وی سن داشته بود ازدواج کند. برخی از اطلاعات تکمیلی ساقی حاجی پور ویکی پدیا وجود داشته و نام وی نیز در عوامل این سریال در این رسانه منتشر شده است.

ساقی حاجی پور متولد چه سالی است؟

این بازیگر که به نسبت سن خود جوان تر نشان می دهد، متولد بیست و شمم مهرماه سال 1374 می باشد و در رابطه با شخصیت خود اینگونه می گوید که اهل مظلوم نمایی نیستم.

مصاحبه ساقی حاجی پور

مصاحبه ساقی حاجی پور

تعداد زیادی از مصاحبه های این هنرمند ایرانی وجود ندارد و از انجا که وی به تازگی فعالیت خود را در تلوزیون اغاز نموده است داده های زیادی از وی موجود نمی باشد، با این حال در رابطه با مصاحبه های وی می توان به یکی از مهم ترین مصاحبه های وی که پس از انتشار سریال هم گناه پخش شد اشاره نمود که در طی آن گفت:” من در مدتی بالغ بر 3، 4 هفته ای برای دادن تست های گوناگون برای نقش هدیه به دفتر می ‎رفتم و تقریباً از بین 80 نفر انتخاب شدم و جزء آخرین نفراتی بودم که برای تست رفته بودم. از آقای کیایی خيلي ممنونم که به من اعتماد کردند، چون این اولین کار تصویری من بود و فضای کار یک فضای متفاوت و حرفه ای با هنرپیشگان و عوامل کاملا حرفه ‎ای بود و اعتماد به کسی که هیچ تجربه قبلی ندارد، بسیار دشوار است. از این که توانستم در تست ‎ها قبول بشوم، خدا را شکر می‎ کنم.”

شباهت ساقی و کارکتر هدیه در سریال هم گناه

این هنرمند در بخشی از مصاحبه های خود در فضای مجازی چنین اذهان نموده است که: در خانه و میان دوستان و اشنایان در رابطه با شخصیت من می گویند که مظللوم هستم، اما خودم اینطوری فکر نمی کنم. آدم معمولا درون خود شیطنت هایی دارد ولی خوب اطرافیانم بهم می گویند جزء آدم های مظلوم حساب می شوم ولی نه به مظلومیت کارکتر هدیه در سریال هم گناه. در بیوگرافی ساقی حاجی پور آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با اطلاعات شخصی و هویت وی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه اینستاگرام شخصی وی سر بزنید. ساقی حاجی پور بیشترین امتیاز را از مردم برای بازی در سریال سایه بان گرفته است.

درامد ساقی حاجی پور

برخلاف افرادی مانند شاخ های مجازی و سلبریتی هایی که از راه تبلیغات و تبلیغ سایت های شرط بندی به اغراق در رابطه با میزان درامد و دارایی های خود می پردازند، سلبریتی های مشهور معمولا در رابطه با میزان دارایی ها و دستمزدهای خود علاقه ای به انتشار اطلاعات نداشته و یکیی از دلایل عدم اطلاع رسانی ایشان مسائل مالیاتی می باشد. این سلبریتی نیز از انجا که در این عرصه تازه کار بوده و هنوز نقش های زیادی را در عرصه سینما ایفا ننموده است به شهرت کافی و درآمد بسیار بالایی دست نیافته است. همچنین وی در پیج خود به خیلی از حواشی که اخیرا برخی از سلبریتی ها و هنرمندان به آن ها مشغول هستند علاقه ای نشان نداده و به همین جهت تعداد فالووران حقیقی پیج ساقی حاجی پور از 110 کا بیشتر نشده است.

تحصیلات این سلبریتی چیست؟

این هنرمند ایرانی علاقه ای به انتشار سوایق شخصی و اطلاعات خود نداشته و در پیج خود نیز به اطلاعات خاصی در این زمینه اشاره ننموده است. برخی از هواداران وی در رابطه با میران تحصیلات وی به مدرک لیسانس اشاره نموده اند.

عکس های ساقی حاجی پور

همانطور که می دانید ساقی حاجی پور عکس هایش به دلیل چهره زیبایش مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و در فضای مجازی نیز اشخاص زیادی وی را دنبال می کنند. ساقی به انتشار عکس های هنری و با پوشش های متعارف علاقمند بوده و بیشتر عکس های وی تم های کلاسیک و سیاه و سفید دارند. نکته شایان ذکر در رابطه با عکس های وی این نکته است که چهره وی به نسبت سن وی بسیار جوانتر نشان می دهد و این در حالی است که وی نخستین پیشنهاد ایفای نقش خود را در سال 96 در تلوزیون به علت عدم خوانایی سن با نقش کارکتر سریال از دست داده است. در رابطه با شخصیت این هنرمند گفته شده است که دارای خولقیات اروم بوده و خانواده ساقی حاجی پور در رابطه با شخصیت وی معتقدند که دارای شخصیتی مظلوم است و همین مسئله سبب شده تا در نقش هدیه بسیار خوب بدرخشد.

ساقی حاجی پور قبل از عمل بینی

همانطور که می دانید هنرمندان به محض آن که به سطحی از شهرت می رسند زیر ذره بین افراد مختلف قرار می گیرند. در رابطه با عکس های ساقی حاجی پور نیز، به علت عمل بینی وی و تفاوت چهره وی در هنگام پیش از عمل و پس از عمل وی، مورد توجه برخی از هواداران ریزبین قرار گرفته و سوژه برخی از نقدهای فضای مجازی قرار گرفته است. در هر صورت مسئله ای که محرض است، این است که چهره وی حتی در هنگام پیش از عمل جراحی بینی وی زیبا بوده و بینی وی ایرادی در چهره وی نبوده است. شما علاقمندان عزیز نیز جهت دسترسی به عکس های پیش از عمل وی می توانید در فضای مجازی و گوگل به جست و جو بپردازید.

همسر ساقی حاجی پور

این ستاره زیبای عرصه سینما و تلوزیون که هم اکنون حدود 28 سال سن دارد، همچنان مججرد بوده و در رابطه با زندگینامه وی برخی از شایعه ها گویای ازدواج و طلاق وی بوده که نمی توان به موثق یا ناموثق بودن ان پرداخت.

فیلم های ساقی حاجی پور

فیلم های ساقی حاجی پور

فعالیت در عرصه تلوزیون به خصوص برای افراد تازه کار دشوار بوده و در بسیاری از اخبار و رسانه ها شاهد بروز اخباری در رابطه با برخی دست های پشت پرده که مانع فعالیت استعدادهای تازه می شوند بوده ایم. این ستاره سینمای ایران که بیشتر شهرت خود را به بازی در تئاتر و سریال های خانگی مدیون است، به نسبت مدت کم فعالیت وی در این عرصه فعالیت قابل تحسینی داشته است که در ادامه به برخی از اثار در شناسنامه هنری وی خواهیم پرداخت.

شربت سینه

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد، این هنرمند ایرانی فعالیت خود را با تئاتر اغاز نمود و از اولین اثار وی نیز شربت سینه بود که به کارگردانی رسول کاهانی اجرا شده است. شرکت در این تئاتر زمینه کشف استعداد وی و ادامه فعالیت ها وی در تلوزیون شد.

مجموعه هم گناه

این هنرمند ایرانی پس از فعالیت در عرصه تواتر و شرکت در شربت سینه، برای اولین مرتبه در مجموعه هم گناه و در نقش هدیه درخشید. وی در مصاحبه خود پس از این سریال اذهان نمود که این اثر اولین تجربه تلوزیونی وی بوده و از این بابت که از میان 80 داوطلب توانست این نقش را به دست بیاورد بسیار خوشحال بوده و از این اتفاق به عنوان یکی از بهترین وقایع زندگی خود یاد نمود. وی در ادامه افزود:” من در مدتی بالغ بر 3، 4 هفته ای برای دادن تست های گوناگون برای نقش هدیه به دفتر می ‎رفتم و تقریباً از بین 80 نفر انتخاب شدم و جزء آخرین نفراتی بودم که برای تست رفته بودم. از آقای کیایی خيلي ممنونم که به من اعتماد کردند، چون این اولین کار تصویری من بود و فضای کار یک فضای متفاوت و حرفه ای با هنرپیشگان و عوامل کاملا حرفه ‎ای بود و اعتماد به کسی که هیچ تجربه قبلی ندارد، بسیار دشوار است. از این که توانستم در تست ‎ها قبول بشوم، خدا را شکر می‎ کنم.”

مجموعه سایه بان

این سلبریتی که در سال 1396 دوره‌ پرتلاشی را در شناسنامه هنری خود گذراند، در اثر مهمی با نام مجموعه سایه بان بازی کرده است. این مجموعه که در سال 96 مننتشر شد، اولین فعالیت این سلبریتی در عرصه سینما بوده است. این مجموعه به کارگردانی محمود جمشیدی سبب شد برای اولین بار این هنرمند ایرانی در جلوی دوربین بدرخشد. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی این هنرمند تا به کنون ایفای نقش در این سریال بوده است. وی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 نقش بسیار مهمی را برای وی ایجاد کرده است. وی در این مجموعه توانست با مهارت خود، نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با شرکت در مجموعه های جمشید محمودی توانست راه چند ساله را به راحتی طی کند.  تجربه بازیگری موفق و همکاری در کنار بازیگرانی همچون مجتبی پیرزاده، محمدرضا غفاری، محمد ولی زادگان و هستی مهدوی فر بر تجارب او افزود.

حاشیه های ساقی حاجی پور

همانطور که می دانید در عرصه هنر و سینما همواره همراه با افزایش شهرت و محبوبیت، حواشی زیادی علیه سلبریتی ها طراحی می شود که هرکدام مقاصد مختلفی را دنبال می کنند. برخی از رسانه های زرد و بی ابتکار در جهت جلب توجه و افزایش بازدیدکنندگان خود به تیترگذاری های حیرت انگیزی بر علیه برخی از سلبریتی ها پرداخته و زمینه ساز پیدایش دردسرهایی برای ایشان می شوند. این قبیل حاشیه ها معمولا روابط شخصی و عاطفی و همچنین اطلاعات خانوادگی و در برخی موارد نیز مسائل مالی سلبریتی ها را مورد هدف قرار داده و برخی این حواشی آن چنان حرفه ای طراحی می شوند که در طی 2 سال اخیر شاهد ممنوع التصویر شدن برخی از سلبریتی های مشهور بر همین اساس بوده ایم.

فعالیت های نامتعارف و هنجارشکن تعداد زیادی از فعالیت عرصه فضای مجازی سبب شده است که عده زیادی از هنرمندان و هنرپیشگان از این که مورد هدف شایعه های سازماندهی شده قرار می گیرند، واکنشی نشان نداده و هواداران خود را در ابهام نگه دارند. این روزها حاشیه تبدیل به نوعی استراتژی جهت افزایش فالووران و هواداران شده و برخی از کم حاشیه ترین سلبریتی ها نیز برای آن که از غافله عقب نمانند و از جانب کاربران مجازی افراد خسته کننده ای تلقی نشوند، به انتشار برخی از شایعه ها برای خود پرداخته و گاها شاهد رفتارهایی از ایشان باشیم که قابل پیشبینی نبوده باشد. حضور رسانه هایی که از این طریق کسب درامد می کنند نیز سبب شده برخی از این افراد با سناریوهای از پیش تعیین شده در برخی از لایوها به مصاحبه ها و یا حتی در برخی مواقع به بحث و دعوا با رقبای خود بپردازند. با این حال این بانوی تازه وارد عرصه سینما به خیلی از این رویه ها علاقمند نبوده و سیر عادی پیشرفت را طی می کند. وی به عکس و سلفی علاقه خاصی داشته و هر از گاهی در پیج خود به انتشار این تصاویر از خود می پردازد؛ همین مسئله سبب شد عکس های قبل و بعد از عمل بینی وی سوژه برخی از بلاگرهای ایرانی یوتیوب و اینستاگرام قرار گرفته و به نقد وی بپردازند. یکی دیگر از حاشیه ها و شایعه هایی که اخیرا در رابطه با این هنرمند منتشر شده، خبر طلاق وی و رابطه ساقی حاجی پور و مهدی پاکدل بوده که به اعتقاد هواداران وی کاملا ناموثق و کذب می باشد.

ساقی حاجی پور و خواهرش

ساقی حاجی پور و خواهرش

همانطور که گفته شد این هنرمند جذاب ایرانی به انتشار اطلاعات شخصی و خانوادگی خود علاقمند نبوده و تا به این لحظه مصاحبه های زیادی را انجام نداده است. وی که در پیج شخصی خود به انتشار عکس ها و برخی لایوها می پردازد، در برخی از عکس ها در کنار خواهر خود دیده می شود که شباهت جالبی میان این دو وجود دارد. عده ای در رابطه با سن و حرفه خواهر وی در فضای مجازی به پرس و جو پرداخته و برای پاسخ به این مسئله می بایست منتظر واکنش و پاسخ شخصی ساقی حاجی پور باشیم.

ساقی حاجی پور در گسل

یکی از شایعه هایی که در رابطه با این هنرمند در فضای مجازی رایج بوده است، حضور وی در سریال گسل بوده که هیچ اطلاعات موثقی در این زمینه موجود نمی باشد. در اسامی این مجموعه که شامل بیژن امکانیان، سام درخشانی، محتاج نجومی، رامتین خداپناهی، فلور نظری، شبنم فرشادجو، ستاره حسینی، رضا کریمی و سامان دارابی می شود، اثری از نام ساقی حاجی پور به میان نیامده و این مسئله به این معناست که اگر این هنرمند در طی روند این مجموعه دارای نقشی بوده باشد، به صورت میهمان و بسیار کوتاه می تواند باشد.

سوالات متداول

  1. ساقی حاجی پور متولد چه ماه و سالی می باشد؟

    این چهره جذاب عرصه سینما و تلوزیون ایران متولد بیست و ششم مهرماه سال 1374 بوده و زاده تهران می باشد.

  2. نام همسر ساقی حاجی پور چیست؟

    این سلبریتی هم اکنون مجرد بوده و اخبار ازدواج وی کاملا ناموثق بوده است.

  3. ساقی حاجی پور در کدام سریال ها ایفای نقش نموده است؟

    وی پس از شرکت در تئاتر شربت سینه، به ایفای نقش در مجموعه های تلوزیونی های هم گناه و سایه بان پرداخته است.

  4. ساقی حاجی پور در سریال هم گناه در نقش چه کارکتری بازی کرده است؟

    وی در این سریال تلوزیونی در نقش هدیه ظاهر شده و توانست سابقه درخشانی را در شناسنامه هنری خود ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید