فاطمه ارجمندی کیست؟ بررسی پشت پرده رابطه فاطمه ارجمندی و محمد وی اف

فاطمه ارجمندی یکی از جوان های طنز پرداز ایرانی است که در اینستاگرام مشغول به فعالیت است، او در زمینه ساخت ویدیو های طنز جذاب مهارت دارد و به همین واسطه هم معروف شد وی بعد از مدتی به یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام تبدیل شد و یا به عبارتی لقب شاخ را به خودش داد. می توان گفت که ازدواج فاطمه ارجمندی و محمدرضا استوان باعث بیشتر شناخته شدن شان شد در ادامه این مقاله به بررسی و مشاهده فیلم های فاطمه ارجمندی می پردازیم پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

فاطمه ارجمندی کیست؟

فاطمه ارجمندی کیست؟

وی یکی از شاخ های اینستاگرام می باشد که به واسطه کلیپ های خنده دارش در بین کاربران اینستا بسیار معروف شده است اما عجیب است که فاطمه ارجمندی ویکی پدیا را درگیر خود نکرده است! زیرا هیچ اطلاعاتی درباره وی در گوگل نیست حتی تاریخ تولد فاطمه ارجمندی هم در گوگل ثبت نشده است، تنها اطلاعاتی که از تاریخ تولد وی در دست است این می باشد که متولد اردیبهشت‌ ماه و دهه هفتاد و او اصلیت اش از خطه شمال کشور است. این هنرمند خوش ذوق زمانی که با محمد وی اف ازدواج کرد، شناخته تر شد و همچنین توانست با همسرش بسیار پیشرفت کنند و درآمد های هنگفتی را بدست بیاورند. این زوج دوست‌ داشتنی اهل و مقیم تهران هستند که از مکان و شرایط زندگی شان بسیار راضی می باشند و معتقدند جز اولین زوج ها در ساخت کلیپ طنز و خنده دار بودند.

از ازدواج این دو شاخ مجازی 4 سال می گذرد و می توان گفت که جز خوشبخت ترین و موفق ترین های اینستاگرام بودند، ناگفته نماند که قبل از ازدواج شان از شرایط مالی خوبی برخوردار بودند اما بعد از معروف شدن شرایط مالی شان ده برابر بهتر شد، این ها را می توان از پست ها و استوری هایشان متوجه شد و نیاز به توضیح بیشتر نیست. ماشین این دو زوج از ۲۰۶ به رنو تالیسما از برند مگان تغییر پیدا کرد و همچنین در لواسان هم صاحب ویلا می باشند. در ادامه اطلاعات بیشتری از فاطمه ارجمندی و محمد وی اف در اختیارتان قرار می دهیم.

عکس های فاطمه ازجمندی

عکس های فاطمه ازجمندی

کمتر کسی هست که اپلیکیشن اینستا را نصب داشته باشد و عکس های فاطمه ارجمندی و همسرش (محمد وی اف) را ندیده باشد، اوایلی که پیج اش را در اینستا ساخت عکس های نسبتاً ساده و معمولی منتشر می کرد اما بعد از این که طرفداران زیادی را جذب خودش کرد عکس های فوق لاکچری و جذاب را منتشر می‌کرد که این عکس‌ها در پیج خودش و همسرش به صورت جداگانه پست می شد و همچنین فن پیج های این دو شاخ مجازی هم از این عکس ها استفاده می کردند و وایرال اینستا بود. محتوا پیج آن ها بیشتر مربوط به ویدیو های طنز و خنده دار شان می باشد و کمتر پیش می آید که عکس هایشان را پست کنند، بیشتر عکس های مناسبت های مهم چون تولد، ولنتاین و سالگرد ازدواج شان را منتشر می کنند.

یکی از عکس هایشان که بسیار مورد استقبال قرار گرفت عکس عروسی فاطمه ارجمندی و محمد وی اف بود و برای مدت طولانی وایرال اینستاگرام بود، زیرا این عکس بسیار هنری و حرفه‌ای بود و توسط بهترین عکاس تهران ثبت شده بود. تمامی عکس های این دو زوج را می‌توان از طریق سرچ ساده در گوگل، آپارات، پیج پابلیک اینستا، یوتیوب و کانال تلگرام شان با بهترین کیفیت دانلود و مشاهده کرد.

همسر فاطمه ارجمندی

همسر فاطمه ارجمندی

همانطور که در اول مقاله گفتیم فاطمه ارجمندی در سال ۹۶ یعنی حدود چهار سال پیش با محمد v f ازدواج کرده و این دو یکی از زوج های موفق و مشهور اینستاگرام هستند. همسر فاطمه ارجمندی متولد ۲۷ شهریور سال ۱۳۷۱ و اهل تهران می باشد. این دو زوج با همکاری یکدیگر توانسته‌ اند تمامی نگاه ها را به سمت خودشان بکشند و کلیپ های طنز و خنده دار شان بیشترین ویو را در اینستاگرام بخورد. ۴ سال پیش که با یکدیگر ازدواج کردند حاشیه هایی در مورد این ازدواج بود و عده‌ای معتقد بودند ازدواج آن ها سوری بوده و تنها هدف شان از این ازدواج مشهور شدن بوده است اما طبق اطلاعات به دست آمده این دو زوج معروف از زندگی بسیار آرام و خوبی برخوردار اند و تا کنون هیچ مشکلی با یکدیگر نداشته‌ اند.

همسر فاطمه ارجمندی قبل از ازواج شان هم معروف بود و اکثر مردم به کلیپ هایش علاقه زیادی داشتند اما بعد ازدواج شان کلیپ های دو نفره با همسرش منتشر می کرد و این پیشرفت بزرگی به او کرد زیرا فالوور های بیشتری را جذب کرد و این باعث بیشتر شناخته شدن شان شد و محمد وی اف در یک مصاحبه ای بیان کرد که دلیل ازدواج من با فاطمه فقط علاقه و عشق بود و هیچوقت برای معروف شدن با او ازدواج نکردم.

درآمد فاطمه ارجمندی

درآمد فاطمه ارجمندی

فاطمه ارجمندی قبل از معروف شدنش از دارایی نسبتاً معمولی برخوردار بود اما بعد از فعالیت در اینستا و ازدواج با محمد اف وی بسیار معروف و مشهور شد و با ساختن کلیپ های طنز و جذاب طرفداران زیادی را جذب خودش کرد در لابه لا این کلیپ ها تبلیغاتی را هم انجام می دهد و هم چنین اسپانسر هایی را هم برای ساخت کلیپ هایش قبول می کند، همانطور که می دانید امروز بلاگر بودن (بلاگر کیست) یکی از پردرآمد ترین شغل ها می باشد پس می توان نتیجه گرفت که از درآمد بسیار بالایی برخوردار است اما آمار و اقام دقیقی از درآمد او در دست نیست زیرا هیچ کدام از شاخ های مجازی طبق سیاست های خود مقدار درآمد شان را به طرفداران شان نمی گویند ولی با توجه به مکان زندگی، ویلا و ماشین های آن ها می‌توان فهمید که بسیار ثروتمند می‌ باشند.

ماشین این زوج رنو تالیسما از شرکت مگان می باشد و همچنین عکس‌هایی که در ویلا لواسان شان می گیرند بسیار با ارزش می باشد و فرد عادی نمی تواند این دارایی ها را تهیه کند و با توجه به این که این زوج از 5 تا پیج پابلیک در اینستاگرام برخوردار هستند و در هر 5 پیج تبلیغات انجام می دهند باید گفت ماهانه نزدیک به یک میلیارد درآمد دارند البته که آن ها هیچ عددی از درآمد شان را لو نداده‌ اند و این عدد ذکر شده با توجه به اطلاعات مشهود و تخمین های افراد می باشد اما می توان به صورت قطعی این عدد را تایید کرد!

حاشیه های فاطمه ارجمندی

حاشیه های فاطمه ارجمندی

فاطمه ارجمندی و محمد تا کنون سعی داشته اند خود شان را از حاشیه ها دور نگه دارند اما یک عده ای افراد سود جو در فضای مجازی هستند که با انتشار شایعات و حواشی از شاخ های مجازی سو استفاده می کنند و از این طریق جذب فالوور می کنند. همانطور که در بالا گفتیم اوایل ازدواج این دو زوج شایعاتی در این باره بود که ازدواج آن ها از روی عشق و علاقه نبوده و صرفاً برای جذب فالوور و مشهور شدن بوده است اما محمد وی اف طبق مصاحبه‌ای این حاشیه و شایعه را رد کرد و گفت تنها دلیل ازدواج مان با فاطمه عشق و علاقه بوده است و ما هیچ وقت همچین فکری از ذهن مان خطور نکرده بود.

همچنین عده ای سودجو سعی داشتند که با انتشار عکس های اشتباه از این زوج سوء استفاده کنند و عکس هایی را منتشر کردند که ادعا داشتند چهره قبل از عمل این دو شاخ می باشد، فاطمه و محمد با انتشار عکس ها و کلیپ های قبل از ازدواج شان به تمام این شایعات پایان دادند و دست سود جویان را از این حواشی کوتاه کردند، ناگفته نماند که هر دو شان عمل های زیبایی را که انجام داده‌ اند را ذکر کرده‌اند که سوء تفاهمی راجع به شان پیش نیاید.

در بسیاری از موارد در تیتر های مختلف و پیج های اینستاگرامی صحبت از این است که ماشین های این دو فرد از نمایشگاه های ماشین است و به صورت اجاره ای به این دو رسیده است در حالی که می توان به صورت منطقی فهمید که با وجود پنج پیج از این دو فرد و تبلیغاتی که در آن قرار می دهند اجاره کردن ماشین منطقی به نظر نمی رسد و این حاشیه ها را اکثرا بلاگر های دیگر درست می کنند برای این که پیج خود را بالا تر و رقیب های خود را تضعیف تر کنند و از این قضیه کاملا سو استفاده می کنند در حالی که با کمی تفکر از سوی فالوور های هر پنج پیج به راحتی می توان فهمید که این قضیه دروغ و شایعه ای بیش نیست اصولا تمامی بلاگر ها از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند هر نوع ماشینی را بخرند و وجه خود را در مقابل دیگر بلاگر ها خراب نکنند.

مصاحبه با فاطمه ارجمندی

مصاحبه با فاطمه ارجمندی

این بلاگر آنچنان که در دل اینستا رخنه کرده است در سایت های رسمی و گوگل خبری از محبوب بودنش نیست و فقط کلیپ های خنده دار خودش و همسرش در گوگل وجود دارد و تا کنون هیچ مصاحبه ای با این شاخ مجازی صورت نگرفته است، اما خود فاطمه بیکار ننشست و به یک سری سوالاتی که طرفدارنش از او داشتند پاسخ داد، یکی از دوست داشتنی کلیپ هایش مصاحبه با مادر بزرگش می باشد که توسط خودش ضبط شده است، او‌ نظر مادر بزرگش را در رابطه با همسرش می پرسید و مادر بزرگش در پاسخ به این سوال می گوید که «بهتر از محمد گیرت نمیومد پس باهم همیشه خوش باشید» و کلیپ های مصاحبه طور دیگری هم در این راستا ضبط کرده است.

فیلم های محمد وی اف و فاطمه ارجمندی

فیلم های محمد وی اف و فاطمه ارجمندی

محمد وی اف قبل از ازدواج اش با فاطمه ارجمندی کلیپ های طنز و فان زیادی را در پیج اینستاگرام اش منتشر می‌کرد و بسیار مورد استقبال افراد بود بعد از آشنایی و ازدواج اش با فاطمه ارجمندی کلیپ های جذاب و خنده دار دونفره منتشر می‌کردند که دو نفر بودن این کلیپ ها باعث جذب فالوور بیشتر و همچنین مشهور شدن شان شد. محتوای کلیپ های آن ها علاوه بر طنز، عاشقانه و تیکه دار هم می باشد. این زوج چالش ها و دابسمش هایی را هم در فضای مجازی منتشر کرده‌ اند که باعث تقلید شاخ های دیگر از این زوج جوان شد و همین مسبب معروف تر شدن شان هم شد! فیلم های این دو آن قدر جذاب و فان هستند که در آپارات می توان به ده مورد از بهترین و خنده دار ترین کلیپ هایشان دست یافت.

همچنین گلچین بهترین کلیپ های این دو زوج دوست داشتنی در یوتیوب هم وجود دارد، ناگفته نماند که محمد و فاطمه کلیپ هایشان را در یوتیوب هم بارگذاری می کنند زیرا بابت هر چند هزار ویو کلیپ، مبلغی دلار به حساب آن ها واریز می‌شود و یک نوع کسب درآمد برای آن ها می باشد. دابسمش ساعت چنده از فاطمه ارجمندی که به لهجه مشهدی می باشد یکی از پرطرفدار ترین دابسمش هایش می باشد البته که اکثر فیلم ها و دابسمش هایشان پرطرفدار هستند.

اینستاگرام فاطمه ارجمندی

اینستاگرام فاطمه ارجمندی

فاطمه ارجمندی مدیریت سه عدد پیج پابلیک را در اینستاگرام بر عهده دارد که هر کدام شان محتوا خاص خود را دارند که در ادامه تک تک آنها را نام برده و و به توضیح شان می پردازیم:

1- اولین و اصلی ترین پیج اینستاگرام فاطمه ارجمندی آیدی 1fatemeh__arjmandi می باشد که ۹۱۴ کا فالوور دارد و در آستانه یک میلیونی شدن است. در این پیج عکس های دو نفره خودش و همسرش را و همچنین کلیپ های فان و سنگین شان را هم منتشر می کنند در این پیج تبلیغات متعدد و متفاوتی صورت می گیرد که بیشترین درآمدش از همین پیج است، اخیرا در ساختن سریال های کوتاه هم فعالیت می کند و از دوستانش هم برای همکاری در فیلم هایش دعوت می کند.

2- دومین پیج اینستاگرام اش در زمینه لایف استایل می باشد که ببیشتر مخاطبانش خانم هستند که نزدیک به 182 k فالوور دارد و در این پیج هیچ خبری از کلیپ های فان دو نفره شان نمی باشد، به گفته خود او تنها هدف اش از ساختن این پیج معرفی مدل و استایل های ترند می باشد که در این عرصه هم پیشرفت چشم گیری داشته است. ناگفته نماند که فاطمه ارجمندی در این پیج هم تبلیغات انجام می دهد و می توان گفت از این پیج هم کسب درآمد می‌کند و درآمد هنگفتی را از فضای مجازی بدست آورده است.

3- نزدیک به یک سال است که سومین پیج اینستا فاطمه ساخته شده است و در این پیج عکس ها و فیلم های تکراری پیج های دیگر شان را منتشر می کند که آیدی این پیج تازه تاسیس fatemeh__arjmandi است و در این پیج هم تبلیغات محدودی صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که بگوییم همسر فاطمه ارجمندی هم دو پیج در اینستاگرام دارد پیج اول او 1.6 میلیون فالوور دارد و پیج دوم محمد رضا استوان هم حدود 57 کا دنبال کننده دارد، این دوشاخ بیشترین پیج را در بین بلاگر های اینستا داشته اند.

اینستاگرام محمد VF

محمد رضا استوان همانند همسرش دو پیج پابلیک در اینستا ساخته است و در هر دو پیج اش با آیدی های mohamaad_vf و mohamaadvf فعالیت می کند که در هر دو پیج انجام تبلیغات را پذیرا است. در قسمت هایلایت پیج اش لینک ورود با آپارات را گذاشته است که به راحتی کلیپ ها را مشاهده کنیم و لازم به ذکر است که بدانید از این راه هم درآمد زیادی را کسب می کند.

یوتیوب فاطمه ارجمندی

یوتیوب فاطمه ارجمندی

فاطمه و همسرش محمد علاوه بر فعالیت‌ در اینستاگرام، در یوتیوب هم فعالیت خاص خود را دارند، در اینستا با انجام تبلیغات و یا اسپانسر شدن شرکت های معتبر برای کلیپ هایشان کسب درآمد می کنند اما در یوتیوب دیگر خبری از تبلیغات نیست و بابت هرچه ویو بیشتر کلیپ هایشان مبلغی دلار به صاحب اکانت داده می شود پس کسب درآمد از طریق یوتیوب راحت تر است زیرا نیازی به تبلیغ و ریسک تبلیغات نیست اما نکته قابل توجه این می باشد که جمعیت افرادی که در اینستا هستند بیشتر از افراد یوتیوب است و همچنین یوتیوب در ایران فیلتر می باشد پس دستیابی به این نرم افزار مشکل می باشد در نتیجه می توان گفت که به همین دلیل در اکانت یوتیوب خود فعالیت کمتری دارد ‌‌.

فاطمه ارجمندی آپارات

فاطمه ارجمندی آپارات

همانطور که همه ما می دانیم این روز ها بسیاری از بلاگر های اینستاگرام از جمله فاطمه ارجمندی از درآمد اینستاگرام آنچنان که باید و شاید راضی نیستند و حرص و طمعی که دارند آن ها را برای دو مقوله شهرت بیشتر و ثروت بیشتر به سمت سایت هایی که با بازدید بیشتر پول بیشتری را می دهند روانه می کند سایت های بزرگی مانند آپارات در داخل ایران و توییتر و یوتیوب در خارج از کشور، عمده این بلاگر ها در خارج از کشور زندگی می کنند به همین دلیل سایت های خارجی را برای خود بر می گزینند اما بلاگر های داخلی مانند فاطمه ارجمندی و شوهرش محمد به دلیل شرایط جغرافیایی بیشتر کار خود را بر سایت هایی که فیلتر نیستند گذاشته اند اما در مورد فعالیت آن ها در اینستاگرام و سایت داخلی آپارات باید گفت که با انتشار ویدیو کلیپ هایی از خود و زندگی شخصی خود اقدام به جذب فالوور و بیننده می کنند اقدامی که هر چه بیشتر افراد جذب شوند موجب روانه شدن ثروت بیشتر برای این دو فرد است.

محمدرضا استوان و فاطمه ارجمندی

محمدرضا استوان و فاطمه ارجمندی

نام اصلی محمد وی اف، محمد رضا استوان است که یکی از شاخ های مجازی ۵ سال اخیر اینستا می باشد او در سال 96 با فاطمه ارجمندی ازدواج کرد که این ازدواج تاکنون باعث موفقیت روز افزون آن ها شده است، طبق کلیپی در اینستا مطرح کردند که اگر به عقب برگردیم، قطعا باز هم همدیگر را انتخاب می کنیم نه به دلیل پیشرفت اینستا، به دلیل احساس رضایت و آرامشی که در زندگی مان داریم پس می توان کفت که مانند بقیه شاخ های مجازی ازدواج شان کوتاه و اشتباه نیست.

دوربین مخفی های محمدرضا استون و همسرش

راجع به دوربین مخفی های این دو فرد باید گفت که در بسیاری از مواقع قصد دارند به صورت طنز این دوربین مخفی ها را انتشار بدهند طنزهایی در قالب گفت و گو راجع به فردی که از آن فیلم می گیرند و درنهایت با گفتن واقعیت به فرد آن را در مقابل دوربین قرار دهند و با گفتن جملاتی موجب شادی و خنده فالوور های خود بشوند البته تمامی کار این دو فرد به دوربین های مخفی خلاصه نمی شود بلکه در کلیپ هایی دیگر نیز اقدام به درست کردن و انتشار طنز هایی از قبیل دابسمش کلیپ های کوتاه و … نیز می کنند. در بعضی از دوربین مخفی ها به خاطر تسلط نداشتن روی موضوع مجبور شده اند شخص مورد نظر را نیز عوض کنند و در بسیاری از موارد از این لحاظ مورد انتقاد فالوور های خود قرار گرفته اند.

همسر محمد وی اف مجری کدام برنامه تلویزیونی است؟

همسر محمد وی اف شاخ های مجازی می باشد که با خود محمد کلیپ های فان و عاشقانه می سازد و تا کنون مجری هیچ برنامه تلویزیونی نبوده است، فاطمه ارجمندی یکی از مجری های جوان کشور که متولد ۱۳۷۷ است و به دلیل تشابه اسمی شان افراد دچار سوء تفاهم شده اند، فاطمه ارجمندی مجری برنامه تلویزیونی آموزش و امید است، با یک سرچ ساده بر روی موتور جستجو گر گوگل می توان تشخیص داد که این دو فرد هیچ ربطی به یکدیگر ندارند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. درآمد فاطمه ارجمندی و همسرش محمد وی اف در ماه چقدر است؟

    این زوج از مقدار درآمد شان در ماه هیچ حرفی نزده اند اما با توجه به تعداد پیج هایشان می توان این ادعا را کرد که ماهانه حدود ۱ میلیارد از اینستا درآمد کسب می کنند.

  2. از ازدواج محمد اف وی و فاطمه ارجمندی چند سال می گذرد و دلیل ازدواج شان چه بود؟

    ۴ سال پیش یعنی در سال ۹۶ به دلیل عشق و علاقه زیاد ازدواج کردند.

  3. محتوا کلیپ های پیج اینستاگرام فاطمه ارجمندی چیست؟

    در پیج اول و اصلی اش کلیپ های فان و در پیج لایف استایل اش هم عکس هایی در رابطه‌ با مد و استایل منتشر می کند.

  4. شنیده شده است که فاطمه ارجمندی مجری برنامه تلویزیونی آموزش و امید است، آیا این خبر صحت دارد؟

    ماجرا مجری بودن فاطمه ارجمندی یک تشابه اسمی با مجری جوان فاطمه ارجمندی می باشد و هیچ ربطی به فاطمه ارجمندی همسرش محمد وی اف ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید