فرم پیش بینی بازی برزیل و پرو فینال رقابت های کوپا آمریکا با بونوس شارژ

فرم پیش بینی بازی برزیل و پرو فینال رقابت های کوپا آمریکا با بونوس شارژ

فرم پیش بینی بازی برزیل و پرو

برزیل و پرو عصر دوشنبه در Estadio Olimpico Nilton Santos در ریودوژانیرو شاخ می بندند ودر فینال رقابت هاي‌ کوپا ایالات امریکا برای هردو تیم حضور دارد.فرم پیش بینی بازی برزیل و پرو فینال رقابت هاي‌ کوپا ایالات امریکا رابا خاطرجمعی رد الا را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پرو در مرحله یک چهارم نهایی پاراگوئه را در ضربات پنالتی شکست داد و بـه جمع چهار تیم نهایی صعود کرد ؛ در حالی کـه برزیل میزبان پیروزی 1-0 مقابل شیلی را ثبت کرد تا از حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات تابستان امسال خاطرجمعی حاصل کند.

 

پیش نمایش بازی

درگیری مرحله یک چهارم نهایی برزیل با شیلی یک اتفاق جدی بود ؛ اما تلاش لوکاس پاکتا در مراحل اولیه نیمه دوم در نهایت بـه اندازه کافی ثابت شد تا میزبان بتواند جایگاه خودرا در مرحله نیمه نهایی حفظ کند.

 

تیم تایت در واقع گابریل عیسی رادر دقیقه 48برای یوكنیو منا با یك ضربه بلند اخراج كرد و وقتی ضربه سر بن بریتون بـه شیلی رسید شیلی بـه نزدیكی تساویرسید. سلکائو در چهار تیم آخر قرار دارد و بـه دنبال دفاع از جام قهرمانی سال 2019 اسـت.

 

برزیل بین سال‌های 2011 و 2016 از کوپا کشور آمریکا ناامید شد ؛ ودر دو مرحله دریک چهارم نهایی حذف شد ؛ علاوه بر این کـه نتوانست از مرحله گروهی درسال 2016 خارج شود. ملت آمریکای جنوبی در فینال 2019 پرو را شکست داد ؛ و حالا دو سال بعد در نیمه نهایی همان حریفان را بـه مصاف خود میگیرد.

 

قهرمانان 5 دوره جهان با اسانی 10 تیم از چهار مسابقه خود 10 امتیاز جمع کردند ؛ 10 بار گلزنی و دو گل دریافت کردند و مطمئناً تعجب آور خواهند بود اگر نتوانند بـه فینال رقابت های امسال صعود کنند.

 

برزیل قبلاً دراین تورنمنت پرو را شکست داده ودر 17 ژوئن در ریودوژانیرو یک پیروزی 4-0 بـه ثبت رسانده اسـت و انها در 49 مسابقه قبلی خود با رقبای آمریکای جنوبی در پنج مسابقه تنها پنج شکست داشته اند کـه این نشان از اندازه دارد وظیفه پیش روی طرف ریکاردو گارکا .

فرم پیش بینی بازی برزیل و پرو فینال رقابت های کوپا آمریکا

فینال رقابت های کوپا آمریکا

پرو بی شک فرومایه هایي اسـت کـه بـه این نیمه نهایی صعود میکنند ؛ اما منصفانه خواهد بود اگر بگوییم کـه آن ها با عملکرد خود در کوپا ایالات امریکا امسال بسیاری را تحت تأثیر قرار داده اند.

 

جدا از باخت 4-0 مقابل برزیل ؛ سرخ پوشان در مرحله گروهی علاوه بر تساوی با اکوادور ؛ کلمبیا و ونزوئلا را شکست دادند کـه باعث شد آن ها در گروه B پس از رقیب خود در این جا دوم شوند.

 

مرحله یک چهارم نهایی پرو با پاراگوئه در گویاس یک اتفاق پر هیجان بود ؛ دو تیم قبل از این کـه شاگردان گارکا در ضربات پنالتی پیروزی 4-3 را ثبت کنند ؛ 3-3 بـه تساوی رسیدند.

 

همانگونه کـه گفته شد لا بلانکیروخا ​​بـه فینال 2019 رسید ؛ در حالی کـه انها در هردو رقابت 2011 و 2015 سوم شدند ؛ کـه تجربه آن ها را دراین مرحله از کوپا کشور آمریکا نشان میدهد.

 

پرو از سال 1975 دراین مسابقات پیروز نشده اسـت و آن ها برای غلبه بر میزبان و صعود بـه فینال در ورزشگاه ماراکانا ؛ عصر دوشنبه بـه کارهای زیادی احتیاج دارند.

 

اخبار تیم

برزیل قادر بـه فراخوانی گابریل عیسی برای نیمه نهایی نخواهد بود ؛ زیرا مهاجم منچسترسیتی در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی تیمش با شیلی یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

 

در نتیجه ؛ گلزن هشت بازی آخر – پاکتا – احتمالاً برای شروع بازی وارد میدان خواهد شد ؛ اما در غیر این صورت همان XI اسـت کـه برای نخستین سوت مقابل شیلی صف کشیده اسـت.

 

فرد در تابستان امسال در فرم برزیلی چشمگیر بوده و باید درکنار کاسمیرو از وسط شروع بـه کار کند ؛ در حالی کـه ریچارلیسون و روبرتو فیرمینو بایددر سومین مرحله نهایی نیمار باشند.

 

تیته تصمیم بزرگ دیگری هم برای گرفتن بین چوبها دارد ؛ زیرا او هم ادرسون و هم آلیسون بکر را برای دستکش رقابت می‌کنند ؛ اما دروازه بان منچسترسیتی میتواند جایگاه خودرا در این جا حفظ کند.

 

در مورد پرو ؛ آندره کاریلو در مراحل آخر وقت عادی مقابل پاراگوئه از زمین اخراج شد و بنابر این بـه دلیل نیمه نهایی با برزیل در ریودوژانیرو محروم خواهد شد.

 

نقطه کارریلو درکنار تیم می‌تواند توسط سانتیاگو اورمنو گرفته شود ؛ اما گارکا باوجود استفاده از دو بازیکن تعویضی در مرحله یک چهارم نهایی ؛ انتظار نمیرود کـه در مکان دیگری تماس غافلگیرانه داشته باشد.

 

جیانلوکا لاپادولا در مسابقات این تابستان سه بار برای کشورش گلزنی کرده و دوباره خط را هدایت خواهد کرد ؛ در حالی کـه کریستین کوئوا و رناتو تاپیا هردو قطعیت صف آرایی در خط میانی را دارند.

فرم پیش بینی بازی برزیل و پرو فینال رقابت های کوپا آمریکا

ترکیب اصلی احتمالی برزیل:

ادرسون؛ دانیلو ؛ مارکینوس ؛ تی سیلوا ؛ لودی ؛ هوشیمیرو ؛ فرد ؛ Paqueta ؛ Firmino ؛ Richarlison ؛ نیمار

 

ترکیب احتمالی پرو:

ولزی؛ Corzo ؛ Ramos ؛ Santamaria ؛ Trauco ؛ اورمنو ؛ پنا ؛ تاپیا ؛ یوتون ؛ کوئوا ؛ لاپادولا

 

پیش بینی : برزیل 2-0 پرو

پرو بیش از حد توانایی این را دارد کـه این یک مسابقه بسیار دشوار را برای برزیل رقم بزند ؛ اما ما پیشبینی چیزی غیر از موفقیت معمول برای تیم تیته ؛ کـه در تابستان از نظر دفاعی نیرومند بوده اند و بازیکنان را برای ایجاد پرو آماده میکنند ؛ بسیار دشوار اسـت. 

 

دیدگاهتان را بنویسید