فرم پیش بینی بازی فوتبال اسپانیا و ایتالیا یورو 2020 بونوس اولین شارژ

فرم پیش بینی بازی فوتبال اسپانیا و ایتالیا یورو 2020 بونوس اولین شارژ

فرم پیش بینی بازی فوتبال اسپانیا در مقابل ایتالیا

هم زمان با درگیری ایتالیا با دشمنان قدیمی اسپانیا در نیمه نهایی یورو 2020 ؛ دو غول قاره روز سه شنبه در زیر طاق ومبلی گرد هم می‌آیند .با تجدیدنظر در فینال یک طرفه سال 2012 بین ملت ها ؛ هردو طرف قصد دارند در بازی تعیین کننده مسابقات قهرمانی پرتحرک امسال جایگاهی را رزرو کنند.فرم پیش بینی بازی فوتبال اسپانیا در مقابل ایتالیا را میتوانید دراین سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

پس از پیروزی جذاب یک چهارم نهایی مقابل بلژیک در مونیخ ؛ یک تیم الهام گرفته از ایتالیا این هفته بـه لندن بازگشت و یکی از قدیمی‌ترین رقبای خودرا کـه نخستین بار در المپیک 1920 با انها دیدار کردند ؛ بـه مصاف خود بکشد.

 

ششمین گل بین المللی نیکولو بارلا – ملتش در هر مسابقه اي کـه او بـه ثمر رسانده اسـت – و یکحملهمهار ناپذیر لورنزو اینسینیه برابر بلژیکی ها بـه آتزوری ها کمک کرد تا رکوردشکنی بدون شکست خودرا بـه 32 بازی برسانند و یک مکان سخت را برای خود رقم بزنند. 

 

نشان دادن استحکام دفاعی سنتی خودرا برای تکمیل بازی حمله طبق معمول مسلط تبدیل شده اسـت کـه علامت تجاری ایتالیا تحت روبرتو مانچینی ؛ کهنه یوونتوس جفت لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی را بـه طور قطع تهدید ناشی از بود روملو لوکاکو ؛ در حالی کـه لئوناردو Spinazzola مانع گلزنی مهاجم ستاره بلژیک در نیمه دوم با یک خط دفع مهم از خط دروازه – قبل از این کـه اواخر زخمی شوید.

 

این برد در خدمت ثبت یک رکورد دیگر برای یک تیم قابل توجه ایتالیایی بود ؛ زیرا آن ها نخستین کشوری بودند کـه در 15 مسابقه متوالی در مسابقات اروپا – از جمله تورنمنت ها و مقدماتی – پیروز شدند و تنها چهارمی بودند کـه در 5 بازی متوالی فینال مسابقات قهرمانی اروپا پیروز شدند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال اسپانیا در مقابل ایتالیا

فرم پیش بینی بازی فوتبال ایتالیا در مقابل اسپانیا

در مجموع ؛ La Nazionale از هر 13 مسابقه اخیر خود پیروز ظاهر شده و آخرین شکست انها تا سپتامبر 2018 برابر پرتغال رخ داده اسـت. اگر چه اکنون یک خاطره دور اسـت ؛ اما این باخت در حالی بـه وجود آمد کـه هنوز جای زخم عدم موفقیت در جام جهانی 2018 خوب نشده بود.

 

اگر چه از ان زمان بـه بعد ؛ قبل از استقرار دریک انتخاب نسبتاً جوان و با انرژی زیاد ؛ با کمک عده اي از سران قدیمی عاقل در دفاع ؛ مدیر آن ها بـه عنوان گزینه اي از پرسنل بـه سر می‌برد.

 

قبل از مرحله حذفی ؛ ایتالیا در هر بازی خود در گروه A پیروز شده بودو قبل از این کـه اتریش بـه وقت اضافی برود ؛ انها 1000 دقیقه را بدون گرفتن امتیاز پشت سر گذاشتند. در عین حال در حمله ؛ 11 بار گلزنی دراین یورو نشان دهنده بهترین تورنمنت انها از زمان اخراج در 12 گل برای قهرمانی در جام جهانی 2006 اسـت. امیدواریم کـه انها بتوانند جام را برای نخستین بار از زمان پیروزی در خاک خانه درسال 1968 بالا ببرند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ایتالیا در مقابل اسپانیا

در حالی کـه ایتالیا طی سال‌های مداخله دو بار نایب قهرمان شده اسـت – درسال 2000 و سپس 2012 ؛ زمانی کـه آن ها بـه طور کامل توسط اسپانیا مورد ضرب و شتم قرار گرفتند – مخالفان انها در روز سه شنبه پیشنهاد کسب یورو را برای چهارمین بار ارائه می‌دهند ؛ کـه آن ها را بـه عنوان موفق ترین کشور تبدیل خواهد کرد در تاریخ مسابقه.

 

لاروخا پس از صعود از مرحله گروهی و دو مرحله حذفی اول ؛ قصد دارد از مجموع سه پیروزی کشور آلمان عبور کند و هر بار کـه قبلاً دریک چهارم نهایی خود پیروز شده بودند ؛ بـه مقام قهرمانی میرسند.

 

این برای تیم ناسازگار لوئیز انریکه تا کنون یک رانندگی پر از دست انداز بوده اسـت و مانند تیم هاي‌ مورد علاقه فرانسه قبل از انها ؛ انها در آخر هفته توسط یک سوئیس با حفره خوب وادار بـه مجازات شدند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال اسپانیا در مقابل ایتالیا

فرم پیش بینی بازی فوتبال ایتالیا در مقابل اسپانیا

دومین رویارویی متوالی تخلیه – پس از پیروزی مهیج در وقت اضافی مقابل کرواسی در 16 تیم آخر – تنها پس از این کـه دروازه بان اونای سیمون از دست فابیان شار و مانوئل آکانجی نجات یافت ؛ پیشرفت روبه‌رو شد پیش از آنکه روبن وارگاس جوان پنالتی خودرا بـه ثمر برساند و مایکل اویارزبال را بـه عنوان بازیکن تعویضی ترک کند. تا اسپانیا را بـه مرحله نیمه نهایی بفرستد.

 

باوجود شروع کند ؛ مردان انریکه 12 گل در مسابقات بـه ثمر رسانده اند. برابر با بالاترین تعداد کل در فینال هاي‌ قاره ؛ کـه در مبارزات پیروزمندانه 2008 و 2012 تعیین شده اسـت.

 

در واقع اسپانیا پس از شش بازی در هردو تورنمنت پیروز شده بود ؛ اما مرحله نیمه نهایی آن ها با ایتالیا ششمین دوره این دوره خواهد بود – و یک بازی اسـت کـه آن ها در 13 بازی گذشته خود بدون شکست هستند. هفت مسابقه از این دیدارها با تساوی بـه اتمام رسید ؛ کـه نشان می‌دهد عدم وجود یک فینیشر بالینی گاهی اوقات می‌تواند چنین اتومبیل عبور نرم و صافی را مهار کند.

 

اگر آن ها نتوانند در ومبلی از بن بست عبور کنند ؛ حداقل میتوانند بـه خاطرات خوب نسل هاي‌ گذشته بیندیشند ؛ زیرا از هر سه پیروزی در تورنمنت مقابل ایتالیا ؛ دو ضربه ضربات پنالتی حاصل شده اسـت. با برنامه ریزی برای دیدار دوباره در ماه اکتبر در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها ؛ این سی و هشتمین دیدار دو کشور مدیترانه اي خواهد بود کـه اسپانیا از 13 پیروزی مقابل 11 ایتالیا برخوردار اسـت – قابل توجه اسـت ؛ دراین روند هردو طرف 51 بار گلزنی و گل خورده اند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ایتالیا در مقابل اسپانیا

انها آخرینبار در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 بـه مصاف هم رفتند ؛ جایی کـه لاروخا در خانه پیروز شد ودر خانه مساوی کرد ؛ اما ایتالیایی ها پنج سال پیش در آخرین فینال قهرمانی اروپا 2-0 پیروز شدند ؛ زیرا اسپانیا در مرحله یک شانزدهم نهایی قرار گرفت.

 

در واقع ؛ قهرمانان جهان 2010 از زمان پیروزی خود درسال 2012 ؛ بـه یک دوره نیمه نهایی سلطه جهانی ؛ بـه نیمه نهایی یک تورنمنت بزرگ باز نگشته اند. بنابر این انها مصمم هستند کـه اقامت خودرا در پایتخت انگلیس چند روز دیگر تمدید کنند ؛ زیرا انها در فینال آخر هفته آینده بـه دنبال دیدار با میزبان یا بسته غافلگیر کننده دانمارک هستند.

 

اخبار تیم

لئوناردو اسپینازولا ؛ مدافع کناری رم ؛ کـه اغلب قربانی ضعف هاي‌ جسمی خود در گذشته شده بود ؛ در دیدار مقابل بلژیک دچار مصدومیت چشمگیر در پایان مسابقات شد و غیبت او ضربه مهمی بـه برنامه هاي‌ روبرتو مانچینی ؛ سرمربی ایتالیا خواهد زد. یکی از ستاره هاي‌ این یوروها ؛ اسپیناتزولا اکنون تحت عمل جراحی تاندون آشیل خود قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود چهار تا شش ماه در حاشیه ان باشد ؛ بنابر این امرسون پالمیری آماده اسـت تا جای وی را بگیرد.

 

با این حال ؛ یک مدافع کناری دیگر رم ؛ الساندرو فلورنزی – کـه بـه صورت قرضی در PSG بـه سر میبرد – اکنون از ناحیه مصدومیت گوساله التیام یافته و میتواند در سمت راست چهار مدافع عقب برگردد ؛ هرچند جیووانی دی لورنزو کسی اسـت کـه این پیراهن را در اختیار دارد.

 

مانچینی کمبود سرعت در دفاع بلژیک رابا آوردن فدریکو کیزا برای دومنیکو براردی در سمت راست خط حمله آتزوری ها هدف قرار داد و وینگر مستقیم یوونتوس قرار اسـت روز سه شنبه جایگاه خودرا در جمع سه تیم حفظ کند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال اسپانیا در مقابل ایتالیا

فرم پیش بینی بازی فوتبال ایتالیا

هافبک باتجربه مارکو وراتی با سه نمایش قاطع ؛ بهبودی خود از مشکل زانو را تأیید کرده اسـت ؛ در حالی کـه کمک هاي‌ تهاجمی نیکولو بارلا باید بـه اندازه کافی باشد تا از رقابت برای جایگاه خود از ماتئو پسینا و مانوئل لوکاتلی ؛ گلرهای قبلی پیشگیري کند . سیرو ایموبیله ؛ مهاجم لاتزیو ؛ علیرغم مبارزات ضربه اي و از دست رفته تا این لحظه ؛ از آندره بلوتی معاون مدافع میانی خود شروع خواهد کرد .

 

در همین حال ؛ بعید بـه نظر میرسد کـه پابلو سارابیا اسپانیا بـه موقع برای مسابقه عصر سه شنبه آماده باشد ؛ زیرا وینگر 29 ساله PSG – کـه هم بـه اسلواکی و هم بـه کرواسی گل زد و دو پاس گل داد – در اوایل بازی مقابل سوئیس از ناحیه عضله آسیب دید. اگر چه او تا نیمه وقت ادامه داشت ؛ اما یک سویه adductor بـه این معنی اسـت کـه در نخستین XI سرابیا قرار اسـت توسط دنی اولمو جای گزین شود ؛ کـه در دو بازی گذشته از روی نیمکت تأثیرگذار بوده اسـت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال ایتالیا

در حالی کـه ایمری لاپورته روز شنبه به‌ صورت جداگانه تمرین می‌کرد و فقط در سالن بدنسازی کار میکرد تا خستگی را نظارت کند – او تنها بازیکن اسپانیایی اسـت کـه در هر دقیقه یک بازی انجام داده و شاهد دو بازی بـه وقت اضافه بوده اسـت – او باید برای شروع آماده باشد.

 

اگر چه او وادار شده اسـت بـه سمت راست زوج مدافع میانی تغییر جهت دهد تا بتواند شامل پاو تورس ؛ بازیکن چپ پا شود ؛ اما این دو باید ادعاهای همکار سابق لاپورت ؛ منچستر سیتی ؛ اریک گارسیا را دوباره متوقف کند .

 

تا کنون ؛ نه آلوارو موراتا و نه جرارد مورنو ثابت نکرده اند کـه می‌توانند مجموعه اي از موقعیت هاي‌ قابل قبول را تبدیل کنند ؛ بنابر این ستاره دیگر سیتی ؛ فران تورس ؛ قرار اسـت جای خودرا در مثلث حمله لوئیز انریکه بالاتر از دومی حفظ کند.

 

ترکیب احتمالی ایتالیا:

دوناروما؛ دی لورنزو ؛ بونوچی ؛ کیه لینی ؛ امرسون ؛ بارلا ؛ جورجینیو ؛ وراتی ؛ کلیسا ؛ ساختمان ؛ Insigne

 

ترکیب ابتدایی اسپانیا:

سیمون؛ آزپیلیکوئتا ؛ لاپورته ؛ تورس ؛ آلبا ؛ کوکه ؛ بوسکتس ؛ پدری ؛ تورس ؛ موراتا ؛ اولمو

 

پیش بینی: ایتالیا 2-1 اسپانیا

این کشورها برای سومین یورو متوالی ملاقات میکنند و تماس با این آخرین دیدار بسیار دشوار اسـت ؛ و فقط ممکن اسـت چند لحظه از کیفیت فردی آن ها را در طول 90 دقیقه – و احتمالاً فراتر از ان – جدا کند.ایتالیا ممکن اسـت بـه فینال صعود کند ؛ زیرا مهم ترین عامل تعیین کننده ان لبه برتر آن ها اسـت. اگر چه اسپانیا میتواند مالکیت انها را انکار کند و توانایی برهم زدن ریتم مسحورکننده انها را دارد ؛ بنابر این نمی‌توان آن ها را شمرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید