کراش های ایرانی در سال 1400 که بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند

در این مقاله شما خوانندگان عزیز را بعد از معرفی کراش های خارجی با کراش های ایرانی آشنا خواهیم کرد. شاید برای خیلی ها از شما معنی کلمه کراش واضح نباشد. اصطلاح کراش به معنای این است که کسی را عمیقا دوست داشته باشید، اما این دوست داشتن را ابراز نکنید و این موضوع در درونتان مخفی بماند. کراش داشتن می‌ تواند دوستانه، تحسین‌برانگیز، هیجانی و البته در برخی موارد عاشقانه باشد.

کراش های ایرانی معروف

کراش های ایرانی معروف

 کراش های ایرانی، یا همان سلبریتی های جذاب و زیبا  از موضوعات جذاب این روز های شبکه های اجتماعی است. سلبریتی های ایرانی در شاخه های مختلف فعالیت می کنند. عده ای در حوزه بازیگری، عده ای دیگر در حوزه موسیقی و در کل هنر و تعدادی هم در شاخه های ورزش، مدلینگ و … فعالیت می کنند. قبل از آنکه به بررسی کراش ها و سلبریتی  ایرانی بپردازیم، لازم است با مفهوم و معنی سلبریتی آشنا شویم. سلبریتی در کل دنیا به ستاره و فرد محبوب و معروف اشاره می شود. در ایران این کلمه به فردی که در بین مردم بسیار شناخته شده است و توانسته فالوور های خود را در اینستاگرام افزایش دهد، گفته می شود. لذا علاوه بر اینکه بازیگران، خوانندگان، کمدین ها و دیگر هنرمندان به عنوان سلبریتی شناخته می شوند، تعدادی از افراد خاص اینستاگرام هم در گروه این افراد قرار گرفته اند. در بین سلبریتی های مختلف، افراد زیادی هستند که جذاب و محبوب بین گروه های مختلف مردم هستند.

 در قشر بازیگران مرد افرادی مانند محمدرضا گلزار، امیر آقایی، بهرام رادان، پوریا پورسرخ، امیر حسین آرمان، نوید محمدزاده، حسام نواب صفوی و … جذابیت دارند. در گروه خوانندگان پاپ نیز گرشا رضایی، محسن ابراهیم زاده و … علاوه بر جذابیت، طرفداران زیادی را هم دارند. در شاخه مدلینگ نیز افرادی هستند که به واسطه جذابیت و چهره و اندام متناسب توانستند مدل شوند، معروف ترین این افراد حمد فدایی است. علاوه بر این گروه های ذکر شده، افراد ثروتمند اینستاگرامی با نشان دادن ماشین و خانه های لاکچری خود، جذابیتی را برای خود ایجاد کرده اند. از این افراد هم به داوود هزینه، پویان مختاری، امیر تتلو و… می توان اشاره کرد. در بین ورزشکار هم که خیلی طرفدار دارند بیشتر فوتبالیست ها و والیبالیست ها می باشند. کسانی که در حوزه ورزش فعالیت می کنند به خاطر اندام ورزیده ای که دارند خیلی مورد توجه قرار دارند، مثل علی کریمی، مهدی طارمی و…

کراش بازیگران ایرانی

خیلی از بازیگران و سلبریتی های ایرانی روی هم کراش دارند. در این قسمت شما عزیزان را با کراش بازیگران ایرانی آشنا می کنیم. یکی از جنجالی ترین خبر های اخیر این روز های فضا مجازی خبر رابطه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمد زاده دو بازیگر بسیار مشهور ایرانی است. به طور کامل این رفتارها را می توان در پیج های اینستاگرام هر دو بازیگر مشاهده کرد. فرشته حسینی در پیج اینستاگرام خود پستی عاشقانه از نوید محمد زاده قرار داد که باعث شد تمامی این شبهه ها به واقعیت تبدیل شود و احتمالا در آینده نزدیک شاهد رابطه عاشقانه این دو بازیگر باشیم. این دو بازیگر در چند فیلم با یکدیگر هم بازی بوده اند. خیلی از بازیگران خانم ایرانی روی فوتبالیست ها و والیبالیست ها کراش دارند. این افراد که مدتی هم با یکدیگر بودند و جنجال آفرینی کردند. یکی از این افراد سحر قریشی و مهدی طارمی بود که به هم کراش داشتند و با هم مدتی در رابطه بودند.

 بعد از چند وقت جدایی و پخش چند عکس از آنها رابطه بین این دو نفر برملا شد. رابطه دیگر علیرضا حقیقی و الناز شاکردوست است، با اینکه این رابطه تکذیب شد اما این دو مدتی با هم در ارتباط بودند. رابطه جنجالی دیگر که خیلی سروصدا به پا کرد کراش و رابطه داشتن ترلان پروانه به سعید عزت اللهی بود این دو اول در اینستاگرام چند پیام عاشقانه برای هم گذاشتند و در واقع ماجرا از جایی شروع شد که سعید عزت‌اللهی در یکی از پست‌ های ترلان پروانه در صفحه شخصی‌ اش کامنتی با عنوان فوق‌العاده بود بهترینم قرار داد و ترلان پروانه او را منتشر کرد و نوشت مرسی عزیزم. اما عزت‌ اللهی که این داستان را کلید زده بود، خود خیلی زودتر پشیمان شد و اعتراضش را علنی کرد. این رابطه هم بعد از مدت کوتاهی به پایان رسید.

برای شناخت نمونه های دیگر از این کراش می توانید به لیست جذاب ترین بازیگران زن ایرانی و همچنین جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی نگاهی ویژه داشته باشید.

کراش های ایرانی دختر

کراش های ایرانی دختر

کراش دختر های ایرانی این روزها بیشتر بازیگران و ورزشکاران می باشند. خیلی از دختران روی خوانندگان جدیدی که وارد این حرفه می شوند کراش دارند. این روزها با گسترش فضا مجازی خیلی راحت می توان با افرادی که روی آنها کراش دارید در ارتباط باشید. فضای مجازی این روز ها پر شده از دختران جذاب و زیبا، خیلی از این افراد با انواع عمل های زیبایی خود را به زیبایی رسانده اند. یکی از این افراد که با خوانندگان زیادی در ارتباط و دوستی بوده دنیا جهان بخت است. او با عمل های فراوانی که انجام داد به یکی از دختران جذاب فضا مجازی تبدیل شود. او با جنجال و سروصدا اعلام کرد که به ساسی مانکن کراش داشته و بعد از ارتباط با او این رابطه به پایان رسیده است. بعد از این اتفاق او در اینستاگرام با انتشار یک ویدیو از خودکشی دنبال کنندگان زیادی جذب کرد و الان جزو پر مخاطب ترین افراد ایرانی در اینستاگرام می باشد. در بین سلبریتی های زن و شاخ های مجازی که بیشترین کراش به روی دنیا جهان بخت است. بهاره کیان‌ افشار، بازیگر تلویزیون و سینما، بازیگری را به ‎طور حرفه‎ای از سال ۱۳۸۲ با بازی در مجموعه‌ تلویزیونی کلاه پهلوی و در نقش شادی مستشارنیا کـه با صدای فریبا رمضان‌پور دوبله شده‌ بود آغاز کرد. او به خاطر زیبایی و تیپی که دارد بیشترین کراش ها به سمتش است.

ساره بیات، یکی دیگر از خانم هایی است که افراد زیادی به او کراش دارند. او به تازگی با یکی از موسقی دانان معروف کشورمان ازدواج کرده است. خانم بیات دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن بـه طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین، را در کارنامه دارد.

سحر قریشی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، یکی از جذاب ترین بازیگران حال حاضر ایران می باشد. او روابط بسیار زیادی با سلبریتی های معروف داشته ولی در حال حاضر مجرد است. خانم قریشی به دلیل چهره زیبا و جذاب خود کراش خیلی از جوانان می باشد. سحر قریشی سال ۱۳۶۶ در شهر تهران متولد شد. قریشی در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی سید مهدی برقعی، وارد عرصه‌ سینما شد. در بین مدل های اینستاگرام هم تعداد زیادی از دختران هستند که کراش خیلی از افراد می باشند. نیلوفر بهبودی 22 سال سن دارد و در تهران به دنیا آمده است. او یکی از مدل های مشهور ایرانی است که در اینستاگرام نزدیک به 800 هزار نفر فالوور دارد. مائده محمدی یکی دیگر از کراش های جذاب ایرانی می باشد که مدلینگ و بازیگر ایرانی متولد 1372 در تهران است.

 خانم مائده محمدی قبلا جراحی زیبایی کرده است ولی عکس و تصویری قبل از جراحی زیبایی اش در دسترس نیست. مائده محمدی زیباترین مدلینگ ایرانی در داخل کشور است وی به عنوان مدلینگ لوازم آرایشی و پوشاک بانوان فعال است. سحر دولتشاهی یکی از کراش های جذاب ایرانی می باشد او متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اسـت. وی مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و کارشناسی مترجمی زبان فرانسه دارد. او بازیگری را از تئاتر درسال ۱۳۷۹ آغاز کرد، سحر دولتشاهی برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم سینمایی چهارشنبه سوری درسال ۱۳۸۴ بـه کارگردانی اصغر فرهادی توانست سینما را تجربه کند. طناز طباطبایی هم یکی از زیبا ترین کراش های دختر ایرانی است که متولد ۱۳۶۲ در تهران اسـت. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر اسـت. او فعالیت سینمایی خود را در بازیگری از سال ۱۳۸۳ با فیلم دیشب بابا تـو دیدم آیدا آغاز کرد. او با سریال میوه ممنوعه درسال ۸۵ بـه شهرت رسید او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم شنای پروانه دریافت کرد.

سلبریتی ها در ایران چه کسانی هستند؟

سلبریتی ها در ایران چه کسانی هستند؟

اگر می خواهیم بدانیم سلبریتی در ایران چه کسانی هستند اول از همه باید معنی سلبریتی را بدانیم. سلبریتی واژه ای در زبان لاتین می باشد که در زبان فارسی جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده است و به معنی مشهور، نامدار و ستاره می باشد. زمان های گذشته فقط به هنرمندان جامعه سلبریتی گفته می‌ شد اما در چند سال اخیر به همه افراد مشهوری که در زمینه های مختلف مثل سیاست، بازیگری، خوانندگی، ورزش و یا مدلینگ و هر کسی که در زمینه حرف خود مشغول به کار هستند سلبریتی گفته می شود که از بین آن ها افراد زیادی از معروفیت بیشتری برخوردار هستند‌.

کراش های معروف مرد ایرانی

در این مقاله شما را با کراش های مرد ایرانی که از شهرت زیادی برخوردار هستند آشنا می کنیم. خیلی از بازیگران مرد معروف ایرانی کراش خیلی از افراد می باشند و یا خیلی از فوتبالیست ها که از سلبریتی های جذاب محسوب می شوند کراش دختران و خانم ها می باشند در ادامه چند از این افراد مشهور و جذاب را به شما معرفی می کنیم. بهرام رادان متولد اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران بازیگر، خواننده و تهیه‌ کننده موسیقی  ایرانی است. او در فیلم‌ های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد. رادان موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های  شمعی در باد و سنتوری نیز شد. او از اولین فیلمی که شناخته شد توانست دل خیلی از علاقمندان به سینما را ببرد. او با اینکه 42 سال سن دارد یکی از جذاب‌ترین بازیگران ایران و از کراش های ایرانی  می باشد. سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ بازیگر، کارگردان، تهیه‌ کننده و گوینده و مجری ایرانی است.

شهاب حسینی

حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم  فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.  همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌ همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. شهاب حسینی با چهره جذاب خود یکی از کراش های معروف ایرانی است. امیر آقایی  متولد مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه بازیگر اهل ایران و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. امیر آقایی با اندام ورزیده و جذابیت چهره خود توانسته یکی از سلبریتی هایی باشد که خیلی از افراد روی او کراش داشته باشند. نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی  بی‌گناهان ایفای نقش کند.

نوید محمد زاده

نوید محمد زاده یکی از جذاب ترین سلبریتی های مرد ایرانی محسوب می شود. این مرد جذاب و بازیگر مشهور ایرانی سال های بسیاری است که بسیار خوش درخشیده است. نوید محمد زاده طرفداران بسیاری دارد و مخاطبان معتقدند او چهره جذابی دارد. سام اصغری از جمله سلبریتی های جذاب و مشهور ایرانی که در راستا مدل های اینستاگرام است. این جوان ایرانی که سال های بسیاری است، مهاجرت کرده است به حرفه مدلینگ مشغول است.

محمد رضا فروتن

محمد رضا فروتن یکی از سلبریتی ها و بازیگر های سوپر استار ایرانی است. این مرد جوان و جذاب را می توان یکی از جذاب ترین سلبریتی ها مرد ایرانی دانست. محمد رضا فروتن این روز ها بسیار کم کار شده است و به روان شناسی می پردازد. او یکی افرادی است که خیلی از دهه شصتی ها روی او کراش داشتند. مهدی پاکدل یکی از کراش های ایرانی  متولد 10 تیر سال 1359 در اصفهان است. بازیگری خود را در سال 1379 در فیلم سینمایی آبی آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری به خوانندگی و کارگردانی هم پرداخته است.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل هم جزو جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی قرار می گیرد. او نیز روز به روز با افزایش سن جذابیت بیشتری پیدا می کند. موها و ریش جو گندمی او در جذابیت او بی تاثیر نیست. از نظر تیپ و استایل نیز همیشه رسمی و زیبا است. او جزو افرادی است که هر لباسی می پوشد به زیبایی به تنش می نشیند.

عروسی سلبریتی های ایران

عروسی سلبریتی های ایران

عروسی سلبریتی های ایران معمولا پر هزینه و لاکچری می باشد. اکثر این افراد عروسی های بزرگ و پر هزینه ای انجام می دهند. این افراد معمولا عروس های خود را در کشتی های بزرگ و یا سالن های بسیار باشکوه بر گذار می کنند. این افراد برای اینکه بتوانند از شهرت زیادی برخوردار شوند خیلی هزینه می کنند. یکی از معروف ترین عروسی هایی که در دنیا انجام می گیرد مربوط به عروسی های سلبریتی ها می باشد.

سبک زندگی سلبریتی ها

سبک زندگی هنرمندان و سلبریتی با برنامه و اصولی است. هنرمندان برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی های خاصی دارند و تمام برنامه های خود را به صورت دقیق و روی روال انجام می دهند. یکی از برنامه هایی که در روزمرگی هنرمندان وجود دارد این است که آنها هر روز برای اینکه اضافه وزن نیاورند و تیپ آنها به هم نخورد رژیم خاصی را رعایت می کنند. خیلی از هنرمندان و سلبریتی برای حفظ اندام و جذابیت خود برنامه روزانه ورزشی دارند. آنها همچنین برای اینکه بتوانند در حرفه خود موفق باقی بمانند در زمینه حرفه خود مطالعه می کنند.

عکس از کراش سلبریتی های معروف

عکس از کراش سلبریتی های معروف

برای دیدن عکس های جذاب ترین کراش سلبریتی های معروف می توان از روش های مختلف استفاده کرد. هدف از این قسمت مقاله این می باشد که این روش ها را در این بخش از مقاله به صورت کامل معرفی و بررسی کنیم. چرا که بسیاری به دنبال عکس های زیبا و با کیفیت و در عین حال شخصی سلبریتی های معروف  می باشند. برای دیدن عکس های جذاب ترین سلبریتی و کراش های ایرانی می توان از روش های زیر استفاده کنید. اینستاگرام جذاب ترین سلبریتی ها سرچ و یا جست و جو نام این اشخاص در مرورگر ها، آپارات و یا یوتیوب در دسترس است.

جذاب ترین سلبریتی های ایرانی

از این افراد در سایت های مختلف اینستاگرام کراش های مرد ایران، جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی را اگر براساس تعداد فالوور های اینستاگرام بسنجیم به افراد زیر با تعداد فالوور هایشان می رسیم. حسن ریوندی با ۱۲ میلیون فالوور، رامبد جوان با ۱۰ میلیون فالوور، محمدرضا گلزار با 10 میلیون فالوور،  اینستاگرام پرویز پرستویی با ۶ میلیون فالوور، امین حیایی، بهرام رادان و یاس با 6 میلیون فالوور در کنار این افراد، اشخاص دیگری هم در اینستاگرام هستند که فالوور های زیادی دارند و پست ها و استوری های این افراد بازدید زیادی می خورد.

اینستاگرام کراش های ایرانی

آنها در اینستاگرام نیز فعالیت دارند و برخی از مسائل را به اشتراک می گذارند که به چند مورد از آنها می پردازیم:

  • پست های عاشقانه
  • استوری های با مخاطب
  • ویدیوهای عاشقانه
  • کامنت های نامحسوس
حاشیه های کراش های ایرانی در چه مورد است؟

حاشیه های کراش های ایرانی در چه مورد است؟

در این بخش از مقاله می خواهیم با هم از پر حاشیه ترین کراش های ایرانی و حواشی که تا کنون از خود منتشر کرده اند بحث کنیم. یکی از پر حاشیه ترین کراش های ایرانی می توان به نوید محمد زاده اشاره کرد که چند وقتی است که در فضای مجازی خیلی مورد توجه کاربران و مخاطبان فعال در اینستاگرام قرار گرفته است‌. موضوع از این قرار است که نوید محمد زاده و فرشته حسینی جدیدا حواشی از خود منتشر کرده اند که در آن از رابطه عاشقانه خودشان پرده برداشتند. آنها با انتشار پست ها و کامنت های عاشقانه از رابطه پنهان خود رو نمایی کرده اند که این موضوع باعث شد آنها دنبال کنندگان بیشتری را به خاطر حواشیشان پیدا کنند. یکی دیگر از پر حاشیه ترین کراش های ایرانی را که خیلی از ایرانیان وی را می شناسند، یکی از فوتبالیست های مشهور کشورمان است که نام وی مهدی طارمی است.

در چند وقت گذشته عکس هایی از سوی افراد فرصت طلب از او و سحر قریشی منتشر شد که باعث شد که ذهن خیلی از مخاطبان درگیر شود که آیا مهدی طارمی با سحر قریشی که یکی از بازیگران مطرح سینما ایران ازدواج کرده است، ولی مهدی طارمی این موضوع را تکذیب و گفته است که من و خانم سحر قریشی دیگر هیچ ارتباطی با هم دیگر نداریم و تمام خبر های گفته شده تا کنون درباره ما حاشیه ای بیش نبوده است. یکی دیگر از حواشی که درباره کراش های ایرانی به وجود آمده است ارتباط ترلان پروانه با چند نفر از فوتبالیست های کشورمان بوده است که این هم یکی دیگر از حواشی بوده که سروصدا زیادی به پا کرد. یکی از حاشیه هایی که کراش ها و سلبریتی ها همیشه با آن درگیر هستند ازدواج و جدایی آنها است.

یوتیوب کراش های ایرانی

کراش های ایرانی هم مانند خیلی از مردم در شبکه های مجازی از جمله یوتیوب بسیار فعال می باشند، یوتیوب دومین شبکه اجتماعی پر بیننده در جهان است که توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند. در پلتفرم که فقط ویدئو بارگذاری می شود خیلی از هنرمندان برای اینکه شناخته تر شوند فیلم ها و ترک های موسیقی خود را در یوتیوب بارگذاری  می کنند.

سوالات متداول

  1. جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی  چه کسانی هستند؟

    محمدرضا گلزار،شهاب حسینی، پدرام شریفی، امیرجدیدی، پارسا پیروزفر، حامد بهداد، امیرآقایی، امیرحسین آرمان، فریبرز عرب نیا و نوید محمد زاده می باشد.

  2. علت جدایی و طلاق اغلب سلبریتی های ایرانی چیست؟

    علت اصلی و طلاق اکثر سلبریتی ها و بازیگران عدم تفاهم و خیانت به یکدیگر است.

  3. معروف ترین سلبریتی و کراش ایرانی چه کسی است؟

    محمد رضا گلزار یکی از جذاب ترین و معروف ترین کراش های ایرانی می باشد.

  4. آیا بازیگران جذاب و محبوب ایرانی دستمزد بالاتری دارند؟

    قطعا بازیگران و هنرمندان محبوب و جذاب دستمزد بالاتری نسبت به سایر بازیگران می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید