بهترین سریال های تینیجری در سال 2021 که بیشترین بازدید را داشته اند

امروز در این مقاله می خواهیم در رابطه با سریال های تینیجری و الخصوص سریال های تینیجری نتفیلیکس با شما صحبت کنیم و بگوییم که کدام سریال ها توانسته اند برای تینیجرها مناسب باشند و آنها به تماشای این فیلم ها بنشینند و هم چنین به شما بگوییم که ژانر های مختلف فیلم ها چگونه است پس همراه ما باشید تا از این اطلاعات بهره مند شوید.

سریال های تینیجری چیست؟

سریال های تینیجری چیست؟

در ابتدای مقاله می خواهیم در رابطه با اینکه سریال های تینیجری چه می باشد با شما صحبت کنیم و بگوییم که این سریال ها شامل چه سنینی را شامل می شود در واقع شما باید سریال هایی را برای تینیجرها انتخاب کنید که مناسب سن آن ها باشد و از آنجایی که تینیجرها از سنین ۱۳ تا ۱۹ سال هستند باید فیلم های مناسبی را تماشا کنند تا تاثیرات مخربی روی آن نگذارد و آنان بتوانند از دیدن این فیلم ها درس های گوناگونی یاد بگیرند و چیزهای آموزنده نیز به آنها یاد داده شود. انتخاب سریال های تینیجری بسیار کار دشواری می باشد و والدین باید بدانند که از چه فیلم هایی برای نوجوانانشان استفاده کنند زیرا یکی از تاثیرگذارترین کارهایی که می‌ تواند روی نوجوانان تأثیر بگذارد و احساسات نوجوانان را شکوفا کند سریال می باشد. سریال درام نوجوان نیز اهمیت بالایی برخوردار است.

معرفی سریال های تینیجری

در ادامه می خواهیم چند مورد مورد از سریال های تینیجری را برای شما بازگو کنیم و بگوییم که ژانر این فیلم‌ ها چه می باشد و چه سریال هایی برای تینیجر ها مناسب است. از محبوب ترین و بهترین سریال های تینیجری می توانیم به خاطرات خون آشام، ۱۳ دلیل که چرا، ریوردیل، چیز های عجیب، اصیل ها و غیره اشاره کنیم که به ژانرهای این فیلم ها می پردازیم و جزئیات بیشتری را برای شما بازگو می کنیم. هم چنین با تینیجر های خارجی که در این سریال ها بازی کرده اند آشنا خواهید شد.

خاطرات خون آشام

فیلم Vampire Diaries از محبوب ترین و بهترین فیلم هایی است که اکثر تینیجرها به آن نگاه می‌ کنند و این فیلم تاکنون ۸ فصل بوده است و یکی از بهترین فیلم هایی است که بازدید کنندگان زیادی دارد. اکثر فیلم هایی که خون آشامی هستند بیننده های زیادی دارند و ۹۵ درصد از این بیننده ها نوجوانان می باشند زیرا آن ها علاقه خاصی به چنین ژانرهایی دارند و همیشه دوست دارند که فیلم هایی ترسناک و در مورد موجودات جالب و شنیدنی ببینند. برادران سالواتوره در این فیلم نقش آفرینی های زیادی انجام می دهند.

سیزده دلیل که چرا

درواقع فیلم Reasons why 13 توانست از در نتفلیکس نیز پخش شود و در حال حاضر دارای سه فصل می باشد که بازیگران آن نیز اشخاص معروفی هستند. نتفیلیکس توانست با این سریال به موفقیت‌ های زیادی دست پیدا کند. سریال سیزده دلیل که چرا بازدیدکننده های زیادی دارد و در رابطه با تینیجر هایی می باشد که به یک دبیرستان شلوغ می روند و با اتفاقات جالب در آن دبیرستان روبرو می شوند و یکی از شخصیت های معروف فیلم دختری به اسم هانا می باشد.

ریوردیل

از دیگر فیلم هایی که بازدیدکنندگان زیادی دارد می توانیم به ریوردیل اشاره کنیم. این سریال چهار فصل دارد و بازیگران توانمندی در آن نقش آفرینی کردند و ژانر آن نیز داستانی جنایی معمایی می باشد که برای سنین ۱۳ تا ۱۹ سال می‌شود گفت که چندان مناسب نیست و بهتر است که نوجوانان این فیلم را تماشا نکنند زیرا این فیلم در رابطه با هک کردن معمایی در مورد قتل است و داستانی جنایی دارد.

چیزهای عجیب

فیلم Stranger Things از محبوبیت بالایی برخوردار است و از دیگر فیلم هایی که مناسب نوجوانان است که می‌ توانیم به چیزهای عجیب اشاره کنیم که این سریال در نتفیلیکس نیز پخش شده است و بازیگران بسیار توانمندی نیز در آن نقش آفرینی می‌ کنند.

اصیل ها

از دیگر فیلم هایی که برای نوجوانان مناسب می باشد اصیل ها است که این سریال ۵ فصل دارد و داستانی خون آشامی می باشد و این خون آشام ها اشخاصی اصیل می باشند که در فصل های سوم و چهارم به بعد برخی از این خون آشام های اصیل از بازی حذف می شوند و کسانی دیگری جای آن ها را می‌ گیرد که این موضوع باعث می‌ شود بینندگان این فیلم نیز پایین بیاید. ااصیل ها جزو سریال های تینیجری دبیرستانی نیز محسوب می شود.

سریال های تینیجری ترکی

در ادامه مقاله در رابطه با سریال های ترکی که مناسب تینیجرها است با شما صحبت می کنیم و برخی از این سریال ها را به شما معرفی کنیم و در رابطه با ژانر هایی که دارند نیز صحبت می کنیم و به شما می گوییم که این فیلم ها توانسته اند چه مقدار فروش داشته باشند و چه تعداد بیننده نیز دارند پس همراه ما باشید تا با سریال های ترکی نیز آشنا شوید.

روزگارانی در چوکوروا

یکی از محبوب ترین سریال هایی که در میان تینیجرها بسیار بیننده دارد سریال روزگارانی در چوکوروا می باشد که از پربیننده‌ ترین سریال‌ های ترکیه نیز محسوب می‌شود و داستان فیلم اینگونه است که دو شخص با نام‌های ایلماز و زلیخا عاشق هم می شوند و به دهکده ای در چوکوروا می‌ روند و شخص پولداری نیز در این دهکده عاشق زلیخا می شود و نمی گذارد که ایلماز با زلیخا در کنار هم باقی بمانند و زلیخا را وادار می‌ کند تا از ایلماز جدا شود و با او ازدواج کند آن ها با هم ازدواج می کنند ولی از آنجایی که زلیخا عاشق ایلماز می باشد باهم فرار تصمیم می گیرند فرار کنند اما در پایان ایلماز می میرد و دمیر کارهایی را انجام می‌ دهد که زلیخا عاشق او شود ژانر این فیلم نیز عاشقانه می باشد.

سیب ممنوعه

از پربیننده ترین سریال های ترکی می‌ توانیم به سیب ممنوعه اشاره کنیم که داستان این فیلم اینگونه است که شخص پولداری به نام هالیت در این فیلم وارد روابط زیادی می شود و ۵ همسر دارد و از هر یک از آن ها طلاق می گیرد و با شخص دیگری ازدواج می کند که در پایان نیز این ۵ همسر باعث می‌ شوند که هالیت کشته شود و او را می‌ کشند و تمام ثروتش را میان خودشان تقسیم می کنند این فیلم ژانر عاشقانه و کمدی دارد و بیننده های این فیلم نیز بسیار زیاد هستند.

خرم سلطان

از دیدنی ترین سریال هایی که در ترکیه هزینه های زیادی بابت آن شد و هم چنین بیننده های زیادی داشت می توانیم به خرم سلطان اشاره کنیم که این فیلم توانست فصل های متوالی و زیادی را داشته باشد و سرمایه‌ گذاری‌های زیادی روی بازیگران های فیلم انجام دهند این فیلم از آن دسته فیلم هایی بود که در مورد بازی تاج و تخت بود و این فیلم مناسب نوجوانان نیز می باشد.

سریال های تینیجری کره ای

در ادامه می خواهیم در مورد بازیگران کره ای با شما صحبت کنیم و کسانی که توانستند در این سریال ها نقش آفرینی داشته باشند را به شما معرفی کنیم و هم چنین در رابطه با ژانر های فیلم های کره ای نیز با شما صحبت کنیم و بگوییم که این سریال ها توانسته‌ اند چه میزان بازدید را به خودشان اختصاص دهند.

بزرگترین عشق

یکی از محبوب ترین سریال های کره ای سریال بزرگترین عشق می باشد که یک درام شیرین و غمناک دارد و داستان این سریال در مورد شخصی به نام کوهی جون می باشد. کوهی جون یکی از خوانندگان محبوب در گروه است و دیگر به فعالیت‌های خودش نمی خواهد ادامه دهد و پس از اینکه از گروهش جدا می شود مشکلات زیادی را تجربه می کند بازیگران این فیلم یو این نا در نقش کانگ سه ری، یون کائه سانگ در نقش یو پیل جو و چا سونگ وون در نقش دوک کو جین هستند.

جومونگ

این سریال یکی از محبوب ترین و بهترین سریال های کره ای می باشد که در مورد جومونگ است و او پسر یک خانواده سلطنتی می باشد و سرپرستی او را مادری برعهده گرفت که پدرش از سوی خاندان ها به قتل رسید او در این فیلم عاشق دختری به نام سوسانو می‌ شود که سوسانو به او کمک کرد که جومونگ به رویایی که در سرش داشت برسد و بتواند یک کشور جدید بسازد و سپس سوسانو نیز همسر دوم او شد. بازیگران این فیلم هان هیه جین در نقش سوسانو، سونگ ایل کوک در نقش جومونگ و… بودند.

عشق بی پایان

از دیگر سریال هایی که در کشور کره از محبوبیت بالایی برخوردار بود می توانیم به عشق بی پایان یا آغاز زمستان اشاره کنیم که مناسب سنین نوجوانان می باشد و زمانی که این سریال در کشور کره پخش شد توانست به موفقیت های نسبتا خوبی دست پیدا کنند و در کشور ژاپن و فیلیپین این سریال به معروفیت زیادی دست پیدا کرد. داستان این فیلم این گونه است که جون سانگ برای آنکه بتواند پدر واقعی اش را پیدا کند به یک دبیرستان جدید می‌ رود و با همکلاسی های جدیدش نیز آشنا می شود بازیگران این فیلم پارک سول می در نقش اوچلین، چوی چی وو در نقش جونگ یوجین و… هستند.

سریال های تینیجری عاشقانه

سریال های تینیجری عاشقانه

در ادامه می خواهیم با شما در رابطه با سریال های تینیجری عاشقانه صحبت کنیم در واقع سریال های عاشقانه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند زیرا تمامی نوجوانانی که از ۱۳ تا ۱۹ سال هستند دلشان می‌ خواهد بیشتر فیلم های عاشقانه یا ماجراجویی ببینند. در میان ژانر های فیلم ها این ژانر از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر نوجوانان نیز این سریال های عاشقانه را دیده اند و یا به تماشای آن می‌نشینند.

هرجایی

یکی از سریال‌های محبوب عاشقانه سریال هرجایی می باشد که محصول کشور ترکیه است و در آن سریال اتفاقات بسیار جالبی می افتد و دو شخص به نام میران و ریحان عاشق هم می شوند در صورتی که میران برای انتقام گرفتن از ریحان آمده بود و می خواست که او را بکشد و نابود کند اما در نهایت عاشق هم می شوند و مشکلاتی سر راه این دو قرار می گیرد که از تمامی موانع عبور می‌ کنند و صاحب فرزند می شوند.

عشق بی پایان

از دیگر سریال های عاشقانه می توانیم‌ به کاراسودا یا عشق بی پایان اشاره کنیم که در آن بازیگرانی مانند نسلیهان و بوراک اوزچیویت نقش آفرینی می کنند داستان این فیلم این گونه است که نسلیهان از بوراک فاصله می‌ گیرد و این دو نمی توانند با یکدیگر باشند در صورتی که عاشق هم هستند و شوهر نسلیهان هر باره او را از طریق بوراک تهدید می‌ کند و نمی‌ گذارد که نزدیک او شود داستان این فیلم نیز با جدایی غم انگیزی به پایان رسید و بوراک در پایان فیلم مرد و عشق نسلیهان نیز تنها ماند.

بازی تاج و تخت

یکی از محبوب ترین سریال هایی که اخیراً زبانزد همه است سریال بازی تاج و تخت می باشد که از پر هزینه ترین و پربیننده ترین سریال های اخیر بوده است و این سریال نیز درام عاشقانه دارد و داستان این فیلم این گونه است که ملکه اژدها دارد و اژدهای او همیشه از او مراقبت می کند او در راه نجات کشورش با شخصی آشنا می‌ شود که او را همراه خودش همه جا می برد اما در نهایت این پسر مجبور می شود که ملکه را بکشد و خودش صاحب اژدها شود که با پایان غم انگیزی نیز این سریال روبه‌رو بود و مجبور بود تا ملکه را بکشد.

سریال های تینیجری اسپانیایی

سریال های تینیجری اسپانیایی

در ادامه می خواهیم شما را با سریال های تینیجری اسپانیایی آشنا کنیم و چند مورد از سریال‌ های اسپانیایی را به شما معرفی کنیم و در رابطه با بازیگران و سالی که این فیلم‌ها تولید شده‌اند نیز صحبت کنیم هم چنین در رابطه با ژانر های فیلم ها نیز اطلاعات مختصری را به شما می دهیم پس همراه ما باشید تا با چند مورد از سریال های اسپانیایی نیز آشنا شوید.

سرقت پول

از محبوب ترین سریال هایی که در اسپانیا دیده شد سریال سرقت پول یا خانه کاغذی می باشد که این سریال در ۲۲ دسامبر سال ۲۰۱۷ پخش شد و ژانر جنایی، اکشن و معمایی دارد که این سریال را برای افراد بالای ۱۶ سال توصیه می کنند و می توان گفت که زیر ۱۶ سال نباید این فیلم را مشاهده کنند از بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند می‌ توانیم به اورسولا کوربیرو و ایتسیار ایتانیو اشاره کنیم که هر قسمت این فیلم نیز حدود ۷۰ دقیقه می باشد و ۵ فصل است.

قاچاقچیان مواد مخدر

از دیگر فیلم‌ های اسپانیایی می‌ توانیم به قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کنیم که این فیلم از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در حال پخش بود و ژانر جنایی و درام دارد که برای سنین ۱۷ سال به بالا مناسب است و نوجوانان باید در دیدن این فیلم دقت کنند. بازیگران اصلی این فیلم واگنر مورا پدرو پاسکال و بوید هالبورک می باشد که مدت زمان این فیلم ۴۵ دقیقه تا یک ساعت است و این فیلم سه فصل 30 قسمتی دارد.

رو در رو

این سریال نیز یکی دیگر از پربیننده ترین سریال های اسپانیایی می باشد که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ در حال پخش بود و ژانر آن درام و مهیج می باشد مدت زمان این فیلم نیز حدود یک ساعت است که این سریال چهار فصل ۵۱ قسمتی دارد و بازیگران اصلی این فیلم آلبا فلورس و مارتا آلدو و غیره می باشند.

سریال های تینیجری کمدی

سریال های تینیجری کمدی

در ادامه می خواهیم با شما در رابطه با سریال های کمدی صحبت کنیم و بگوییم که چه اشخاصی در این سریال‌ها نقش‌ آفرینی می‌ کنند پس همراه ما باشید تا با برخی از سریال های کمدی نیز آشنا شوید.

همه کاره و هیچ کاره

یکی دیگر از محبوب ترین سریال های کمدی همه کاره و هیچ کاره می باشد که همه می گویند فصل دوم این سریال از فصل نخست آن بهتر است و بازدیدکنندگان فصل دوم بیشتر هستند این فیلم در رابطه با زندگی شخصی و حرفه‌ای دو بازیگر ۳۰ ساله می باشد که در نیویورک زندگی می‌ کنند و یکی از فیلم های کمدی بسیار خوبی نیز می باشد.

دسته قدرقدرت ها

از دیگر سریال‌ های کمدی می توانیم به دسته قدر قدرت ها اشاره کنیم که این سریال در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و این فیلم در رابطه با داستان هاوارد و وینس دو نگهبان باغ وحش در نیویورک صحبت می کند و این دو نگهبان داستان های جالبی برایشان پیش می آید و هاوارد همیشه عقیده دارد که عقل کل است و از هوش بالایی برخوردار است ماجراجویی آنها در زمان و مکان های متفاوت باعث می شود که سریال کمدی بسیار جالبی ساخته شود.

سیلیکون ولی

از دیگر سریال‌ های کمدی می‌توانیم به سیلیکون ولی اشاره کنیم که این سریال در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است که داستان فیلم از این قرار است که یک برنامه نویس به دنبال سرمایه‌ گذاری برای یک نرم افزار می باشد که خودش ان نرم افزار را طراحی کرده است و در کنار او نیز با داستان چهار الی پنج برنامه نویس دیگر دنبال می شویم که هر کدامشان می خواهند در دنیای تکنولوژی به مقام و جایگاهی دست پیدا کنند.

سریال های تینیجری امریکایی

در ادامه می خواهیم با شما در رابطه با سریال های تینیجری آمریکایی صحبت کنیم و بگوییم که کدام یک از سریال های آمریکایی مناسب تینیجرها می باشد و در رابطه با بازیگران و ژانر های فیلم ها نیز صحبت کنیم در واقع سریال های آمریکایی از محبوبیت بالایی در میان تمامی سریال های کشورهای دیگر دارد زیرا ساخت این سریال‌ها کاملاً متفاوت است.

بازی تاج و تخت

از محبوب ترین فیلم هایی که در میان تینیجر ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بینندگان زیادی دارد می‌ توانیم به بازی تاج و تخت اشاره کنیم که این سریال توانسته است در میان مردم بسیار محبوب واقع شود و درام آن عاشقانه و کمی ترسناک باشد. از انجایی که از اسمش نیز پیداست جنگ هایی در رابطه با تاج و تخت انجام می‌ شود و ملکه داستان که یک اژدها نیز دارد عاشق یک فرد می‌ شود و در نهایت نیز این ملکه به دست عشقش کشته می‌شود و از دردناک ترین فیلم ها نیز می توان به این سریال اشاره کرد.

ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها یکی دیگر از سریال های آمریکایی که از محبوبیت بالایی برخوردار است و ژانر آن ماجراجویانه و کمی ترسناک است که در آن جنگ های زیادی انجام می شود و حلقه های شاه باید محافظت شوند که برای محافظت کردن از این حلقه آن ها قادر به انجام هر کاری می باشند.

هابیت

از محبوب ترین ژانر هایی که اکثر نوجوانان دوست دارند سریال هابیت می باشد. ژانر این سریال ماجراجویانه است و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است برای این سریال هزینه‌های بسیار بالایی انجام شده است و با اینکه چندین سال از پخش این سریال می گذرد ولی باز هم در میان مردم محبوب می باشد.

سریال های تینیجری مدرسه ای

سریال های تینیجری مدرسه ای

از محبوب ترین سریال های مدرسه ای می توانیم به مجموعه ماجراهای ناگوار اشاره کنیم. فیلم در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ پخش شد یکی از فیلم های بسیار پر طرفدار و پر بیننده است که سه فصل دارد بازیگران بسیار سرشناسی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. این فیلم را بر اساس یک رمان بسیار پر طرفدار به نام لیمونی اسنیکت ساخته اند که توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است. این رمان یکی از پر طرفدار ترین رمان های جهان به حساب می آید روایتگر ماجرا های فرار سه کودک از یتیم خانه می باشد یک فرد بسیار بدجنس و حیله گر در این فیلم نقش آفرینی می کند که بچه ها را می کشد و ارثیه آن‌ ها را به دست می آورد. تمام این فیلم بر پایه این موضوع می چرخد بسیار زیبا و دیدنی است به شما توصیه می شود حتما برای یک بار هم که شده است این فیلم را تماشا کنید. سریال های تینیجری Netflix نیز از پربازدیدترین فیلم ها است.

سریال های تینیجری 2021

در این مقاله راجع به تینیجرها صحبت شده هم اکنون دیگر شما می‌ دانید که به چه رده سنی تینیجر گفته می شود و ما قصد داریم در این قسمت شما را با معروفترین سریال های تینیجرها ‌در سال 2021 و شبکه ای که این سریال ها در آن منتشر شده اند آشنا کنیم. فیلم های زیادی هستند که در شبکه نتفیلیکس منتشر شده اند و با انتشار یافتن آنها در این شبکه توجه افراد زیادی به این شبکه جلب شده البته با شیوع وویروس کرونا ساختن بسیاری از فیلم و سریال ها در سال 2021 متوقف شد و مردم مجبور شدند تا فیلم هایی که در سال های قبل منتشر شده را تماشا کنند. فیلم های زیادی از جمله سیزده دلیل که چرا در شبکه نتفیلیکس منتشر شده که شما می توانید آنها را ببینید.

دانلود سریال های تینیجری

اگر شما می‌ خواهید بهترین سریال های تینیجری را دانلود کنید بهتر است به گوگل مراجعه کنید زیرا اکثر فیلم های زیبا در شبکه گوگل بارگذاری شده اند که شما می توانید به راحتی این سریال ها را دانلود و تماشا کنید. بهترین فیلم های تینیجری که تا کنون ندیده اید را نیز می توانید از طریق گوگل مشاهده کنید.

پرهزینه ترین سریال های تینیجری

پرهزینه ترین سریال های تینیجری را در ادامه برایتان لیست کرده ایم :

  • بازی تاج و تخت
  • هابیت
  • ارباب حلقه ها
  • جومونگ
  • قاچاقچیان مواد
  • سیب ممنوعه

سریال های تینیجری ایرانی

سریال های تینیجری ایرانی شامل موارد زیر می شوند :

  • می خواهم زنده بمانم
  • اقازاده
  • دل
  • عاشقانه
  • زخم کاری
  • گیسو
  • ملکه گدایان
  • همگناه
سوالات متداول

سوالات متداول

  1. بهترین سریال های تینیجری کره ای چه سریال هایی است؟

    جومونگ.

  2. ژانر فیلم ها در چه مورد است؟

    ممکن است ژانر ترسناک، عاسقانه و ماجراجویانه باشد.

  3. بهترین سریال های تینیجری ترکی چه می باشد؟

    هرجایی، رامو و عشق ممنوع و …

  4. پرهزینه ترین سریال ها کدام سریال ها هستند؟

    بازی تاج و تخت، ارباب حلقه ها و…

دیدگاهتان را بنویسید