کایلی جنر چه عمل هایی انجام داده؟ راز تناسب اندام Kylie Jenner

کایلی جنر یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد. کایلی در حوزه های مختلفی در حال فعالیت می باشد. به صورتی که می توان این زن جوان و خوش اندام آمریکایی را هنر پیشه، کار آفرین و مدل دانست. کایلی در خانواده متولد شد، که از ابتدا دارای شهرت بسیاری بودند. این دختر جوان بنا به خواست خود وارد حرفه مد و بازیگری نشد. این زن جوان از شهرت و محبوبیت بسیاری در میان جوان ها و نوجوان های دنیا و به خصوص آمریکا برخوردار است. کایلی از شهرت و محبوبیت خود به خوبی استفاده کرده است و توانسته است تا برند های آرایشی خود را در بازار عرضه کند. برند های این زن جوان سالانه ثروت بسیاری را برای او به همراه دارند.

کایلی در حال حاضر در رابطه عاشقانه ای نیست، چرا که مدت زمان بسیاری است، که از دوست پسر خود جدا شده است. حاصل و نتیجه این دوستی، فرزند او استورمی می باشد. در یکی از مصاحبه هایی که با کایلی انجام شد، او بهترین هدیه دوست پسر خود را دخترش دانست. این زن جوان با این که سن و سال بسیار کمی دارد، اما از ثروت بسیاری برخودار می باشد. او در میان خواهر های خود دارای سرمایه بسیاری است. بخش عمده ای از سرمایه او از سمت برند هایش تامین می شود.

کایلی تا به حال عمل های زیبایی بسیاری را انجام داده است. به صورتی که در رسانه های آمریکا این زن جز آن دسته از سلبریتی هایی معرفی شده است، که جراحی های زیبایی متعددی داشته است. برای آشنایی بیش تر و کامل تر با سلبریتی مشهور و ثروت مند، توصیه می شود، که این مقاله را دنبال کنید. در این مقاله به زندگی شخصی این زن جوان آمریکایی و حواشی او پرداخته شده است.

بیوگرافی کایلی جنر

بیوگرافی کایلی جنر

کایلی جنر (Kylie Jenner) یکی از سلبریتی های مشهور آمریکایی است، که در لس آنجلس زاده شده است. این زن جوان در یکی ار پر حاشیه ترین خانواده های مهشور آمریکا متولد شده است. کایلی در روز دهم ماه اوت سال 1997 میلادی زاده شده است. کایلی یکی از دختران کوچک خانواده جنر و یا کارداشیان می باشد. کایلی دارای 5 خواهر و یک برادر می باشد. البته اغلب خواهران و تنها برادر او ناتنی بوده و تنها در مادر با آن ها مشترک است. مادر او که یکی از مجریان و تهیه کنندگان مشهور آمریکا می باشد، کریس جنر نام دارد. البته مادر او بعد از ازدواج با پدرش، فامیل خود را تغییر داد.

کایلی با این که سن بسیار کمی دارد، اما تا به الان موفقیت های بسیاری را کسب کرده است. این دختر جوان از سن بسیار کمی وارد عرصه مد و بازیگری شد. علت این اتفاق نیز حضور خواهران و مادرش در این فضا بود. کریس جنر از همان ابتدا کایلی و دیگر دختران خود را برای حضور در مجلات مختلف و حرفه مد و فشن تربیت کرد. به شکلی که او از همان سن کم و دوره دبیرستان دختران خود را آماده کرد، تا بتوانند در جلو دوربین بازی کنند.

این خانواده تا به حال حواشی بسیاری داشته اند. به صورتی که مادر آن ها دو بار ازدواج کرده است و صاحب 6 فرزند می باشد. همسر اول او رابرت کارداشیان نام داشت، که چند سال پیش به دلیل سرطان جان باخت. اما همسز دوم او که مدتی پیش تغییر جنسیت داد، بروس جنر نام دارد. بروس جنر یکی از بکسور ها و ورزشکار های مشهور آمریکا می باشد، که پدر کندال و کایلی است. خانواده جنر و کارداشیان تا به حال از روش های مختلفی برای رسیدن به شهرت استفاده کرده اند. به صورتی که کریس جنر از همان ابتدا از دختران خود به شیوه های مختلفی استفاده کرده است، تا به شهرت و ثروت دست پیدا کند. این خانواده حاشیه های بسیاری را تا به حال تجربه کرده اند، که بسیاری از آن ها نیز نقشه ها و برنامه های خودشان بوده است.

قد و وزن کایلی جنر چقدر است؟

قد و وزن کایلی جنر چقدر است؟

اگر به صورت دقیق اندام خانواده جنر و کارداشیان را مورد بررسی قرا دهید، اغلب آن ها کوتاه قد می باشند. البته در این خانواده تنها کندال می باشد، که قد بسیار بلندی دارد و اندام او با دیگر خواهرانش متفاوت است. کایلی نیز مانند دیگر خواهر های خود کوتاه قد بوده و با انجام عمل های زیبایی متعدد، اندام خود را مانند ساعت شنی درآورده است. قد این زن جوان آمریکایی در حدود 168 سانتی متر می باشد. البته قد او به نسبت دیگر خواهرانش بلند تر است. علت آن نیز قامت بلند بروس جنر، پدرش، می باشد. کایلی طبق رژیم و برنامه غذایی به خصوصی زندگی خود را جلو می برد. به گفته خودش او بسیار ورزش می کند و زمان زیادی را به انجام ورزش های متعدد در روز اختصاص می دهد.

البته کایلی در تمامی مصاحبه های خود ادعا کرده است، که عاشق غذا خوردن است و در تمام طول روز احساس گشنگی می کند. این دختر جوان در سریال خانوادگش شان که پا به پای خانواده کارداشیان نام داشت، نیز از این علاقه خود بسیار سخن گفته است. البته در این سریال او به راحتی خوشمزه ترین فست فود ها را می خورد. اما در اصل کایلی دارای برنامه غذایی سنگینی است، که اجازه خوردن هر مقدار کالری در روز را ندارد. این دختر جوان سال های بسیاری می باشد، که وزن خود را بر روی 63 کیلوگرم حفظ کرده است.

البته این وزن برای قد او ایده آل می باشد. کایلی در دوران بارداری خود تمام تلاشش را کرد، تا وزنش اضافه نشده و ثابت بماند. این زن جوان به وزن خود اهمیت بسیاری می دهد و یکی از دغدغه های اصلی او حفظ میزان وزن ایده آل اش است.

عمل های جراحی Kylie Jenner

عمل های جراحی Kylie Jenner

بار ها شده است، که کایلی جنر ادعا کرده است، که عمل ها و جراحی های مختلف زیبایی انجام نداده است. البته این ادعا ها به صورت کامل غلط می باشد. به شکلی که پلیس آمریکا نیز برای این مورد قانونی را وضع کرده است. کایلی که یکی از جذاب ترین مدل ها و زنان آمریکا می باشد، موظف است، تا در استوری ها و یا تبلیغاتی که انجام می دهد، اندام خود را طبیعی نداند. این زن جوان باید در تمام تبلیغ های خود که برای محصولات و برند های مختلف انجام می دهد، عمل های زیبایی خود را ذکر کند. چرا که در غیر این صورت پلیس با این دسته از سلبریتی ها برخورد قانونی خواهد کرد.

Kylie Jenner یکی از آن دسته سلبریتی هایی می باشد، که بر روی نوجوان ها و جوان های آمریکایی بسیار تاثیر گذار است. به شکلی که ذر میان این رده سنی طرفدار های بسیاری دارد. این زن جوان به دلیل محبوبیت و شهرتی که در جوان ها دارد، باعث شده است، تا بتواند تاثیرات منفی بسیاری را برای زندگی آن ها رقم بزند. به شکلی که او با طبیعی جلوه دادن اندام خود، علاقه جوان ها را به سمت عمل های زیبایی افزایش داده و باعث می شود، تا آن ها اعتماد به نفس کمتری را داشته باشند.

اگر تکه هایی از سریال مشهور و خانوادگی پا به پای خانواده کارداشیان را دیده باشید، متوجه تعداد عمل های متعدد این زن جوان خواهید شد. این سریال در سال 2007 میلادی در آمریکا منتشر شد و آخرین فصل آن در سال 2016 میلادی به پایان رسید. این سریال که 12 فصل داشت، درباره خانواده کارداشیان و جنر بود. در این سریال حاشیه ها و زندگی شخصی این خانواده به نمایش گذاشته می شد. کایلی در سال 2007 میلادی که این سریال برای اولین بار در آمریکا پخش شد و با استقبال بسیاری از سمت مخاطبان همراه شد، 10 سال داشت. با دقت به چهره و اندام کایلی می توان به راحتی عمل های زیبایی او را متوجه شد.

دوران کودکی کایلی جنر

دوران کودکی کایلی جنر

کایلی جنر کوچک ترین عضو خانواده خود می باشد. این دختر جوان در حال حاضر 24 سال دارد. کایلی از سمت پدر و مادر خود دارای خواهران و برادران ناتنی می باشد. به شکلی که او از سمت مادر خود سه خواهر و یک برادر ناتنی داشته و از سمت پدر خود نیز دارای سه برادر ناتنی می باشد. کایلی زمانی که در خانواده جنر و یا کارداشیان متولد شد، سرنوشت او مشخص شده بود. البته هیچ کس فکر نمی کرد، که در نهایت ثروت مند ترین فرزند این خانواده، کوچک ترین آن ها باشد. اما کایلی به تابعیت از خواهر های خود از همان کودکی برنامه ها و هدف های مشخصی داشت. البته این مدل جوان و زیبا، مسیر کسب ثروت و شهرت را از ابتدا می دانست. چرا که کیم کارداشیان قبل از دیگر خواهر های خود تمام مسیر های ممکن را تجربه کرده بود.

پدر او بروس جنر که یکی از ورزشکار های مشهور اهل آمریکا بود، در گذشته یک بار ازدواج کرد و طلاق گرفته بود. این بوکسور مشهور بعد از ازدواج با کریس جنر و تولد دو دخترشان این خانواده را ترک کرد. البته ارتباط خود را با دو دخترش قطع نکرد. تمامی فرزندان بعد از طلاق با مادر خود زندگی کرده و تحت تربیت و سرپرستی او بودند. بروس جنر بعد از گذشت مدت کوتاهی از طلاق خود به فکر تغییر جنسیت افتاد و نام خود را نیز به کیتلین تغییر داد.

زندگی و کودکی کایلی از همان ابتدا فراز و نشیب های بسیاری داشته است. این دختر جوان در زندگی خود تا به حال حاشیه های بسیاری را تجربه کرده است. البته کایلی یکی از قوی ترین خواهر های این خانواده می باشد. چرا که بعد از جدایی از دوست پسر خود نیز شرایط روحی خود را حفظ کرده و تمام توجه خود را به کار و دخترش معطوف کرد.

تحصیلات کایلی جنر چقدر است؟

تحصیلات کایلی جنر چقدر است؟

خانواده جنر و کارداشیان هیچ زمان علاقه ای به کسب کدارک تحصیلی و درس خواندن نداشته اند. به شکلی که در این خانواده هیچ یک از فرزندان تحصیل نکرده اند. اغلب اعضای این خانواده بعد از اخذ مدرک دیپلم خود، درس را رها کرده اند. کایلی نیز مانند خواهران خود هیچ گونه علاقه ای به تحصیل نداشته و بعد از دیپلم دیگر درس خود را ادامه نداد. این دختر جوان از طریق شهرت و ثروتی که خانواده او برایش قرار داده بودند، تصمیم گرفت تا به سرعت وارد تجارت شود. البته این تصمیم اشتنباه نبود و شرایط مالی خوبی را برای او رقم زد. کایلی در میان تمام افراد خانواده خود از هوش اقتصادی بالاتری برخودار است.

این دختر جوان در سال 2015 میلادی بود، که درس را رها کرد و دیگر تحصیلات خود را ادامه نداد. Kylie Jenner در تمام مصاحبه های خود از عدم علاقه اش به درس و مسائل درسی گفته است. این دختر جوان و مدل مشهور، در مدرسه و دبیرستان لارل اسپرینگز فارق التحصیل شده است. او دیپلم خود را در رشته علوم فراطبیعی اخذ کرد. شغل و پیشه ای که کایلی در حال حاضر برای زندگی خود انتخاب کرده است، هیچ گونه ارتباطی به تحصیلات و دروسی که او در دبیرستان خوانده است، ندارد.

روابط عاطفی کایلی جنر

روابط عاطفی کایلی جنر

کایلی جنر تا به حال روابط متعددی را تجربه کرده است. این زن جوان با این که سن بسیار کمی دارد، اما تا به حال در روابط عاطفی مختلفی بوده است. کایلی در زندگی خود درگیر رابطه های مختلف و متفاوتی بوده است. البته او تنها دو تا از رابطه های خود را به صورت جدی بیان کرده است. به شکلی که تنها این دو رابطه او بوده است، که طولانی مدت و جدی بوده است. این مدل مشهور و ثروت مند اهل کالیفرنیا در سال های 2014 میلادی تا 2017 میلادی با تایگا در رابطه بود. بعد از آن نیز بلافاصله با تراویس اسکات وارد رابطه شد. این رابطه در سال های 2017 میلادی تا 2019 میلادی ادامه داشت.

کایلی همیشه از رابطه های خود به خوبی یاد کرده است. به شکلی که او روابط عاطفی خود را نقطه عطفی در زندگی اش دانسته است. کایلی بعد از اتمام رابطه های عاطفی خود با این افراد، روابط دوستانه اش را با آن ها ادامه داده است. این زن جوان و خوش اندام آمریکایی، در حال حاضر پارتنر عاطفی نداشته و شخصی را به عنوان پارتنر خود معرفی نکرده است. کایلی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد، که در حال حاضر از زندگی خود رضایت داشته و تصمیم دارد، تا توجه خود را به صورت کامل متوجه دخترش کند.

این مدل مشهور و پر طرفدار جهانی تمام تمرکز و توجه خود را وقف تجارت و برند های آرایشی خود کرده است. کایلی جنر زمان زیادی از روز خود را به دخترش اختصاص داده است و سرپرستی دخترش با او می باشد. Kylie Jenner شکست عاطفی که در رابطه های خود دریافت کرده است، را دلیلی برای عدم علاقه به شروع رابطه ای تازه کرده است. برای آشنایی بیش تر با رابطه های این زن جوان و پارتنر های او ادامه این مقاله را از دست ندهید.

Kylie Jenner و تایگا

مایکل ری استیونسون که به تایگا شهرت دارد، در روز 19 ماه نوامبر سال 1989 میلادی متولد شد. این مرد جوان از کایلی جنر بسیار بزرگ تر بود و رابطه ان ها یکی ار طولانی ترین رابطه های این مدل مشهور می باشد. این مرد مشهور و پر طرفدار آمریکایی ساکن کالیفرنیا بوده و در حال حاضر نیز ساکن کامپتون می باشد. تایگا نام هنری این مرد خوش اندام آمریکایی بوده و او یکی از مشهور ترین رپر های دنیا است.

تایگا در تمام سال های فعالیت خود شهرت بسیاری را کسب کرده است. این مرد جوان و خواننده مشهور علاوه بر خوانندگی در زمینه شعر و آهنگ سازی نیز توان مندی های بسیاری دارد. او جز چهره های مشهور آمریکا می باشد. اغلب پارتنر های خانواده کارداشیان و جنر سیاه پوست و رپر می باشند. بسیاری از طرفدار های این خانواده مشهور، این انتخاب را اتفاقی نمی دانند. سبکی که این خواننده مشهور دنبال می کند، هیپ هاپ نام دارد. او از سال 2004 میلادی در حال فعالیت می باشد و تا به حال موزیک های رپ مشهوری را خوانده است.

او به مدت سه سال با کایلی جنر در رابطه بود. این مرد جوان قبل از آن که با کایلی جنر وارد رابطه شود، رابطه دیگری را داشت. رابطه اول او بسیار جدی و طولانی مدت بود. او از همسر اولیه خود فرزند نیز دارد. این مرد جوان در رابطه قبلی خود نامزد کرده بود. اما رابطه او با کایلی در حدی ادامه دار و جدی نشد، که بتوان نام نامزد را بر روی آن گذاشت.

رابطه کایلی جنر و تراویس اسکات

رابطه کایلی جنر و تراویس اسکات

ژاک برمن وبستر دوم که به نام هنری تراویس اسکات شهرت دارد، در روز 30 ماه آوریل سال 1992 میلادی متولد شد. این مرد جوان و رپر مشهور در تگزاس زاده شده است. تراویس تا به حال موزیک های رپ و هیپ هاپ مشهوری را منتشر کرده است. اغلب موزیک های او بسیار محبوب بوده و طرفدار های بسیاری داشته اند. تراویس با این که در زمینه رپ مشغول است، تحصیلات دانشگاهی داشته و در یکی از دانشگاه های مطرح تگزاس درس خوانده است.

این رپر مشهور و پر مخاطب به نام های کاکتوس جک و لا فلیم نیز شهرت داشته و شناخته شده است. تراویس اسکات اغلب موزیک های خود را می نویسد و تهیه کننده آن ها نیز می باشد. او در سال 2012 میلادی بود، که به صورت جدی فعالیت خود را در زمینه رپ و موسیقی آغاز کرد. تراویس تا به حال تنها در یک رابطه جدی بوده است، که ان نیز با کایلی جنر بوده است. رابطه او و کایلی تنها دو سال به طول انجامید. البته این رابطه با این که تنها مدت زمان کوتاهی ادامه داشت، اما بسیار عمیق بود. به شکلی که کایلی جنر و تراویس اسکات در این رابطه صاحب یک فرزند شدند.

تراویس در طول زندگی حرفه ای خود تا به حال موزیک های فوق العاده ای را منتشر کرده است. موزیک های این رپر مشهور و پر طرفدار تا به الان مخاطب های بسیاری داشته است. تراویس تا به الان با رپر های بسیاری همکاری داشته است. یکی از همکاری های موفق او با کانیه وست بوده است. کانیه وست هسر سابق کیم کارداشیان بود. کایلی در دو رابطه خود با دو رپر همراه شده است. این مورد نشان دهنده علاقه او به این قشر از جامعه می باشد. بسیاری از مخاطبین این زن جوان، رابطه های بعدی او را نیز با افرادی از این پیشه پیش بینی می کنند.

دختر کایلی جنر چه نام دارد؟

دختر کایلی جنر چه نام دارد؟

در سال 2017 میلادی بود، که کایلی جنر از رابطه خود با تراویس اسکات خبر داد. این رابطه تنها دو سال ادامه داشت، اما در ابتدا با تولد فرزند همراه بود. کایلی در آن زمان تنها 20 سال داشت و بسیار کم سن بود. بعد از گذشت چند ماه از شروع رابطه تراویس اسکات و Kylie Jenner، خبر بارداری این سلبریتی مشهور فضای مجازی را پر کرد. این اتفاق بسیار عجیب و شگقت آور بود. چرا که کایلی بسیار کم سن بوده و از طرفی رابطه او به تازگی شروع شده بود.

تراویس و کایلی از رابطه خود و خبر بارداری اش احساس رضایت کردند. چرا که هر کدام از آن ها حضور فرزندی را در زندگی خود لازم می دانستند. البته کایلی در آن زمان از ناخواسته بودن این بارداری خبر داد. اما او بیان کرد، که قصد و نیتی برای سقط فرزند خود ندارد. بلکه این زن جوان و سلبریتی مشهور خواهان بزرگ کردن فرزند خود می باشد. زمانی که کایلی این خبر را به خانواده و به خصوص مادر خود داد، با ریکشن و بازخورد های مثبتی رو به رو نشد. چرا که آن ها او را برای این اتفاق ناگهانی و زود هنگام مورد مذمت قرار دادند. البته در میان خواهر های او، تنها کیم که خود سه فرزند دارد، از او حمایت کرد.

کایلی به دلیل آن که در این مسیر بسیار بی تجربه بود، برای ترتیب دختر خود از روان شناس ها و متخصص های بسیاری استفاده کرد. نام دختر کایلی و تراویس، استورمی نام دارد. استورمی از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به پدر خود دارد. زمانی که استورمی یک سال داشت، پدر و مادرش به رابطه خود پایان دادند. البته با این که حضانت و سرپرستی استورمی بر عهده مادرش می باشد، تراویس رابطه خود را با دخترش قطع نکرده است. کایلی و تراویس به خاطر تنها دختر خود رابطه شان را کاملا دوستانه حفظ کرده اند.

سوالات متداول

بیوگرافی جامع تر از این سلبریتی را می توانید در ویکی پدیا Kylie Jenner دنبال کنید.

سوالات متداولکایلی جنر

  1. کایلی جنر متولد چه سالی است؟

    کایلی جنر متولد سال 1997 میلادی است.

  2. نام پدر کایلی جنر چه نام دارد؟

    پدر کایلی جنر، بروس جنر نام دارد.

  3. منبع اصلی درآمد کایلی جنر چیست؟

    منبع اصلی درآمد کایلی جنر، برند های لوازم آرایشی او هستند.

  4. دختر کایلی جنر چه نام دارد؟

    نام دختر کایلی جنر استورمی نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید