بیوگرافی سارن (سارا خوش شانس) + بهترین آهنگ ها و رابطه اش با نیلی افشار

سارن با نام شناسنامه ای سارا خوش شانس متولد 2 آبان 1379می باشد که جزء جوان ترین خواننده های موفق به حساب می آید. او در ایران متولد شده است و پدرش اهل تهران و مادرش کرد خراسانی می باشد. در ادامه بیوگرافی سارن را شرح می دهیم.

سارن کیست؟

سارن کیست؟

سارا خوش شانس با نام هنری سارن متولد دوم آبان ماه سال 79 در تهران به دنیا امد و فرزند ارشد خانواده می باشد و یک برادر کوچک به نام پارسا دارد. این خواننده به نوازندگی گیتار و پیانو علاقه زیادی داشته و در این زمینه مهارت خاصی دارد که این علاقه در سن 13 سالگی اوج می گیرد و وی تصمیم می گیرد تا به طور حرفه ای در این زمینه ها نیز کار کند. سارن در 16 سالگی به گروهی به نام 13 می پیوندد اما موفقیت چندانی برای او نداشت و بعد از آن با شخصی به نام بنارت همکاری کرد و موفقیت های زیادی کسب کرد. وی اولین موسیقی اش با همکاری بنارت بود که این دو نفر با همکاری هم آهنگ کی آرزو کرد را ساختند و با این که این اولین آهنگ سارن بود افراد زیادی را به خود جذب کرد. نزدیک به پخش آهنگ بود که سارن تصمیم گرفت خودش تنهایی این آهنگ را اجرا کند این کار را هم کرد و با اجرا تنهایی نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کرد.

رابطه سارن و تتلو در چه حد است؟

امیر تتلو خواننده معروف در حوزه رپ می باشد که علاقه بسیاری به خوانندگی سارن داشت و حتی یکی از آهنگ های این خواننده را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که علاقه اش را به او بفهماند. تتلو به سارن پیشنهاد دوستی داده بود اما این پیشنهاد رد شد و سارن گفت که امیر تتلو هم به من پیشنهاد کاری و هم پیشنهاد رابطه داده است که من در این باره به او به طور جدی گفتم من از آن دختر هایی که در اطراف خود داری نیستم و حقی که به من به آن چشم نگاه کنی نداری. طرفداران تتلو می گویند تا زمانی که تتلو در ایران بود اصلا اینگونه نبود و به خواننده های خانم احترام می گذاشت اما از وقتی که به ترکیه مهاجرت کرد به طور ناگهانی تغییر کرد. یکی از هواداران سارن در کامنتی به او گفت چرا به تتلو فیت نمی دهی؟ این خواننده جوان در پاسخ گفت یک بار برای همیشه می گویم و این قضیه را تمام می کنم که پایان حاشیه ها هم باشد: من اصلا از آن دختر هایی نیستم که با این چنین پیشنهاد هایی موافقت کنم.

عکس های جدید سارن را در کجا ببینیم؟

عکس های جدید سارن را در کجا ببینیم؟

از آنجایی که عکس های افراد معروف را می توان در اکثر سایت ها و فضاهای مجازی مشاهده کرد، عکس این خواننده جوان را هم می توان در صفحه اینستاگرام خود و هم در سایت های متعدد دید. فقط کافی است برای مشاهده عکس های سارن در قسمت جستجو گر اینستاگرام رفته و آدرس پیج او را وارد کنید. می توانید عکس های او را به بهترین شکل ممکن در مکان ها با افراد مختلف ببینید و یا می توان نام او را در هر مرورگری وارد کنید و در سایت های مختلف عکس او را ببینید.

آدرس پیج سارن چیست؟

این خواننده در صفحه اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و معمولا اجرا ها و عکس های خود را در پیج اینستاگرامش به اشتراک می گذارد که این پست ها لایک و کامنت فراوانی دریافت می کند. سارن دارای 2 میلیون فالوور می باشد و 89 پست در صفحه خود قرار داده است که این پست ها معمولا عکس خودش و یا آهنگ هایی که خوانده می باشد. او بعضی از آهنگ های خود را به صورت موزیک ویدئو در قالب پست قرار داد که یکی از این موزیک ویدئو ها تو که اهل دوری نبودی نام دارد که استقبال فراوانی از آن شد. اگر علاقه مند هستید که این خواننده جوان را دنبال کنید و از جدیدترین آهنگ های او با خبر شوید می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام این نام saaren_music را وارد کنید.

یوتیوب سارن فعال است؟

یوتیوب سارن فعال است؟

خواننده ها و سلبریتی ها معمولا در فضای مجازی فعالیت بسیاری دارند. سارن هم همانند این افراد در فضای مجازی اینستاگرام و یوتیوب فعالیت دارد و کلیپ های بسیاری در یوتیوب منتشر کرده است. یکی از این کلیپ ها اجرای زنده او با گیتار است که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت. او در پیج اینستاگرام خود تبلیغ بسیاری برای یوتیوب کرده است و حتی در قالب هایلایت برای یوتیوب خود گذاشته است و طرفداران خود را تشویق کرده تا از کارهایش در آن دیدن کنند.

درآمد این خواننده از کجاست؟

این خواننده ها معمولا اکثر در آمدشان از طریق کنسرت هایی می باشد که برگزار می کنند و خیلی مورد استقبال قرار می گیرد اما حال با وجود ویروس کرونا این کنسرت ها کنسل شده است و خواننده ها باید به صورت مجازی و آنلاین کنسرت برگزار کنند که این به ضررشان می باشد چون یک خانواده یک بلیط تهیه می کنند و همه باهم در این کنسرت مجازی شرکت می کنند و به ضرر خواننده ها تمام می شود. وی به علت فالوور بسیاری که دارد تبلیغ هم می پذیرد و هر تبلیغ را در قالب استوری قرار می دهد او از این تبلیغ ها هزینه ای حدود 4 تا 8 میلیون دریافت می کند.

سارن به کدام کشور مهاجرت کرد؟

سارن به کدام کشور مهاجرت کرد؟

سارن متولد ایران است اما یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه شناخته می شود که در سن 13 سالگی خوانندگی را شروع و در سن 16 سالگی به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت کرد. وی توانست در ترکیه به ترانه سرایی و تهیه کنندگی و به عنوان مدل لباس هم فعالیت کند و در سن 21 سالگی برای خود درآمد خوبی از این راه داشته باشد. سارن با این که از ایران مهاجرت کرده اما تعداد کثیری از طرفدارهای او از ایران می باشند و همه با آهنگ های زیبای او خاطره دارند.

این خواننده در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت دارد؟

در این بخش می خواهیم فعالیت این خواننده را در فضای مجازی بررسی کنیم و بدانیم در کدام یک از شبکه های اجتماعی فعالیت بیشتری دارد و هواداران او در کدام فضا بیشتر او را دنبال می کنند.

یوتیوب

سارن کلیپ های خود را در یوتیوب می گذارد و سرویس یوتیوب برای سلبریتی ها و افراد مشهوری که در این شبکه مجازی فعالیت می کنند و دائما کلیپ هایی قرار می دهند، به ازای هر لایک و کامنتی که دریافت کنند هزینه ای به دلار برای آنها واریز می کند. این کار باعث می شود تا از طریق این خواننده های معروف، افراد بسیاری به یوتیوب اضافه شوند و از این سرویس استفاده کنند.

اینستاگرام

او در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت بسیاری دارد و در این شبکه عکس های خود را قرار می دهد و لایو های بسیاری می گیرد که در این لایو ها از زندگی روزمره خود و حاشیه های ایجاد شده می گوید.

کلاب هاوس این خواننده

این خواننده در کلاب هاوس که یکی دیگر از شبکه های اجتماعی می باشد هم فعالیت دارد. کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی نو پا می باشد که با حضور افراد معروفی همانند این سلبریتی ها توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند تا در این شبکه فعالیت کنند.

ماجرای رابطه سارن و نیلی چیست؟

سارن و نیلی افشار دوست صمیمی برای یکدیگر هستند آن ها معمولا لایو های بسیاری با هم برگزار می کنند و در بیشتر فیلم های یوتیوب سارن، نیلی در آن حضور دارد. در یکی از کلیپ ها از هم دیگر سوالاتی خصوصی می پرسند و اگر هر کدام به این سوالات پاسخ ندهند یا پاسخ اشتباه و دروغی دهند باید یک پیک شراب بخورند. نیلی سوالاتی بسیاری از سارن پرسید و هر چند که او بییشتر سوالات را پاسخگو نبود و ترجیح داد تا مشروب بخورد این خواننده نزدیک 5 پیک شراب خورد اما به سوالاتی که ممکن بود برای او حاشیه ساز باشد پاسخ نداد. جالب است بدانید گفته می شد این دو نفر باهم رابطه جنسی دارند و این حرف ها به این دلیل بود که در لایو صحبت های شایعه برانگیزی گفته بودند. این مورد باعث شد تا ذهن فالوور ها به سمت این موضوع برود که شاید باهم در رابطه جنسی هستند اما بعد از این که این خبر پیچید نیلی و سارن آن را تکذیب کردند.

حاشیه های سارن درباره چه موضوعاتی است؟

تمام این سلبریتی ها و خواننده ها حاشیه های بسیاری دارند و سارن هم به عنوان یک خواننده معروف و جوان حاشیه هایی دارد اما این حواشی زیاد نیستند چون او فقط در یک راستا حرکت می کند و به کسی کاری ندارد. فقط تنها حاشیه ای که مدتی برای او به وجود آمد ارتباط با تتلو بود که تیتر تمام خبر گزاری ها شد و در سایت های بسیاری انتشار یافت اما اصلا رابطه ای بین این دو خواننده نبود. امیر تتلو با اسم شناسنامه ای امیرحسین مقصود لو که خواننده مشهور در زمینه رپ بود به این خواننده زن جوان علاقه بسیاری داشت که البته اول گفت به آهنگ های این خواننده علاقه بسیاری دارد و یکی از آهنگ های او را در کانال خود قرار داد. بعد از مدتی به سارن پیشنهاد همکاری و دوستی داد که انتظار نداشت سارن رد کند اما سارن در جوابی محکم و قاطع به امیر تتلو گفت: من اصلا از آن دختر هایی نیستم که در اطرافت داری من به این پیشنهاد ها حتی فکر هم نمی کنم.

هواداران تتلو هم از این پیشنهاد تتلو ناراحت شدند و گفتند تتلو با افراد زیادی در رابطه بوده و یا پیشنهاد به آنها داده اما اصلا تا زمانی که در ایران بود به خواننده های زن در ایران پیشنهاد نمی داد و برای آنها ارزش بسیاری قائل بود. البته او مدتی را که هم در گرجستان به سر می برد این چنین نبود ولی حال معلوم نیست او را چه شده که این همه تغییر کرده است. یکی دیگر از حواشی دیگر او خبر ارتباط جنسی بود که با نیلی داشت که آن ها در لایو هایشان کار هایی می کردند که مخاطب ها فکر کردند این دو شخص با هم رابطه جنسی دارند اما اینگونه نبود و گذشت مدتی این دو نفر آن را تکذیب کردند. سارن به جز این حاشیه هایی که برایش ایجاد شده بود حاشیه دیگری ندارد، چون اگر حاشیه دیگری هم بود توسط خبرنگار های معروف همانند امین فردین که یک خبرنگار حرفه ای می باشد و هیچ ماجرایی هم از چشم او دور نمی ماند فاش می شد.

آیا تابحال مصاحبه ای با سارن انجام شده است؟

آیا تابحال مصاحبه ای با سارن انجام شده است؟

تا به اکنون هیچ مصاحبه ای به طور رسمی با سارن انجام نشده اما در قالب یک بازی نیلی افشار دوست صمیمی سارن سوالاتی از او پرسید که این سوالات را در این بخش قرار می دهیم. نیلی افشار روی میز مشروبات الکلی گذاشت و به سارن گفت اگر به سوالات پاسخ ندهد باید یک پیک از آن بخورد. نیلی افشار پرسید از بین این دو کدام را انتخاب می کنی رابطه عاشقانه یا پول؟ وی گفت قطعا عاشقانه چون من درآمد که دارم و نیازی به آن ندارم پس ترجیح می دهم رابطه عاشقانه را انتخاب کنم. سوال دوم این بود که تا به حال به اطرافیانت یا دوست نزدیکت حسادت کردی و اگر حسادتی بوده به چه کسی حسادت کردی؟ او گفت: دوست داشتم که در آن شرایط باشم و همین قدر پیشرفت کنم اما نام آن را حسادت نمی توان گذاشت. نیلی پرسید تا به حال شده من کاری کنم و تو از دست من عصبانی شوی و پشت سرم چیزی بگویی؟ سارن گفت تو نه شاید یکی دیگر از دوستان این گونه بوده باشم اما تو دوست صمیمی من هستی.

نیلی سوال کرد آیا الان رابطه فاب داری؟ وی گفت بله اما هیچ اسمی را نگفت. نیلی افشار از او پرسید اگر قرار باشد یک نفر از خواننده های زن ایرانی را به عنوان الگو برای خود انتخاب کنی او یک نفر چه کسی می باشد؟ سارن بدون مکث و حتی کمی فکر کردن گفت هیچکس، من هیچکس را برای الگو در نظر ندارم. یک بازیگر ایرانی که تو روش کراش داشتی و داری را نام ببر؟ این خواننده بدون لحظه ای فکر گفت مهرداد صدیقیان تنها شخصی است که من از نوجوانی او را دوست داشتم و هنوز هم کراشم هست زیرا واقعا او درجه یک است. آیا تا به حال شده یک عکس از تو منتشر بشود که نباید منتشر می شد؟ وی گفت بله. نیلی پرسید آیا تا به حال شده با دو نفر در رابطه باشی؟ با دونفر همزمان که هر دو نفر را دوست داشته باشم و در رابطه باشم نه اصلا اما اتفاق افتاده که در رابطه باشم و یک نفر دیگر را هم دوست داشته باشم اما فقط در حد دوست داشتن نه این که با هر دو آنها باشم. نیلی افشار به خاطر رابطه ای که الان در آن هستی حاضری از خوانندگی ات بگذری؟ او گفت برای موسیقی و خوانندگی زحمت بسیاری کشیده ام و با هیچ چیز عوض نخواهم کرد همچنین خوانندگی در راس قرار دارد. نیلی سوال کرد اگر قرار باشد بین دوستانت و دوست پسرت یکی را انتخاب کنی کدام است؟ سارن گفت قطعا دوستانم، من برای دوستانم ارزش زیادی قائلم و آنها را از دست نخواهم داد.

دوست پسر سارن کیست؟

نام شخصی که سارن با او در ارتباط است امیر براتی می باشد که سارن در اولین برخورد با امیر او را خیلی خندانده و حال او را خوب کرده و همین باعث شده تا عشقی میان آن ها صورت گیرد. در بعضی از رسانه ها منتشر شد که سارن با امیر براتی ازدواج کرده و واکنشی هم از سمت این دو نفر صورت نگرفته و به همین دلیل باعث شده که رسانه ها به این خبر ازدواج دامن بزنند. او با این شخص در رابطه ای عاشقانه است اما هنوز ازدواج نکرده است. سارن با اینکه به امیر براتی علاقه زیادی دارد اما زمانی که از او سوال شد اگر قرار باشد بین خوانندگی و دوست پسرت یک نفر را انتخاب کنی کدام را انتخاب می کنی گفت قطعا خوانندگی چون برای این زمینه زحمت زیادی کشیده ام.

بهترین اهنگ های سارن کدامند؟

بهترین آهنگ های سارن کدامند؟

سارن از زمانی که اولین آهنگ خود را منتشر کرد باعث شد که طرفداران بسیاری پیدا کند و همه او را تشویق کردند تا او در این زمینه بتواند پیشرفت کند و جایگاه خوبی را کسب کند. یکی از آهنگ های وی که مورد توجه قرار گرفت آهنگ سارن چک و چونه نام داشت که آن هم در دنیای موسیقی غوغا به پا کرد و افراد زیاد زیادی را به خود جلب کرد. وی نزدیک 20 آهنگ به طور رسمی منتشر کرده و خود را در اوج نگه داشته است که البته جالب است بدانید سارن هیچ خواننده زنی از ایران را الگوی خود قرار نمی دهد و خود را برتر از همه می داند.

آهنگ درد سارن

آهنگ درد سارن یکی از آهنگ های پر طرفدار وی می باشد که در مورد شکست عشقی و افسردگی بود که این آهنگ جزء بهترین آهنگ های او محسوب می شود که این آهنگ سومین آهنگ او بود که پخش شد.

آهنگ بازی سارن

آهنگ بازی وی هم یکی دیگر از آهنگ های پرطرفدار و معروف او بود و زمانی که قرار بود منتشر شود اول به عنوان دمو پخش شد و وقتی همه هواداران او منتظر این آهنگ بودند، اهنگ بازی روی سایت های متعددی قرار گرفت و به هواداران او افزوده شد.

آهنگ سارن مخاطب

یکی دیگر از آهنگ هایی که سارن منتشر کرد آهنگ مخاطب نام داشت و این آهنگ زمانی که از رادیو جوان برای اولین بار پخش شد مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفت. سارن آهنگ های بسیاری را منتشر کرده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند این آهنگ مخاطب هم یکی از آهنگ هایی است که افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرد.

برای دانلود اهنگ های این خواننده چه کاری باید انجام داد؟

برای دانلود اهنگ های این خواننده چه کاری باید انجام داد؟

برای دانلود آهنگ های سارن می توان اسم آهنگ او را در هر مرورگری سرچ کرد. سایت های بسیاری هستند که آهنگ های او را دارند و می توان از آنجا آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کرد. او اولین آهنگی که خواند و باعث شد خیلی مورد استقبال همگان قرار گیرد که کی آرزو کرد دلم بگیره نام داشت. این آهنگ در بسیاری از سایت ها انتشار یافت و افراد بسیاری آن را دانلود کردند. سارن از زمانی که فعالیت حرفه ای اش را در زمینه موسیقی و خوانندگی شروع کرد تا به اکنون، 20 آهنگ به طور رسمی انتشار داده است.

لایو های سارن درباره چه موضوعاتی است؟

یکی ازلایو های سارن با نیلی بود که در مورد حاشیه ای که به خاطر پیشنهاد تتلو ایجاد شده بود حرف زدند و او ابهامات را برای هواداران برطرف کرد تا بیشتر از این حاشیه ساز نشود. لایو های دیگر سارن در مورد موضوعات خاصی نبوده بیشتر با هواداران صحبت کرده و اگر سوالی داشتند وی پاسخگو بوده است اما در بعضی مواقع او در لایو هایش حرکاتی انجام داده که باعث شده برایش حاشیه هایی ایجاد کنند.

ماجرای رابطه سارن و نیلی چیست؟

سوالات متداول

  1. سارن از چه زمانی خوانندگی را آغاز کرد؟

    او از 8 سالگی استعدادش کشف شد و در سن 13 سالگی در این مسیر قدم گذاشت و در 16 سالگی اولین آهنگ اش را انتشار داد.

  2. آیا سارن با تتلو رابطه داشت؟

    تتلو به سارن پیشنهاد شروع رابطه داد و آهنگ های سارن را در کانال خود قرار داده بود اما سارن پیشنهاد تتلو را خیلی قاطع رد کرد و به او گفت من اصلا از آن دختر هایی که در اطرافت داری نیستم و امیدوارم این بار، باره آخری باشد که چنین پیشنهاد بی شرمانه ای را به من دادی.

  3. آیا سارن ازدواج کرده است؟

    سارن با فردی به نام امیر براتی در ارتباط عاشقانه ای است و بعضی از رسانه ها خبر ازدواج او را منتشر کردند و چون هیچ واکنشی از سمت این دو نفر نبود بیشتر این خبر پخش می شد ولی در حالی که هنوز ازدواج نکردند.

  4. آیا سارن به خاطر رابطه ای که در آن است قید خوانندگی را می زند؟

    سارن خوانندگی را به آن رابطه ترجیح می دهد وی می گوید من به موسیقی و خوانندگی علاقه زیادی دارم و اصلا تحت هیچ شرایطی از آن دست نمی کشم.

دیدگاهتان را بنویسید