بیوگرافی پارک چانیول از گروه اکسو + اطلاعاتی در مورد بیماری و همسران او

پارک چانیول (park chanyeol) یکی از بهترین رپر های کره ای می باشد. سبک این خواننده رپ می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد و علاوه بر این که به عنوان یک رپر شناخته می شود در زمینه های مانند بازیگری و مدلینگ ها شهرت بالایی دارد اما فعالیت اصلی او مربوط به خوانندگی می باشد. این رپر 28 ساله و معروف کره ای عضو گروه معروف موسیقی اکسو می باشد. وی علاوه بر رپ چندین آهنگ با ژانر های دیگر مانند کی-پاپ هم منتشر کرده است.

بیوگرافی پارک چانیول

بیوگرافی پارک چانیول

پارک چانیول یکی از خوانندگان کره ای می باشد که در 27 نوامبر سال 1992 میلادی و به تاریخ شمسی در 6 آذر ماه سال 1371 متولد شده است و یکی از محبوب ترین رپر های آسیای شرقی در جهان می باشد. پارک چانیول در شهر سئول کره متولد شده و علاوه بر فعالیت در عرصه خوانندگی در زمینه های بازیگری و مدلینگ نیز فعالیت داشته و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این خواننده در ژانر های کی-پاپ، آر اند بی، هیپ هاپ و رپ فعالیت می کند و تا کنون آهنگ های زیادی را منتشر کرده است که هر کدام از این اثر ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. فعالیت اصلی پارک به عنوان یک خواننده به صورت حرفه ای از سال 2012 میلادی آغاز شد و نزدیک به یک دهه از فعالیت او در این زمینه می گذرد.

این رپر 28 ساله سابقه مجری گری هم دارد و در گذشته مجری شبکه ام بی سی (mbc) بود و امروزه نیز به عنوان مجری شبکه (ytn) فعالیت می کند. علاقه چانیول به موسیقی از دوران دبستان آغاز شد و کم کم علاقه او به این کار شدید تر شد و در دوران راهنمایی به مرور شروع به نواختن کرد و سپس در سن 16 سالگی خواندن را آغاز کرد. این رپر دارای مدرک لیسانس فرهنگ و هنر و دارای فوق لیسانس طراحی داخلی می باشد که در دانشگاه سئول تحصیل کرده است. فعالیت های این خواننده در دیگر زمینه ها مانند مدلینگ و همچنین بازیگری باعث شده تا او بیش از بیش شناخته و محبوب شود. پارک چانیول اولین آهنگ خود را در سال 2014 میلادی منتشر کرد که استقبال زیادی از آهنگ او صورت گرفت و اولین باری که در جلوی دوربین ظاهر شد در سال 2008 میلادی بود که در مجموعه تلوزیونی لگد بلند در نقش یک بچه دبیرستانی ایفای نقش کرد و فعالیت مدلینگ او نیز در سال 2017 در شهر لندن آغاز شد و زمانی که در شهر لندن مشغول تهیه موسیقی بود مورد توجه برخی از برند های پایتخت انگلیس قرار گرفت و در آن جا بود که فعالیت مدلینگ وی آغاز شد و تا کنون که در 3 عرصه مختلف توانسته به موفقیت و شهرت بالایی برسد.

بیماری پارک چانیول

بیماری پارک چانیول

یکی از نکات مهمی که باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری از طرفداران این خواننده و این بازیگر شده است بیماری او می باشد. بیماری او یک نوع اختلال در بدن می باشد که بسیار خطرناک است به طوری که از فشار جمعیت و یا کار سنگین احساس خفگی به پارک چانیول دست می دهد که تا کنون در برخی از کنسرت ها متاسفانه همین اتفاق رخ داده است و او در کنسرتی که در کریسمس سال 2015 و کنسرتی که در ماه مارس سال 2016 میلادی انجام داد حالت خفگی پیدا کرد و دستیاران و پزشکان به او ماسک اکسیژن وصل کردند. البته 2 سالی است که کمی وضع او بهتر شده است اما باز هم همان خطرات وجود دارد.

بسیاری از افراد بر این باورند که مشکل و بیماری او بیماری اس ام می باشد اما طبق گفته های پزشک او بیماری پارک یک بیماری ریوی به نام hypoxia می باشد که دلیل اصلی آن هم کم شدن اکسیژن بوده که احتمال بروز خطرات زیادی را دارد که باعث نگرانی تعداد زیادی از طرفداران او شده است و حتی خود این رپر و بازیگر هم چندین بار به دلیل بیماری ای که دارد گریه کرده است. همان طور که اشاره شد او در چند کنسرت خود با کم شدن اکسیژن حال او بد شد و با دستگاه اکسیژن شرایط او را بهتر کردند که چند فیلم در این رابطه در یوتیوب هم وجود دارد که در صورت تمایل می توانید آن ها را مشاهده کنید.

خیلی از کره ای های معروف بیماری های خاص دارند! از همین طربق لازم دانستیم توجه شما را به مقاله بیماری سلبریتی های کره ای جلب کنیم. در این مقاله با بیماری اشخاص برجسته این کشور آشنا خواهید شد.

عکس پارک چانیول

پارک چانیول به سبب شهرت بالایی که دارد عکس های زیادی از او روزانه در شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها در گوگل منتشر می شود که تعداد زیادی از این عکس ها نیز توسط فن پیج ها و سایت های طرفداری او انتشار داده می شوند. با توجه به این که پارک چانیول یکی از سلبریتی های مشهور و پر طرفدار می باشد خبرنگاران و رسانه های زیادی همواره در تلاش هستند تا از این بازیگر و خواننده عکس گرفته و یا در صورت فراهم بودن شرایط مصاحبه ای با وی ترتیب دهند. علاوه بر سایت ها و شبکه های اجتماعی روزانه عکس هایی از این سلبرتی محبوب بر روی جلد مجلات و روزنامه های کره ای و غیر کره ای هم منتشر می شود تا عکس های او تنها مختص به فضای اینترنت نباشد. در این مقاله نیز تعدادی از عکس های پارک چانیول وجود دارد اما اگر می خواهید عکس های بیشتری از او مشاهده کنید می توانید نام او را در گوگل و شبکه های مجازی سرچ کنید تا عکس های بیشتری برای شما نمایش داده شود و همچنین می توانید به پیج اصلی وی در اینستاگرام هم مراجعه کنید زیرا این رپر عکس های زیادی تا کنون از خود در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

کانال تلگرام پارک چانیول

همان طور که اشاره شد پارک چانیول یکی از محبوب ترین خواننده ها و بازیگران آسیای شرقی می باشد که طرفداران زیادی دارد که در ایران هم او طرفداران کمی ندارد. طرفداران ایرانی این بازیگر و خواننده در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام چنل و پیج های هواداری زیادی زده اند که فیلم ها، آهنگ ها، عکس ها و اخبار مربوط به وی را منتشر می کنند. در فضای تلگرام که محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران به شمار می رود چنل ها و کانال ها تلگرامی مختلفی وجود دارند که در ارتباط با او فعالیت می کنند و اگر نام این سلبریتی کره ای را به انگلیسی هم در قسمت سرچ تلگرام جستجو کنید چنل های خارجی مربوط به او را هم پیدا خواهید کرد.

پارک چانیول و همسرش

پارک چانیول و همسرش

این رپر مشهور کره ای که اکنون 28 سال سن دارد تا کنون ازدواجی نکرده است اما رابطه عاشقانه داشته است. به گفته رسانه های معتبر کره ای این رپر در سال 2014 میلادی با دختری به نام کواک سائیبول وارد رابطه عاشقانه شد اما رابطه آن ها در سال 2017 به پایان رسید و پارک و کواک از یک دیگر جدا شدند.

در سال 2018 بار دیگر برخی از رسانه ها عنوان کردند که پارک با دختر دیگری به نام رویس که خواننده می باشد وارد رابطه شده است که این خبر خیلی زود از سوی هر دوی آن ها تکذیب شد و اعلام کردند که این دو هیچ رابطه دوستی و یا عاشقانه ای با هم ندارند. پس از جدایی پارک از کواک در سال 2017 او دیگر با کسی وارد رابطه نشده است و تمامی اخبار مربوط به رابطه خود پس از کواک را تکذیب کرده است و اکنون نه دوست دختری دارد و نه ازدواجی کرده است و به صورت مجردی یا سینگلی زندگی می کند.

ثروت پارک چانیول چقدر است؟

پارک چانیول که در عرصه موسیقی و بازیگری فعالیت دارد و با توجه به فعالیت او در عرصه مدلینگ سالانه درامد زیادی را از این 3 منبع دریافت می کند. به گفته یکی از رسانه های کره ای در سال 2019 این خواننده و بازیگر سالانه بیش از 1 میلیون و 300 هزار دلار درامد دارد و تا کنون ثروت کلی او به بیش از 8 میلیون دلار رسیده است که این ثروت حاصل فعالیت های هنری او می باشد. اما نکته مهم در این رابطه مقایسه درامد سالانه او با فروش آلبوم ها و آهنگ ها می باشد که بسیاری از افراد در این مورد باعث اشتباه می شوند.

به گفته برخی از منابع وی از سال 2019 تا سال 2021 از فروش آلبوم های خود 11 میلیون دلار درامد کسب کرده است اما به گفته رسانه کره ای درامد او سالانه به طور میانگین 1 میلیون و 300 هزار دلار است که در این مورد توضیحی می دهیم. همان طور که گفته شد درامد سالانه او میانگین 1 میلیون و 300 هزار دلار است اما او از سال 2019 تا کنون 11 میلیون دلار از فروش البوم خود به دست اورده است و این در صورتی است که چانیول با تیم اکسو کار می کند و درامد حاصل شده که 11 میلیون دلار باشد میان تمامی اعضای این گروه تقسیم شده و اگر هزینه های مانند ساخت موسیقی و … را در نظر بگیریم میانگین سهم چانیول همان 1 میلیون و 300 هزار دلار خواهد بود.

این خواننده در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

این خواننده در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

همان طور که می دانید این خواننده علاوه بر فعالیت در حرفه موسیقی در چند فیلم و سریال هم ایفای نقش کرده است که فعالیت او در عرصه بازیگری 4 سال زود تر از خوانندگی وی بود و او در سال 2008 برای اولین بار در جلوی دوربین ظاهر شد. پارک تا کنون در 3 فیلم به ترتیب به نام های فروشگاه جانگ سو در سال 2015، من آنتی بادی فنم ازدواج کردم در سال 2016 و فیلم جعبه در سال 2021 ایفای نقش کرده است و علاوه بر این 3 فیلم در 5 مجموعه تلوزیونی هم به نام های لگد بلند (2008)، ویلای سلطنتی (2013)، همسایه بغلی اکسو (2015)، نه گمشده (2017) و خاطرات الحمرا (2018) نقش آفرینی کرده است و در مجموع در 8 فیلم و سریال دیده شده است.

اینستاگرام پارک چانیول

اینستاگرام پارک چانیول

پارک چانیول در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و بسیاری از طرفداران او پیج او را در این شبکه اجتماعی دنبال می کنند که نشان دهنده میزان بالای محبوبیت وی می باشد. پارک چاینول در اینستاگرام با نام real__pcy فعالیت می کند که تا کنون بیش از 23 میلیون و 300 هزار فالوور دارد.

این رپر در بیو پیج خود ابتدا نام exo_cy و پس از آن عبارت موزیسین (musician) را درج کرده و در انتها نیز لینک چنلی مربوط به یوتیوب را گذاشته است. وی در پیج خود در اینستاگرام تا کنون 715 پست از خود منتشر کرده است که میانگین لایک های او نزدیک به 3 میلیون است. او تنها 6 نفر را فالو کرده است که از همکاران و دوستان او می باشند.

مصاحبه با پارک چانیول

مصاحبه با پارک چانیول

این خواننده تا کنون مصاحبه های بسیار زیادی با رسانه و خبرنگاران مختلف کره ای و حتی رسانه های دیگر کشور ها انجام داده است و در یوتیوب مصاحبه های زیادی از این بازیگر و رپر وجود دارد. مصاحبه های پارک اغلب در قالب فعالیت های هنری او می باشد و کمتر به جزء حرفه خود در مورد موضوعات دیگری مصاحبه کرده است.

با توجه به این که این سلبریتی در ایران نیز طرفداران زیادی دارد بسیاری از مصاحبه های او با زیرنویس فارسی در آپارات و یوتیوب وجود دارند که در صورت علاقه می توانید از آن ها استفاده کنید و اگر مصاحبه های بیشتری از او می خواهید نام وی را به زبان انگلیسی در یوتیوب سرچ کنید تا تمامی مصاحبه های مربوط به وی برای شما نمایش داده شود.

حاشیه های این خواننده

این خواننده یکی از آرام ترین و بی حاشیه ترین سلبریتی های کره ای می باشد و تا کنون حاشیه زیادی برای وی درست نشده است و اگر هم حاشیه ای اتفاق افتاده است به قدری نبوده است که بخواهد فضای کاری و حرفه ای او را تحت تاثیر خود قرار دهد. شاید یکی از مهم ترین حاشیه هایی که به ندرت برای او اتفاق افتاده است مربوط به رابطه او با خانم رویس می باشد که در سال 2018 اتفاق افتاد و یک رسانه اعلام کرد که این دو خواننده با یک دیگر در رابطه هستند که این خبر خیلی زود توسط هر دوی آن ها تکذیب شد و به جز  این موارد معمولی حاشیه بزرگی تا کنون برای پارک رخ نداده است.

کلاب هاوس پارک چانیول

کلاب هاوس پارک چانیول

کلاب هاوس یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن های فضای مجازی می باشد که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. خود پارک چانیول به صورت تکی در کلاب هاوس فعالیتی ندارد، اما گروه اکسو که این رپر یکی از اعضای آن هاست در کلاب هاوس فعالیت داشته و بیش از 127 هزار فالوور دارد.

جوایز و افتخارات این خواننده محبوب

پارک چانیول هر چند از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است اما تا کنون نتوانسته جزو کاندید های جوایز مهم موسیقی یا بازیگری باشد اما با این حال بازهم در طول فعالیت خود توانسته چندین افتخار کسب کند که به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. یکی از مهم ترین جوایزی که پارک چانیول توانسته کسب کند برای بهترین بازیگر جدید کره بود که در مراسم درامای در سال 2015 کسب کرد. از دیگر افتخارات او می توان به بهترین موزیک ویدیو او اس تی در سال 2017 و برنده جایزه most popular overseas singer اشاره کرد.

بهترین آهنگ های پارک چانیول

بهترین آهنگ های پارک چانیول

این خواننده فعالیت خود را در عرصه خوانندگی از سال 2012 میلادی آغاز و اولین اهنگ خود را در سال 2014 منتشر کرد که به مرور استقبال های زیادی از آهنگ ها و آلبوم های او شد به طوری که پس از گذشت یک سال از فعالیت او به صورت حرفه ای پارک چانیول تبدیل به یکی از معروف ترین رپر های کره و آسیای شرقی شد.

این رپر تا کنون آهنگ های زیادی منتشر کرده است که هر کدام از آن ها نقش زیادی در محبوب شدن و معروف شدن او داشته اند و این آهنگ ها تا کنون طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند که در این قسمت به معروف ترین و محبوب ترین آهنگ های این رپر اشاره کرده و تا حدودی جزئیات این آهنگ ها را معرفی خواهیم کرد.

آهنگ Stay with me

اهنگ Stay whit me یکی از معروف ترین آهنگ های پارک و یکی از محبوب ترین آهنگ های کره ای می باشد که در سال 2016 میلادی منتشر شد. این اهنگ با ژانر کی-پاپ ساخته شده است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

این آهنگ جذاب و معروف مربوط به مجموعه تلوزیونی جن (goblin) می باشد. این معروف یکی از بهترین آهنگ های پارک می باشد و همان طور که گفته شد یکی از معروف ترین آهنگ های کره ای به شمار می رود و شما می توانید این آهنگ را از سایت های ایرانی معتبر دانلود و از آن لذت ببرید.

آهنگ Tomoroow

یکی دیگر از آهنگ های معروف پارک که جزو بهترین آهنگ های این رپر به شمار می رود اهنگ Tomoroow می باشد که در میان طرفداران این رپر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این آهنگ یکی از جدید ترین آهنگ های این رپر می باشد که در زمان انتشار استقبال زیادی از این آهنگ صورت گرفت و واکنش های مثبت زیادی به همراه داشت. اهنگ Tomoroow یا آهنگ فردا دارای یک موزیک ویدیو جذاب می باشد که می توانید در یوتیوب موزیک ویدیو این آهنگ محبوب را مشاهده کنید.

آهنگ All of me

از اهنگ All of me  می توان به عنوان یکی از بهترین آهنگ ها چانیول نام برد. این آهنگ در سال 2016 میلادی منتشر شد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. این آهنگ پر طرفدار توسط گروه اکسو منتشر شد که با صدای چانیول خوانده شده است.

این ترانه که جزو بهترین آثار پارک چانیول به شمار می رود در سایت های مختلف فارسی به همراه متن ترجمه وجود دارد که در صورت علاقه می توانید آن را دانلود و یا متن این آهنگ جذاب را بخوانید و همچنین موزیک ویدیو این آهنگ محبوب هم در چنل های مختلف یوتیوب موجود است که می توانید این موزیک ویدیو را هم مشاهده کنید.

سربازی پارک چانیول

سربازی پارک چانیول

یکی از خبر های مهم در مورد پارک چانیول که در سال 2021 منتشر شد خبر سرباز شدن این رپر بود. در فوریه امسال بود که اس ام خبری با عنوان سربازی پارک چانیول منتشر کرد و افزود این رپر قرار است در ماه مارس نام خود را در سامانه نظام وظیفه کره ثبت کرده و آماده سربازی شود. پس از این خبر خود چانیول نیز با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرد و از تمامی طرفداران خود قدردانی کرد و اکنون در حال سپری کردن دوران خدمت خود در کشور کره است که چند عکس هم با لباس سربازی از وی منتشر شده است.

سریال های پارک چانیول

پارک چاینول همان طور که بارها گفته شد علاوه بر خوانندگی در عرصه بازیگری هم فعالیت دارد و تا کنون در 5 سریال یا مجموعه تلوزیونی ایفای نقش کرده است. اولین سریالی که وی در آن نقش آفرینی کرد مجموعه لگد بلند بود که در سال 2008 میلادی منتشر شد و اولین تجربه بازیگری پارک بود. پس از آن این بازیگر و خواننده در سال های 2013، 2015، 2017 و 2018 به ترتیب در سریال های ویلای سلطنتی، همسایه بغلی اکسو، نه گمشده و خاطرات الحمرا ایفای نقش کرده است که در هر کدام از این آثار به خوبی توانست ایفای نقش کند تا در این عرصه هم موفق باشد.

سوالات متداول

  1. پارک چانیول کیست؟

    پارک چانیول مدل، بازیگر و رپر مشهور اهل کره جنوبی می باشد که جزو شناخته شده ترین رپر های آسیای شرقی بوده و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد.

  2. پارک چانیول عضو چه گروهی است؟

    پارک عضو گروه موسیقی اکسو بوده که زیر مجموعه اکسو-کی و زیر گروه اکسو-سچان می باشد که یکی از گروه های معروف موسیقی در کره به شمار می رود.

  3. پیج اینستاگرامی پارک چانیول چیست؟

    این رپر با نام real__pcy در اینستاگرام فعالیت می کند که بیش از 23 میلیون فالوور دارد.

  4. مریضی پارک چانیول چیست؟

    مریضی این رپر hypoxia نام دارد که یک بیماری ریوی به شمار می رود به طوری که اگر وی در فشار جمعیت و یا فشار کاری زیادی قرار بگیرد اکسیژن خون او کاهش یافته و خطرات بسیار زیادی به همراه دارد و باید با دستگاه اکسیژن شرایط او را بهبود بخشید که این مورد در چند کنسرت او تا کنون رخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید