سلبریتی های ساکن کرج در سال 1400 به همراه بررسی حواشی آن ها

سلبریتی های ساکن کرج افراد مشهور و معروفی هستند که در زمینه های مختلف فعالیت دارند و به خاطر فعالیتشان سرشناس شده اند. بیوگرافی این افراد همیشه جذاب بوده است و دوستدارانشان همیشه می خواستند بدانند که کجا زندگی می کنند و در چه سالی به دنیا آمده اند، ازدواج کرده اند یا نه و به طور کلی کنجکاو زندگی آن ها هستند. از سلبریتی های بازیگری که در کرج (کرج در ویکی پدیا) به دنیا آمده اند می توان از مهران رجبی متولد دی 1340 و فارغ التحصیل در رشته کارشناسی ارشد گرافیک، مهرانه مهین ترابی متولد مرداد 1334 و فارغ التحصیل در رشته لیسانس بازیگری و کارگردانی و هدی زین العابدین متولد 1368 و فارغ التحصیل رشته گرافیک نام برد.

سلبریتی های ساکن کرج چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ساکن کرج چه افرادی هستند؟

همانطور که گفتیم سلبریتی های کشورمان در شهرهای مختلفی زندگی می کنند از جمله در شهر کرج، که می توان از افراد زیر نام برد:

پویا اسدی

پویا اسدی فوتبالیست معروف کرجی است که 23 ساله است و قد او 186 سانتیمتر است. این بازیکن در تیم بادران در پست مدافع بازی می کند.

مهدی ترابی

مهدی ترابی یکی دیگر از 10 بازیکن برتر فوتبال ایران است که در کرج به دنیا آمده است، او متولد 19 شهریور 1373 و از بازیکن های باشگاه پرسپولیس است و در پست وینگر و هافبک و مهاجم بازی می کند. او اولین گل ملی خود را در بازی ملی خود مقابل ازبکستان به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل این تیم شد.

جواد خیابانی

جواد خیابانی گزارشگر فوتبال، تهیه کننده و مجری برنامه های ورزشی زاده 27 آبان 1345 در کرج است. او از سال 1373 تا به حال بیشتر از 40 برنامه تلویزیونی را تهیه کنندگی کرده است. در سال 1377 جایزه بهترین گزارشگر فوتبال صدا و سیمای ایران را بدست آورد.

پوریا رحیمی سام

پوریا رحیمی سام

پوریا یکی از بازیگران کرجی که متولد بهمن 1361 است، اخیرا در سریال کرگدن به عنوان نقش اول بازی کرده است. او فعالیت حرفه ای خود را از سال 1391 و با فیلم جنوب شرقی به صورت رسمی شروع کرد و با بازی در نقش کاوه در فیلم احتمال باران اسیدی به شهرت رسید.

ابراهیم صادقی

ابراهیم صادقی بازیکن سابق فوتبال و مربی تیم سایپا در باشگاه حرفه ای است. او متولد 15 بهمن 1357 در کرج است. صادقی در فصل 85-86 در لیگ برتر فوتبال به همراه تیم سایپای کرج در کنار اسطوره فوتبال ایران، علی دایی به عنوان قهرمانی دست یافت. در سال 2007 در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا، تنها کاندید برترین بازیکن سال فوتبال آسیا بود.

ورزشکارانی که در کرج زندگی می کنند؟

ورزشکاران زیادی فعالیت خود را از کرج آغاز کردند و پیشرفت های چشم گیری داشتند. اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان ایران متولد 3 مهر 1370 در کرج است. او تکواندو را از سال 1387 شروع کرد و از سال 1389 عضو تیم ملی تکواندوی زنان ایران شد و در 2011 در مسابقات بین المللی دانشجویان آسیا به نایب قهرمانی رسید. خدابنده دانشجوی رشته مهندسی مکانیک است و تنها تکواندوکار زن ایرانی است که به مدال طلای المپیک جهان رسیده است.

از ورزشکاران دیگر کرجی می توان از سارا عبدالملکی نام برد. سارا عبدالملکی متولد۲۰ مرداد ۱۳۷۳، بازیکن راگبی اهل ایران است که از سال ۱۳۹۰ به عضویت تیم ملی راگبی بانوان ایران درآمده است.

بهناز شفیعی یکی دیگر از بانوان مشهور ساکن کرج است که متولد 28 آذر 1368 و در حرفه موتور سواری فعالیت دارد. بهناز نخستین و شناخته شده‌ ترین زن موتورسوار ایرانی با سابقه حرفه‌ای است.

خواننده های کرجی چه کسانی هستند؟

خواننده های کرجی چه کسانی هستند؟

خواننده های زیادی هم از سلبریتی های معروف کرجی محسوب می شوند. مهدی احمدوند خواننده، ترانه سرا و آهنگ ساز متولد 29 بهمن 1370 و اهل کرج است. این خواننده مشهور کشورمان با خواننده های دیگر از جمله سامان جلیلی و فرزاد فرزین همکاری مشترک داشتند. سامان جلیلی نیز از سلبریتی های اهل کرج و متولد سال 1370 است که آهنگ ها و آلبوم های زیادی را منتشر کرده است.

عکس سلبریتی های ساکن کرج چگونه است؟

عکس سلبریتی های ساکن کرج چگونه است؟

افراد معروف و مشهور در دنیا عکس های خود را در فضاهای مختلف به اشتراک می گذارند. طرفداران آنها هم همواره دوست دارند عکس های افراد مورد علاقه خود را که در زمینه های مختلف فعالیت دارند، ببینند. سلبریتی های ایرانی ساکن کرج نیز عکس های خود را در فضا های مختلف برای طرفدارانشان به اشتراک می گذارند. ورزشکاران کرجی عکس از صحنه های مختلف بازی خود را در سایت ها و فضاهای مجازی برای هوادارنشان به اشتراک می گذارند.

درآمد سلبریتی های ساکن کرج از کجاست؟

سلبریتی های کرجی هم همانند بقیه مردم از فعالیت اصلی خود کسب درآمد می کنند. این افراد به واسطه اینکه بین مردم شناخته شده هستند با فعالیت در زمینه های دیگر نیز موفق هستند. بعضی در شهرهای مختلف با برپایی رستوران و کافی شاپ کسب درآمد می کنند. از سلبریتی های که در کرج رستوران دارند می توان از امیر حسین آرمان و عاطفه رضوی و حسین پاکدل نام برد.

سلبریتی های ساکن کرج که حاشیه های زیادی داشته اند؟

همه افراد معروف و مشهور به واسطه فعالیتی که انجام می دهند حواشی زیادی هم دارند. سلبریتی های ساکن کرج هم نیز حواشی زیادی دارند. یکی از حاشیه های مهران رجبی، دماغ بزرگ اوست که همیشه از او سوال شده که چرا دماغش را عمل نمی کند؟ و او در پاسخ به این سوال می گوید : دماغم برای من مثل برند شده و هیچ مشکلی با این دماغ ندارم.

درمصاحبه با سلبریتی های ساکن کرج چه سوالاتی پرسیده شد؟

در مصاحبه ای که با مهرانه مهین ترابی انجام شد از او پرسیده شد که چرا ازدواج نکرده است؟ که در پاسخ گفت: ازدواج را دوست دارم، من عاشق فرزند و آشپزی برای خانواده هستم اما بازیگری جزئی از وجود من است و به راحتی نمی توانم آن را کنار بگذارم به همین دلیل ازدواج نکردم. همچنین از او درباره با کم کاری اش در سال های اخیر سوال شد که در پاسخ گفت : فیلمنامه ها خیلی ضعیف است و گاهی کپی برداری از روی فیلم های دیگر است. بعضی اوقات هم فیلمنامه ها پر از درد و رنج است و من دوست ندارم بازیگر نقش هایی باشم که باعث رنجش خاطر مردم شود.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن کرج چگونه است؟

در شبکه های اجتماعی این روزها می توان چهره های علمی، ورزشی، هنری و.. زیادی را یافت که از طریق این شبکه ها با هواداران خود در ارتباط هستند و آنها را از جدید ترین اخبار در مورد خود مطلع می کنند. یکی از پرطرفدارترین این شبکه های اجتماعی اینستاگرام است که چون قابلیت بارگذاری عکس و فیلم دارد برای افراد صاحب نام در عرصه های مختلف جذابیت خاص خود را دارد.

اینستاگرام فضایی است که ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و به همین دلیل در میان همه پلتفرم ها محبوب ترین و پراستفاده ترین شبکه اجتماعی به شمار می رود. امیر نوروزی هم مثل همه بازیگران مشهور و معروف در فضای اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. افراد زیادی از جمله بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان و مردم عادی دنبال کنده صفحه او هستند. سلبریتی های ساکن کرج هم همانند همه سلبریتی ها فعالیت های زیادی در اینستاگرام دارند. آن ها هم نیز عکس های خود در زمینه فعالیتشان را در صفحه خود برای طرفدارانشان به اشتراک می گذارند.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن کرج چگونه است؟

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن کرج چگونه است؟

برنامه کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی چت صوتی محسوب می شود که برای عضو شدن در آن توسط یک دعوتنامه از طرف کاربری است که از قبل در کلاب هاوس ثبت نام کرده است، صورت می گیرد. کلاب هاوس در آوریل 2020 توسط پل دیویسون و روهان ست بنیان گذاری شده است و الان بیشتر از 10 میلیون کاربر هفتگی دارد. سلبریتی های کرجی نیز سعی دارند از طریق این شبکه اجتماعی با طرفدارانشان در ارتباط باشند.

فوتبالیست های ساکن کرج

محمد نصرتی از بازیکن های مشهور فوتبال ایران، اهل کرج است. این فوتبالیست متولد 21 دی 1360 است که الان سرمربی تیم پارس جنوبی جم است. در زمان بازیکنی خود گل مقابل بحرین که باعث پیروزی 1-0 و راه یابی ایران به جام جهانی شد بسیار خبر ساز شد.

سوالات متداول

  1. درآمد سلبریتی های ساکن کرج از کجاست؟

    این افراد مشهور علاوه بر این که در رشته کاری اصلی خود کسب درآمد می کنند در زمینه های مختلف از جمله رستوران داری و کافی شاپ نیز درآمد زیادی بدست می آورند.

  2. چه فوتبالیست هایی کرجی هستند؟

    فوتبالیست ها نیز از سلبریتی های کرجی محسوب می شوند که می توان از پویا اسدی و محمد نصرتی نام برد.

  3. سلبریتی های ساکن کرج فعالیتشان در اینستاگرام چگونه است؟

    سلبریتی های ساکن کرج هم همانند همه سلبریتی ها فعالیت های زیادی در اینستاگرام دارند. آن ها هم نیز عکس های خود در زمینه فعالیتشان را در صفحه خود برای طرفدارانشان به اشتراک می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید