بیوگرافی حمید شربتی و 10 کلیپ برتر او + بررسی درآمد و محل زندگی

حمید شربتی یکی از سلبریتی های مجازی است که اگر اهل دنیای مجازی و اینستاگرام باشید حتما نام حمید شربتی را شنیده اید و کلیپ های طنز او را دیده اید. او در اینستاگرام به نام حمید مشتی شهرت دارد. در ادامه سعی داریم تا با این واینر (معنی واینر) با استعداد بیش تر آشنا شویم.

حمید شربتی کیست؟

حمید شربتی کیست؟

در پاسخ به این سوال که حمید شربتی چه کسی است باید نگاهی به بیوگرافی حمید شربتی بیندازیم. او متولد 19 اسفند ماه سال 1373 در شهر اردبیل است و از واینر های آذری زبان محسوب می شود. به گفته خودش ترک اردیبل بوده است اما الان در همان شهر محل تحصیلش یعنی اسلامشهر سکونت دارد. تحصیلاتش در دانشگاه در رشته نرم افزار کامپیوتر بوده است و در دانشگاه آزاد اسلامشهر درس خوانده است. یکی از چهره های طنز پرداز اینستاگرامی است و در این پلتفرم به حمید آقا مشتی شهرت دارد.

حمید شربتی اولین بار در یک کلیپ نزدیک 15 ثانیه که فیلم رقصش بود در فضای مجازی دیده شد. این کلیپ بسیار بامزه و خنده دار و با استقبال بالایی از طرف مردم مواجه شد. این استقبال حمید شربتی را به فکر ساختن پیجی در اینستاگرام انداخت تا بتواند کلیپ های طنز بیش تری بسازد.

البته حمید به ساختن کلیپ های معمولی هرگز اکتفا نکرد. او بسیار مصمم کلیپ سازی و ادیت کردن را آموزش دید و سپس شروع به نوشتن ایده هایش در قالب سناریو کرد. اولین کلیپ او مربوط به طنز پردازی در حوزه دانشگاه و تحصیل بود که در چند ساعت اول انتشارش حدود 10 هزار بازدید از طرف مردم به همراه داشت.

علاوه بر اجرا و طنز پردازی حمید شربتی یک ورزشکار به صورت حرفه ای است. او تقریبا 6 سال کونگ فو کار کرده است و در مسابقات کاراته کیوکوشین و کیک بوکس هم حضور داشته است. امروزه در بسیاری از کلیپ هایش از همین حرکات به صورت نمایشی استفاده می کند و باعث خنده دار تر شدن ویدیوهایش می شود. او مانند بسیاری از جوانان کشورمان به موسیقی علاقه دارد و بیش تر سبک پاپ و رپ را دوست دارد و سروش هیچکس از خوانندگان مورد علاقه اش است. خودش هم دوست دارد روزی رپ خواندن و موسیقی را امتحان کند.

عکس های حمید شربتی را در کجا ببینیم؟

عکس های حمید شربتی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر و کلیپ های حمید شربتی کافی است در اینترنت حمید شربتی و یا حمید آقا مشتی را جستجو کنید. تمامی تصاویر و کلیپ های حمید برایتان آورده می شود. همچنین در اینستاگرام، یوتیوب و آپارات نیز می توانید فعالیت های حمید شربتی را ببینید. حمید شربتی یک واینر است و عکس های زیادی از این شخص وجود دارد. واینر به کسانی گفته می شود که در اینستاگرام و پلتفرم های مانند آن، به ساخت کلیپ های سرگرم کننده برای مردم می پردازند. او به نوعی دیگر بلاگر در زمینه طنز هم محسوب می شود.

دوست دختر حمید شربتی کیست؟

دوست دختر حمید شربتی کیست؟

وقتی از حمید درباره عشق و عاشقی پرسیده شد او پاسخ داد بنویسید عاشق نشدم ولی اگر روزی عاشق شوم همیشه به آن پایدار می مانم. این گفته حمید شربتی به نوعی پاسخ به حواشی زندگی اش در خصوص بازیگران خانمی که در کلیپ هایش حضور دارند، است. چرا که هر زمان حمید آقا مشتی کلیپی را منتشر کرد و در آن دختری بازی می کرد، در بسیاری از کامنت ها درباره روابطشان سوال پرسیده شد.

کامنت های زیادی در زمینه ارتباط حمید شربتی و زهرا منجی برای او نوشته می شود. زهرا منجی از دیگر واینر های موفق و محبوب اینستاگرامی است که در بسیاری از کلیپ های حمید شربتی ایفای نقش کرده است. این ارتباط داشتن تنها شایعه ای برای این دو هنرمند است و آن ها فقط با یکدیگر همکار هستند. دلیل حضورشان در کلیپ های یکدیگر تنها بیش تر دیده شدن و افزایش فالوور است.

اگر در اینترنت حمید شربتی و دوست دخترش را سرچ کنید تنها کلیپ هایی که حمید ساخته است و در آن ها با دختری هم بازی بوده است، آورده می شود. حمید تاکنون در هیچ کجا خبری از دوست دختر و رابطه داشتنش نداده است و تمامی اخبار در این زمینه دروغین و ساختگی است. اما در این مورد رابطه او با آندیا بابایی به نظر در بازه ای جدی شده بود!

اگر در اینترنت حمید شربتی و همسرش را جستجو کنید، همان طور که در بالا توضیح دادیم تصاویر حمید در کنار دیگر اهالی دنیای طنز و واینری برایتان آورده می شود. اگر تصویری از دختری در کنار حمید شربتی دیدید، بدانید که تنها از بازیگران کلیپ های حمید است. حمید مجرد است و تاکنون خبری از داشتن رابطه و یا همسرش را جایی نگفته است.

کلیپ های خنده دار حمید شربتی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن کلیپ ها و ویدیو های حمید شربتی می توانید به پیج شخصی او در اینستاگرام مراجعه کنید. حمید تمامی کلیپ هایش را در اینستاگرام منتشر می کند. همچنین فن پیج های این واینر به بیش تر دیده شدن کلیپ های حمید همیشه کمک کرده اند. با سرچ نام حمید شربتی و حتی هشتگ کردن اسم حمید آقا مشتی در اینستاگرام می توانید به تمامی کلیپ های او دست پیدا کنید. از دیگر راه های مشاهده کلیپ های این واینر با استعداد، سرچ کردن نامش در اینترنت است. با جستجو نام حمید شربتی در اینترنت، تمامی اطلاعات و کلیپ های مربوط به او که در آن ها بازی کرده است، برایتان آورده می شود.

حمید شربتی با بسیاری از واینر های دیگر همکاری داشته است. با جستجوی عبارت حمید شربتی و علی کوچولو می توانید کلیپ هایی که در آن ها با این طنز پرداز کشورمان بازی کرده است را ببینید. علی کوچولو یکی از چهره های طنز اینستاگرام است که در این چند سال اخیر با بسیاری از واینر ها در اینستاگرام همکاری داشته است. حمید شربتی یکی از همین واینر هاست؛ کلیپ هایی که حمید شربتی به همراه علی کوچولو ساخته است، بسیار پر بازدید و محبوب هستند.

برای دیدن کلیپ های جدید حمید شربتی هم می توانید به پیج اینستاگرام او مراجعه نمایید، هم می توانید عبارت حمید شربتی جدید را جستجو کنید. تمامی کلیپ های جدید و تازه او برایتان آورده می شود که می توانید ببینید و از دیدن آن ها لذت ببرید. کلیپ هایی که حمید شربتی می سازد بسیار سرگرم کننده است و می توانید در کنار خانواده و دوستانتان لحظات مفرحی را بگذرانید.

حمید شربتی در مدرسه و در زمان تحصیلش جوان بسیار آرامی بوده است. به گفته خودش ترجیح می داده است که همیشه انرژی اش را در ورزش بگذارد. به همین دلیل است که او امروزه یک ورزشکار حرفه ای در زمینه کونگ فو و کاراته است. او به یاد زمان تحصیل و مدرسه اش، کلیپی به همین نام حمید شربتی در مدرسه، ساخته است. با جستجوی مدرسه بزرگ تر ها می توانید این کلیپ را ببینید و لحظات شاد و مفرحی را با دیدن آن بگذرانید.

با جستجوی عبارت کلیپ خنده دار حمید شربتی طولانی در اینترنت می توانید ویدیوهایی که در اینستاگرام به صورت IGTV گذاشته می شوند را ببینید. این ویدیو ها چون از یک دقیقه زمانشان بیش تر است، در یوتیوب و آپارات و دیگر پیج های اینترنتی نیز قرار داند.

اینستاگرام حمید شربتی چیست؟

اینستاگرام حمید شربتی چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مجازی شدن بسیاری از فعالیت های روزمره، تقریبا هر فردی با هر سنی یک گوشی دارد و از آن برای کار های مختلف استفاده می کند. امروز دیگر حتی سرگرمی مردم نیز در گوشی هایشان خلاصه می شود. بسیاری از افراد با علم به این موضوع سعی در درامد زایی کرده اند. واینر ها کسانی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و با ساخت کلیپ های سرگرم کننده برای مردم، به بیش تر دیده شدن و محبوب شدنشان کمک می کنند. حمید شربتی از این دسته از افراد است. او با استعدادی که در زمینه طنز و ساحت کلیپ دارد با ایجاد بستری که اینستاگرام و دیگر پلتفرم ها مانند یوتیوب در اختیارش گذاشته اند، تلاش می کند بتواند مردم را سرگرم کند. به همین دلیل باید زمان زیادی را در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام بگذراند.

حمید شربتی در پیج اینستاگرامی به نام خودش فعالیت دارد. در پیج حمید شربتی کلیپ ها و ویدیوهای او منتشر می شوند. حمید آقا مشتی نام پیج اینستاگرام او است. او نزدیک 5/1 میلیون نفر فالوور دارد و پست های او بسیار پربازدید هستند. حتی از چهره پروفایل حمید شربتی در اینستاگرام طنز پرداز بودن او مشخص است. حمید شربتی در اینستاگرام هواداران بسیاری دارد. بسیاری از هواداران حمید برای او فن پیج های را با نام های نزدیک به نام حمید شربتی ساخته اند. به همین دلیل اگر نام او را در اینستاگرام جستجو کنید ممکن است کمی طول بکشد تا پیج اصلی حمید را پیدا کنید. فن پیج های حمید شربتی با بازنشر دادن کلیپ های حمید، به بهتر دیده شدن او کمک می کنند. حمید همیشه از فن پیج هایش متشکر بوده است.

حمید شربتی اینستا بسیار فعالی دارد. او تقریبا هر روز در اینستاگرامش پست و یا استوری می گذارد و سعی می کند ارتباطش با مخاطبان و هوادارانش را حفظ کند. او تبلیغاتی نیز در اینستایش انجام می دهد و از این طریق کسب درامد می کند. هم چنین او به واسطه فن پیج هایش بسیار در معرض دید است که همین موضوع باعث می شود بتواند در امد زیادی داشته باشد.

یوتیوب حمید شربتی فعال است؟

همان طور که اشاره کردیم واینرها و کسانی که به ساخت کلیپ و محتوا می پردازند باید ساعات زیادی را در بستر های مجازی مانند اینستاگرام بگذرانند تا بتوانند مخاطبان بیش تری به دست آورند و به مردم معرفی شوند. یوتیوب هم از این دسته فضاهاست. واینر ها سعی می کنند در یوتیوب فعالیت زیادی داشته باشند تا با مخاطبان بیش تری از نقاط مختلف جهان در تماس باشند. در کشور های خارج از ایران یوتیوب جز برنامه های کاربردی و پر استفاده محسوب می شود و بسیاری از افراد در زمینه های مختلف از آن کسب درامد می کنند.

حمید شربتی به مانند دیگر واینر ها و بلاگر های طنز، در پلتفرم یوتیوب نیز فعالیت دارد. او سعی می کند از این راه به بیش تر دیده شدن کلیپ هایش بهره بگیرد. یوتیوب بستری است که در خارج از کشورمان به ازای تعداد بازدید های مشخصی، به صاحبان پیج درامدی اختصاص می دهد. به همین دلیل کسانی که در زمینه ویدیو و تصویر فعالیت دارند سعی می کنند حتما اکانت یوتیوبی نیز داشته باشند.

یوتیوب حمید شربتی فعال است؟

درامد حمید شربتی چقدر است؟

درامد حمید شربتی از اینستاگرامش به دست می آید. او به ازای تبلیغاتی که انجام می دهد هزینه دریافت می کند. همچنین در بسیاری از کلیپ های طنز حمید شربتی پیج شرکت و یا محصولی تگ شده است و یا در کلیپ نام آن شرکت و محصول زیاد تکرار می شود؛ این موضوع به این دلیل است که آن شرکت و یا آن محصول اسپانسر کلیپ حمید شده اند و حمید به ازای دریافت هزینه نام آن ها را در کلیپ هایش تبلیغ  می کند. تنها راه درامد حمید، اینستاگرام و دنیای مجازی است. به همین دلیل حمید سعی دارد تا با ساخت کلیپ های متفاوت و بهتر، به هر چه بیش تر دیده شدن اکانتش در این پلتفرم کمک کند.

حمید شربتی یک بار اعلام کرد حداقل ماهی 3 تا 4 میلیون درامد خالص دارد. اما نکته جالب آن است که ماشین حمید یک پراید است و با وجود داشتن درامد بیش تر علاقه ای به تعویض ماشینش نشان نمی دهد. دوستانش می گویند حمید علاقه زیادی به ماشینش دارد و به هیچ وجه حاضر به تعویض آن نیست.

این پسر جوان با استعداد در ساخت کلیپ هایش همیشه ایده هایی نو داشته است. او برخلاف بسیاری از واینر ها که فقط می خواهند تولید محتوا کنند، برای نوشتن هر دیالوگ و گفتن آن فکر می کند. یکی از ایده هایی که تنها در کلیپ های حمید دیده می شود و دیگر واینر ها هرگز در آن تخصصی نداشته اند، انجام حرکات رزمی در کلیپ های حمید است.

خوش مغزها نام یکی از مینی سریال های این هنرمند دوست داشتنی است. با جستجوی حمید شربتی خوش مغز ها می توانید قسمت های مختلف این مینی سریال را ببینید. او این مینی سریال را در فضای مجازی و پیج شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که استقبال نسبتا خوبی از آن شد. او با همین طرز فکر نیز موفق شده است که در امد زیادی را کسب کند.

برای دیدن کلیپ های او می توانید عبارت حمید شربتی آپارات را در اینترنت جستجو کنید. برایتان تمامی کلیپ های این واینر که آپارات هم آن ها را قرار داده است، آورده می شود. آپارات این سال ها نشان داده است که از دنیای مجازی و طنز پردازان کشورمان به خوبی حمایت می کند. این موضوع باعث بهتر و بیش تر دیده شدن این چهره ها در دنیای تصویر و رسانه می شود.

آپارات کلیه کلیپ های حمید شربتی و دوستان واینر دیگرش را دارد. شما می توانید نام هر واینری را که دنبالش هستید در آپارات سرچ کنید؛ تمام کلیپ هایی که آن واینر بازی کرده است برایتان آورده می شود. کلیپ های حمید شربتی نیز جز همین کلیپ هاست. حتی شما می توانید بسیاری از مصاحبه ها و لایوها اینستاگرامی که حمید در آن ها حضور داشته است را در آپارات پیدا کنید. البته شاید بتوان گفت که اپارات و انتشار کلیپ هایش در این سایت راهی دیگر برای کسب در امد او باشد.

این فرد و آرش اصلی از چهره های مینی سریال خوش مغز ها هستند. آرش اصلی خودش از طنز پرداز های خوب فضای مجازی است. این دو با چند بازیگر محبوب دیگر، مینی سریال خوش مغز ها را جلوی دوربین برده اند که برایشان استقبال خوبی به همراه داشت.

بسیاری از واینر ها امروزه متوجه شده اند که با ساخت مینی سریال ها می توانند محبوبیت و استقبال بیش تری را از سمت هواداران به دست آورند. برای همین است که بیش تر واینر ها در این کلیپ ها به صورت گروهی بازی می کنند تا بهتر دیده شوند و مخاطبان بیش تری جذب کنند. این موضوع بر روی کسب در امد نیز تاثیر بسیاری دارد.

راز چاقی حمید شربتی چیست؟

این سوال برای کسانی که حمید را می شناسند خنده دار ترین سوال ممکن می تواند باشد. سوالی که به شوخی از حمید پرسیده می شود. حمید بسیار لاغر است یکی از دلایل اسم حمید آقا مشتی برای او نیز به همین موضوع و شوخی با آن بر می گردد. به قول خود حمید از آن هایی است که هر چه می خورد هرگز چاق نمی شود.

حمید شربتی با کدام یک از واینر ها ارتباط بهتری دارد؟

حمید در این سال ها نشان داده است که همیشه از حاشیه دور است و سمت آن نمی رود. او ارتباطش با اکثر هم صنف هایش خوب است و در تلاش است در کلیپ های مختلف با افراد متفاوتی بازی کند. جز جدا نشدنی کلیپ های این واینر، آرش اصلی است. دوستی این دو نفر به بیرون از دنیای مجازی هم کشیده شده است و رفیق صمیمی محسوب می شوند. او همچنین با محمد معماریان رابطه ای نزدیک و دوستانه دارد.

حاشیه های این واینر درباره چه موضوعاتی است؟

برای اکثر فعالان در زمینه طنز و واینری این حاشیه وجود دارد که با دخترانی که در کلیپ هایشان بازی می کنند، رابطه دارند. حمید نیز همیشه این حاشیه گریبان گیرش بوده است. با اینکه این چهره دوست داشتنی بار ها اعلام کرده است که با هیچ یکی از بازیگران دختر کلیپ هایش رابطه نداشته است.

یکی از افرادی که طرفداران این واینر او را در کلیپ ها زیاد می بینند زهرا منجی است. بسیاری از کامنت ها برای حمید حاکی از آن دارد که با زهرا منجی رابطه دارد. زهرا منجی از دیگر واینر های با استعداد کشورمان است که در بسیاری از کلیپ های حمید ایفای نقش کرده است. با این وجود این ارتباط وجود ندارد و تنها حاشیه ای برای این جوان دوست داشتنی است.

حاشیه دیگری که در زندگی حمید شربتی وجود داشت اتفاقی بدی بود که برای پیجش افتاد. حمید پیج اینستاگرامی با 1 میلیون فالوور داشت که برای مدتی از دسترس خارج شد. این موضوع باعث شد تا حمید بسیار ناراحت باشد و تا مدتی نتواند کلیپ طنز بسازد.

جالب است بدانید در کامنت های این واینر همیشه عده ای بحث را به سمت بینی حمید می کشانند و از او می خواهند بینی اش را عمل کند. حمید خودش از این موضوع باخبر است و حتی در یکی از لایو هایش گفته است که بینی اش سه بار تا به حال شکسته است و قرار بود که عمل کند. به دلیل مسابقات کونگ فویی که داشت فرصت این کار را پیدا نکرد. بعد ها متوجه شد که خیلی هم بینی اش را دوست دارد و از اقدام برای عمل کردن آن خود داری کرد.

کلیپ های خنده دار حمید شربتی را در کجا ببینیم؟

آیا تا به حال مصاحبه رسمی با حمید شربتی انجام شده است؟

تاکنون مصاحبه ای در تلویزیون از حمید منتشر نشده است. چهره حمید را بیش تر در لایو های اینستاگرامی شاهد هستیم. او در اینستاگرام و آپارات بسیار محبوب است و بیش تر در این پلتفرم های دنیای مجازی دیده می شود. برخی سایت های خبری نیز مصاحبه هایی کوتاه از واینر هایی مانند این شخص منتشر کرده اند. موضوعی که از گفته ها و یا همین مصاحبه های کوچک او می توان برداشت کرد این است که خانواده این واینر همیشه از حمید حمایت کرده اند. او همیشه در مصاحبه ها و لایوها مختلف این نکته را گفته است که حمایت خانواده اش از نعماتی است که در زندگی همیشه شاکر آن بوده است.

آیا حمید شربتی در تلویزیون ایران هم حضور دارد؟

این طنز پرداز تا کنون در تلویزیون ایران حضور نداشته است. او به گفته خودش هنوز کلی راه نرفته دارد که باید برود و به مردم بستگی دارد تا به کی به او بها دهند و کار هایش را دوست داشته باشند. برای واینر هایی مانند حمید شربتی، به تلویزیون و دنیای تصویر پا گذاشتن، آرزویی است که همیشه به آن فکر می کنند و در تک تک حرف هایشان شنیده می شود. جالب است بدانید در فیلم نهنگ عنبر در قسمتی کوتاه حمید شربتی ایفای نقش کرده است. در این فیلم او در کنار رضا عطاران بوده است و آن را شروعی به پا گذاشتن در دنیای سینما و تلویزیون نسبت می دهد.

این واینر اهل کجاست؟

حمید شربتی متولد شهر اردبیل است و اکنون در اسلامشهر زندگی می کند. بیش تر کلیپ های حمید در همان اسلامشهر و یا تهران ساخته می شوند. او هم اکنون نیز بعضی از کلیپ های خود را در اسلامشهر می سازد و منتشر می کند.

این واینر در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت دارد؟

در ادامه به معرفی محل های کار این شخص در مجازی خواهیم پرداخت. چراکه تقریبا شبکه های مجازی محل کار او می باشد و او می تواند از این طریق به کسب در امد مشغول بشود.

اینستاگرام

اینستاگرام را می توان محل کار اصلی این واینر اشاره نمود. چراکه او تمام کلیپ هایش را در همین برنامه منتشر می کند.

یوتیوب

از دیگر برنامه هایی که او حضور فعال دارد می توان به یوتیوب اشاره کرد. اصولا این فرد کلیپ های طولانی خود را در این فضا منتشر می کند.

کلاب هاوس

کلاب هاوس نیز یکی از برنامه هایی است که کاربران زیادی این روز ها به ان وارد و از ان استفاده می کنند. این واینر نیز جزو همین کاربران می باشد و در این پلتفرم فعالیت دارد.

تلگرام

گفته می شد که شربتی در تلگرام فعالیت دارد اما خبر دقیق و صحیح هنوز مشخص نمی باشد.

سوالات متداول

  1. حمید شربتی متولد چه سالی است؟

    حمید شربتی متولد 19 اسفند ماه سال 1373 است.

  2. همسر حمید شربتی چه کسی است؟

    حمید شربتی مجرد است و تاکنون خبری از رابطه داشتن او منتشر نشده است.

  3. حمید شربتی اهل کجاست؟

    حمید شربتی در اردبیل به دنیا آمده است و اکنون ساکن اسلامشهر است.

  4. مینی سریال حمید شربتی چیست و در کجا پخش می شود؟

    نام مینی سریال حمید شربتی خوش مغز ها است که به صورت اختصاصی در پیج حمید منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید