ثبت نام برای مدل شدن در ترکیه + لیست مدل های ساکن ترکیه

در این جا تصمیم داریم پروسه مدل شدن در ترکیه را توضیح دهیم و برایتان شرح دهیم که چه مراحلی را باید بگذرانید تا بتوانید به عنوان مدل های اینستاگرام در این کشئر فعالیت نمایید.

اگر شما کنجکاو هستید که چگونه می‌ توانید به عنوان مدلینگ فعالیت کنید و به فعالیت بپردازید، پس در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذاریم‌.

برای مدل شدن در ترکیه چه باید کرد؟

برای مدل شدن در ترکیه چه باید کرد؟

کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که در صنعت پوشاک در جهان شهرت بسیاری دارد. به همین خاطر حرفه مدلینگ نیز در این کشور از رونق زیادی برخوردار است. معمولا افرادی که به عنوان مدل فعالیت می‌ کنند از درآمد نسبتا خوبی هم برخوردار هستند. بنابراین برای کسانی که به ترکیه مهاجرت می ‌کنند اگر شرایط مناسب و ایده آل را داشته باشند یکی از بهترین گزینه ها برای اشتغال آن ها فعالیت در حرفه مدلینگ می باشد.

راه های مدل شدن در ترکیه بسیار متنوع و زیاد می باشد اما افرادی که چهره بسیار حرفه‌ ای دارند و از نظر فیزیکی برای حرفه مدلینگ ورزیده و مناسب می باشند می‌ توانند امیدوار باشند که پروژه مدل شدن در ترکیه را با موفقیت پشت سر بگذرانند.

اگر بعد از اینکه تصمیم خود را گرفتید که در این پروژه فعالیت نمایید باید در یک موسسه آموزش مدلینگ فعالیت کنید تا تمام آموزش‌ های لازم به شما داده شود. اگر در این مسیر قدم گذاشتید باید صبر و شکیبایی بسیار زیادی به خرج دهید زیرا افراد زیادی هستند که منتظرند تا بتوانند به عنوان مدل در ترکیه پذیرفته شوند.

همچنین شما باید نسبت به پوشاک و مدلینگ اطلاعات بسیار زیادی داشته باشید و بدانید که چگونه باید برای تبلیغات و نمایش حاضر شوید تا فروش بسیاری از برند ها افزایش پیدا کند.

برند ها به مدل هایی نیاز دارند تا فروش آن ها را افزایش بدهند و تا زمانی که شما این پتانسیل را در خود به نمایش نگذاشته اید قادر نخواهید بود که به عنوان مدل در ترکیه شناخته شوید.

مدلینگ در ترکیه به عنوان یکی از صنعت هایی در سال‌ های اخیر شناخته شده است که درآمد بسیار زیادی برای علاقه‌ مندان به همراه داشته است و جوانان به این حرفه علاقه بسیار زیادی نشان داده اند زیرا علاوه بر آنکه باعث شهرت این افراد می شود باعث می شود که بتواند در مدت زمان بسیار کوتاهی درآمد آن ها چند برابر شود و یکی از ثروتمندان کشور ترکیه شناخته شوند.

اسامی شرکت های مدلینگ ترکیه را از کجا بیابیم؟

اسامی شرکت های مدلینگ ترکیه را از کجا بیابیم؟

با توجه به رونق زیاد صنعت مدلینگ در ترکیه آژانس ها و مراکز متعدد فعال در زمینه آموزش مدلینگ در ترکیه احداث شده‌ اند. در میان این مراکز متعدد برخی نام و آوازه بیشتری نسبت به سایرین دارند و از شهرت بیشتری برخوردار هستند که در نتیجه اعتبار آن هم بیشتر است.

برای دستیابی به لیستی از آژانس های معتبر در ترکیه می توانید در گوگل جستجو کرده و پس از انتخاب آژانس مورد نظر خود و تحقیقات لازم در زمینه خدمات و اعتبار آن آژانس اقدام به ثبت نام کنید.

آژانس های استایل و مد که در ترکیه وجود دارد به شما کمک می کند تا موسسه های حرفه‌ ای مدلینگ را بیابید که بتوانید با کمک آنها در میان رقیبانتان بسیار موفق‌ تر حضور پیدا کنید‌.

قیمت کلاس های مدلینگ در ترکیه چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت تعداد آژانس هایی که به  آموزش مدلینگ می پردازند در ترکیه بسیار زیاد و متعدد می باشد و هر آژانس با توجه به خدمات و امتیازاتی که در اختیار مراجعان قرار می دهند قیمت متفاوتی از آژانس های دیگر مطالبه می‌ کنند.

برخی از این آژانس ها از اعتبار بیشتری برخوردار هستند دلیل آن هم در نحوه ارائه خدمات شان می باشد به همین خاطر قیمت بیشتری هم برای عضویت دریافت می ‌کنند. اما برخی دیگر از آژانس‌ ها با کیفیت کمتر قیمت عضویت کمتری هم دریافت می کنند.

نکته قابل توجه این است که اگر شما در یک آژانس معتبر و اسم و رسم دار ثبت نام کنید در واقع نوعی آینده شغلی شما نیز در زمینه مدلینگ تامین می‌ شود چرا که برخی از برند ها برای استخدام مدل به این آژانس‌ ها مراجعه می‌ کنند و اعضای این آژانس‌ ها شانس بیشتری برای همکاری با برنده ای معتبر در زمینه تبلیغات و مدلینگ دارند.

قیمت کلاس های مدلینگ برای هر دوره در حدود ۱۰ هزار لیر در نظر گرفته شده است که بر اساس نوع این کلاس ها ممکن است این قیمت تا حدود زیادی متفاوت باشد.

به هر حال برای آنکه بتوانید در این کلاس شرکت کنید باید حداقل شرایط ممکن برای فعالیت در حرفه مدلینگ را داشته باشید برای مثال حداقل قد شما باید ۱۷۰ سانتیمتر باشد و وزن شما باید به صورت میانگین در حدود ۵۰ کیلوگرم باشد همچنین سینه شما باید کوچک باشد و شرایط سنی ۱۶ تا ۲۲ سال را داشته باشید.

شرایط مدل شدن دختر درترکیه چیست؟

شرایط مدل شدن دختر درترکیه چیست؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که برای مدل شدن در ترکیه علاوه بر این که باید از چهره زیبا و ایده‌ آل برخوردار باشید باید اندامی متناسب و فیتنس هم داشته باشید.

بنابراین دخترهایی که قصد مدل شدن در ترکیه را دارند لازم است که از این دو فاکتور مهم برخوردار باشند. شرایط مدل شدن در ترکیه بسیار پیچیده می باشد و اگر شما در این حرفه ورود پیدا کردید باید بدانید که همواره باید ظاهر آراسته و زیبایی داشته باشید.

اگر تصمیم داشته باشید که در کلاس های مدلینگ شرکت کنید باید حداقل شرایط را دارا باشید از جمله باید وزن شما به صورت میانگین ۵۰ کیلوگرم باشد و حداقل قدتان ۱۷۰ سانتی متر باشد.

اما برخی از آژانس ها شرایط جزئی تر و سختگیرانه تری برای مدل‌ های خانم تعیین می ‌کنند و فقط افرادی را که واجد این شرایط باشند به عضویت آژانس خود در می آورند که این شرایط عبارتند: علاوه براین که باید میانگین قد آن ها ۱۷۰ سانتی متر باشد، قد بالاتنه ۸۶ سانتی متر، دور کمر ۶۱ سانتیمتر و دور ران ۸۶ سانتیمتر و وزن باید به صورت نرمال و متناسب با بدن باشد که به طور میانگین ۵۰ کیلوی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این باید سایز سینه ها نیز کوچک باشند.

شرایط مدل شدن مرد در ترکیه چیست؟

آقایانی هم که قصد مدل شدن و اشتغال در زمینه مدلینگ در کشور ترکیه را دارند هم باید همانند دختر ها از چهره ای متناسب و اندام ایده آل برخوردار باشد تا شرایط عضویت در آژانس ها را داشته باشند.

از مهم ترین فاکتورهایی که برای مدل شدن یک مرد طبق استانداردهای آژانس های معتبر تعریف شده است به این شرح می باشد: حداقل قد مردها برای تبدیل به مدلینگ حرفه‌ ای در ترکیه ۱۸۵ سانتی متر می باشد و عرض شانه و حتی عرض سینه این افراد بسیار مهم است و باید وزن آنها نیز به صورت ایده آل و مناسب باشد. اگر این افراد دارای چهره جذاب و مردانه باشد به سرعت جذب حرفه مدلینگ خواهند شد‌.

چه دخترانی در ترکیه مدل شده اند؟

چه دخترانی در ترکیه مدل شده اند؟

برای خانم هایی که به ترکیه مهاجرت کرده اند اگر دارای شرایط مناسب باشد یکی از بهترین و رایج ترین شغل هایی که می تواند در آن فعالیت داشته باشد فعالیت به عنوان مدلینگ می باشد. به همین خاطر است که معمولا دختران ایرانی مدت کمی پس از ورود به کشور ترکیه به عنوان مدل مطرح و معروف می ‌شوند.

در ادامه دخترانی را معرفی خواهیم نمود که در ایران هیچ پیش زمینه کسب اطلاعات در زمینه مدلینگ نداشته اند و صرفاً زمانی که به کشور ترکیه رفته اند توانسته اند به عنوان مدل در این کشور به فعالیت بپردازند. پس در ادامه همراه ما باشید تا با این افراد آشنا شوید.

نیلی افشار

نیلی افشار یکی از بلاگرهای بسیار معروف اینستاگرام می باشد که به عنوان یکی از مدل های بسیار معروف ترکیه نیز شناخته شده است. این دختر از زمانی که از ایران خارج شد و با پویان مختاری وارد رابطه شد فعالیت خود را در حرفه مدلینگ آغاز نمود. حدود دو میلیون نفر در اینستاگرام این بلاگر مدل را دنبال می کنند و او نیز به تازگی بیشتر به لایف استایل روی آورده است و یکی از مدل‌ های فعال اینستاگرامی می باشد.

الناز قاسمی

الناز قاسمی به خاطر اندام بسیار خوبی که دارد توانسته در حرفه مدلینگ و رقص بسیار حرفه ای حضور پیدا کند و اگر اینستاگرام او را داشته باشید متوجه خواهید شد که او برای فعالیت در این حرفه بسیار ایده آل می باشد.

نازنین همدانی پور

نازنین همدانی پور یکی دیگر از دختران ایرانی است که همه او را به عنوان یک دنسر معروف می شناسند، نازنین همدانی پور تا به امروز مدت زمان طولانی است در کشور ترکیه در حال فعالیت در زمینه مدلینگ می باشد و توانسته در این مدت زمان طولانی تجربه و استعداد لازم را کسب نماید.

کیمیا

کیمیا یکی از دختران بسیار با استعداد ایرانی می باشد که هم اکنون در حرفه خوانندگی فعالیت می‌ کند. او به خاطر چهره و اندام بسیار زیبایی که دارد به عنوان مدل در ترکیه نیز شناخته شده است.

صبا پارسیان

صبا پارسیان که از دوست دخترهای سابق داوود هزینه می باشد و به واسطه او توانسته است به شهرت برسد، او نیز مدت های طولانی است به کشور ترکیه مهاجرت نموده است و هم اکنون در این کشور در حال فعالیت در حرفه مدلینگ می باشد.

بارش قاسمی

بارش قاسمی دنسر معروف ایرانی نیز در کشور ترکیه زندگی می‌ کند و به خاطر اندام بسیار استاندارد و ایده آلش در حرفه مدلینگ به فعالیت پرداخته است‌ و توانسته است در شبکه مجازی اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب نماید.

پارمیس راز

پارمیس راز یکی از دوست دختر های سابق داوود هزینه می باشد که با کمک های او توانسته وارد حرفه مدلینگ شود. او در حال حاضر یکی از مدل ها و میکاپ آرتیست های معروف در اینستاگرام می باشد که افراد زیادی در اینستاگرام پیج شخصی او را دنبال می‌ کنند.

این مدل معروف ایرانی در زمینه تبلیغات و معرفی لوازم آرایش و انواع پوشاک فعال است و علاوه بر مدل یک رقصنده حرفه‌ ای و توانا نیز می‌ باشد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا یکی از دختران معروف ایرانی است که به تازگی از ایران مهاجرت نموده است و با انتشار عکس ها و کلیپ های نا متعارف حاشیه های بسیاری را برای خود ایجاد کرده است، او نیز تصمیم گرفته که در زمینه مدلینگ و مدل شدن در ترکیه به فعالیت بپردازد.

رامینا ترابی

رامینا ترابی از مدل های بسیار معروف ایرانی می‌ باشد که بعد از آن که در این کشور به مشکل برخورد دیگر نتوانست در ایران فعالیت‌ های خود را ادامه دهد و تصمیم گرفت که به کشور ترکیه مهاجرت نماید.

مدل های مرد در ترکیه کدامند؟

علاوه بر دختران ایرانی که در ترکیه به عنوان مدل فعال هستند برخی از پسر های ایرانی نیز پس از ورود به ترکیه در زمینه مدل فعالیتشان را آغاز کرده اند. مانکن شدن در ترکیه پروسه ای بسیار سخت و پیچیده است که افرادی که توانسته اند این پروسه را از سر بگذرانند، به این جایگاه دست پیدا کرده اند و این افراد زحمت و سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته اند. در ادامه چند نمونه از این افراد را معرفی خواهیم نمود.

پدرام مختاری

پدرام مختاری برادر پویان مختاری یکی از چهره های معروف اینستاگرامی است و از جمله افرادی است که در حرفه مدلینگ به فعالیت می پردازد اما به خاطر استایل و ظاهر بسیار خوبی که دارد در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می‌ کند.

پویان مختاری

پویان مختاری نیز از مدل های بسیار معروف کشور ترکیه شناخته شده است که هم اکنون نیز در این حرفه در حال فعالیت می باشد. خوب است بدانید که او از جمله ثروتمندان این حرفه به شمار می‌ آید.

اردلان حسن زاده

این پسر ایرانی در زمینه مدلینگ استعداد بی نظیری از خود نشان داده است زیرا چهره و استایل او بسیار مناسب فعالیت در این حرفه می باشد.

مدل شدن ریحانه پارسا در ترکیه واقعیت دارد؟

شرایط مانکن بودن به قدری سخت است که بعید می دانیم ریحانه‌ پارسا به این سرعت توانسته باشد که به عنوان مدل در کشور ترکیه شناخته شود. به همین دلیل است که گمان می کنیم ریحانه پارسا قادر باشد با گذشت زمان در ترکیه به عنوان یک مدل به فعالیت بپردازد اما او باید بسیار صبوری ورزد تا بتواند در این جایگاه حضور حرفه ای پیدا کند.

با این حال برخی از منابع خبری و وب سایت ها از مدل شدن او برای تبلیغ لباس های برهنه و نیمه باز خبر می‌ دهد و عکس های متعدد او با لباس‌ های باز و نیمه برهنه در پیج اینستاگرامش به نوعی این خبر را تایید می‌ کند.

مشکلات مدل شدن در ترکیه چیست؟

از جمله مشکلات مدل شدن در ترکیه این است که شما مدام باید به ظاهر و استایلتان اهمیت بدهید و بر اساس آن که طراحان استایل شما چه می خواهند رفتار کنید.

طراحان خارجی در برنامه هایی شرکت می‌ کنند که مدل‌ های سراسر جهان را مد نظر قرار می‌ دهند و در آخر یکی از این افراد را برای تبلیغات برند ها برمی‌ گزینند. پس شما باید مسیر بسیار طولانی را پشت سر بگذارید تا بتوانید یکی از انتخاب های طراحان ترکیه باشید.

بنابراین برای این که یک مدل معروف و پر کار در ترکیه شد باید همواره از چهره ای زیبا و اندام متناسب برخوردار باشید و برای این کار باید از رژیم غذایی خاص و برنامه ورزشی منظم پیدا داشته باشید تا بتوانید استایل و تناسب اندام خود را حفظ کنید.

علاوه بر این برای این که بتوانید به عنوان یک مدل موفق در ترکیه با برند های معتبر همکاری کنید باید حتماً با یکی از آژانس های معروف عضو شوید تا نتیجه موفقیت آمیزی داشته باشید.

چرا که افرادی بودند که در آژانس های معمولی فعالیت شان را آغاز کرده اند و در نهایت نتوانستند آن طور که باید در این زمینه توفیق یابد. اگر هم خودشان به تنهایی خواسته باشند در این راه موفق باشند با توجه به تعداد زیاد مدل ها می توان گفت این کار بسیار سخت و طاقت فرسایی را پیش رو خواهند داشت.

مسابقه مدلینگ ترکیه بین چه افرادی برگزار می شود؟

مسابقه مدلینگ ترکیه بین چه افرادی برگزار می شود؟

انواع هفته های مد و مدلینگ در کشور ترکیه برگزار می‌ شود و در این مسابقات علاوه بر مدل های خارجی مدل های معروف ترکی نیز شرکت می ‌کنند. در این مسابقات مدلینگ برند ها و محصولات خارجی با آژانس های تبلیغاتی همکاری می ‌کنند و این آژانس‌ها نیز به آن ها مدل معرفی می کنند.

مسابقه مدلینگ ترکیه بین افرادی برگزار می شود که توانسته اند از نظر استایل و ظاهر مورد قبول داوران مسابقه قرار بگیرند. این افراد باید شرایط اولیه برای ورود به این مسابقه را داشته باشند که شرایط آن شرایط سنی و ظاهری و اندامی می باشد.

افرادی که بتوانند تمامی شرایط را داشته باشند می‌ توانند در گام بعد برای انتخاب شدن توسط داوران آمادگی لازم را کسب نمایند.

درآمد مدل شدن در ترکیه خوب است؟

میزان درآمد برای مدل ها با توجه به دستورالعمل و خدماتی که هر آژانس ارائه می ‌دهد متفاوت است و از هر شرکت نسبت به شرکت دیگر متفاوت می‌ باشد.

به عنوان مثال میزان دستمزد برای مدل هایی که بر روی استیج می رود از یک تا سه هزار لیر متفاوت است و برای مدل های معروف تر نیز این رقم گاهی به هفت و هشت هزار لیر هم می‌ رسد.

بر اساس برآوردهای انجام شده یک مدل معروف و پر کار در ترکیه ماهانه حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار دلار درآمد دارد. کار مدلینگ به خاطر پروسه بسیار سخت و پیچیده ای که دارد درآمد بسیار زیادی دارد و افرادی که بتوانند در این زمینه به درآمد بالایی دست پیدا کنند می توانند در این حرفه باقی بمانند.h

لبته بنا به اینکه این افراد تا چه اندازه بتوانند به صورت حرفه‌ ای فعالیت کنند و جایگاه خود را محکم نمایند درآمد متفاوتی کسب می کنند.

برای مدل شدن در ترکیه چه خصوصیات ظاهری لازم است؟

برای مدل شدن در ترکیه چه خصوصیات ظاهری لازم است؟

برای آنکه بتوانید به عنوان مدل در ترکیه فعالیت کنید خصوصیت ظاهری کاملی باید داشته باشید. برای مثال ظاهر و اندام شما باید ایده آل خاص خود را داشته باشد و اندازه سینه شما باید کوچک باشد و همینطور عضلات شکم شما باید استاندارد و مناسب باشد تا برای به نمایش درآوردن محصولات برندهای مختلف به مشکل بر نخورید تا بتوانید مدلینگی را تجربه کنید.

به طور کل مدل ها در ترکیه در زمینه عکاسی و مدل لباس فعالیت دارند. مدل هایی که برای عکاسی انتخاب می‌ شوند کسانی هستند که از چهره زیبا برخوردارند و آن چنان که باید از اندام ایده آل و مناسبی برخوردار نیستند و مدل‌ هایی با اندام متناسب و فیتنس بیشتر برای تبلیغات پوشاک و لباس های متعدد انتخاب می شود.

سوالات متداول

  1. حداقل شرایط ورود به عرصه مدلینگ چیست؟

    قد و وزن ایده آل از حداقل شرایط ورود به مدلینگ در ترکیه است.

  2. کدام افراد ایرانی در عرصه مدلینگ ترکیه حضور دارند؟

    افراد مختلف بسیاری در ترکیه در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند از جمله این افراد می توان به پویان مختاری و نیلی افشار اشاره کرد که در کشور ترکیه به عنوان مدل فعالیت می کنند‌.

  3. ریحانه پارسا مدل ترکیه است و چگونه پروسه مدل شدن در ترکیه را گذرانده است؟

    او هنوز به طور رسمی به فعالیت مدلینگ در کشور ترکیه نپرداخته است.

  4. کدام ایرانی مدل استایل و مد در ترکیه شناخته شده است؟

    رامینا ترابی از مدل های ترکیه به شمار می رود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید