بیوگرافی محمدرضا گلزار + بررسی خانه، ماشین و درآمد سوپراستار سینما

محمدرضا گلزار در سال 1356 در شهر تهران به دنیا آمد. وی در زمینه نوازندگی و خوانندگی موسیقی پاپ فعالیت می کند و همچنین او یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد. گلزار در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده است. در ادامه به بیوگرافی محمدرضا گلزار می پردازیم.

محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار در یکم فروردین ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. اصالت محمدرضا گلزار آذری می باشد و پدر او یکی از پول دار ترین افراد تبریز شناخته شده است. گلزار یک خواهر بزرگ تر به نام آتوسا و برادری به نام علیرضا دارد و نام برادر کوچک او بردیا می باشد. تحصیلات در خانواده گلزار یکی از معقوله های مهم است و به آن اهمیت می دهند. پدر و برادر بزرگ تر این سلبریتی هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک ترش مترجم زبان انگلیسی و آلمانی هستند. همان طور که می دانید گلزار تحصیلات عالیه را انتخاب نکرد و راه هنر را پیش گرفت. او زمانی که در این عرصه قدم گذاشت با مخالفت های گوناگونی از سمت خانواده مواجه شد چون او تا سال سوم دبیرستان شاگرد اول منطقه و ناحیه بود. او به علت علاقه زیادی که به هنر داشت در کنکور تجربی نتوانست رتبه خوبی کسب کند، به همین دلیل در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته مهندسی مکانیک ادامه تحصیل داد.

محمدرضا گلزار یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد که با ایفا نقش در فیلم سام و نرگس فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد و با همین فیلم به شهرت رسید. گلزار توانست جایزه دومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه برای نوشتن فیلمنامه و بازیگری درفیلم شیش و بش در سال 1389 و جایزه سومین جشنواره بهترین فیلم های ایرانی را در تورنتو از آن خود کند. این هنرمند با ایفا نقش در اولین فیلم که سام و نرگس بود طرفداران زیادی را جذب خود کرد و حال او را در فیلم های جذابی مثل آینه بغل می بینیم.

هر وقت در این سال ها کلمه سوپر استار را می شنویم نا خودآگاه به یاد محمدرضا گلزار می افتیم. محمدرضا گلزار یکی از خواننده، نوازنده، مدلینگ و بازیگر های موفق ایرانی می باشد که در قلب عده زیادی جا گرفته است. او در فضا های مجازی بسیاری فعالیت می کند که در این صفحات دنبال کننده بسیاری دارد. بعضی از افراد این سلبریتی را جزء گران ترین بازیگر ایرانی سینما می دانند و البته باید گفت همه می دانند این بازیگر با ارزش، قریب به دو دهه جزء پول ساز ترین بازیگر سینما کشور ایران بوده است. محمدرضا گلزار و امین حیایی در اکثر فیلم ها از جمله ساخت ایران با هم همبازی بوده اند و همچنین این سلبریتی با مهناز افشار و الناز شاکردوست هم، بازی های متعددی داشته است.

محمدرضا گلزار ازدواج کرده است؟

محمدرضا گلزار ازدواج کرده است؟

با این که این سلبریتی در آستانه 40 سالگی می باشد اما همچنان مجرد است. شاید شما هم بار ها خبر ازدواج محمدرضا گلزار را از رسانه های مختلف شنیده باشید اما این خبر ها شایعاتی بیش نبوده که برای این شخصیت به وجود آوردند. گلزار در رابطه با ازدواج گفت بار ها حس کرده ام که شهرت چه قدر باعث شده تا من تنها شوم. او گفت برای شخصی مثل من باید شرایط مطلوب ازدواج رخ دهد و من برای این امر خیلی مصمم هستم.

محمدرضا گلزار در دورهمی دعوت شد؟

برنامه دورهمی یکی از برنامه هایی بود که اکثر بازیگران به آن دعوت شدند و مهران مدیری با آن ها مصاحبه می کرد و سوالات جالبی از این افراد می پرسید. بعضی از بازیگران همانند محمدرضا گلزار به برنامه دورهمی دعوت شدند اما این دعوت را نپذیرفتند چون از سوالات مهران مدیری می ترسیدند و یا مشغول کار بودند و فرصت شرکت در این برنامه را نداشتند.

محمدرضا گلزار در کنسرت شادمهر حضور داشت؟

محمدرضا گلزار در کنسرت شادمهر حضور داشت؟

شادمهر عقیلی یکی از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ ایران می باشد که طرفدارهای بسیاری دارد. شادمهر کنسرت های بسیاری را در دوران قبل از کرونا برگزار کرده که یکی از آن ها در ترکیه در دو سانس 13 و 23 شهریور ماه برگزار شد و جالب تر آن که محمدرضا گلزار هم در آن حضور داشت. زمانی که شادمهر عقیلی روی صحنه بود در بین مردم گلزار را دید و ابراز خوشحالی کرد و گفت آقای محمدرضا گلزار بایستید تا ببینمتون و بعد به او خوش آمد گفت. این کنسرت به علت حضور آقای محمدرضا گلزار یکی از معروف ترین کنسرت ها شد که در اکثر رسانه ها هم پیچید.

درآمد محمدرضا گلزار چقدر است؟

درآمد محمدرضا گلزار چقدر است؟

زمانی که قرارداد بین تهیه کننده قهوه تلخ و محمدرضا گلزار در بین رسانه ها سر و صدا کرد موجب شد تا حواشی ایجاد شود، علیرضا سجاد پور مدیر اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد وارد معرکه شد و این قرارداد را باطل کرد. به تازگی گزارشی از مجله همشهری جوان منتشر شد که گواه بر این بود این بازیگر و نوازنده در همه زمینه هایی که فعالیت می کند، برای حضور در جشن های خصوصی و به ویژه جشن تولد هزینه ای حدود 15 میلیون دریافت می کند. این هنرمند برای حضور در برنامه های ویژه و مناسبتی در شهرها کمتر از 12 میلیون نمی گیرد و برنامه هایی هم که در شهرستان ها برگزار می کند هزینه ای بین 8 تا 10 میلیون دریافت می کند. معمولا همه بازیگران منتظر نقش کوتاه تلویزیونی هستند تا بتوانند روزگار خود را بگذرانند اما محمدرضا گلزار با بازی در فیلمی در سطح متوسط همانند فیلم بوتیک، دستمزدی میلیاردی دریافت می کند. محمدرضا گلزار از طریق مدل شدن در تلویزیون و تبلیغ هم توانسته درآمد خوبی داشته باشد.

آدرس پیج اینستاگرام محمدرضا گلزار چیست؟

محمدرضا گلزار در شبکه های مجازی فعالیت می کند که یکی از این شبکه ها، شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. او در این شبکه عکس ها و کلیپ های بسیاری قرار می دهد که این پست ها لایک و کامنت بسیاری را از آن خود می کنند. گلزار دارای 11 میلیون فالوور است که این عدد اصلا کم نیست و نشان می دهد طرفداران بسیاری در ایران دارد. وی عکس هایی که در باشگاه است و یا سر صحنه فیلم برداری است را در قالب پست قرار داده که این پست ها حدودا 1700 عدد می باشد. اگر شما علاقه مند هستید که پست ها و لایو های این هنرمند را در صفحه اینستاگرامش ببینید می توانید در قسمت سرچ جستجوگر این فضا، آیدی rezagolzar وارد کنید و او را فالو کنید.

شغل اصلی محمدرضا گلزار چیست؟

شغل اصلی محمدرضا گلزار چیست؟

گلزار در شغل های متعددی مشغول به کار بوده است. وی مدتی مدیریت یک کلوپ زیبایی را برعهده گرفته بود و بعد از آن رستوران افتتاح کرد و همچنین با یک برند مکزیکی همکاری اش را آغاز کرد و در حیطه تولید پوشاک قدم گذاشت. در حال حاضر او مدیریت فروشگاه go sport که به نمایندگی فرانسه است مشغول می باشد. محمدرضا گلزار علاوه بر خوانندگی و بازیگری یک سالن سولاریوم در دبی دارد و البته در بعضی از رسانه ها گفته شد که او در زمینه برج سازی هم فعالیت دارد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های بازیگران و افراد سرشناس همانند محمدرضا گلزار را می توان در هر سایت و فضا های مجازی متعدد مشاهده کرد. اگر شما علاقه مند هستید تا عکس های او را با افراد مختلف و در مکان های متعدد ببینید، می توانید اسم او را در مرورگر دلخواه وارد کنید و عکس و اطلاعات او را از سایت های متعدد مشاهده کنید. یکی دیگر از راه هایی که می توان عکس این سلبریتی را دید در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام است که شما با وارد کردن آیدی این شخص در جستجوگر اینستا او را پیدا کرده و فالو کنید تا عکس هایی که در قالب پست و استوری قرار داده شده را مشاهده کنید.

فیلم های محبوب محمدرضا گلزار کدامند؟

فیلم های محبوب محمدرضا گلزار کدامند؟

گلزار در فیلم های سینمایی و سریالی بسیاری به ایفا نقش پرداخته که معمولا در همه آن ها موفق بوده است. چند نمونه از فیلم های این هنرمند می توان به سلام بمبئی، سام و نرگس، گل یخ، چشمان سیاه، آینه بغل، آتش بس اشاره کرد.

سام و نرگس

ایرج قادری استعداد محمدرضا گلزار را کشف کرد که در اولین تجربه بازی او به ثمر نشست. در سال 1379 ایرج قادری برای نقش سام این هنرمند را انتخاب کرد و این بازیگر با استعداد و جوان توانست به خوبی از عهده این نقش برآید. بازیگری که در فیلم سام و نرگس مقابل او بازی می کرد نامش نوشین حسین خانی بود و داستان این دو نفر داستان رفاقت و عشق است. محمدرضا گلزار در نقش سام و عبد و امید با هم دوستان صمیمی هستند و با گذشت زمان سام عاشق خواهر عبد می شود. زمانی که عبد قهرمان وزشی می شود، چاقویی به عنوان هدیه از سام دریافت می کند و با چاقو عکس می گیرد. پس از مدتی امید به نرگس علاقه مند می شود و به همین خاطر امید ماجرا علاقه سام به نرگس را برای عبد باز گو می کند. عبد با خشم به دیدار سام می رود و آن جا به جای این که سام را مجروح کند خودش را با چاقو مجروح می کند طوری که منجر به فوت او می شود. سام در این ماجرا قاتل شناخته می شود و حکم اعدام برای سام صادر می شود. در نهایت روز عروسی امید و نرگس، با دیدن عکس عبد واقعیت مشخص می شود و پدر عبد روز اعدام سام او را می بخشد.

شام آخر

زمانی که محمدرضا گلزار در فیلم سام و نرگس ایفا نقش کرد، بسیار شناخته شد و پس از یک سال فریدون جیرانی از او برای بازی در فیلم شام آخر دعوت کرد. فریدون جیرانی با دعوت گلزار به این فیلم باعث شد تا این هنرمند بیشتر شناخته شود و این فیلم هم یکی از فیلم های پرطرفدار سینما محسوب شد. گلزار در شام آخر با بازیگران معروف و با تجربه ای مانند کتایون ریاحی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی هم بازی بود. شام آخر در مورد زنی است که سال ها از همسر خود جدا شده همراه با دخترش به خانه قدیمی پدرش می رود. با ورود گلزار با نقش مانی در این داستان اتفاقات دیگری رخ می دهد.

چشمان سیاه

ایرج قادری که شاهد موفقیت محمدرضا گلزار در سام و نرگس بود این بار از او برای بازی در فیلم چشمان سیاه دعوت کرد. گلزار در این فیلم با ماه چهره خلیلی در نقش غزل همبازی بود. ماجرا از این قرار بود که غزل و سورنا در یک دانشکده تحصیل می کردند و چون غزل بیماری چشمی به سراغش می آید، دانشگاه را ترک کرد و بعد از مدتی نابینا می شود. سورنا که نگران غزل می شود به سراغ او می رود تا در درس ها کمکش کند و کم کم علاقه ای میان آن ها ایجاد می شود.

گل یخ

گلزار در سال 83 در فیلم یخ به کارگردانی کیومرث پور احمد به ایفا نقش می پردازد که در چند روز نمایش به فروش خوبی می رسد. محمدرضا گلزار در این فیلم با الناز شاکر دوست هم بازی است و این اولین بازی الناز شاکردوست در سینما به حساب می آید. الناز شاکردوست در این فیلم نقش همسر گلزار را بازی می کند و این فیلم داستان دختر و پسری است که به هم علاقه مند هستند اما با مخالفت شدید پدر و مادر رو به رو می شوند.

آتش بس

در سال 85 محمدرضا گلزار در سینما کاملا شناخته شد و پیشنهاد های خوبی به او داده می شد. تهمینه میلانی یکی از تهیه کنندگان معروف سینما، برای فیلم آتش بس به سراغ گلزار رفت و از او خواست تا مقابل مهناز افشار بازی کند. اکران فیلم آتش بس با استقبال خوبی از سمت هواداران سینما رو به رو شد و محمدرضا گلزار بیشتر از قبل درخشید.

جوایز و افتخارات محمدرضا گلزار شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات محمدرضا گلزار شامل چه مواردیست؟

در دومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو که سال 1390 بود، محمدرضا گلزار به عنوان ستاره سینما شناخته شد و جوایزی به او اهدا شد. از وی برای بازی در فیلم شیش و بش در سومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو سال 91 تقدیر شد. گلزار به عنوان خوش پوش ترین بازیگر سینما ایران در سال 90 برگزیده شد. محمدرضا گلزار همچنین به عنوان مرد شایسته ایران در سال 89 در مجله پوشش انتخاب شد. او کاندیدا لوح ذرین انتخاب ویژه سال برای بازی در فیلم بوتیک در دوره 5 منتخب سایت بهترین های سال در سال 84 بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید در مرورگر محمدرضا گلزار ویکی پدیا را سرچ کنید تا وارد سایت ویکی پدیا شوید.

محمدرضا گلزار چند سال دارد؟

محمدرضا گلزار متولد یک فروردین سال 1356 است که حدودا 40 سال دارد. سن محمدرضا گلزار اصلا به چهره اش نمی خورد و او در مقابل هم دوره ای هایش بسیار خوب مانده است.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

مصاحبه های مختلفی با محمدرضا گلزار انجام شده سوالاتی از او پرسیده شد که در ادامه برای شما علاقه مندان بازگو خواهیم کرد. از محمدرضا گلزار سوالاتی این قبیل پرسیده شد: در مدت دوری از عرصه هنر شما مشغول به چه کاری بودید؟ من هیچ وقت از این عرصه دور نبودم با مشغول خواندن و انتخاب فیلمنامه های پیشنهادی بودم. البته طبیعی است که به خاطر مسافرت و فاصله کاری که بین کارهایم رخ داده این سوال فکر شما را در گیر کند. شایعه های زیادی برای شما ایجاد شده مبنی بر ممنوع الکار بودن، ترک کردن ایران و اقامت در کشور های خارجی به خصوص کشور امارات، عدم بازگشت به ایران و چیزهایی از این قبیل، شما خودتان از این شایعات با خبر بوده اید؟ می توانم بگویم هیچ کس به اندازه من تا به حال مورد قضاوت اشتباه قرار نگرفته، در حالی که همه همدیگر را از این کار منع می کنند. این ها شایعه هایی بود که برای من ایجاد کردند و هیچ کدام صحت ندارند.

از او سوال شد چرا برخی از مردم و برخی از رسانه ها برای شما تا این حد شایعه و حاشیه ایجاد می کنند؟ این سوال را باید از خود آن ها بپرسید! البته در حیطه ای که ما کار می کنیم این جریان ها در همه جای دنیا به دلایل مختلف موضوعی عادی است، اما به دلایل تربیتی و فرهنگی ویژه انتظاراتی از هم داریم که بیجا هم نیست و کاملا به جاست. بعد از سال ها تجربه چه قدر در تلاش هستید که از حاشیه ها دور باشید و چه قدر با آن ها مقابله می کنید؟ در پاسخ گفت: من از همان اول موظب حواشی و شایعه ها بودم اما تجربه و پختگی چیزی نیست که از آن چشم پوشی کنم در ادامه گفت من بسیار محتاط هستم.

خانواده در این حیطه چگونه از شما حمایت کردند؟ او گفت خانواده من همیشه موجب آرامش من هستند و در حال حاضر هر چه دارم از دعای خیر پدر و مادرم است. بعد از بازگشت و شروع مجدد کارهای هنری در کنار بازیگری دوباره وارد عرصه موسیقی شدید، هنوز هم دوست دارید هم خواننده باشد هم بازیگر؟ باید بگویم من به عرصه موسیقی وارد نشدم بلکه از موسیقی آمده ام. موسیقی علاقه و دغدغه کودکی من بوده و از نوجوانی ساز زدم، بعد از آن گروه آریان را تاسیس کردم و حالا هم مشغول بند ریزار هستم.

حاشیه های محمدرضا گلزار درباره چه مواردیست؟

محمدرضا گلزار یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی ها می باشد. او در پاییز سال 87 به خاطر پیشنهاد دستمزد بالایی که برای فیلم دو خواهر داده بود ممنوع الفعالیت شد. محمدرضا گلزار برای این فیلم که دستمزدش 30 میلیون تومان بود پیشنهاد 70 میلیون تومان را داد و به خاطر این پیشنهاد به مدت شش ماه ممنوع الفعالیت شد. در یکی از هفته نامه ها سر دبیر خواست تا عکسی از حسام نواب صفوی، امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا و محمدرضا گلزار بگیرد که گلزار به خاطر این که شریفی نیا هم در قاب بود از سردبیر عذرخواهی کرد و روز بعد تکی عکس گرفت طوری که گرافیست بتواند عکس او را در کنار گروه مونتاژ کند.

دوست دختر این بازیگر کیست؟

دوست دختر این بازیگر کیست؟

در بسیاری از رسانه ها منتشر شد که دوست دختر محمدرضا گلزار آیسان آقا خانی است اما محمدرضا گلزار اصلا این را تایید و یا رد نکرده است. در بعضی از سایت ها برای محمدرضا گلزار شایعاتی در مورد دوست دخترانش نوشته شده اما هیچکدام صحت ندارد.

ماشین محمدرضا گلزار چیست؟

ماشین محمدرضا گلزار چیست؟

محمدرضا گلزار ماشین های متعددی داشته ما سعی کردیم کلکسیونی از ماشین های او را برای شما بیاوریم، اما دقیق نمی دانیم کدام ماشین را فروخته و در حال حاضر کدام ماشین را استفاده می کند. ماشین بی ام وه سری 8 کوپه ماشینی بود که در ایران وارد نشده بود اما محمدرضا گلزار داشت. رنجرور ال 322 یکی دیگر از ماشین های این هنرمند است که گلزار به آن علاقه بسیاری دارد و از آن بیشتر استفاده می کند. یکی دیگر از ماشین های گلزار فراری اف 430 اسپایدر بود که این ماشین از معروف ترین و بهترین ماشین های سال های اخیر بود.

محمدرضا گلزار استقلالی است یا پرسپولیسی؟

او هیچ وقت در هچ رسانه ای به طور شفاف بیان نکرده که استقلالی است یا پرسپولیسی و همیشه زیر پست های فوتبالی اش یک قلب آبی و قرمز می گذارد و می گوید من هر دو تیم را دوست دارم.

خانه گلزار کجاست؟

خانه گلزار کجاست؟

محمدرضا گلزار عکسی از خانه خود در قالب پست مننتشر کرد که در همه رسانه ها سرو صدا کرد. این بازیگر خیلی ثروتمند است به همین دلیل در بهترین منطقه شهر تهران یعنی لواسان خانه ویلایی دارد.

بیماری پوستی محمدرضا گلزار چیست؟

محمدرضا گلزار تا جایی که می دانیم بیماری پوستی نداشته و فقط در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به اسم سان پینت را دارد. اگر این بازیگر بیماری پوستی داشت حتما در خبرگزاری های بسیاری درج می شد.

سوالات متداول

  1. همسر محمدرضا گلزار کیست؟

    این بازیگر تا به اکنون ازدواج نکرده است.

  2. سن محمدرضا گلزار چه قدر است؟

    تاریخ تولد محمدرضا گلزار یک فروردین سال 1356 می باشد و حدودا 44 سال دارد.

  3. علت ممنوع الکار شدن محمدرضا گلزار چه بود؟

    او در پاییز سال 1387 برای فیلم دو خواهر دستمزد بالایی خواسته بود و به همین دلیل ممنوع الفعالیت شد.

  4. اولین فیلمی که گلزار در آن دیده شد چه نام داشت؟

    محمدرضا گلزار با فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری به شهرت رسید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید