بیوگرافی حامد بهداد + کارنامه هنری و بررسی رابطه های او

حامد بهداد یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی سینما است که استعداد بی نظیرش در ایفا نقش و ارتباط دقیق و احساسی با کاراکتر هر فیلم خود، راز موفقیت و محبوبیت او در این رشته می باشد. این چهره از موفق ترین سلبریتی های ایرانی است که رمز و راز های متعددی در زندگی هنری و شخصی اش مشاهده می شود.

حامد بهداد کیست؟

حامد بهداد کیست؟

دنیا سینما ایران، هنر پیشه های با استعدادی را در خود نهفته است که هر کدام از آن ها به نوعی موجب محبوبیت دنیا سینما شده اند. از سلبریتی های شناخته شده و محبوبی که توانسته به عنوان یک بازیگر حرفه ای در سینما ایران فعالیت داشته باشد، می توان به حامد بهداد اشاره کرد. کم تر کسی است که با این بازیگر خوش چهره و خوش صدا آشنایی نداشته باشد و هنر آفرینی های او را تماشا نکرده باشد. اصالت حامد بهداد، خراسانی است و تا اتمام تحصیلات دوران دبستان و دبیرستان خود در استان مشهد زندگی کرد. البته در زمان آغاز جنگ هشت ساله ایران و عراق، مدتی را به همراه خانواده اش ساکن نیشابور شد و تحصیلات راهنمایی را در این شهرستان سپری کرد. وی پس از شرکت در کنکور، توانست به دانشگاه آزاد اسلامی تهران راه پیدا کند و مدرک کارشناسی خود در رشته تئاتر و بازیگری را از این دانشگاه کسب کرد. وی نخستین فرزند خانواده بهداد بود و تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد. مادر او نسرین قدمگاهی و پدرش محمود بهداد، تاثیر بسزایی در موفقیت و پیشرفت فرزندشان داشته اند.

حامد بهداد ازدواج کرده است؟ 

حامد بهداد ازدواج کرده است؟ 

با این حال، حامد بهداد از سلبریتی هایی است که راز های زندگی شخصی خود را با رسانه ها به اشتراک نمی گذارد و تنها اطلاعاتی که از او در زندگی شخصی به چشم می خورد، وضعیت تاهل او می باشد. او متاهل نیست و در حال حاضر از زندگی مجردی اش لذت می برد. وی در مصاحبه هایش عنوان کرده است که تصمیم دارد که در حال حاضر مسیر زندگی اش را به تنهایی سپری کند و بر روی اهدافش تمرکز کند.

حامد بهداد در دورهمی دعوت شد؟

به دلیل محبوبیت و مشهوریت بسیار زیاد این چهره جوان ایرانی، طرفداران او بار ها خواستار حضورش در برنامه های مردمی در تلویزیون ایران شدند. در حال حاضر از پربیننده ترین برنامه های مردمی که در تلویزیون ایران پخش می شود، برنامه دورهمی می باشد. مدیریت این برنامه به عهده مهران مدیری، از بازیگران و هنر پیشه های محبوب مردمی، می باشد که برای بار های متعدد، حامد بهداد را به برنامه خود دعوت کرد اما در هر بار، حامد بهداد از رفتن به این برنامه سر باز زد و سرانجام صدا اعتراض طرفدارانش را بلند کرد. وی در نهایت در یک مصاحبه اعلام کرد که از رفتن به برنامه هایی که در حضور مردم اجرا می شود، می ترسد. وی همچنین از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و گفت که شخصیت فی البداهه ای ندارد و ترجیح می دهد در برنامه ها و رسانه هایی حاضر شود که از قبل در مورد ادامه روند برنامه، اطلاع داشته باشد.

حامد بهداد و خندوانه

حامد بهداد در خندوانه، برخلاف دعوت متعدد از سوی رامبد جوان، حضور پیدا نکرد و دلیل آن را نیز همان ترس از مصاحبه های فی البداهه عنوان کرده است.

درآمد حامد بهداد چقدر است؟

درآمد حامد بهداد چقدر است؟

درآمد های نجومی چهره های سینما ایران، همیشه یکی از مسائل جنجالی و داغ سینما می باشد. با توجه به تخمین ثروت حامد بهداد، می توان گفت که او یکی از ثروتمند ترین بازیگران سینما ایران به حساب می آید. این چهره به دلیل استعدادی که در رشته بازیگری داشت، توانست زود تر از آن چه پیش بینی می شد، به محبوبیت و شهرت دست پیدا کند. حامد بهداد در حال حاضر یکی از بازیگران با تجربه سینما ایران به حساب می آید و یکی از دلایل مشاهده برخی از فیلم های سینمایی و نمایش های خانگی، حضور این بازیگر محبوب به عنوان نقش های اصلی داستان می باشد. از این جهت وی دستمزد های بسیار نجومی را برای ایفا نقش در فیلم ها تعیین می کند که شاید درک این مبالغ در ابتدا سخت باشد. این چهره در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که تمام شایعات در مورد دستمزد نجومی اش صحت دارد و هر بازیگر با تجربه و حرفه ای در سینما ایران، باید دستمزد بالایی نیز دریافت کند. مطابق با گفته برخی رسانه ها، این چهره برای حضور سه روزه در یک فیلم، ۱۶۰ میلیون تومان دریافت کرد. او بازیگری را راه امرار معاش خود می داند و درآمد سالانه او، میلیاردی پیش بینی شده است.

آدرس صفحه اینستاگرام حامد بهداد چیست؟

حضور حامد بهداد تنها در مقابل دوربین های رسانه های هنری محدود نمی شود، بلکه او در شبکه های مجازی نیز حضور دارد و با علاقه مندان و طرفداران خود ارتباط برقرار کرده است. حضور این چهره در شبکه مجازی اینستاگرام، محبوبیتش را دو چندان کرد و در برخی شرایط با طرفداران خود در این فضا مجازی و با حضور در لایو و استوری، ارتباط برقرار می کند. حامد بهداد اینستا را اپلیکیشن محبوب خود برای ادامه فعالیت می داند و تصمیمی بر حذف کردن اکانت کاربری خود در این فضا مجازی نخواهد داشت. در حال حاضر برای دسترسی به صفحه رسمی این بازیگر خوش چهره سینما ایران، تنها کافی است تا آیدی behdad_hamed را در قسمت سرچ اینستاگرام، وارد کنید. پیج اصلی این بازیگر محبوب از طریق مدیریت اینستاگرام، تیک آبی را دریافت کرده و از تمامی فن پیج های او متمایز شده است. وی در حال حاضر ۲ میلیون مخاطب اینستاگرامی دارد و بیش از ۸۰۰ پست، که شامل فیلم و یا تصاویر او می باشد، را به اشتراک گذاشته است.

شغل اصلی حامد بهداد چیست؟

شغل اصلی حامد بهداد چیست؟

در مصاحبه های این بازیگر محبوب مشاهده می شود که از بازیگری به عنوان حرفه و شغل اصلی خود نام می برد. وی درآمد اصلی خود را از این راه به دست آورده و همچنان نیز با حضور در نمایش های خانگی، مبالغ بالایی را دریافت می کند. البته منبع درآمدی حامد بهداد تنها به ایفا نقش در فیلم و سریال ها محدود نمی شود، بلکه او به تازگی وارد حرفه های موسیقی و گویندگی نیز شده است که با استقبال طرفدارانش رو به رو شد. از این جهت این دو زمینه را می توان آغاز ورود او به دنیا دوبلوری عنوان کرد. این چهره در زمینه نواختن موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت دارد و آن را شغل دوم خود، پس از بازیگری می داند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

تصاویر سلبریتی های ایرانی در تمامی رسانه های هنری اینستاگرام به چشم می خورد. علاوه بر این بسیاری از سایت های معتبر در زمینه سلبریتی ها فعالیت می کنند که جدید ترین تصاویر حامد بهداد در جشنواره های مختلف و فرش قرمز را پوشش می دهند اما اصلی ترین منبع تصاویر این بازیگر محبوب مردمی را می توان پیج اینستاگرام او دانست. در پیج رسمی اینستاگرام حامد بهداد، تصاویر بی شماری از او مشاهده می شود که در اختیار علاقه مندانش قرار داده است. توجه داشته باشید که اطلاعات بیشتر از این چهره را می توانید در صفحه حامد بهداد ویکی پدیا مشاهده نمایید. یکی از تصاویری که از این چهره بسیار وایرال شد، تصویر حامد بهداد و مادرش در جشنواره فیلم فجر می باشد. نکته ای که در این تصویر توجه بینندگان را به خود جلب کرد، علاقه و احترام بیش از اندازه حامد بهداد به مادر خود می باشد.

فیلم های محبوب حامد بهداد کدامند؟

فیلم های محبوب حامد بهداد کدامند؟

حامد بهداد فعالیت رسمی خود در دنیا سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. این چهره در ابتدا در دفتر تبلیغاتی رامبد جوان حاضر شد و به عنوان مدیر تبلیغات این چهره شروع به کار کرد. پس از مدتی رامبد جوان، با پی بردن به استعداد بی نظیر بهداد در نقش آفرینی، شروع به کشف این چهره کرد و او را به همایون اسعدیان معرفی نمود. آغاز همکاری حامد بهداد با این کارگردان محبوب، مسیر جدیدی را در زندگی او خلق کرد و موجب شد تا به شهرت امروزی اش دست پیدا کند. وی تا کنون در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی، ۹ سریال تلویزیونی و ۳ سریال نمایش خانگی به ایفا نقش پرداخته است. او همچنین در آثار قدرتمندی به عنوان دوبلور حضور داشت و در فیلم های کوتاه نیز مشارکت داشته است. در ادامه بهترین آثار هنری این چهره را بررسی خواهیم کرد.

فیلم سطح یک

فیلم سطح یک را می توان یکی از آثار توقیف شده حامد بهداد دانست. این فیلم در سال ۱۳۹۸ و به کارگردانی محسن قرایی و پس از فیلم سد معبر ساخته شد. حامد بهداد در نقش وحید مرادی در این فیلم سینمایی حضور پیدا کرد و توانست نقش ماندگاری را بر جای بگذارد. وحید مرادی یکی از چهره های شرور و لات تهران بود که در یک نزاع خیابانی دستگیر شد و سرانجام در زندان به قتل رسید. فیلم سطح یک به زندگی نامه این چهره ایرانی پرداخته است، اما به دلیل خشونت های موجود در آن، بر روی پرده سینما اکران نگردید. با این وجود کاراکتر وحید مرادی که با نقش آفرینی حامد بهداد خلق گردید، یکی از بهترین کاراکتر های دنیای سینما می باشد.

سریال دل

دل یکی از نمایش های خانگی حامد بهداد است که نخستین قسمت آن در سیزدهمین روز آذر ۱۳۹۸ منتشر شد. حامد بهداد در سریال دل هنر آفرین نقش آرش سپنتا بود که در کنار ساره بیات به عنوان نقش اصلی مرد این سریال شناخته شد. سریال دل در دومین روز مهر ۱۳۹۹ به پایان رسید و شامل سه فصل مجزا اما پیوسته بود. این سریال همچنین به دلیل دارا بودن سبک ملودرام عاشقانه به یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی از دیدگاه بینندگان تبدیل شد که کارگردانی منوچهر هادی تاثیر بسزایی در این امر داشت.

فیلم گیج گاه

فیلم گیج گاه را می توان یکی دیگر از آثار قدرتمند حامد بهداد دانست. این فیلم سینمایی به کارگردانی عادل تبریزی و در سال ۱۳۹۹ تهیه شد و حضور چهره های برتری نظیر جمشید هاشم پور و باران کوثری در کنار حامد بهداد، موجب جذابیت و محبوبیت بیش از پیش این فیلم سینمایی شده است. گیج گاه در حال حاضر آخرین فیلم حامد بهداد می باشد که کاراکتر حسن خوشنودی را برای این چهره خلق کرد. لازم به ذکر است که فیلم سینمایی گیج گاه برای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ساخته شده و برای نخستین بار در این جشنواره اکران می شود.

فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

همکاری حامد بهداد و رویا نونهالی در فیلم سینمایی نیمه شب اتفاق افتاد، نقطه عطفی در کارنامه هنری این چهره می باشد. فیلم نیمه شب اتفاق افتاد در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و در مهر ماه سال ۱۳۹۵ در سینما های سراسر ایران اکران گردید. کارگردان این فیلم سینمایی تینا پاکروان است که کاراکتر حسین را برای حامد بهداد در نظر گرفت. ژانر این فیلم عاشقانه و خانوادگی عنوان شده و حضور بازیگران شناخته شده ای نظیر آتیلا پسیانی، ستاره اسکندری، گوهر خیر اندیش و … به محبوبیت این فیلم سینمایی افزوده است.

سریال می خواهم زنده بمانم

نمایش خانگی می خواهم زنده بمانم، یکی از همکاری های حرفه ای حامد بهداد و سحر دولتشاهی می باشد. این سریال به صورت اختصاصی برای شبکه نمایش فیلیمو و به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساخته شد. این سریال در سال ۱۳۹۹ تهیه گردید و در دو فصل ارائه خواهد شد که فصل دوم آن مربوط به بهار ۱۴۰۱ می باشد. حامد بهداد در این سریال خانگی کاراکتری به نام امیر شایگان را پدید آورد که از اصلی ترین نقش های مرد این سریال می باشد. هنر آفرینی بی نظیر او در کنار سحر دولتشاهی، موجب شد تا بینندگان این سریال نمایش خانگی بیش از پیش افزایش یابند.

جوایز و افتخارات حامد بهداد شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات حامد بهداد شامل چه مواردیست؟

بازیگر ایرانی حامد بهداد تا کنون توانسته ۱۸ عنوان برترین بازیگر مرد را در جشنواره ها و رسانه های هنری مختلف به دست آورد. نخستین جایزه رسمی این چهره به سال ۱۳۸۳ و بازی در فیلم بوتیک باز می گردد که توانست برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد شود. البته این چهره برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ به دلیل حضور منحصر به فرد در فیلم سینمایی آخر بازی، نامزده سیمرغ بلورین شد. در سال ۱۳۸۸ حامد بهداد توانست تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد را برای ایفای نقش در فیلم روز سوم به دست آورد. نخستین سیمرغ بلورین به عنوان برنده که این بازیگر محبوب ایرانی به دست آورد، به سال ۱۳۸۹ و برای فیلم جرم باز می گردد. در حال حاضر آخرین عنوان افتخار آفرین این سلبریتی ایرانی مربوط به ایفای نقش در فیلم قصر شیرین است که توانست برنده بهترین بازیگر مرد از دیدگاه منتقدان شود. این چهره همچنین برای هنر آفرینی در فیلم ‌های این حرف نمی زند، کافه ستاره، حس پنهان، دلخون، کسی از گربه های ایران خبر نداره، هفت دقیقه تا پاییز، کیمیا و خاک، شبانه روز، سعادت آباد، آرایش غلیط، خانه دختر، سد معبر، مارموز و … برنده و یا نامزد جوایز مختلف شده است.

حامد بهداد چند سال دارد؟

تاریخ تولد حامد بهداد به بیست و ششمین روز مهر ماه سال ۱۳۵۲ خورشیدی باز می گردد. این چهره در استان مشهد و در یک خانواده هنری متولد شد سرانجام برای گذراندن دوران دانشگاه خود به استان تهران آمد و در حال حاضر در این استان زندگی می کند. او به عنوان، عکاس، نوازنده، بوکسور، تهیه کننده و صدا پیشه نیز شناخته می شود. با انجام یک محاسبه ساده می توان دریافت که در حال حاضر سن حامد بهداد برابر ۴۷ سال می باشد.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

می توان عنوان کرد که تمامی اطلاعاتی که از این بازیگر خوش چهره ایرانی موجود می باشد، از طریق مصاحبه های او با رسانه های هنری مختلف به دست آمده است. یکی از مصاحبه های دیدنی حامد بهداد به گفت و گوی او با برنامه من و شما باز می گردد که بسیار پر بیننده بود. محتوای اکثر مصاحبه های این چهره مربوط به تلاش ها و راه رسیدن او به جایگاه امروزی اش و همچین افتخارات و جوایزی که به دست آورده است، می باشد. اگر از علاقه مندان مشاهده این بازیگر ایرانی هستید، می توانید فیلم کامل مصاحبه های او را در اپلیکیشن یوتیوب و یا آپارات مشاهده نمایید. همچنین کلیپ معروف “حامد بهداد حتی به غلط” مربوط به یکی از مصاحبه های او می باشد که از طریق روش های گفته شده قابل مشاهده خواهد بود.

حاشیه های حامد بهداد درباره چه مواردیست؟

با این که حامد بهداد یکی از بهترین و محبوب ترین بازیگر های دنیای سینمای ایران است، اما انتقادات و حاشیه های بی شماری نیز برای این چهره پدیدار شده است. البته این بازیگر تا کنون در مقابل حواشی ایجاد شده صحبتی نکرده و در بسیاری از موارد سکوت را انتخاب نموده است. این بازیگر ایرانی در مصاحبه خود با برنامه فیلم کات جمله ای را به کار برد که برخی از چهره ها از آن سوء استفاده کردند. “لذت می برم از زیستن حتی به غلط” جمله جنجالی این بازیگر ایرانی بود که ریحانه پارسا پس از بازی این چهره در سریال دل، دوباره آن را به گونه ای دیگر استفاده کرد. 

ریحانه پارسا، حامد بهداد را برای بازی در این سریال سرزنش کرد و انتقاد هایی را به او روا داشت. شهره قمر یکی از بازیگران نا شناخته نیز جنجال هایی را برای بهداد ایجاد کرد. بهداد در سخنرانی مراسم تجلیل از افتخار آفرینان سینما، از زندانیان سیاسی به ویژه نوید افکاری حمایت کرد و حواشی بی شماری را به راه انداخت. در پی این صحبت ها شهره قمر حامد بهداد را منافق نامید و به او توهین کرد. البته این آقای بازیگر در برابر تمام اهانت ها سکوت کرد و از حاشیه ها دور ماند.

همسر این بازیگر کیست؟

همان طور که ذکر شد، حامد بهداد تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. اما به دلیل رابطه بسیار صمیمی میان حامد بهداد و باران کوثری، مدتی شایعاتی نسبت به ازدواج این دو چهره به گوش می رسید. حتی در پی این خبر، خبر جدیدی مبنی بر رابطه نامشروع حامد بهداد با این خانم بازیگر نیز، پخش گردید. اما مدیر برنامه های این بازیگر صراحتا اعلام کرد که تمامی خبر ها و شایعاتی که پیرامون موضوع ازدواج حامد بهداد در فضا مجازی دست به دست می شود، کذب هستند و صحت ندارند.

ماشین حامد بهداد چیست؟

همان طور که در مطالب پیشین عنوان کردیم، Hamed Behdad تصاویر متعددی از خود را در پیج اینستاگرامش به اشتراک می گذارد. این چهره تا کنون عکس های بی شماری از خود در داخل ماشین های مختلف منتشر کرده که احتمال می رود تمام آن ها متعلق به شخص حامد بهداد باشد. با این که از مدل دقیق ماشین این آقا بازیگر اطلاعاتی در دسترس نیست، اما با توجه به داخل لوکس ماشین هایی که در تصاویر او مشاهده می شود، می توان به گران قیمت بودن ماشین این چهره پی برد.

حامد بهداد در کتاب باز چه گفت؟

کتاب باز یکی از برنامه های تلویزیونی است که از شبکه نسیم پخش می شود. هدف از ساخت و پخش این برنامه را می توان گسترش فرهنگ کتاب خوانی و استفاده از معادل های فارسی کلمات بیگانه عنوان کرد. در هر قسمت از این برنامه سلبریتی ها و چهره های شناخته شده حضور دارند و کتاب های مفیدی را به بینندگان معرفی می کنند. حامد بهداد در فصل پنجم این برنامه حضور داشت که تمامی قسمت های حضور این بازیگر و گفت و گو او با مجری این برنامه را می توانید در آپارات مشاهده کنید.

آهنگ حامد بهداد را چگونه گوش کنیم؟

اغلب تک آهنگ هایی که از این آقای بازیگر به گوش رسیده، مربوط به برخی از سکانس های فیلم های سینمایی بوده است. حامد بهداد اومدی صداتو قربون را در فیلم سینمایی نیمه شب اتفاق افتاد، خواند که جذابیت این فیلم را افزایش داده است. برای شنیدن آهنگ های این چهره می توانید به سایت های فعال در زمینه موسیقی و یا اپلیکیشن های شناخته شده موسیقی مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. حامد بهداد در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

    او در اصل یکی از بازیگران ایرانی است که در رشته های دیگری که در مقاله به آن پرداخته شد، تبحر دارد.

  2. این آقا بازیگر در چه سالی متولد شد؟

    وی متولد سال ۱۳۵۲ است و در ۲۶ مهر آن سال دیده به جهان گشود.

  3. حاشیه های حامد بهداد در چه موردی است؟

    او از کم حاشیه ترین بازیگران دنیا سینما است اما چهره هایی نظیر ریحانه پارسا و شهره قمر برای او جنجال هایی را به وجود آورده اند که به آن پرداخته ایم.

  4. اصالت این آقای بازیگر به کجا باز می گردد؟

    حامد بهداد در مشهد متولد شد و اصالتی خراسانی دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید