بیوگرافی آرین زمان دوست پسر صدف بیوتی + عکس های جدید این دو بلاگر

آرین زمان یکی از تراول بلاگر و مدل های اینستاگرام می باشد که 580 هزار فالوور دارد و این عدد نشان می دهد افراد بسیاری را جذب خود کرده است.

آرین زمان کیست؟

آرین زمان کیست؟

آرین زمان یکی از بلاگر های معروف در زمینه سفر گردی و مدلینگ می باشد که هواداران بسیاری دارد. این چهره در ایران متولد نشده است و در دوازدهم فروردین ماه 1374 در ریدجو کالابریا، کشور ایتالیا به دنیا آمده است. مادر آرین از شهر تهران است و پدرش اصالتا اصفهانی می باشند و پدر و مادرش تاجر هستند. از آن جایی که پدر و مادر آرین تاجر هستند، باید گفت این خانواده وضع مالی بسیار خوبی دارند و جزء افراد ثروتمند می باشند. مادر این چهره اینستاگرامی چندین سال متوالی در تلویزیون کار کرده است و پدرش در شمال زندگی خود را می گذراند. آرین و مادرش در کنار هم در کشور ایتالیا زندگی می کنند و روزگار خوبی دارند. پدر و مادر این چهره از زمانی که دانشجو بودند با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

آرین در ایران زندگی می کرد و اما مدتی است که از ایران مهاجرت کرده و به کشور ایتالیا رفته است. این بلاگر برای تحصیل به میلان رفته و در رشته روابط عمومی و ارتباطات تجاری در دانشگاه میلان به تحصیل پرداخته است. او از سال 2009 فعالیت خود را با منتشر کردن عکس های خود در فضای اینستاگرام آغاز کرد و در حال حاضر 5 سال است که به صورت حرفه ای در این شبکه اجتماعی فعالیت می کند. آرین زمان از طریق منتشر کردن عکس های مدلینگ، نوع زندگی و سفر های متعدد به کشور های مختلف برای تبلیغ در فضای مجازی به شهرت رسیده است. همانطور که می دانید آرین زمان دوست پسر صدف بیوتی یکی از بلاگر ها معروف در اینستاگرام است که در حیطه آرایشی و زیبایی فعالیت دارد.

دوستی این دو نفر از زمانی که در مهمانی که برای اینفلوئنسر ها بود آغاز و آن ها نیز با هم آشنا شدند و دوستان خوبی برای هم شدند. آرین به درس خیلی علاقه داشت به همین خاطر به سه زبان ایتالیایی، انگلیسی، پارسی مسلط است و می تواند در این زبان ها به خوبی صحبت کند. جالب است بدانید با این که او به خوبی در این سه زبان صحبت می کند اما نمی تواند زبان پارسی را بخواند و بنویسد. وی زبان پارسی را از مادر بزرگش یاد گرفته است. در همه رسانه ها گفته شد آرین زمان ازدواج کرده است اما او خودش در صفحه اینستاگرام و دیگر فضا ها اصلا خبری از ازدواج منتشر نکرده است. وی مجرد است و دوست های زیادی برای خود دارد و معمولا تمام وقتش را صرف بلاگری و کار می کند. آرین پشتکار خیلی خوبی داشت و از زمانی که پیج خود را در اینستاگرام راه اندازی کرد توانست به خوبی در این فضا فعالیت کند و به عنوان بلاگر مدلینگ و سفر گردی در این فضا و دیگر شبکه های اجتماعی شهرت پیدا کند.

عکس های آرین زمان را در کجا ببینیم؟

عکس های آرین زمان را در کجا ببینیم؟

عکس های چهره های معروف اینستاگرامی همانند آرین زمان را در سایت ها و پیام رسان های گوناگون می توان مشاهده کرد. اگر شما علاقه دارید تا عکس های این چهره را از سایت های متعدد ببینید، می توانید اسم این سلبریتی را در مرورگر دلخواه وارد کنید و بعد از سایت های گوناگون عکس های او را با دوستان و افراد مختلف مشاهده کنید. یک راه دیگر برای دیدن عکس های آرین زمان وجود دارد و این راه هم از طریق شبکه جهانی اینستاگرام است؛ شما می توانید نام او را در جستجوگر این فضا وارد کنید و بعد به راحتی پیج او را بیابید. در این پیج حدودا 580 هزار فالوور دارد و در قالب پست و استوری عکس های بسیاری را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است. شما همچنین می توانید از طریق پیج دوستان او در اینستاگرام عکس های این چهره اینستاگرامی را ببینید.

آدرس صفحه آرین زمان چیست؟

از آن جایی که همه مردم این روز ها در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند، آرین زمان هم از طریق این شبکه جهانی کسب درآمد می کند و از این راه هم به شهرت رسیده است. اگر می خواهید وارد پیج اینستاگرام او شوید در قسمت جستجوگر اسم و فامیل او را وارد کرده و می توانید به راحتی صفحه او را بیابید. او در این صفحه پست های بسیاری قرار داده است که هر کدام از این پست ها لایک و کامنت بسیاری از آن خود کرده است. او در قالب استوری سفر هایی که رفته را برای هواداران منتشر کرده و همچنین عکس هایش به عنوان مدل را در قالب پست برای هواداران به اشتراک گذاشته که لایک و کامنت بسیاری از آن خود کرده است. به طور دقیق تر آدرس صفحه اینستاگرام آرین arian-zamani می باشد که شما می توانید این آیدی را در جستجوگر وارد کنید و مستقیم وارد صفحه او شوید.

کلاب هاوس آرین زمان

کلاب او چگونه است؟

می توان گفت این چهره در تمام فضا های مجازی فعالیت می کند ولی هوادارانش در اینستاگرام بیشتر است به همین علت سعی دارد تا از طریق این فضا همگان را به کلاب هاوس دعوت کند تا در کلاب هاوس هم فالوور های بسیاری داشته باشد. این بلاگر سفر هایی که به کشور های مختلف می رود را در این شبکه اجتماعی منتشر می کند. همانطور که می دانید کلاب هاوس یکی از پیام رسان های تازه به دوران رسیده است که باگ های بسیاری هم دارد، مثلا به نام افراد معروف همانند آرین صفحه هایی در اینستاگرام زده شده در صورتی که این پیج ها در دست خودشان نیست و این ایراد بزرگی محسوب می شود که در صدد رفع آن هستند.

درآمد آرین زمان از کجاست؟

آرین یک چهره معروف و به نام است که برای رسیدن به این جایگاه تلاش بسیار کرده است. آرین انسانی است که خودش برای هر چه در حال حاضر دارد تلاش کرده است و می توان گفت خود ساخته است و در شهر میلان وضع مالی خوبی دارد. از آن جایی که او در اینستاگرام هواداران بسیار دارد و یک اسپانسرینگ خوب هم داشته است، می تواند از طریق همین صفحه در اینستاگرام درآمد بسیار خوبی کسب کند. این چهره در ایتالیا هم به شغل خوبی مشغول است. آرین به علت فالوور بالایی که دارد گاهی در صفحه اش در قالب استوری و پست به تبلیغ می پردازد و از این راه در ماه درآمدی حدود 100 میلیون به دست می آورد. برای این بلاگر محبوب و جوان ایرانی آرزوی موفقیت های روز افزون داریم.

ماجرای رابطه وی با صدف بیوتی چه بود؟

ماجرای رابطه وی با صدف بیوتی چه بود؟

صدف بیوتی یکی از بلاگر های موفق در زمینه آرایش و زیبایی است که رتبه دوم اینفلوئنسر برتر دنیا را در حوزه زیبایی کسب کرده است. صدف بیوتی و آرین زمان در یک مهمانی با هم آشنا شدند و مدتی باهم ارتباط داشتند تا این که پیشنهاد دوستی از سمت آرین مطرح شد و صدف بیوتی هم آن را پذیرفت. جالب است بدانید آرین تا قبل از این که با صدف بیوتی دوست شود و عکس هایشان در پیج هم قرار گیرد، اصلا شهرت آن چنانی نداشت و از طریق ارتباط با صدف بود که به چنین جایگاهی رسید. بعد از این که آن ها دوستان صمیمی شدند عکسی در صفحه شان گذاشتند و هواداران را از این ماجرا باخبر کردند. جالب است بدانید صدف متولد 68 است و آرین متولد سال 74 یعنی این دو نفر حدود شش سال با هم تفاوت سنی دارند.

این تفاوت سنی حتی در ظاهر هم پیداست و مشخص است که آرین از صدف کوچک تر است. در اوایل که تازه صدف بیوتی و آرین با هم ارتباط داشتند شایعات بسیاری برای آن ها ایجاد شد و در همه خبر گزاری ها منتشر شد که صدف بیوتی با پسری با اختلاف شش سال کوچک تر در رابطه مخفیانه است. در صورتی که اصلا این گونه و آن ها به طور علنی باهم بودند و همدیگر را عاشقانه دوست داشتند. در بعضی از سایت ها و رسانه ها منتشر شد که صدف بیوتی و آرین صاحب فرزند شده اند اما این هم یکی از شایعه هایی بود که برای این زوج ایجاد کردند. آرین و صدف خیلی همدیگر را دوست داشتند و با هم در ترکیه زندگی می کنند. این دو نفر همدیگر را برای کار هایشان بسیار حمایت می کنند و باعث موفقیت روز افزون یکدیگر شده اند.

علت مهاجرت آرین زمان از ایران چه بود؟

این روز ها هر کسی می خواهد پیشرفت کند و به جایگاهی برسد فکر می کند ایران جای مناسبی برای این کار نیست به همین خاطر به کشور های اروپایی سفر می کند. این بلاگر در ایران متولد نشد ولی مدتی را در ایران زندگی کرد و بعد برای ادامه تحصیل به میلان رفت و در رشته روابط عمومی و تجاری در دانشگاه میلان تحصیل کرد. این بلاگر به سه زبان خارجه مسلط است و اینطور که پیداست قصد برگشت به ایران را ندارد و می خواهد در این کشور و یا کشوری دیگر اوقات خود را بگذارند. در حال حاضر این بلاگر در این کشور زندگی بسیار لاکچری و مرفهی دارد که همه رقبان او به او حسادت می کنند.

چه حاشیه هایی برای آرین زمان به وجود آمد؟

آرین زمان حاشیه های بسیاری داشت مثلا در رسانه ها می گفتند این بلاگر به جز این که با صدف بیوتی دوست است و در رابطه است با دو نفر دیگر هم در ارتباط می باشد که همین خبر ها حاشیه ساز شد. در یک رسانه دیگر منتشر شد آرین زمان پدر شده و این برای همه مردم جالب بود اما جالب تر این بود که این فرزند از صدف بیوتی نبود و گفته شد مادرش شخص دیگری است که این خبر ها از سمت آرین اصلا تایید نشد و او هیچ واکنشی به این حرف ها نشان نداد. گفته شد پدر و مادر این چهره اینستاگرامی از هم جدا شدند و به همین خاطر آرین ایران را ترک کرده و به میلان رفته، باید گفت پدر و مادر این چهره جدا از هم زندگی می کنند اما هنوز زن و شوهر هستند. مادر این سلبریتی به همراه خودش در خارج از کشور است و پدرش در ایران زندگی می کند.

آرین چون فالوور بسیار بالایی داشت در زمینه مدل شدن بسیار فعالیت کرد و موفق هم شد. آرین یک خواهر داشت که او را خیلی دوست داشت و با انتشار یک پست تولدش را تبریک گفت و در کپشن نوشت خواهر نازنینم خیلی دوستت دارم و تولدت مبارک. او در صفحه یک پست انتشار داد که همراه با دوستانش دور میزی نشسته بودند و این عکس باعث شد تا حواشی بسیاری ایجاد شود و عده ای بگویند آن ها برای یک قرارداد میلیاردی قرار گذاشته اند که بعد ها هم این اصلا بر ملا نشد. آرین زمانی سفر های متعددی می رود و از اطلاعات و جزئیات سفر برای هواداران خود توضیح می دهد.

وی یک سفر رفت و از جاهای دیدنی آن توضیح داد اما اسم مکان را نگفت که همین برای همه جالب بود. آرین حاشیه های زیادی به خاطر دوست دختر هایش داشت و مدتی بود که در تمام رسانه ها اسم او و دوست دختر هایش در کشور های مختلف پیچیده بود. بعضی از افراد که با او عکس می گرفتند در قالب دوست دختر آرین این عکس ها را منتشر می کردند و برای او حاشیه ایجاد می کردند. گفته شد آرین و صدف قصد دارند کشور ترکیه را ترک کنند و به آمریکا بروند حال نمی دانیم این خبر چه قدر موثق است اما برای این زوج آرزو می کنیم در هر جایی که هستند موفق و پیروز باشند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با وی انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه ای با وی انجام شده است؟

تا به حال مصاحبه ای به طور رسمی با این چهره اینستاگرامی نشده است اما او لایو های بسیاری می گیرد و با مردم صحبت می کند. وی در یک پست به هواداران خود ابراز علاقه کرده و از آن ها پرسیده شما اهل کدام شهر و کدام کشور هستید؟ این چهره با مردم ارتباط بسیار خوبی دارد و در یکی از لایو هایش می گوید خیلی دوست دارم جواب تک تک دایرکت ها و کامنت ها را بدهم اما چون حجم پیام ها بالاست این کار برایم ممکن نیست. او یک لایو با سیروان خسروی برگزار کرد که دائم اسمش که به انگلیسی بود را بد تلفظ می کرد. وی از این که با صدف بیوتی در ارتباط بود بسیار خوشحال بود و دائما می گفت مهم نیست کجا باشی اما مهم این است که هر جایی که هستی با شخصی خوشحال و شاد باشی.

در یک پست دیگر عکس خودش و دوستانش را گذاشته بود و در کپشن آن نوشته بود کاش حداقل یک دوست پارسی در ایتالیا داشتم تا با او صحبت کنم. وی یک عکس از خود منتشر کرد و با استیکر خنده زیر آن نوشت من گردن درد ندارم این ژست اینستاگرام است. آرین علاقه بسیاری به صدف داشت و همیشه این علاقه را به او نشان می داد. آرین برای صدف دو تولد گرفت و به او ابراز علاقه کرد و در نهایت زیر پستی نوشت عزیز دلم تولدت خیلی مبارک باشد. این چهره اینستاگرامی به عکس هایش بسیار اهمیت می داد و از مردم می پرسید کدام عکسم بهتر شده است و شما آن را دوست دارید. او به گونه ای مسافرت می رفت که مثلا امروز از مسافرت بر می گشت و فردا عازم سفر به کشور دیگری بود. این چهره با مادر خود بسیار صمیمی بود و یک چالش در اینستاگرام با مادرش منتشر کرد. او پست های جایزه دار را در صفحه خود قرار می داد و بیشتر از سفر هایی که قصد رفتن داشت صحبت می کرد.

دوست دختر آرین زمان کیست؟

دوست دختر آرین زمان کیست؟

دوست دختر آرین زمان یکی از بلاگر های زیبایی به نام صدف بیوتی می باشد. صدف بیوتی در زمینه آرایشی در اینستاگرام فعالیت می کند و هواداران بسیاری دارد. صدف مسائلی که او را به صدف بیوتی می شناسند متولد سال 1368 خورشیدی می باشد و زمانی که در ایران بود کارشناسی شیمی می خواند و از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شد. صدف در ایران جایگاه مهمی در زمینه زیبایی و آرایش دارد و دومین اینفلوئنسر برتر دنیا می باشد که در این زمینه فعالیت دارد. وی قبل از آرین همسری به نام علی داشت که با هم فامیل بودند. همسر سابق صدف او را بسیار حمایت کرد تا این که صدف تبدیل به یک بلاگر شد اما بعد از چند سال از او جدا شد.

آرین زمان مدل است؟

آرین زمان بلاگری در اینستاگرام است که در زمینه سفر گردی و مدلینگ فعالیت می کند. اگر شما عکس های این بلاگر در صفحه اینستاگرام را ببینید متوجه خواهید شد که او چه قدر در این زمینه موفق است و مدل شدن برازنده اوست. آرین زمان با این که سن زیادی ندارد اما تجربه خوبی در زمینه مدل شدن دارد و در این حیطه بسیار موفق است. او از همین راه درآمد خوبی به دست می آورد. آرین بر خلاف تمام مدلینگ ها که عمل های زیبایی گوناگونی انجام داده اند هیچ عملی انجام نداده است و زیبایی اش طبیعی است.

لایو های آرین در رابطه با چه موضوعاتی است؟

لایو های آرین در رابطه با چه موضوعاتی است؟

آرین زمان لایو های بسیاری در اینستاگرام می گیرد و خیلی شیرین فارسی در آن لایو ها صحبت می کند. معمولا لایو های آرین موضوع خاصی نداشت و همیشه با فالوور هایش صحبت می کرد. او برای مخاطب های ایرانی اش ارزش بسیاری قائل بود و همیشه از آن ها تعریف می کرد. آرین همیشه می گفت ایران و مردمانش خیلی خوب هستند و دوست دارد که به ایران بازگردد. در بعضی از لایو ها با مردم درد و دل می کرد و در بعضی از لایو ها شوخی های بامزه می کرد و مردم را می خنداند. هنوز هم این لایو ها در سرویس هایی همانند یوتیوب و دیگر فضاهای مجازی موجود است و اگر شما علاقه مند هستید تا لایو های او را ببینید می توانید آن ها را از این فضا های مجازی و سایت های متعدد مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. آرین زمان متولد چه سالی بود؟

    این بلاگر در دوازهم فرودین ماه سال 74 به دنیا آمده است یعنی 26 سال دارد.

  2. آدرس صفحه اصلی آرین زمان در اینستاگرام چیست؟

    او در اینستاگرام چندین صفحه دارد اما arian_zamani صفحه اصلی او در این فضا می باشد.

  3. آیا آرین زمان در ایران است؟

    آرین زمان در ایران به دنیا نیامده است اما در ایران زندگی کرده و بعد از مدتی این کشور را ترک و به ترکیه مهاجرت کرده است.

  4. علت مهاجرت آرین زمان چه بود؟

    این بلاگر برای ادامه تحصیل به خارج رفت اما شایعات بسیاری برای مهاجرت این بلاگر ایجاد کردند که هیچکدام صحت ندارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید