بیوگرافی سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود + تصاویر

سارا شاهی یا همان آهو جهانسوز، از بازیگران و مدل های اینستاگرام کشور آمریکا است. دلیل شهرت Sarah shahi در ایران این است که این شخص نتیجه فتحعلی شاه به حساب می آید. سارا شاهی در اصل نوه سلسله قاجار به حساب می آید که تصمیم گرفته است زندگی اش را در کشوری جز ایران امتحان کند.

سارا شاهی کیست؟

سارا شاهی کیست؟

برای آشنایی با این دختر قاجاری بهتر است ابتدا نگاهی به بیوگرافی سارا شاهی داشته باشیم. آهو جهانسوز که امروزه همه او را با نام مستعار جدیدش، سارا شاهی می شناسند در تاریخ 10 ژانویه سال 1980 در تگزاس به دنیا آمد. او امروزه 41 سال سن دارد و به بازیگری و فعالیت در زمینه مدلینگ مشغول است. او به این دلیل نام سارا را انتخاب کرد چون عاشق ترانه گروه راک ایرلندی با نام Thin Lizzy بود. فامیلی شاهی نیز پسوند فامیلی اصلی او می باشد. به همین ترتیب آهو جهانسوز شاهی سال ها است که به سارا شاهی تبدیل شده است. او از انتخاب این نام برای خودش هرگز پشیمان نشد.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که سارا شاهی اهل کجاست، او همیشه خودش را ایرانی می داند. پدر او نقش مهمی را در آموزش زبان و فرهنگ فارسی به سارا ایفا کرد. خانواده سارا شاهی همه در کشور هایی به جز ایران و اکثرا در کشور آمریکا زندگی می کنند و به همین دلیل او تا به حال سفری به ایران را تجربه نکرده است. پدر سارا، ایرانی بوده است و از نسل پادشاهان قاجاری است. مادر سارا هم اسپانیایی می باشد. پدر و مادر سارا در آمریکا با هم آشنا شدند و خیلی زود این آشنایی به ازدواج این دو ختم شد. آن ها تصمیم گرفتند تا در تگزاس آمریکا زندگی خودشان را شروع کنند و چند سال پس از ازدواجشان، دخترشان آهو به دنیا آمد.

جالب است بدانید پدر سارا شاهی، عباس جهانسوز شاهی نام داشت. او در سفارت شاغل بود و آن ها همیشه زندگی مرفه و خوبی داشتند. دو سال پیش از انقلاب اسلامی کشورمان، او به همراه خانواده اش تصمیم گرفت به آمریکا برود. او در آمریکا با مادر سارا آشنا شد و از آن پس در همان کشور ماندند. با به دنیا آمدن سارا زندگی آن ها تغییر کرد. پدر سارا همیشه سعی می کرد درباره اجدادشان و فرهنگی ایرانی به سارا آموزش های لازم را بدهد.

سارا از سن 5 سالگی بنا به اجبار پدرش زبان فارسی را یاد گرفت. اکنون سارا به هر دو زبان انگلیسی و فارسی به خوبی مسلط است. او با فرهنگ و تاریخ ایران به طور کامل آشنایی دارد اما تا به حال حرفی از سفر و یا بازگشتش به ایران نزده است. زمانی که سارا 8 ساله بود پدر و مادر سارا او را دائما در مسابقات زیبایی و دختران شایسته ثبت نام می کردند. سارا دوران تحصیلش را در مدرسه ای به نام تثلیث گذراند. او تصمیم گرفت رشته اپرا را در دانشگاه متدودیست دالاس جنوبی بخواند. علاوه بر رشته اپرا، سارا در رشته انگلیسی نیز گواهی از همین دانشگاه را دارد. سارا از همان دوران نوجوانی علاقه زیادی به دنیا بازیگری و مد داشت و این علاقه رفته رفته بیش تر خودش را در زندگی سارا نشان داد.

در زمانی که سارا یک نوجوان بود، او تصمیم گرفت در مسابقات زیبایی شهرش شرکت کند. او اولین جایزه اش را در این مسابقات در سال 1997 برنده شد. این مسابقه، مسابقه دختر شایسته شهر بود و fort worth نام داشت. برای سارا نفر اول شدن در این رقابت اتفاقی بسیار افتخار آفرین و هیجان انگیز بود. این اتفاق سبب شد سارا به فکر بازیگری در هالیوود و حضورش در صحنه های مد آمریکا بیفتد.

یکی از دلایلی که سبب شد سارا همیشه اندام خوبی داشته باشد، علاقه او به ورزش کردن بود. او در دوران نوجوانی به ورزش های شنا و والیبال روی آورد. زمانی که سارا به دبیرستان رفت از همان ابتدا کاپیتان تیم والیبال آن مدرسه شد. او در بازی ها همیشه پرتاب های خوبی داشت و یکی از دلایلی که امروزه قدش بلند است همین موضوع است.

Sarah shahi در سال 2000 در برنامه دکتر تی و زنان مشغول به کار بود. او بسیار اتفاقی با کارگردان این فیلم، رابرت آلتمن دیدار داشت. رابرت آلتمن از کارگردانان کاربلد و مشهور هالیوود است که در این ملاقات ها سارا را بسیار تشویق کرد تا هر چه زود تر وارد دنیا بازیگری در صنعت هالیوود آمریکا شود. از آن پس سارا در چند فیلم و سریال آمریکایی به ایفای نقش پرداخت. بسیاری از نقش های سارا بسیار محبوب بودند، مانند نقشی که او به عنوان یک روح در سال 2005 در سریال Supernatural بازی کرد. شهرت سارا زمانی به اوج خودش رسید که او در سریال The L Word بازی کرد. بعد از بازی در این فیلم او حالا در لیست زیباترین بازیگران هالیوود در سال 2021 از نظر کاربران حضور دارد.

امروزه این بازیگر در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. او تا به امروز فعالیت های زیادی مانند مدلینگ شدن و بازیگری را تجربه کرده است. جالب است بدانید سارا عضو گروه رقصندگان لیگ فوتبال ملی آمریکا بوده است. سارا به دلیل چهره و اندام متناسبی که دارد در زمینه های مختلف، از رقص گرفته تا حضورش در صحنه های هالیوود، پیشنهاد کار دارد.

سارا درباره رقصندگی برای لیگ فوتبال در مصاحبه ای بیان کرد که این کار جز قسمت های سخت زندگی کاری اش بوده است. او گفت در آمریکا و به خصوص تگزاس برای آن که به شما لقب زیبا را بدهند حتما باید مو های بور و چشمان آبی رنگی داشته باشید. همین موضوع سبب شده بود که در هنگام حضورش در این به شدت احساس کمبود اعتماد به نفس را تجربه کند. او برای این کار روزانه 6 ساعت تمرین انجام می داد. شما می توانید عبارت سارا شاهی ویکی پدیا را جستجو کنید و اطلاعات بیش تری درباره سارا به دست آورید. سارا تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است. در ویکی پدیا تمامی این فیلم ها نوشته شده اند و به موضوع و عوامل این آثار نیز اشاراتی شده است.

عکس های سارا شاهی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر sarah shahi، این بازیگر و مدل معروف آمریکایی، کافی است نامش را در اینستاگرام جستجو کنید. پیج سارا امروزه بیش از یک میلیون نفر فالوور دارد و به دلیل داشتن تیک آبی، به راحتی قابل نمایش است. سارا در اینستاگرام چهره ای فعال است. او تصاویر زیادی از خودش را در این پیج منتشر کرده است که می توانید به راحتی آن ها را مشاهده کنید.

راه دوم برای دیدن عکس های این مدل و بازیگر، سرچ کردن نام سارا در موتور جستجو گوگل است. با سرچ کردن نام سارا شاهی تصاویر زیادی از این دختر قاجاری برایتان آورده می شود. ایرانیان سارا را بسیار دوست دارند و با تماشای فیلم هایی که او در آن ها ایفای نقش داشته است، حمایتشان را از او نشان می دهند.

سارا یک بازیگر آمریکایی به حساب می آید و با تسلط بالایی که به زبان انگلیسی دارد، کسی متوجه ایرانی بودن او نمی شود. شما می توانید با جستجو sara shahi، به زبان انگلیسی در اینترنت، از سارا تصاویر و اطلاعات جدید تری را پیدا کنید. سایت های خبری سلبریتی ها در آمریکا بسیار فعال هستند و عکس هایی که در این سایت ها منتشر می شود، همیشه به روز تر از سایت های ایرانی است.

امروزه مجله هایی که در زمینه مد فعالیت دارند هم تصویر سارا را به دفعات منتشر کرده اند. سارا به عنوان مدل با بسیاری از برند های معروف آمریکایی همکاری داشته است. همین موضوع سبب شده است تصویر او با پوشاک و مواد آرایشی این برند ها مورد استقبال رسانه ها و مجلات مد و دنیا فشن قرار بگیرد. از راه های دیگر دیدن تصاویر سارا همین مجله های مد و فشن است که در مدت زمان های مختلفی از ماه منتشر می شوند.

چه حاشیه هایی برای این بازیگر به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای این بازیگر به وجود آمد؟

سارا شاهی با این که بسیار سعی می کند تا از حاشیه ها و شایعات دوری کند، تا به امروز چند باری وارد بازار حاشیه شده است. یکی از حاشیه های او که از یک مصاحبه ساده شروع شد مربوط به رابطه بین او و دواین جانسون بود. دواین جانسون از بازیگران مطرح آمریکا است و طرفداران زیادی دارد. سارا قرار بود که در یک فیلم با این بازیگر محبوب و پر طرفدار همبازی شود. او در یکی از مصاحبه هایش گفت که معشوقه این بازیگر است. البته منظور سارا در رابطه با نقشی بود که در این سریال بازی می کرد. رسانه های ایرانی و خارجی از فردا این مصاحبه شروع به نوشتن تیتر های زرد با عنوان سارا شاهی معشوقه دواین جانسون، کردند.

حاشیه بعدی زندگی سارا مربوط به ازدواج دومش است. هنوز طلاق رسمی سارا از همسر اولش در جایی منتشر نشده است، با این حال شایعاتی از وجود رابطه بعدی سارا حکایت می شود. سارا شاهی در سریال اخیرش همبازی آدام دموس شد. آدام بازیگر خوش تیپ و خوش چهره آمریکایی است که در این سریال آن ها رابطه عاشقانه ای را با هم داشتند. پس از پخش این سریال این دو در فضا مجازی و اینستاگرام یکدیگر را فالو کردند. سارا و آدام با کامنت های عاشقانه در زیر پست های یکدیگر باعث شدند خبر ارتباطشان به تیتر اول رسانه های غربی تبدیل شود. آن ها هنوز به طور رسمی در این باره صحبتی نکرده اند اما تصاویر و ویدیو هایی که از آن ها در خارج از صحنه های فیلمبرداری این سریال گرفته شده است، خود گویای همه چیز می باشد.

این دو پس از انتشار این شایعات به هیچ وجه ارتباطشان را قطع نکردند. هنوز هم می توان کامنت های پر از عشق سارا و آدام را در اینستاگرام دید. آن ها برای هم استوری هایی با مضمون عاشقانه منتشر می کنند و یکدیگر را روی آن تگ می کنند. البته تا زمانی که سارا و یا آدام در این باره صحبتی را در مصاحبه هایشان نکرده اند، نمی توان به طور حتم نظری را بیان کرد.

آیا تا به حال سارا شاهی مصاحبه ای انجام داده است؟

با sarah shahi به عنوان یک بازیگر موفق فیلم و سریال های هالیوودی، تا به حال مصاحبه های فراوانی صورت گرفته است. سارا در برنامه های تلویزیونی زیادی حضور داشته است و به گفتگو با مجریان برنامه پرداخته است. نکته جالب این است که او هر زمان که درباره کشورش باید توضیحی بدهد، خودش را ایرانی به حساب می آورد.

علاوه بر مصاحبه های تلویزیونی، سارا تا کنون لایو های اینستاگرامی زیادی را منتشر کرده است. او در این لایو ها با فالوورانش صحبت می کند و سعی می کند به پرسش های آن ها جواب دهد. سارا امروزه از چهره های محبوب و پر طرفدار دنیا بازیگری در آمریکا به حساب می آید.

تصویر سارا شاهی روی جلد مجله های زیادی بوده است. مجله های غربی بسیاری تا امروز با این بازیگر خوش چهره مصاحبه کرده اند. آخرین سریال پخش شده از این بازیگر، که سارا نقش اصلی آن را ایفا می کرد و موضوعی جنجالی شد، سبب شد مردم زیادی او را بشناسند. همین موضوع باعث شده است رسانه ها به سمت سارا و مصاحبه کردن با او کشیده شوند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سارا در مصاحبه ای به گفتن زندگینامه اش پرداخت. او در این برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که اصلیتش به پادشاهان قاجار ایرانی بر می گردد. او در این برنامه به شوخی بیان کرد که متاسفانه امروزه هیچ سکه و یا جواهراتی از آن دوران برایش باقی نمانده است که تصویر اجدادش را به مخاطبانش نشان دهد.

سارا شاهی در کدام کشور زندگی می کند؟

سارا شاهی در کدام کشور زندگی می کند؟

سارا شاهی تا به امروز به کشور ایران سفری نداشته است. او در تگزاس آمریکا به دنیا آمد و تا حالا به جز آمریکا در کشور دیگری زندگی نکرده است. سارا امروزه در شهر لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا زندگی بسیار خوب و مرفهی دارد. او از جمله چهره های سلبریتی محبوب در این کشور در دنیا بازیگری و همچنین مدلینگ به حساب می آید.

همسر سارا شاهی کیست؟

سارا در تاریخ 7 فوریه سال 2009 با استیو هاوی ازدواج کرد. استیو از بازیگران محبوب آمریکایی است و تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. سارا شاهی و همسرش در تاریخ 8 ژوئیه در سال 2009 صاحب فرزند شدند. ویلیام وولف هاووی نام پسر این دو است و اکنون 12 سال سن دارد.

آدرس پیج اینستاگرام سارا شاهی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام سارا شاهی چیست؟

فعالیت سارا شاهی اینستا و یوتیوب را شامل می شود. سارا این روز ها بیش تر در پیج اینستاگرامش تصاویر و ویدیو های مربوط به کار حرفه ای که دارد را منتشر می کند. اینستاگرام و یوتیوب سارا شاهی مملو از کلیپ هایی از فیلم ها و سریال های سارا می باشند.

سارا در اینستاگرام تصاویر زیادی با بازیگران مختلف که در فیلم ها با آن ها همبازی بود را منتشر کرده است. اینستاگرام sarah shahi بیش از 2/1 میلیون نفر فالوور دارد. او با کامنت ها و پست های جنجالی ای که در اینستاگرام با آدام دموس داشت، باعث شد رابطه اشان را به تیتر یک رسانه ها تبدیل کند.

کلاب هاوس سارا شاهی فعال است؟

سارا شاهی در برنامه هایی مانند کلاب هاوس نیز حضور فعالی دارد. او سعی می کند تا با شرکت در روم های مختلف این اپلیکیشن، با مردم بیش تری معاشرت داشته باشد. سارا برای بازی در نقشی که در آخرین فیلمش داشت، در روم های زیادی در این برنامه شرکت کرد و با دقت به حرف های روانشناسان و متخصصان گوش می داد.

درآمد Sarah Shahi از کجاست؟

درآمد Sarah Shahi از کجاست؟

درآمد اصلی این دختر قاجاری از راه بازیگری و فعالیت در زمینه مد در کشور آمریکا به دست می آید. او این روز ها پیشنهادات نسبتا زیادی برای بازی در فیلم های هالیوودی دریافت می کند. سارا در این سال ها توانسته است توانایی بالایش را در بازیگری، به مردم کشورش ثابت کند.

تحصیلات سارا شاهی چقدر است؟

سارا در دوران مدرسه و دانشگاه، علاقه زیادی به بازیگری و ورود به این صنعت داشت. اما رشته اول دانشگاهی او با این علاقه تا حدودی متفاوت بود. او در دانشگاه متدودیست دالاس جنوبی، رشته اپرا را خواند. پس از آن تصمیم گرفت در رشته انگلیسی نیز از این دانشگاه مدرک تحصیلیش را کسب کند. سارا دوره های بازیگری را بعد از تمام شدن درسش در دانشگاه آغاز کرد.  

آیا سارا شاهی مدل هم هست؟

آیا سارا شاهی مدل هم هست؟

سارا شاهی قبل از ورودش به دنیا بازیگری، به عنوان یک مدل در آمریکا شناخته می شد. او به دلیل داشتن چهره شرقی و زیبایی که داشت همیشه پیشنهادات فراوانی در این زمینه دریافت می کرد. امروزه هم تصویر sarah shahi را روی جلد مجله های زیادی به عنوان مدل می بینیم. سارا اندام و قد بسیار متناسبی برای این کار دارد و به همین دلیل از همان سنین جوانی مورد توجه برند های مختلف آمریکایی قرار گرفت.

سارا قبل از ورودش به صنعت بازیگری و هالیوود به کار در حوزه مدلینگ مشغول بود. سارا شاهی در سال 2005 جز 100 زن جذاب و زیبا مجله ماکسیم شد و در این لیست رتبه 90 را کسب کرد. این برای دختری با چشم و ابرو غیر بلوند در آمریکا افتخاری تکرار نشدنی به حساب می آمد.

سارا شاهی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

سارا شاهی تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. برخی از نقش های او برای سارا جوایز و ماندگاری را به همراه داشتند. سارا در فیلم های اولی که بازی می کرد، بیش تر نقش سیاهی لشگر را داشت. سریال جدید سارا شاهی را نیز در سال گذشته با آدام دموس پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

دکتر تی و زنان

این فیلم در سال 2000 با محتوا کمدی تولید شد. کارگردان این فیلم نقش تاثیر گذاری در زندگی سارا داشت و او را تشویق به ادامه مسیر بازیگری کرد. سارا در این فیلم یکی از نقش های نه چندان مهم داستان را بازی می کرد.

گلوله به سر

در این فیلم سارا افتخار این را داشت که با بازیگران توانمند دنیا هالیوود، از قبیل جیسون موموآ و سیلوستر استالونه همبازی شود. سارا در این فیلم به خوبی درخشید و هواداران بسیاری را به دست  آورد. بازی در این فیلم اکشن برای سارا در کارنامه هنری اش، افتخاری است.

مظنون

یکی دیگر از نقش آفرینی های زیبا سارا در این سریال بود. این سریال با موضوعی اکشن و جنایی در سال 2011 از شبکه CBS پخش شد. آخرین فصل از این سریال نیز در سال 2016 منتشر شد. بازیگران این سریال همه پس از بازی در آن پیشنهادات زیادی دریافت کردند.

سوپرنچرال

این مجموعه، نام یکی از مجموعه های پر طرفدار تلویزیونی است. موضوع این سریای غیر واقعی و ماوراء طبیعی است. این سریال در فصل های مختلفی ساخته شده است و تا به امروز بازیگران مطرح زیادی در آن ایفای نقش داشته اند.

خیال

این سریال درام و تا حدی تخیلی در سال 2018 از شبکه NBC پخش شد. سارا در این سریال نقش اصلی را بازی می کرد و شغل رفتار شناسی را ایفا کرد. یکی از پر افتخار ترین فیلم های سارا، همین سریال خیال است.

اصل و نصب این مدل به کجا بر می گردد؟

سارا شاهی نوه قاجار به حساب می آید. سارا نتیجه ازدواج فتحعلی شاه قاجار با دختر مردی به نام حسین قلی خان افشار، به اسم بیگوم خانم است. اگر با کمی دقت عکس های سارا را مشاهده کنید، به راحتی می توانید چهره دختری قاجاری با همان صورت و ابرو های کمند را ببینید. سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل، چهره شرقی و قاجاری خودش را حفظ کرده است و یکی دلایل پیشنهادات زیادی کاری به او داشتن همین چهره شرقی او می باشد.

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد سارا شاهی چه روزی بوده است؟

    آهو جهانسوز که امروزه همه او را با نام مستعار جدیدش، سارا شاهی می شناسند در تاریخ 10 ژانویه سال 1980 در تگزاس به دنیا آمد.

  2. چرا آهو جهانسوز نامش را سارا گذاشته است؟

    او به این دلیل نام سارا را انتخاب کرد چون عاشق ترانه گروه راک ایرلندی با نام Thin Lizzy بود.

  3. همسر این بازیگر چه کسی است؟

    سارا در تاریخ 7 فوریه سال 2009 با استیو هاوی ازدواج کرد. استیو از بازیگران محبوب آمریکایی است.

  4. سارا شاهی از چه راهی کسب درآمد می کند؟

    درآمد اصلی این دختر قاجاری از راه بازیگری و فعالیت در زمینه مد در کشور آمریکا به دست می آید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید