بیوگرافی کامیار 696 (امیر حمداله زاده) + عکس های حاشیه ساز او

کامیار 696 که یکی از سلبریتی های اینستاگرام است در بیست و ششم آذر ماه 1373 در ساوه به دنیا آمد. نام شناسنامه ای کامیار امیر حمداله است اما او را به این نام نمی شناسند و این واینر با نام کامیار 696 به شهرت رسید.

کامیار 696 کیست؟

کامیار 696 کیست؟

کامیار 696 که نامش امیر حمداله زاده است، در بیست و ششم آذر سال 1373 در شهر ساوه به دنیا آمد. این واینر فارغ التحصیل مدرسه کمبریج در کشور مالزی بوده و با نام هنری کامیار 696 به شهرت رسیده است. او علاوه بر این که واینر است در زمینه بدنسازی نیز کار می کند و در حال حاضر مربی حرفه ای بدنسازی می باشد. کامیار در شهر ساوه به دنیا آمد و بزرگ شده تهران می باشد. اصالت kamyar 696 از طرف پدر ترک بوده و این واینر یک خواهر کوچکتر از خود دارد. علاقه وی به کار هنری از زمان کودکی در کامیار شکل گرفت و او را کلاس بازیگری و تئاتر کشاند.

او در 15 سالگی ایران را ترک گفت و به کشور مالزی رفت و از 16 سالگی با بدنسازی کارش را شروع کرد. در سال 92 و 93 به کلاس های بدنسازی و تغذیه رفت و در حال حاضر مدرک مربیگری بین المللی از IFBB America و EHFA از آلمان را دارد. او اول در آذر 95 در شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلم های 15 ثانیه ای می گرفت و برای فالوور های خود به اشتراک می گذاشت. بعد از مدتی که کلیپ های او در این شبکه بیشتر شد و همینطور روز به روز به فالوور هایش افزوده شد تا این که او به عنوان واینر معروف شناخته شد.

شاید برای شما سوال شود واینر یعنی چه؟ باید بگوییم واینر به افرادی که در شبکه های مجازی کلیپ هایی در قالب طنز می سازند واینر می گوییم. Kamyar696 علاقه بسیاری به سفر کردن دارد و می گوید هدفم از ساختن این کلیپ های کوتاه شاد کردن افراد است و دوست دارم حتی یک دقیقه هم اگر غم دارند آن را فراموش کنند. کامیار 696 سابقه بسیاری در قهرمانی بدنسازی دارد و مدال ها و حکم های فراوانی دارد، که این حکم ها حاصل از تلاش های او برای رسیدن به اهدافش می باشد.

طبق گفته خودش پیشنهاد های بازیگری بسیاری به این واینر داده شد اما چون مخاطبانش از او انتظار بالایی دارند حاضر نیست در هر نقشی بازی کند. با توجه به این که در زمینه واینری افراد موفقی همچون محمد امین کریم پور، عرفان علیرضایی، علی صبوری در این زمینه موفق بوده اند، آینده کامیار 696 هم روشن می باشد.

دسترسی به اینستاگرام کامیار 696 چگونه است؟

این روز ها اکثر افراد در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام فعالیت می کنند و هواداران بسیاری در این فضا دارند. کامیار هم با فعالیت در اینستاگرام و قرار دادن فیلم های 15 ثانیه ای توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند و فالوور های بسیاری را از آن خود کند. هدف او از قرار دادن این کلیپ ها در اینستاگرام شاد کردن مردم است و می گوید دوست دارم مردم شاد باشند.

اگر شما علاقه مند هستید تا اینستاگرام این واینر را دنبال کنید می توانید آیدی kamyar696 را در جستجوگر اینستاگرام وارد کرده و او را فالو کنید تا کلیپ های طنز او را در قالب پست و استوری ببینید. او در این صفحه پست ها استوری های بسیاری قرار داده است که هر کدام از پست هایش لایک و کامنت فراوانی را دریافت کرده است.

این واینر اهل کجاست؟

این واینر اهل کجاست؟

kamyar 696 اصالتا از سمت پدر ترک است اما در شهر ساوه به دنیا آمده است. این واینر یک خواهر از خود کوچکتر دارد که رابطه بسیار خوبی با او دارد و در بعضی از کلیپ ها خواهرش هم حضور به عمل آورده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به کامیار 696 ویکی پدیا مراجعه کنید.

یوتیوب کامیار 696 فعالی است؟

کامیار در فضاهای مجازی بسیاری فعالیت می کند و کلیپ هایش را در آن می گذارد تا دسترسی برای مردم راحت باشد. این واینر کلیپ هایش را در سرویس یوتیوب قرار می دهد و دائما در اینستاگرام استوری می گذارد و به هوادرانش می گوید ساب اسکراب کنید. سرویس یوتیوب یک قابلیت جالب را دارد که باعث می شود افراد معروف و سرشناس از این فضا استفاده کنند و این ویژگی این است که یوتیوب برای اشخاصی که در این فضا فعالیت بسیار می کنند و پست های بسیاری در آن قرار می دهند، به ازای هر لایک و بازید مبلغی به دلار برای آن ها واریز می کنند. هنرمندانی چون کامیار مخاطب هایشان در اینستاگرم را به این سرویس دعوت می کنند تا در یوتیوب هم فالوور بسیاری داشته باشند.

لایو های کامیار 696 درباره چیست؟

لایو های کامیار 696 درباره چیست؟

این واینر معمولا در لایو های خود با هواداران صحبت می کند و اگر هواداران سوال داشته باشند پاسخ می دهد. بعضی وقت ها با چند نفر از دوستانش در این لایو ها حرف های بامزه می زند و مردم را می خنداند. kamyar696 در یکی از لایو هایش از خصوصیات اخلاقی جالبی که دارد با مردم صحبت می کند. او در یکی از لایو هایش از عطسه هایی که به طور دائم می کند صحبت کرد که هواداران هم در پاسخ گفتند تو کرونا داری اما او گفت نه حساسیت است مطمئن باشید کرونا نیست.

قیمت تبلیغات کامیار 696 چقدر است؟

کامیار 696 برای تبلیغاتی که در قالب استوری است، حدودا 4 الی 5 تومان دریافت می کند و برای تبلیغاتی که در پست ها قرار می دهد هزینه ای حدود 10 میلیون دریافت می کند. می توان گفت اگر او روزانه یک تبلیغ در قالب پست داشته باشد در ماه مبلغی نزدیک به 150 میلیون در می آورد. تازه این عدد برای یک تبلیغ در قالب استوری کامیار 696 است که قطعا روزانه تعداد تبلیغ ها بیشتر است.

درامد کامیار 696 چقدر است؟

این واینر هم از طریق مربی بدنسازی درآمد دارد هم از طریق کلیپ هایی که در اینستاگرام قرار می دهد. او از طریق تبلیغاتش در اینستاگرام روزانه مبلغی به میانگین 10 میلیون تومان دریافت می کند که حدودا اگر ما کف را در نظر بگیریم، مبلغی نزدیک به 150 میلیون تومان می شود. می توان گفت این واینر در آمد خوبی هم از طریق مربیگری هم از طریق تبلیغات کسب می کند.

کامیار 696 با کدام یک از واینر ها رابطه نزدیکی دارد؟

کامیار 696 با کدام یک از واینر ها رابطه نزدیکی دارد؟

کامیار با سرنا امینی که یک از واینر های محبوب می باشد و کاملا شناخته شده است، رابطه بسیار خوب و نزدیکی دارد. این دو نفر با این که تا به حال با هم کلیپ نساختند اما در بعضی از استوری هایشان از کلیپ هایی از هم دیده می شود که زیر آن نوشته اند حمایت شود.

دوست دختر کامیار 696 کیست؟

دوست دختر کامیار 696 دختری است که در اکثر کلیپ های کامیار حضور دارد و باهم به ساخت کلیپ می پردازند. این دختر با کامیار رابطه صمیمی داشته و با حضورش در کلیپ ها قوت قلب به کامیار می دهد. اگر شما وارد صفحه اینستاگرام این واینر شوید شاهد خواهید بود که این دختر در کنار کامیار به بهترین نحو ممکن درخشیده است. در یکی از پست های کامیار، دوست دخترش هودی زرد پوشیده و به کامیار می گوید قصد دارم از تو جدا شوم که کامیار تا می خواهد حرفی بزند دوست دخترش مانع می شود تا این که در آخر کامیار می گوید بابا برو اما اون هودی منو در بیار. عکس میرا دوست دختر کامیار را می توانید از سایت های متعدد مشاهده کنید.

حاشیه های kamyar 696 درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های kamyar 696 درباره چه موضوعاتی است؟

این واینر حاشیه هایی داشت که در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد. در بسیاری از رسانه ها خبر ازدواج این واینر منتشر شد و حتی عکس های او که با هوادارانش بود را در قالب کامیار 696 و دوست دخترش منتشر کردند در صورتی که این واینر هنوز ازدواج نکرده است. یکی دیگر از حاشیه های این واینر این بود که او در آمدی بیش از 500 میلیون در ماه دارد اما او مبلغی حدودا 150 میلیون و یا شاید کمتر داشته باشد.

معمولا افرادی همانند کامیار وقتی در زمینه ای موفق می شوند حاشیه های بسیاری برای او می سازند تا از شهرتش کاسته شود. در بعضی از رسانه ها عکس هایی از کامیار 696 و همسرش منتشر شد که این عکس ها با هوادارانش گرفته شده و او اصلا ازدواج نکرده است.

آیا تا کنون مصاحبه ای با کامیار 696 انجام شده است؟

یک مصاحبه به طور رسمی در برنامه صمیمی شو با این واینر انجام شد و سوالاتی از این قبیل از او پرسیده شد. شما اصالتا اهل کجا هستید؟ او گفت مادرم تهرانی است پدرم ترک است و من متولد ساوه می باشم. از او سوال شد آیا ترک بلدی صحبت کنی؟ این واینر در پاسخ گفت من فارسی به زور حرف می زنم چه برسد به ترکی. مجری پرسید اگر من ترکی صحبت کنم هم متوجه نمی شوی؟ نه اصلا و در ادامه گفت: من زمانی که مالزی بودم، نمی توانستم به خوبی فارسی صحبت کنم و انگلیسی هم دیر یاد گرفتم طوری که پدرم می گفت تو در حال لال شدنی.

از او سوال شد چرا از سوپرایز متنفری؟ او گفت فقط در سوپرایز کردن و بازی مافیا می توان متوجه شد که طرف مقابلت چه قدر دو رو است؛ مثلا زمانی که می گوید در خانه خودش است اما او در خانه توست و همینطور بازی مافیا که افراد در آن به هم اثبات می کنند طوری که فکر می کنی نیست اما بر عکس است. من اصلا مافیا بازی نمی کنم چون اگر مافیا برنده بازی شود با او قطع رابطه می کنم.

از او سوال شد که درون گرا هستی یا برون گرا که او پاسخ داد بستگی دارد به این که دوست داشته باشم یا نه مثلا بعضی وقت ها درون گرا هستم و بعد از 5 سال بروز می دهم و وقتی که به تو علاقه داشته باشم داد می زنم و فورا فراموش می کنم. او در مورد دارو هایی که در بدن سازی استفاده می کنند صحبت کرد و گفت درست است که این دارو ها عوارض دارد و برای بدن مضر است اما باید برای بدنسازی استفاده شود و او گفت در ایران عده کمی هستند که بدون دارو بدن های ورزیده ای دارند، اما در کل با دارو ظاهرت سلامت است اما از درون متلاشی شده است.

از او سوال شد حالت خوب است با کار هایی که انجام می دی؟ او در پاسخ گفت پست که می گذارم حالم خوب است تا مدتی که یک نفر اعصابم را بهم بریزد و در ادامه گفت کلا شاد کردن مردم حالم را خوب می کند. مجری از او پرسید واکنشت به افرادی که به تو دلقک می گویند چیست؟ نه دلقک نگفتند تا حالا ولی یک بار آقای عطاران در یک پست گفته بودند کمدین ها را مسخره نکنید این ها همون دلقک هستند که در خانه نون خور اضافی صداشون می کنند. مجری به او گفت بچه ها اسم تو را گذاشتند تقویم چون تمام شهادت ها و ولادت ها را می گذاری چه علتی دارد؟ بله همینطوره، این یک تریبون است و من احساس می کنم این کارم درسته و در ادامه گفت من از اهل بیت چیزی را که می خواستم را گرفتم و به مردم هم پیشنهاد می کنم چون از این مسیری که رفتم به چیزی که می خواستم رسیدم.

آدم معتقد و با ایمانی هستی؟ بله ولی نه طوری که نمازم قضا نشود ولی در ذهنم یک سری چارچوب ها دارم که آن ها رعایت می کنم. کامیار 696 در مورد تاتویی که روی بدنش توضیح داد و گفت من زمانی 17 18 ساله بودم در مالزی این تاتو ها را زدم و فکر نمی کردم مشکلی داشته باشد و بعد هم پشیمان شدم چون هیچ چیز خاصی جز جلب توجه کردن ندارد. از او سوال شد کدام کار را ساختی که خیلی از آن راضی بودی؟ هیچکدام چون من توانایی خودم را می دانم اما هیچکدام به آن سطح نرسیده اند.

چه کسی لایک و فالوت کرد که باعث خوشحالی ات شد؟ دو واینر خارجی بودند که دوستم دائما به من کلیپ هایشان را نشان می داد و من می گفتم می خواهم با این افراد کار کنم ولی او می گفت اصلا چنین چیزی امکان ندارد. خیلی اتفاقی با هم دوست شدیم و بعد تصمیم گرفتیم کلیپ بسازیم که متاسفانه شرایطی پیش آمد و محقق نشد.

از دوستان معروفت چه افرادی را می توانی نام ببری؟ مهدی جهانی که در زمینه خوانندگی فعالیت می کند دوستم است که بسیار انسان شریفی هم هست. از بین بازیگران هم علی صادقی در حد پیام با هم صحبت می کنیم و ارسلان قاسمی هم دوست صمیمی ام است. ایده کلیپ هایت از کجاست؟ اکثریت با پوریا هم فکری می کنیم و چند تا از فیلم ها را خودم به تنهایی ایده دادم. تا به حال سعی کردی با ایجاد کردن حاشیه یه شهرت برسی؟ حاشیه چیزی است که سلیقه ای و من اصلا دوست ندارم با حاشیه درست کردن برای خودم معروف شوم. به کامیار 696 گفته شد شما گفتید تمام فالوور ها واقعی هستند و هیچکدام فیک نیستند.

پس چه طور در عرض یک هفته این 400 هزار فالوور دریافت کردی؟ من در یک ماه 4 تا پست قرار دادم و سه آیتم استوری گذاشتم که کاملا سبک عوض شده بود و در نهایت الگوریتم اینستا را گرفتم و سوار شدم. حرف مردم چه قدر برایت اهمیت دارد؟ حرف مردم اصلا برایم هیچ اهمیتی ندارد چون برای هر کاری هر کسی هست که حرفی بزند.

اگر زندگی ات فیلم بود اسمش را چه می گذاشتی؟ او در پاسخ گفت اسم این فیلم را خر نباش می گذاشتم. چه کسی به تو در فضای مجازی کمک کرد؟ اوایل پوریا بود و بعد داستان هایی پیش آمد که از هم جدا شدیم. از او سوال شد برنامه کاریت برای آینده چیست؟ او گفت قرار است سبک ویدئو ها را عوض کنیم. چرا بازی در فیلم کلانتر را قبول کردی علت خاصی داشت؟ بله من این فیلم را به این علت قبول کردم که خودم نبودم و چه قدر این فیلم گریم سختی داشت، تقریبا یک ساعت و نیم طول می کشید تا این گریم تمام شود و من هر روز عصبی می شدم. قبل از تو به شخص دیگری هم بازی در فیلم کلانتر پیشنهاد شد؟ تا جایی که من اطلاع دارم به مجتبی شفیعی بازی دراین فیلم پیشنهاد اما او چون کار داشت نتوانست بازی کند و به محول شد.

تو کرونا گرفتی؟ نه نگرفتم اما آزمایش دادم و 10 روز در خانه در قرنطینه بودم که به من گفتند آزمایش اشتباه شده است و تست کرونا تو منفی است. چه قدر از فیلم کلانتر دستمزد گرفتی؟ هیچی نه من نه علی صبوری هیچ دستمزدی نگرفتیم و فقط توانستم سبکی جدید از خودم نشان دهم. چه قدر به فوتبال علاقه داری و طرفدار کدام تیم هستی؟ من اصلا فوتبالی نیستم و حتی فرق مسی و علی دایی را نمی دانم.

کلیپ های کامیار 696 را از کجا دانلود کنیم؟

کلیپ های کامیار 696 را از کجا دانلود کنیم؟

اگر شما علاقه مند هستید تا کلیپ های کامیار 696 را ببینید می توانید در صفحه اینستاگرام او این کلیپ ها را در قالب پست مشاهده کنید. معمولا پست های این واینر لایک و کامنت بسیاری را از آن خود کرده است. یکی دیگر از راه هایی که می توان کلیپ های او را دید و دانلود کرد از سرویس یوتیوب می باشد که او در این سرویس کلیپ های کامیار 696 و گیلاس و کلیپ های جالب دیگر را قرار داده و این کلیپ ها لایک و کامنت بسیاری را از آن خود می کنند.

شما همچنین می توانید اسم او را در مرورگر دلخواه وارد کنید و کلیپ خنده دار کامیار 696 را از سایت های متععد ببینید و دانلود کنید. شما می توانید در سایت های گوناگون دابسمش کامیار 696 و طنز kamyar 696 را مشاهده کنید.

کانال تلگرام کامیار 696 چه نام دارد؟

کامیار یک کانال تلگرامی راه اندازی کرد که کلیپ هایش را در آن قرار داد تا افرادی که نمی توانند از اینستا کلیپ های او را تماشا کنند از این فضا به راحتی استفاده کنند و این ویدئو ها را مشاهده کنند. اگر شما علاقه مند هستید تا از طریق پیام رسان تلگرام کلیپ های این واینر را تماشا کنید، kamyar 696 را در جستجو تلگرام وارد کنید و وارد کانال او شوید. این واینر هواداران بسیاری دارد به همین علت در تلگرام کانال های بسیاری به نام او زده شد و کلیپ های او در این کانال ها قرار گرفت.

آیا کامیار 696 کرونا گرفت؟

آیا کامیار 696 کرونا گرفت؟

زمانی که کامیار در فیلم کلانتر بازی می کرد، تب کرد و تست کرونا داد و تست او مثبت شد. کامیار به مدت 10 روز در قرنطینه بود و فکر می کرد کرونا دارد در صورتی که با او تماس گرفتند و گفتند تست اشتباه شده و شما کرونا ندارید. طبق گفته خودش او در تب می سوخت و زمانی که با او تماس گرفتند و گفتند تست منفی است تب او قطع شده است.

این واینر در کدام شبکه های مجازی فعالیت دارد؟

کامیار 696 در شبکه های اجتمایی زیادی فعالیت دارد. این شبکه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلگرام

کلیپ های او در فضا های متعددی از جمله تلگرام قرار می گیرد و این کلیپ ها در کانال های تلگرامی بسیاری دیده می شود. اگر شما مایل هستید می توانید کلیپ ها را از این طریق مشاهده کنید.

اینستاگرام

یکی دیگر از فضا هایی که این واینر به فعالیت می پردازد اینستاگرام است که می توان گفت او اول کلیپ هایش را در این فضا قرار می دهد و بعد در بقیه پیام رسان ها به اشتراک می گذارد.

ماشین کامیار 696 چیست؟

کامیار اکثر استوری های خود را در ماشین می گیرد به همین دلیل همه را کنجکاو کرده است که ماشین او چیست اما او در هیچ رسانه ای از مدل ماشینش صحبت نکرد. از آن جایی که وضع مالی این واینر جوان بسیار خوب است حدس می زنیم او یک ماشین گران قیمتی دارد.

آیا کامیار مدل شده است؟

آیا کامیار مدل شده است؟

کامیار در زمینه ساختن کلیپ های طنز کار می کرد و گاهی وقت ها استوری تبلیغاتی هم می گذارد که از آن ها کسب درآمد می کند. در بعضی از رسانه ها منتشر شد که این واینر مدل شده است و در این زمینه فعالیت می کند اما اصلا اینطور نیست، این ها شایعاتی است که برای او ساخته اند و هیچکدام صحت ندارد.

تحصیلات کامیار 696 چیست؟

کامیار در مدرسه مالزی دیپلم خود را گرفت و بعد در ایران لیسانس اش را در رشته تربیت بدنی از یکی از دانشگاه های ایران گرفته است.

سوالات متداول

  1. آیا کامیار 696 در فیلم و سریال هم بازی کرده است؟

    این واینر در فیلم کلانتر به ایفا نقش پرداخته است.

  2. اصالت این واینر از کجاست؟

    کامیار اصالتش از سمت پدر ترک است.

  3. آیا این واینر ازدواج کرده است؟

    در رسانه های مختلف عکس های بسیاری در قالب ازدواج کامیار منتشر شد در صورتی که او ازدواج نکرده است.

  4. آیا این واینر در کشور مالزی است؟

    کامیار مدتی در کشور مالزی بود اما اکنون در ایران می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید