سارا دستجانی کیست؟ | عکس های سارا دوست دختر جدید پویان مختاری

سارا دستجانی یکی از مدل های اینستاگرام زیبا و سرشناس ایرانی است که در اروپا زندگی می‌ کند و به دلیل چهره زیبا و اندام ایده آل امروزه طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است.

سارا دستجانی کیست؟

سارا دستجانی کیست؟

امروزه با توجه به منتشر شدن عکس های سارا دستجانی برای خیلی از مردم سوال به وجود می‌ آید که سارا دستجانی کیست؟ در این قسمت به بیوگرافی سارا دستجانی خواهیم پرداخت. سارا یکی از مدل های جذاب و زیبای ایرانی است. هم چنین باید افزود که او به عنوان بازیگر در تعدادی از شو های تلویزیونی و ویدیو های موسیقی برجسته نیز حضور داشته است. بهتر است که بدانید سارا تا به اکنون با برند ها و کمپانی های مختلف و معتبر زیادی در سرتاسر جهان همکاری های بسیار جذابی داشته است. حال در مورد سن سارا دستجانی خیلی از مردم کنجکاو شده اند که بدانند، در این باره باید بگوییم که بیان شده است که سارا متولد اواخر دهه شصت می باشد.

صحبت های سارا در مورد حرفه مدلینگ چه بوده است؟

سارا در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که از دوران نوجوانی علاقه بسیار زیادی به حرفه مدلینگ داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می کرده است و خیلی از مدل های سرشناس دنیا را می شناخته است. به همین دلیل او از همان نوجوانی تصمیم گرفته است که در آینده به یک مدل حرفه‌ ای و سرشناس تبدیل شود. او در این باره بیان کرده است زمانی که مادرم متوجه شد که من به حرفه مدلینگ علاقه دارم از من حمایت و پشتیبانی کرد و بیان کرد که تو در آینده به یک مدل زیبا تبدیل خواهی شد. سارا امروزه به یکی از مدل‌ های جذاب و سرشناس تبدیل شده است که با خیلی از کمپانی ها و شرکت های معروف و معتبر نیز همکاری جذابی داشته است.

عکس های سارا دستجانی را در کجا ببینیم؟

عکس های سارا دستجانی را در کجا ببینیم؟

با توجه به حواشی و جنجال هایی که مدتی است برای سارا به وجود آمده است، او به یکی از چهره‌ های معروف و مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است که مخاطبان زیادی نیز دارد. امروزه خیلی از مخاطبان سارا تمایل دارند تا عکس های متعددی از او را مشاهده نمایند. با توجه به این که سارا عکس های جذاب و متفاوتی را برای مخاطبانش منتشر می‌ کند، تمام عکس های او با طرفداران زیادی رو به رو می‌ شوند. حال باید افزود که برای مشاهده عکس های این مدل جذاب و جنجالی کافیست تا به صفحه اینستاگرام سارا مراجعه نمایید، چرا که این مدل زیبا به طور روتین و روزمره عکس ها و کلیپ های متعددی از خود را برای مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد که تمام این عکس ها و کلیپ ها با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده‌ اند.

حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر شبکه معروف اینستاگرام اگر به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید، به عنوان مثال مشاهده جدید ترین عکس های سارا دستجانی با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و می‌ توانید عکس‌ های متعددی از این مدل زیبا و جذاب را مشاهده نمایید.

دوست پسر سارا دستجانی کیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سارا که از او به عنوان یکی از مدل ها و بازیگران زیبای ایرانی یاد می‌ شود تا به اکنون ازدواج نکرده است و هم چنین مجرد است. البته سارا از همان ابتدا زندگی شخصی اش را از زندگی حرفه‌ ای خود دور نگه داشته است و تمایلی نداشته است که در مورد روابط شخصی اش و این که دوست پسر او چه کسی است با مخاطبان و فالوورانش صحبت کند و یا این که روابط عاطفی او رسانه ای شود. به همین دلیل تا به اکنون حواشی زیادی برای او به وجود آمده است که او چندین بار ازدواج کرده است. البته این موضوع را هم باید افزود که سارا مدتی است با یکی از شاخ های مجازی رابطه خود را آغاز کرده است و به همین دلیل امروزه روابط او آشکار تر شده اند و مخاطبان او نسبت به قبل بیشتر در جریان روابط اش قرار گرفته اند.

آدرس پیج اینستاگرام سارا دستجانی چیست؟

آدرس پیج سارا دستجانی چیست؟

امروزه سارا دستجانی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و با توجه به فعالیت گسترده ای که در اینستاگرام انجام می‌ دهد، توانسته مخاطبان بسیار زیادی به دست آورد. در مورد اینستاگرام باید بگوییم که یکی از برنامه‌ های محبوب و کاربردی است که در سرتاسر دنیا طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی بدست آورده است و امروزه اکثر مردم در این برنامه برای خود صفحه کاربری راه اندازی کرده اند و در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند که این موضوع شامل سارا نیز می‌ باشد.

اگر به پیج سارا مراجعه نمایید، می توانید عکس های بسیار جذاب با استایل های خاص و لوکیشن‌ های مختلفی از او را مشاهده نمایید. از آن جایی که عکس های او بسیار زیبا و بی نقص هستند به همین دلیل خیلی از مخاطبان و فالووران او بیان کردند که عکس های این مدل زیبا توسط عکاسان حرفه‌ ای گرفته می‌ شود. با مشاهده عکس های سارا می توانید متوجه شوید که او یک مدل زیبا و با اندام ایده ال و مناسب است. سارا علاوه بر انتشار عکس و کلیپ، گاهی اوقات لایو برگزار می‌ کند و با مخاطبان خود به صورت زنده و مستقیم صحبت می‌ کند. برای مشاهده لایو سارا دستجانی بهتر است که پیج او را دنبال کنید.

حال باید افزود که برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام این مدل زیبا کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو نمایید تا پیج او برای شما نمایش یابد، هم چنین از آن جایی که سارا دارای فالووران بسیار زیادی است، پیج او نسبت به پیج های فیک به راحتی قابل تشخیص می باشد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود مدتی قبل برخی از کاربران او بیان کردند که سارا علاوه بر اینستاگرام در کلاب هاوس یکی دیگر از برنامه‌ های جذاب نیز فعالیت می‌ کند. حال برای پیدا کردن آدرس کلاب هاوس سارا دستجانی کافیست تا وارد برنامه شوید و به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید.

آیا یوتیوب این مدل زیبا فعال است؟

یوتیوب یکی از برنامه‌ های محبوب و پرطرفدار است که امروزه اکثر مردم به ویژه افراد معروف و مشهور در این شبکه فعالیت می‌ کنند. بهتر است که بدانید برخی از کاربران با توجه به فعالیت گسترده ای که در این شبکه انجام می دهند و هم چنین با توجه به تعداد بازدید ویدیو هایشان توانسته اند از طریق یوتیوب برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورند و درآمدزایی کنند. حال مدتی قبل بیان شد که این مدل معروف و مشهور ایرانی نیز عضو یوتیوب شده است و یوتیوب سارا دستجانی بسیار فعال است و او ویدیو های بسیار جذاب و با کیفیت بالایی را در چنل خود منتشر می کند. البته با این حال هنوز سارا به این اخبار و صحبت ها واکنشی نشان نداده است و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

چه حاشیه هایی برای وی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای وی به وجود آمد؟

امروزه اکثر افراد معروف، مدل ها، بازیگران و سلبریتی ها در طول فعالیت در حرفه شان در جنجال‌ ها و حاشیه‌ های متعدد فرو می‌ روند که این موضوع شامل سارا نیز می‌ باشد. سارا از زمانی که فعالیت خود را در حرفه اش آغاز کرده است، حواشی و جنجال های متعددی برای او به وجود آمده است. البته این موضوع را هم باید افزود که در اکثر مواقع سارا به شایعات و حواشی که برای او به وجود آمده است، واکنش خاصی نشان نداده است و این موضوع باعث شده است که خیلی از کاربران و مخاطبان او بیان کنند که سارا تمایل دارد تا در حاشیه قرار گیرد، چرا که به این گونه نامش بر سر زبان ها می افتد و تعداد فالووران و مخاطبانش افزایش پیدا می کند.

با این حال از حاشیه هایی که تا به امروز برای سارا به وجود آمده است می‌ توان به رابطه اش با مدیر سایت حضرات بت، عمل‌ های متعددی که بر روی صورت و بدنش انجام داده است، رابطه هایی که در گذشته داشته است، بازگشتش به ایران، خبر بارداری اش و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

درآمد سارا دستجانی از کجاست؟

اگر به شبکه‌ های مجازی سارا مراجعه کرده باشید، قطعا متوجه زندگی لاکچری سارا خواهید شد، چرا که او به طور معمول در لوکیشن‌ های لاکچری، ماشین های گران قیمت و لوکس عکس های متعددی را برای مخاطبانش منتشر کرده است. هم چنین از لباس های برند و گران قیمت استفاده می‌ کند، به همین دلیل یکی از متداول ترین سوالاتی که برای مخاطبان و فالووران او به وجود آمده، این است که منبع درآمد سارا چیست و چگونه درآمدزایی می‌ کند؟ در ابتدا باید بگوییم که سارا در مورد منبع درآمدش و این که چگونه درآمدزایی می کند با مخاطبانش صحبتی نکرده است، به همین دلیل اطلاعات دقیقی در اینترنت موجود نمی باشد. اما با توجه به این که سارا به عنوان مدل و بازیگر فعالیت می کند، می توان حدس زد که منبع درآمد اصلی او از طریق بازیگری و مدلینگ می باشد.

البته این موضوع را هم باید افزود که برخی از منابع بیان کرده اند که سارا بیزینس هایی را نیز برای خود راه اندازی کرده است که از طریق این بیزینس ها نیز توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد. هم چنین امروزه از سارا به عنوان یکی از اینفلوئنسر های جذاب و پر مخاطب نیز یاد می شود که با توجه به تبلیغاتی که در صفحه اینستاگرام خود می گذارد، نیز توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و در آمدزایی کند.

آیا سارا دستجانی با پویان مختاری رابطه داشته است؟

آیا سارا دستجانی با پویان مختاری رابطه داشته است؟

مدتی است که اخبار و شایعاتی به وجود آمده است که سارا با پویان مختاری در رابطه است. در مورد پویان مختاری باید بگوییم که یکی از چهره های معروف اینستاگرام است که با توجه به حواشی و جنجال های متعددی که برای خود به وجود آورده است، امروزه از او به عنوان شاخ مجازی نیز یاد می شود. هم چنین باید افزود که پویان گرداننده سایت‌ های شرط‌ بندی نیز می‌ باشد و از طریق این سایت ها توانسته به یک ثروت هنگفت برسد.

حال در مورد رابطه مرموز سارا و پویان باید بگوییم که چندین ماه قبل سارا و پویان در یک مهمانی با یکدیگر آشنا شدند و حال برخی از منابع بیان کرده اند که بین سارا و پویان صحبت هایی در مورد روابط جنسی رد و بدل شده است و حتی این منابع بیان کرده اند که آن ها چندین بار با هم رابطه داشته اند. البته این موضوع را هم باید افزود که تا به اکنون عکس ها و کلیپ های متعددی از این دو چهره معروف در شبکه های مجازی منتشر شده است. البته سارا به این حواشی واکنش نشان داده است و در این باره بیان کرده است که پویان دوست من است و فقط در چند مهمانی همدیگر را ملاقات کرده ایم و با هم عکس گرفتیم و رابطه بیشتری بین من و پویان وجود ندارد.

سارا دستجانی در کدام کشور زندگی می کند؟

با توجه به چهره شرقی و هم چنین نام و فامیل این مدل و بازیگر معروف متوجه خواهید شد که او ایرانی است. البته سارا در اشتوتگارت کشور آلمان بزرگ شده اسـت و هم اکنون نیز در اروپا زندگی می‌ کند و در اروپا توانسته به صورت جدی و گسترده ای در حرفه خود یعنی مدلینگ و بازیگری فعالیت کند. حال جالب است که بدانید با توجه به فامیل این مدل معروف (دستجانی) می توان حدس زد که اصالت سارا به دستجان برمی‌ گردد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دستجان کجای ایران است! در این باره باید بگوییم که دستجان نام یک روستا اسـت کـه در زبان محلی به آن دسگان گفته می‌ شود که در شهرستان فراهان در 70 کیلومتری شمال غربی شهر اراک و هم چنین 25 کیلومتری فرمیهن است. مردم آن ترک‌ زبان هستند و اکثر آن ها بـه کشاورزی و دامداری می ‌پردازند.

آیا ایان فرد در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد؟

آیا این فرد در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد؟

سالیان طولانی است که سارا دستجانی در حرفه مدلینگ فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه از او به عنوان یکی از مدل های محبوب و سرشناس یاد می‌ شود. در این باره باید بگوییم که سارا تا به اکنون با کمپانی ها و برند های محبوب و سرشناس زیادی در سرتاسر دنیا قرارداد بسته است و با آن ها همکاری های جذاب و هیجان انگیزی داشته است. سارا در این باره بیان کرده است که زمانی که من با برند ها و کمپانی های معروف و مشهور قرارداد می‌ بندم، حس بسیار خوبی دارم و از این که توانستم به آرزوی دوران نوجوانی ام یعنی مدل شدن برسم بسیار خوشحالم هستم. سارا در یکی از صحبت هایش به مخاطبان خود بیان کرده است که برای رسیدن به اهدافشان تلاش و سعی کنند، چرا که قطعاً با تلاش و سعی به هر چیزی که بخواهند می‌ رسند.

این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که سارا فعالیت گسترده ای در اینستاگرام انجام می‌ دهد و عکس های جذاب و جنجالی را از خود در اینستاگرام منتشر می‌ کند و فالووران بسیار زیادی دارد، امروزه از سارا به عنوان مدل اینستاگرام نیز یاد می شود که در این حوزه فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهد.

آیا سارا دستجانی عمل زیبایی انجام داده است؟

اگر به چهره زیبای سارا دقت کنید، متوجه خواهید شد که او تا به اکنون عمل های متعددی بر روی چهره‌ اش انجام داده است. امروزه خیلی از افراد معروف به ویژه مدل ها و بازیگران برای این که چهره جذاب و خاص تری داشته باشند و هم چنین حس بهتری به خود داشته باشند، عمل‌ های متعددی بر روی صورتشان انجام می‌ دهند که این موضوع شامل سارا دستجانی نیز می‌ باشد. در این باره باید بگوییم که سارا تا به اکنون عمل زیبایی بینی و هم چنین عمل گربه ای کردن چشم را انجام داده است. هم چنین برخی از منابع بیان کردند که علاوه بر عمل، سارا به گونه، چانه و لب های خود ژل تزریق کرده است و به طور روتین از بوتاکس برای جوان ماندن پوست صورتش استفاده می‌ کند.

هم چنین باید افزود که خیلی از کاربران و مخاطبان او بر این باورند که سارا عمل هایی بر روی بدنش نیز انجام داده است و به همین دلیل بسیار خوش اندام است. با این حال می توانید با مشاهده عکس های قبل از عمل سارا متوجه تغییرات ظاهری که در چند سال اخیر داشته است بشوید. برای مشاهده عکس های قبل از عمل سارا نیز بهتر است که به گوگل مراجعه نمایید، چرا که در گوگل عکس های متعددی از قبل از عمل او برای مخاطبان و علاقه‌ مندان منتشر شده است.

بازیگری سارا دستجانی واقعیت دارد؟

بازیگری سارا دستجانی واقعیت دارد؟

بعد از این که رابطه سارا و پویان آشکار شد و حواشی و جنجال هایی برای آن ها به وجود آمد، مخاطبان و فالووران سارا بیشتر شدند و خیلی از آن ها در مورد بازیگری سارا کنجکاوی شدند تا بدانند که آیا واقعاً سارا بازیگر است و یا این موضوع نیز حاشیه می باشد. در این باره باید بگوییم که سارا علاوه بر مدلینگ، بازیگر نیز می‌ باشد، او تکنیک های بازیگری را توسط بهترین معلمان در اروپا و ایالات متحده آموزش دیده است و تمام سطوح بازیگری را در آکادمی استلا آدلر در لس آنجلس به اتمام رسانده است و این موضوع را باید افزود که سارا تا به اکنون در خیلی از شو های تلویزیونی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بهتر است که بدانید برخی از افراد با مشاهده فیلم های سارا بیان کرده اند که او استعداد خوبی در بازیگری دارد و در آینده به یکی از بازیگران سرشناس تبدیل خواهد شد. برای مشاهده برخی از فیلم‌ ها و شو های تلویزیونی که سارا در آن ها حضور داشته است، می توانید به اینترنت مراجعه نمایید.

سایت شرط بندی سارا دستجانی

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، عکس های متعددی از سارا در کنار پویان مختاری یکی از شاخ های مجازی و مدیر سایت شرط بندی مدتی قبل در شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام و یا حتی اینترنت منتشر شد که حواشی و جنجال زیادی به وجود آمد که این دو نفر با هم در رابطه هستند. حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر پویان مختاری، ساشا سبحانی و مونتیگو دوستان صمیمی و نزدیک سارا هستند که آن ها نیز سایت‌ های شرط‌ بندی دارند و به تبلیغ سایت های شرط بندی خود می پردازند. به همین دلیل برای خیلی از کابران سوال به وجود آمده است که آیا سارا همانند آن ها سایت شرط بندی دارد؟ در این باره باید بگوییم که تا به اکنون سارا سایت شرط بندی خود را راه اندازی نکرده و آن را تبلیغ نکرده است.

البته باید افزود که خیلی از کاربران و مخاطبان او بر این باورند که سارا در آینده نه چندان دور همانند سایر چهره های معروف مانند دنیا جهانبخت و ندا یاسی سایت شرط بندی خود را راه اندازی خواهد کرد و از طریق این سایت به ثروت بسیار زیادی نیز خواهد رسید.

سوالات متداول

  1. سارا دستجانی کیست؟

    سارا دستجانی یکی از مدل ها و هم چنین چهره های معروف و مشهور ایرانی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز به دست آورده است و در اروپا زندگی می‌ کند.

  2. آیا سارا دستجانی سایت دارد؟

    هم اکنون سارا سایت‌ شرط‌ بندی ندارد، اما با توجه به این که رابطه نزدیکی با خیلی از گردانندگان سایت مانند پویان مختاری، ساشا سبحانی و مونتیگو دارد، خیلی از کاربران بیان کردند که در آینده نه چندان دور او نیز سایت خود را راه اندازی خواهد کرد.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های سارا دستجانی را مشاهده نمایند؟

    برای مشاهده عکس های این مدل جذاب و زیبا کافیست تا به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، هم چنین در گوگل نیز عکس های متعددی از او منتشر شده است.

  4. آیا سارا دستجانی در حرفه بازیگری هم فعالیت می کند؟

    سارا بازیگری را توسط برترین معلمان در ایالات متحده و اروپا آموزش دیده است و تمام سطوح بازیگری را در استلا آدلر در لس آنجلس به اتمام رسانده است و در فیلم های متعددی حضور داشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید