پریسا پور مشکی چگونه معروف شد؟ 5 کلیپ پر بازدید پریسا پوربلک

پریسا پور مشکی یکی از سلبریتی های اینستاگرام است که بسیار جوان است و توانسته طی مدت دو سال به جایگاه بسیار خوبی در فضای مجازی و اینستاگرام برسد. احتمالا شما نیز از دنبال کنندگان این شخص می باشید و بیننده تمام کلیپ های طنز و جذاب او هستید و می خواهید که بیشتر از گذشته درباره او اطلاعات کسب نمایید. در این مقاله سعی داریم درباره این واینر بسیار جذاب و پر طرفدار اطلاعات ارزشمند و جدیدی را منتشر نماییم و شما را با این واینر جوان آشنا نماییم. پس در ادامه همراه ما باشید.

پریسا پور مشکی کیست؟

پریسا پور مشکی کیست؟

بیوگرافی پریسا پور مشکی مانند بیوگرافی دیگر اشخاص مشهور در ویکی پدیا و دیگر سایت های پر طرفدار و معتبر قابل دسترسی می باشد و می توان به راحتی راجع به این واینر اطلاعاتی را به دست آورد. اما جالب است بدانید که اطلاعاتی که درباره او منتشر می شود بیشتر حتی نزدیک به واقعیت هم نیست و نمی توان راجع به آن اطمینان کسب نمود. پریسا پور مشکی ویکی پدیا را نیز سایتی دانسته که ممکن است درباره اشخاص اطلاعات معتبری منتشر نکند زیرا او مدتی پیش چند نمونه از این اطلاعات را نادرست و نا معتبر دانست. مدتی پیش شایعه شده بود که پریسا پور مشکی فیلم ترسناک بازی کرده و در این فیلم حضور داشته است اما این شایعه چندان واقعی و درست تلقی نشد و خود پریسا آن را تکذیب نمود. پریسا متولد تاریخ یازدهم تیر ماه در سال ۱۳۸۰ می باشد. او در خوزستان زاده شده است و اصالت او نیز به این شهر باز می گردد. او یک چهره اینستاگرامی است که از حدود ۱۸ سالگی این فکر به ذهن او خطور کرد که شاید بتواند در اینستاگرام به فعالیت بپردازد و سعی نماید از این راه کسب درآمد خوبی داشته باشد.

او در این مسیر تلاش بسیار زیادی انجام داد و تنها حدود یک سال است که توانسته حاصل و نتایج تمام تلاش خود را مشاهده کند اما جالب است بدانید که او از سن ۱۴ سالگی استعداد ساخت کلیپ و تولید محتوا را از خود به نمایش گذاشته بود و این استعداد مدت کوتاهی نیست که در او بروز پیدا کرده است. هدف اول او این بود که بتواند از طریق ساخت کلیپ و تولید محتوا مردم را کمی شاد نماید و آن ها را از مشکلاتشان برای حتی لحظه ای کوتاه بیرون بکشاند. حتی از او درباره لقبش پرسیده اند و او جریان لقب خود که پور بلک می باشد را این گونه توضیح داده است که این لقب از دوران دبیرستان با او بوده است زیرا زمانی که دوستانش در دبیرستان او را خطاب می کردند این لقب را به او نسبت داده بودند. او فرزند دوم خانواده اش می باشد و تنها یک خواهر بزرگ تر از خود دارد که مریم نام دارد و رابطه بسیار نزدیکی با او دارد. اختلاف سنی او با خواهرش ۵ سال است و او و خانواده اش از حدود ۴ سالگی به شهر تهران نقل مکان کرده اند‌. به هر حال شروع جدی فعالیت های او از سال ۱۳۹۴ بود.

بعد از آنکه کلیپ های خود را در همان زمان منتشر می نمود تعداد فالوورش بیشتر و بیشتر می شد و پیج اینستاگرامی خود را گسترش می داد و سپس توانست گوشی حرفه ای برای ساخت و تولید محتوا تهیه نماید و پیج خود را ارتقا ببخشد. او در مصاحبه های متنوعی گفته است که از گروه ماری اچ ام ها بسیار خوشش می آید و آن ها را بسیار دنبال می کند زیرا به نظرش آن ها کلیپ های بسیار جذابی تولید می کنند و تظاهر نمی کنند که فرد دیگری هستند و حتی به نظر او خوبی این گروه آن است که بسیار شاد اند و انرژی آن ها به راحتی به مخاطبانشان منتقل می شود. له له پانز به عنوان واینر خارجی نیز به نظرش بسیار جذاب است و کلیپ های خوب و طنزی منتشر می کند.

علی صبوری و هومن ایرانمنش نیز به نظر این واینر دختر بسیار حرفه ای هستند و کلیپ های بسیار خوبی را منتشر می کنند. پریسا پور مشکی استقلال و پرسپولیس را هر دو به یک اندازه دنبال می کند اما به صورت جدی طرفدار تیم استقلال است و به قدری طرفدار این تیم است که برای هر مسابقه او و یا هر دربی طرفداری خود را نشان می دهد و این موضوع را با جرات اعلام می کند. اما به هر حال برای آن که بین طرفدارانش جدایی نیندازد این را نیز اعلام می کند که برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کند و هر دو تیم را دوست دارد.

پریسا پور مشکی اهل کجاست؟

پریسا پور مشکی اهل کجاست؟

در اوایل شروع فعالیت کاری این شخص باید بگوییم که بعضی فکر می کردند که این شخص اصالتا اهل تهران می باشد تا اینکه با لایو هایی که این شخص از خود منتشر کرد مشخص شد که اصالت او از تهران نمی باشد. این شخص اصالتا یک دختر جنوبی می باشد و اهل جنوب بوده و اصالت این شخص به خوزستان باز می گردد و یک دختر جنوبی مهربان می باشد که برای مدتی کم می شود که به تهران آمده و در تهران سکونت دارند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با پریسا پور مشکی انجام شده است؟

در حدود دو ماه گذشته یعنی در تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۰، تی وی پلاس خبری را منتشر نمود که طی این خبر متوجه شدیم که پریسا پور بلک با تی وی پلاس در یک مصاحبه رسمی شرکت نموده است و توانسته در این مصاحبه اطلاعات بسیار خوب و دقیقی از خود منتشر نماید. او در این مصاحبه شوخی های بسیار زیادی با مخاطبان خود داشت و حتی در چالش شوخی با فالوور هایش در لایو نیز شرکت نمود. او در لایوی به مخاطبانش گفت که دارد از ایران می رود و می خواهد که در خارج از کشور زندگی کند اما به محض آنکه طرفدارانش در لایو این جملات را شنیدند متوجه شدند که این خبر تنها یک چالش بوده است که در تی وی پلاس آن را انجام داده است.

در این مصاحبه از او راجب چگونگی کسب ثروت و شهرت سوال پرسیده شد و او به این سوالات به طور کامل پاسخ داد. حتی او ضمن ابراز خوشحالی از جایگاه کنونی اش به این موضوع پرداخت که تمام دارایی او دنبال کننندگان و فالوور هایش می باشند که او را تحت هر شرایطی حمایت می کنند و از او مراقبت می کنند که بتواند در این فضای مجازی به فعالیت بیشتری بپردازد. او همیشه از طرفداران و دنبال کنندگانش تشکر کرده که او را طی این سال ها دنبال می کردند و به او این فرصت را داده اند که او بتواند به مرور زمان تمام توانایی خود را به منظر نمایش بگذارد.

حاشیه های این شخص درباره چیست؟

حاشیه های این شخص درباره چیست؟

برخی از سلبریتی ها دچار حاشیه هایی می شوند که برای آن ها مشکلاتی را ایجاد می کنند که برای ان ها در حیطه کاریشان بسیار مشکل ساز می شود. به زبان دیگر باید گفت که حاشیه جزعی جدا نشدنی از این افراد می باشد که از طریقی دیگر می تواند به معروف شدن او کمک بسیار زیادی بکند. برای پریسا پور مشکی و یا پریسا پوربلک نیز چنین حاشیه هایی ایجاد شده است که او چند باری در مصاحبه های مختلف و یا در سوال و جواب هایی که در پیج خود می گذاشت در مورد این گونه حاشیه ها صحبت نمود، حتی حواشی مانند پریسا پور مشکی و همسر واقعیش در اینستاگرام مدتی است که زیاد دیده شده است و نمی توان به صورت جدی با تمام این حواشی برخورد داشت زیرا این حواشی تمام شدنی نیستند. او گفته است که نمی داند که این افراد این گونه موضوعات را چگونه از خود منتشر می کنند و یا چگونه چنین موضوعاتی از ذهن آنان ساطع می شود.

هم چنین برای مثال یکی از این اخبار آن بود که خانواده او محل زندگی خود را تغییر دادند و خانه جدیدی تهیه کردند و او نیز برای اسباب کشی و تغییر دکوراسیون خانه شان از فالوور ها و دنبال کنندگانش نظراتشان را می پرسید و از آن ها می خواست که در این باره نظرات خود را برای او ارسال کنند که این نشان از میزان صمیمیت و صداقت او با دنبال کنندگانش داشته است. او همچنین ولاگی از این روند اتفاقات تهیه کرد و آن را در پیج اینستاگرامی اش منتشر نمود.

از موضوعات دیگر که شایعه شده بود در مورد ولاگ های این شخص بود. ولاگ ها پریسا اکثرا جذاب است و باعث می شود که از اتفاقات روزمره خود را با فالوور هایش به اشتراک بگذارد و از این طریق دنبال کنندگان خود را از اتفاقات روزمره خود آگاه نماید. دنبال کنندگان و فالوور های پریسا به قدری پیگیر فعالیت های او هستند که اگر پریسا برای مدتی در اینستاگرام خضور پیدا نکند همچنان او را دنبال می کنند و او را آنفالو نمی کنند. حتی در گذشته برای پریسا اتفاق ناگواری افتاد و گوشی اپلش از بین رفت. او تمام ایده های جدید را در آن گوشی ذخیره نموده بود و از رخداد این اتفاق واکنش بسیار بدی نشان داد.

او گمان می کرد که تمامی طرفدارانش بعد از آن او را آنفالو می کنند و دست از دنبال نمودن او بر می دارند. زیرا او به خاطر ناراحتی زیادش درباره این موضوع مدتی در اینستاگرام حضور پیدا نکرد و به همین خاطر بعضی از فالوور هایش او را آنفالو نمودند. اما او از افرادی که همچنان او را دنبال نمودند و در میان دنبال کنندگان و فالوور هایش باقی ماندند بسیار تشکر کرد. به گفته او افرادی که واقعا به او علاقه مند می باشند او را در مدت زمان کوتاه تنها نخواهند گذاشت و دست از دنبال نمودن او بر نخواهند داشت.

یکی از حاشیه های بحث بر انگیز او راه اندازی سایت شرط بندی می باشد. برای ورود به این سایت بازی انفجار می توایند از لینک های موجود در مقاله استفاده کنید.

درآمد پریسا پور مشکی از کجاست؟

درآمد پریسا پور مشکی از کجاست؟

احتمالا در جریان اتفاقاتی که امروزه در اینستاگرام رخ می دهد هستید و می دانید که در حال حاضر هر کسی که طرفدار زیادی در اینستاگرام دارد و تعداد فالوور او بالا است درآمد بسیار بالایی به دست می آورد و توانسته از این طریق به ثروت بسیار چشمگیری دست پیدا کند. درآمد پریسا پور مشکی نیز به قدری بالا است که همچنان او در لیست ثروتمند ترین واینر دختر اینستاگرام دیده می شود. درآمد این شخص نیز از اینستاگرام می باشد و به جز اینستاگرام گویا از جای دیگری درآمد دیگری ندارد.

آدرس اینستاگرام پریسا پور مشکی چیست؟

آیدی پیج اینستاگرامی او poorblack می باشد و او را می توانید از طریق این آیدی در اینستاگرام دنبال نمایید. پریسا در اینستاگرام بیش از سه میلیون نفر دنبال کننده و فالوور دارد و از این طریق توانسته درآمد بسیار بالایی را کسب نماید. او در این برنامه مجازی فعالیت بسیار زیادی را دارا می باشد و توانسته است که فالوور های بسیار زیادی را کسب کند.

کلاب هاوس پریسا پور مشکی

کلاب هاوس پریسا پور مشکی

باید بگوییم که این شخص در کلاب هاوی هیچ گونه فعالیتی ندارد و تا کنون هیچ اکانتی از این شخص در اینستاگرام از او دیده نشده است. شاید دلیل اینکه برخی فکر می کنند که این شخص در کلاب هاوس فعالیت دارد این است که او در یکی از کلیپ هایش در مورد کلاب هاوس صحبت کرده است و به این طریق بعضی از افراد فکر می کنند که او در کلاب هاوس فعالیت زیادی دارد.

عکس های پریسا پور مشکی را در کجا ببینیم؟

عکس های پریسا پور مشکی را در کجا ببینیم؟

عکس های این شخص در صفحه اینستاگرام او وجود دارد و  با سر زدن به پیج اینستاگرام این شخص، می توان آن را مشاهده نمود. هم چنین می توان با جست و کردن نام این شخص در اینترنت عکس های او را به تعداد بسیار زیاد مشاهده نمود. او بیشتر از اینکه عکس های زیادی را از خود منتشر کند کلیپ های بسیاری را از خود منتشر می کند. در هایلایت های این شخص می توان عکس هایی از دوران بلوغ این شخص را نیز مشاهده کرد که با عنوان پریسا خود شاخ پندار می باشد و می توان که عکس های زیادی را از او مشاهده کرد. هم چنین این شخص فن پیج های بسیار زیادی دارد که این فن پیج ها در صفحه خودشان عکس های بسیار زیادی را منتشر کردند که می توان با سرچ نام پریسا پور مشکی تعداد زیادی از فن پیج های او که دارای عکس های او می باشد را نگاه کرد و در صورت نیاز آن را دانلود نمود.

کلیپ های پریسا پور مشکی را در کجا ببینیم؟

کلیپ های پریسا پور مشکی را در کجا ببینیم؟

پریسا پور مشکی یکی از افرادی می باشد که موفق شده است در حیطه کار  تولید محتوا و کلیپ سازی بسیار زیاد پیشرفت کند و از این طریق نیز به کسب در آمد بپردازد و هم چنین کلیپ های خود را در برخی از برنامه های مجازی منتشر کند. کلیپ های او را می توان در برنامه اینستاگرام بازدید کرد و هم چنین می توان در برنامه دیگری به نام یوتیوب نیز کلیپ هایی را از این شخص مشاهده نمود. کلیپ هایی که این شخص از خود منتشر می کند در مورد موضوعات مختلف و چالش های مختلفی می باشد. کلیپ های او درقالب طنز می باشد و می تواند لبخند بسیار زیادی را بر لب افراد مختلف بنشاند. این فرد در حوزه ساخت کلیپ بسیار زیاد با استعداد می باشد و تا کنون فیلم های این شخص از باز دید های بسیار زیادی برخوردار بوده است. این را می توان از لایک های او فهمید و هم چنین کلیپ هایی که او در یوتیوب از خود بارگذاری می کند از بازدید بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این شخص در کدام کشور زندگی می کند؟

این شخص در کدام کشور زندگی می کند؟

پریسا پور مشکی هم اکنون در کشور ایران است. شاید این دلیل که برای این شخص این مورد پیش آمده است که او در خارج از ایران زندگی می کند این است که این فرد، در یک مصاحبه ای که انجام داد لایوی را برگزار کرد که در آن وانمود کرد که دارد از ایران می رود و برای مهاجرت و برای تعدادی از مساعل ایران را برای همیشه ترک می کند. فالوور های این شخص نیز از این فرد سوالات زیادی را پرسیدند که چرا این فرد می خواهد ایران را ترک کند و او گفت که دلیل مهاجرت او مشکلات شخصی می باشد و نمی تواند که بیشتر از این در ایران بماند و شاید زمانی به ایران بازگشت. بعد ها مشخص شد که این فرد تنها در یک چالش شرکت کرده بود و قصد مهاجرت نداشته است و برای همیشه در ایران ماندگار است. پریسا پور بلک هم اکنون در کشور ایران زندگی می کند و محل زندگی او شهر تهران می باشد. البته مدتی پیش شایعاتی منتشر شد که طی آن ها متوجه شدیم که او در حال سفر به خارج از ایران می باشد. اما این ها همه شایعه ای بیش نبود زیرا او هم اکنون در ایران زندگی می کند و به گفته خودش این چالشی بود که در برنامه تی وی پلاس از او منتشر شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نحوه آشنایی وی با همسرش چگونه بود؟

نحوه آشنایی وی با همسرش چگونه بود؟

احتمالا اگر پریسا پور مشکی این خبر را بشنود از تعجب شاخ در می آورد. او چندین بار در تمام مصاحبه هایش اعلام نموده است که هیچ قصدی ندارد که در حال حاضر ازدواج کند و تصمیم دارد هم اکنون به ساخت کلیپ و تولید محتوا بپردازد و در این زمینه فعالیت نماید. به هر حال پریسا پور بلک در معرض توجه بیش از ۳ میلیون نفر دنبال کننده هست و ممکن است بسیاری از فن پیج های او بخواهند که با انتشار این اخبار تعداد فالوور بیشتری به دست آورند و از این طریق به جلب توجه بپردازند. به هر حال او چندین بار گفته است که نمی خواهد در حاشیه قرار بگیرد و این ها همه اخبار کذب و دروغین است که او راجب آن ها احساس خوشایندی ندارد و چندین بار خواسته است که این اخبار کذب به اتمام برسد. به هر حال سلبریتی ها دیگر حساسیتی نسبت به این شایعات نشان نمی دهند و دیگر پذیرفته اند که نسبت به این اخبار باید بی تفاوت باشند و بدون ابراز واکنشی باید از کنار این حواشی بگذرند.

نه تنها پریسا پور مشکی ازدواج نکرده است بلکه در هیچ رابطه احساسی قرار ندارد و به گفته او تمامی این اخبار برای آن است که از طریق انتشار این اخبار کاربران اینترنتی کنجکاو شوند و توجهشان به این اخبار جلب شود. به هر حال همه ما باید با منطق و علم خود به راحتی متوجه این موضوع بشویم که نباید هر موضوعی را راجع به سلبریتی ها و واینر ها و دیگر بلاگر ها در اینستاگرام باور کنیم. چرا که تمامی این اخبار منشا واقعی ندارد و زاده ذهن فن پیج های سود جو است که تنها به بازدید پیج اینستاگرامی و کلیپ های خود فکر می کنند. به هر حال به قدری پریسا با فالوور هایش راحت است و آن ها را دوست دارد و با آن ها دوست است که به گفته خودش اگر خبری جدید و مهم در زندگی او رخ دهد حتما آن را با مخاطبان و فالوور هایش به اشتراک می گذارد و سعی می کند که آن خبر را با مخاطبان پیجش به اشتراک یگذارد و آن ها را از اخبار مهم زندگی اش بی خبر نگذارد.

سوالات متداول

  1. پریسا پور مشکی کیست؟

    پریسا پور مشکی در اینستاگرام فعال می باشد و از واینر هایی است که کلیپ های بسیار جذاب و طنز و کمدی در این شبکه مجازی منتشر می کند و شما می توانید او را در این شبکه مجازی دنبال کنید.

  2. پریسا پور بلک لقب کیست؟

    به گفته پریسا پورمشکی لقبی که در دبیرستان به او داده بودند پور بلک می باشد. به همین دلیل او تصمیم گرفت با این لقب در اینستاگرام نیز به فعالیت بپردازد. به همین دلیل است که امروزه او را با همین لقب خطاب می‌ کنند و او را با لقب پور بلک می شناسند.

  3. آیدی پیج اینستاگرام این اینفلوئنسر چیست؟

    آیدی پیج اینستاگرام او poorblack می باشد. او در این صفحه ۳ میلیون نفر فالوور دارد و توانسته سلایق این افراد را مورد توجه خود قرار دهد و رضایت آن ها را جلب نماید و به همین دلیل تعداد فالوور او در حال افزایش است.

  4. پریسا در کدام کشور زندگی می کند؟

    برخلاف شایعاتی که مدتی است منتشر شده است او هم اکنون در کشور ایران می کند. او هم اکنون در شهر تهران به راحتی زندگی خود ادامه داده است زیرا او تابع قوانین ایران می باشد و تا کنون در پیج اینستاگرامش مشکلی به وجود نیامده است که مجبور شود از ایران مهاجرت نماید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید