بیوگرافی امیر نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس های جدید او

در این مطلب قصد داریم امیر نوروزی را به شما معرفی نماییم که یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد. این بازیگر توانسته نقش بسیار مثبتی را در ارتقاء سطح فیلم های سینمایی و سریال های اخیر داشته باشد و یکی از مورد علاقه ترین بازیگران سینمای ایران شناخته شود. اگر شما نیز از جمله طرفداران این بازیگر می باشید، بهتر است که در ادامه با ما همراه باشید تا از بیوگرافی و زندگینامه این بازیگر بیش از گذشته آشنایی کسب کنید.

امیر نوروزی کیست؟

امیر نوروزی کیست؟

با مطالعه بیوگرافی امیر نوروزی متوجه خواهید شد که این بازی نه تنها در رشته هنر بلکه در تمام زمینه هایی که در آن حضور داشته، یکی از افراد بسیار موفق در ایران به شمار می رود. او یکی از هنرمند ترین افرادی است که در تئاتر و سینما و تلویزیون توانسته استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارد و مهارت خود را در این سه زمینه به اثبات برساند. این بازیگر فارغ التحصیل رشته نمایش و هنر می‌ باشد و تحصیلات خود را در دانشگاه هنر تهران به پایان رسانده است. او در سال ۱۳۸۳ وارد تئاتر شد و یک دوره ۶ ساله را به پایان رساند تا با اجرا در نمایش نامه های متعدد وارد فضای سینما و تلویزیون نیز بشود. او جوایز زیادی را از جشنواره های مختلف به دست آورد و هم اکنون نیز کارنامه درخشانی را برای خود رقم زده است.

این بازیگر در سال ۱۳۹۹ در دو فیلم سینمایی به نقش آفرینی پرداخته است. مصلحت و مامان نام دو فیلم سینمایی می باشد که با سبک ها و ژانر های متفاوت تجارب جدیدی برای این بازیگر به شمار می رود. البته این دو فیلم سینمایی تنها تجربه او از بازیگری نبوده است، بلکه او در سریال های مردم معمولی و می‌ خواهم زنده بمانم نیز بازی نموده و تجربه بسیار خوبی را از حضور در سریال ها بسیار با کیفیت برای خود به ثبت رسانده است. او فیلم دربست را نیز در کارنامه خود دارد که نویسندگی آن فیلم بر عهده این فرد بسیار توانا بوده است.

درآمد امیر نوروزی چقدر است؟

با توجه به آنکه این بازیگر از جمله بازیگرانی است که شهرت بسیار زیادی ندارد و گمان می‌ کنیم که درآمد او نیز همانند شهرتش پایین و رو به متوسط باشد، به هر حال این بازیگر توانسته نقش های بسیاری را به دست آورد و از این طریق به کسب درآمد بپردازد و یک زندگی نرمال روبه بالایی را برای خود و خانواده‌ اش مهیا نماید.

اینستاگرام امیر نوروزی

آیدی اینستاگرام امیر نوروزی

آیدی اینستاگرام این سلبریتی amir_noruzi65 است که در این شبکه مجازی از جمله کاربران فرهیخته ای است که در حال فعالیت می باشد و در حدود ۱۱ هزار فالوور دارد و تنها ۱۰۳۰ نفر را فالو نموده است و زیر ۱۰۰ پست را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او از فعالیت‌ های هنری که در طی سال‌ ها فعالیت در تلویزیون و سینما داشته است، مطالب و پست ها و استوری هایی منتشر می‌ کند و از این طریق افراد بسیاری را با خود همراه می نماید.

عکس های امیر نوروزی

امیر نوروزی در فیلم ها و سریال هایی زیادی بازی کرده و لیست درازی از آن ها در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. او در این راه افتخارات و جوایز بسیاری را کسب نموده است و عکس‌ هایی از خود هنگامی که به ایفای نقش پرداخته است را نیز در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. اگر شما نیز می خواهید که عکس‌ ها و فیلم‌ های این بازیگر را مشاهده نمایید، می توانید به اکانت اینستاگرام او مراجعه کنید و از جمله دنبال‌ کنندگان او باشید.

فیلم های امیر نوروزی

فیلم های امیر نوروزی

امیر نوروزی اینستا خود را محلی برای انتشار اخبار جدید پیرامون کار و هنرش قرار داده است. او در شبکه مجازی اینستاگرام انتشار و پخش قسمت های جدید سریال های شبکه خانگی اش را اطلاع می‌ دهد و تمام فعالیت های هنری اش را در پست ها و استوری ها برای مردم توضیح می دهد و از این طریق توانسته ارتباط نزدیکی با مخاطبان و کاربران صفحه شخصی اش در اینستاگرام ایجاد نماید. این بازیگر یکی از فعال‌ ترین افرادی می باشد که به تازگی فعالیتش را در اینستاگرام بالا برده است.

یکی از راه های کسب شهرت امیر نوروزی در قورباغه بوده و کسب ثروت امیر نوروزی از راه بازی و نقش آفرینی در این فیلم شبکه نمایش خانگی بوده است. شهرت و ثروتی که او از طریق نقش‌ آفرینی در سریال قورباغه پیدا کرده بسیار قابل توجه می باشد. اگر شما نیز می خواهید با فیلم ها و سریال هایی که این بازیگر در آن به نقش آفرینی پرداخته است مشاهده نمایید، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا این فیلم ها و آثار را معرفی نمایم و شما نیز در صورت داشتن علاقه به آن ها، به تماشای این آثار بپردازید.

قورباغه

قورباغه را می توانیم سریالی بدانیم که توانست بعد از انتشار قسمت های بسیار بی کیفیت از فیلم هایی مانند دل و مانکن یکی از آثار ماندگار در شبکه نمایش خانگی ایران باشد. این فیلم بسیار مشهور در ژانر معمایی و جنایی منتشر شد و کارگردان و نویسندگی آن بر عهده هومن‌ سیدی بود و علی اسد زاده نیز به عنوان تهیه‌ کننده آن شناخته شد. این فیلم بی نظیر محصول سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بود و نخستین سریالی بود که توسط هومن سیدی ساخته و تولید شده بود. نخستین قسمت آن در بیست و چهارم آذر ماه سال ۱۳۹۹ منتشر شد، اما بعد از مدتی پخش آن توسط دستور قضایی متوقف شد، ولی دلیل آن هنوز مشخص نشده است. به هر حال این فیلم برداشتی آزاد از فیلم نفرت می باشد و شما می توانید قسمت های آن را از کانال های تلگرامی و یا گوگل دریافت نمایید و به تماشا بپردازید.

می خواهم زنده بمانم

باید بدون اغراق گفت که فیلم می خواهم زنده بمانم یک سریال بسیار مهم و موفق در شبکه نمایش خانگی ایرانی به شمار می رود. این فیلم نه تنها ساخت و نوشته و مضمون بسیار خوبی دارد، بلکه بازیگران بسیار موفق و نامداری در آن به ایفای نقش پرداخته اند و می‌ توان گفت که بعد از مدت ها مردم را از مشکلات خود دور گردانده است و توانسته توجه بینندگان را به خود جلب نماید.

این سریال در دو فصل ساخته و تولید شده است و فصل دوم آن هنوز به مرحله پخش نرسیده است. امیر نوروزی با بازیگرانی مانند سحر دولتشاهی و حامد بهداد و و آناهیتا درگاهی در تولید و پخش این فیلم سهیم و همکار بوده است و توانسته تجربه مشترکی با آن ها داشته باشد.

این فیلم در پلتفرم فیلیمو هم اکنون قابلیت مشاهده و پخش را دارد. کارگردان این سریال شهرام شاه حسینی است و محمد شایسته به‌ عنوان تهیه‌ کننده آن معرفی شده است. این سریال از چهارم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به پخش رسیده است و در ژانر عاشقانه تولید آن انجام شده است. این فیلم رخداد های دهه ۱۳۶۰ را به تصویر می کشاند و از این نظر یک جذابیت قابل توجهی برای مخاطب ایجاد نموده است و به خاطر تفاوتی که با دیگر سریال‌ های امروزه دارد، برای مخاطب اثر گذاری خوبی داشته است. امیر نوروزی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته و توانسته سهم خود را برای ارتقاء سطح این فیلم ایفا نموده باشد.

مصلحت

فیلم سینمایی مصلحت با نام های مصلحت نظام و یا پدری با کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی همراه بوده است و احمدرضا شفاه نام تهیه کننده این فیلم سینمایی می باشد. این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۹۹ می باشد و در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشته است. بازیگران این فیلم سینمایی وحید رهبانی و فرهاد قائمیان و مهدی حسینی نیا و مجید نوروزی و امیر نوروزی و نازنین فراهانی و مهدی فریضه می باشند و بازیگران کم آوازه دیگری مانند وحید نفر و محمدرضا سروستانی و مجید جعفری و علی دل پیشه و حسن تصویری نیز در این فیلم سینمایی حضور داشته اند و به نقش آفرینی پرداخته اند. شما می توانید این فیلم سینمایی را از کانال های تلگرامی مخصوص دانلود فیلم و سریال و یا گوگل دریافت کنید و به تماشای آن بپردازید.

مامان

فیلم سینمایی مامان یکی از بهترین فیلم‌ های این بازیگر است که او در آن به ایفای نقش پرداخته است. او نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی را بسیار تحسین می نماید زیرا برای او این نقش بسیار خارق العاده را طراحی نموده است. او توانسته با نقش‌ آفرینی در این سریال توانایی ها و مهارت خود در بازیگری را محک بزند و سرانجام او برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی، به عنوان نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین برای نقش اول مرد معرفی شد.

مردم معمولی

امیر نوروزی در جدید ترین کار هنری اش در سریال مردم معمولی حضور پیدا کرده است و این سریال توسط رامبد جوان کارگردانی و تولید شده است و از نظر کیفیت سریال یکی از ماندگارترین آثار این بازیگر شناخته شده است. او نقش خسرو خراباتی را در این سریال ایفا می‌کند که یک مربی باشگاه است ‌و در این سریال همسر سابق رومینا است و پسر خاله بردیا نیز می باشد. بازیگرانی مانند آتیلا پسیانی و الناز حبیبی و کمند امیر سلیمانی و خاطره اسدی و شادی کرم رودی و لیلی رشیدی و خود رامبد جوان در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

جوایز و افتخارات امیر نوروزی

جوایز و افتخارات امیر نوروزی

از جمله نقش هایی که این بازیگر در ان به شهرت رسیده و مورد تشویق و تحسین قرار گرفته است، را می توان نقش امیر نوروزی قاتل مهدی سیاه بدانیم. این فیلم در سال های اخیر یکی از تجربه های خوب او در زمینه بازیگری بوده است. زیرا بعد از آن نقش های بسیار خوبی مانند نقش فریدون در فیلم سینمایی مامان و یا نقش دیگری در فیلم مصلحت به او پیشنهاد داده شد و همچنین نقش خوب امیر نوروزی مردم معمولی و نقش آفرینی دیگر امیر نوروزی بازیگر می خواهم زنده بمانم، بعد از نقش آفرینی در این فیلم به او پیشنهاد داده شده است.

لازم به ذکر است که Amir Nourozi جایزه نقش آفرینی در فیلم و سریال های خود را پیشنهاد نقش بهتر در سریال بعدی می داند زیرا با دریافت نقشه های بسیار خوب می‌ تواند خاطرات زیبا و تاثیرگذاری را در ذهن های مردم و بینندگان این فیلم و سریال ها ایجاد نماید. نام دیگر فیلم هایی که در کارنامه این بازیگر دیده می شود، صدای قلبم امیر نوروزی است و خود این فیلم را یکی از تاثیر گذارترین فیلم هایی می‌ داند که در کارنامه بازیگری او دیده می‌ شود. اما اگر بخواهیم جوایزی که او در طی سال های اخیر به دست آورده را نام ببریم، باید بگوییم که او به جز دریافت عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم مامان، دیگر جایزه و عنوانی دریافت نکرده است.

سن امیر نوروزی

سن امیر نوروزی

امین نوروزی در سی‌ ام مهر ماه سال ۱۳۶۵ در شهر تهران متولد شده است. او در رشته تئاتر دانشگاه هنر تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه تئاتر و بازیگری در سینما و تلویزیون یکی از افراد خبره و با تجربه می باشد. او با نقش آفرینی در نقش فریدون در فیلم سینمایی مامان به عنوان یکی از نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد معرفی شده است. این بازیگر در شهر تهران متولد شده است و در زمینه نویسندگی و عکاسی نیز یکی از خبره ترین افراد در شهر تهران می باشد و از جمله افرادی است که توانسته نظر منتقدین سینما و تلویزیون را به خود جلب نماید و در این زمینه استعداد و توانایی خود را به اثبات برساند.

حاشیه های امیر نوروزی

امیر نوروزی در فیلم های سینمایی مامان و مصلحت به شهرت رسید و بعد از آن حواشی و شایعات زیادی برای او به وجود آمد. البته این حواشی بخاطر کنجکاوی هایی بود که مردم و دنبال کنندگان و طرفداران این بازیگر پیرامون زندگی او در ذهن خود داشتند و برای رفع این کنجکاوی خودشان، برای او حواشی زیادی را به وجود آوردند. امیر نوروزی در حدود ۱۶ سال در تئاتر فعالیت می کند و به همین خاطر است که تجربه بالایی در زمینه بازیگری دارد و افراد زیادی در سینما هستند که دوست دارند با این بازیگر تجربه همکاری و فعالیت مشترک داشته باشند و کارگردانان نیز به او نقش های خوبی را پیشنهاد می کنند.

امیر نوروزی در حدود ۱۶ سال است که به تجربه و افتخارات خود می افزاید و با فعالیت های حرفه ای که در تئاتر و سینما تلویزیون دارد، توانسته سطح کیفیت نقش های خود را ارتقا بدهد. فیلم سینمایی مامان که با کارگردانی آرش انیسی ساخته شده است، یکی از فیلم‌ های سینمایی است که او برای ایفای نقش در آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین، برای نقش‌ آفرینی در نقش اول مرد شده است. فیلم سینمایی مصلحت نیز از جمله فیلم‌ هایی است که در کارنامه او برای این بازیگر بسیار افتخار کسب نموده است. این بازیگر برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نیز درگیر حواشی زیادی شده است.

او در دو فیلم مامان و مصلحت دو نقش بسیار متفاوت داشت و آن دو نفر دقیقا متقابل هم بودند اما او به قدری خوب و عالی از پس نقش آفرینی در این دو فیلم سینمایی برآمد که منتقدان بسیاری او را تحسین نمودند و او را مورد تشویق خود قرار دادند. او توانست با نقش‌ آفرینی در دو نقش فریدون و مسعود توانایی بازیگری خود را بسیار ارتقا بدهد و با سطح بسیار بالاتری از توانایی‌ های خود آشنایی پیدا کند.

البته نقش فریدون در فیلمنامه فیلم سینمایی مامان کاراکتری با جزئیات بسیار زیادی است که او را برای بازیگری بسیار آزاد و رها می‌ سازد. او با مطالعه این فیلمنامه به این نتیجه رسیده است که می تواند یک نقش بسیار پر جزئیات و روان را داشته باشد و در این فیلم ها با مشکلاتی که در زمینه بازیگری و نقش آفرینی پیدا می‌ کند، نیز کنار بیاید ‌و شخصیت خود را در ایفای نقش بسیار قوی بسازد. او با شخصیت فریدون در فیلمنامه فیلم سینمایی مامان بسیار همزاد پنداری می‌ کند زیرا مشکلاتی که فریدون با آن دست و پنجه نرم می‌ کند و در سطح جامعه بسیار دیده می شود او را بسیار متاثر می کند زیرا او با این مشکلات به صورت عینی در ارتباط می باشد.

همسر این بازیگر کیست؟

تا کنون اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی این بازیگر منتشر نشده است و نمی دانیم که او در چه خانواده‌ ای به دنیا آمده است و پدر و مادر و خواهر و برادر او هم اکنون در چه وضعیتی به سر می برند. همچنین گمان می کنیم که بازیگر اکنون مجرد است زیرا هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون همسر این بازیگر نیز منتشر نشده است و به محض آنکه اطلاعاتی از زندگی شخصی این بازیگر در مصاحبه ها منتشر شد، ما نیز در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. امیر نوروزی کیست؟

    امیر نوروزی یکی از معروف ترین بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است که مدت زمان طولانی است که در این عرصه فعالیت می کند و توانسته شهرت خود را از طریق نقش آفرینی در سریال های اخیر مانند می‌ خواهم زنده بمانم و قورباغه بیشتر نماید.

  2. همسر امیر نوروزی کیست؟

    تا کنون امیر نوروزی اطلاعاتی را پیرامون معرفی همسرش منتشر نکرده است. به همین دلیل گمان می‌ کنیم که او مجرد است و تا این لحظه وارد زندگی مشترک نشده است.

  3. آثار امیر نوروزی کدام فیلم ها و سریال ها می باشد؟

    فیلم سینمایی مامان و مصلحت و سریال های قورباغه و می خواهم زنده بمانم، از جمله آثاری است که در کارنامه بازیگری این فرد مشهور در سینما تلویزیون دیده می شود.

  4. امیر نوروزی چه جوایزی دریافت نموده است؟

    امیر نوروزی برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای نقش اول مرد شده است. اما تا کنون موفق به دریافت جایزه ای در این عرصه نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید