بیوگرافی میلاد کلانتری (میلاد تستر) + بررسی درآمد او از اینستاگرام

امروزه در اینستاگرام بلاگر های ایرانی زیادی در حوزه‌ های مختلفی فعالیت می کنند که یکی از آن ها میلاد کلانتری نام دارد که در اینستاگرام به عنوان میلاد تستر نیز شناخته می شود.

میلاد کلانتری کیست؟

میلاد کلانتری کیست؟

امروزه بلاگر ها در حوزه‌ های مختلفی فعالیت می‌ کنند که یکی از این حوزه‌ ها غذا است، به بلاگر هایی که در حوزه غذا فعالیت می‌ کنند، فود بلاگر گفته می‌ شود که همانند فشن بلاگر ها و یا اسپرت بلاگر ها و یا بلاگر های دیگر تخصص و تجربه خود را درباره موضوعاتی مانند غذا و نوشیدنی ها به اشتراک می‌ گذارند. حال این موضوع را باید که میلاد کلانتری نیز به عنوان فود بلاگر در اینستاگرام فعالیت می‌ کند و امروزه توانسته کاربران زیادی بدست آورد. حال در این قسمت به بیوگرافی میلاد کلانتری خواهیم پرداخت. میلاد متولد 3 دی سال 1364 در شهر تهران است و اصالتاً اهل شهر تهران نیز می باشد، او با خانواده اش در شهر تهران زندگی می‌ کند. امروزه از میلاد به عنوان یکی از فود بلاگر های محبوب و پرطرفدار یاد می‌ شود که در این حوزه فعالیت گسترده ای انجام می دهد.

میلاد در یکی از صحبت‌ هایش در اینستاگرام بیان کرده بود که در خانواده ای که علاقه زیادی به غذا دارند، به دنیا آمده است و از همان ابتدا او نیز به خوردن غذا علاقه بسیار زیادی داشته است. بعد از آن زمانی که متوجه می شود که برخی از افراد به عنوان فود بلاگر فعالیت می کنند، تصمیم گرفته است که او نیز در این حوزه فعالیت خود را آغاز کند.

آدرس پیج اینستاگرام میلاد کلانتری چیست؟

امروزه میلاد کلانتری اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می دهد و توانسته از طریق فعالیت در این شبکه به شهرت و معروفیت و در کنار آن به ثروت بسیار زیادی برسد. در رابطه با اینستاگرام باید بگوییم یکی از شبکه های محبوب و پرطرفدار در بین مردم است که امروزه اکثر افراد در این شبکه فعالیت گسترده ای می‌ کنند. حال جالب است که بدانید شغل های متعددی در اینستاگرام به وجود آمده است که یکی از این شغل ها بلاگری است. افرادی که در حوزه‌ های مختلف تخصص و مهارت دارند در آن حوزه به عنوان بلاگر فعالیت خود را آغاز می‌ کنند که این موضوع شامل میلاد کلانتری نیز بوده است.

میلاد کلانتری به عنوان بلاگر غذا مدت‌ هاست که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده است و امروزه از او به عنوان یکی از تستر های معروف اینستاگرام یاد می‌ شود. حال این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام میلاد کلانتری کافیست تا نام او را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که میلاد در اینستاگرام بیش از 1.4 میلیون فالوور دارد، پیج او نسبت به پیج های دیگر به راحتی قابل تشخیص می باشد.

آغاز فعالیت میلاد به عنوان تستر از چه زمانی بود؟

آغاز فعالیت میلاد به عنوان تستر از چه زمانی بود؟

میلاد در یکی از صحبت‌ های خود در مورد این که چه زمانی به عنوان تستر فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان کرد که من از اواسط سال 2017 پیج اینستاگرام میلاد تستر را ساختم که در واقع پیج رستوران گردی میلاد تستر بوده است و هم اکنون بیش از 1.4 میلیون فالوور دارد. من در تستر شدن سختی‌ های زیادی کشیدم و فراز و نشیب‌ های زیادی را تجربه کردم. من راه های زیادی رفتم و هزینه‌ های زیادی کردم تا به این جایگاه فعلی رسیدم و موفق شدم. خیلی از مردم تصور می‌ کنند که برای این که به این شهرت و این تعداد فالوور رسیدم کار کاری نکردم، اما برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کردم.

میلاد چند پیج در اینستاگرام دارد؟

میلاد فعالیت گسترده ای در اینستاگرام انجام می‌ دهد و می‌ توان این گونه بیان کرد که او با فعالیت در این شبکه توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمد زایی کند. امروزه میلاد از طریق این شبکه مجازی به یک ثروت هنگفت رسیده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که میلاد در اینستاگرام 3 پیج برای خود راه اندازی کرده است. در یک پیج مطالب علمی و حقیقت و اطلاعات جالب و مفیدی را منتشر می‌ کند. در پیج دیگر به معرفی بهترین رستوران ها می پردازد و در پیج آخرش نیز سفر و روزمرگی‌ های خود را با فالوورانش به اشتراک می گذارد، او درآمد فوق العاده ای از هر کدام از این پیج ها دارد.

یوتیوب میلاد کلانتری

مدت هاست که یوتیوب به یکی از شبکه های محبوب و کاربردی تبدیل شده است که اکثر مردم به ویژه افراد مشهور و سرشناس در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند. حال جالب است که بدانید افراد می‌ توانند از طریق فعالیت در یوتیوب برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورند و درآمدزایی کنند. مدتی قبل بیان شد که میلاد کلانتری نیز فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده است و در چنل خود کلیپ هایی با کیفیت بالا در مورد غذا و آشپزی برای مخاطبان خود به اشتراک می‌ گذارد که به همین دلیل توانسته در یوتیوب نیز مخاطبان خاص خود را داشته باشد و هم چنین از طریق یوتیوب هم توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد. برای پیدا کردن آدرس یوتیوب این فود بلاگر معروف کافی است به قسمت سرچ، یوتیوب مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید تا چنل یوتیوب او برای شما نمایش یابد.

درآمد میلاد کلانتری چقدر است؟

درآمد میلاد کلانتری چقدر است؟

از آن جایی که میلاد کلانتری مخاطبان و فالووران بسیار زیادی دارد و فعالیت گسترده ای در اینستاگرام می کند، سوالی که برای اکثر فالووران و مخاطبان او به وجود می‌ آید، این است که منبع درآمد میلاد چیست و چگونه درآمد زایی می کند و یا این که ثروت میلاد کلانتری چقدر است؟ در ابتدا در مورد ثروت میلاد کلانتری باید بگوییم که از آن جایی که او در این باره با مخاطبان و طرفداران خود صحبتی نکرده است، به همین دلیل در اینترنت اطلاعاتی در این باره در دسترس نمی باشد. حال باید افزود که میلاد به عنوان بلاگر در اینستاگرام فعالیت می‌ کند و به همین دلیل منبع درآمد میلاد اینستاگرام می باشد و از طریق تبلیغاتی که در صفحات مجازی خود قرار می دهد و هم چنین اسپانسرینگ توانسته درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

برخی از منابع بیان کردند از آن جایی که میلاد فالووران بسیار زیادی در اینستاگرام دارد و هم چنین بازدید پیجش بسیار بالا است، برای تبلیغ در استوری های خود مبلغی بین 5 الی 10 میلیون تومان و تبلیغ در پست‌ های خود مبلغی بین 10 الی 30 میلیون تومان دریافت می‌ کند. هم چنین این منابع بیان کرده اند که میلاد برای معرفی هر رستوران و کافه و یا به هر رستورانی که می رود تا غذا های آن رستوران را تبلیغ کند، مبالغ زیادی را دریافت می‌ کند تا به تبلیغ رستوران و یا کافه ها بپردازد.

میلاد توانسته از طریق اینستاگرام به یک درآمد فوق‌ العاده برسد و حتی امروزه در لیست ثروتمند ترین فود بلاگر های ایرانی قرار گرفته است. البته این موضوع را هم باید افزود که برخی از نزدیکان میلاد بیان کردند که او علاوه بر اینستاگرام شغل دومی نیز دارد و از طریق آن هم توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و درآمدزایی کند.

عکس های میلاد کلانتری را در کجا ببینیم؟

امروزه میلاد کلانتری در فضا های مجازی بسیار سر و صدا به پا کرده است و به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و هم چنین باید افزود که مخاطبان و طرفداران زیادی نیز دارد. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا عکس های متعددی از میلاد را مشاهده کنند و به این گونه بیشتر با این فود بلاگر معروف آشنا شوند. در این باره باید بگوییم که برای مشاهده عکس ها و یا حتی کلیپ های میلاد کافیست تا به شبکه های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، چرا که میلاد به طور روتین و روزمره عکس و هم چنین فیلم‌ های متعددی از خود را برای مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد که به این گونه می‌ توانید عکس‌ های متعددی از میلاد را مشاهده نمایید.

حال باید افزود که می توانید به اینترنت نیز مراجعه نمایید و عکس‌ های متعددی از این بلاگر معروف را مشاهده کنید. اگر در اینترنت عبارتی مانند عکس های میلاد کلانتری را جستجو کنید، با نتایج عالی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی برای شما نمایش می یابد.

کانال تلگرامی میلاد کلانتری چه نام دارد؟

کانال تلگرامی میلاد کلانتری چه نام دارد؟

می توان این گونه بیان کرد که هر شبکه مجازی که در بین مردم پرطرفدار و محبوب باشد، میلاد نیز در آن شبکه عضو خواهد شد و فعالیت خواهد کرد که این موضوع شامل تلگرام نیز می‌ باشد. تلگرام یکی از شبکه های محبوب و پرطرفدار در بین مردم ایران است که اکثرا افراد در این شبکه در طول روز فعالیت گسترده ای انجام می دهند. در تلگرام افراد می توانند عکس، کلیپ، متن و هر نوع فایلی را برای دوستان و مخاطبانشان ارسال کنند. حال این موضوع را باید افزود که مدت‌ ها قبل میلاد در تلگرام یک کانال برای مخاطبان و طرفداران خود راه اندازی کرده است.

او در کانال تلگرام خود کلیپ ها و فیلم هایی با کیفیت بالا در مورد غذا و یا دستور پخت برخی از غذا ها را برای مخاطبان خود به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین به صورت متن نیز دستور پخت برخی از غذا ها را در کانال تلگرام خود برای مخاطبانش منتشر می‌ کند. اگر تمایل دارید تا فیلم های متعددی در مورد غذا مشاهده و یا دانلود کنید و یا می خواهید دستورالعمل های برخی از غذا های میلاد کلانتری را پیدا کنید، پیشنهاد ما این است که عضو کانال تلگرام او شوید. حال برای پیدا کردن آدرس کانال تلگرام میلاد کافیست تا به اینستاگرام او مراجعه نمایید، چرا که میلاد در اینستاگرام خود لینک آدرس کانال اش را برای مخاطبان و علاقه مندان قرار داده است.

شروع فعالیت حرفه ای میلاد کلانتری از چه سالی بود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید میلاد از سال 2015 فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده است و اولین پیجی که در اینستاگرام راه‌ اندازی کرده است به نام ایران فودز بوده است و بعد از آن فعالیت گسترده‌ ای در صفحه ایران فودز انجام داده است و در مورد موضوعاتی مانند خواص حبوبات و میوه‌ ها مطالب جالبی را برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. اما از اواخر سال 2017 اسم پیج را عوض کرده است و با گذاشتن مطالب دیگر به فعالیت خود ادامه داده است.

چگونه می توان کلیپ ها و ویدیو های میلاد را مشاهده کرد؟

چگونه می توان کلیپ ها و ویدیو های میلاد را مشاهده کرد؟

امروزه خیلی از افراد تمایل دارند تا کلیپ ها و ویدیو های میلاد را مشاهده کنند، چرا که در خیلی از ویدیو ها او دستور پخت برخی از غذا های خوشمزه و هیجان انگیز را قرار داده است که این ویدیو ها مخاطبان زیادی را به دست آورده اند. حال به این دسته از افراد پیشنهاد می کنیم برای مشاهده تمام ویدیو ها و کلیپ های میلاد در ابتدا به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایند، چرا که میلاد در شبکه اینستاگرام خود به صورت کامل تمام ویدیو های خود را منتشر کرده است. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که اگر در گوگل میلاد تیستر آپارات را جستجو کنید، کلیپ ها و ویدیو های متعددی برای نمایش خواهید یافت.

دوست دختر میلاد کلانتری کیست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، امروزه میلاد طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی بدست آورده است و هم چنین در اینستاگرام نیز افراد زیادی او را دنبال می‌ کنند. به همین دلیل گاهی اوقات سوالات متعددی برای مخاطبان او به وجود می آید که یکی از این سوالات در مورد روابط شخصی اش است و این که آیا میلاد ازدواج کرده و یا هنوز مجرد است؟ در ابتدا باید بگوییم که مدتی قبل برخی از صفحات مجازی تیتر هایی با عنوان میلاد کلانتری و همسرش را منتشر کردند که بعد از انتشار این تیتر ها، حواشی و جنجال‌ های زیادی به وجود آمد و این حاشیه ها در بین مردم در شبکه های مجازی دست به دست می شد.

بعد از حاشیه هایی که در مورد خبر ازدواج میلاد به وجود آمد، او تمایل پیدا کرد تا در این باره با مخاطبانش صحبت کند. میلاد در یکی از صحبت های خود بیان کرد که من هنوز ازدواج نکردم و مجرد هستم. البته این را هم باید بگویم که قصد ازدواج دارم فقط به دنبال کسی هستم که تمام ملاک های من را داشته باشد و این که دوستش داشته باشم. زمانی که این فرد را پیدا کنم قطعاً با او ازدواج خواهم کرد و خبر ازدواجم را با شما نیز در میان خواهم گذاشت.

حاشیه های میلاد کلانتری درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های میلاد کلانتری درباره چه موضوعاتی است؟

امروزه خیلی از افراد با توجه به شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام به شهرت و معروفیت زیادی رسیدند و از آن ها به عنوان بلاگر و یا چهره های معروف اینستاگرام یاد می‌ شود. حال جالب است که بدانید این افراد گاهی اوقات در حواشی و جنجال‌ های زیادی فرو می‌ روند که این موضوع شامل میلاد کلانتری نیز می‌ باشد. حاشیه ها و جنجال هایی که برای این دسته از افراد به وجود می‌ آید مورد توجه خیلی از مردم به ویژه فالووران و مخاطبان آن ها قرار می‌ گیرد تا جایی که این حواشی توسط آن ها در اینستاگرام دست به دست می‌ شود و در مدت زمان کمی در کل اینستاگرام منتشر می‌ شود.

حال باید افزود که از زمانی که میلاد به عنوان بلاگر فعالیت خود را آغاز کرده است، تمام سعی و تلاش خود را کرده است تا در حاشیه و جنجالی قرار نگیرد و هدف و تمرکز خود را بر روی حرفه اش و فعالیت هایی که انجام می دهد، قرار داده است تا در آن پیشرفت کند. اما با این حال هر از گاهی برای او نیز حواشی و جنجال‌ های زیادی به وجود می‌ آید که از برخی از حاشیه‌ های او می‌ توان به خبر ازدواجش، درگیری‌ هایی که با سایر فود بلاگر ها داشته است، خرید فالووران فیک، درآمد های میلیونی که از طریق اینستاگرام دارد و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد. البته این موضوع را هم باید افزود که اکثر حاشیه هایی که برای این بلاگر معروف به وجود می‌ آید، توسط او تکذیب و رد می شوند.

آیا میلاد کلانتری تا به حال مصاحبه ای انجام داده است؟

مدت هاست که میلاد به یکی از چهره های سرشناس و معروف در شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام تبدیل شده است که فالووران و مخاطبان زیادی نیز دارد. به همین دلیل او زیر ذره بین خیلی از مردم و به ویژه فالوورانش قرار گرفته است. تا به اکنون با این بلاگر معروف مصاحبه‌ هایی انجام شده است که اکثر مصاحبه‌ های او با مخاطبان زیادی رو به رو شده اند. به طور معمول میلاد در مصاحبه‌ های خود در مورد فعالیت هایی که در حرفه اش انجام می دهد، کلیپ ها و ویدیو های آموزشی که در اینستاگرام خود قرار می‌ دهد، فراز و نشیب هایی که در اینستاگرام تجربه کرده است، حواشی که برای او به وجود آمده، اهدافش برای آینده، همکاری های جذابی که با خیلی از برند ها و کمپانی‌ های مختلف داشته است، زندگی خصوصی اش و خیلی از موضوعات دیگر صحبت کرده است. می توانید برای مشاهده اکثر مصاحبه های این بلاگر معروف به اینترنت مراجعه نمایید.

سفر های این تستر به کدام شهر ها بوده است؟

سفر های این تستر به کدام شهر ها بوده است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این بلاگر معروف در اینستاگرام 3 پیج دارد که هر 3 پیج او مخاطبان و فالووران زیادی نیز دارد. حال جالب است که بدانید یکی از پیج های میلاد کلانتری در مورد سفر ها و روزمرگی های او می باشد. اگر به این پیج مراجعه نمایید، می توانید تمام سفر هایی که او رفته است و روزمرگی هایش و کار هایی که در طول روز انجام می‌ دهد را مشاهده کنید. میلاد عکس‌ ها و فیلم‌ های متعددی از سفر ها و روزمرگی هایش را در این پیج برای مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. آدرس پیج سفر و روزمرگی های میلاد milad_trips می باشد. با این که میلاد زمان کوتاهی است که این پیج را راه اندازی کرده است، اما توانسته فالووران زیادی در پیج روزمرگی ها و سفر هایش به دست آورد.

این تستر شغل دوم هم دارد؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، میلاد مدت ها قبل فعالیت خود را در اینستاگرام به عنوان فود بلاگر آغاز کرد و از آن زمان به بعد توانست فالووران و مخاطبان زیادی را به دست آورد و امروزه شغل اصلی او بلاگری است و او توانسته از طریق این شغل به صورت روزانه درآمد میلیونی داشته باشد. هم چنین جالب است که بدانید میلاد در یکی از مصاحبه‌ های خود بیان کرده بود که از طریق صفحات مجازی خود میلیون‌ ها تومان درآمد دارد. حال باید افزود که برخی از منابع بیان کرده اند که میلاد شغل دوم نیز دارد و توانسته از طریق شغل دومش برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و درآمد زایی کند. البته این بلاگر معروف در این باره صحبتی نکرده و آن را تایید و یا تکذیب نکرده است.

سوالات متداول

  1. میلاد کلانتری کیست؟

    میلاد کلانتری متولد 3 دی ماه، سال 1364 در تهران می باشد، او مدت ها قبل فعالیت خود را به عنوان فود بلاگر در اینستاگرام آغاز کرده است و امروزه فالووران و مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد.

  2. افراد چگونه می توانند عکس های این فود بلاگر معروف را مشاهده نمایند؟

    برای مشاهده عکس های میلاد کلانتری یکی از بلاگر های معروف ایرانی، می توانید به اینستاگرام او مراجعه نمایید. هم چنین در اینترنت نیز عکس های متعددی از او برای مخاطبان منتشر شده است.

  3. منبع اصلی درآمد میلاد کلانتری چیست؟

    منبع اصلی درآمد میلاد از طریق اینستاگرام و تبلیغاتی که در صفحات خود قرار می‌ دهد و هم چنین اسپانسرینگ است، او به این گونه توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمد زایی کند.

  4. آیا میلاد کلانتری ازدواج کرده است؟

    میلاد در یکی از صحبت های خود بیان کرد که هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، اما قصد ازدواج دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید