معروف ترین سلبریتی های ساکن آلمان که اصالتی ایرانی دارند

امروزه بسیاری از چهره های سرشناس ایرانی، اقامت خود را در سایر کشور ها دریافت کرده اند. در میان این سلبریتی های وطن فروش، تعداد سلبریتی های ساکن آلمان بیش از سایر کشور ها می باشد. دلیل این امر نیز توسعه چشمگیر کشور آلمان ذکر شده است. آلمان از نظر رفاهی و صنعتی یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان است که سالانه افراد بسیاری به آن مهاجرت می کنند. در ادامه ضمن معرفی سلبریتی های ایرانی که در آلمان سکونت گزیده اند، به بررسی زندگی خانوادگی آن ها می پردازیم.

سلبریتی های ساکن آلمان چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ساکن آلمان چه افرادی هستند؟

امروزه به دلیل مشکلاتی که در جامعه ایران به چشم می خورد، بسیاری از چهره های شناخته شده و سرشناس ایرانی که از آن ها با عنوان سلبریتی نام برده می شود، به کشور های پیشرفته تر مهاجرت می کنند. اغلب سلبریتی ها، کشور های پیشرفته و به عبارت جهان اولی را برای اقامت انتخاب می کنند. دلیل آن نیز، به روز بودن و پیشرفت چشمگیر این کشور ها می باشد. آلمان یکی از نخستین کشور های پیشرفته جهان است که سالانه بسیاری از افراد از ایران و یا سایر کشور ها، به آن مهاجرت می کنند. لازم به ذکر است که مهاجرت به این کشور کار آسانی نیست و باید مراحل قانونی آن را طی کرد. در حال حاضر بسیاری از افراد ایرانی که تا حدودی شهرت دارند و برای عموم مردم شناخته شده هستند، به آلمان مهاجرت کرده اند. در ادامه سلبریتی های ساکن آلمان را نام خواهیم برد و برخی از آن ها را به طور کامل تر معرفی می کنیم.

مهناز افشار

مهناز افشار شناخته شده ترین و البته یکی از محبوب ترین بازیگران سینما ایران بود ‌که فعالیت های رسمی بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ در ایران آغاز کرد. وی متولد خرداد ماه ۱۳۵۴ است و در سال ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد. یاسین رامین یکی از چهره های شناخته شده و سیاسی ایرانی است که در سال های اخیر به دلیل اتهاماتی به زندان افتاد. مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ از یاسین رامین جدا شد و بلافاصله به همراه دخترش، لیانا رامین، در آلمان سکونت گزید. در حال حاضر نام او در صدر سلبریتی های ساکن آلمان قرار گرفته است و باید بدانید که او دیگر اجازه ورود به ایران را ندارد. او در سال اخیر به عنوان یکی از مجریان برنامه مشهور پرشین گات تلنت جلوی تلویزیون ظاهر شد و در کنار ابی و آرش، توانستند برنامه ویژه ای را خلق کنند.

رامین جوادی

اگر از علاقه مندان موسیقی و همچنین سریال ها و فیلم های سینمایی جهانی باشید، قطعا با نام رامین جوادی آشنایی خواهید داشت. این چهره ایرانی در واقع یک دو رگه ایرانی و آلمانی می باشد که در زمینه موسیقی فیلم ها فعالیت می کند. این چهره در سال ۱۹۷۴ میلادی چشم به جهان گشود و در آمریکا تحصیلات پایه خود را آغاز کرد. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تا کنون به صورت رسمی در زمینه موسیقی فیلم فعالیت می کند و یکی از ماندگار ترین آثار او، تیتراژ مجموعه بازی تاج و تخت می باشد. این چهره از مادری آلمانی و پدری ایرانی متولد شده و پس از تکمیل دوره تحصیلات خود در آمریکا، به آلمان بازگشت. از او نیز به عنوان یکی از سلبریتی های ساکن آلمان نام برده می شود.

سوگند

در دنیا امروز، هیچ چیز بیشتر از موسیقی نمی تواند روح انسان ها را جلا دهد. یکی از سبک های موسیقی که در میان نسل جوان ایرانی بسیار محبوب شده است، سبک رپ فارسی می باشد. چهره های هنرمندی در این زمینه به فعالیت مشغول هستند که یکی از آن ها سوگند می باشد. سوگند سهیلی یکی از خواننده سبک رپ فارسی و هیپ هاپ است که در سال ۱۳۶۶ در اصفهان به دنیا آمد. او به دلیل علاقه بسیار زیادش به موسیقی رپ، در ابتدا فعالیت های خود را به صورت زیرزمینی آغاز کرد. وی مدتی را در ایران به دلیل انتشار ترک های غیر مجاز در بازداشتگاه به سر برد و پس از آن ایران را برای همیشه ترک کرد. وی مدت بسیار طولانی را در آلمان به زندگی پرداخت و در همان جا با زخمی، از دیگر رپر های فارسی زبان، ازدواج کرد. پسر او نیز در آلمان متولد شد. اما چند سالی است که به دلیل شرایط زندگی، لندن را برای ادامه زندگی خود انتخاب کرده اند و در حال حاضر در انگلستان سکونت دارند.

شاهین نجفی

شاهین نجفی

یکی دیگر از سلبریتی های ساکن آلمان، شاهین نجفی می باشد. این چهره اصالتا اهل بندر انزلی ایران است اما به دلیل فعالیت های خود مجبور به مهاجرت شد. قطعا برای یک بار هم که شده نام شاهین نجفی را شنیده اید. این چهره در سال ۱۳۵۹ در ایران متولد شد و در زمینه موسیقی راک و رپ فارسی فعالیت دارد. وی فعالیت رسمی و حرفه ای خود در زمینه موسیقی را از سال ۱۳۷۹ خورشیدی آغاز کرد و مضمون اکثر ترانه های او، مسائل سیاسی، تجاوز، فقر و … می باشد. این چهره به دلیل مسائل سیاسی که در اشعارش به آن ها اشاره دارد، نتوانست در ایران فعالیت های خود را ادامه دهد و در نهایت آلمان را برای ادامه زندگی خود انتخاب کرد. لازم است بدانید که این چهره شناخته شده علاوه بر ترانه نویسی و خوانندگی، در نویسندگی نیز تبحر دارد و توانسته آثار به یاد ماندنی را منتشر کند.

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده یکی از چهره های جنجال برانگیز ایرانی است که همگان با او آشنایی دارند. این چهره به عنوان تاثیر گذار ترین خانم ایرانی در سال ۲۰۱۹ شناخته شد و توانسته موفقیت های بسیار زیادی را در زمینه فعالیتش به دست آورد. او در سال ۱۳۷۷ در استان کرج چشم به جهان گشود و از دوران نوجوانی در زمینه تکواندو فعالیت می کند. استعداد بی نظیر او به همراه تلاش و پشتکارش، موجب شد تا به تیم ملی تکواندو ایران راه پیدا کند و موفقیت های بی نظیری را کسب کند. او در سال ۱۳۹۷ با حامد معدنچی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۸ ایران را برای همیشه ترک کرد‌. وی برای نخستین بار پس از ترک ایران، با پرچم هلند به رقابت ها راه پیدا کرد و سرانجام در سال ۱۳۹۸، پناهندگی او از سوی دولت آلمان پذیرفته شد. وی هم اکنون به عنوان یکی از اعضا تیم تکواندو آلمان به میدان رقابت خواهد رفت و برای همیشه به یکی از سلبریتی های ساکن آلمان، تبدیل شد.

ورزشکارانی که در آلمان زندگی می کنند

ورزشکارانی که در آلمان زندگی می کنند

ورزش یکی از شاخه های بسیار محبوب در نزد جوانان ایرانی می باشد. امروزه چهره های بسیاری در زیر شاخه های مختلف ورزش فعالیت می کنند و توانسته اند مدال های قهرمانی متعددی را به دست آورند. اما متاسفانه به دلیل شرایط نابسامان کشور ایران، به ورزشکاران داخلی رسیدگی نمی شود و درآمد آن ها در ایران نسبت به زحمتی که می کشند، بسیار اندک می باشد. از این جهت بسیاری از ورزشکاران جوان ایرانی خواستار پناهندگی خود به کشور های دیگر شدند. یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین ورزشکارانی که به آلمان پناهنده شد، کیمیا علیزاده می باشد که در مطالب پیشین به شرح مختصری از زندگی او پرداخته شد. البته برخی از ورزشکاران ایرانی نیز به صورت قانونی اقدام به مهاجرت کرده اند و در کشور های پیشرفته سکونت گزیده اند. از دیگر ورزشکاران ساکن آلمان می توان به چهره هایی نظیر وحید سرلک، کسری مور مهدی نژاد، سامان بلاغی، انوش جعفری، مینا علیزاده و … اشاره کرد.

خواننده های ایرانی مقیم آلمان

خوانندگان از دیگر قشر های جامعه ایران هستند که کشور های دیگر را برای سکونت انتخاب کرده اند. در واقع می توان گفت که خوانندگی در کشور ایران دردسر های مخصوص به خود را دارد و از آن جایی که خانم ها نمی توانند در این کشور فعالیت کنند، به کشور های آزاد تر مهاجرت می کنند. در حال حاضر خوانندگان ایرانی بسیاری را در آلمان سکونت دارند که در مطالب پیشین به برخی از آن ها اشاره کردیم. زخمی، یکی دیگر از خوانندگان رپ فارسی ایرانی است که در آلمان سکونت دارد. او همسر سوگند سهیلی است و تا مدت ها در آلمان زندگی می کرد.

از یاسمین طباطبائیان می توان به عنوان یکی دیگر از سلبریتی های ساکن آلمان اشاره کرد. لازم است بدانید که بابک جهانبخش، یکی از خوانندگان شناخته شده سبک پاپ نیز تابعیت آلمان را دارد و می تواند به راحتی در آلمان اقامت دائم داشته باشد. علاوه بر خوانندگان، شاعر های به نام و مشهور ایرانی نیز در آلمان زندگی می کنند که می توان به هوشنگ ابتهاج اشاره کرد. هوشنگ ابتهاج یکی از محبوب ترین و مشهور ترین شاعران ایرانی است که با تخلص ه.ا.سایه شعر های خود را منتشر می کند.

چه بازیگرانی که تابعیت آلمان دارند؟

چه بازیگرانی تابعیت آلمان دارند؟

امروزه با مهاجرت بیش از حد بازیگران ایرانی به کشور های پیشرفته مواجه هستیم. بازیگران از سلبریتی هایی هستند که بسیار در معرض دید قرار دارند و طرفداران حتی به زندگی شخصی آن ها نیز کنجکاو هستند. در میان بازیگران شناخته شده ایرانی، مهناز افشار تابعیت کشور المان را دارد. شاید جالب باشد بدانید که مهناز افشار در آلمان به دنیا آمده است و در واقع تابعیت ایرانی و آلمانی دارد. پس از آن می توان به فلور نظری اشاره کرد. فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۴۷ در استان گیلان چشم به جهان گشود. این بازیگر محبوب ایرانی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و در همان ابتدا فعالیت خود توانست اقامت کشور آلمان را به دست آورد. وی یکی از بازیگران ساکن در آلمان است که در برخی از ماه های سال به ایران باز می گردد.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به آلمان مهاجرت کرده اند؟

بیشتر سلبریتی های ایرانی به صورت کامل ساکن کشور آلمان نیستند. به همین دلیل می توان گفت که اکثر ان ها در حال رفت و آمد از ایران به آلمان و برعکس می باشند. دلیل این امر را نیز می توان حضور خانواده آن ها در ایران و یا وابستگی ها و تعلقات معنوی به کشور محل تولدشان دانست. با این حال برخی از سلبریتی های ایرانی به طور کامل ایران را ترک کرده و برخی از آن ها دیگر اجازه ورود دوباره به کشور خود را ندارند. دلیل این امر نیز می تواند متفاوت باشد. در میان سلبریتی هایی که در مطالب پیشین ذکر کردیم، شاهین نجفی، سوگند، زخمی و مهناز افشار به دلیل صحبت های سیاسی و فعالیت های غیر مجاز، دیگر نمی توانند به ایران بازگردند.

عکس سلبریتی های ساکن آلمان

عکس سلبریتی های ساکن آلمان

سلبریتی ها به دلیل مشهور بودن و شناخته بودنشان، تصاویر متعددی را از خود در فضا های مجازی منتشر می کنند. به همین دلیل برای مشاهده تصاویر سلبریتی های ساکن آلمان، می توانید به پیج های اینستاگرامی آن ها و یا پیج های مرتبط به دنیا سلبریتی ها مراجعه نمایید. برخی از تصاویر این افراد توسط خبرنگاران نیز منتشر شده اند و در فضا های مجازی دست به دست می شوند. البته سلبریتی هایی که در آلمان زندگی می کنند، خودشان تصاویر خود را با طرفدارانشان به اشتراک خواهند گذاشت.

درآمد سلبریتی های ساکن آلمان از کجاست؟

همان طور که می دانید، آلمان یکی از پیشرفته ترین و همچنین صنعتی ترین کشور های جهان است و مهاجرت به آن کار آسانی نیست. بلکه برای این که بتوانید به آلمان مهاجرت کنید باید هزینه های گزافی را بپردازید. از این جهت می توان گفت تمام سلبریتی هایی که در آلمان زندگی می کنند و یا اقامت موقت و دائم این کشور را دارند، از وضعیت مالی بسیار بالایی برخوردار هستند. البته فراموش نکنید که درآمد اصلی سلبریتی ها در هر کجای دنیا که باشند، از طریق شهرت و محبوبیتشان است و آن ها می توانند با انجام تبلیغات متعدد در اینستاگرام، درآمد های بالایی را کسب کنند. با این حال در کشور آلمان به راحتی می توان شغل مناسبی پیدا کرد و به درآمد زایی مشغول شد.

خانواده سلبریتی های ساکن آلمان کجا ساکن هستند؟

خانواده سلبریتی های ساکن آلمان کجا ساکن هستند؟

همان طور که در مطالب پیشین به آن اشاره کردیم، سلبریتی ها به دلایل متفاوتی، وطن خود را ترک می کنند و در کشوری مانند آلمان سکونت می پذیرند. می توان گفت که خانواده یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل مهاجرت سلبریتی ها می باشد. برخی از بازیگران ساکن آلمان، به دلیل این که اعضا خانواده خود در آلمان زندگی می کردند، توانستند اقامت این کشور را به دست آورند. البته باید گفت که خانواده برخی دیگر از سلبریتی ها نیز همچنان در ایران سکونت دارند. به همین دلیل سلبریتی ها به طور کامل در آلمان اقامت نمی کنند و چند ماه از سال را در ایران و در کنار خانواده خود سپری می کنند.

سلبریتی های ساکن آلمان که حاشیه های زیادی داشته اند

با وجودی که تا کنون سلبریتی های بسیاری به کشور آلمان مهاجرت کرده اند، اما خبر مهاجرت هیچ کدام از آن ها به اندازه مهناز افشار، حاشیه ساز نشد. وی زمانی اقدام به مهاجرت کرد که به تازگی از همسر خود جدا شده بود. این امر موجب شد تا عده ای از حاشیه سازان، مهریه گرفته شده این بازیگر را، دلیل مهاجرت او به کشور آلمان بدانند. البته این بازیگر پس از مهاجرت نیز بسیار جنجال برانگیز بود و تا مدت ها کشف حجاب نکرد. به گفته عده ای، دلیل کشف حجاب نکردن او، عدم اطمینان به ماندن در آلمان می باشد. اما در هفته های اخیر مهناز افشار نیز به طور کامل اعلام کرد که دیگر به ایران باز نخواهد گشت.

مصاحبه با سلبریتی های ساکن آلمان

مصاحبه با سلبریتی های ساکن آلمان

سلبریتی هایی که به آلمان و یا دیگر کشور ها مهاجرت کرده اند، بیشتر از سلبریتی های داخل ایران در معرض مصاحبه با رسانه های هنری قرار می گیرند. از این جهت رسانه های فارسی زبانی که در خارج از ایران فعالیت می کنند، در صدد مصاحبه با این چهره های شناخته شده برآمدند. یکی از جنجالی ترین مصاحبه ها، مصاحبه با مهناز افشار در آلمان بود که در آن در مورد علت جدایی این بازیگر محبوب از همسرش، سوال پرسیده است. این بازیگر نیز این سوال را بی پاسخ گذاشت و ذکر کرد که این مسئله کاملا شخصی می باشد. اگر از علاقه مندان به دنیا سلبریتی های ایرانی هستید، می توانید با مراجعه به یوتیوب، تمامی مصاحبه های آن ها را به طور کامل مشاهده نمایید.

کدام سلبریتی های ساکن آلمان برای کار به ایران می آیند؟

بازیگرانی که به طور کامل در آلمان سکونت نگزیده اند، می توانند به راحتی به ایران بازگردند و فعالیت های خود در ایران را ادامه دهند. از فلور نظری و بابک جهانبخش می توان به عنوان دو سلبریتی مشهور ایرانی نام برد که علیرغم مهاجرت به آلمان، همچنان در ایران نیز فعالیت می کنند. این سلبریتی ها پس از اخذ اقامت آلمان، برای دفعات متعددی به ایران بازگشته اند و در برنامه های تلویزیونی ایرانی نیز حضور پیدا کرده اند.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن آلمان

اینستاگرام سلبریتی های ساکن آلمان

اینستاگرام یک فضا مجازی بسیار محبوب میان سلبریتی های داخل ایران و همچنین سلبریتی های خارج نشین می باشد. می توان گفت که بیش ار ۹۰ درصد سلبریتی های ایرانی در این اپلیکیشن مجازی، پیج های شخصی خود را راه اندازی کرده اند و فعالیت گسترده ای را در این پیج ها انجام می دهند. بسیاری از سلبریتی های ساکن آلمان نیز، به فعالیت های تبلیغاتی و بلاگری نیز روی آورده اند و محصولات مختلفی را در پیج اینستاگرام خود تبلیغ می کنند. برای مراجعه به پیج های شخصی این افراد سرشناس، کافی است تا نام آن ها را به صورت انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام، جست و جو نمایید. در پیج این سلبریتی ها می توانید فعالیت های آن ها را بررسی کنید و تصاویر متعددی از آن ها را مشاهده نمایید.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن آلمان

کلاب هاوس از اپلیکیشن ارتباطی جدید و نوظهور است که امروزه بیش از هر اپلیکیشن دیگری برای سلبریتی های ساکن آلمان، محبوب شده است. این اپلیکیشن مبتنی بر صدا است و سلبریتی ها تنها به وسیله صدا و صحبت کردن می توانند با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. برای مشاهده صفحه های شخصی سلبریتی های مورد نظرتان، نام آن ها را در قسمت سرچ این اپلیکیشن به صورت لاتین سرچ نمایید. برای برقراری ارتباط با سلبریتی ها در کلاب هاوس، لازم است تا سلبریتی مورد نظرتان روم مخصوص خود را برگزار کند و از این طریق می توانید با آن ها صحبت کنید.

فوتبالیست های ساکن آلمان

فوتبالیست های ساکن آلمان

فوتبالیست ها همیشه جزو سلبریتی های ساکن آلمان بوده اند. به طوری که می توان گفت در سال های گذشته، اعضا اصلی تیم های آلمانی را فوتبالیست های ایرانی تشکیل می دادند. دلیل این امر نیز پیشرفت چشمگیر فوتبالیست ها در این کشور و رسیدگی بیش از حد آلمان به آن ها می باشد. در حال حاضر می توان از چهره هایی نظیر احسان حاج صیفی، علیرضا منصوریان، خداداد عزیزی و محمد رضا عادل خانی به عنوان فوتبالیست های ساکن در آلمان نام برد.

سلبریتی هایی که برای زایمان به آلمان رفتند

سلبریتی هایی که برای زایمان به آلمان رفتند

اصولا بیشتر سلبریتی های ایرانی فرزندان خود را در کشور کانادا به دنیا آورده اند. دلیل این امر نیز، راحت بودن مهاجرت با کانادا و دیگر مزیت های این کشور می باشد. اما می توان گفت که لیانا رامین، یکی از فرزندان سلبریتی های ایرانی است که در آلمان متولد شده است. لیانا نیز مانند مادر خود، مهناز افشار، در آلمان متولد شده و تابعیتی دوگانه دارد.

سوالات متداول

  1. دلیل مهاجرت سلبریتی ها به کشور آلمان چیست؟

    آلمان یکی از کشور های پیشرفته در کل جهان است و همچنین به عنوان یک اقتصاد برتر نیز شناخته می شود. از این جهت آمار مهاجرت سلبریتی ها به این کشور روز افزون می باشد.

  2. کدام قشر از سلبریتی ها بیشتر به آلمان مهاجرت می کنند؟

    بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست ها بیشتر به این کشور علاقه دارند.

  3. بازیگران ایرانی ساکن در آلمان کدام اند؟

    مهناز افشار و فلور نظری جزو بازیگران ساکن آلمان هستند.

  4. خوانندگان ساکن در آلمان کدام اند؟

    شاهین نجفی، زخمی و سوگند از معروف ترین خوانندگان ساکن آلمان هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید