خوانندگان قدیمی ایرانی خارج از کشور + بیوگرافی و عکس های آن ها

خوانندگان قدیمی ایرانی با توجه به آن که هم اکنون عده زیادی از آن ها همچنان در حال برگزاری کنسرت‌ های متعدد در کشورهای مختلف مانند ترکیه می باشند، طرفداران این خوانندگان در ایران مایلند که در این کنسرت ها شرکت کنند و اطلاعات متعددی از این افراد به دست آورند. به همین خاطر است که این افراد در پی آن اند که بدانند کدام یک از این خوانندگان از مهارت و تجربه بیشتری برخوردارند تا در کنسرت همین افراد شرکت کنند.

فهرست خوانندگان قدیمی ایرانی

فهرست خوانندگان قدیمی ایرانی

بسیاری از خوانندگان قدیمی ایرانی مدت‌ های زیاد است که ایران را ترک کرده‌ اند و تصمیم دارند که برای همیشه در خارج از ایران زندگی کنند و دیگر به ایران باز نگردند. از جمله این افراد می‌ توانیم به افرادی مانند معین و اندی و شهرام شب پره و اندی اشاره نماییم که همه آن ها مدت طولانی است که ایران را ترک کرده‌ اند و دیگر قصد ندارند که به کشور ایران بازگردند.

محدودیت‌ هایی که این خوانندگان در کشور ایران با آن مواجه بودند، باعث شد که آن ها از حضور و فعالیت در ایران خسته شوند. در ادامه اطلاعات خلاصه ای از این خوانندگان را در اختیارتان قرار خواهیم داد و شما را با آن ها آشنا خواهیم نمود. برای مثال معین یکی از خوانندگان بسیار پرطرفدار ایرانی می‌ باشد که از زمانی که در حوزه موسیقی به فعالیت پرداخته، توانسته است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و رضایت آن ها را به خود جلب نماید و همین باعث شد تا بسیاری از طرفداران این خواننده همچنان آثار او را دنبال کنند.

معین از خوانندگان قدیمی ایرانی

نصرالله معین نجف آبادی از خوانندگان بسیار مشهور ایرانی است که در تاریخ ۲۹ ام دی ماه سال ۱۳۳۰ متولد شده است.

اندی از خوانندگان قدیمی ایرانی

آندرانیک مددیان یکی از خوانندگان بسیار مشهور ایرانی است که در انتشار آهنگ های شاد و جذاب استعداد بی نظیری دارد. او متولد تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۷ می باشد و هم اکنون نیز در خارج از ایران فعالیت می کند.

سندی از خوانندگان قدیمی ایرانی

شهرام خسروشاهی متولد دوم مرداد ماه سال ۱۳۳۶ می باشد که مدت های طولانی است در عرصه خوانندگی به فعالیت پرداخته است.

شهرام شب پره از خوانندگان قدیمی ایرانی

شهرام شب پره نیز از خوانندگان بسیار جذاب و پر طرفدار است که انتشار آهنگ های شاد او را جذاب کرده و افراد زیادی او را دنبال می کنند و از فعالیت های سابق او حمایت کرده اند.

حجت اشرف زاده از خوانندگان قدیمی ایرانی

حجت اشرف زاده از خوانندگان مطرح و قدیمی است که به تازگی آثار بسیار با کیفیت و خوبی را منتشر نموده است و می توان گفت که این خواننده آینده بسیار خوبی برای خود رقم زده است.

امیر تتلو از خوانندگان قدیمی ایرانی

امیر تتلو نیز از رپر های ایرانی قدیمی است که به تازگی آلبوم جدید خود را منتشر کرده و این چنین اطلاعات دقیق و معتبری را از این خواننده به دست آورده ایم و هم اکنون او به تازگی کنسرت های متعددی را برگزار کرده و استعداد خود را به اثبات رسانده است‌.

آرمین 2afm از خوانندگان قدیمی ایرانی

آرمین 2afm نیز همانند تتلو از خوانندگان قدیمی ایرانی است که به عنوان یکی از بهترین خوانندگان ایرانی موفقیت های زیادی به دست آورده است.

داوود آزاد از خوانندگان قدیمی ایرانی

داوود آزاد از خوانندگان قدیمی ایرانی

به عنوان یکی از دنبال کنندگان داوود آزاد امید داریم که بار دیگر این خواننده بتواند فعالیت های خود را ارتقا ببخشد و میزان دنبال کننده های خود را چند برابر نماید و همه آن ها را راضی نگه دارد‌.

مهرداد آسمانی از خوانندگان قدیمی ایرانی

مهرداد آسمانی نیز از خوانندگان قدیمی ایرانی می باشد که در ایران بسیار معروف شد اما دیگر نتوانست در این کشور فعالیت های خود را ادامه دهد.

احمد آزاد از خوانندگان قدیمی ایرانی

احمد آزاد نیز به تازگی خبر مهاجرت خود را منتشر نموده است و هم اکنون نیز در خارج از‌ ایران فعالیت های خود را ادامه داده است‌‌.

خوانندگان قدیمی ایرانی مرد

در ادامه تصمیم داریم که اطلاعات کاملی را از تمامی خوانندگان قدیمی ایرانی مرد در اختیارتان قرار دهیم و شما را با زندگی شخصی و هنری این افراد آشنا نماییم تا شما نیز اطلاعات بیشتری از این خوانندگان به دست آورید و با آن ها بیشتر از سابق آشنا شوید. اگر تمامی این خوانندگان را با زندگینامه آن ها بشناسید بهتر می توانید که آن ها و آثارشان را دنبال نمایید و از آن ها اطلاعات بیشتری به دست آورید. در ادامه خوانندگانی مانند امید و معین و قاسم افشار را خدمتتان معرفی خواهیم نمود و شما را با مسیر سختی که تا کنون طی نموده اند نیز آشنا خواهیم ساخت.

امید

از میزان جذابیت آثار امید نمی توان هیچ توصیفی ارائه کرد. امید یکی از خوانندگان قدیمی و در عین حال با استعداد ایرانی است که هم اکنون در کشور آمریکا زندگی می کند‌.

قاسم افشار

قاسم افشار را از گویندگان و خوانندگان ایرانی می دانیم که هم اکنون از دنیا رفته است و مدت هاست که به عنوان گوینده صدای او همچنان به گوش می رسد و صدای او ماندگار شده است‌.

علیرضا قربانی

علیرضا قربانی هم اکنون در ایران حضور دارد و با برگزاری کنسرت های متعدد در حال کسب شهرت بیشتر می باشد‌.

علیرضا افتخاری

علیرضا افتخاری نیز از قدیمی ترین خوانندگان ایرانی می باشد که همچنان نیز در ایران حضور دارد‌.

مجید اخشابی

مجید اخشابی

مجید اخشابی از خوانندگان قدیمی ایرانی است که تیتراژ سریال ها و مجموعه های تلویزیونی متعددی را اجرا کرده و هم اکنون نیز در این عرصه فعال است.

فرشید امین

احتمالا شما نیز به عنوان یک ایرانی نام این خواننده را شنیده اید. فرشید امین از خوانندگان بسیار معروف ایرانی است.

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی از خوانندگان با اصالت به شمار می رود که با اثر گل ناز به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرد.

مهران آتش

مهران آتش از خوانندگان قدیمی ایرانی است که با اثر با من قدم بزن معروف شد و این لحظه نیز آثار او نیز مورد توجه قرار گرفته است‌.

محسن یگانه

محسن یگانه نیز از دیگر خوانندگان می باشد که همیشه مورد توجه قرار گرفته و آثار او آن چنان مورد توجه قرار داشته که هم اکنون نیز طرفداران زیادی او را دنبال می کنند‌.

ایرج

ایرج نیز از خوانندگان معروف و قدیمی ایرانی است که هم اکنون در ایران زندگی می کند. ایرج خواجه امیری پدر احسان خواجه امیری، خواننده قدیمی و پرطرفدار ایرانی می باشد که مدت هاست طرفداران زیادی آثار او را دنبال می کنند‌.

خوانندگان قدیمی ایرانی خارج از کشور

خوانندگان قدیمی ایرانی خارج از کشور

خوانندگان قدیمی ایرانی آپارات را محلی قرار دادند که با کمک آن بتوانند تمام فعالیت های خود را به نمایش طرفداران خود قرار دهند زیرا در زمان های گذشته آپارات تنها راهی بود که بدون فیلترینگ می شد از طریق آن فعالیت های این خوانندگان را دنبال کرد و این چنین از تمام فعالیت های این خوانندگان با خبر شد. خوانندگان قدیمی که هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کنند، بسیار زیاد اند و حتی می توان گفت که تعداد آن ها از تعداد خوانندگان خوب و کار بلد حال حاضر در ایران نیز بیشتر می باشد و این خوانندگان نیز هم اکنون زمزمه هایی کرده اند که قصد دارند از ایران بروند و آن ها نیز ادامه فعالیت هایشان را در خارج از ایران بگذرانند.

خوانندگان ایرانی در تلگرام چنل هایی را راه اندازی نموده اند تا بتوانند از این طریق کلیپ های کنسرت خود و موزیک ویدیو ها و آهنگ های خود را منتشر کنند و این چنین اطلاعات بیشتری را از خود در اختیار طرفداران خود قرار دهند. از جمله این خوانندگان می توان به سوزان خوانندگان قدیمی ایرانی و دیگر خوانندگان قدیمی ایرانی تاجیک اشاره نمود که مدت های طولانی است که در موسیقی ایران فعالیت های خود را پیش بردند و هم اکنون نیز در خارج از ایران زندگی می کنند. به هر حال در ادامه شما را با خوانندگان ایرانی و قدیمی دیگری آشنا خواهیم نمود که هم اکنون در خارج از ایران فعالیت می کنند.

ابی

ابی یکی از بهترین خوانندگان پاپ و سنتی ایران به شمار می رود‌. بدون شک نام او بسیار آشنا می باشد.

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی نیز از خوانندگان قدیمی و پر سابقه ایرانی است که توانسته به شهرت زیادی برسد و هم اکنون در آمریکا ساکن شده است‌‌.

سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی با صدا بسیار خوبی که دارد آثار عالی و درخوری منتشر می کند‌. سیاوش یکی از پر طرفدار ترین خواننده های قدیمی محسوب می شود.

شهرام شکوهی

شهرام شکوهی از خوانندگان قدیمی و بسیار با تجربه ایرانی می باشد‌ و آهنگ هایش روی سایت های متعددی منتشر شده است.

عارف

عارف با اثر عشق تو نمی میرد به شهرت رسیده است و اکنون آهنگ های بسیاری منتشر کرده است. او صدای بسیار دلنشینی دارد.

آرتوش

آرتوش از خوانندگان قدیمی ایرانی می باشد که مدت ها پیش آثاری را منتشر کرد اما بعد از آن دیگر فعالیت چندان زیادی از او دیده نشد.

داریوش اقبالی

داریوش اقبالی یکی از بهترین خوانندگان است که موفق شده نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و آثار خوبی منتشر نماید.

مسعود امامی

مسعود امامی نیز از خوانندگان قدیمی ایرانی به شمار می رود که نتوانسته همانند دیگر خوانندگان به شهرت چندان زیادی دست پیدا کند‌.

مریم ابراهیم پور

مریم ابراهیم پور متولد سال ۱۳۴۷ می باشد و هم اکنون حدود ۵۳ سال سن دارد. مریم یکی از پرطرفدار ترین خوانندگان ایرانی محسوب می شود.

خشایار اعتمادی

خشایار اعتمادی متولد یازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۰ در شهر تهران می باشد و هم اکنون در شهر تهران زندگی می کند‌.

خوانندگان قدیمی ایرانی زن

خوانندگان قدیمی ایرانی انوش و دیگر خوانندگان قدیمی ایرانی آزیتا را می توان از بهترین خوانندگان زن ایرانی دانست که به عنوان خواننده قدیمی ایرانی مدت هاست که شهرت زیادی به دست آورده اند و می توان آن ها را از بهترین خوانندگان زن ایرانی بدانیم که با وجود آن که مدت ها می گذرد که این افراد در ایران فعالیت می کرده اند اما همچنان نامشان بر سر زبان است و هواداران این خوانندگان همچنان از شنیدن آثار این خوانندگان لذت می برند.

مهرنوش

مهرنوش همچنان از خوانندگان پر طرفدار ایرانی به شمار می رود‌.

مهوش

مهوش نیز از خوانندگانی است که آثار ماندگاری را منتشر کرده است.

نازنین افشین جم

نازنین افشین جم یکی از خوانندگان قدیمی ایرانی است و نیز تا کنون آلبوم موسیقی خود را با استقبال خود مردم منتشر نموده است.

گیتا

گیتا خواننده ایرانی است که با این نام تا این لحظه شناخته شده است. او جزو خوش صدا ترین خواننده ها محسوب می شود.

گوگوش

احتمالا دیگر کسی نیست که گوگوش را نشناخته باشد. او از مدت ها پیش از انقلاب به شهرت رسید‌.

سیمین قدیری

سیمین قدیری گوینده و خواننده پیش از انقلاب می باشد. مه در حال حاضر فعالیت ندارد.

یاسمین طباطبایی

یاسمین طباطبایی یکی از خوانندگان قدیمی است که نتوانست چندان مورد توجه قرار بگیرد.

هنگامه

هنگامه از خوانندگان خوش چهره و خوش صدا ایرانی است که هم اکنون در خارج از کشور ایران زندگی می کند.

لیلا فروهر

لیلا فروهر از مدت ها پیش از انقلاب به شهرت رسید و بعد از مدتی نیز به خارج از کشور مهاجرت نمود.

خوانندگان قدیمی ایرانی قبل از انقلاب

خوانندگان قدیمی ایرانی قبل از انقلاب

از خواننده های قدیم قبل از انقلاب می توان افراد بسیار مشهوری مانند یاسمین و معین و امید و گوگوش اشاره نماییم که از زمانی که فعالیت های خود را در ایران آغاز نمودند توانستند یک موج عظیمی از هوادار و طرفدار و دنبال کننده را با خود همراه نمایند و بتوانند در ایران فعالیت های بسیار حرفه ای را برای طرفداران و هواداران خود به نمایش بگذارند‌. به هر حال این خوانندگان بعد از انقلاب برای فعالیت های حرفه ای تر توانستند که از ایران مهاجرت نمایند و شاید اگر می خواستند که در ایران بمانند آنگاه دیگر نمی توانستند که به این جایگاه امروزی خود دست پیدا کنند.

یاسمین

یاسمین خواننده زیبا ایرانی است که همانند دیگر خوانندگان زن ایرانی در این عرصه قدم گذاشت و هم اکنون اما چندان مورد طرفداری مردم قرار نگرفته است.

کوروش یغمایی

کوروش یغمایی نیز از خوانندگان نسبتا قدیمی ایرانی می باشد که با آثاری که منتشر کرده موفق شده تا همچنان نیز فعالیت های خود را ماندگار سازد‌.

جواد یساری

جواد یساری نیز یکی دیگر از خوانندگانی است که احتمالا شما نیز حداقل یک بار آهنگ های او را شنیده اید و متوجه سبک فعالیت های او شده اید و می دانید که تا چه اندازه مورد توجه قرار داشته است.

حسن همایون فال

این خواننده ۶۸ سال سن دارد و متولد یکم فروردین ماه سال ۱۳۳۱ می باشد‌.

منوچهر همایون فال

این خواننده با آن که چندان معروف نیست اما آثار بسیار خوبی را در این زمینه منتشر نموده است و آینده نسبتا خوبی برای او انتظار داریم.

ویگن

احتمالا شما نیز نام ویگن به گوشتان خورده است و می دانید که این خواننده تا چه اندازه با استعداد و محشر است. ویگن یکی دیگر از خواننده هایی است که همه همچنان از طرفداران او می باشند.

منیر وکیلی

منیر وکیلی از خوانندگان بسیار قدیمی ایرانی است. او متولد ۲۷ ام آذر ماه سال ۱۳۰۱ می باشد و هم اکنون نیز از دنیا رفته است اما آثار او به جای مانده و هنوز از شنیدن آثار او نمی شود سیر شد‌.

وفا

عباس وفایی همان وفا است که با این نام هنری موفق شده است تا در عرصه پاپ استعداد خود را از زمان پیش از انقلاب به نمایش بگذارد.

شهرام ناظری

شهرام ناظری از بهترین خوانندگان ایرانی است که تا کنون چندین بار استعداد خود را در این حرفه به اثبات رسانده است‌.

محمد نوری

محمد نوری از بهترین های حوزه موسیقی می باشد که او را به عنوان بهترین خواننده ایرانی شناخته اند.

عکس خوانندگان قدیمی ایرانی

اسامی این افراد و عکس هایشان از جمله اخباری بوده است که همیشه در اینترنت مورد توجه قرار گرفته و عده زیادی مایل بوده اند تا اطلاعات کاملی درباره زندگی این خوانندگان به دست آورند و عکس های شخصی و کاری این افراد را مشاهده کنند. این عکس ها بیشتر مربوط به زمانی بود که این افراد به خارج از ایران مهاجرت کرده بودند و همه سعی خود را انجام می‌ دادند تا همچنین با دنبال کنندگان و فالوور های خود به ارتباط بپردازند. عکس‌ هایی که آن ها از زندگی خود منتشر می‌ کردند در کنار خانواده و در کنار دوستانشان بود و بازدید بسیار زیادی نیز پیدا می‌ کرد.

دنبال کنندگان این افراد مایل بودند تا این چنین اطلاعات کاملی را از خوانندگان مورد علاقه خود به دست آورند. به همین خاطر در اینترنت و شبکه‌ های مجازی همچنان عکس های این خوانندگان را جستجو می کنند. به عنوان مثال خواننده مورد علاقه قشر جوان و میانسال ایرانیان ابی است که همچنان عکس هایی را در اکانت خود در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر می‌ کند و افراد زیادی با دنبال کردن این شبکه مجازی از تاریخ برگزاری کنسرت های این خواننده با خبر می‌ شوند و تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند در کنسرت‌ های او حضور پیدا کنند.

اینستاگرام خوانندگان قدیمی ایرانی

اینستاگرام خوانندگان قدیمی ایرانی

دانلود آهنگ این خواننده ها از طریق مختلفی امکان پذیر است اما با توجه به آن که آهنگ های خوانندگان قدیمی ایرانی همیشه در اینستاگرام منتشر می شود و همه کاربران مجازی می توانند ابتدا این آهنگ ها را از طریق اینستاگرام بشنوند، می توانند بعد از آن تصمیم بگیرند که می خواهند بعد از آن این آهنگ ها را از طریق اینترنت دانلود کنند و موزیک ویدیو ها و تمام فیلم های این خوانندگان را نیز از این طریق دانلود نمایند. همان طور که اشاره نمودیم اینستاگرام راهی شده تا همه افراد از طریق آن ابتدا کار ها و آثار این خوانندگان را دنبال نمایند.

اینستاگرام خوانندگان قدیمی ایرانی هم اکنون بسیار طرفدار دارد و افراد زیادی این خوانندگان را در اینستاگرام دنبال نموده اند. پیشنهاد ما این است که شما نیز چند تن از این خوانندگان مشهور قدیمی را در شبکه مجازی اینستاگرام دنبال نمایید و نحوه فعالیت هایشان را در این شبکه مجازی مشاهده نمایید و اگر این فعالیت ها باب میلتان بود، به دنبال کردن آن ها در اینستاگرام ادامه دهید.

فول آلبوم خوانندگان قدیمی ایرانی

دانلود آهنگ بی کلام و دانلود فول آلبوم خوانندگان قدیمی ایرانی، همه از طریق اپلیکیشن های دانلود موزیک مانند اسپاتیفای و رادیو جوان امکان پذیر می باشد و هم اکنون شما می توانید با مراجعه به سایت های دانلود آهنگ معتبر نیز این آلبوم ها را دانلود نمایید. همچنین سایت های دانلود آهنگ هم وجود دارند که فول آلبوم تمام این آهنگ ها را از زمان فعالیت هایشان در حوزه موسیقی تا به امروز را در اختیار شما قرار خواهند داد که این چنین شما را با تمامی آثار این خوانندگان آشنا خواهند نمود. این آهنگ ها تماما آهنگ های نوستالژی هستند و یادآور تمام خاطرات مردم ایران می باشند.

برای مثال یکی از آهنگ های خواننده بسیار مشهور قدیمی کشورمان به نام معین، هوس می باشد که بسیار توانست خاطره ساز و زیبا واقع شود و هنوز که هنوز است، بسیاری از افراد به آن گوش می‌ کنند و خاطراتشان برایشان زنده می شود. همچنین آهنگ های دیگری مانند دلم می خواد به اصفهان برگردم، یکی از آهنگ های بسیار قدیمی این خواننده است که زمانی که آن را منتشر کرد، بسیاری از افراد متوجه میزان استعداد و توانایی این خواننده نام برده شدند و از همان زمان بود که نام خواننده معین بر سر زبان ها افتاد و مورد توجه طرفداران و هواداران این خواننده قرار گرفت.

شو خوانندگان قدیمی ایرانی

تمامی کلیپ ها و موزیک ویدیو ها و شو های خوانندگان قدیمی ایرانی به قدری شاد و با محتوا بوده اند که هنوز که هنوز است افراد بسیار زیادی مایل اند که این شو ها و برنامه ها را ببینند و هنوز که هنوز است کلیپ های خوانندگانی مانند لیلا فروهر و هنگامه و شادمهر و ابی و یا خوانندگان دیگری مانند سیاوش قمیشی و گوگوش مورد توجه طرفداران این خوانندگان قرار گرفته است و همه افراد مایلند که بار دیگر این کلیپ ها را مشاهده کنند و اطلاعات بیشتری از آن ها به دست آورند‌. این افراد در خارج از کشور توانسته اند که کلیپ ها و موزیک ویدیو های جذابی تولید کنند و آن ها زمانی که در ایران حضور داشتند نمی توانستند که هیچ کدام از فعالیت های دلخواه خود را به انجام برسانند.

خواننده پاپ سنتی ایرانی

خوانندگان پاپ ایرانی جدید ترین آهنگ های خود را از طریق اپلیکیشن های دانلود آهنگ مانند رادیو جوان و اسپاتیفای منتشر می‌ کنند. خوانندگان پاپ ایرانی قدیمی را می‌ توانیم معین و امید و اندی بدانیم که این خوانندگان بیشتر عمر خود را صرف انتشار آهنگ های جدید در سبک پاپ نموده اند و همه سعی خود را انجام داده اند تا بتوانند با انتشار آثار جذاب و جدید آثار در خور طرفداران خود را خلق نمایند.

همانطور که در بالا توضیح دادیم خوانندگانی مانند شادمهر عقیلی و ابی، به خاطر وجود محدودیت های زیاد در ایران مجبور شدند که ایران را ترک کنند و در کشور کانادا و آمریکا ساکن شود و همین خاطر در آنجا فعالیت‌ های خود را ادامه دادند و هم اکنون نیز در این دو کشور زندگی می کنند و در سبک پاپ آهنگ های زیادی را منتشر کردند.

اسامی خواننده های ایرانی خارج از کشور

اسامی خواننده های ایرانی خارج از کشور

هر خواننده زن ایرانی قدیمی که از زمان های بسیار دور به عنوان خواننده قدیمی زن حرفه ای شناخته شده اند، همچنان نیز شهرت بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال مهستی و هایده از جمله خوانندگان زمان‌ های قدیم هستند که با انتشار آهنگ های بسیار زیبا و مفهومی و تاثیر گذار نام خود را ماندگار ساخته اند زیرا هنوز که هنوز است از این افراد و خوانندگان زن، اطلاعات زیادی در دست است و این نشان از آن دارد که تمامی طرفداران این خوانندگان مایل بودند که با این خوانندگان مصاحبه انجام دهند و اطلاعات بیشتری را به دست آورند و با آن ها بیشتر آشنا شوند. به همین خاطر است که هنوز که هنوز است یاد و خاطره آن ها در ذهن‌ ها باقی مانده است و همچنان به داستان آن ها گوش داده می‌ شود و از شنیدن آثارشان همه لذت می دهند.

سوالات متداول

  1. ویگن کیست؟

    ویگن خواننده دوران پیش از انقلاب می باشد.

  2. گوگوش خواننده چه دورانی است؟

    او خواننده دوران پیش از انقلاب می باشد.

  3. بهترین خواننده قدیمی ایرانی مرد کیست؟

    ابی بهترین خواننده ایرانی می باشد.

  4. بهترین خواننده قدیمی ایرانی زن کیست؟

    گوگوش بهترین خواننده قدیمی ایرانی زن می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید