بیوگرافی ادا اجه و همسرش + عکس ها و بازی های جدید این بازیگر

ادا اجه یکی از بازیگران ترکی است که در سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

ادا اجه کیست؟

ادا اجه کیست؟

اگر سریال و یا فیلم ترکی نگاه می‌ کنید، به احتمال زیاد ادا اجه را می شناسید. البته برخی از افرادی که به تازگی با این بازیگر آشنا شده اند سوالاتی که برای آن ها به وجود می آید، این است که ادا اجه کیست و یا این که ادا اجه چند ساله است؟ حال در این قسمت به طور کامل به بیوگرافی ادا اجه خواهیم پرداخت. ادا اجه (Eda Ece) هنرپیشه اهل ترکیه است، در مورد سن ادا اجه باید بگوییم که متولد 20 ژوئن سال 1990 است. او با توجه به نقش آفرینی در سریال‌ هایی مانند هفت کثیف (Pis Yedili) و سیب ممنوعه (Yasak Elma) به شهرت زیادی رسیده است و به یکی از چهره های معروف و مشهور ترکیه تبدیل شده است.

زندگی شخصی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم اجه متولد 20 ژوئن سال 1990 در شهر استانبول ترکیه می باشد. بهتر است که بدانید اجه از دبیرستان شیشلی تراکی تحصیل خود را به پایان رسانده است و بعد از آن برای ادامه تحصیل به دانشگاه بیلگی استانبول رفته است و در رشته روانشناسی مدرک تحصیلی خود را گرفته است. اجه در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرد که من کوچک ترین عضو خانواده هستم و دو خواهرم 10 و 8 سال از من بزرگ تر هستند. در زمان های گذشته که هنوز خواهرانم ازدواج نکرده بودند خانه ما بسیار شلوغ بود و اکنون قدر آن ها را بیشتر می دانم، چرا که در زمان مجردی بیشتر اوقات در کنار هم وقت می گذراندیم و لحظات خوشی را در کنار هم داشتیم و از آن جایی که سایز لباس هایمان یکی بود من بیشتر از لباس‌ های خواهر های بزرگترم استفاده می کردم.

بیان شده است که پدر ادا اجه مهندس برق و مادرش خانه دار است. در رابطه با قد و وزن ادا اجه باید بگوییم که قد او 167 سانتی متر و وزن او 53 کیلوگرم می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که برای کسب اطلاعات بیشتر مانند اسم خواهر های ادا اجه و یا حتی دین ادا اجه می توانید ادا اجه ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

شروع فعالیت های هنری این بازیگر

بهتر است که بدانید اجه که خود را محبوب ترین بازیگر ترکیه می ئاند از سال 2002 فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است و اولین کار او مربوط به سریال Mihriban بوده است که در سال 2002 اکران شده است و او با یک نقش کوچک در این سریال ظاهر شده است. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که اجه فعالیت رسمی خود را از سال 2004 آغاز کرده است و با نقش آفرینی در سریال سیب ممنوعه با نقش ییلدیز توانست به شهرت زیادی برسد و مورد توجه مردم ترکیه واقع شود.

عکس های ادا اجه را در کجا ببینیم؟

عکس های ادا اجه را در کجا ببینیم؟

اجه بعد از حضور در سریال سیب ممنوعه و بازی در نقش ییلدیز توانست به شهرت و معروفیت زیادی برسد تا جایی که خیلی از مردم طرفدار او شدند و امروزه خیلی از آن ها تمایل دارند تا عکس های متعددی از این بازیگر را مشاهده کنند تا به این گونه بیشتر با او آشنا شوند. در این باره باید بگوییم که امروزه روش های متعددی برای مشاهده عکس های افراد معروف و مشهور مانند بازیگران وجود دارد. به عنوان مثال اگر نام ادا اجه را در اینترنت جستجو کنید و از آن جایی که او یکی از افراد معروف است با نتایج بسیار خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی از او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین می توانید عکس هایی مانند: ادا اجه و اونور تونا و یا ادا اجه و شوال سام یا حتی ادا اجه بدون گریم را نیز در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

حال باید افزود که علاوه بر اینترنت اگر به شبکه‌ های مجازی اجه مانند اینستاگرام نیز مراجعه کنید، می توانید عکس ها و کلیپ های متعددی از او را در لوکیشن‌ های مختلف و ژست های زیبا به راحتی مشاهده نمایید. از آن جایی که اجه طرفداران زیادی دارد و هم چنین عاشق عکس گرفتن است، به همین در اکثر مواقع عکس های متعددی از خود را برای مخاطبانش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌ گذارد.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

امروزه با توجه به وجود رسانه‌ ها و هم چنین شبکه‌ های مجازی منابع اطلاعاتی افراد معروف و سرشناس همانند بازیگران به راحتی توسط کاربران دست به دست می‌ شود و به این گونه با وجود منابع اطلاعاتی این افراد مشهور حاشیه ها و جنجال های متعددی برای آن ها به وجود می آید. حال بهتر است که بدانید از آن جایی که اکثر بازیگران ترکیه طرفداران زیادی دارند و مورد توجه مردم این کشور قرار گرفته اند، به همین دلیل برای آن ها حاشیه‌ ها و جنجال های متعددی در طول فعالیت در حرفه شان به وجود می‌ آید که این مورد شامل ادا اجه نیز می‌ باشد.

از زمانی که اجه فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است و توانسته به شهرت و معروفیت زیادی برسد، حاشیه های متعددی برای او به وجود آمده است. حال از مهم ترین حاشیه‌ های پیرامون این بازیگر معروف می توان به: روابط شخصی اش، پخش شدن شماره تلفن ادا اجه، درگیری هایی که گاهی اوقات با سایر بازیگران معروف در سر فیلمبرداری داشته است، ناسازگاری با تهیه کنندگان برای دریافت دستمزد، رژیم لاغری ادا اجه برای خوش اندام تر شدن او و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

آدرس اینستاگرام ادا اجه چیست؟

این روز ها اینستاگرام به یکی از شبکه های کاربردی تبدیل شده است که اکثر مردم چه معروف و چه غیر معروف در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می دهند که این موضوع شامل بازیگران نیز می‌ باشد. حال بهتر است که بدانید اجه از زمانی که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده است با توجه به شهرت و هم چنین فعال بودنش در اینستاگرام توانسته فالووران و مخاطبان بسیار زیادی را در این شبکه به دست آورد و به این گونه به شهرت و معروفیتش بیفزاید. در ابتدا باید بگوییم که برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام اجه کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ کنید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که پیج اینستاگرام این بازیگر معروف بیش از 5.3 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، نسبت به سایر پیج های فیک و یا فن پیج هایش به راحتی قابل تشخیص است.

امروزه ادا اجه اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود مخاطبانش تبدیل کرده است و تمام فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد و اخبار جدید از خود را به این گونه با مخاطبان و طرفدارانش به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین باید افزود که اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگر معروف مراجعه نمایید، می توانید عکس های بسیار زیبایی از او را در لوکیشن‌ های مختلف و ژست های خاص مشاهده کنید که تمام عکس های او با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو شده‌ اند. خیلی از افراد بیان کرده اند که اجه مهارت خاصی در عکس گرفتن دارد و خوش عکس نیز می‌ باشد.

دسترسی به یوتیوب ادا

در نهایت این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس یوتیوب ادا اجه می توانید همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید.

همسر ادا اجه کیست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این روز ها این بازیگر معروف توانسته طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را علاوه بر کشور ترکیه در کشور های دیگر نیز به دست آورد. به همین دلیل برای خیلی از مخاطبان و طرفداران او سوالات متداولی در مورد زندگی شخصی اش به وجود می آید، مانند این که آیا اجه ازدواج کرده و یا این که همسر او کیست؟ در این باره باید بگوییم که اجه تا به اکنون روابط گسترده ای با بازیگران مرد ترکیه داشته است اما تا به اکنون به صورت رسمی ازدواج نکرده و مجرد است. جالب است که بدانید خبرنگاری های ترکیه در سال 2018 شایعات در مورد رابطه این بازیگر معروف با همبازی خود در سریال میوه ممنوعه یعنی اونور تونا را منتشر کردند. اما هیچ کدام از این دو بازیگر این شایعات و یا این رابطه را تایید نکردند. اجه در سال 2019 با برهان تونجر بازیکن حرفه‌ ای بسکتبال وارد رابطه شد، البته برخی از منابع بیان کردند که آن ها به دلیل دوران قرنطینه کرونا از یکدیگر جدا شده اند.

البته ناگفته نماند که هر از گاهی در اینترنت و شبکه‌ های مجازی تیتر هایی با عنوان ادا اجه و همسرش منتشر می‌ شود که در این باره باید بگوییم این تیتر ها حاشیه و دروغی بیش نیستند که توسط عده‌ ای منتشر می‌ شوند.

بهترین فیلم های ادا اجه کدامند؟

درآمد این بازیگر از کجاست؟

از دیگر سوالاتی که برای اکثر طرفداران این بازیگران معروف به وجود می‌ آید این است که منبع درآمد ادا اجه چیست و او چگونه درآمدزایی می‌ کند؟ همان طور که می‌ دانید ادا اجه بازیگر است و سالیان طولانی است که در صنعت بازیگر فعالیت می کند و تا به اکنون توانسته در سریال ها و فیلم های متعددی نقش آفرینی کند و به شهرت زیادی برسد. حال می‌ توان این گونه بیان کرد که ادا اجه از زمانی که در بازیگری فعالیت خود را آغاز کرده است، علاوه بر معروفیت توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به همین دلیل اجه بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده است که از این طریق درآمدزایی می‌ کند.

حال این موضوع را باید افزود که اجه با توجه به بازی در هر فیلم و یا قسمتی از سریال مبالغ زیادی را دریافت می کند. هم چنین بیان شده است که در جدیدترین سریال ادا اجه که مدتی قبل پخش شده است، او برای بازی در هر قسمت از این سریال مبالغ زیادی را دریافت کرده است. هم چنین باید افزود که او علاوه بر بازیگری در بیزینس های دیگری نیز فعالیت می کند و حتی به عنوان مدل تبلیغاتی برای برخی از کمپانی ها و برند های معروف هم فعالیت می‌ کند که از طریق این موارد گفته شده نیز توانسته برای خود منبع درآمد خوب به وجود آورد. امروزه از ادا اجه به عنوان یکی از مشهور ترین و زیبا ترین بازیگران ترکیه یاد می‌ شود که از طریق بازیگری توانسته ثروت خوبی را برای خود جمع آوری کند.

بیماری ادا اجه چیست؟

مدتی قبل بیان شد که ادا اجه بازیگر پرطرفدار و معروف ترکیه مبتلا به ویروس کرونا شده است. هم چنین برخی از منابع بیان کردند که این بازیگر معروف دوران قرنطینه خود را در خانه اش سپری کرده است و هم چنین دوران سختی را گذرانده است. البته این موضوع را هم باید افزود که این بازیگر معروف در ماه اکتبر نتیجه منفی تست خود را منتشر کرد و در این باره بیان کرد که بیمار هستم، اما کرونا نگرفتم و به این گونه به اخباری که در مورد مبتلا شدنش به بیماری کرونا منتشر شده بود را پایان داد. اما با این حال هنوز هم برخی از منابع بر این باورند که او کرونا گرفته است و این موضوع را از طرفداران و مخاطبانش پنهان می‌ کند.

بهترین فیلم های ادا اجه کدامند؟

ادا اجه فعالیت رسمی خود را از سال 2004 آغاز کرده است و از این سال تا به اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است که امروزه به دلیل استعداد خوبش در بازیگری و هم چنین چهره زیبایش توانسته به یکی از بازیگران محبوب و پرطرفدار ترکیه تبدیل شود. حال در این قسمت به معرفی بهترین فیلم های ادا اجه بازیگر ترکیه خواهیم پرداخت، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. هم چنین برای دانلود هر کدام از این فیلم های بازیگر معروف می توانید به سایت گوگل مراجعه نمایید.

Kizim Icin

از قدیمی ترین و ابتدایی ترین فیلم های اجه می توان به Kizim Ici اشاره کرد که در سال 2013 منتشر شده است. در رابطه با خلاصه داستان باید بگوییم که تونجر در 40 سالگی همسرش را طلاق می دهد و در پی زندگی خود می رود. طوبی که بی خبر از پدرش بزرگ شده است سه هفته مانده به تولد 18 سالگیش پدرش را می بیند و با او به سفری فراتر از آرزو هایش می رود. طوبی در این سفر هیجان انگیز زمانی که با شخصی دیووانه که می گوید پدرش است آشنا می شود، یک سوپرایز بزرگ برای او اتفاق می افتد. از یک طرف با کمبود محبت در زندگیش و از طرف دیگر با عشقش آشنا می شود. تونجر سعی می کند تا برای طوبی خاطراتی از خودش که هیچ وقت در زندگیش نبوده را بسازد … .

Deli Dumrul

فیلم Deli Dumrul در سال 2016 اکران شده است که در این فیلم اجه نیز حضور داشته است و او با بازی خوبش در این فیلم توانست مورد توجه خیلی از مردم ترکیه قرار گیرد، فیلم Deli Dumrul در ژانر کمدی است.

Görümce

Görümce

فیلم Görümce در سال 2016 اکران شده است و در این فیلم اجه نقش دنیز را بر عهده دارد. ژانر این فیلم کمدی، درام است و در مورد خلاصه داستان این فیلم باید بگوییم که یلیز بیش از حد به برادرش احمد وابسته است و به همین دلیل نمی خواهد که از او جدا شود و برادرش را مجبور می کند که باهم زندگی کنند. اما یک روز احمد با دنیز آشنا می شود. احمد که عاشق یک دختر خوشگل شده است بعد از مدت کوتاهی به او پیشنهاد ازدواج می دهد. یلیز که متوجه جدیت کار شده است، برای دنیز هم تصمیم می گیرد که کاری که با دوست دختر‌ های قبلی احمد کرده است را انجام دهد، یعنی سخت‌ تر کردن زندگی شخصیشان و … .

Yol Arkadaşım

فیلم Yol Arkadaşım در سال 2017 منتشر شده است و اجه نقش آیسان در این فیلم را بر عهده داشته است. حال در مورد خلاصه داستان باید بگوییم اونور یک نماینده معتاد به دارو است که سه روز مانده به عید قربان سه هدف اصلی برای خودش تعیین کرده است اول این که با خانواده دوست دخترش که در شهر آیوادیک هستند آشنا شود، دوم این که به کاری که اخراج شده دوباره برگردد و سوم این که به دو هدف اولش علیرغم وجود شرف دست پیدا کند و در پی رسیدن به این اهداف یک داستان خنده دار و پر ماجرا رغم می خورد.

Deliha 2

فیلم Deliha 2 در سال 2018 اکران شده است که در این فیلم اجه نیز حضور داشته است. حال در مورد خلاصه فیلم Deliha 2 باید بگوییم که زلیخا همان طور که دیوانه و صمیمی است، مانند قسمت اول فیلم هنوز دردسر از سرش کم نشده است و البته این بار تمایل دارد تا به چیزی که می خواهد برسد. زلیخا برای این که به آرزویش یعنی آشپز شدن برسد، در یک رستوران شروع به کار می کند، حال زلیخا به آرزوش می رسد یا این که باز نمی تواند؟

ادا اجه قبل از عمل

زمانی که نام ادا اجه در میان باشد تمام افرادی که او را می‌ شناسند و هم چنین طرفدارانش به یاد دختری با مو های طلایی و چشمان سبز می‌ افتند. این بازیگر معروف از زیبایی بسیار زیادی برخوردار است و علاوه بر زیبایی، کاریزمای خاصی در جذب مخاطب دارد و به همین دلیل از او به عنوان یکی از جذاب ترین و زیبا ترین بازیگران زن ترکیه یاد می شود. البته برخی از منابع بیان کرده اند که این زیبایی به لطف عمل‌ های زیبایی متعددی است که او بر روی صورتش در سالیان گذشته انجام داده است، می باشد.

با توجه به اخبار متعددی که در مورد عمل های زیبایی و هم چنین تزریق ژل و بوتاکس در مورد این بازیگر معروف منتشر شده است، او در یکی از صحبت‌ های خود در این باره بیان کرد که من هیچ گونه عمل زیبایی بر روی صورتم انجام نداده ام و حتی از ژل و بوتاکس نیز استفاده نکردم و با این کار مخالف هستم و افرادی که تصور می‌ کنند که من عمل زیبایی انجام دادم می توانند فیلم ها و سریال های قدیمی من را مشاهده کنند تا به این گونه متوجه شوند که در این سالیان گذشته چهره ام تغییر نکرده است.

علاقه ادا اجه به آرایش کردن

مدتی قبل این بازیگر معروف ترکیه در یکی از مصاحبه های خود بیان کرد که رابطه ام با آرایش خوب است و از آرایش کردن لذت می برم و این کار به من حس خوبی می دهد. هم چنین آرایش وجود هر بازیگری است که برای خارج شدن از نقش واقعی و تبدیل شدن به یک کاراکتر دیگر باید از آن کمک بگیرد. من هر چقدر که با کارگردان ها کار می کنم، همان قدر با آرایشگر ها و گریمور ها نیز کار می کنم. من چهره ام را بدون آرایش دوست دارم و حتی سعی می‌ کنم در اماکن عمومی بدون آرایش نیز حضور پیدا کنم. اما با این حال از آرایش کردن لذت می برم، البته با آرایش بیش از حد و غلیظ مخالف هستم و به نظر من آرایش باید کم و ملایم باشد تا به این گونه به هر فرد بیاید.

سوالات متداول

  1. ادا اجه کیست؟

    ادا اجه هنرپیشه اهل ترکیه است که متولد 20 ژوئن سال 1990 می باشد. او با توجه به نقش آفرینی در سریال‌ هایی مانند (Pis Yedili) و (Yasak Elma) به شهرت زیادی رسیده است و امروزه به یکی از بازیگران معروف ترکیه تبدیل شده است.

  2. آیا ادا اجه ازدواج کرده است؟

    ادا اجه تا به اکنون روابط متعددی با پسران و یا افراد مشهور داشته است، اما به صورت رسمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های ادا اجه را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های ادا اجه یکی از بازیگران معروف ترکیه کافیست تا به شبکه‌ های اجتماعی او مانند اینستاگرام و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  4. منبع اصلی درآمد ادا اجه چیست؟

    منبع اصلی درآمد ادا اجه از طریق فعالیت در حرفه اش یعنی صنعت بازیگری می‌ باشد، البته بیان شده است که او با توجه بیزینس هایی که دارد و هم چنین با فعالیت به عنوان مدل تبلیغاتی نیز درآمدزایی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید