بیوگرافی خسرو پسیانی پسر بازیگر معروف ایرانی + بهترین بازی ها او

ما قصد داریم درباره بیوگرافی و پیج های اینستاگرام و میزان درآمد و اطلاعات بسیار دیگری از خسرو پسیانی یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی مطالبی را برای شما بگوییم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خسرو پسیانی کیست؟

خسرو پسیانی کیست؟

بازیگری یکی از عرصه های پرطرفدار در تمام دنیا است و نمی توان گفت که این علاقه فقط برای ایرانیان است، در تمام دنیا و ایران افراد زیادی در این حرفه فعالیت دارند و توانسته اند به یکی از حرفه ای ترین ها در این عرصه تبدیل شوند. ما در این قسمت از این مقاله جالب می خواهیم در مورد یکی از این افراد که به آن ها بازیگر گفته می شود صحبت کنیم، این فرد یا این بازیگر یکی از مشهور ترین ها است، این بازیگر جناب آقای خسرو پسیانی است که می خواهیم راجع به او صحبت کنیم.

آتیلا پسیانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان در دامان زن هنرمندی به نام جمیله شیخی متولد شد و پرورش یافت و به دنیای هنر راه یافت. این هنرمند کشورمان با فاطمه تقوی بازیگر تئاتر و سینما ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر و پسر به نام ستاره و خسرو است که هر دو در تئاتر مشغول به فعالیت هستند.

درآمد خسرو پسیانی چقدر است؟

این سال‌ ها، بازیگران، فارغ از تمام امتیاز هایی که سبب می‌ شد مورد توجه عموم مردم باشند، حالا به‌ واسطه دستمزد هایی که می‌ گیرند، فاصله معناداری با طبقه متوسط جامعه پیدا کرده و به قشری مرفه تبدیل شده‌ اند. این اصل نه اینکه تنها متعلق به سلبریتی‌ ها و استار های سینما باشد، بلکه بازیگران نقش‌ های مکمل را نیز در بر می‌ گیرد. شدت رشد دستمزد بازیگران طی یکی، دو سال اخیر و اخبار گوش خراشی که در این باره شنیده می‌شود، حاکی از فاصله گرفتن دستمزد بازیگران به نسبت دیگر صنوف تولید یک فیلم سینمایی است. با رشد افسار گسیخته تورم طی ماه‌ های اخیر، هزینه تولید یک فیلم بالاتر رفته است.

عمده این افزایش قیمت به‌ دلیل بالا رفتن دستمزد بازیگران است تا جایی که در عمده موارد، نیمی از هزینه تولید یک فیلم، صرف دستمزد بازیگران آن کار می‌ شود و نیمی دیگر نیز سهم دستمزد تمام عوامل فیلم به‌ جز بازیگران و مراحل پست پروداکشن. آنچه از دستمزد بازیگران فهمیده می‌ شود آن است که اعلام رقم برای حضور یک بازیگر در پروژه‌ ای، ملاک و مشخصه خاص و ثابتی ندارد. بیشتر، رقمی است که از سوی بازیگر مطرح می‌ شود و از سوی مدیر تولید یا تهیه‌ کننده مورد چکش‌ کاری قرار گرفته تا درنهایت به رقمی که روی آن توافق می‌ کنند، برسند.

موارد زیادی در سینمای ایران به‌ چشم می‌ خورد که مدیر تولید با بازیگری بر سر دستمزد به توافق نرسیده، ولی چون کارگردان اصرار داشته که حتما آن بازیگر در فیلمش حضور داشته باشد، تهیه‌ کننده بالاجبار تن به رقم مورد تقاضای بازیگر داده و با وی قرارداد بسته است. با این همه مواردی که ذکر کردیم بازیگران از حقوق بالا و درآمد بسیار بالایی بر خوردارند و یکی از این بازیگران مهدی خسرو پسیانی است این بازیگر با رقم بالایی که برای بازی‌ هایش تعیین می‌ کند توانسته به یکی از ثروتمندترین های ایران در حرفه بازیگری تبدیل شود.

اینستاگرام خسرو پسیانی

پیج رسمی خسرو پسیانی در اینستاگرام

بخواهیم یک تعریف به زبان عامیانه از اینستاگرام ارائه دهیم، می‌ توان گفت این شبکه اجتماعی محبوب محل بسیار مناسبی است برای انجام فعالیت های گوناگون از فعالیت های سیاسی و اجتماعی تا تفریحی و یا ایجاد یک کسب و کار موفق می باشد. اینستاگرام شبکه‌ ای اجتماعی بر پایۀ ارسال عکس و ویدئوست؛ یعنی برای پست‌ کردن مطلب در اینستاگرام، حتماً باید عکس یا ویدئویی نیز همراه آن مطلب داشته باشید. اینستاگرام این امکان را به کاربر می‌ دهد که عکس‌ ها و ویدئو های خود را در دیگر شبکه‌ های اجتماعی مانند فیس بوک، تامبلر، اوکی رو منتشر کند.

همچنین کاربر می‌تواند از فیلتر های دیجیتال پیش‌ فرض داخل اینستاگرام برای عکس‌ ها و ویدئو هایش استفاده کند. نسخۀ اولیۀ اینستاگرام در مهر ۱۳۸۹ منتشر شد. این شبکۀ اجتماعی به‌ سرعت در بین مخاطبان محبوبیت پیدا کرد و تعداد کاربران آن تا خرداد ۱۳۹۰ به بیش از ۱۰میلیون و تا ۲۵ آذر ۱۳۹۵ به ۶۰۰ میلیون نفر رسید. بر اساس آخرین اعلام اینستاگرام، در حال حاضر ماهانه بیش از ۸۰۰۰ میلیون کاربر فعال، در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند. این سلبریتی مشهور در پیج اینستاگرامش عکس ها و سکانس های برتر فیلم هایش را گذاشته است و شما می توانید با سرچ نام او در قسمت سرچ اینستاگرام عکس ها و فیلم ها و اطلاعات زیادی را از این بازیگر به دست آورید.

این اپلیکیشن بعد از انتشار در سال ۲۰۱۰ خیلی سریع محبوبیت فراوانی را در بین افراد پیدا کرد. برای پی بردن به نحوه رشد آن در بین کاربران به آمار ها توجه فرمایید: یک میلیون کاربر ثبت نامی در عرض دو ماه، ده میلیون کاربر در یک سال ، ۸۰۰ میلیون کاربر فعال تا سپتامبر ۲۰۱۷ و یک میلیارد کاربر فعال در ژوئن 2018 داشته است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد که عکس و فیلم های خود را به این سرویس آپلود کنند. کاربران می توانند این فایل ها را با فیلتر های گوناگون اصلاح کرده و با تگ ها و اطلاعات مکانی آن ها را دسته بندی نمایند. این عکس ها می توانند به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی برای برخی از کاربران به نمایش درآید. کاربران می توانند با استفاده از هشتگ و موقعیت مکانی محتوای دیگر کاربران را جستجو کرده و عکس های دیگران را لایک کنند و با فالو کردن دیگران آن ها را به تایم لاین خود اضافه کنند. خسرو پسیانی یکی از افرادی است که به صورت گسترده در فضای محبوب اینستاگرام فعالیت دارد.

عکس های خسرو پسیانی

در این دوره و زمانه با گسترش فضای مجازی و شبکه ارتباطات دسته جمعی، هنرمندان و سلبریتی ها از این فضا برای ارتباط با هوادانشان استفاده میکنند و تصاویر و اخبار مرتبط با خود را به اشتراک میگذارند. جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است. ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.این بازیگر هم یکی از این افرادی است که در فضای مجازی فعالیت دارد، او عکس های زیادی را از خودش در فضای مجازی و پیج اینستاگرامش قرار داده است که می‌توان آن ها را در گوگل ببینید.

فیلم های خسرو پسیانی

او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و از میان کار های او می‌ توان نمایش‌های دیابولیک : رومئو و ژولیت، نمایش خاندان موروثی قصر، فرانکنشتاین و قهوه قجری به کارگردانی آتیلا پسیانی را نام برد. خسرو پسیانی تجربه حضور در فیلم-تئاتر نیز دارد و از جمله کار هایش می‌ توان به مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، آمدیم نبودید رفتیم و طناب اشاره داشت.

وی برای اولین بار با بازی در فیلم سوم آذرشهر در سال 1397 به کارگردانی کامبیز صفاری جلوی دوربین رفت. اولین تجربه حرفه‌ ای خسرو پسیانی در سال 1399 با بازی در سریال نمایش خانگی مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان، رقم خورد. وی نقش “اَخ”، پسری که رویای کمدین شدن را در سر دارد، ایفا می‌کند.

او در این سریال با بازیگران مطرحی مانند رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، امیر نوروزی، شادی کرم‌رودی و الناز حبیبی همبازی شد. از دیگر کار های او می‌ توان به فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی اشاره کرد.

فیلم مردم معمولی

فیلم مردم معمولی فیلم کاملاً ایرانی از و داستان این فیلم از این قرار است که بردیا برازنده صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی، ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، باربارا برازنده است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می‌کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. اما در همیشه روی یک پاشنه نمی‌ چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد … این فیلم در سال ۱۴۰۰ به پخش رسید و کارگردان این فیلم رامبد جوان بود و قرار است فصل دوم این فیلم به زودی اکران شود.

فیلم آمدیم نبودید رفتیم

فیلم آمدیم نبودید رفتیم به کارگردانی رضا حداد در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر و فیلم تئاتر و خانوادگی می‌ باشد. در این فیلم مهناز افشار، سیامک انصاری، برزو ارجمند، نیما انصافیان، رضا بهبودی، خسرو پسیانی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، امیر جنانی، بابک حمیدیان، یاسر خاسب، نگار عابدی، داریوش فائزی، شبنم فرشادجو و نازگل نادریان به هنرمندی پرداخته‌ اند.

فیلم مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش

مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش” اثری است در پست مدرن، دلایل ناپدید شدن چند جوان بعد از شرکت در یک میهمانی بررسی می شود. اسم و مشخصات آن ها روی ویدئو پروجکشن نقش می بندد و بعد با فلش بکی به قبل، رد پای این افراد در جایی که بودند نمایش داده می شود. فیلم مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش به کارگردانی رضا حداد در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر فیلم تئاتر خانوادگی می‌ باشد. در این فیلم سیامک انصاری، برزو ارجمند، لیلی رشیدی، پانته آ پناهی ها، شبنم فرشادجو، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی , روناک یونسی به هنرمندی پرداخته‌ اند.

فیلم طناب

فیلم طناب به کارگردانی نصیر ملکی جو در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر فیلم تئاتر و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، رامین ناصرنصیر، علی شادمان، خسرو پسیانی، آیناز آذرهوش و پگاه کاظمی به هنرمندی پرداخته‌ اند. داستان طناب از این قرار است که 2 نفر فارغ التحصیل کالج، تحت تاثیر گفته های استادشان، تصمیم می گیرند دست به جنایت زده و هم کلاسی خود را بکشند. استاد، تئوری مبنی بر قتل آدم های پست دارد و معتقد است ادامه زندگی آن ها ضرورتی ندارد.

فیلم بی همه چیز

بی همه چیز فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد. این فیلم در نزدیکی شهر گرمسار بنکوه فیلمبرداری شده‌ است.

در روستایی قبل از انقلاب فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به خاطر سابقه خوبی که داشته، مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کار های روستا را به امیر سپرده‌اند. حال پس از سال‌ ها یکی از اهالی روستا با نام لی لی که از روستا به خاطر تهمت مردم به فاحشه بودن رفته، به عنوان اشراف‌زاده به روستا بر می‌ گردد و به مردم وعده می‌ دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ ها خواهد داد … .

جوایز و افتخارات خسرو پسیانی

جوایز و افتخارات خسرو پسیانی

این بازیگر مشهور به دلیل حرفه ای بودن در حرفه بازیگری جوایز و افتخارات بسیار زیادی به دست آورده است این بازیگر به دلیل اینکه خانواده اش مشهور هستند؛در حرفه بازیگری مشغول به کار هستند توانسته به کمک آن ها همراه خواهرش ستاره با کمک والدینش در این حرفه موفق باشند. به همین دلایل است که او و خواهرش در حرفه بازیگری بسیار حرفه‌ ای و با تجربه می باشند. در واقع او از ایفای نقش در فیلم های زیادی جوایزی دریافت کرده است و به عنوان بهترین بازیگر معرفی شده است و افتخارات بسیار زیادی کسب کرده است.

خسرو پسیانی چند سال دارد؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا در مورد تاریخ تولد و سن این بازیگر مطالبی را برای شما ذکر کنیم. این بازیگر در هیچ یک از صفحات مجازی و سایت های مختلف هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ تولدش ذکر نکرده، درباره تاریخ تولد این بازیگر مشهور ایرانی فقط گفته شده است که این فرد مشهور در تاریخ ۱۳۶۶ متولد شده است. او در تهران متولد شده و در این شهر به فعالیت می پردازد. شما با مراجعه کردن به پیج اینستاگرام او و سایت‌ های مختلف و صفحات مجازی مختلف به‌ راحتی می‌ توانید اطلاعات دقیق ‌تری در رابطه با این فرد کسب کنید. اگر طرفدار این بازیگر هستید میتوانید با سرچ نام این بازیگر سرشناس در گوگل و در سایت ویکی پدیا اطلاعات زیادی را از او به دست آورید.

خسرو پسیانی و پدرش

خانواده یکی از مسائل مهم در زندگی است، زندگی کردن با خانواده مانند یک فیلم سریالیست که انتهایی ندارد و پدر نقش اصلی این فیلم را بازی می کند، پدر خوب و نمونه بودن نیازمند دانستن راز و رمز های روابط پدر و فرزندی است. به اعتقاد روانشناسان تاثیرات شگفت انگیزی بر این رابطه دارد، این که یک پدر چگونه زمان خود را به فرزندانش اختصاص می دهد؛ نشان دهنده آن است که کودک برای او مهم است. پدر این بازیگر یعنی آتیلا در ایران است این فرد با وجود مشکلاتی که در حرفه ای دارد اما باز هم بر روی فرزند دوم خانواده است و وقت بسیار زیادی را گذاشته است و توانست فرزندان بسیار خوبی را تربیت با فرزندانی که نام های آن ها ستاره و خسرو است، آتیلا پسیانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است.

آتیلا پسیانی متولد سال 1336 در تهران است. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا دارد. وی فرزند جمیله شیخی و همسر فاطمه نقوی بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود. او دو فرزند دارد، یک پسر و یک دختر، دخترش ستاره نیز بازیگر است و پسرش خسرو هم یک بازیگر است. او ترجیح داده است با وجود انتخابات زیاد در عرصه‌ های مختلف این حرفه را انتخاب کند و مانند پدر و بقیه اعضای خانواده اش در این عرصه قدم بگذارد.

بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه سکوت و سلام، همکاری شاهرخ غیاثی تجربه کرد و همین طور بازی در سینما را از سال 1360 با عفریت، همکاری فرشید فلک نازی شروع کرد. این پدر و پسر بسیار با هم رابطه خوبی دارند و در بیشتر فیلم های خسرو پدرش یعنی آتیلا نیز حضور داشته است چه در پشت صحنه و چه در صحنه به عنوان یکی از بازیگران آن سریال و در بیشتر آن ها در کنار پسرش بوده، و پسرش را در فیلم هایش همراهی کرده است.

حاشیه های خسرو پسیانی

مصاحبه با این بازیگر

مصاحبه کاری یکی از روش‌ هایی است که شرکت‌ ها و موسسات برای گزینش کارکنان خود به کار می‌ برند. مصاحبه معمولاً به صورت حضوری بین دو نفر انجام می‌شود. گاه چند تن در مصاحبه حضور می‌ یابند و برخی از مصاحبه‌ ها از راه دور با تلفن با دیگر وسایل پیام‌ رسانی مانند شبکه کامپیوتری یا تلویزیون انجام می‌گیرد. بازیگران نیز بعد از اینکه شهرت زیادی را به دست می آوردند در مصاحبه های زیادی از سوی مجلات و منابع معتبر شرکت می کنند که در این مصاحبه ها درباره مطالب زیادی مانند نقشی که در فیلم هایشان بازی کردند و مطالب زیادی درباره فیلم‌ هایشان صحبت‌ هایی بسیار کردند.

یکی از این مصاحبه ها با این بازیگر معروف ایرانی یعنی خسرو پسیانی است که در مورد فیلم‌ های از مطالب زیادی گفته است فیلم های مانند آمدیم نبودید رفتیم طناب و بسیاری فیلم های دیگر که با کمک پدرش توانسته بسیار در این فیلم ها به درخشد و به شهرت خودش اضافه کند، او در مورد تجربه هایش در بازیگری و کمک های همه جانبه خانواده اش صحبت‌ های زیادی کرده است که شما می توانید آن ها را در گوگل مشاهده کنید.

حاشیه های خسرو پسیانی

در این قسمت از مقاله می خواهیم در رابطه با حاشیه های ذکر شده درباره این فرد مشهور توضیحاتی را برای شما بیان کنیم. همان طور که می دانید زمانی که فردی به شهرت می ‌رسد؛ در رابطه با او خبر های بسیار زیادی در صفحات مجازی مختلف منتشر می ‌شود. در واقع اهداف این افراد از منتشر کردن اخبار های مختلف بی اعتبار کردن این افراد می باشد که قصد دارند از اعتبار این افراد کاسته شود. اما در گاهی اوقات این حواشی های منتشر شده در رابطه با افراد مشهور تنها باعث بی اعتبار شدن این افراد نمی شود بلکه باعث شهرت بیشتر افراد مشهور می شود. زیرا زمانی که خبری در رابطه با افراد مشهور منتشر می ‌شود باعث جلب توجه تعداد بیشتری از افراد می ‌شود که باعث شهرت بیشتر این افراد می باشد.

حواشی ذکر شده در رابطه با این بازیگر مشهور ایرانی این می باشد که گفته شده است از حرفه بازیگری فاصله گرفته است؛ بیان شده، او در این حرفه فعالیت نمی ‌کند این حواشی ذکر شده در رابطه با این بازیگر مشهور ایرانی صحت ندارد. او هم اکنون در این حرفه در حال فعالیت می باشد. در واقع به دلیل علاقه بسیاری که به این حرفه دارد وارد این حرفه شده است و در این حرفه به فعالیت می پردازد مسئله فاصله گرفتن این بازیگر از بازیگری کاملاً دروغ بوده است. او با کمک خانواده اش در این حرفه بسیار بیشتر از قبل درخشیده.

سایت‌ ها زیادی هستند که اخبار های نامعتبر و دروغ را منتشر می کند و باعث حواشی سازی در رابطه با افراد مشهور شود. افرادی که علاقمند به مشاهده و مطالعه اخبار افراد مشهور هستند باید به سایت ‌ها و صفحات مجازی مراجعه کنند که اخبار های معتبر تری در آن سایت مطرح می شود. اگر علاقمند به شناخت بیشتر این فرد مشهور هستید با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در رابطه با این فرد کسب می کنید و اگر می خواهید درباره حاشیه های این بازیگر اطلاعات بیشتری داشته باشید به گوگل بروید و حاشیه های مختلف این بازیگر و خانواده اش را مطالعه کنید.

خسرو پسیانی بازیگر موفقی است؟

خسرو پسیانی فرزند آتیلا پسیانی بازیگر مشهور و بزرگ سینما و تئاتر است. که خودش در حال حاضر در تئاتر و سینما به عنوان بازیگر مشغول به کار است. خسرو پسیانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1388 در فیلم مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش به کارگردانی رضا حداد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آمدیم نبودید رفتیم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای خسرو پسیانی محسوب می شود. او به تازگی در فیلم شبکه نمایش خانگی مردم معمولی نقش آفرینی کرده است.

همسر این بازیگر کیست؟

خسرو تا کنون تصمیم به ازدواج نگرفته و مجرد است و قصد دارد همراه خواهر و پدرش در این عرصه بیشتر بدرخشد.

سوالات متداول

  1. خواهر خسرو پسیانی چه کسی است؟

    ستاره پسیانی خواهر خسرو است.

  2. از فیلم های این بازیگر کدام است؟

    مردم معمولی معروف ترین فیلم خسرو پسانی است.

  3. پدر خسرو پسیانی کیست؟

    آتیلا پسیانی نام پدر خسرو است.

  4. عکس های این بازیگر را در کجا می توان دید؟

    در گوگل و در پیج اینستاگرامش می توانید عکس های او را ببینید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید