بیوگرافی امیر محمد زند به همراه حواشی جدید این بازیگر

امیر محمد زند، یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد. این شخص نیز هم چنین بسیار توانسته است که فیلم های خوبی را بازی کند. او یک بازیگر توانا می باشد که نقش آفرینی های بسیار جذابی را ارائه داده است. در ادامه به معرفی امیر محمد زند و هم چنین بیوگرافی این شخص خواهیم پرداخت.

امیر محمد زند کیست؟

امیر محمد زند کیست؟

از دیگر بازیگر های بسیار خوب کشورمان امیرمحمد زند می باشد که این شخص متولد یکم مهرماه ۱۳۵۷ در تهران است. این شخص بازیگر بوده و فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه لاسپیرز ایتالیا است. او در کنار بازیگری در رشته مهندسی رایانه‌ای تحصیل کرده است. از لباس پوشیدن وی می توان این را فهمید علاقه زیادی به پوشیدن لباس های مارک دارد.

امیر محمد زند در مورد نحوه بازیگر شدن خود می گوید که چگونه بازیگری را شروع کرده است. او در استودیو بدیع که مرکز خدمات صنایع فیلم ایران است کار می کرده است. می گوید که در آن مکان آدم های سینمایی زیادی رفت و آمد می کرده است و همچنین با آدم های سینمایی زیادی در ارتباط بوده است و در سال ۷۶ وقتی که به مدرسه بازیگری رفته با آقای کیانوش عیاری برای اولین بار معرفی شده و در سریال هزاران چشم نقش کوتاهی را بازی کرده است. آدمی نیستم که با نقش مهم زندگی کنم و خود را درگیر آن نقش کنم. او می‌ گوید که می‌ شود به نقش دقیق‌ تر نگاه کرد ولی در صورتی که این نقش به صورت اطلاعات زیادی در انتهای ذهن باشد و در مواقع لزوم بتوان به آن مراجعه کرد.

این شخص احترام به مادر خیلی اعتقاد دارد و در این باره مثالی می زند و می گوید که از پیامبر خدا پرسیدند برای رضای پروردگار باید چه کار کرد؟ پیامبر خدا گفته است جلب رضایت مادر و تا سه مرتبه این را تکرار کرده‌اند. در مرتبه چهارم نیز پیامبر فرموده است بعد از مادر به پدر خود نیکی کنید. در مورد علاقه به دیگر بازیگر ها می توان گفت که علاقه زیادی به مهدی فخیم‌ زاده دارد و می‌ گوید که او در کار خود استاد است. در هر کاری که انجام می دهد چه بازیگری و کارگردانی می‌ داند که در کارش چه می‌ خواهد و چه کاری انجام دهد و بسیار لذت بخش می باشد.

همچنین می گوید نقش منفی را دوست دارد به این دلیل که بیشتر دیده می شوند و برای بازیگر کار بیشتری نیز دارند. همچنین می‌ گوید که چالش‌ های زیادی را می تواند در ذهن مخاطب به وجود بیاورد و می‌ گوید افرادی که بازی‌ های من را دنبال می‌کنند همگی بر این باورند که من یک بازیگر تک‌ بعدی نیستم و به همین دلیل نقش های زیادی را بازی کردم.

در مورد آشپزی می گوید او می‌گوید که در ایتالیا تحصیل و سال ها در رم زندگی کرده‌ ام در این کشور غذا های بسیار زیادی وجود دارد که بسیار طعم خوبی دارند این غذا ها می توان به غذا های دریایی مانند میگو و دیگر غذا ها مانند پیتزا پاستا اشاره کرد. می‌ گوید که این غذا ها جزو رژیم اصلی غذای من محسوب می‌ شود و با این غذا ها مشکلی ندارم. با این غذا ها آشنایی دارم. در مورد میگو می گوید که در رستوران می خورد چون که پخت آن به شرایط خاصی نیاز دارد.

در دوران سربازی تعریف می کند و می گوید که در سال ۷۶ و ۷۷ به سربازی رفتم. او می‌ گوید که در دوران سربازی اتفاق‌ های عجیب و غریبی برای من افتاد که اتفاق بیشتر شبیه به فیلم بود. ناگفته نماند که از این اتفاق‌ ها فیلم هم ساخته شده است. دوران سربازی خودش را در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری کرده است. می‌ گوید که در دوران سربازی یکی از هم خدمتی هایش خودش را کشته است و به همین دلیل محمد زند متهم به قتل آن شده است.

سریالی که ساختند به نام به دنیا بگویید بایستد در واقع از این قصه برگرفته شده است و یک داستان واقعی می باشد. هم خدمتی امیر محمد زند با اسلحه او خودش را کشته بود و به همین دلیل او متهم به قتل شده بود. اما بعد از مدتی فهمیدند که او خودکشی کرده و تبرئه شده است در مورد پوشش خود می گوید که از حدود سن ۲۰ سالگی لباس پوشیدن بسیار زیاد برایش مهم و جدی شده است. البته تا قبل از آن در انتخاب لباس نداشته و در واقع در آن زمان بود که سعی کرده است پوشش را به طور جدی تر دنبال کنند و علاقه زیادی به پوشیدن لباس مارک دار دارد. یکی از بازیگران بسیار پرطرفدار در سینما و تلویزیون می باشد و تا کنون کار های بسیار زیبایی را بازی کرده است و سریال های بسیار زیادی را نقش آفرینی کرده است.

امیر محمد زند و الناز شاکر دوست و هم چنین امیر محمد زند و محم بهرامی تا کنون همکاری های خوبی را با یکدیگر داشته اند. هم چنین باید گفت که از این بازیگر در ویکی پدیا می توان اطلاعات بسیار دقیقی را به دست اورد. چرا که این سایت همیشه اطلاعات درست و با منابع معتبر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برادر امیر محمد زند کیست؟

برادر امیر محمد زند کیست؟

در مورد برادر این بازیگر اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. یعنی حتی با سرچ کردن در گوگل نیز نمی توان اطلاعات دقیقی در مورد این شخص یعنی برادر امیر محمد زند پیدا نمود.

دستگیری امیر محمد زند

امیر محمد زند در سال 76 تا 77 در شهر اردکان یزد در سپاه پاسداران خدمت می کرد. در آنجا اتفاق عجیبی برایش افتاد که مانند فیلم بود. در آن دوران یکی از هم خدمتی هایش با اسلحه او خودکشی کرده و وی را به عنوان متهم به قتل دستگیر کردند. ولی به لطف خدا بعد از چند روز متوجه شدند که او خودکشی کرده و بی گناهی اش ثابت و تبرئه شد. اما همین موضوع بعد ها موضوع فیلم به دنیا بگوئید بایستد شد و در واقع داستان واقعی ماجرای امیر محمد زند بود. این اتفاق برای خود این شخص نیز بسیار شوکه کننده بود چراکه به یک باره این شخص دستگیر شده بود و به اتهام قتل بازداشت شده بود و خب طبیعی است که او بسیار زیاد ترسید بود.

درآمد امیر محمد زند چقدر است؟

باید گفت این شخص یک بازیگر بسیار خوب می باشد که توانتسه است که کار های بسیار خوبی را از خود ارائه بدهد. هم چنین او توانسته است که در فیلم های بسیار خوبی بازی کند که این نیز یک سابقه خوب در کارنامه کاری وی می باشد. در مورد درآمد امیر محمد زند باید گفت که او تا کنون در فیلم های بسیار خوبی بازی کرده است که توانسته است از درآمد بسیار خوبی برخوردار باشد. در مورد ثروت امیر محمد زند اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد اما از آن جایی که او علاقه زیادی به پوشیدن لباس مارک دارد باید گفت که او قطعا از درآمد بالایی برخوردار می باشد.

اینستاگرام امیر محمد زند

اینستاگرام امیر محمد زند

اینستاگرام امیر محمد زند نیز یکی از بازیگران پر طرفدار می باشد که در اینستاگرام موفق به دریافت تیک آبی شده است. هم چنین این شخص نیز به عنوان کارگردان نیز فعالیت می کند. در اینستاگرام این فرد چهارصد و پنجاه هزار پست به چشم می خورد و هم چنین آدرسی نیز وجود دارد که به نام خود او است و یک سایت می باشد. هم چنین باید گفت که شماره مدیر برنامه وی در این صفحه وجود دارد. او هم چنین در صفحه اش دویست و شصت و یک عدد پست دارد و عکس های او می باشد. باید گفت که عکس های او بسیار درجه یک می باشد و قابلیت این را دارد که از وی به عنوان مدل نیز استفاده و رونمایی بشود. هم چنین می توان گفت که او از تیپ و استایل بسیار خوبی برخوردار می باشد.

عکس های امیر محمد زند

در مورد عکس های امیر محمد زند باید گفت که می توان عکس های پیج وی را در اینستاگرام او دید که بیشتر عکس ها از خود او می باشد. هم چنین می توان گفت که با سرچ کردن نام او در اینترنت می توان می توان در قسمت تصاویر به عکس های این شخص دسترسی پیدا کرد. هم چنین می توان عکس های دوره جوانی این شخص را پیدا نمود و مشاهده کرد. البته باید گفت که برای پیدا کردن عکس های او در دوره های مختلف باید کلمات متفاوتی را سرچ نمود.

فیلم های امیر محمد زند

امیر محمد زند تا کنون در فیلم های مختلفی بازی کرده است. او در فیلم هایی بازی کرد است که هر کدام جزو فیلم و سریال های پر طرفدار بوده است. در ادامه به معرفی چند مورد از فیلم ها و سریال هایی که او در آن نقش آفرینی کرده است خواهیم پرداخت.

تقاطع

تقاطع فیلم به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نویسندگی فرید مصطفوی و ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی ناصر شفق و سعید حاجی‌ میری محصول سال ۱۳۸۴ است. از بازیگران این سریال می توان به سروش صحت، فاطمه معتمد اریا و بهرام رادان اشاره کرد. داستان درباره خانم دکتری می باشد که شوهرش را از دست داده و نگران پسرش امیر است. امیر که بیشتر اوقاتش را با پدرام می گذراند در مسیر تصادف می کنند و باعث مرگ دو نفر می شوند و آدم های زیادی درگیر هستند.

دستگیری امیر محمد زند

روشنک

فیلم روشنک درباره دختر و پسر دانشجویی با نام های روشنک و مسعود (امیر محمد زند) می باشد که عاشق یکدیگر هستند اما پدر روشنک که زندانی است با ازدواج آن ها مخالفت می کند. مسعود با ارتکاب خلاف ساختگی کوچکی به زندان می رود تا از پدر روشنک رضایت بگیرد و داستان این فیلم در همین مورد می باشد. کارگردان این فیلم حسین قناعت می باشد و بازیگران آن امیر محمد زند، کیانوش گرامی، نگین معتضدی می باشند.

اتوبوس شب

اتوبوس شب درباره نوجوان رزمنده ای است که باید به تنهایی چندین اسیر عراقی را به پشت جبهه منتقل کند. اما در این کار با مشکلاتی مواجه می شود و به دلایل مختلف، کسی با وی همکاری نمی کند و مجبور می شود که این کار را به تنهایی انجام دهد و در این راه اتفاقاتی برایش پیش می آید و بازیگر های این فیلم محمدرضا فروتن، خسرو شکیبایی، کوروش سلیمانی، مهرداد صدیقیان،احمد کاوری، امیر محمد زند هستند.

ستایش

ستایش با دو فرزند خود نازگل و محمد و با نام مستعار رودباری (بجای فردوس) و پس از گذشت ۲۲ سال از آن قضایا در منطقه‌ ای در شمال کشور زندگی می‌ کند و صاحب رستورانی محبوب در میان مردم است. پسر او محمد ماهی ‌فروشی دارد و با موتور ماهی به خانه‌ ها می‌ برد. به‌ صورت اتفاقی حشمت فردوس که با خانواده‌ اش در شمال به ویلایشان آمده‌ اند، از محمد ماهی می‌ خرند و محمد هر بار با یک بهانه‌ ای به آن خانه می‌ رود، چون هم از نوهٔ حشمت فردوس خوشش آمده و می‌ خواهد پیش وی کار کند تا به مقامی بالا برسد و ثروتمند شود. و امیر محمد زند نقش خواستگار نازگل دختر ستایش را دارد.
برخی از بازیگران این سریال می توان به داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش نادری مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد فردوس سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس صفایی رامتین کبریتی بازیگر نقش صابر فردوس و امیرمحمد زند بازیگر نقش محسن می باشد. این فیلم از سریال های پربیننده می باشد.

زمین انسان ها

زمین انسان ها در یکی از فیلم هایی می باشد که حوالی کار ها و سختی های پزشکی را به تصویر می کشد. می توان گفت که این فیلم در مورد زندگی و ماجرا هایی است که برای پزشکان اتفاق می افتد. امیر محمد زند نیز یکی از این پزشکان می باشد که در این فیلم همسر و دخترش را در سقوط یک پرواز از دست می دهد.

جوایز و افتخارات امیر محمد زند

در مورد جوایز امیر محمد زند می توان گفت که این شخص تا کنون جوایز زیادی را دریافت کرده است. از جمله جوایز وی می توان به جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره بین‌ المللی فیلم مقاومت و دریافت دیپلم افتخار از هیئت داوران فیلم مقاومت بازیگر نقش مکمل برای فیلم اتوبوس شب اشاره کرد.

امیر محمد زند چند سال دارد؟

در ابتدا گفتیم که این شخص متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و هفت می باشد که این یعنی این شخص اکنون دارای چهل و سه سال سن می باشد.

امیر محمد زند چند سال دارد؟

حاشیه های امیر محمد زند

امیر محمد زند نیز تا کنون حاشیه زیادی را نداشته است و این شخص تا کنون سعی کرده است که از زندگی آرامی برخوردار باشد. هم چنین باید گفت که او کار هایی را انتخاب می کند که برای وی حاشیه کمتری ایجاد بشود.

همسر این بازیگر کیست؟

در مورد همسر امیر محمد زند باید گفت که وی هنوز مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

سوالات متداول

  1. امیر محمد زند در کدام کشور تحصیل کرده است؟

    این شخص در کشور ایتالیا تحصیل کرده است.

  2. او چه نوع غذا هایی را دوست دارد؟

    او میگو پاستا و پیتزا را بسیار زیاد دوست دارد.

  3. نقش او در سریال ستایش چه بود؟

    وی در نقش محسن که داماد خانواده بود، بازی می کرد.

  4. همسر امیر محمد زند چه کسی می باشد؟

    این شخص مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید