حصین ابلیس (حسین رحمتی) کیست؟ بیوگرافی و حواشی این رپر

حصین ابلیس یکی از رپرهای نسل اول می باشد. از او همیشه به عنوان یکی از ستون های رپ فارسی یاد می شود و ما در این مقاله می خواهیم یک بیوگرافی کامل و دقیق از او را برای شما در دسترس قرار دهیم.

از بیوگرافی حصین ابلیس چه اطلاعاتی به دست می آید؟

از بیوگرافی حصین ابلیس چه اطلاعاتی به دست می آید؟

اگر به موسیقی و به ویژه سبک رپ علاقه مند هستید، قطعا برای یک بار هم که شده نام حصین ابلیس را شنیده اید و یا برخی از آهنگ های او را گوش کرده اید. حال برخی از افراد به ویژه نسل جوان که به تازگی با این رپر معروف آشنا شده اند، سوالی که برای آن ها به وجود می آید، این است که حصین ابلیس کیست؟ در این باره باید بگوییم که حسین ابلیس یکی از معروف ترین و قدیمی ترین خوانندگان ایرانی است که در سبک رپ فعالیت می کند. حسین رحمتی که با نام هنری حصین (Ho3ein) شناخته می شود، خواننده و ترانه‌ سرای سبک رپ فارسی است. در رابطه با سن حصین ابلیس باید بگوییم که او متولد 12 مرداد سال 1367 در مشهد می باشد و از سال 1381 فعالیت خود را در عرصه خوانندگی و سبک رپ آغاز کرده است.

شروع فعالیت هنری این رپر معروف

حسین رحمتی که با نام هنری حصین شناخته می‌ شود، در سن 17 سالگی فعالیت خود را در سبک رپ آغاز کرده است، چرا که علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی داشته است و در آن زمان سبک رپ که یکی از سبک های جدید و خاص بوده است مورد توجه این رپر معروف قرار گرفته است. البته با این که حسین رحمتی فعالیت خود را از سال 78 آغاز کرده است، اما می‌ توان این گونه بیان کرد که فعالیت حرفه ای او از سال 81 آغاز شده است. هم چنین باید افزود که او در سال 1383 فعالیت خود را با گروه 051 و آهنگ تو زنده میمونی آغاز کرد و با توجه به حضور و فعالیتش در این گروه توانست مورد توجه خیلی از مردم ایران قرار گیرد. اعضای این گروه حصین ابلیس، کنبین، رضا، مستر کیلر و مبهم بودند.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید به دلیل این که اکثر اعضای این گروه اهل مشهد بوده اند، به همین دلیل نام 051 که از ابتدای کد شهر مشهد گرفته شده است برای گروه انتخاب شد. البته بعد از مدتی افرادی مانند حسین تهی نیز به این گروه پیوستند. حصین تا زمانی که در گروه 051 فعالیت می‌ کرد، آهنگ های نسبتاً زیادی را بیرون داد و با توجه به آهنگ هایش و همکاری او با سایر رپران توانست به شهرت قابل توجهی برسد. آهنگ های این گروه بر روی سایت مخصوص گروه قرار می‌ گرفته است. گروه 051 حدود 4 سال پا برجا ماند، اما به یک باره و به دلایل نا گفته این گروه از هم پاشید و بعد از آن حصین برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت و در آن جا با یکی از خوانندگان معروف و سرشناس به نام صادق و هم چنین علی مجیدی آشنا شد. او بعد از آشنایی با صادق و علی مجیدی آثار بهتری از خود را در رپ فارسی ساخت و منتشر کرد که این موضوع باعث شد تا هواداران او بیشتر از قبل شوند.

آدرس پیج اینستاگرام حصین ابلیس چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام حصین ابلیس چیست؟

این روز ها کمتر کسی است که در شبکه مجازی اینستاگرام فعالیت نکند، هم چنین باید افزود که اکثر افراد معروف به ویژه خوانندگان و رپران نیز در شبکه اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند که این موضوع شامل حصین نیز می‌ باشد. این روز ها حصین ابلیس اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و از این طریق تمام فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد و آهنگ های جدیدش را با مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین او با توجه به این که در اینستاگرام فعال است، توانسته به شهرت و معروفیت خود بیفزاید. حال خیلی از افراد تمایل به دسترسی به پیج اینستاگرام این رپر معروف را دارند. در این باره باید بگوییم که برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام حصین ابلیس کافیست تا به اینستاگرام مراجعه نمایید و در قسمت سرچ این برنامه نام حصین ابلیس را به انگلیسی جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد.

از آن جایی که حصین در اینستاگرام بیش از 2.5 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او نسبت به سایر پیج ها به راحتی قابل تشخیص می باشد. شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این رپر معروف می توانید از تمام فعالیت‌ هایی که او انجام می‌ دهد مطلع شوید و هم چنین عکس ها و کلیپ های متعددی از او را که برای مخاطبان و فالوورانش منتشر می‌ کند به راحتی مشاهده نمایید.

آیا حصین در کلاب هاوس هم حضور دارد؟

در نهایت این موضوع را هم باید افزود برای پیدا کردن آدرس سایر پیج هایی که حصین در آن ها فعالیت می‌ کند مانند آدرس کلاب هاوس حصین ابلیس کافیست تا به قسمت جستجوی این برنامه ها مراجعه نمایید.

یوتیوب حصین ابلیس

امروزه اکثر رپران ایرانی در یوتیوب فعالیت می‌ کنند، چرا که فعالیت در یوتیوب مزیت های فراوانی برای آن ها دارد. به عنوان مثال رپران با توجه به فعالیت هایی که در یوتیوب انجام می دهند، توانسته اند برای خود یک منبع درآمد خود به وجود آورند و هم چنین به شهرت خود بیفزایند و بازدید موزیک ویدیو های خود را افزایش دهند که این موضوع شامل حصین ابلیس نیز می‌ باشد. او مدت‌ ها قبل فعالیت خود را در یوتیوب نیز آغاز کرد و از مخاطبان و فالوورانش درخواست کرد که چنل یوتیوب او را دنبال کنند. امروزه حصین در چنل یوتیوب خود موزیک ویدیو ها، چالش‌ های بحث برانگیز و کلیپ های متعددی از خود را با کیفیت بالا منتشر می‌ کند که تمام این ویدیو ها با استقبال خوب مخاطبانش رو به رو می شوند و از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار هستند، به همین دلیل او توانسته از این طریق برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد.

حال این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب حصین کافیست تا به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید و نام حصین ابلیس را به انگلیسی جستجو کنید تا چنل یوتیوب او برای شما نمایش یابد.

عکس های حصین ابلیس را در کجا ببینیم؟

عکس های حصین ابلیس را در کجا ببینیم؟

از آن جایی که حصین ابلیس یکی از چهره های مشهور و سرشناس ایرانی به شمار می‌ رود، به همین دلیل دسترسی به عکس‌ های او کار راحت و آسانی می باشد. اگر شما تمایل به مشاهده عکس های این رپر معروف را دارید، کافیست تا به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، با مراجعه به اینستاگرام حصین می توانید عکس ها و کلیپ های متعددی از او را مشاهده کنید. هم چنین باید افزود که علاوه بر اینستاگرام، اگر به سایت گوگل مراجعه نمایید و نام این رپر معروف را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد.

ماجرای دیس بک حصین به فدایی چه بود؟

امروزه درگیری رپران با یکدیگر به یک امر بسیار عادی و رایج تبدیل شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی است حصین با یکی از رپران معروف به نام اشکان فدایی درگیر شده است. حال در رابطه با موضوع و علت درگیری این دو رپر معروف با یکدیگر باید بگوییم که برخی از منابع بیان کرده اند که سایت‌ های شرط‌ بندی و ماجرای فروش مواد مخدر، علت اصلی درگیری این دو آرتیست معروف بوده است. این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرده است که امروزه شاهد دیس و دیس بک های زیادی بین حصین و فدایی بوده ایم.

جالب است که بدانید از آن جایی که این دو رپر در دیس و دیس بک بسیار قوی عمل می‌ کنند، به همین دلیل خیلی از مردم به ویژه افرادی که به رپ علاقه مند هستند، درگیری آن ها را دنبال می‌ کنند، چرا که می‌ دانند این درگیری‌ ها به منتشر شدن دیس و دیس بک های قوی ختم می شود.

ماجرای دستگیری حصین ابلیس و صادق چه بود؟

سال ها قبل حصین و صادق به دلیل حمل علف و کوکائین در ارمنستان دستگیر شدند، البته این موضوع را هم باید افزود که حصین بعد از یک هفته توسط دوست دخترش آزاد شد. اما از آن جایی که به صادق هیچ گونه کمکی نشد، او شش الی هشت ماه در زندان ماند. حصین مدتی بعد از آزادی آهنگ دلخوشی را منتشر کرد که بیت اول این آهنگ دیس به صادق بوده است. هم چنین بعد از این آهنگ، او آهنگ دیگری به نام خیابان را منتشر کرد که در این آهنگ نیز صادق را دیس کرده بود. این دو آهنگ با موجی از واکنش های مردم رو به رو شد و خیلی از افراد بیان کرده بودند که علاوه بر این که حصین دوست و همکارش را در زندان رها کرده است برای او دیس ترک نیز منتشر کرده است و به همین دلیل مورد انتقاد خیلی از مردم حتی طرفدارانش قرار گرفت.

صادق بعد از شنیدن این دو آهنگ از ادمین پیج خود درخواست کرد تا پسوند کاغذ را از اسم پیجش حذف کند. این جریانات باعث شد تا طرفداران کاغذ به حصین فحاشی کنند. بعد از این جریانات تا مدتی حصین از موسیقی خداحافظی کرد، اما با آهنگ صبح ظهر شب به دنیای موسیقی بازگشت. در نهایت زمانی که صادق از زندان آزاد شد، اعلام کرد که از گروه کاغذ جدا شده است.

آیا حصین ابلیس صادق را آنفالو کرده است؟

آیا حصین ابلیس صادق را آنفالو کرده است؟

حصین ابلیس و صادق از زمانی که با یکدیگر دوست و همکار شده اند، در طول دوستی آن ها دعوا و آشتی های زیادی مشاهده شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل حصین، صادق را آنفالو کرد و بعد از آن صادق نیز او را آنفالو کرد که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه های متعددی برای این دو رپر شد و خیلی از کاربران بر این باورند که آن ها حتما دوباره با هم دعوا کرده اند.

آهنگ های برتر حصین ابلیس کدامند؟

حصین یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین رپران فارسی به شمار می رود که از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده است، آهنگ های بسیار زیبا و شنیدنی را منتشر کرده است که تمام آهنگ های او با مخاطبان زیادی رو به رو شده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. حال در این قسمت قرار است به معرفی بهترین و محبوب ترین آهنگ های این رپر معروف بپردازیم، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. هم چنین باید افزود که برای دانلود هر کدام از آهنگ های این رپر معروف به عنوان مثال دانلود آهنگ های حصین ابلیس جدید و یا قدیمی کافیست تا به سایت گوگل مراجعه نمایید.

دوجا

یکی از معروف ترین و جنجالی ترین آهنگ های حصین ابلیس دوجا نام دارد که زمانی که منتشر شد با موجی از حواشی رو به رو شد، چرا که این رپر معروف این آهنگ را دیس به سروش هیچکس یکی از رپران قدیمی و معروف ایرانی ساخته و منتشر کرده بود. در این باره باید بگوییم که مدتی قبل درگیری بین این دو رپر به آمده بود.

صبح ظهر شب

از دیگر آهنگ های جنجالی حصین ابلیس صبح ظهر شب نام دارد که زمانی که منتشر شد، علاوه بر این که با استقبال خوب مردم رو به رو شد، حاشیه های زیادی را نیز به وجود آورد، چرا که او در این آهنگ صادق یکی از دوستان و همکاران قدیمی اش را دیس کرده است.

دلخوشی

آهنگ حصین ابلیس دلخوشی به یکی از محبوب ترین و بهترین آهنگ های او تبدیل شده است و زمانی که منتشر شد با استقبال بی نظیر طرفدارانش رو به رو شد. البته این موضوع را هم باید افزود که او در این آهنگ نیز دوست و همکارش یعنی صادق را دیس کرده است.

همسر حصین ابلیس کیست؟

همسر حصین ابلیس کیست؟

از آن جایی که حصین طرفداران بسیار زیادی دارد، خیلی از آن ها تمایل دارند تا بدانند که آیا حصین ابلیس ازدواج کرده و یا هنوز مجرد است؟ در این باره باید بگوییم که این رپر معروف مدت‌ ها قبل و در ارمنستان با خانمی به نام ژاله آشنا شده است که این آشنایی به ازدواج ختم شده است. ژاله امروزه با توجه به شهرت همسرش مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است و به همین دلیل در اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد. هم چنین امروزه از زن حصین ابلیس به عنوان یکی از اینفلوئنسر های معروف اینستاگرام یاد می‌ شود که با توجه به همسرش یعنی حصین توانسته فالووران زیادی را نیز به دست آورد. می‌ توانید برای آشنایی بیشتر با ژیلا همسر حصین ابلیس صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید.

مصاحبه با حصین ابلیس

امروزه حصین به یکی از رپران مشهور تبدیل شده است و به همین دلیل مصاحبه‌ های بیشماری توسط شبکه ها، برنامه های ماهواره ای و هم چنین مجلات مختلف با او انجام شده است. حصین در اکثر مصاحبه‌ های خود در مورد زندگی حرفه ای اش، اتفاقاتی که در این سال ها برای او افتاده، توضیح در مورد آهنگ هایش و … صحبت کرده است. این موضوع را هم باید افزود که می توانید اکثر مصاحبه‌ های او و یا صحبت ها درباره، آهنگ هایش مانند اهنگ Q69 از حصین ابلیس را به راحتی در اینترنت جستجو کنید.

حاشیه های حصین در رابطه با چه موضوعاتی بودند؟

امروزه از حصین ابلیس به عنوان یکی از پرحاشیه‌ ترین رپران ایرانی یاد می‌ شود، چرا که تا به اکنون حاشیه های متعددی را به وجود آورده است و یا در حاشیه های زیادی قرار گرفته است. حال از رایج‌ ترین حاشیه های او می توان به درگیری هایش با سایر رپران و افراد معروف اشاره کرد. هم چنین از دیگر حاشیه های او می توان به داشتن سایت شرط بندی و بازداشت شدنش اشاره کرد. نام سایت او سنگین بت می باشد.

معنی تتو های این رپر چیست؟

معنی تتو های این رپر چیست؟

حصین ابلیس از آن دسته از رپرانی است که تا به اکنون تتو های مختلفی بر روی برخی از قسمت های بدنش زده است که این موضوع مورد توجه خیلی از مردم به ویژه مخاطبان و طرفداران او قرار گرفته است. حال جالب است که بدانید تمام تتو های او معنی خاصی دارند و به دلایلی این تتو ها را بر روی بدنش زده است. حال خیلی از مخاطبان او درخواست کردند تا در مورد معنی تتو هایش توضیح دهد. به همین دلیل حصین یک ویدیو در این باره ساخته و آن ها را در چنل یوتیوب خود منتشر کرده است و در این ویدیو به طور کامل در مورد معنی هر کدام از تتو هایش توضیح داده است. اگر تمایل به مشاهده این ویدیو را دارید، کافیست تا به چنل یوتیوب او و یا اینترنت مراجعه نمایید.

رابطه حصین ابلیس و شایع چگونه است؟

از آن جایی که حصین تا به اکنون با خیلی از رپران درگیر شده است، به همین دلیل برخی از افراد تمایل دارند تا بدانند که رابطه او با شایع یکی از رپر های معروف چگونه است؟ در این باره باید بگوییم که تا به اکنون درگیری بین این دو رپر به وجود نیامده است. هم چنین شایع در یکی از صحبت های خود بیان کرده است که راه من و حصین جدا است و ما در سبک و گروه متفاوتی کار می‌ کنیم و هیچ گونه مشکلی با هم نداریم.

درآمد حصین ابلیس چقدر است؟

امروزه برای خیلی از افراد در مورد ثروت حصین ابلیس سوال به وجود می آید. در این باره باید بگوییم از آن جایی که حصین در مورد میزان درآمد و ثروتش با مخاطبانش و یا رسانه‌ ها صحبتی نکرده است، به همین دلیل در این باره اطلاعات دقیقی در اینترنت در دسترس نمی باشد. البته این موضوع را باید افزود که درآمد اصلی او همانند سایر رپران و خوانندگان از طریق حرفه اش یعنی خوانندگی است. او با توجه به فروش آلبوم ها و آهنگ هایش و هم چنین برگزاری کنسرت درآمدزایی می‌ کند. البته مدتی است که او سایت شرط بندی راه اندازی کرده است و علاوه خوانندگی، از طریق سایت شرط بندی نیز درآمدزایی می کند.

هم چنین حصین با توجه به فعالیت های گسترده ای که در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و یا یوتیوب انجام می‌ دهد، نیز توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند. امروزه از حصین به عنوان یکی از معروف ترین و هم چنین ثروتمند ترین رپران ایران یاد می‌ شود که طرفداران و مخاطبان زیادی نیز دارد.

دانلود تمامی آهنگ ها حصین

دانلود تمامی آهنگ ها حصین

حصین یکی از بهترین و معروف ترین خوانندگان ایرانی است که در سبک رپ فعالیت می‌ کند و به دلیل صدای خاص و متن قوی آهنگ هایش توانسته مخاطبان و طرفداران زیادی را به دست آورد. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به دانلود آهنگ های این رپر معروف بپردازند، اما روش دانلود آهنگ های او را نمی دانند. در این باره باید بگوییم که برای دانلود هر کدام از آهنگ های این رپر معروف کافیست تا عبارت مورد نظر خود را در سایت گوگل جستجو کنید تا به این گونه با نتایج خوبی رو به رو شوید. امروزه در خیلی از سایت های موسیقی لینک دانلود تمام آهنگ های این رپر برای علاقه مندان قرار داده شده است. حتی در این سایت ها می توانید به جستجو و دانلود میکس آهنگ های حصین ابلیس نیز بپردازید.

در نهایت این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر گوگل، امروزه در کانال های موسیقی نیز می‌ توانید به راحتی تمام آهنگ های این رپر معروف را جستجو و به صورت رایگان دانلود نمایید.

سوالات متداول

  1. حصین ابلیس کیست؟

    حسین رحمتی با نام هنری حصین ابلیس متولد سال 1367 در مشهد است که از سال 81 فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرده است و امروزه به یکی از رپران مشهور ایرانی تبدیل شده است.

  2. آیا حصین ابلیس ازدواج کرده است؟

    حصین ابلیس مدت ها قبل و در ارمنستان با خانمی به نام ژاله آشنا شده است که این آشنایی به ازدواج ختم شده است.

  3. افراد چگونه می توانند به دانلود آهنگ های حصین ابلیس بپردازند؟

    برای دانلود هر کدام از آهنگ های این خواننده معروف کافیست تا به سایت گوگل مراجعه نمایید. هم چنین در کانال های موسیقی نیز آهنگ های این رپر برای علاقه‌ مندان منتشر شده است.

  4. دلیل درگیری و دعوا حصین ابلیس و فدایی چه بوده است؟

    بیان شده است که علت اصلی درگیری حصین ابلیس و فدایی سایت های شرط بندی و هم چنین فروش مواد مخدر بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید