جنجالی ترین خیانت بازیگران ترکی در سال 2022 + بررسی جزئیات

خیانت بازیگران ترکی این روز ها زیاد به گوش می رسد و شاید برای شما هم جذابیت داشته باشد. در ادامه بررسی رابطه این افراد می پردازیم.

کدام یک از بازیگران معروف ترکی به پارتنر خود خیانت کردند؟

کدام یک از بازیگران معروف ترکی به پارتنر خود خیانت کردند؟

بازیگران ترکی خیانت های بسیاری به پارتنر خود کرده اند که گاهی این خیانت را خودشان اعتراف کردند گاهی هم طرف مقابلشان متوجه شدند و از این افراد طلاق گرفته اند. جالب است بدانید بعضی ها سریعا علت طلاق خود را برای مخاطبانشان بازگو کرده اند تا ابهامی برای آن ها نباشد. در ادامه به زندگی چند تن از این افراد می پردازیم.

جان مایان و دمت اوزدمیر

جان مایان یکی از بازیگران مرد ترکی و دمت اوزدمیر با هم در رابطه ای عاشقانه بودند و این ارتباط عاشقانه بعد از بازی کردن در یک نقش شروع شد. این دو نفر همدیگر را خیلی دوست داشتند و قصد داشتند تا باهم ازدواج کنند اما بعد ها این ارتباط از هم گسست. قبل از این که دمت اوزدمیر در سریال پرنده سحر خیز بازی کند گفته بود که دوست ندارد نقش مقابل جان یامان باشد و بعد از این حرف ها کم کم ارتباط عاشقانه این دو نفر کمرنگ شد و تبدیل به یک دوستی ساده شد. جان یامان بعد ها در رابطه با صحبت های دمت اظهار نظر کرده است. او گفته که اصلا او را در جایگاه دوست دختر ندیده است و با این که دمت این همه به او ابراز علاقه کرده اما او همیشه دمت را به عنوان دوست ساده و معمولی در نظر داشته است.

جان گفته که شاید تعریف های من از دمت باعث شده که او هم اکنون این برداشت را بکند و فکر کند من به او علاقه مند شده ام اما این گونه نبود در ادامه گفت به طور کل دمت اوزدمیر بی نظیر است و دمت دختر زیبایی است اما ویژگی هایی که همسر ایده آل من باید داشته باشد را ندارد. او با اعتماد به نفس کامل گفت: من می دانم که اکثر خانم ها عاشق من هستند اما من مقصر نیستم. اما این حرف های جان یامان حقیقت نداشت و او با شخصی دیگر در ارتباط بود.

هانده ارچل و کرم بورسین

هانده ارچل یکی از بازیگران ترکی است که با کرم بورسین در رابطه بود و این دو نفر به طوری عاشق هم بودند که زبان زد همه بود اما به طور ناگهانی خبری در فضای مجازی پیچید که همه را شوکه کرد. این خبر این بود که هانده ارچل با Murat Can وارد ابطه عاشقانه شده است. خواهر Murat Can با خواهر هانده ارچل که نامش غمزه بود دوست بودند و این دوستی مربوط به خیلی سال قبل می شد یعنی از زمانی که همسرانشان با هم شراکت کردند. Murat Can به واسطه خواهرش با هانده ارچل آشنا شده و توانست به او نزدیک شود. جالب است بدانید زمانی که خبر نگار ها از Murat Can در رابطه با این موضوع پرسیدند او اصلا پاسخ نداد و فورا سوار ماشینش شد؛ تا از آن ها دور شود. پدر Murat Can به شدت مخالف رابطه پسرش با هانده ارچل بود و از آن ها خواست تا سریع به این رابطه پایان دهند. جالب است که Murat Can به سخنان پدرش گوش داده و ارتباطش را با هانده ارچل قطع کرده است. خیانت بازیگران ترکی کم نیست و شامل حال اکثر بازیگران ترکی می شود.

بیرجه آکالای و مورات اونالمیش

بیرجه آکالای و مورات اونالمیش

یکی از خیانت بازیگران ترکی مربوط به این دو بازیگر ترکی است. بیرجه آکالای و مورات اونالمیش دو بازیگر از کشور ترکیه هستند که شهرت بسیاری نیز دارند. این دو شخص در یکی از فیلم ها با هم بازی کردند و بعد عاشق هم شدند و تصمیم گرفتند ازدواج کنند. در سال 2011 این زوج با هم ازدواج کردند اما یک سال بعد به علت خیانتی که بیرجه به مورات کرد منجر به جدایی این دو نفر شد. زمانی که بیرجه در فیلم کوچک آقا در مقابل سرپ لونداغلو بازی کرد کم کم عاشق هم شدند و گاهی بعد از فیلم با هم تفریح می رفتند؛ این در حالی بود که بیرجه با مورات ازدواج کرده بود و مورات نتوانست این خیانت را تحمل کند و از او جدا شد. جالب است بدانید سرپ لوداغلو که بازیگر مقابل بیرجه بود شخصی است که تا به حال ازدواج نکرده و رابطه های ناموفق بسیاری در کارنامه خود داشته است.

کرم بورسین و سرنای ساریکایا

کرم بورسین یکی از افرادی بود که طرفدار ازدواج بود و به سرنای ساریکایا علاقه بسیاری داشت. کرم بورسین به سرنای ابراز علاقه کرد و سرنای هم متقابلا از ابراز علاقه و پیشنهاد او استقبال گرمی کرد به طوری که کرم بورسین تعجب کرد و اصلا انتظار نداشت. در نهایت سرنای ساریکایا برای ازدواج شرط امضا کردن قرار داد را گذاشت که کرم اصلا انتظار چنین شرطی نداشت و واکنش تندی نشان داد. همین شرط ساریکایا باعث شد تا دعوا میان آن ها آغاز شود و کم کم ارتباط آن ها کم رنگ شد و حاشیه هایی را به وجود آورد و بورسین نا امید شد. در بعضی از رسانه ها گفته شد که سرنای ساریکایا با شخصی دیگر در رابطه بوده به همین دلیل این شرط را گذاشته که اگر بورسین قبول کند با او ازدواج کند و به رابطه اش پایان دهد.

هانده ارچل و اکین مرت

هانده ارچل یکی از بازیگران زن ترکی و اکیل مرت دو شخص از بازیگران ترکی هستند که با هم در رابطه هستند. کلیپ های بسیاری از این دو نفر دیده شد که هر در پارتی های شبانه بودند و خوش گذرانی می کردند اما با زیاد شدن شایعات این دو نفر از هم جدا شدند. اکین مرت دایماز شایعه های جدایی شان را رد کرد و گفت رابطه شان با هم خوب است. هانده ارچل و دوست پسرش به مدت یک سال با هم قهر بودند و هیچ گونه ارتباطی نداشتند. علت این جدایی خیانت اکین دایماز به ارچل بود که دایماز در یک مصاحبه اعلام کرد این حرف ها همه اش شایعه است و هیچ خیانتی به ارچل نکرده است.

فخریه اوجن و بوراک اوزچیویت

فخریه اوجن و بوراک یکی دیگر از بازیگران معروف ترکیه است که مدتی باهم در رابطه بودند و در نهایت با هم ازدواج کردند. این زوج به مدت 4 سال با هم زندگی کردند اما در نهایت بوراک اوزچیویت به فخریه اوجن خیانت کرد به همین خاطر این زوج به رابطه شان پایان دادند و از هم جدا شدند.

برک آتان و بورجو اوزبرک

برک آتان در سال 2016 در فیلم دختران آفتاب با بازیگری به نام بورجو اوزبرک در رابطه بود و این رابطه تا حدی خب بود که قرار بود منجر به ازدواج شود اما بدون این که علت بهم خوردن رابطه شان برملا شود ارتباط پایان یافت. اکثر ارتباط هایی که منجر به جدایی می شود به علت خیانت می باشد البته نمی توان گفت همه جدایی ها مربوط به خیانت است بعضی از جدایی برای اخلاق طرفین هم می باشد. برک اتان با شخصی به نام سیم اوکلار در رابطه رفت و در حال حاضر با این شخص ارتباط دارد.

انگین اکیورک و تووانا تورکای

انگین اکیورک و تووانا تورکای

این دو بازیگر از بازیگران توانمند و با استعداد ترکی هستند که با هم در فیلم های بسیاری بازی کردند. این زوج مدتی با هم در رابطه بودند و ارتباط عاشقانه ای داشتند اما به ازدواج ختم نشد. گفته شد تووانا تورکای با شخصی در رابطه بود و انگین اکیورک این را متوجه شد و در نهایت ازدواج را منحل کرد. رابطه این دو نفر به قدری با هم خوب بود که هیچ کس فکر نمی کرد این زوج روزی با هم به اختلاف بخورند و یا به هم خیانت کنند؛ اما این اتفاق افتاد و آن ها راه خود را از هم جدا کردند.

ابراهیم چلیککول و دنیز چاکیر

یکی دیگر از خیانت بازیگران ترکی مربوط به ابراهیم چلیککول بود. ابراهیم چلیککول فیلم های بسیاری بازی کرد و در یک فیلم همبازی دمت اوزد میر بوده است. ابراهیم چلیککول به مدت دو سال با دنیز چاکیر بازیگر ترک در ارتباط بود اما بعد از چند وقت به او خیانت کرد و با سینم کوبال در رابطه ای عاشقانه قرار گرفت. ابراهیم بعد از مدتی به رابطه خود با سینم کوبال پایان داد و به سراغ دنیز چاکیر رفت. جالب است که او در رابطه با این صحبت هایش در هیچ رسانه ای صحبت نکرد و حتی ادعا کرد که رابطه اش با آن ها را او بهم نزده و تقصیر خودشان بوده در حالی که چنین چیزی اصل ماجرا نبود. زمانی که ابراهیم چلیککول ارتباطش را با دنیز بهم زد وارد رابطه با یاسمین کای آلن شد. رابطه این دو پس از مدت کوتاهی پایان یافت و ابراهیم در سال 2017 با میهره موتلو که یکی از معمار های ترک است ازدواج کرد.

آراس بولوت اینملی و لوینر

آراس بولوت اینملی یکی از بازیگران معروف ترکیه می باشد. او در سال 2012 یعنی زمانی که بیست و دو سال داشت با لوینر ازدواج کرد و به مدت یک سال رابطه بسیار خوبی با هم داشتند؛ به طوری که همه حسادت می کردند اما زندگی آن ها به کمتر از یک سال نکشید و به جدایی ختم شد. آراس بولوت زمانی که ارتباطش با لوینر به پایان رسید با شخصی به نام جیلان چاپا یک رابطه کوتاه داشت و بعد در سال 2015 با بازیگری ترکی به نام بیگه اونال در ارتباط است و هنوز هم این ارتباط ادامه دارد.

چه افرادی افشاگری هایی درباره خیانت بازیگران ترکی انجام دادند؟

می توان گفت هواداران و مخاطب های این سلبریتی ها زمانی که کوچکترین حرکت از سمت آن ها می بینند شایعه سازی می کنند و با تیتر خیانت بازیگران ترکی خبر هایی منتشر می کنند؛ گاها این شایعه درست از آب در می آیند. بعضی از اشخاص هم که مثلا عاشق جان یامان هستند سعی می کنند تا با حرف های ناشایست ارتباط او را با فردی که دوستش دارد خراب کند تا خودش به جان یامان برسد. معمولا خبرنگار های خبره ای مانند امیر فردین از ارتباط های سلبریتی ها صحبت می کنند و تمام روابط آن ها را با دیگر افراد افشا می کنند.

عکس های بازیگران خیانت کار ترک را در کجا ببینیم؟

اگر شما علاقه مند هستید تا عکس های بازیگران خیانت کار ترکی را ببینید می توانید در مرورگر دلخواه عکس بازیگران خیانت کار ترکی را جستجو کنید. از این راه می توانید عکس های آن ها را در سایت های متعدد به همراه خانواده های آن ها مشاهده کنید.

یک راه دیگر برای دیدن عکس های این بازیگران وجود دارد که این از طریق صفحه اینستاگرام آن ها می باشد. شما می توانید در قسمت جستجوگر اینستاگرام اسم این افراد را وارد کنید و از صفحات مختلف عکس های آن ها را که لایک و کامنت بسیاری را به خود اختصاص داده اند مشاهده کنید. عکس های بسیاری از این افراد در شبکه های مجازی نظیر یوتیوب و تلگرام و اینستاگرام دیده می شود.

شما می توانید نام این افراد را به تنهایی در مرورگر خود جستجو کنید تا عکس های آن ها را با شخصی که در رابطه است و با فردی که ازدواج کرده مشاهده کنید.

کدام خیانت بازیگران ترکی خیلی زود بر ملا شد؟

کدام خیانت بازیگران ترکی خیلی زود بر ملا شد؟

خیانت بازیگران ترکی نظیر بیرجه آکالای تنها خیانتی بود که به سرعت در همه جا پیچید و منجر به جدایی از همسرش شد. این خیانت به گونه ای بود که جای هیچ شک و شبهه ای نبود چون بیرجه با شخصی در رابطه بود که تا به اکنون ازدواج نکرده بود و در کارنامه خود چندین ازدواج ناموفق را به ثبت رسانده بود؛ به همین دلیل خیلی زود همسرش از این رابطه با خبر شد و طولی نکشید که طلاقش را گرفت.

کدام یک از بازیگران ترکی خیانت خود را انکار کردند؟

هانده ارچل و اکیل مرت دو نفر از بازیگرانی بودند که باهم دوست بودند و مدتی در رابطه بودند که بعد ها به دلایلی به مدت یک سال با هم قهر کردند اما مجدد به رابطه بازگشتند. جالب است بدانید علت جدایی این دو نفر خیانت اکیل مرت به هانده ارچل بود در حالی که این خیانت را حاشا کرد و اصلا قبول نکرد و گفت این حرف ها شایعه ای بیش نبوده است. حال مشخص نیست که او در رابطه با کسی بوده و یا این که حرف هایش درست است و هیچ خیانتی رخ نداده است. آراس بولوت شخصی زرنگ بود که همیشه رابطه هایش به خاطر خیانت خودش به جدایی ختم می شد اما اصلا این را قبول نمی کرد و همیشه خیانت هایش را انکار می کرد. می توان گفت اکثر بازیگران ترکی خیانت خود را انکار می کنند.

کدام یک از بازیگران ترکی از هم جدا شدند؟

بیرجه آکالای و مورات اونالمیش از بازیگران ترکی هستند که با هم ازدواج کردند اما به علت خیانتی که بیرجه به مورات اونالمیش کرد منجر به جدایی این دو نفر شد. این زوج با هم ارتباط بسیار خوبی داشتند و کسی اصلا فکر نمی کرد که روزی بخواهند از هم جدا شوند اما زمانی که بیرجه آکالای با سرپ لونداغلو در یک فیلم مقابل هم قرار گرفتند و با هم در فیلم ایفا نقش کردند کماکان عاشق هم شدند و در رابطه ای عاشقانه ای قرار گرفتند. همسر بیرجه آکالای قرار بود در این فیلم بازی کند اما به علت اتفاقات رخ داده وارد این فیلم نشد و به سرعت تصمیم گرفت تا از او جدا شود. آراس بولوت اینملی و لوینر با هم در رابطه بودند که بعد از مدتی این رابطه تمام شد و آراس با جیلان چاپا در رابطه قرار گرفت که این ارتباط به جدایی ختم شد و در نهایت در سال 2015 با شخصی به نام بیگه اونال ازدواج کرد.

چه حاشیه هایی برای خیانت بازیگران ترکی به وجود آمد؟

حاشیه هایی خیانت بازیگران ترکی وجود دارد که در ادامه شرح می دهیم. زمانی که یکی از بازیگران به همسرشان خیانت کرده و این خیانت همه جا پیچید، با هر کسی که ارتباط برقرار می کردند برای او حاشیه می ساختند و می گفتند رابطه جدیدی را آغاز کرده است در صورتی که شاید او فقط یک صحبت عادی با آن ها داشته است. یکی از حاشیه ها مربوط به هانده ارچل است که هواداران او می گفتند او عمل های زیبای متعددی انجام داده به همین علت افراد را به سمت خود جذب می کند اما باید بگوییم او هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده است بلکه از بچگی زیبا بوده است.

معروف ترین زوج خیانت کار در ترکیه

این روز ها خیانت بازیگران ترکی بسیار زیاد شده است و نمی توان گفت در ایران و کشور ترکیه چه افرادی به عنوان معروف ترین خیانت کار ها شناخته شده اند. به طور کل بیرجه آکالای به طور بدی به همسرش خیانت کرد و اصلا غیر قابل هضم بود چون او در فیلم مقابل سرپ نقش عاشقانه ای داشت اما این نقش را به بیرون از فیلم کشید و در دنیای واقعی هم به او ابراز علاقه کرد که این موجب ناراحتی بسیار همسرش شد. جالب است که سرپ شخصیتی است که هر روزه با افراد مختلف در ارتباط بوده و از این کار هیچ ابایی نداشته است.

آراس بولوت اینملی یکی از بازیگرانی بود که با افراد مختلفی در رابطه بود مثلا اولین ارتباطش با لوینر بود که بعد از مدتی به این رابطه پایان داد و بعد از آن با شخصی به نام جیلان چاپا در رابطه عاشقانه قرار گرفت و در نهایت هم که با بیگه اونال ازدواج کرد. جالب است بدانید آراس بولوت بسیار زرنگ بود چون تمام رابطه هایش به علت خیانت کردن خودش به هم می خورد اما هیچ وقت به طور علنی نگفت که علت جدایی و طلاق این بوده است.

کدام فیلم های ترکی مضمون خیانت دارند؟

فیلم های بسیاری با موضوع خیانت بازیگران ترکی روی سایت های متعدد قرار گرفته و منتشر شده است. فیلم بوی توت فرنگی یکی از فیلم هایی است که مضمون خیانت دارد و همچنین فیلم خیانت در عشق یکی دیگر از فیلم هایی است که هواداران بسیاری دارد و روی سایت های متعددی قرار گرفته است و در این فیلم بوراک به ایفا نقش پرداخته است.

خیانت هانده ارچل به کرم بورسین واقعیت دارد؟

خیانت هانده ارچل به کرم بورسین واقعیت دارد؟

یکی دیگر از خیانت بازیگران ترکی مربوط به هانده ارچل و کرم بورسین است. هانده ارچل و کرم بورسین با هم در رابطه ای عاشقانه بودند طوری که همه حسرت رابطه آن ها را می خوردند اما خبری با مضمون خیانت هانده ارچل در تمام رسانه ها پیچید. شاید برای شما سوال شود هانده ارچل با چه کسی در رابطه است؟ باید بگوییم او با شخصی به نام Murat Can در رابطه می باشد که این باعث ناراحتی کرم بورسین شد. جالب است بدانید پدر Murat Can از این که پسرش با هانده ارچل در رابطه بود راضی نبود و از پسرش خواست تا این رابطه را تمام کند Murat Can هم بعد از مدتی به این رابطه پایان داد و پدرش را خوشحال کرد.

اخبار مربوط به خیانت بازیگران ترکی را از کجا دنبال کنیم؟

اگر علاقه مند هستید تا اخبار مربوط به خیانت بازیگران ترکی را دنبال کنید می توانید از طریق شبکه های ماهواره ای مانند شبکه جم و یا دیگر شبکه ها این اخبار را دنبال کنید و یا از طریق پیج هایی که در فضای مجازی وجود دارد اخبار این بازیگران را به سرعت دریافت کنید. در سرویس یوتیوب معمولا خبر های این بازیگران توسط افراد خبره ای همانند امین فردین منتشر می شود.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا هانده ارچل خیانت کار است؟

    هانده ارچل با کرم بورسین در رابطه عاشقانه ای بود تا این که با شخصی به نام Murat Can دوست شد و این دوستی کم کم عمیق تر شد تا این که پدر متوجه شد و جلوی این رابطه را گرفت و نگذاشت این رابطه عمیق تر شود.

  2. خیانت بیرجه آکالای به مورات اونالمیش چگونه بود؟

    بیرجه آکالای با مورات اونالمیش ازدواج کرده بود و بعد از یک سال در یک سریال با شخصی به نام سرپ لونداغلو در رابطه رفت به طوری که وقتی فیلم تمام می شد این دو نفر باز هم با هم ساعات خود را می گذراندند تا این که مورات اونالمیش متوجه شد و طلاق خود را از بیرجه آکالای گرفت.

  3. آیا افشا گری خیانت ها توسط خودشان انجام می شود؟

    معمولا این خیانت توسط افرادی که با آن ها دشمنی دارند و یا شاید عاشقانه این شخص را دوست دارند انجام می شود. گاهی توسط افرادی همانند امین فردین این خیانت ها بر ملا می شود.

  4. آیا برک اتان به بوجو اوزبرک خیانت کرد؟

    این دو شخص مدتی با هم در رابطه بودند اما به طور ناگهانی ارتباطشان را بر هم زدند و به هیچ کس از این که علت جدایی چه بود نگفتند اما احتمال زیاد برک اتان به بوجو اوزبرک خیانت کرده چون به محض تمام شدن رابطه اش با سیم اوکلار در رابطه عاشقانه ای قرار گرفت.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید