بیوگرافی احمد مهرانفر ( ارسطو پایتخت) + عکس های جدید با همسرش

احمد مهرانفر بازیگر و نویسنده ایرانی است، او در سال یک هزار و سیصد نود و هفت با خانوم مونا فائزپور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام نیک مهرانفر است. در حال حاضر نیک مهرانفر یک سال و نیم است. مهرانفر از سال هزار و سیصد و هفتاد و نه تا به الان در رشته هنری سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

احمد مهرانفر کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی را از دانشگاه هنرهای زیبا به دست آورد.او در سریال پایتخت در نقش ارسطو عامل نقش آفرینی کرد و توانست در ذهن مردم خود را ارسطو عامل جای دهد. احمد مهرانفر تا به حال صاحب افتخاراتی از جمله کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، کاندید تندیس بازیگر نقش مکمل مرد و تندیس بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده است.

احمد مهرانفر کیست؟

احمد مهرانفر کیست؟

احمد مهرانفر یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه است. در واقع او در ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۵۴ و در شهر کاشان به دنیا آمد و در سال هزار و سیصد و نود هفت با مونا فائزپور ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نیک شد. نیک در سال هزار و سیصد و نود و نه به دنیا آمد. احمد مهرانفر از سال هزار و سیصد و هفتاد و نه تا الان در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. احمد مهرانفر کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی را از دانشگاه هنر های زیبا به دست آورد. احمد مهرانفر تا به حال صاحب افتخارات بسیاری شده است؛ وی به خاطر نقش آفرینی در سریال پایتخت در نقش ارسطو در ذهن ها باقی ماند و اکثرا احمد مهرانفر را با نام ارسطو عامل می شناسند. احمد مهرانفر در فیلم های بسیاری بازی کرده است از جمله کاتیوشا، خجالت نکش، سال های دور از خانه، شاهگوش، درباره الی و ماجرای نیمروز نقش آفرینی کرده است.

آدرس پیج اینستاگرام احمد مهرانفر چیست؟

اینستاگرام یک برنامه جهانیست که امروزه در بین اکثر مردم از محبوبیت عجیبی برخوردار شده است و تقریبا تمام مردم جهان از آن استفاده می کنند. اکثر سلبریتی ها و افراد مشهور و محبوب این برنامه را دارند، و ما با دنبال کردن آن ها خیلی راحت می توانیم از عکس ها، فیلم ها و مطالبی که به اشتراک می گذارند مطلع شویم؛ احمد مهرانفر بازیگر مطرح کشورمان از اینستاگرام استفاده می کند پیج اینستاگرام ahmadmehranfar است. شما می توانید با دنبال کردن احمد مهرانفر در اینستاگرام از پست هایی که به اشتراک می گذارد مطلع شوید و استوری ها و روزمرگی هایش را دنبال کنید.

همسر احمد مهرانفر کیست؟

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر متولد سال هزار و سیصد و شصت و هشت در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و تئاتر فعالیت دارد. مونا فائزپور هنرجوی رشته بازیگری است، مونا فائزپور در حرفه مدلینگ فعالیت دارد و اینستاگرام او بیشتر از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد. مونا فائزپور بسیار فوتبال را پی گیری می کند و یکی از طرفداران استقلال تهران است. مونا فائزپور در حال یادگیری کلاس های بازیگری است، همچنین او زیر نظر هومن سیدی در حال یادگیری بازیگری است.

فیلم های برتر احمد مهرانفر کدامند؟

فیلم های برتر احمد مهرانفر کدامند؟

در این قسمت قصد داریم تا بهترین فیلم های احمد مهرانفر را به شما معرفی کنیم؛

سریال پایتخت

سریال پایتخت به کارگردانی آقای سیروس مقدم سریالی است؛ که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شدو بعد از دو سال فصل دوم این سریال پخش شد. در سال ۹۳ پایتخت ۳ و همچنین در رمضان ۹۴ پایتخت ۴ پخش شد. پایتخت ۵ در نوروز سال ۹۷ و پایتخت ۶ در نوروز ۹۹ روی آنتن رفتند. در این سریال بازیگران زیادی از جمله محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، علیرضا خمسه و بازیگران بسیاری بازی کردند. داستان سریال پایتخت درباره اتفاقات خانواده معمولی بود که با کمک هم یکی یکی پشت سرگذاشتند. این سریال پرطرفدار در ۶ فصل ساخته شد و در هر فصل موضوعات جذاب و شگفت انگیزی رخ می داد. آن ها توانستند با کمک یکدیگر مشکلات را پشت سر بگذارند. در مورد عوامل این فیلم توصیه می کنیم که نگاهی به بیوگرافی سارا فرقانی و نیکا فرقانی داشته باشید.

کاتیوشا

کاتیوشا به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی است کاتیوشا درباره عرشیا و خلیل کاتیوشا است. ژانر این فیلم کمدی و طنز بود، فیلم درباره جوانی به نام عرشیا است؛ که اعتیاد به مواد مخدر دارد که خانواده عرشیا برای مدتی قرار است بروند به خارج از کشور و به دلیل این که کارت پایان خدمت عرشیا نرسیده تصمیم می گیرند عرشیا را با خود نبرند و بادیگاردی برایش استخدام کنند تا حواسش به عرشیا باشد. خلیل کاتیوشا که در همان زمان از کار خود اخراج شده به دنبال کار است. این کار که به او پیشنهاد می شود او قبول می کند؛ کل داستان فیلم درباره این است که عرشیا می خواهد مواد تهیه کند و مصرف کند ولی خلیل کاتیوشا هر بار دست عرشیا را رو می کند و نمی گذارد سمت مواد برود. در انتهای فیلم عرشیا خودش ترک می کند و دیگر به سمت مواد نمی رود، در این سریال به مشکلات بسیار زیادی از جامعه خودمان اشاره شده است.

خجالت نکش

فیلم خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۹۶ است. بازیگران احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، سام درخشانی، الناز حبیبی و بازیگران بسیار دیگری است. فیلم خجالت نکش فیلم کمدی درباره زوجی روستایی است، قنبر ۲۰ سال پیش بخاطر جمله فرزند کمتر زندگی بهتر خودش را عقیم می کند تا دیگر بچه دار نشود و به همسرش گفت که سه پسری که داریم کافیست و دیگر بچه دار نشویم اما بعد از ۲۰ سال دوباره در تلویزیون خبری می شنود مبنی بر این که بچه دار شوید؛ تا جمعیت زیاد شود. به همین دلیل دوباره عمل می کند بدون اطلاع از صنم یهنی همان همسرش و در سن پیری دوباره بچه دار می شوند. صنم که خجالت می کشد بچه اش را پنهان می کند. او باور دارد که باعث بی آبرویی است ولی در آخر فیلم به اشتباهش پی میبره و اعتراف می کند که آن دختر بچه، بچه صنم است.

سال های دور از خانه

سال های دور از خانه سریالی برای شبکه نمایش خانگی است و کارگردان این سریال مجید صالحی دوست داشتنی است. محمد حسین قاسمی تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد. این سریال از روی سریال شاهگوش ساخته آقای داوود میرباقری ساخته شده است. این سریال با بازی احمد مهرانفر، هادی کاظمی، ملیسا ذاکری، آزیتا حاجیان، علیرضا استادی، مرحوم حسین محب اهری و بسیاری دیگر از بازیگران ساخته شده است. این سریال درباره صولت خنجری یک سرباز رشتی است که از سربازی فرار کرده و چهار سال کارتن خواب بوده است. او سگی دارد که در کلانتری دزدیده بودش، پس از چند وقت صاحب آن سگ را پیدا می کند او از صولت می خواهد تا سگ را به آن ها بفروشد. ولی صولت قبول نمی کند و بعد از مدتی به صاحب سگ یعنی خانم طالبی علاقه مند می شود. موضوعاتی در این باره رخ می دهد که باعث جذاب شدن و زیبا شدن سریال می شود.

درآمد احمد مهران فر از کجاست؟

درآمد احمد مهرانفر از کجاست؟

در حال حاضر تنها درآمد احمد مهرانفر از راه بازیگری در فیلم ها و سریال هاست.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

شما می توانید در مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود نام احمد مهرانفر را جستجو کنید یا این که صفحه اینستاگرام احمد مهرانفر را دنبال کنید تا بتوانید از عکس ها و پست های این بازیگر سریع باخبر شوید، آدرس پیج او ahmadmehranfar می باشد.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

احمد مهرانفر زیاد اهل حاشیه نیست ولی در نمایش اکران فیلم خجالت نکش خطاب به خانمش مونا فائزپور به شوخی برای خنده می گوید خانم حجابتو رعایت کن، ولی متاسفانه بعضی از رسانه ها طور دیگری تعریف کردند و کمی سر این موضوع دچار حاشیه شد.

احمد مهرانفر بیماری خاصی دارد؟

احمد مهرانفر دچار بیماری خاصی نیست اما بسیاری از رسانه ها برای جلب توجه و دیده شدن سایت ها و صفحه های خودشان شایعاتی از جمله بیماری برای این بازیگر محبوب ساختند.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

احمد مهرانفر عزیز جوایز و افتخارات زیادی داشته که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

  • کاندید دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد
  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
  • تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی
  • تندیس بهترین بازیگر مرد سینما
  • تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی
  • تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی
  • تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی
  • تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
  • تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در برنامه های زیادی دعوت شده ولی تا به حال در برنامه خندوانه حضور نداشته است و با رامبد جوان مصاحبه ای نداشته است.

احمد مهرانفر اهل کجاست؟

این هنرمند متولد شهر کاشان است او در اوایل زندگی اش در کاشان زندگی می کرد ولی برای پیشرفت در کارش به تهران عزیمت کرد و در حال حاضر ساکن تهران است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. احمد مهرانفر کیست؟

    ایشان بازیگر و نویسنده ایرانی است او در ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۵۴ و در شهر کاشان به دنیا آمد و در سال هزار و سیصد و نود هفت با مونا فائزپور ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر به نام نیک شد، نیک در سال هزار و سیصد و نود و نه به دنیا آمد.

  2. شوخی احمد مهرانفر با همسرش چه بود؟

    در نمایش اکران فیلم خجالت نکش خطاب به خانمش مونا فائزپور به شوخی برای خنده می گوید خانم حجابتو رعایت کن، ولی متاسفانه بعضی از رسانه ها طور دیگری تعریف کردند و کمی سر این موضوع به مشکل خورد.

  3. همسر احمد مهرانفر کیست؟

    مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر متولد سال هزار و سیصد و شصت و هشت در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و تئاتر فعالیت دارد مونا فائزپور هنرجوی رشته بازیگری است.

  4. آیدی اینستاگرام احمد مهرانفر چیست؟

    این بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان از اینستاگرام استفاده می کند آدرس پیج او ahmadmehranfar می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید