بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق پرسپولیس و تیم ملی

پژمان جمشیدی یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه می باشد که در تاریخ ۲۰ شهریور سال ۱۳۵۶ متولد شد. سن پژمان هم اکنون ۴۴ سال می باشد. او فعالیت خود را در ورزش فوتبال از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و هم اکنون جزو بازیگران و پیشکسوتان فوتبال ایران می باشد. اگر می ‌خواهید بیوگرافی پژمان جمشیدی را بدانید ادامه مطلب مقاله را دنبال کنید.

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی کیست؟

اولین تجربه بازیگری پژمان در جمشیدی در مجموعه تلویزیونی پژمان در سال ۱۳۹۲ بود. طرح اولیه این سریال با ایده خود او شکل گرفت و پس از آن او در آثار مختلفی در سینما و تلویزیون ایران حضور پیدا کرد. این موضوع باعث شد که هم اکنون در فهرست پول سازترین بازیگران سینمای ایران قرار بگیرد. پژمان جمشیدی فعالیت خود را در فوتبال به طور حرفه ای از نوجوانی و در تیم نوجوانان باشگاه دارایی تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ به تیم ملی نوجوانان ایران پیوست. او در بازی فوتبال پست هافبک راست و مدافع راست را دارد و در سال های مختلفی در باشگاه های بسیاری حضور پیدا کرده است.

از جمله این باشگاه ها می توان به حضور در باشگاه کشاورز تهران از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با ۶۵ بازی و ۷ گل، حضور در باشگاه سایپا از سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۰۰ با ۴۳ بازی و ۲ گل، حضور در باشگاه پرسپولیس از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ با ۸۱ بازی و دو گل، حضور در باشگاه پاس تهران از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ با ۳۶ بازی، حضور در باشگاه استیل آذین از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ با ۲۷ بازی، حضور در باشگاه فولاد خوزستان از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ با ۲۱ بازی، حضور در باشگاه ابومسلم خراسان از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ با ۸ بازی و حضور در تیم ملی ایران از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ با ۱۴ بازی و یک گل ملی اشاره کرد.

همچنین در باشگاههای پاراک در سال ۲۰۱۲ و باشگاه پرسپولیس شمال در سال ۲۰۱۳ مربیگری کرده است. پژمان جمشیدی در یک خانواده فرهنگی به دنیا آمده است، که پدرش دبیر زیست شناسی و مادرش معلم می باشد. او یک برادر و یک خواهر دارد که برادرش دو سال از خودش بزرگتر و خواهرش از او کوچکتر است. پژمان جمشیدی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران بود که در زمانی که ۱۱۰ واحد را گذرانده بود به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه تحصیل منصرف شد و دانشگاه را رها کرد.

آدرس پیج اینستاگرام پژمان جمشیدی چیست؟

شما می توانید پژمان جمشیدی را در پژمان جمشیدی اینستا، به نشانی pejmanjamshidi دنبال کنید. او هم اکنون در اکانت شخصی خود در اینستا یک و نیم میلیون دنبال کننده، ۲۶۸ دنبال شونده، ۳۷۶ پست دارد و در آنجا عکس های شخصی خود با هوادارانش را به اشتراک می ‌گذارد.

همسر پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی در حال حاضر مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است. در مصاحبه با پژمان جمشیدی در مورد ازدواج خود گفته است که خواهر و برادرم ازدواج کردند، ولی من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگی‌ ام این گونه پیشرفته است. از نظر من ازدواج اتفاقی است که باید برای هر کسی بی افتد و به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج پول و داشتن ثروت نیست. مهم این است که یه نفر به دلت بنشیند و دوستش داشته باشید. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها آشنا می شویم و با آن ها رفت و آمد می کنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول ما قرار گرفته هستند.

اما اینکه قلاب دل مان کجا گیر کند معلوم نیست و چیزی که خیلی مهمه این است؛ که باید حرفی برای گفتن با همسرتان داشته باشید و به روز ها و شب هایی که قرار است کنار همسرتان زیر یک سقف زندگی کنید؛ فکر کنید و من علاقه دارم که با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و همین طور شاغل هم باشد به طوری که حرف های زیادی برای گفتن با من داشته باشد.

فیلم های برتر پژمان جمشیدی کدامند؟

فیلم های برتر پژمان جمشیدی کدامند؟

پژمان جمشیدی تا کنون در فیلم های سینمایی و تلویزیونی و سریال های نمایش خانگی و همچنین تئاتر های بسیاری ایفای نقش کرده است. از آثار او می‌ توان به فیلم بی مادر در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی مرتضی فاطمی، فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی در سال ۱۴۰۰، فیلم مجوز خروج در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی کیارش اسدی زاده، فیلم سینمایی شیشلیک در نقش احمد به کارگردانی محمد حسین مهدویان در سال ۱۳۹۹، فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۹، فیلم سینمایی هفته ای یک بار آدم باش در نقش علی احمدی به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۹، فیلم سینمایی خط فرضی در سال ۱۳۹۸ در نقش حامد به کارگردانی فرنوش صمدی، فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ در نقش پژمان جمشیدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی در سال ۱۳۹۸، فیلم سینمایی دزدی است در نقش مجتبی به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال ۱۳۹۸، فیلم سینمایی جهان با من برقص در نقش رضا به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۷، فیلم سینمایی ایده اصلی در نقش نیما به کارگردانی آزیتا موگویی و سریال‌ هایی همانند زیرخاکی یک و دو در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در نقش فریبرز به کارگردانی جلیل سامان، سریال دیوار به دیوار یک و دو در نقش بهرام رضایی به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۹۶، سریال نفس در نقش عباس به کارگردانی جلیل سامان در سال ۱۳۹۵، سریال سال های ابری در نقش مهران به کارگردانی مهدی کرم پور در سال ۱۳۹۳، سریال پژمان در نقش پژمان جمشیدی به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۹، سریال ساختمان پزشکان در نقش پژمان جمشیدی به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۸۹ اشاره کرد. برای اطلاع از بهترین فیلم های پژمان جمشیدی ادامه این بخش از مقاله را دنبال کنید.

فیلم سینمایی خوب بد جلف

فیلم سینمایی خوب بد جلف در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۱۳۹۵ در سینمای ایران اکران شد. این فیلم به کارگردانی پیمان قاسم خانی، تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری، نویسندگی پیمان قاسم خانی می باشد. از بازیگران این فیلم می ‌توان به حمید فرخ نژاد در نقش سرگرد شادمان، پژمان جمشیدی در نقش پژمان جمشیدی و سام درخشانی در نقش سام درخشانی، ویشکا آسایش در نقش خانم آزاده، مانی حقیقی در نقش مانی حقیقی، امیر مهدی ژوله در نقش حسام، حسین پاکدل در نقش سرهنگ، نسیم ادبی در نقش خانم رئیس، محراب قاسم خانی در نقش محمود معتضدی، بهاره رهنما در نقش راننده، آزاده صمدی در نقش مژده قنبرزاده، سپند امیرسلیمانی در نقش شاهین، رضا کریمی در نقش مسئول باشگاه، نیوشا ضیغمی در نقش شراره، علی اوجی در نقش علی اوجی، مجید مظفری در نقش مجید مظفری، رضا رویگری در نقش رضا رویگری، امیر حسین قربانی در نقش کیشمیش، فریبرز گرمارودی در نقش هوشنگ و حامد حسینی در نقش صلاح اشاره کرد. لازم به ذکر است که این فیلم در ابتدا قرار بود که دنباله مجموعه تلویزیونی پژمان باشد اما با تغییراتی به صورت یک فیلم سینمایی مستقل از آن مجموعه در آمد و جالب است؛ بدانید که در نظرسنجی سایت خبر های آنلاین این فیلم به عنوان بهترین فیلم نوروز سال ۱۳۹۶ انتخاب شد. قرار بود کارگردان این فیلم رامبد جوان باشد اما انتخاب های بعدی حسن فتحی و سروش صحت بود؛ اما با طولانی‌ شدن نگارش فیلمنامه این همکاری ممکن شد و پیمان قاسم‌ خانی خودش کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده گرفت.

فیلم سینمایی تگزاس

فیلم سینمایی تگزاس در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۷ در سینمای ایران اکران شد. کارگردان این سریال مسعود اطیابی، تهیه کننده آن سید ابراهیم عامریان، نویسنده آن بابک کایدان و میثم کایدان می ‌باشد. این فیلم داستان زندگی دو دوست به نام بهرام و ساسان را روایت می‌ کند که ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام می‌ خواهد مقیم برزیل شود. برای همین تصمیم می‌ گیرد که سرپرستی کودک برزیلی که نام مادران لارا است را به عهده بگیرد و در ازای آن مادر به ساسان پول هنگفتی بدهد.

برادر آلیس نامزد ساسان به یک گنگستر بزرگ به نام کارلوس بدهکار است و در ازای پول می‌ خواهد که با آلیس ازدواج کند ساسان هم می‌ خواهد پول بهرام را صرف بدهی همسر خود کند. ولی بهرام پولی ندارد و در همین حال بهرام در یک قرعه‌ کشی پوشک بچه مبلغ یک میلیون دلار برنده می‌شود. ولی چون به صورت اتفاقی پله ستاره فوتبال جهانی را می‌ زند و فرار می کند تحت تعقیب پلیس برزیل و همین طور افراد کارلوس قرار می‌ گیرد؛ اگر می خواهید از ادامه داستان این فیلم مطلع شوید می توانید این فیلم را در سایت‌ های معتبر به صورت آنلاین تماشا کنید. از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به سام درخشانی در نقش ساسان، پژمان جمشیدی در نقش بهرام، حمید فرخ نژاد در نقش دایی هوشنگ، گابریلا‌ پتری در نقش آلیس، توگان تی شی را در نقش هانیکو، آدریانو تولوزا در نقش کارلوس، تی آگو متوس در نقش لوییس، نوچه کارلوس، فرانسیس لیما در نقش گنده بک، لی بوم بوم در نقش لارا و موحد شادرو در نقش دوست بهرام اشاره کرد.

فیلم سینمایی لونه زنبور

فیلم سینمایی لونه زنبور در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۱۳۹۶ در سینمای ایران اکران شد. این فیلم به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سعید خانی، نویسندگی محسن کیایی و تدوینگری نیما جعفری جوزانی می باشد. این فیلم سینمایی داستان صابر و مرتضی دو پسر خاله که در عرصه دزدی فعالیت دارند را روایت می‌ کند، که با تحویل گرفتن یک جعبه از پدر صابر وارد دردسر می ‌شوند و مجبور به پنهان کردن آن می باشد. پدر صابر این محموله را از مهتاب و برادرش دزدیدند و این دو نفر با تعقیب صابر و مرتضی سعی در پیدا کردن این محموله می باشند؛ صابر و مرتضی ناچارند که پول دزدی پدر صابر که ارزش ۳۰ میلیاردی دارد را با خود ببرند و در جایی مخفی کنند.

ولی وقتی وارد آنجا می شوند می فهمند که آن جا تبدیل به کلانتری شده است و آن ها فقط یک راه برای ورود به کلانتری داشتند و آن هم این بود که خود را سرباز جلوه دهند و در این راه موفق نیز می شوند. آن ها متوجه می‌ شوند که محموله شان در بازداشتگاه چال شده و در روز اول مأموریتی خطرناک برای آن ها پیش می‌ آید؛ که در آن مأموریت باید سارقان مسلح را بگیرند. مرتضی موفق به گرفتن آن ها می‌ شود، ولی یکی از کیسه‌ های طلا توسط مهتاب و برادرش که دائم در حال تعقیب مرتضی و صابر هستند، ربوده می شود و در همین حین صابر از ناحیه کتف تیر می‌ خورد و اجبارا به بیمارستان منتقل می شود. شما می توانید برای اطلاع از داستان این فیلم سینمایی جذاب آن را از سایت های معتبر دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به پژمان جمشیدی در نقش صابر، محسن کیایی در نقش مرتضی، بهاره کیان افشار در نقش تارا، رعنا آزادی ور در نقش مهتاب، هومن برق نورد در نقش سروان مطلبی، پیام احمدی نیا در نقش ایمان، فرید سجادی حسینی در نقش اکبر، سیاوش چراغی پور در نقش رئیس کلانتری و پاشا جمالی در نقش بابک اشاره کرد.

سریال زیر خاکی 1و 2

مجموعه تلویزیونی زیرخاکی در تاریخ ۶ فروردین سال ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد و قسمت آخر آن در تاریخ ۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ منتشر شد. این سریال به کارگردانی جلیل سامانی، تهیه کنندگی رضا نصیری نیا، فیلمبرداری حمیدرضا رضایی و تدوینگری بهزاد مصلح می باشد. این مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و تاریخی مربوط به دهه های 1350 و 1360 خورشیدی می باشد، و داستان مردی را به تصویر می‌ کشد که به دنبال زیرخاکی می‌ گردد. در طی این داستان درگیر مسائلی مانند دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش، می شود. جالب است که در همه موارد و از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌ دهد بی خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است.

از بازیگران این مجموعه تلویزیونی می ‌توان به پژمان جمشیدی در نقش فریبرز، ژاله صامتی در نقش پریچهر، رایان سرلک در نقش کاوه، نادر فلاح در نقش اسکندر، اصغر تقی‌ زاده در نقش حاج آقا مروت پور، امید روحانی در نقش غفور، نظری هادی حجازی فر در نقش فرهاد، کاظم باغ بیشه، گوهر خیراندیش در نقش توران، منصور نصیری در نقش حمید امجدی، ستاره پسیانی در نقش فرنگیس، هومن برق نورد در نقش صمد ناصری، اشاره کرد.

سریال پژمان

سریال پژمان در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و قسمت پایانی آن در ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۲ منتشر شد. کارگردان این مجموعه تلویزیونی سروش صحت، نویسنده آن پیمان و محراب قاسم خانی و سروش صحت و ایمان صفایی، می باشد. این سریال داستان زندگی پژمان جمشیدی یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران را در نقش خودش یعنی ستاره پیشین پرسپولیس است اجرا می ‌کند. پژمان جمشیدی نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل پی‌ درپی با وجود تلاش های فراوان موفق نشده تیمی را برای خود پیدا کند و با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت به سر می برد.

او به همراه مدیر برنامه هایش به دنبال تیم می ‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای و مدیر برنامه‌ اش رخ می دهد از بازیگران این سریال می توان به پژمان جمشیدی در نقش پژمان جمشیدی، سام درخشانی در نقش وحید، بهاره رهنما در نقش پریسا جمشیدی، بیژن بنفشه خواه در نقش بهرام ناصحی، شقایق دهقان در نقش بنفشه ناصحی، هوشنگ حریرچیان در نقش منوچهر جمشیدی، اردشیر کاظمی در نقش اردشیر جمشیدی، ویدا جوان در نقش هدیه، حمید درخشان در نقش حمید درخشان، بهروز رهبری‌ فرد در نقشه بهروز رهبری فر و علی موسوی در نقش علی موسوی محمد محمدی در نقش محمد محمدی، آرش برهانی در نقش آرش برهانی، حسین ماهینی در نقش حسین ماهینی، رضا کریمی در نقش شاهین، حسین سلیمانی در نقش رستم، محمدعلی تقوی در نقش نعیمی، حسین قاسمی در نقش امیرعلی، امیرحسین رستمی در نقش امیرحسین رستمی ، علی اوجی در نقش علی اوجی، هومن برق نورد در نقش هومن برق‌ نورد، رامبد جوان در نقش رامبد جوان، فرهاد آئیش در نقش فرهاد آئیش، بهنام تشکر در نقش بهنام تشکر، اشکان خطیبی در نقش اشکان خطیبی، اصغر حیدری در نقش آقای دربندی، گلاره عباسی در نقش گلاره دربندی، پیمان قاسم‌ خانی در نقش پرهام جمشیدی، اشاره کرد.

درآمد پژمان جمشیدی از کجاست؟

درآمد پژمان جمشیدی از کجاست؟

در مصاحبه‌ ای که با پژمان جمشیدی انجام شد در مورد دستمزد ها و حقوق خود در ورزش و ایفای نقش در سینما و تلویزیون گفته است. که هیچ وقت برای پول زندگی نکردم و بیشترین دستمزدی هم که از پرسپولیس گرفتند ۵۰ میلیون تومان بوده است و فکر می کنم؛ رقم دستمزد من در آن زمان ۱۰۰ یا ۱۲۰ میلیون تومان بود که ۶۰ میلیون تومان آن را بخشیدم تا به تهران بیایم و با فوتبال خداحافظی کنم. البته نقد های زیادی در رابطه با دستمزد و پیشنهاد های کاری من صورت می گیرد، ولی واقعاً از صد پیشنهادی که در سال به من می شود شاید چهار یا پنج پیشنهاد بازیگری را بپذیرم و تقریباً همه فیلمنامه های کمدی را برایم می فرستند.

جالب است که همین فیلم های کمدی که روی پرده اند و فروش نمی روند به من پیشنهاد شده است و من خواندم و حدس زدم که برای مخاطب جذاب نخواهد بود. یعنی صرف کمدی بودن یا پیشنهاد مالی مناسب برایم ترغیب کننده نیست. او در ادامه افزود که در این فیلم ها هم کمترین مبلغ را در نظر گرفت ام و صرفا چون نقش را دوست داشتم قبول کردم. او افزود که در اثر پژمان نیز با اینکه ایده از خودم بود باز هم به خاطر علاقه به نقش از نصف دستمزدی که برای دیگر فیلم‌ ها میگیرم هم کمتر گرفتم اما پشیمان نیستم.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

شما می‌ توانید عکس‌ های پژمان جمشیدی ویکی پدیا را با عنوان پژمان جمشیدی در دورهمی، پژمان جمشیدی و خواهرش، فرزند پژمان جمشیدی، پژمان جمشیدی و همسرش و فرزندش پژمان جمشیدی و لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی و سام درخشانی، پژمان جمشیدی باران ‌کوثری، پژمان جمشیدی گل ملی، هم رفیق پژمان جمشیدی، پژمان جمشیدی زیرخاکی، گل پژمان جمشیدی به گرجستان جستجو کرده. همچنین عکس ها و ویدیو های جنجالی این بازیگر را مشاهده کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

از حواشی پژمان جمشیدی این بازیگر محبوب و پیشکسوت فوتبال می توان به ماجرای توهین به او در جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. ماجرا از این قرار است که در نشست مطبوعاتی فیلم خط فرضی محمود گبرلو مدیر سابق برنامه هفت که این نشست خبری را اداره می کرد. در میان پرسش ها این سوال عجیب و شاید نا مربوطه یکی از حاضران در سالن را از آقای پژمان جمشیدی پرسید و در این سوال که توهین آمیز هم به نظر می ‌رسید. خطاب به پژمان جمشیدی گفته شده بود که در فوتبال که به جایی نرسیدید فکر می‌ کنید برای دیده شدن راه ‌های بهتری هم وجود دارد و دیده شدن صرفا با بازیگری جالب نیست.

جالب است بدانید که قبل از این که پژمان جمشیدی به دفاع از خود بپردازد خانم آزیتا حاجیان بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران با اشاره به بازی درخشان پژمان جمشیدی در فیلم خط فرضی از فرد سوال کننده درخواست کرد؛ که در مورد بازی او بی انصافی نکند. در ادامه پژمان جمشیدی در واکنش به این سوال مخاطب عنوان کرد که زندگی برای او در حال حاضر و همیشه انقدر بی ارزش است که برای دیده شدن وارد عرصه بازیگری نشده است. جالب است بدانید این ماجرا ها با واکنش بسیار منفی در شبکه‌ های اجتماعی مواجه شد.

پژمان جمشیدی بیماری خاصی دارد؟

پژمان جمشیدی بیماری خاصی دارد؟

هنوز اخبار و اطلاعات دقیقی در مورد بیماری خاص پژمان جمشیدی بدست نرسیده است. اما جالب است بدانید که در خبری شایعه ابتلا پژمان جمشیدی به کرونا بیان شد ودر زمانی که علی انصاریان دچار ایست تنفسی شده بود. هنرمندانی که بعد از شنیدن وخیم شدن حال علی انصاریان خودشان را به بیمارستان رساندند در میان حرف هایی که گفته شد این به این موضوع اشاره کردند؛ که پژمان جمشیدی نیز به کرونا مبتلا شده است، اما خوشبختانه بیماری چندان حاد نبود و درمان شد. در آن روز ها همه آن چنان درگیر خبرهای ضد و نقیض در مورد علی انصاریان بودند که به شایعه کرونا پژمان جمشیدی توجه نکرد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

از جوایز و افتخارات پژمان جمشیدی می‌توان به کسب عنوان قهرمان لیگ برتر ایران برای باشگاه پرسپولیس تهران در سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ و کسب عنوان نایب قهرمان لیگ برتر ایران در باشگاه پاس تهران در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ اشاره کرد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

پژمان جمشیدی جزو هنرمندانی بود که در برنامه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان دعوت شد. او در قسمت پنجاه و چهارم این برنامه تلویزیونی حضور یافت و می توان گفت از یکی از قسمت های جذاب این برنامه تلویزیونی جذاب بود.

پژمان جمشیدی اهل کجاست؟

پژمان جمشیدی در شهر تهران و در تاریخ ۲۰ شهریور سال ۵۶ متولد شده است. اصالت پژمان جمشیدی به روستایی در اطراف کرج باز می گردد و پدر او در تاریخ اول دی سال ۱۳۲۰ در یک خانواده به شدت مذهبی متولد شده است. همچنین مادر پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۵ فوت شده است. پژمان جمشیدی در پست های اینستاگرام خود به دلتنگی برای مادر خود اشاره کرده است و از او یاد می کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. پژمان جمشیدی در چه تاریخی متولد شده‌ است؟

    پژمان جمشیدی در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران متولد شد.

  2. پژمان جمشیدی هم اکنون چند سال دارد؟

    پژمان جمشیدی در حال حاضر ۴۴ ساله می‌باشد.

  3. پژمان جمشیدی از چه سالی فعالیت خود را در ورزش فوتبال آغاز کرد؟

    فعالیت خود را در ورزش فوتبال از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد.

  4. اولین تجربه بازیگری پژمان جمشیدی در کدام سریال بود؟

    اولین تجربه بازیگری پژمان جمشیدی در مجموعه تلویزیونی پژمان در سال ۱۳۹۲ بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید