بیوگرافی مسلم دارابی قهرمان مردان آهنین + ماجرای درگیری و کما رفتن او

این ورزشکار در تاریخ 11 بهمن سال ۱۳۶۰ در کرمانشاه ایران متولد شد. او یکی از بدنساز های ایران می باشد. او از ۱۶ سالگی وارد این حرفه شد و توانست در مدت چهار سال افتخارات زیادی را کسب کند. اگر می خواهید بیوگرافی مسلم دارابی را بدانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

مسلم دارابی کیست؟

مسلم دارابی کیست؟

دارابی بعد از دریافت کمربند مشکی در مسابقات کشوری حضور یافت و در این رشته نیز توانست عنوان های مختلف از مقام اول تا سوم را از آن خود کند.

این ورزشکار فعالیت های ورزشی خود را تحت نظر چه کسی انجام داد؟

او در سال ۱۳۸۵ به دلیل علاقه به رشته قوی ترین مردان داشت فعالیت خودش را تحت نظر علی داداشی و علی اسماعیلی آغاز کرد و توانست مقام های زیادی از جمله مقام قوی ترین مرد سال را به نام خود ثبت کند و شهرت و هواداران زیادی را به خود جذب کند.

قد و وزن این ورزشکار چقدر است؟

جالب است بدانید قد و وزن دارابی بهترین بدنساز در دهه های قبلی تنها ۱۹۸ متر و ۱۴۰ کیلوگرم می باشد.

عکس های مسلم دارابی را در کجا ببینیم؟

عکس های دارابی را در سایت های معتبر جستجو کنید مانند عکس فیگور گیری مسلم دارابی، فیلم درگیری مسلم دارابی، عکس قهرمانی استانداری اردبیل، عکس مرد آهنین دارابی، دارابی در کما، عکس دارابی و همسرش، عکس دارابی و روح الله داداشی، فیلم کشیدن هواپیما توسط دارابی، فیلم نقد علی اسماعیلی در مورد مطلب دارابی و عکس رضا قرایی با مسلم دارابی را در سایت های مختلف مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام مسلم دارابی چیست؟

شما می‌ توانید دارابی را در فضای مجازی و اپلیکیشن‌ های مختلف مانند مسلم دارابی اینستا، یوتیوب مسلم دارابی دنبال کنید. اکانت شخصی دارابی در اینستاگرام ۱۵۲ هزار دنبال کننده ۱۱۸ دنبال شونده و ۴۰۲ پست وجود دارد. او در بیو اینستاگرام خود ذکر کرده است قهرمان مردان آهنین مدیر و موسسه حقوقی عدل آفرینان و کارشناس و مشاور حقوقی ارشد تربیت بدنی می باشد. همچنین در این صفحه عکس های شخصی خود را با هوادارانش به اشتراک می‌ گذارند.

چه حاشیه هایی برای مسلم دارابی به وجود آمد؟

از حاشیه‌ های مسلم دارابی که شامل حرف ‌های او درباره مردان آهنین است که حرف هایش جنجال فراوانی به پا کرد و در مصاحبه‌ ای که با دارابی صورت گرفت او عنوان کرد که عنوان قوی‌ ترین مرد ایران را از اولین بار محراب فاطمی به دست آورد و بعد از چند سال رضا قرایی آن را از آن خود کرد. او اضافه کرد آیتم‌ هایی که در مسابقه این سال وجود داشت مثل هر سال منتخبی از آیتم های جهانی بود. او همچنین بیان کرد؛ با این حساب که سال ‌های گذشته سبک تر به نظر می آمد و با این که تلاش کردم در تمرینات قدرت بدنی آن را افزایش دهم تا به صورت مطلوب جهان برسد. در مجموعه استاندارد های جهانی مسابقه امسال پا نداشت و حتی نسبت مسابقه پارسال که خیلی پایین‌ تر از گذشته بود اما امسال حذف شده بود. در آخر دلیلی که بیان می‌ شد این بود که این مسابقه قرار نبوده این سال برگزار شود.

دور بازو مسلم دارابی چقدر است؟

دور بازو مسلم دارابی چقدر است؟

هنوز خبر و اطلاعات دقیقی در رابطه و با مشخصات بدنی او به دست ما نرسید، اما او توانست قهرمانی در مسابقات قوی ترین مردان ایران به دست آورد مشخص است که از بدن متقارن و خوبی برخوردار است.

مسلم دارابی چه عناوینی کسب کرده است؟

از عناوین و افتخاراتی که به دارابی داده شد. می ‌شود به کسب مقام اول قوی‌ ترین مرد جهان در مسابقات کرمان، کسب مقام دوم مردان آهنی در شهر بم، کسب مقام قهرمانی و سوم پایتخت در سال ۱۳۷۷ و کسب دور نایب قهرمانی مردان آهنین قهرمان جهان و قهرمان مردان آهنین در دو سال پیاپی ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ اشاره کرد.

برنامه تمرینی مسلم دارابی

دارابی جزو بدنسازان معروف می باشد که هم اکنون مربی بدنسازی می باشد و به علت فعالیت در حرفه مربیگری برنامه تمرینات او جزو مواردی است که فقط کسانی که شاگرد او هستند می دانند و تا به الان هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با برنامه تمرینی اش در هیچ سایتی وجود ندارد.

سوالات متداول

  1. این ورزشکار در چه تاریخی متولد شد؟

    مسلم دارابی در تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۳۶۰ متولد شد.

  2. دارابی از چه تاریخی فعالیت خود را در رشته کشتی آغاز کرد؟

    دارابی در سن ۱۶ سالگی وارد ورزش و حرفه کشتی شد.

  3. قد و وزن دارابی چقدر می باشد؟

    قد دارابی ۱۹۸ متر و وزن او ۱۴۰ کیلوگرم می باشد‌.

  4. این ورزشکار متولد شده کدام شهر می باشد؟

    دارابی در استان کرمانشاه متولد شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید