بیوگرافی موسی اسماعیل پور + حواشی او با الناز شاکردوست و تتلو

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بدنساز های ایران معروف در اینستاگرام به نام موسی اسماعیل پور آشنا کنیم. اسماعیل پور به همراه حسن رهنماییان از بدنساز های حرفه ای می باشند که چندین سال به صورت حرفه‌ ای در رشته بدنسازی مشغول شده و تا کنون به عنوان یک بدنسازی حرفه ای مربی افراد مشهور زیادی بوده است.

موسی اسماعیل پور کیست؟

موسی اسماعیل پور کیست؟

طبق آن چه که در بیوگرافی موسی اسماعیل پور آمده است، او مربی، بدنساز های قدیمی، اینفلوئنسر و یک مدل مشهور اینستاگرامی باشد که در سی و یکم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در فریدون کنار مازندران متولد شده است. شغل خانوادگی این اسطوره ورزشی کشاورزی می باشد اما به خاطر علاقه فراوانی که به دنیای ورزش داشت از ۱۵ سالگی به صورت حرفه ای به آموزش رشته کشتی پرداخت و افتخاراتی هم در سطح استانی و ملی کسب کرد. او پس از مدتی به خاطر مصدومیت ناچار شد این رشته را کنار بگذارد.

این ورزشکار در چه حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد؟

این ورزشکار از سال ۸۵ به بعد وارد دنیای بدنسازی شد و با توجه به استعدادی که داشت خیلی زود توانست در این حرفه موفق شود طوری که اسماعیل پور در مسابقات جهانی متعددی در زمینه بدنسازی مدال آفرین بوده است. او در حال حاضر به خاطر اندام زیبایی که دارد به عنوان مدل فعالیت گسترده ای دارد و همواره برای تبلیغات برند های مختلف مورد توجه بوده است.

عکس های موسی اسماعیل پور را در کجا ببینیم؟

عکس های بسیاری از این مربی بدنساز در وب سایت های مختلف و پلتفرم های فضای مجازی منتشر شده است به خصوص در اینستاگرام او که به عنوان مدل هم فعالیت دارد. علاقه مندان به این ورزشکار به نام ایرانی می تواند با جستجوی نام او در این منابع عکس های متعدد او را مشاهده کنند.

علت کناره گیری این ورزشکار از کشتی چه بود؟

این ورزشکار به علت علاقه فراوان خود به حرفه کشتی از نوجوانی در این رشته مشغول به فعالیت شد اما به علت مصدومیت ناچار شد آن را کنار بگذارد.

آدرس پیج اینستاگرام موسی اسماعیل پور چیست؟

آیدی اینستاگرام اسماعیل پور mousaesmaeilpour می باشد و در اینستاگرام فعالیت گسترده ‌ای دارد و به عنوان یک بلاگر ورزشی افراد زیادی دنبال کننده پیج اینستاگرام این ورزشکار هستند. در حال حاضر بیش از 800k دنبال کننده موسی اسماعیل پور اینستا هستند. بیشتر پست های این بلاگر مربوط به فعالیت ها و تمرینات ورزشی و تبلیغات برای برند های متعدد می باشد.

چه حاشیه هایی برای موسی اسماعیل به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای موسی اسماعیل به وجود آمد؟

در رابطه با افراد معروف و بلاگر هایی که در اینستاگرام فعالیت دارند حاشیه ها و شایعات فراوانی مطرح می شود. از جمله حاشیه هایی که در رابطه با اسماعیل پور به وجود آمد؛ مربوط می شود به خواستگاری او از الناز شاکردوست (یکی از بازیگران دهه شصتی ایران) در یک برنامه که پس از آن حاشیه های پیرامون موسی اسماعیل پور و الناز شاکردوست در فضای مجازی و طرفداران این دو مطرح شد.

دور بازو موسی اسماعیل پور چقدر است؟

اسماعیل پور از جمله ورزشکارانی است که همواره با تمرینات ورزشی مناسب و رژیم غذایی سالم بدن ایده آل و فیتنس برای خود ایجاد کرده است؛ حدود ۱۷۰ سانتی متر قد و ۹۰ کیلو گرم وزن دارد و دور بازو او حدوداً ۳۳ سانتی متر می باشد.

موسی چه عناوینی کسب کرده است؟

مهم ترین عناوینی که این ورزشکار در طول فعالیت حرفه ای خود کسب کرده است عبارتند از: قهرمانی مسابقات بدنسازی ایران، قهرمان بدنسازی ABBF، نایب قهرمانی مسابقات بدن سازی جهان و همچنین مسابقات کلاسیک آماتوری اروپا می باشد.

برنامه تمرینی موسی اسماعیل پور

یکی از راه های درآمد اسماعیل پور از طریق مربی گری می باشد او همواره از برنامه تمرینی منظمی برای حفظ اندام خود پیروی می‌ کند و افراد زیادی تحت تعلیم او قرار دارند. شما می توانید با مراجعه به یوتیوب موسی اسماعیل پور یا کانال تلگرام اسماعیل پور تمرینات اسماعیل پور را مشاهده کنید و در صورتی که تمایل دارید از این برنامه‌ های ورزشی در منزل استفاده کنید.

موسی اسماعیل پور از ایران رفت؟

موسی اسماعیل پور از ایران رفت؟

در حال حاضر اسماعیل پور به عنوان مدل و مربی بدنسازی در ایران فعالیت دارد و در حال حاضر در شهر تهران ساکن می باشد. او تا کنون مربیگری افراد معروفی از جمله شجاع خلیل زاده، علی کریمی و امیر تتلو بوده است.

سوالات متداول

  1. این ورزشکار متولد چه سالی است؟

    اسماعیل پور متولد سال ۱۳۶۰ می باشد.

  2. رابطه موسی اسماعیل پور و امیر تتلو چگونه است؟

    اسماعیل پور مدتی مربی ورزشی امیر تتلو بوده است.

  3. عکس های اسماعیل پور و همسرش را از کجا ببینیم؟

    اسماعیل پور در حال حاضر مجرد می باشد و همسری ندارد.

  4. آیا اسماعیل پور مستر المپیا راه یافته است؟

    او با وجود مقام های متعدد جهانی تا به حال موفق به حضور در دین رقابت ها نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید