ماندانا روحی کیست؟ | آشنایی با همسر اول رامبد جوان

ماندانا روحی بازیگر سینما و تلویزیون است و متولد شهر تهران می باشد. او بعد از بازی در چند سریال و فیلم سینمایی، از بازیگری کناره گیری کرد. ماندانا متولد دهه ۶۰ است و در دهه ۸۰ با رامبد جوان، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون آشنا شد و ازدواج کرد اما پس از گذشت مدتی ازدواج آن ها منجر به طلاق و جدایی شد. بعد از طلاق دیگر عکسی از او منتشر نشد و هیچ خبری از وی پخش نشد.

اما رامبد جوان بعد از طلاق از ماندانا، با سحر دولتشاهی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ازدواج کرد که ازدواج آن ها هم دوامی نداشت و بعد مدتی از هم جدا شدند. مدتی بعد از خبر طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی، خبر ازدواج سوم رامبد با نگار جواهریان بازیگر معروف سینما و تلویزیون منتشر و رسانه ای شد. در ادامه شما را با ماندا روحی همسر سابق رامبد جوان بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ماندانا روحی کیست؟

ماندانا روحی کیست؟

ماندانا روحی بازیگر ایرانی، تلویزیون و سینما است که متولد دهه ۶۰ است و در چند سریال و فیلم به ایفای نقش پرداخته است و بعد از آن از بازیگری کناره گیری کرده و دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده است. در سال ۱۳۸۳ در حین بازی در فیلمی با رامبد جوان، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که متولد ۱۳۵۰ است آشنا شد و ازدواج کرد و خطبه عقد شان را جناب آقای سید محمد خاتمی، رییس جمهور سابق ایران خواند اما ازدواج آن ها نیز دوامی نداشت و در سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت، بدون هیچ فرزندی منجر به طلاق و جدایی شد. علت طلاق و جدایی آن ها هیچوقت منتشر نشد و بعد از طلاق از رامبد جوان دیگر عکسی از وی پخش نشد و در حال حاضر هیچ خبری از او نیست.

عکس های ماندانا روحی را در کجا ببینیم؟

بازیگران از جمله افراد سرشناس و معروفی هستند که طرفداران و علاقه مندان بسیاری دارند و بسیاری از این طرفداران، علاقه به دیدن عکس ها و تصاویر بازیگران محبوب خود دارند. برای دیدن عکس های بازیگران معروف و مشهور چندین راه وجود دارد که آسان ترین راه مراجعه به گوگل است. در قسمت جستجو گوگل نام بازیگر دلخواه را وارد کرده و عکس های او را مشاهده می کنید یا با مراجعه به شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوب و … می توان عکس های بازیگران و افراد معروف را تماشا کرد. برای دیدن عکس های ماندانا روحی بازیگر معروف ایرانی هم می توان به گوگل مراجعه کرد اما در حال حاضر ماندانا هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب ندارد و تا کنون هیچ خبری از وی منتشر نشده است.

آدرس پیج اینستاگرام ماندانا روحی چیست؟

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان است که افراد در آن فیلم و عکس به اشتراک می گذارند و برای خود دنبال کننده و فالوور جذب می کنند. افراد در این شبکه اجتماعی فعالیت های گوناگونی چون فعالیت های سیاسی، اجتماعی و تفریحی انجام می دهند و حتی می توانند ایجاد یک کسب و کار پر درآمد کنند. ماندانا روحی بازیگر معروف ایرانی در حال حاضر هیچ فعالیتی در این شبکه اجتماعی ندارد.

یوتیوب هم در میان مردم یک وبگاه پربازدید و محبوب است که در آن فیلم و ویدیو منتشر می کنند و معمولا بازیگران معروف و مشهور برای جذب فالوور و طرفدار در آن عکس و فیلم از خود به اشتراک می گذارند. ماندانا در حال حاضر در این شبکه اجتماعی هم فعالیتی ندارد. کلاب هاوس هم یک شبکه اجتماعی است که در آن گفتگوی صوتی انجام می دهند و صدا به اشتراک می گذارند، که در حال حاضر ماندانا روحی در این شبکه اجتماعی هم نیز فعالیتی ندارد.

ماندانا روحی در دورهمی

ماندانا روحی در دورهمی

ماندانا روحی بازیگر معروف ایرانی است که متولد دهه ۶۰ است و به علت تشابه اسمی وی با ماندانا سوری ممکن است هنگام سرچ در گوگل عکس ها و اطلاعات ماندانا سوری بالا بیاید. ماندانا روحی تا به حال در دورهمی حضور نیافته ولی ماندانا سوری به این برنامه پر بیننده دعوت شده و حضور یافته است. دورهمی برنامه ای تلویزیونی است که سازنده، کارگردان و مجری آن مهران مدیری است و در سال هزار و سیصد و نود و چهار در شبکه نسیم در تلویزیون شروع به پخش شد. این برنامه تلویزیونی بسیار پرطرفدار و پر بیننده است که در آن بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان و افراد سرشناس و معروف را دعوت می کنند.

همسر ماندانا روحی کیست؟

ماندانا روحی بازیگر معروف تلویزیون، سینما و تئاتر است که متولد تهران است. ماندانا در سال ۱۳۸۳ با رامبد جوان، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت این ازدواج منجر به طلاق شد و از هم جدا شدند. بعد از طلاق ماندانا از رامبد، دیگر خبری از ازدواج مجدد او منتشر نشده است.

چه حاشیه هایی برای این فرد به وجود آمد؟

چهره های معروف و سرشناس سینما و تلویزیون مانند ماندانا روحی ممکن است به صورت خواسته یا ناخواسته حاشیه هایی را در طول زندگی شخصی و کاری خود تجربه کنند که این حواشی را گاهی خودشان ایجاد می کنند. البته گاهی شایعات توسط طرفداران و خبرگزاری ها مطرح می شود که سر و صدا به پا می کند. این موضوع به شناخته شدن و شهرت آنان کمک می کند. به همین علت برخی از این بازیگران سرشناس و معروف به طور خود خواسته این حاشیه ها و خبر ها را برای جذب طرفداران خود پخش و ایجاد می کنند؛ تا از این طریق به شهرت و معروفیت بیشتری دست پیدا کنند.

ماندانا روحی بازیگر معروف ایرانی هم از افرادی است که حواشی زیادی از او منتشر شده است. ماجرای طلاق ماندانا از رامبد جوان یک موضوع حاشیه ساز برای هر دو بازیگر بود. ماندانا روحی و رامبد جوان در سال ۱۳۸۳ باهم ازدواج کردند و در طی یک مصاحبه ای اعلام خوشبختی کردند. اما چند ماه بعد از سال ۱۳۸۷ خبر طلاق آنها منتشر و رسانه ای شد که علت طلاق و جدایی آنها هیچوقت معلوم نشد و به صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند. بعد از طلاق، هیچ عکس و خبری از ماندانا پخش نشد و در حال حاضر هم خبری از ازدواج مجدد او منتشر و اعلام نشده است.

علت جدایی ماندانا روحی از رامبد جوان چه بود؟

علت جدایی ماندانا روحی از رامبد جوان چه بود؟

ماندانا روحی بازیگر معروف سینما و تئاتر است که همسر اول رامبد جوان می باشد. در سال ۱۳۸۳ باهم ازدواج کردند و در سال ۱۳۸۷ جدا شدند که علت آن نیز در هیچ رسانه ای منتشر نشد. در حال حاضر خبری از ازدواج دوم ماندانا روحی منتشر نشده است؛ اما رامبد جوان بعد از طلاق از ماندانا، با سحر دولتشاهی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ازدواج کرد که ازدواج آن ها دوامی نداشت و بعد مدتی از هم جدا شدند. مدتی بعد از خبر طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی، خبر ازدواج سوم رامبد با نگار جواهریان بازیگر معروف سینما و تلویزیون منتشر و رسانه ای شد.

آیا او فیلمی بازی کرده است؟

ماندانا روحی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که متولد دهه ۶۰ است و فیلم و سریال هایی را بازی کرده است اما بعد مدتی دیگر در سینما و تلویزیون دیده نشد و فعالیتی در این زمینه انجام نداد.

سوالات متداول

  1. ماندانا روحی کیست؟

    ماندانا روحی بازیگر ایرانی، تلویزیون و سینما است که متولد دهه ۶۰ است و در چند سریال و فیلم بازی کرده است و بعد از آن از بازیگری کناره گیری کرده و در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده است. در سال ۱۳۸۳ در حین بازی در فیلمی با رامبد جوان، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که متولد ۱۳۵۰ است آشنا شد و ازدواج کرد که خطبه عقدشان را جناب آقای سید محمد خاتمی، رییس جمهور سابق ایران خواند اما ازدواج آن ها دوامی نداشت و در سال ۱۳۷۸، بدون هیچ فرزندی منجر به طلاق و جدایی شد.

  2. عکس های ماندانا روحی را در کجا ببینیم؟

    به طور معمول از سلبریتی ها و افراد مشهور عکس های بسیاری در گوگل و شبکه های مجازی موجود می باشد، برای دیدن عکس های ماندانا روحی بازیگر معروف ایرانی هم می توان به گوگل مراجعه کرد اما درحال حاضر ماندانا هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب ندارد و هیچ خبری از وی منتشر نشده است.

  3. چه حاشیه هایی برای این فرد به وجود آمد؟

    ماجرای طلاق ماندانا از رامبد جوان یک موضوع حاشیه ساز برای هر دو بازیگر بود. ماندانا روحی و رامبد جوان در سال ۱۳۸۳ باهم ازدواج کردند و در طی یک مصاحبه ای اعلام خوشبختی کردند. اما چند ماه بعد در سال ۱۳۸۷ خبر طلاق آنها منتشر و رسانه ای شد که علت طلاق و جدایی آنه ا هیچوقت معلوم نشد و به صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند. بعد از طلاق، هیچ عکس و خبری از ماندانا پخش نشد و در حال حاضر هم خبری از ازدواج مجدد او منتشر و اعلام نشده است.

  4. همسر ماندانا روحی کیست؟

    ماندانا روحی بازیگر معروف تلویزیون، سینما و تئاتر است که متولد تهران است. ماندانا در سال ۱۳۸۳ با رامبد جوان، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۷ این ازدواج منجر به طلاق شد و از هم جدا شدند. بعد از طلاق ماندانا از رامبد، دیگر خبری از ازدواج مجدد او منتشر نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید