قهرمانی مطلق آخمات | Akhmat Absolute Championship

قهرمانی مطلق آخمات در سازمانی با همین نام برگزار می شوند. این سازمان نام اصلیش Akhmat Absolute Championship می باشد و امروزه با نام ACA در میان مردم و ورزشکاران معروف است. در گذشته به این سازمان ACB نیز گفته می شد. این سازمان یکی از سازمان های برگزار کننده رویداد های MMA در دنیا است. سازمان رقابت های Akhmat Absolute Championship در کشور روسیه قرار دارد و این بازی ها در مسکو، پایتخت این کشور برگزار می شوند. هر ساله ورزشکاران علاقمند از سراسر دنیا به شهر مسکو می آیند و در شرایط برابر با حریفانشان به مصاف یکدیگر می روند.

امروزه رقابت های mma به عنوان یک شاخه ورزشی جداگانه در میان مردم دنیا شناخته شده است و حتی این ورزش در میان مردم کشور خودمان هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این مسابقات در ایران و بسیاری از کشور ها که عموما آسیایی هستند ممنوعیت دارد و به همین دلیل به طور رسمی از رسانه های اجتماعی و همچنین صدا و سیما هیچ تبلیغی برای آن ها نمی شود. علاقمندان به این شاخه از ورزش های هنر های رزمی می توانند اطلاعات این رقابت ها را از سایت های بین المللی مربوط به آن به دست آورند و خود را برای این مسابقات هیجان انگیز و جهانی آماده کنند. جالب است بدانید در سال گذشته دو فایتر از کشور ایران به کشور روسیه برای این رقابت ها رفته بودند.

  • همچنین شما می توانید بر روی این مسابقات در سایت شرط بندی UFC به بستن شرط و کسب سود بپردازید.
رویداد قهرمانی مطلق آخمات چیست؟

رویداد قهرمانی مطلق آخمات چیست؟

همان طور که اشاره شد کشور روسیه برگزار کننده رقابت های مطلق آخمات در دنیا می باشد. این سازمان رقابت های رشته های کیک بوکسینگ و همچنین جوجیتسو برزیلی را نیز چند سالی است به خوبی برگزار می کند. این سازمان به تازگی در قاره اروپا هم شعبه دیگر خود را ثبت کرده است و در حقیقت اولین سازمان برگزار کننده رقابت های ام ام ای است که دو شعبه بزرگ در دنیا دارد. دلیل ثبت دومین سازمان این رقابت ها به دلیل محبوبیت بالا این مسابقات در میان دیگر رویداد های mma در دنیا می باشد. میربک خاسیف نام موسس این سازمان است.

Mairbek Khasiev یکی از ورزشکاران قدیمی جمهوری چچن بوده است که امروزه تمامی مردم این کشور او را با نام نیک و قهرمانی های بی شمارش می شناسند. سازمان برگزار کننده رقابت های قهرمانی مطلق آخمات از سال 2019 تاسیس شده است و با این که قدمت زیادی ندارد اما توانسته است در همین مدت زمان اندک در میان مردم سر و صدا زیادی به پا کند.

قهرمانی مطلق آخمات چه قوانینی دارد؟

این مسابقات به مانند دیگر مسابقات mma دارای قوانین مخصوص به خود هستند. قوانین بازی های Akhmat Absolute Championship در سایت مخصوص این بازی ها به طور کامل آورده شده است. در سایت های مخصوصی که امروزه برای رقابت های ام ام ای تشکیل شده است به طور کامل به قوانین و مقررات کامل بازی های یو اف سی اشاره شده است. مبارزات یو اف سی 2021 از پر بیننده ترین مسابقات mma در دنیا بود و همین موضوع نشان از محبوبیت این بازی ها در میان مردم دارد. هر ساله ورزشکاران علاقمند و آماده برای حضور در این رقابت ها با ثبت نام در سایت های مربوطه و مطالعه کامل قوانین این رقابت ها در کشور روسیه به مصاف هم می روند.

قهرمان شماره یک قهرمانی مطلق آخمات کیست؟

آزامات کرفوف که به زبان انگلیسی نامش Azamat Kerefov می باشد قهرمان بدون رقیب این بازی ها در دسته وزنی 56 کیلوگرم می باشد. این بازیکن اهل کشور روسیه است و از دوران نوجوانی مشغول بازی های این ورزش بوده است. او به ورزش های هنر های رزمی و همچنین کیک بوکسینگ تسلط بالایی دارد و حتی از مربیان برگزار کننده دوره های آموزشی این بازی ها در کشورش می باشد.

آخرین دوره قهرمانی این بازیکن در ماه فوریه سال 2020 بوده است. این فایتر از بهترین های روسیه و دنیا به حساب می آید و پیش بینی می شود در سال 2022 بسیار درخشان تر از قبل ظاهر شود.

قهرمانان قهرمانی مطلق آخمات کدامند؟

قهرمانان قهرمانی مطلق آخمات کدامند؟

بازی های آخمات در میان مردم سراسر دنیا محبوبیت بالایی دارند. این بازی ها امروزه حتی در ایران هم طرفداران مخصوص به خود را دارند. با مطالعه سایت های مربوط به گزارش این بازی های می توان متوجه شد که ورزشکارانی از کشور ایران نیز هر ساله شانسشان را در این رقابت های مهیج امتحان می کنند. از قهرمانان دوره های گذشته رقابت های آخمات می توان به لیست زیر اشاره کرد.

آزامات کرفوف (Azamat Kerefov)

این بازیکن روسی از بهترین های رنکینگ یو اف سی 2021 و سال های قبل از آن می باشد. کرفوف در دسته وزنی 56 کیلوگرم بازی می کند و بار ها توانسته است که عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ماگومد بیبولاتوف (Magomed Bibulatov)

این قهرمان نیز از بهترین های کشور روسیه است که از دوران نوجوانی در این بازی ها شرکت می کند. او در دسته وزنی 60 کیلوگرم بازی می کند و آخرین قهرمانیش در ماه مارچ سال 2021 رقم خورده است.

ماگومدراسول خاصبولائف (Magomedrasul Khasbulaev)

خاصبولائف از فینالیست های سال 2021 بوده است. این بازیکن روسی نیز در رشته های مختلف ورزشی از نام آوران کشورش بوده است و در طول سال های اخیر در بازی های آخمات بسیار درخشان عمل کرده است.

تونی جانسون (Tony Johnson)

جانسون یکی از فایتر های کشور آمریکا است که در ماه نوامبر سال 2020 توانست قهرمان این رقابت ها لقب گیرد. این فایتر در دسته وزنی سنگین وزن و بالا 120 کیلوگرم بازی می کند.

عکس های قهرمانی مطلق آخمات

عکس های قهرمانی مطلق آخمات

بهترین راه برای دانلود مسابقات mma و همچنین مطالعه خبر های ufc سرچ کردن در موتور جستجو گوگل است. با سرچ کردن در اینترنت می توانید به سایت های مربوطه با این رقابت ها دسترسی داشته باشید. در سایت های زیر نظر سازمان برگزار کننده این بازی کلیه تصاویر بازیکنان هر دوره به همراه مشخصات کامل بازی های برگزار شده آورده شده است. امروزه در بسیاری از این سایت ها این تصاویر به همراه ویدیو های کوتاه شده از این بازی ها منتشر شده است که حتی در بسیاری از این فیلم ها اسم حرکات mma به همراه قوانین mma در این بازی ها به صورت زیرنویس آورده شده است.

راه دیگر دست یابی به تصاویر و ویدیو های مرتبط با این رقابت ها، سرچ کردن در شبکه های مجازی است. امروزه در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و یوتیوب عکس ها و ویدیو های زیادی از این بازی ها منتشر شده اند. با وجود این که انتشار برخی از این ویدیو ها، به دلیل دارا بودن صحنه های خشن، مناسب برای گروه های سنی کودک و نوجوان نمی باشد، با این حال ویدیو های این بازی ها هر روز در حال بازنشر شدن در گروه ها و پیج های مختلف است. بسیاری از ورزشکاران در مصاحبه های خود اعلام کرده اند که از راه دیدن همین ویدیو ها در صفحات مجازی به این مسابقات علاقمند شده اند و شروع به مطالعه قوانین مربوط به آن کرده اند. با سرچ کردن هشتگ های مربوط به این رقابت ها می توانید عکس های زیادی از شرکت کنندگان و رقابت های میان آن ها را در اینستاگرام و یوتیوب پیدا کنید. امروزه برخی از فایتر ها دارای اکانت های آموزشی در یوتیوب هستند و از این راه هم درآمد زایی می کنند.

جوایز قهرمانی مطلق آخمات چیست؟

بهتر است بدانید که جوایز رقابت های mma همیشه به صورت جایزه نقدی به نفرات برتر و به خصوص قهرمان مسابقه تعلق می گیرد. جایزه رقابت های Akhmat Absolute Championship در هر سال متفاوت با سال قبل می باشد. برخلاف برخی دیگر از رویداد های ام ام ای مانند لیگ PFL، رقم این جایزه ثابت نیست و هر سال متغیر است. رقم این جایزه از صد هزار دلار شروع می شود و به یک میلیون دلار هم رسیده است. در سال گذشته رقم جایزه نهایی یک میلیون دلار گزارش شده بود که به نفر برنده تعلق گرفت.

رویداد های mma در کدام کشور ها برگزار شده است؟

تا به امروز تمامی بازی های قهرمانی مطلق آخمات در کشور روسیه برگزار شده اند. شهر مسکو میزبان این مسابقات بوده است. چند سالی است که این سازمان در اروپا هم تاسیس شده است اما تا به امروز هیچ بازی در اروپا برگزار نشده است. پیش بینی می شود در سال 2022 برای اولین بار این بازی ها در کشور های اروپایی نیز برگزار شوند. کشور های فرانسه و ایتالیا شانس بیش تری برای میزبانی این رقابت ها در اروپا را در میان دیگر کشور ها دارند.

سوالات متداول

  1. قهرمانی مطلق آخمات با چه نامی در میان ورزشکاران معروف است؟

    این سازمان نام اصلیش Akhmat Absolute Championship می باشد و امروزه با نام ACA در میان مردم و ورزشکاران معروف است.

  2. سازمان اصلی برگزاری این بازی ها در چه کشوری قرار دارد؟

    سازمان رقابت های Akhmat Absolute Championship در کشور روسیه قرار دارد.

  3. قوانین این بازی ها را در چه منبعی می توان مطالعه کرد؟

    قوانین بازی های Akhmat Absolute Championship در سایت مخصوص این بازی ها به طور کامل آورده شده است.

  4. کدام کشور های اروپایی شانس بیش تری برای میزبانی این مسابقات را دارند؟

    کشور های فرانسه و ایتالیا شانس بیش تری برای میزبانی این رقابت ها در اروپا را در میان دیگر کشور ها دارند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید