لیست تیک تاکرهای ایرانی در سال 2022 + جدید ترین حواشی

اگر تمایل دارید تا در رابطه با تیک تاکرهای ایرانی بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

تیک تاکرهای ایرانی معروف چه افرادی هستند؟

تیک تاکرهای ایرانی معروف چه افرادی هستند؟

این روزها شبکه‌ های مجازی به ویژه تیک تاک باعث شده است تا برخی از افراد با فعالیت‌ هایی که در این شبکه ها انجام می‌ دهند و دابسمش ها و کلیپ هایی که از خود منتشر می‌ کنند، به شهرت و معروفیت زیادی برسند و امروزه به تیک تاکرهای معروف ایرانی تبدیل شده اند. حال در این قسمت قرار است به معرفی مشهور ترین تیک تاکرهای ایرانی بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم، این قسمت از مقاله را از دست ندهید.

پانیذ کرمی یکی از تیک تاکرهای ایرانی

پانیذ که متولد سال 1377 در تهران است یکی از تیک تاکرها و بازیگران اینستاگرامی به شمار می‌ رود که این روزها به شهرت زیادی رسیده است و بیش از 821 کا فالوور در اینستاگرام دارد. او مدتی است که مهاجرت کرده است.

ارسلان کاشی

ارسلان یکی از محبوب ترین تیک تاکرهای ایرانی است که فن پیج های متعددی نیز دارد. او متولد سال 1379 در تهران است. بهتر است که بدانید هم اکنون پیج اصلی او از دسترس خارج شده است و با پیج دومش که بیش از 630 کا فالوور دارد، فعالیت می کند.

دیانا رحیمی

این روزها کمتر کسی است که دیانا رحیمی را نشناسد، او یکی از چهره های معروف اینستاگرام است و متولد سال 1381 در تهران است و در حال حاضر بیش از 2.3 میلیون فالوور دارد.

رضا برزگر

رضا برزگر که با نام مستعار لئو شناخته می‌ شود، متولد سال 1380 است و یکی دیگر از چهره‌ های معروف اینستاگرامی به شمار می رود که این روزها بیش از 1.3 میلیون فالوور دارد.

لئو رضا

یکی دیگر از چهره های اینستاگرامی معروف لئو رضا است که این روزها بیش از 955 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

طوفان کریمی

از دیگر تیک تاکرهای معروف اینستاگرام می توان به طوفان کریمی اشاره کرد که این روزها کلیپ های متعددی را منتشر می‌ کند.

شکیب غلامی

شکیب غلامی که مدتی است عمل تغییر جنسیت انجام داده است، یکی دیگر از چهره‌ های معروف اینستاگرام است که کلیپ های متعددی را در پیج خود منتشر می‌ کند. او متولد اواخر دهه 70 است و این روزها بیش از یک میلیون فالوور دارد.

نیکا فلاحی

این روز ها کمتر کسی است که نیکا فلاحی را نشناسد، پیج اصلی او با 3.5 میلیون فالوور هم اکنون از دسترس خارج شده است و او فعلا با پیج دوم خود که بیش از 1.3 میلیون فالوور دارد، در حال فعالیت است.

امیر روز

امیر روز 21 ساله، یکی دیگر از تیک تاکرهای موفق ایرانی به شمار می‌ رود که در اینستاگرام بیش از 1.3 میلیون فالوور دارد. او دوست پسر نیکا فلاحی نیز می باشد.

نگین فضلی یکی از تیک تاکر های ایرانی

یکی از تیک تاکرهای معروف و قدیمی ایرانی نگین فضلی می باشد که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده است. او در اینستاگرام بیش از 2.1 میلیون فالوور دارد و از دوستان صمیمی رکسانا دنسر و یکی از چهره معروف اینستاگرام می باشد.

سروش نجفی

سروش نجفی یکی از تیک تاکرهای جوان ایرانی به شمار می‌ رود، او با کلیپ هایی که تا به اکنون با نگین فضلی منتشر کرده به شهرت زیادی رسیده است.

طاها بهمنی

طاها بهمنی یکی دیگر از چهره‌ های معروف اینستاگرام است که مدتی قبل عمل تغییر جنسیت انجام داده است و دوست صمیمی شکیب غلامی نیز به شمار می رود.

عسل ایزدیان یکی از تیک تاکر های ایرانی  Read more: https://crash-bandicoot.info/wp-admin/post.php?post=32235&action=edit#ixzz7IrJhMvx2

مبین رعیتی

مبین رعیتی متولد سال 1379 است و یکی دیگر از چهره‌ های معروف اینستاگرام به شمار می رود که در این شبکه بیش از 417 کا فالوور دارد.

رها صادقی

رها صادقی از دیگر تیک تاکرهای معروف اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت گسترده ای در این شبکه انجام می دهد. هم چنین باید افزود که او دوست دختر طاها نیز می باشد.

فریال نیکفر

این روزها فریال توانسته با انتشار دابسمش ها و ویدیو های کوتاه در اینستاگرام به شهرت زیادی برسد و هم اکنون در این شبکه بیش از 395 کا فالوور دارد.

عباس اقدام

از دیگر چهره های معروف اینستاگرام می توان به عباس اقدام اشاره کرد. این روز ها او با دوستی با برخی از تیک تاکرهای معروف ایرانی به شهرت زیادی رسیده است و فالووران زیادی را نیز به دست آورده است.

سارا اسلامی

سارا اسلامی با توجه به این که عکس های جذابی را از خود منتشر می‌ کند، توانسته این روزها به شهرت زیادی برسد و بیش از 550 کا فالوور دارد. هم چنین باید افزود که او دوست دختر عباس نیز می باشد.

عسل ایزدیان یکی از تیک تاکرهای ایرانی

عسل متولد سال 1381 است و یکی از معروف ترین تیک تاکرهای ایرانی به شمار می رود که با توجه به دابسمش ها و ویدیوهای کوتاهی که تا به اکنون از خود منتشر کرده است، به شهرت زیادی رسیده است و هم اکنون بیش از 1.1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

آتوسا حقیقی

آتوسا حقیقی متولد سال 1380 است و دوست دختر امیر محمد یکی از تیک تاکرهای معروف ایرانی می باشد. او نیز در حال حاضر بیش از 733 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

امین طاهری

امین طاهری یکی از تیک تاکرهای نوجوان ایرانی به شمار می رود که با توجه به همکاری هایی که تا به اکنون با برخی از چهره های اینستاگرامی داشته است، توانسته به شهرت زیادی برسد و این روزها بیش از 711 کا فالوور دارد.

فرزانه تیموری

فرزانه تیموری یکی از جدید ترین تیک تاکرهای ایرانی به شمار می‌ رود که تا به اکنون کلیپ های متعددی را در صفحه خود منتشر کرده است و هم اکنون بیش از 102 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

پانیذ اسماعیلی

پانیذ اسماعیلی

پانیذ اسماعیلی که متولد سال 1393 است، این روزها به عنوان بازیگر و مدل اینستاگرام شناخته می شود و در حال حاضر بیش از 2.3 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

بردیا کچیان

بردیا کچیان یکی از تیک تاکرهای ایرانی به شمار می‌ رود که ویدیوهای جالبی را در صفحه خود منتشر می‌ کند. او این روزها بیش از 712 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

مبینا حیدری

از دیگر چهره های معروف اینستاگرام می‌ توان به مبینا حیدری اشاره کرد که این روزها توانسته فالووران زیادی را نیز در اینستاگرام به دست آورد.

علی تستی

علی تستی یکی از بلاگرهای معروف ایرانی به شمار می رود که امروزه بیش از 722 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

آرش استیلاف

آرش استیلاف گوینده و مجری تلویزیون است که این روزها به یکی از چهره های معروف اینستاگرام تبدیل شده است و خارج از کشور فعالیت می کند و امروزه بیش از 926 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

فرید کنزو یکی از تیک تاکرهای ایرانی

فرید کنزو با توجه به کلیپ های جالبی که از خود منتشر می‌ کند، این روزها به شهرت زیادی رسیده است و در اینستاگرام بیش از دو میلیون فالوور دارد.

سپهر صالحی

سپهر صالحی یکی از چهره های معروف اینستاگرام است که ویدیوهای متنوعی را در پیج خود منتشر می‌ کند و به همین دلیل توانسته به شهرت زیادی برسد و بیش از 1.5 میلیون فالوور نیز دارد.

فاطمه تیموری

فاطمه تیموری در ساخت دابسمش و ویدیوهای کوتاه استعداد خوبی دارد و به همین دلیل به شهرت زیادی رسیده و توانسته فالووران زیادی را نیز بدست آورد.

فاطمه گلزار

فاطمه گلزار متولد سال 1382 در شیراز است و هم اکنون فعالیت گسترده ای در اینستاگرام انجام می دهد و بیش از 732 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

شقایق محمودی

شقایق محمودی

شقایق محمودی یکی از با استعداد ترین تیک تاکر های ایرانی به شمار می‌ رود که توانسته با کلیپ های جذابش بیش از 1.5 میلیون فالوور را به دست آورد.

مهراب احمدی

این روزها مهراب احمدی 1.1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، او نیز در ساخت ویدیو تبحر خاصی دارد.

سحر توافی یکی از تیک تاکر های ایرانی

سحر توافی با توجه به استایل و سبک خاصی که دارد، این روزها به شهرت زیادی رسیده و بیش از 492 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

علیرضا سلطانلو

علیرضا سلطانلو مدتی است که فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده است و به دلیل کلیپ های جذابی که از خود منتشر می‌ کند، این روزها به یکی از معروف ترین تیک تاکرهای ایرانی تبدیل شده است.

حسین جوکر

از دیگر چهره های معروف اینستاگرام می توان به حسین جوکر اشاره کرد که این روزها بیش از 154 کا فالوور در اینستاگرام دارد.

بهار رمضانی

بهار رمضانی سبک خاصی دارد و به همین دلیل توانسته مخاطبان زیادی را در اینستاگرام به دست آورد.

مدیسا مظاهری نیا

مدیسا استعداد خوبی در ساخت دابسمش دارد و به همین دلیل توانسته بیش از 855 کا فالوور را در اینستاگرام بدست آورد.

رویا وحدتی

رویا وحدتی در ساخت ویدیوهای کوتاه تبحر خاصی دارد و به همین دلیل امروزه فالووران زیادی را بدست آورده است.

پارمیس شریفی

از دیگر تیک تاکرهای ایرانی می توان به پارمیس شریفی اشاره کرد که توانسته بیش از 804 کا فالوور را به دست آورد.

پریسا پور مشکی

پریسا پور مشکی این روزها بیش از 3.5 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و مدتی است که توانسته تیک آبی اینستاگرام را نیز دست آورد. او یکی از با استعداد ترین تیک تاکرهای ایرانی به شمار می رود.

کدام یک از تیک تاکرهای ایرانی مهاجرت کرده اند؟

کدام یک از تیک تاکرهای ایرانی مهاجرت کرده اند؟

بهتر است که بدانید در ایران برای کراش های تیک تاک ایرانی یک سری قوانین وجود دارد که آن ها باید این قوانین را بدانند و رعایت کنند تا به این گونه با مشکلی مواجه نشوند. حال برخی از تیک تاکرهای ایرانی به دلیل این که بتوانند در حرفه خود پیشرفت کنند، از ایران مهاجرت کردند. جالب است که بدانید اکثر این افراد از ایران به ترکیه مهاجرت کرده اند. حال از معروف ترین تیک تاکرهای ایرانی که مهاجرت کرده اند، می‌ توان به افرادی مانند: نیکا فلاحی، مهدیس حسینی، رکسانا، نگین فضلی، امیر روز، عسل، امیر و پانیذ اشاره کرد.

این موضوع را هم باید افزود که برخی از این تیک تاکرها با توجه به این که از ایران مهاجرت کردند، اما بنا به دلایل و شرایطی که برای آن ها به وجود آمده است، تصمیم گرفتند تا دوباره به ایران بازگردند که از معروف ترین آن ها می توان به محمد روشنفکر و سوگند اشاره کرد.

درآمد تیک تاکرهای ایرانی از کجاست؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می‌ آید، این است که درآمد تیک تاکرهای ایرانی از کجاست؟ در این باره باید بگوییم که این دسته از افراد به لطف شبکه‌ های مجازی به ویژه اینستاگرام توانسته اند، یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند و درآمدزایی کنند. بهتر است که بدانید تیک تاکرهای ایرانی که در اینستاگرام فالووران زیادی دارند، توانسته‌ اند با توجه به تبلیغات و اسپانسرینگ مبالغ هنگفتی را به عنوان درآمد کسب کنند. این موضوع را هم باید افزود که برخی از منابع بیان کردند که تیک تاکرهای ایرانی با توجه به تبلیغات گسترده ای که انجام می‌ دهند، توانسته اند در ماه میلیون ها تومان درآمد کسب کنند.

آدرس پیج اینستاگرام تیک تاکر های ایرانی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب و کاربردی است که این روزها خیلی از افراد در این شبکه فعالیت می‌ کنند. حال این موضوع را هم باید افزود که برخی از کاربران با توجه به فعالیت گسترده‌ ای که در این شبکه انجام می‌ دهند و دابسمش ها و کلیپ هایی که از خود منتشر می‌ کنند، توانسته اند به شهرت زیادی برسند و این روزها از آن ها به عنوان چهره های معروف اینستاگرام و هم چنین تیک تاکرهای ایرانی یاد می‌ شود. حال اگر تمایل دارید تا آدرس پیج اینستاگرام هر کدام از تیک تاکرهای ایرانی را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام تیک تاکر مورد نظر خود را به انگلیسی جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. این موضوع را هم باید افزود که با دنبال کردن پیج هر کدام از آن ها می‌ توانید فیلم و عکس تیک تاکرهای ایرانی را مشاهده نمایید.

حاشیه های تیک تاکر های ایرانی

حاشیه های تیک تاکر های ایرانی

این روزها در پیرامون خیلی از افراد مشهور و سرشناسی که در شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می دهند و توانسته اند فالووران و مخاطبان زیادی را به دست آورند، حاشیه ها و جنجال های متعددی مشاهده می شود که این موضوع شامل تیک تاکرهای ایرانی نیز می باشد. حال از عمده ترین حاشیه هایی که تا به اکنون برای این دسته از افراد به وجود آمده است می توان به موضوعاتی مانند: تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام می‌ دهند، خرید فالووران فیک، دعواهایی که با سایر چهره های معروف داشته اند، روابط شخصیشان، مهاجرت از ایران و غیره اشاره کرد.

عمل های زیبایی تیک تاکر های ایرانی

انجام عمل های زیبایی در ایران بسیار باب و رایج شده است تا جایی که خیلی از جوان های ایرانی برای زیباتر شدن چهره شان عمل زیبایی انجام می‌ دهند که این موضوع شامل اکثر تیک تاکرهای ایرانی نیز می باشد. جالب است که بدانید خیلی از تیک تاکرها برای این که بتوانند چهره جذاب و خاصی داشته باشند و مخاطبان بیشتری جذب کنند عمل های زیبایی مانند عمل لیفت شقیقه و عمل بینی انجام داده اند.

کلیپ های تیک تاکر های ایرانی را در کجا ببینیم؟

اگر تمایل به مشاهده کلیپ ها و ویدیو های تیک تاکر های ایرانی را دارید، پیشنهاد ما این است که به شبکه‌ های مجازی آن ها مانند اینستاگرام و یا یوتیوب مراجعه نمایید. هم چنین با مراجعه به اینترنت هم می‌ توانید کلیپ های متعددی از این دسته از افراد را جستجو و مشاهده نمایید.

کانال تلگرامی تیک تاکر های ایرانی

این روزها اکثر تیک تاکرها در تلگرام یک کانال برای مخاطبان و طرفدارانشان راه اندازی کرده اند و در این کانال ها، کلیپ ها و دابسمش های متعددی از خود را برای مخاطبان خود منتشر کرده اند. حال برای پیدا کردن آدرس کانال تلگرام هر کدام از آن ها می توانید به اینترنت مراجعه نمایید.

خانواده تیک تاکر های ایرانی

جالب است که بدانید این روزها تیک تاکرهای ایرانی به دو دسته تقسیم شده اند، دسته اول افرادی هستند که با خانواده‌ خود نیز دابسمش و کلیپ های جالبی را می‌ سازند و این کلیپ ها را برای مخاطبانشان منتشر می‌ کنند. دسته دیگر از تیک تاکرها افرادی هستند که در رابطه با خانواده خود با مخاطبانشان صحبتی نمی کنند و تا به اکنون عکس و یا کلیپی از خانواده آن ها در شبکه های مجازی منتشر نشده است.

تیک تاکر های ایرانی در چه رده سنی قرار دارند؟

اگر کار های تیک تاکر های ایرانی را دنبال می کنید، قطعا متوجه شده اید که اکثر این تیک تاکرها متولد دهه 70 تا دهه 80 هستند و در رده سنی 17 الی 26 سال قرار دارند.

تبلیغات تیک تاکر های ایرانی

تبلیغات تیک تاکرهای ایرانی

این روزها تیک تاکرهای ایرانی با توجه به تبلیغات گسترده ای که در شبکه های مجازی خود به ویژه اینستاگرام انجام می‌ دهند، توانسته اند یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند و درآمدزایی کنند. حال جالب است که بدانید هر کدام از این تیک تاکرها در طول روز تعدادی تبلیغات در استوری ها و یا پست‌ های خود منتشر می‌ کنند که با توجه به این تبلیغات توانسته اند یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند و درآمدزایی کنند. این روزها اکثر آن ها از طریق شبکه های مجازی و تبلیغاتی که انجام می دهند، توانسته اند به ثروت بسیار زیادی برسند.

این موضوع را هم باید افزود که اکثر این افراد دابسمش ها و کلیپ های متعدد و جذابی را در صفحه خود منتشر می‌ کنند تا به این گونه بتوانند مخاطبان بیشتری را به دست آورند و با توجه به تعداد مخاطبان بالا، تبلیغات بیشتری را بگیرند و این گونه به در‌آمد خود بیفزایند.

کدام یک از تیک تاکرهای ایرانی ازدواج کرده اند؟

این روزها خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی تیک تاکرهای ایرانی بیشتر بدانند. هم چنین سوالی که برای اکثر آن ها به وجود می آید، این است که کدام یک از تیک تاکرهای ایرانی ازدواج کرده اند؟ در این باره باید بگوییم از آن جایی که اکثر تیک تاکرهای ایرانی در دسته نوجوان و جوان قرار گرفته اند، به همین دلیل خیلی از آن ها مجرد هستند و تا به اکنون ازدواج نکرده اند. اما با این حال در میان این تیک تاکرها مدتی قبل خبر نامزدی سارا اسلامی و عباس از چهره های معروف اینستاگرام منتشر شد.

سوالات متداول

  1. معمولا تیک تاکرهای ایرانی در چه رده سنی قرار دارند؟

    اگر به کار های تیک تاکرهای ایرانی علاقه مند هستید و آن ها را دنبال می‌ کنید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اکثر آن ها در رده سنی 17 الی 26 قرار دارند، چرا که آن ها متولد دهه 70 تا دهه 80 هستند.

  2. نیکا فلاحی کیست؟

    امروزه کمتر کسی است که نیکا فلاحی را نشناسد، او یکی از چهره های معروف اینستاگرام است که پیج اصلی او با بیش از 3.5 میلیون فالوور هم اکنون از دسترس خارج شده است و او فعلا با پیج دوم خود که 1.3 میلیون فالوور دارد، در حال فعالیت است.

  3. چگونه می توان کلیپ ها و ویدیو های تیک تاکرهای ایرانی را مشاهده کرد؟

    اگر تمایل به مشاهده ویدیوها و کلیپ های هر کدام از این افراد معروف را دارید، پیشنهاد ما این است که به صفحات مجازی آن ها مانند یوتیوب و اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین با مراجعه به اینترنت نیز می‌ توانید کلیپ های این دسته از افراد را جستجو و مشاهده کنید.

  4. ارسلان کاشی کیست؟

    ارسلان یکی از محبوب ترین چهره های اینستاگرامی است که فن پیج های زیادی نیز دارد. او متولد سال 1379 در تهران است. بهتر است که بدانید هم اکنون پیج اصلی او از دسترس خارج شده است و با پیج دومش که حدود 630 کا فالوور دارد، فعالیت می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید