لیست زیباترین زن های جهان 2022 به همراه بررسی روابط مخفیانه آن ها

در سرتاسر جهان زن های زیبایی وجود دارند که نه تنها از زیبایی ظاهری، بلکه از استعداد و هوش بسیار بالایی برخوردار هستند. این زن ها به عنوان مدل های اینستاگرام، خواننده و بازیگر فعالیت می کنند و از همین رو به شهرت زیادی رسیده اند. در ادامه این مقاله شما را با بیوگرافی زیباترین زن های جهان آشنا می کنیم.

زیباترین زن های جهان چه افرادی می باشند؟

زیباترین زن های جهان چه افرادی می باشند؟

جالب است بدانید هر ساله در سراسر دنیا چندین مسابقه زیبایی برگزار می شود و زنان زیبای دنیا در آن شرکت می کنند. در ادامه زیبا ترین زن های دنیا را برای شما عزیزان مطرح می کنیم. این زنان از کشورهای مختلفی هستند که هر کدام از آن ها زیبایی و ویژگی های زیادی دارند.

مژده جمال زاده

مژده جمال زاده یکی از زیباترین زن های جهان می باشد که بسیار محبوب است. رتبه 30 زیباترین زنان به مژده خواننده اهل افغانستان اختصاص گرفته است. او به همراه خانواده‌ اش در سن 5 سالگی به دلیل جنگ افغانستان به کانادا مهاجرت کرده است.

آلیسیا وایکاندر زیباترین زن های جهان

آلیسیا وایکاندر هنرپیشه 31 ساله یکی از زیباترین زن های جهان اهل سوئد می باشد. ویکاندر سفر خودش در راه هنر را در سن 7 سالگی شروع کرد و در سن 9 سالگی رقص باله را شروع کرد. باید بدانید که رتبه 29 در فهرست زیباترین زنان دنیا به این هنرپیشه اختصاص داده شده است.

ترانه علی دوستی

همان طور که می دانید ترانه علی دوستی یکی از زیباترین و بهترین بازیگران زن در ایران می باشد. وی در سن 15 سالگی با بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم فعالیت بازیگری اش را آغاز کرد. باید بدانید که او در فهرست زیباترین زنان ایران و از بهترین بازیگران زن ایران قرار گرفته است.

نائومی کمبل

یکی از معروف ترین و خوش استایل ترین مدلینگ های انگلیسی کمبل نام دارد که در دهه 80 و 90 به عنوان زیباترین زن های جهان و مدل انتخاب شده است. این مدل 50 ساله به عنوان یکی از سوپر استار ها در کلیپ ها و موزیک ویدئو ها به فعالیت هنری اش ادامه می دهد.

آن کورتیس زیباترین زن های جهان

آن کورتیس ستاره اهل فیلیپین می باشد و یکی از زیباترین زنان دنیا محسوب می شود که نفر 26 زنان زیبای دنیا است. او بازیگری را در اواسط دهه 90 شروع کرد و بزرگ ترین موفقیت او بازی در یک سریال تلویزیونی بوده است.

مانوئلا آرکوری

این زن زیبا دارای زیبایی های خیره کننده و منحصر به فردی می باشد. این ملکه اپرا 43 ساله اهل ایتالیا می باشد و این خواننده اپرا علاوه بر خوانندگی به بازیگری هم می پردازد. هم چنین او در ورزش کاراته نیز فعالیت دارد و دارای کمربند سیاه در این رشته ورزشی است.

راندا روزی

یکی دیگر از زیباترین زن های جهان راندا روزی می باشد و چیزی که برای این بازیگر زن زیبا شهرت زیادی را به دست آورد، مهارت های رزمی در اکتاگون بوده است. او تا امروز در فیلم های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است و موفق به کسب موفقیت های بسیار زیادی شده است.

الیزاوتا بویارسکایا

این بازیگر زن روسی از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می باشد. او در جمع بهترین های جهان قرار گرفته است و در سریال و فیلم های بسیار زیادی نقش آفرینی کرده است. هم چنین او در کنار حرفه بازیگری نیز به کار مدلینگ می‌ پردازد و جزء پر درآمد ترین بازیگران روسی می باشد.

آیشواریا رای

یکی از بازیگران هندی زیبا و به عنوان دختر شایسته در سال 1994 می باشد. لبخند زیبا و چشم‌ های جذاب این بازیگر 44 ساله نظر های زیادی را به خودش جلب کرده است. او در فیلم ها دوم 2، عروس و تعصب، دوداس، پلنگ صورتی 2 و ای دل مشکل بازی کرده است.

کیپ آپتون

کیپ آپتون یکی از مشهورترین و زیباترین شخصیت های صنعت مد می باشد. او دارای لبخندی زیبا و استایلی زیبا می باشد. او به عنوان مدلینگ فعالیت می کند و جزء زیباترین زن های جهان می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. می توانید عکس های او را در سایت های اینترنتی مشاهده کنید.

هیفا وهبی

یکی از خوانندگان زیبا و خوش صدای عربی هیفا می باشد. هیفا وهبی ستاره موسیقی لبنانی کار خود را از 16 سالگی شروع کرد. چهره زیبای او باعث شد که در مقام هشتم زنان زیبا در جهان به دست آورده است. او چهره ای بسیار زیبا و جذابی دارد و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد.

آدریانا لیما زیباترین زن های جهان

آدریانا لیما به عنوان مدل با ویکتوریا سکرت از سال 1999 و میبلین از سال 2033 هم کاری کرده است. هم چنین باید بدانید که او در سن 15 سالگی به عنوان سوپر مدل برزیل دست پیدا کرد. زیبایی آدریانا لیما او را در رده 19 زیباترین زن های جهان قرار داده است.

آماندا سرنی

یکی دیگر از بازیگران زیبا و خوش استایل خارجی آماندا سرنی می باشد که در یوتیوب کلیپ های زیادی را برای تناسب اندام به اشتراک می گذارد. او بسیار مشهور و محبوب است و جزء زیباترین زنان جهان شناخته می شود. می توانید ویدئوهای زیادی را از این هنرمند در یوتیوب مشاهده کنید.

بلیک لایولی

بلیک لایولی، دختر تولید کننده معروف ارنی لایولی و یک بازیگر است. او در فیلم های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است و طرفداران زیادی دارد. او مسیر جدید و حرفه ای را آغاز کرده است و یکی از چهره های جذاب لورال و جزء زیباترین زن های جهان می باشد. او سه فرزند دارد و با رینولدز ازدواج کرده است.

گل گدوت زیباترین زن های جهان

یکی از مدلینگ ها و بازیگران زیبا و خوش استایل اسرائیلی گل گدوت نام دارد که از سال 2004 به عنوان نماینده کشور اسرائیل در مسابقه دوشیزه جهان شرکت کرده است. هم چنین او به مدت دو سال در ارتش اسرائیل به عنوان سرباز خدمت کرده است و جزء زیباترین زن های جهان می باشد.

اشلی گراهام

اشلی گراهام یکی دیگر از زیباترین زن های جهان می باشد که به عنوان مدلینگ فعالیت می کند. هم چنین او بخش زیادی از فعالیت‌ های حرفه‌ ای‌‌ خود را صرف مد، مثبت اندیشی در مورد بدن خود و پذیرش آن کرده است. او بسیار زیبا و خوش استایل می باشد و طرفداران زیادی دارد.

نیکی کریمی

شاید به این فکر کنید که زیباترین زنان جهان به خارج از کشور مربوط هستند، اما باید بدانید که در کشور ایران سلبریتی های زیبا و منحصر به فردی وجود دارند و یکی از آن ها نیکی کریمی می باشد. او در بخش فعالیت‌ های حرفه‌ ای خود جایزه های زیادی در صنعت فیلم ایران کسب کرده است.

جی جی حدید

جی جی حدید از سن 2 سالگی فعالیت خودش را در زمینه مدلینگ شروع کرده است و به عنوان یکی از 50 مدل برتر در سایت مدلز در سال 2014 شناخته شده است. او زیبایی های خیره کننده ای دارد و یکی از خوش استایل ترین مدل های خارجی می باشد که بسیار محبوب است.

اما استون زیباترین زن های جهان

اما استون یکی از بازیگران معروف می باشد که در فیلم مرد عنکبوتی 1 و مرد عنکبوتی 2 بازی کرده است و موفق شده است شهرت بسیار زیادی را به دست آورد. هم چنین او تا به حال نامزد جوایز اسکار گلدون گلوب و بفتا شده است و در سال 2017، وی دارای بیشترین دستمزد در بین بازیگران زن بود.

پیا ورتزباخ

پیا یکی دیگر از زیباترین زن های جهان می باشد. پیا ورتزباخ در سال 2015 برنده جایزه دوشیزه جهان در سال شد. هم چنین او در تعداد زیادی از برنامه‌ های تلویزیونی و فیلم‌ های فیلیپینی بازی کرده است. او بسیار زیبا و خوش استایل می باشد و چهره بسیار خاصی دارد.

الکساندرا داداریو زیباترین زن های جهان

الکساندرا داداریو شماره 10 لیست زنان زیبای جهان بازیگر و مدل آمریکایی زن می باشد. او در فیلم های زیادی بازی کرده است، فیلم‌ هایی چون توقفگاه، پرسی جکسون و دزد صاعقه، پرسی جکسون، دریای هیولاها، گذرگاه، سوگ، سن آندریاس، ماهی مرکب ایفای نقش کرده است.

فخریه اوجن

فخریه اوجن یکی از بازیگران ترک می باشد که زیبایی خاصی دارد. او از چهره های محبوب و مشهور ترکی در صنعت فیلم و سریال های ترکیه می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. او تا امروز در سریال های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا به بازی پرداخته است.

آنجلینا جولی زیباترین زن های جهان

حتما تا امروز نام این بازیگر زیبا به گوشتان خورده است. آنجلینا جولی یکی از زیباترین و خاص ترین بازیگران هالیوودی است. این بانوی زیبا و خوش استایل تا به حال دو مرتبه جایزه اتحادیه بازیگران سینما و چهار مرتبه گلدون گلوب و یک اسکار را برنده شده است.

مارگو رابی زیباترین زن های جهان

مارگو رابی بازیگر زن زیبا و تهیه‌ کننده سینما و تلویزیون اهل استرالیا می باشد. او در فیلم‌ های بسیار زیادی بازی کرده است و این فیلم ها شامل درباره زمان، گرگ وال استریت، تمرکز، افسانه تارزان، جوخه انتحار و من تونیا هستم ایفای نقش کرده‌ است.

دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن مدل و بازیگر بالیوود می‌ باشد. او بزرگترین فرزند پراکاش پادوکن از قهرمانان بدمینتون هند است. هم چنین او خواهر کوچک تری به نام انیشا دارد. عکس های این هنرمند را در سایت های اینترنتی به راحتی مشاهده کنید.

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون یکی از زیباترین هنرپیشه و مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1999 میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌ و در فیلم های زیادی بازی کرده است و این فیلم ها شامل بن و کیت، شبکه اجتماعی، حیوان‌ صفت و ایفای نقش آناستازیا استیل در فیلم پنجاه طیف خاکستری می شود.

اما واتسون

یکی دیگر از زیباترین زن های جهان اما واتسون است که مدل و بازیگر بریتانیایی اهل فرانسه و پاریس است. او توانست با بازی در فیلم زیبای هری پاتر به شهرت برسد. او با بازی در فیلم‌ های هری پاتر موفق به دریافت جایزه‌ های بسیاری شد و حدود 10 میلیون پوند نیز ثروت کسب کرد.

تیلور هیل

تیلور هیل، مدل آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد و جزء زیباترین زن های دنیا است. او بیشتر به خاطر ظاهر معصومانه خود که بدون آرایش زیباتر است شناخته شده است و از زیبا ترین مدل های دنیا شناخته شده است. او طرفداران بسیار زیادی دارد.

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا بازیگر زن اهل هندوستان و از ستاره های بالیوود است که جزء زیباترین زن های جهان می باشد. او در فیلم‌ های بسیار زیادی بازی کرده است که می‌ توان به دان تعقیب دوباره آغاز می‌ شود و دان 2 تعقیب ادامه می‌ یابد و کریش و سریال کوانتیکو اشاره کرد.

بیانسه

بیانسه در هوستون تگزاس به دنیا آمده است. او از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرده است. بیانسه در گروه دستینیز چایلد حواننده اصلی بود که در اواخر دهه 90 شهرت زیادی کسب کرده است. او خواننده، ترانه‌ سرا و هنرپیشه آمریکایی و جزء زیباترین زن های دنیا است.

نینا دوبرو

نینا دوبرو، بازیگر و مدل کانادایی است که به خاطر زیبایی بی عیب و نقصی که دارد توانسته است شهرت بسیار زیادی را به دست آورد. این بازیگر زیبا و جذاب در بلغارستان متولد شده است، اما در کانادا بزرگ شده است. او در فیلم های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است.

امانوئل چریکی

یکی دیگر از بازیگران زیبا و خوش هیکل کانادایی امانوئل چریکی است که طرفداران زیادی دارد. او به خاطر نقش خود در 100 دختر به شهرت رسید که باعث شد نامزد دریافت بهترین بازیگر زن در جوایز برنامه‌ های ویدئویی شود. او از سن 10 سالگی شروع به فعالیت در زمینه بازیگری کرده است.

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا، بازیگر، مدل و تاجر از ایالات متحده آمریکا می باشد. او یکی دیگر از زیباترین زن های جهان می باشد و کار خود را در سن 13 سالگی شروع کرده است. او از زمان شروع کارش نقش‌ های بسیار زیادی را بازی کرده است و در تمامی آن ها موفقیت های زیادی کسب کرده است.

دیانا آگرون

دیانا آگرون یکی از خوانندگان، بازیگران و رقصندگان بلوند و زیبای آمریکایی می باشد. این زن زیبا رقص را از 3 سالگی شروع کرد و برای نقش خود در فیلم من عدد چهار هستم شهرت زیادی را به دست آورده است. او یکی از با استعداد ترین بازیگران زن می باشد.

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی نامی آشنا می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و جزء زیباترین زن های جهان شناخته شده است. مونیکا بلوچی یک بازیگر و مدل ایتالیایی است که کار خودرا از 13 سالگی آغاز کرده است. او در فیلم زیبای مالنا در سال 2000 بازی کرده است.

عکس های زیباترین زن های جهان

عکس های زیباترین زن های جهان

تمامی این زن های زیبا که در لیست ما قرار گرفته اند در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و عکس های زیادی را از خودشان به اشتراک می گذارند. برای دیدن عکس های بیشتر این مدل ها، بازیگران و خوانندگان زیبا می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی آن ها را دنبال کنید.

آدرس پیچ اینستاگرام زیباترین زن های جهان را از کجا پیدا کنیم؟

امروزه تعداد شبکه های اجتماعی بسیار زیاد شده است و یکی از شبکه های اجتماعی محبوب اینستاگرام می باشد. همان طور که می دانید افراد بسیار زیادی و تمامی سلبریتی ها در اینستاگرام فعالیت می کنند و عکس و فیلم های زیادی را از خودشان به اشتراک می گذارند. تمامی این هنرمندان و زیباترین زن های جهان در اینستاگرام فعالیت دارند و عکس و فیلم های زیادی را از خودشان به اشتراک می گذارند.

زیباترین زنان جهان اهل کدام کشورند؟

زیباترین زنان جهان اهل کدام کشورند؟

همان طور که در این مقاله مطرح کردیم، زیباترین زن های جهان اهل کشور های مختلفی هستند، برخی از آن ها در ایران و برخی دیگر در آمریکا و هند می باشند. جالب است بدانید در کشور ایران بازیگران زن بسیار زیبایی در لیست زیباترین زن های دنیا قرار گرفته اند.

زیباترین زنان ایران اهل کجا هستند؟

در بین بازیگران زن ایرانی افرادی هستند که در لیست زیباترین زنان جهان قرار گرفته اند و آن ها در شهر تهران زندگی می کنند، البته جالب است بدانید مهناز افشار یکی دیگر از این بازیگران زیبا است که در چند سال اخیر برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

کدام کشور ها زیباترین زن های جهان را دارند؟

کدام کشور ها زیباترین زن های جهان را دارند؟

در کشور آمریکا، هند و روسیه زیباترین زن های جهان را دارد. اکثر زن های زیبا در جهان که در این مقاله برای شما مطرح کردیم در کشور آمریکا، هند، روسیه و حتی ایران متولد شده اند. اما اگر می خواهید بدانید که کدام کشور زیباترین زن ها را دارد، باید بگوییم که آمریکا زیباترین زن ها را دارد.

زیباترین زن های جهان عمل های زیبایی انجام داده اند؟

شاید زمانی که عکس های بازیگران و زنان زیبای جهان را مشاهده کنید به این فکر کنید که آن ها از عمل های زیبایی مختلف استفاده کرده اند، اما باید بدانید که بسیاری از آن ها مانند آنجلینا جولی از هیچ نوع عملی استفاده نکرده است. آن ها زیبایی خدادادی دارند و برخی از آن ها ازبوتاکس استفاده می کنند.

زیباترین زن های جهان بدون آرایش

زیباترین زن های جهان بدون آرایش

در سایت های اینترنتی و در شبکه های اجتماعی عکس های بسیار زیادی از زیباترین زن های جهان قابل مشاهده می باشد. باید در نظر داشته باشید که این زن ها بر طبق آرایش نداشتن به عنوان زن های زیبا انتخاب شده اند و آرایش در آن ها تاثیر گذار نمی باشد. اگر دقت کنید زیبا ترین بازیگران زن ایرانی هم از آرایش های زیادی استفاده نمی کنند.

برای مثال مارگو رابی یکی از زیباترین زن های جهان می باشد که در یکی از مصاحبه هایش گفته است از آرایش زیاد و غلیظ لذت نمی برد و همیشه علاقه زیادی به نچرال بودن داشته است. اگر دقت داشته باشید او در بیشتر اوقات از آرایش های کم استفاده می کند.

پر حاشیه ترین زیباترین زن های جهان

همان طور که می دانید همیشه برای افراد مشهور، بازیگران و خوانندگان خارجی و ایرانی حواشی و شایعات بسیار زیادی به وجود می آید که برخی از این حواشی برای آن ها دردسر ساز می شود. حواشی در بین بازیگران هالیوودی بسیار زیاد است که برخی از آن ها صلاحیت دارد و برخی از آن ها فقط شایعات است.

خوش قیافه ترین دختران هالیوود

خوش قیافه ترین دختران هالیوود

در هالیوود بازیگران مرد و زن بسیار زیادی وجود دارد که بسیاری از آن ها از زیبایی و استایل بسیار زیبایی برخورددار می باشند. پنه لوپه کروز، آنجلینا جولی، کیت بلانشت، جنیفر انیستون، شریل آن کول، کریستین استوارت و… جزء بهترین های هالیوود می باشند.

زیباترین زن اهل روسیه چه کسی است؟

کشور روسیه یکی از کشورهایی است که زیباترین زن ها را دارد. باید بدانید نفر اول لست زنان زیبا در روسیه آنا کورنیکوا می باشد، ناتالیا وودیانوا، ماریا شاراپوا، آلینا کابائوا، گلوکوزا، آلا بوریونا پوگاچوا، ویکتوریا بونیا و… جزء بهترین های کشور روسیه هستند.

سوالات متداول زیباترین زن های جهان

  1. خانه های زیباترین زن های جهان چگونه است؟

    همان طور که در این مقاله مطرح کردیم زیباترین زن های جهان بازیگر، مدلینگ و یا خواننده می باشند. آن ها نه تنها جزء زیباترین زن های جهان، بلکه جزء پر درآمد ترین زنان جهان هستند و خانه های بسیار زیبا و لوکسی دارند. برای مثال هیفا خواننده عرب است که خانه بسیار زیبا و لوکسی دارد که می توانید عکس های آن را در اینترنت مشاهده کنید.

  2. کدام یک از زیباترین زن های جهان طلاق داشته اند؟

    بسیاری از زیباترین زن های جهان تا به امروز زندگی ناموفق داشته اند، برای مثال آنجلینا جولی با برد پیت بازیگر خوش تیپ هالیوود ازدواج کرده بود و بعد از گذشت زمان از هم طلاق گرفتند. هم چنین بسیاری از زیباترین زنان ایرانی هم زندگی های ناموفقی داشته اند. شما می توانید اطلاعات بیشتر از طلاق آن ها را در اینترنت مشاهده کنید.

  3. کدام یک از بازیگران ترک جزء زیباترین زن های جهان می باشد؟

    کشور ترکیه یکی دیگر از کشورهایی است که دارای بازیگران و خوانندگان زیبایی می باشد. یکی از آن ها مریم اوزرلی می باشد که جزء زیباترین و بهترین بازیگران ترک می باشد که در سریال مشهور حریم سلطان ایفای نقش کرده است. او کار هنری خودش را در سال 2000 تا 2003 در استودیوی فرس شروع کرده است.

  4. آیا زیباترین زن های جهان شامل استرالیا هم می شود؟

    استرالیا یکی دیگر از کشورهایی است که زیباترین زن ها را دارد. زیبایی آن‌ ها محصول مهاجران مختلفی از سراسر دنیا می باشد. آن‌ ها عاشق مد هستند و همیشه به ظاهرشان توجه دارند. هم چنین به شدت خوش‌ مشرب، اجتماعی و سرگرم کننده هستند. می توانید عکس های زیباترین زنان استرالیا را در اینترنت مشاهده کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید