قوانین ریز در پوکر + آموزش پیدا کردن بهترین زمان برای این تکنیک

ریز در پوکر عملی است که در جریان این بازی انجام می شود و شما آن را در حالت های مختلف استفاده می کنید. در واقع شما اگر می خواهید پوکر بازی کنید لازم است که علاوه بر آموزش بازی پوکر نسبت به تمامی این اصول و شرایط واقف باشید تا بتوانید فعالیتی موفق در این زمینه را برای خود به ثبت رسانید.

ریز در پوکر چیست

ریز در پوکر چیست

قبل از اینکه وارد بازی پوکر شوید حتما آموزش های تخصصی این بازی را دنبال کنید تا از تمامی اصول این بازی مطلع شوید و بتوانید از آن ها به درستی استفاده کنید. افرادی که این موضوع را تا کنون نادیده گرفته اند هنوز با خود این سوال که ریز در پوکر چیست را دارند. در واقع شما با این تکنیک مقدار پات را افزایش می دهید که این فرایند را تمامی بازیکنان در هنگام شرط بندی در پوکر انجام می دهند و فرقی نمی کند که دست خوبی داشته باشید؛ یا دست بدی در اختیار داشته باشند.

چه زمانی در پوکر ریز دهیم؟

زمانی که در دست خود دو کارت مشابه دارید برای مثال دو پادشاه و در پوکر هولدم با میز 5 نفره هستید لازم است که این تکنیک را انجام دهید تا بازیکنان با دست ضعیف وارد بازی نشوند و با افراد کمتری رقابت می کنید که شانس شما را در برد افزایش می دهد. زمانی که 3 کارت روی زمین آمده است و شما استریت بوده اید می توانید به ریز دادن فکر کنید؛ زیرا که در این حالت افراد ریسک نکرده و بازی را ادامه نمی دهند که شما به این صورت شانس بالاتری برای برد دارید.

چه زمانی ریز در پوکر اشتباه است؟

سبک بازیکنان مقابل خود را در نظر بگیرید که اگر سبکی هجومی دارند و شما هم بخواهید هجومی بازی کنید؛ آنگاه شانس برد شما یکسان با رقیب خواهد بود که این موضوع اصلا خوب نیست. بنابراین در این زمینه بهتر است که فولد بدهید تا دست خوبی برای رقابت داشته باشید.

فرق بین ریز دادن و فولد دادن در پوکر

در ریز شما اقدام به افزایش پات با چیپ پوکر های خود می کنید؛ اما در فولد شما دست خود را به دلیل ضعیف بودن می اندازید.

انجام این تکنیک در تورنمنت ها توصیه می شود؟

انجام این تکنیک در تورنمنت ها توصیه می شود؟

شما برای بازی در تورنمنت پوکر باید استراتژی هایی را در نظر بگیرید که ریز دادن در بهترین موقعیت انجام شود و بتوانید سود بالایی را کسب کنید.

سوالات متداول

  1. آیا ریز دادن در پوکر در همه سبک ها وجود دارد؟

    بله شما در هر سبک از بازی پوکر باید در زمان درست اقدام به ریز دادن کنید.

  2. آیا با ریز دادن به سود خود می افزاییم؟

    اگر دست خوبی داشته باشید می توانید سود خوبی را با ریز دادن بدست آورید.

  3. آیا ریز دادن یک تکنیک خاص بوده؟

    خیر این موضوع تنها یک فرایندی است که در بازی پوکر باید توسط بازیکنان در بهترین زمان انجام شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید