بیوگرافی بهنام بانی + لیست کنسرت های کیش و ترکیه او در سال 1401

بهنام بانی از خوانندگان ایرانی است که چند سالی در عرصه موسیقی پاپ بسیار دیده و شنیده شده است و طرفداران زیادی را جذب خود او شده اند. وی به جز خوانندگی پیشینه خوبی هم در زمینه آهنگ سازی دارند، بهنام بانی فارق التحصیل رشته مهندسی عمران می باشد که البته در کنار تحصیل همیشه هنر و موسیقی را دنبال کرده است، ساز های مورد علاقه او گیتار و پیانو می باشد.

نا گفته نماند که بهنام بانی اخیرا هنر خود را در عرصه سینما به نمایش گذاشت و با استقبال زیادی هم همراه بود، در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درمورد این خواننده مهربان و خوش صدا در اختیارتان قرار دهیم.

بهنام بانی کیست؟

بهنام بانی کیست؟

برای پاسخ به این سوال باید به بیوگرافی بهنام بانی یکی از خوانندگان پاپ ایرانی بپردازیم. بهنام بانی متولد یازده آذر ماه سال ۱۳۶۶ می باشد، وی در دامغان به دنیا آمده است. فرزند کوچک خانواده است و تنها یک خواهر بزرگ تر دارد. از همان دوران کودکی علاقه او به موسیقی و آواز مشخص بود، در ده سالگی قاری قرآن بود و از طرفی تمام دوران کودکی خود را نزد پدرش آموزش موسیقی دید چرا که پدر او نوازنده آکاردئون است و علاقه بهنام به موسیقی و ساز ریشه خانوادگی دارد.

بهنام بانی، در دوران دانشجویی هم دست از علاقه خود نکشید و هم چنان موسیقی را دنبال کرد. آهنگ هایی چون خوابتو دیدم، جان جان، صد سال، دل کارش اینه و غیره از جمله آهنگ های این خواننده خوش صدا می باشد. معروفیت بهنام به این آسانی ها نبود وی از سال ۱۳۸۵ هم زمان با شرکت در دانشگاه شهر شاهرود با گروه روژان آشنا شد و این تا حدودی استارت کار این خواننده بود، وی تلاش زیادی برای هدف خود کرد و البته که به خواسته خود رسید.

عکس های بهنام بانی را در کجا ببینیم؟

علاقه بهنام بانی تنها به خوانندگی و ساز و آواز ختم نمی شود بلکه او علاقه زیادی به بازیگری و عکاسی دارد و به همین دلیل عکس های زیادی از او موجود می باشد. برای مشاهده عکس های بهنام بانی می توان به سایت های مختلف مراجعه کرد و یا با یک سرچ ساده در گوگل لیست کاملی از عکس های وی را در اختیار داشت، هم چنین روزانه عکس هایی به صورت استوری و پست در اینستاگرام وی منتشر می شود که از این طریق ارتباط نزدیکی با مخاطبان و طرفداران خود برقرار می کند. برای مشاهده ویدئو کلیپ های بهنام بانی نیز می توان از طریق یوتیوب اقدام کرد.

برترین آهنگ های بهنام بانی کدام اند؟

برترین آهنگ های بهنام بانی کدام اند؟

بهنام بانی در رزومه خود آهنگ های بسیاری دارد که برخی از آن ها بسیار پرطرفدار و مخاطب است، از اولین آهنگ او که یک شبه ره صد سال رو رفت تا موزیک های مربوط به تیتراژ سریال ها می باشد. آهنگ هایی که اکثره ایرانی ها در همه جای دنیا با آن ها خاطره دارند، وی بالغ بر سی ترک منتشر کرده است که در این قسمت به بررسی پنج مورد از آن ها خواهیم پرداخت:

موزیک زخم کاری

این موزیک یکی از پر مخاطب ترین موزیک های بهنام بانی می باشد که مربوط به سریال جذاب زخم کاری می باشد، اجرای بسیار زیبا این موزیک در کنار چنین سریال قدرتمندی باعث بیشتر شنیده شدن او شد.

موزیک قرص قمر

از سری موزیک های شاد و پر طرفدار بهنام بانی می توان به قرص قمر ۱ و قرص قمر ۲ اشاره کرد که در رده خود بسیار پر بازدید و پر طرفدار می باشد.

موزیک ماه عسل

یکی از موزیک های عاشقانه و معنوی بهنام بانی موزیک ماه عسل می باشد که در رمضان سال ۱۳۹۷ در برنامه ماه عسل احسان علیخانی اجرا شد، این موزیک جزو شاهکارهای بهنام بانی می باشد.

موزیک جان جان

موزیک جان جان از آن دسته موزیک های شاد بهنام بانی بود که در عرصه موسیقی پاپ سر و صدای زیادی راه انداخت و تا مدت ها بعد از انتشارش همه جا شنیده می شد.

موزیک وسط این خیابونا

معمولا موزیک های غمگین انگشت شماری توسط بهنام بانی خوانده می شود؛ اما موزیک وسط این خیابونا یک موزیک عاشقانه غمگین است که بسیار از طرف هواداران حمایت شد و بازدید خوبی هم داشت.

چه حاشیه هایی برای این خواننده به وجود آمده؟

چه حاشیه هایی برای این خواننده به وجود آمده؟

از سری شایعاتی که ممکن است برای هر خواننده جوان وجود داشته باشد عکس های با خانواده و طرفداران می باشد. چندی پیش بعد از اجرای کنسرت عکسی از بهنام بانی در کنار خانمی منتشر شد که حواشی به دنبال داشت مبنی بر اینکه او ازدواج کرده است. اما در واقع این خانم خواهر بهنام بانی هستند.

از دیگر حواشی مربوط به این خواننده بحث مهاجرت است، اخیرا شایعاتی فضای مجازی را پر کرد که بهنام بانی قصد مهاجرت از ایران را دارد، در ابتدا وی هیچ توضیحی نداد اما بعد از بالا گرفتن اخبار و شایعات توضیح داد که هیچ کدام از این موضوعات صحت ندارد و مهاجرتی در کار نیست.

از دیگر حواشی شایعات بعد از گل بهنام بانی می باشد، چندی پیش در دیدار اهالی موسیقی، بهنام بانی، علی لهراسبی و علی عبدلمکی و غیره مسابقه فوتبالی به راه انداختند که بهنام به تیم مقابل گل زد و به گفته خودش این اتفاق جزو تجربه های جدید او بود چرا که او قبل از این زیاد در مسابقات فوتبال شرکت نداشته است.

آیا تا به حال مصاحبه ای با بهنام بانی انجام شده است؟

تا کنون بالغ بر ۱۰ مصاحبه با این خواننده محبوب شده است، صدای زیبا و اخلاق مهربان این خواننده مخاطبان و طرفداران زیادی را برای او به همراه داشته است. به همین طریق حتی بارها به برنامه های تلویزیونی هم دعوت شده است و آن قسمت از برنامه که بهنام بانی در آن حضور داشت پر بازدید ترین بود. بهنام بانی کاملا متواضع و آرام به تمام سوال های مخاطبان پاسخ می دهد و همیشه روحیه شوخ طبعیه او مصاحبه و برنامه را جذاب تر می کند.

وی در مصاحبه های خود از دوران کودکی می گوید که چگونه از همان ابتدا به پدر خود وقتی آکاردئون می نواخته چشم می دوخته و لذت می برد، از قرائت قرآن سر صف می گوید. وی در مصاحبه ای گفته است هنگامی که به دانشگاه رفتم و تا حدودی موسیقی را جدی تر دنبال می کردم هیچ گاه در تصورم نبود که به این سرعت به هدفم برسم اما خدا واقعا کمکم کرد و رسیدم به بزرگ ترین آرزو زندگیم.

در مصاحبه ای از او در مورد مسائل عاطفی پرسیدند که آیا ازدواج کرده است و یا با شخص خاصی در رابطه می باشد؟ او جواب داد خیر من تا کنون ازدواج نکردم، عاشق شدم اما مربوط به گذشته من است و موزیک های من مخاطب خاصی ندارند و می شود گفت در واقع مردم مخاطب واقعی موزیک های من هستند. اکنون با کسی در رابطه نیستم، در رابطه با ازدواج هنوز بهش فکر نکردم اما ممکن است چهار یا پنج سال دیگر بهش فکر کنم البته اگر آدم زندگی خودم رو پیدا کنم.

این خواننده در چه شهرهایی کنسرت برگزار کرده است؟

اولین کنسرت بهنام بانی در تهران، برج میلاد برگزار شد که با استقبال بی نظیری از سمت طرفداران مواجه شد. وی به سرعت ارتباط صمیمی و راحتی با مردم بر قرار کرد، ترک های مختلفی برای آن ها اجرا کرد، شوخی خنده هم جزو بایدهای کنسرت او می باشد.

در ادامه وقتی مردم را می دید که از او استقبال می کنند با صدای بلند گفت می دونستید سیزده سال برای جایی که الان هستم تلاش کردم؟ تلاش کردم و حالا خدا رو شاکرم، بعد از آن کنسرت های زیادی در شهرهای مختلف اعم از کیش، تهران، شیراز، اصفهان و اکثر شهرهای ایران اجرا کرد. که البته بیشترین تعداد این کنسرت ها در کیش و تهران بود است.

آدرس پیج اینستاگرام بهنام بانی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام بهنام بانی چیست؟

مانند دیگر خواننده های معروف بهنام بانی نیز پیج اینستاگرام خود را دارد که از طریق این پیج با مخاطبان خود در ارتباط می باشد. پیج اینستاگرام بهنام بانی Behnambani می باشد. تعداد دنبال کننده های او دو میلیون و نهصد هزار نفر می باشد. پیج او تا کنون نود پست دارد که همه آن ها مربوط به موزیک ها او می باشد. تاریخ و مکان کنسرت ها او و آخرین اخبار مربوط به این خواننده در پیج اینستاگرامش منتشر می شود، هم چنین او روزانه استوری و پست هایی از خود در اینستاگرام منتشر می کند که باعث نزدیکی با طرفدارانش می شود. البته اخیرا به جز پست های مربوط به موزیک پستی هم منتشر کرد که مربوط فیلم گشت ارشاد ۳ بود و این خبر می داد از هنرهای دیگر این خواننده محبوب، هنگام اجرای کنسرت ها گاهی به صورت لایو قسمت هایی از کنسرت منتشر می شود تا کسانی که حضور ندارند هم شاهد کنسرت باشند.

برای دانلود آهنگ های بهنام بانی چه کاری باید انجام دهیم؟

امروزه برای دانلود آهنگ های مختلف اعم از مجاز با غیره مجاز راه ها و روش های مختلفی وجود دارد. برای دانلود تمام موزیک های بهنام بانی هم می توان از طریق سایت های مختلف و یا سرچ گوگل تحت عنوان فول آلبوم بهنام بانی و یا به صورت تک آهنگ دانلود کرد. هم چنین در رادیو جوان و دیگر اپلیکیشن ها تمام موزیک های این خواننده موجود می باشد.

از دیگر اپلیکیشن هایی که این خواننده از آن استفاده می کند ساند کلود می باشد. هم چنین برای مشاهده ویدئو کلیپ های او می توان به یوتیوب مراجعه کرد. یوتیوب بهنام بانی جدای از ویدئو کلیپ هایش محتوای دیگری هم دارد که بازدید خوبی هم از سمت طرفدارانش به همراه دارد.

همسر بهنام بانی کیست؟

بهنام بانی در اوایل شروع حرفه موسیقی رابطه عاطفی با خانمی داشت که البته به دلایلی گفته شده این رابطه تمام و منجر به ازدواج نشد. دلایلی که حتی خود بهنام تا به حال چیزی درموردش نگفته است، در ادامه شایعاتی برای این خواننده به وجود آمد. هنگامی که عکسی از او در کنار خواهرش منتشر شد حواشی اوج گرفت عده ای اخبار را طوری مدیریت کردند که وی ازدواج کرده است. عده ای نیز گفتند که دوست دختر بهنام بانی است اما بعد از مدتی همه متوجه شدند که ایشان در کنار خواهر خود عکس انداخته اند و خبری از همسر و یا دوست دختر نیست.

بهنام بانی بارها در مصاحبه های خود گفته است که با کسی رابطه عاشقانه ای ندارد و به هیچ عنوان قصد ازدواج ندارد. متاسفانه این نوع حواشی همیشه برای خواننده ها و بازیگران بود است به خصوص که مجرد هم باشند که این خود نوعی تجاوز به حریم خصوصی این افراد می باشد. اما به هر حال بهنام بانی به طور کامل به این سوال ها و حواشی پاسخ داد است.

درآمد این خواننده از کجاست؟

هر بار که از خواننده ها، بازیگران و دیگر افراد معروف در رابطه با درآمد و حقوقشان سوالی پرسیده می شود جواب درست و حسابی نمی دهند و کاملا مشخص می باشد که علاقه ای به آشکار کردن این موضوع ندارند. اما چیزی که از بهنام بانی در دسترس است این می باشد که درآمد این خواننده اکثرا موزیک ها و برگزاری کنسرت هایش به دست می آید. اما گفته شده است که وی در تهران رستورانی برای خود دارد که البته موقعیت مکانی بسیار خوب و مشتری زیادی هم دارد.

به جز این دو مورد اطلاعات دیگری از شغل و درآمد این خواننده موجود نیست، البته افراد معروف معمولا به جز حرفه اصلی خود فعالیت های زیادی در زمینه های مختلف برای کسب درآمد دارند که شاید لازم ندانند که همه را خاطر نشان کنند. البته از دیگر راه های درآمدی این خواننده می شود تبلیغاتی که در اینستاگرام و رسانه ها می کند اشاره کرد که البته تعداد این تبلیغات بسیار محدود است.

بهنام بانی در عرصه ورزش

بهنام بانی در عرصه ورزش

بهنام بانی در ابتدای کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشته است اما معمولا به دلیل وزن زیاد و گذراندن وقت برای موسیقی هیچ گاه نتوانسته زیاد فوتبال بازی کند؛ چه برسد که به طور حرفه ای دنبال کند و همان گل مسابقات در دیدار هنرمندان جزو اولین تجربه های او می باشد.

بهنام بانی بر خلاف ظاهرش معتقد است که خواننده در کنار صدای زیبا حتما باید هیکل زیبا و آرتیستی داشته باشد و همین باعث شد با ورزش و رژیم غذایی مناسب در مدت زمان کم وزن زیادی کم کند. اما این بار هم این قضیه را جدی دنبال نکرد. بهنام می گوید ورزش کردن ماننده رویایی است که به آن علاقه دارم اما هنوز نتوانستم آن را محقق کنم اما انتخاب یک ورزش مناسب و تداوم در آن جزو برنامه های من است.

ایده سبیل بهنام بانی از کجا آمده است؟

وی می گوید ایده سبیل های من از تولد خواهرم شروع شد، قضیه از این قرار بود که من میخواستم برای تولد او بسیار شیک و متفاوت باشم و به پیشنهاد یکی از دوستانم این مدل سبیل را انتخاب کردم و تا کنون هم تغییر نکرد است. یادم است در کیش برای غواصی رفتم زیر آب و مربی در طول غواصی به سبیل هام اشاره می کرد وقتی آمدیم بالا از او پرسیدم، خندید گفت سبیلات حتی زیر آب هم به همین شکل است؛ حتما مصنوعیه، این سبیل ها همیشه برای من چالش بوده، حتی بعد از معروفیتم افراد زیادی عاشق سبیل های من شدن و عده ای هم مسخره می کردند.

بهنام بانی در عرصه بازیگری

بهنام بانی علاقه زیادی به بازیگری دارد و بارها در برنامه های مختلف اعم از برنامه دوره همی مهران مدیری این علاقه خود را مطرح کرد. حتی در همان برنامه مهران مدیری از وی تست بازیگری گرفت و آن شب یکی از بهترین برنامه های دوره همی بود. بعد از آن در سال ۱۳۹۹ به دعوت محسن تنابنده در یک قسمت از سریال پایتخت ایفا نقش کرد. سپس در سال ۱۴۰۰ با اکران فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ بهنام بانی به روی پرده سینما هم آمد و بازی بسیار خوب و عالی داشت، فروش این فیلم به دو برابر قسمت های قبلی خود رسید و بهنام بانی نشان داد که به جز خوانندگی هنر دیگری هم دارد.

گروه موسیقی روژان

بهنام بانی هنگامی که در شاهرود دوران دانشگاه خود را می گذراند با گروهی به نام روژان آشنا شد و مهدی یغمایی دوس او نیز در این گروه بود. بهنام بانی در سن بیست سالگی وارد این گروه شد و حضورش در بین آن ها باعث شد که موسیقی و خوانندگی را جدی بگیرد و بیشتر برای هدف خود تلاش کند و بلاخره با موزیک عاشقم کرده به اوج شهرت خود رسید.

داستان آشنایی بهنام بانی و حامد برادران

داستان آشنایی بهنام بانی و حامد برادران

بهنام بانی توسط یکی از دوستانش به حامد برادران معرفی می شود و به دفتر وی مراجعه می کند حامد برادران هم بعد از شنیدن صدای دلنشین او تصمیم به همکاری می گیرد و مدیر هنری برنامه های او و آهنگ ساز و تنظیم کننده آهنگ هایش است. حامد برادران خود نیز خواننده، آهنگ ساز، تهیه کننده و تنظیم کننده موسیقی مطرح و از دوستان صمیمی بهنام بانی می باشد.

صحبت هایی از بهنام بانی در ارتباط با خوانندگی و طرفدارانش

او می گوید تنها معروفیت مهم نیست، چه بسا امروز افراد زیادی هستند که در فضاهای مجازی معروف هستند اما آیا محبوبیتی هم در کار است؟ فردی که تنها معروف می شود برای مدت کوتاهی در خاطر مردم می ماند و بعد از یک بار شنیدن موزیک او همه چی تمام می شود.

اما اگر محبوب باشید احتمال این که بعد از پنج سال دوباره موزیک شما شنیده شود زیاد است، تمام افرادی که هنوز بعد از گذشته سال ها در خاطر طرفدارانشان هستند؛ تنها به دلیل معروفیت و صدایشان نیست بلکه محبوبیت آن ها باعث جاودان بودن صدای آن ها شده است.

جدای از تمام این صحبت ها بهنام بانی خواننده و بازیگر با اخلاق و قابل احترامی است. او هیچ گاه از استقبال طرفداران خود سر باز نمی زند. همیشه به گرمی با آن ها بر خورد می کند؛ بارها حتی از زبان دیگر افراد معروف ماننده مهران مدیری شنیده ایم که بهنام را از ته قلب دوست دارند و این خود نتیجه قلب مهربان این خواننده است.

سوالات متداول

  1. بهنام بانی چند سال دارد؟

    بهنام متولد آذر ماه سال ۱۳۶۶ می باشد و اکنون ۳۴ سال دارد.

  2. بهنام بانی از چه سالی شروع به فعالیت کرد؟

    بهنام از کودکی حرفه خوانندگی و ساز را دنبال می کرد و در کنار پدر آموزش می دید. در دوران دانشگاه فعالیت او جدی شد و بلاخره در سال ۱۳۸۹۷ بعد از سیزده سال کار مداوم فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد.

  3. اولین کنسرت بهنام بانی در چه سالی بود؟

    اولین کنسرت بهنام در سال ۱۳۹۸ در برج میلاد تهران برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از این کنسرت به عمل آمد.

  4. آیا بهنام بانی ازدواج کرد است؟

    بهنام تا به حال ازدواج نکرده است و به گفته خود او فعلا به ازدواج فکر نمی کند.

  5. خواننده های مورد علاقه بهنام بانی چه کسانی هستند؟

    از خوانندگان قدیمی محمد اصفهانی، محمد علیزاده و ناصر عبداللهی و از خوانندگان نسل جدید شهاب مظفری، سینا شعبان خوانی و مسعود صادقلو را دوست دارد.

  6. رکورد فروش بهنام بانی در اولین کنسرتش چقدر بود؟

    بهنام توانست رکورد فروش بلیط های خود را در اولین کنسرت در ایران بشکند؛ چرا که تمام ۴۱۰۰ صندلی برج میلاد ظرف مدت پانزده دقیقه خریداری شد.

  7. بهنام بانی در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

    وی در سال ۱۳۹۹ در یک قسمت از سریال پایتخت و در سال ۱۴۰۰ در فیلم گشت ارشاد ۳ ایفای نقش کرد.

  8. بهنام بانی با کدام موسسه همکاری می کند؟

    بهنام با موسسه آوای فروهر که یکی از نمادهای فعال در عرصه موسیقی است همکاری می کند و مدیریت برنامه ها و کنسرت های او بر عهده این نهاد است.

  9. بهنام بانی در چه شهری به دنیا آمد است و اکنون در کدام شهر زندگی می کند؟

    بهنام در شهر دامغان به دنیا آمد است، وی دوران دانشگاه خود را در شاهرود به سر برد و بعد از معروفیت به تهران مهاجرت کرد و اکنون نیز در تهران زندگی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید