رابطه تتلو و سحر قریشی رسمی شد + عکس های دو نفره

رابطه تتلو و سحر قریشی برای اولین بار در تاریخ 24 بهمن 1400 به صورت رسمی از سوی هردو آنها تایید شد. طبق آنچه در فضای مجازی این دو منتشر کردند، تتلو و سحر قریشی رل زده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

رل زدن تتلو و سحر قریشی واقعیت دارد؟

بله، این دو مدتی به صورت پنهانی با هم دوست بودند و حالا رابطه شان را به همه اعلام کردند. تتلو پیش از این با افراد زیادی رابطه داشته و سحر قریشی هم با فوتبالیست مشهور مهدی طارمی دوست بوده است. در رابطه سحر و مهدی طارمی، طارمی به دلیل حاشیه های زیاد سحر قریشی و علاقه او به تتلو رابطه را بر هم زد.

رابطه تتلو و سحر قریشی چقدر جدیست؟

با توجه به اینکه هر دو آنها به صورت رسمی این رابطه را اعلام کرده اند، احتمالا خود را آماده مشکلات و دردسرهای آن نیز کرده اند. از همین رو احتمالا تصمیم این دو سلبریتی جدی بوده است.

آیا رابطه تتلو و سحر قریشی برای سحر مشکل سازخواهد شد؟

تتلو خواننده این پرحاشیه بوده و هست. سحر قریشی نیز در حال حاضر در فعالیت های بازیگری مشغول بوده و آثارش از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. همین مسئله می تواند روی کار او با توجه به فشارهای احتمالی تاثیر بگذارد.

عکس های دونفره تتلو و سحر قریشی بعد از اعلام رابطه

در زیر عکسی که سحر قریشی از بیو اینستاگرام خود منتشر کرده را می بینید.

رابطه تتلو و سحر قریشی

تتلو هم در یوتیوب از هوادارانش خواسته تا سحر قریشی را دنبال کنند. تتلو در حال حاضر با 500 هزار دنبال کننده در یوتیوب بیشترین دنبال کننده ایرانی را دارد. وی در حال حاضر تقریبا مشهورترین خواننده ایرانی نیز بوده و بخش عمده از جوانان به موزیک های او علاقه مند هستند. تتلو در کشور ترکیه سکونت دارد و بخاطر رابطه هایش با افراد مختلف مورد انتقاد بسیاری است.

آیا این دو کنار هم هستند؟

بعد است که در حال حاضر سحر قریشی نیز در ترکیه باشد. زیرا او در یک سریال نمایش خانگی به عنوان بازیگر حضور داشته و بازی می کند. همچنین تتلو نیز استوری یا کلیپی از حضور او در کنار خود نگذاشته است. به همین دلیل می توان گفت این دو در حال حاضر در کنار هم نیستند. به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات سایت ما را بخوانید. در سایت ما بیوگرافی و حاشیه های هر دو این افراد را می توانید دنبال کنید. در صورتی که نظری در این مورد داشتید آن را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

  1. آیا رابطه تتلو و سحر قریشی حقیقت دارد؟

    بله، این رابطه از سوی هر دو آنها در اینستاگرام و یوتیوب تایید شده است.

  2. آیا آنها تصمیم به ازدواج دارند؟

    هنوز خبری در این مورد منتشر نشده است.

  3. آیا سحر قریشی به ترکیه رفته است؟

    خیر، او در حال حاضر در ایران است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید