بیوگرافی ارسلان کاشی + شماره تلفن و آدرس بوتیک این شاخ مجازی

ارسلان کاشی، اینفلوئنسر و یا شاخ اینستاگرامی که سبک زندگی او برای هم سن و سال هایش و کاربران فضای مجازی و اینستاگرام بسیار جالب است. طرفداران او علاقه دارند از زندگی شخصی و حرفه ای این شاخ مجازی بیشتر بدانند. ما اطلاعاتی از زندگی و نحوه فعالیت های او را در اختیار شما خوانندگان گرامی می گذاریم و امیدواریم مورد توجه شما باشد و تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ارسلان کاشی کیست؟

ارسلان کاشی کیست؟

ارسلان کاشی متولد ۵ آذر ۱۳۷۹ هجری شمسی در تهران است او در خانواده ای چهار نفره بزرگ شده است و یک خواهر دارد. ورزش مورد علاقه او والیبال است و در فوتبال طرفدار تیم استقلال است و گاهی دیده شده است که در پیجش برای تیم پرسپولیس کری می خواند. رنگ مورد علاقه اش بنفش و آبی است خواننده مورد علاقه او تتلو است و تفریحش بیشتر وقت گذارانی در جمع دوستان و گوش دادن به آهنگ می باشد. او در دانشگاه بابل مازندران مشغول به تحصیل می باشد و در یک فیلم کوتاه به نام دست بند به کارگردانی و نویسندگی عرفان پورمحمدی بازی کرده است؛ که بازیگران این فیلم کوتاه پانیذ کرمی، دیانا رحیمی، المیرا رضایی، رضا برزگر می باشند.

سازندگان و دست اندر کاران این فیلم کوتاه توضیحاتی راجع به موضوع فیلم نداده اند و به دادن همین اطلاعات بسنده کرده اند. همچنین عنوان شده این فیلم در جشنواره بین المللی اکران می شود و احتمال ورود ارسلان کاشی از دنیای اینستاگرامی به دنیا و حرفه بازیگری وجود دارد‌. حرفه او در اینستاگرام است و به تولید کلیپ و ویدئوهای عاشقانه و طنز می پردازد. با لایوها و چالش هایی که در صفحه خود می گذارد توانسته است توجه طرفداران خود را جلب کند که این نشان دهنده شناخت کافی و دقیق او از علایق خواسته های مخاطبین خود است. بیشتر کلیپ های او در پارک به همراه دوستانش ساخته شده است. هر کدام از دوستان او به صورت کاملا حرفه ای فعالیت می کنند و هر کدام صاحب نام و پیج در اینستاگرام می باشند.

با توجه به کارهای ارسلان کاشی به طور قاطع می توان گفت او یک اینفلوئنسر اینستاگرامی می باشد. برای درک بیشتر مطلب به معنای اینفلوئنسر می پردازیم. واژه اینفلوئنسر در لغت به معنی تاثیرگذار می باشد؛ اما در دنیای شبکه های اجتماعی مجازی به کسی گفته می شود که در یک یا چند شبکه اجتماعی شناخته شده باشد. اینفلوئنسرها در واقع سلبریتی های دنیای مجازی در شبکه های اجتماعی هستند در میان مردم اصطلاحاتی مثل شاخ برای اینفلوئنسر استفاده می شود.

آدرس پیج اینستاگرام ارسلان کاشی چیست؟

ارسلان کاشی با توجه به فعالیت هایی که در اینستاگرام انجام می دهد و با توجه به اینکه ویدئوها و کلیپ های او بسیار مورد توجه طرفداران دهه ۷۰ و ۸۰ می باشد به شهرت خوبی در دنیای مجازی دست یافته است. علاقمندان و طرفداران او با جستجو نام او در صفحات اینترنتی و سایت آپارات به راحتی می توانند عکس ها و فیلم های او را ببینند. علاوه بر این می توانند با جستجو نام او در قسمت جستجو اینستاگرام به پیج او و فن پیج هایی که طرفدارانش درست کرده اند؛ دسترسی پیدا کنند و یا به آدرس پیج ارسلان کاشی به نشانی arslwn.hs مراجعه کنند.

شماره ارسلان چند است؟

شماره ارسلان چند است؟

طرفداران ارسلان کاشی علاوه بر دست یابی به پیج او به دلیل جذابیت فردی او و کلیپ ها و ویدئوهای جذاب او، علاقه خاصی دارند که به شماره تلفن این فرد هم دست پیدا کنند. گاهی دیده شده که افرادی سودجو اعلام می کنند که شماره او را دارند در واقع این ادعا ها کذب می باشد و هیچ صحتی ندارد.

حاشیه های ارسلان کاشی

حاشیه ها برای یک اینفلوئنسر می تواند برای جذب فالوئر بسیار خوب باشد حال فرقی ندارد که این حواشی مثبت یا منفی باشد. این حاشیه ها گاهی به طور ناخواسته از طرف مردم و طرفداران فرد ایجاد می شود و گاهی هم به صورت هوشمندانه از طرف خود فرد برای بر سر زبان افتادن و جذب فالوئر به وجود می آید. برای کسب درآمد بیشتر از تبلیغات لازم است که فرد دیده شود و فالوئرهایش بیشتر شوند. ارسلان کاشی هم از این قضیه جدا نبوده و حاشیه هایی را پشت سر گذرانیده است. یکی از حاشیه هایی که در مورد ارسلان کاشی وجود داشت خودکشی او بود که در یک فیلم منتشر شده، او عنوان کرده بود که قصد خودکشی دارد. این حاشیه خیلی در بین کاربران اینستاگرامی سر صدا به پا کرد و او به خواست خود که همان پیچیدن نام او در اینستاگرام و جذب فالوئرهای بالا بود رسید‌.

ارسلان کاشی در ایران زندگی می کند؟

ارسلان کاشی متولد تهران است و هم اکنون در تهران زندگی می کند. او برخلاف نظر تعدادی از همکاران خود که فعالیت اینستاگرامی را در ایران خیلی محدود می بینند و از ایران به قصد فعالیت بهتر و بیشتر و آینده ای روشن تر به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند. به فعالیت های خود در دنیای مجازی مخصوصا اینستاگرام در کشور خود ادامه داده است. او قصدی برای مهاجرت از ایران ندارد. ارسلان کاشی علاوه بر اینستاگرام در یوتیوب هم فعالیت دارد و تعداد بازدید کنندگان او در یوتیوب بسیار بالا می باشد‌‌ و فیلم هایی از خود در آنجا به اشتراک گذاشته است.

آیا کلاب هاوس ارسلان فعال است؟

آیا کلاب هاوس ارسلان فعال است؟

کلاب هاوس یکی دیگر از شبکه های اجتماعی مجازی است که در آن خبری از متن و عکس و ویدئو نیست و این اپلیکیشن صرفا صوتی می باشد. همچنین همه چیز زنده و هم زمان اتفاق می افتد که در آن تعداد مشخصی از افراد می توانند صحبت کنند و بقیه فقط گوش می دهند. ارسلان و اکیپش در کلاب هاوس هم فعالیت دارند.

شغل ارسلان کاشی چیست؟

ارسلان کاشی یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است که عامیانه آن شاخ اینستاگرام است. او با ساخت کلیپ و ویدئوهای فان و سرگرم کننده و لایوهایی که برگزار می کند توانسته است به جایگاه خوبی در بین کاربران اینستاگرام برای خود برسد. ارسلان کاشی یک اکیپ خاص و شناخته شده ای در تولید ویدئوهای خود دارد که افرادی مثل نیکا فلاحی، دیانا رحیمی، عسل ایزدیان، متین امینی، محمد روشنفکر و رضا برزگر در آن حضور دارند. هر کدام از آن ها برای خود پیج شناخته شده ای دارند و در اینستاگرام شهرت دارند. او با داشتن فالوئرهای بالا در پیجش و تبلیغات در آن توانسته است به درآمد خوبی برسد. هر چه تعداد فالوئرها بیشتر باشد هزینه ای که از گذاشتن تبلیغات در پیج خود می گیرند بیشتر خواهد بود که ارسلان کاشی توانسته در این حرفه به درآمد خوبی دست پیدا کند.

دوست دختر ارسلان کاشی کیست؟

در کلیپ ها و ویدئوهای ساخته شده توسط ارسلان کاشی دخترهایی حضور دارند؛ که ارسلان با آن ها فعالیت می کند ولی صحبتی از جانب او دلیل بر داشتن دوست دختر موجود نمی باشد. او رل یا دوست دختری ندارد و مجرد می باشد.

آیا ارسلان کاشی از ایران رفت؟

آیا ارسلان کاشی از ایران رفت؟

ارسلان کاشی از ایران نرفته است و هنوز ساکن تهران می باشد و به فعالیت های خود در دنیای اینستاگرام می پردازد. او کلیپ های جذاب و دیدنی تولید می کند که از ویژگی های منحصر به فرد این کلیپ ها می توان این مطلب را عنوان کرد که این کلیپ ها به صورت فیلم کوتاه و سریالی ساخته می شود‌.

ارسلان کاشی قبل از عمل

برای یک اینفلوئنسر و یا شاخ اینستاگرامی داشتن چهره جذاب و زیبا و اندام متناسب یک اصل می باشد که بیشتر افرادی که در این حرفه مشغول هستند عمل های زیبایی متعددی انجام داده اند. ولی اطلاعاتی مبنی بر عمل های ارسلان کاشی موجود نمی باشد. این در صورتی است که چهره او زیبایی و جذابیت لازم برای این کار را دارد و قد وزن او متناسب است و توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند.

چالش ارسلان کاشی

ارسلان کاشی علاوه بر ساخت کلیپ و ویدئوهای حرفه ای خود و لایوهایی که در اینستاگرام به اشترک می گذارد چالش هایی را نیز انجام می دهد. این چالش ها برای کاربران این شبکه اجتماعی بسیار جالب است و او توانسته است با چالش هایش فالوئرهای زیادی برای پیج خود کسب کند؛ بیشتر چالش های او جنبه سرگرمی دارد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. ارسلان کاشی این شاخ اینستاگرامی متولد چه سالی و در کدام شهر است؟

    ارسلان متولد ۵ آذر ۱۳۷۹ در شهر تهران است.

  2. اعضای اکیپی که ارسلان کاشی با آن ها به تولید ویوئو و کلیپ می پردازد چه کسانی هستند؟

    اکیپ ارسلان از افرادی همچون نیکا فلاحی، دیانا رحیمی، عسل ایزدیان، متین امینی، محمد روشنفکر و رضا برزگر تشکیل شده است.

  3. ارسلان کاشی در کدام فیلم کوتاه بازی کرده است و نویسنده و کارگردان آن کیست؟

    ارسلان در فیلم کوتاهی به نام دستبند بازی کرده است که نویسندگی و کارگردانی آن را عرفان پور محمدی بر عهده گرفته است و این فیلم در جشنواره های بین المللی اکران می شود.

  4. آیا ارسلان کاشی در کلاب هاوس و یوتیوب هم مانند اینستاگرام فعالیت دارد؟

    عمده فعالیت های ارسلان ساخت و انتشار کلیپ و ویدئو در اینستاگرام است ولی در کنار این شبکه اجتماعی او در یوتیوب و کلاب هاوس هم فعالیت دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید